Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dvaja na tango

01. A začína to

Dvaja na tango
Vložené: Jimmi - 01.02. 2023 Téma: Dvaja na tango
Leann nám napísal:

Dvaja na Tango

preklad:   Leann

Two to Tango od dracofan22

 Pôvodná stránka prekladu: už neexistuje

Pôvodná stránka originálu: už neexistuje


Banner: z originálu

Zhrnutie: Hermionina vášeň je tanec, ale nikdy to nikomu nepovedala, pretože ho na Rokforte neponúkali, ale v siedmom ročníku pribudol nový predmet: spoločenský a moderný tanec!! A kto iný ako pekný Draco Malfoy, by, samozrejme, mal byť jej partnerom! Napätie a emócie sa stupňujú. Rozkvitne z nepravdepodobného páru láska? To ukáže až čas, ale jedno je isté, na tango treba dvoch.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

1. A začína to

Pôvodne vyšlo: 11. februára 2010

Bol teplý, dusný neskorý august. Rytmická salsa hrala z prehrávača za domom jej rodičov a Hermiona cítila vlny pulzujúce jej telom. Jej nohy tú hudbu poznali a ona sa nimi nechala viesť. Boky sa knísali, chrbát udržiavala rovný, hlavu držala vysoko a ruky stáli perfektne okolo jej neviditeľného partnera. Tempo sa rýchlo zmenilo na rýchly swing a ona uvoľnila telo, než sa ponorila do charlestonských krokov. „Dozadu, špička, dotyk, dopredu, dozadu, špička, dotyk, dopredu…,“ šepkala si kroky. Telo ju bolelo, žobralo po oddychu. Tancovala už hodiny.

„Hermiona, zlato, prosím, poď dnu. Potrebuješ sa najesť a čoskoro sa ochladí.“ Drobná žena okolo štyridsiatky vystrčila hlavu z dverí.

„Hneď idem, mami, ale je stred leta, takže pochybujem, že nachladnem,“ odpovedala.

Žena sa pousmiala. „Môžeš ma obviňovať z toho, že sa ťa snažím dostať dnu? Nevidela som svoje dievčatko celý rok. Tvoj otec a ja by sme ťa naozaj radi videli, ako sa budeš musieť vrátiť do školy. „

„Hneď idem, sľubujem.“ To ju muselo upokojiť, pretože sa vrátila späť do domu. Hermiona sa znovu obrátila k hudbe, ktorá teraz hrala pomalú baletnú melódiu. Postavila sa na prsty na nohách, držiac sa na oporu zábradlia. Balet bol pre ňu najväčšou výzvou. Fox trot, tango, valčík, swing, bezé, jazz, to všetko zvládala. Ale balet... bola dobrá, ale nie skvelá. A pre Hermionu Grangerovú bolo dobre jednoducho neprijateľné.

„No tak, Hermiona, dokážeš to,“ hovorila si. Pripravila sa na dvojitú piruetu, nechala nohy ladne sa pohybovať po drevenej podlahe. Jedna otočka, druhá a potom „Uh-oh“ pomyslela si. Točila sa príliš rýchlo, pevne zavrela oči a pripravila sa na pád, ktorý zažila už mnohokrát predtým, keď predvádzala tú istú chybu. Keď neskončila na zemi, otvorila oči, aby uvidela, že sa stále točila! Zvládla trojitú piruetu, niečo, čo nedokázali ani najlepší tanečníci v letnom tanečnom krúžku! Zastavila sa, spustila nohy pevne na zem. Hudba utíchla, ale na ničom z toho nezáležalo, pretože všetko, čo počula, bola krv prúdiaca v jej ušiach.

„Áno! Nemôžem uveriť, že som to dokázala! Ach, panebože, to bolo úžasné,“ víťazoslávne nahlas vykríkla Hermiona. Zdvihla prenosné stereo a vošla dovnútra.

„Ach, tu si, Tekvička. Už sme si s tvojou mamou začínali myslieť, že sa dovnútra nikdy nevrátiš. „

„Ahoj, oci. Naozaj potrebujem sprchu, takže idem hore. Dobrú noc,“ povedala. Otec ju pobozkal na čelo a začala kráčať hore po schodoch. Vošla do svojej izby a okamžite si vyzula topánky z ubolených nôh. Všimla si kôpku listov na stole. Zdvihla ich, spoznala Harryho chaotický rukopis na jednom a vosk rokfortskej pečate na druhom liste. Odložiac ich bokom na neskôr, zamierila do kúpeľne, pričom si cestou vyzliekala šaty. Ako jej teplá voda dopadala na boľavé svaly, spomenula si na nadchádzajúci školský rok. Bude v siedmom ročníku. Zo zlatého tria sa nejako stalo zlaté duo. Trápilo ju, že sa Harry a Ron od nej odlúčili. Nemala iných skutočných priateľov. Všetky ostatné dievčatá sa na ňu pozreli buď ako na podivnú knihomoľku alebo divošku z dôvodu jej nedostatku kamarátok. Malfoy bude obvyklou osinou v zadku a dokonca aj Ginny, ktorá sa s Hermionou v poslednej dobe kamarátila, bola príliš zaneprázdnená so svojím priateľom Deanom, aby sa s ňou rozprávala o knihách. Možno to bol dôvod, prečo ju priťahoval tanec. Bolo to niečo, čo mohla robiť sama. Nikto jej nemôže povedať, že to robí zle, lebo to išlo z jej srdca a v tanci nie ste známkovaní.

