Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dvaja na tango

3. Rokfortský expres

Dvaja na tango
Vložené: Jimmi - 04.02. 2023 Téma: Dvaja na tango
Leann nám napísal:

Dvaja na Tango

preklad:   Leann

Two to Tango od dracofan22

 Pôvodná stránka prekladu: už neexistuje

Pôvodná stránka originálu: už neexistuje


Banner: z originálu

Zhrnutie: Hermionina vášeň je tanec, ale nikdy to nikomu nepovedala, pretože ho na Rokforte neponúkali, ale v siedmom ročníku pribudol nový predmet: spoločenský a moderný tanec!! A kto iný ako pekný Draco Malfoy, by, samozrejme, mal byť jej partnerom! Napätie a emócie sa stupňujú. Rozkvitne z nepravdepodobného páru láska? To ukáže až čas, ale jedno je isté, na tango treba dvoch.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

3. Rokfortský expres

 

„Teraz, buď dobrá, ľúbime ťa. Často píš a nezabudni...“ Hermiona ju prerušila.

„Kŕmiť Krivolaba, ja viem, mami.“

„Sme na teba veľmi hrdí, Tekvička, ale nepracuj príliš veľa,“ povedal pán Granger svojej jedinej dcére. Oboch ich pevne objala a zamávala im na rozlúčku, keď prekĺzla bariérou.

Rokfortský expres sa v letných slnečných lúčoch leskol. Tlačila vozík, na ktorom mala kufor a Krivolaba v klietke cez stanicu a nechala zamestnancov vlaku, nech si ho odtiaľto zoberú. Poobzerala sa okolo a snažila sa nájsť, zbadať Rona alebo Harryho, ale bolo to zbytočné. Stanica bola zaprataná nervóznymi prvákmi a rodinami, ktoré sa lúčili. Hermiona blúdila vlakom, ale ešte nebola pripravená posadiť sa. Miesto toho čakala, aby uvidela, či nájde známu tvár. Asi päť minút pred tým, ako mal vlak odísť, rozoznala hlas prichádzajúci k nej.

„Ron, ty trkvas, ponáhľaj sa, lebo znova zmeškáme vlak.“

„No, nemeškali by sme, keby si nebol taký prekliaty idiot a nezatlačil môj vozík do zlej bariéry,“ odsekol Ronov hlas.

Hermiona sa zachichotala nad ich hlúposťou a vystúpila zo svojho trochu ukrytého miesta, kde stála.

„Ahojte, chlapci,“ pokojne povedala.

„Dopekla! Si to ty, Hermiona? Merlin, zmenila si sa,“ povedal Ron, keď sa jeho ústa otvorili.

„Nenadávaj Ron, nie je to príťažlivé,“ kárala Hermiona. „Ahoj, Harry,“ povedala objímajúc jeho a potom Rona. „Naozaj, Ron, zatvor si ústa. Vyzeráš ako prekvapená zlatá rybička.“

„Vyzeráš fantasticky, Hermiona. Mala si pekné leto?“ spýtal sa Harry veľmi sa snažiac nesmiať sa nad Ronovým 'prekvapená zlatá rybička' výrazom.

„Áno, mala, Harry. Vďaka za opýtanie. Teraz, ak vy dvaja dovolíte, musím ísť do kupé pre prefektov,“ povedala, než sa otočila na opätku a nechala ich za sebou.

„Och, Harry. Hermiona vyzerá ako...“

„Dievča?“ dokončil Harry.

„Hej. Prečo tak nevyzerala minulý rok?“ spýtal sa hlúpo.

„Nuž, Ron, myslím, že je čas, aby sme ty a ja mali malý rozhovor o vtáčikoch a včielkach...“ vtipkoval Harry.

„Harry, vieš, čo tým myslím. Poď, ty truľo, nájdime kupé.“

****

Hermiona našla kupé pre prefektov ľahko. Spravila si pohodlie a vytiahla knihu, ktorú si vzala, aby si niečo vo vlaku prečítala. Bol to muklovský autor, ale mala ho rovnako rada. Vlak vyrazil, ale boli za polovicou cesty a hlavný prefekt ani raz neprišiel do kupé, takže stále nemala poňatia, kto to je. Kniha ju začala nudiť, tak vytiahla prenosný prehrávač, nasadila si sluchátka a zvýšila hlasitosť. Pesnička, ktorá hrala bola jedna z jej obľúbených. Bola to jedna z tých piesní, pri ktorých nemôžete netancovať, keď ju počujete. Poobzerajúc sa, aby sa uistila, že je naozaj sama, vstala a začala tancovať. Žiadne usporiadané kroky alebo majstrovská choreografia, iba spontánny tanec. Rušňovodič zakričal do reproduktora.

„Pozor, študenti, zakrátko dorazíme. Toto je posledná výzva pre tých, ktorí sa potrebujú prezliecť do habitov.“

Hermiona stíšila pesničku a rýchlo sa prezliekla do chrabromilskej uniformy. Vlak vošiel na stanicu práve na čas a ona bola vonku prvá.

„Harry! Ron! Tu!“ skákala Hermiona a mávala rukou, aby pritiahla pozornosť svojich dvoch priateľov. Do koča nastúpili spolu, ale cesta bola čokoľvek len nie príjemná. Nepríjemné ticho dopadlo na troch priateľov. Ešte pretým, než koč úplne zastal, bola vonku a kráčala, aby sa stretla s profesorkou McGonagallovou tak rýchlo, ako jej to nohy dovolili.

„Ach, slečna Grangerová. Je nádherné vidieť vás znova. Verím, že poznáte nášho hlavného prefekta, Draca Malfoya,“ povedala McGonagallová. Hermiona sa obzrela cez plece, aby uvidela platinového blondiaka zízať na ňu s výrazom podobným tomu Ronovmu. Hoci Malfoy znovu získal svoju vyrovnanosť rýchlejšie. Jeho zvyčajný úškrn sa vrátil a počastoval ju ním. Cítila jeho oči na sebe, vypaľovali diery cez jej uniformu.

„Máš problém, Malfoy? Lebo ak nie, uprednostnila by som, keby si sa pozeral na seba.“

Zamračil sa. „Och, prosím, Grangerová. Naozaj si myslíš, že som si prezeral takú špinavú humusáčku, ako si ty? To je smutné.“

„Pán Malfoy, slečna Grangerová je vaša spolužiačka a prefektka, takže k sebe musíte byť zdvorilí. A to nie je prosba,“ povedala profesorka McGonagallová. „Ak ma budete nasledovať, zavediem vás na váš internát pred hostinou.“

Obaja ju nasledovali. Hermiona kráčala kúsok za Malfoyom a nech vedela, že je to akokoľvek nesprávne, nemohla si pomôcť, aby si nepomyslela. „K jeho dobru - má skvelý zadok! Och, Merlin! Na čo to myslím? Zlé, zlé, zlé! Toto bude mučenie.“

„Sme tu. Slečna Grangerová, vaša izba je hore schodmi a doprava. Pán Malfoy, hore a doprava. Heslo je Medová kvapka. Hostina začne o desať minút a obaja ste tam očakávaní,“ povedala McGonagallová, než ich nechala.

Vstúpili a kráčali oddelenými cestami do svojich izieb. Hermiona otvorila dvere a zalapala po dychu pri pohľade pred sebou...

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: 3. Rokfortský expres (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 18.05. 2023
|
Ano, definitivně. Chlapci nám mentálně zamrzli někde na úrovni třetí třídy. Že život pokračuje mimo jejich klukovský svět plný autíček a nebo famfrpálu jim ještě nedošlo. Ron a Draco, chtěla bych být kousavá a nepříjemná, ale oni za to prostě nemohou. Tak hlavně, aby se ve škole dobře učili. Dík za překlad, je to fakt zajímavá povídka.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 31.05. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 26.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 06.09. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Prehľad článkov k tejto téme:

dracofan22: ( Leann )24.08. 202337. Koniec školy
dracofan22: ( Leann )24.08. 202336. Dvaja na tango
dracofan22: ( Leann )24.08. 202335. Mala by som zostať alebo odísť?
dracofan22: ( Leann )24.08. 202334. Jesť, spať a dýchať tango
dracofan22: ( Leann )23.08. 202333. Dokonalý muž
dracofan22: ( Leann )20.08. 202332. Rany
dracofan22: ( Leann )18.08. 202331. Kopanie a jačanie
dracofan22: ( Leann )15.08. 202330. Doma
dracofan22: ( Leann )14.08. 202329. Vianočné ráno
dracofan22: ( Leann )13.08. 202328. Narcissa Malfoyová
dracofan22: ( Leann )06.08. 202327. Veselé Vianoce
dracofan22: ( Leann )06.08. 202326. Všetko najlepšie, Draco
dracofan22: ( Leann )06.08. 202325. Rokville
dracofan22: ( Leann )06.08. 202324. Ockovo dievčatko
dracofan22: ( Leann )06.08. 202323. Prázdniny na slnku
dracofan22: ( Leann )06.08. 202322. Ráno po
dracofan22: ( Leann )06.08. 202321. Vianočný ples II
dracofan22: ( Leann )01.07. 202320. Vianočný ples I.
dracofan22: ( Leann )02.05. 202319. Odhalená Hermiona
dracofan22: ( Leann )02.05. 202318. Vysnívaný dom Malibu Barbie
dracofan22: ( Leann )01.05. 202317. L-Á-S-K-A
dracofan22: ( Leann )01.05. 202316. Pád Malfoy Manoru
dracofan22: ( Leann )06.04. 202315. Ako druhá stránka života
dracofan22: ( Leann )05.04. 202314. Kruté slová a sladké zvádzanie
dracofan22: ( Leann )06.03. 202313. kapitola
dracofan22: ( Leann )22.02. 202312. To nemyslíš vážne
dracofan22: ( Leann )21.02. 202311. Bozk
dracofan22: ( Leann )18.02. 202310. Všetci padáme
dracofan22: ( Leann )16.02. 20239. Fámy
dracofan22: ( Leann )15.02. 20238. Priateľské žarty a zodpovedané otázky
dracofan22: ( Leann )14.02. 202307. Zábavné, nikdy som si ťa nepredstavoval ako človeka, čo obľubuje fialovú
dracofan22: ( Leann )11.02. 202306. Nedrž sa bokom
dracofan22: ( Leann )08.02. 202305. Tango
dracofan22: ( Leann )07.02. 202304. Profesorka DePalma
dracofan22: ( Leann )04.02. 20233. Rokfortský expres
dracofan22: ( Leann )02.02. 202302. Hlavná prefektka
dracofan22: ( Leann )01.02. 202301. A začína to
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.01. 2023Úvod k poviedke