Hermiona začala tancovať, keď mala osem. Rodičia ju prihlásili na muklovské tanečné hodiny dúfajúc, že jej to pomôže rozvinúť ladnosť a rovnováhu. K ich radosti a hrdosti sa jej to zapáčilo a bola v tom veľmi dobrá, ako vo všetkom ostatnom. Keď jej ale prišiel list z Rokfortu, prestala tancovať s výnimkou leta, pretože žiadne tanečné hodiny sa v Rokfortskej škole čarov a kúziel nekonali.

Teraz čistá, zastavila sprchu, obtočila si okolo tela s oblými krivkami biely huňatý uterák. Hermiona vyrástla v celkom peknú mladú dámu. Viac už nebola dievčaťom, ktorej sa posmievali kvôli jej drobnej postave. Bedrá sa jej rozšírili, prsia sa vyvinuli trochu neskôr, ale radšej neskôr ako nikdy a tiež podrástla. Nanešťastie jej vlasy sa samy od seba nevyrovnali, ale jej kučeravosť trochu ustúpila. Pretiahla si nočnú košeľu cez hlavu a sadla si na posteľ, aby si prečítala listy. Najprv otvorila ten od Harryho.

Milá Hermiona,

ako si sa mala cez leto? Dúfam, že si veľmi neštudovala. Ja som v Brlohu s Ronom, takže ak ma budeš potrebovať zastihnúť, budem tu. Dostala si už list z Rokfortu? Tento rok pridali novú triedu – spoločenské a moderné tance. Veríš tomu? Pravdepodobne dostanem za partnerku Millicent alebo niečo podobné. Fuj. Dúfam, že o tebe čoskoro začujem.

Harry

Hermiona v šoku pustila list, potom ho znova rýchlo schmatla, aby ho prečítala druhý raz. Bolo to tam. “Tento rok pridali novú triedu - spoločenské a moderné tance.“ Tie slová na ňu zízali. Rýchlo schmatla list z Rokfortu. Roztrhala ho, aby ho otvorila, a ponáhľala sa prezrieť si ho.

Rokfortská škola čarov a kúziel je hrdá, že vás môže privítať späť v siedmom ročníku… bla bla bla.

Pripomíname študentom, že Zakázaný les zostáva zakázaný pre všetkých študentov…

Zoznam kníh pre siedmy ročník je nasledujúci…

Študenti, sme radi, že vám môžeme oznámiť, že sme tento rok pridali novú triedu. Bude sa vyžadovať, aby sa všetci študenti prihlásili na spoločenské a moderné tance, aby ste splnili požiadavku na ukončenie štúdia.

Vybavenie na tanec bude zabezpečené. Tešíme sa na váš príchod.

Harry mal pravdu. Hermiona vedela, že by mala byť šťastná, jej jediná pravá vášeň sa teraz bude vyučovať na škole, ale nikomu nepovedala, že vie tancovať a vždy bola trochu nervózna pri tancovaní pred ostatnými.

„Hermiona, prestaň s tým. Toto je dobrá vec. Je to šanca všetkým ukázať, že nie si iba knihomoľka,“ povedala sama sebe. Odsunula listy bokom, zosunula sa na posteli pod prikrývky a zhasla svetlo.

„Toto teda bude rok,“ pomyslela si, než zaspala.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: 01. A začína to (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 18.05. 2023
|
Hermiona jako baletka? TO bude dost populární mezi chlapci 7. ročníku Bradavic, no ne? Určitě dá na frak namyšleným čistokrevným husám Parkinsonové, Greengrasové a Bulstrodeové. Ale co husy z Nebelvíru? Brownová, Pattilová? To asi bude chtít dozrát a čekat, jak to dopadne. Těším se na další kapitolu. Jo a zajímalo by mě, kdo bude taneční hodiny vést?

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 31.05. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 26.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 06.09. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Manka - 24.09. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Re: 01. A začína to (Hodnotenie: 1)
Od: Underaus - 20.11. 2023
|
Ďakujem za prijemnú poviedku, ešte som len na začiatku a už sa mi páči.

Archivované komentáre


Re: 01. A začína to Od: ivy - 01.02. 2023
Tak jsem po přečtení kapitoly dostala chuť přečíst si i Bad Medicine :)) děkuji za zveřejnění i za inspiraci !
Re: 01. A začína to Od: Jimmi - 01.02. 2023
Vidíš, to ma nenapadlo porovnávať... hm, okrem tancu a môjho zamilovania sa do pesničiek BonJoviho si z toho už vlastne nič nepamätám. Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

dracofan22: ( Leann )24.08. 202337. Koniec školy
dracofan22: ( Leann )24.08. 202336. Dvaja na tango
dracofan22: ( Leann )24.08. 202335. Mala by som zostať alebo odísť?
dracofan22: ( Leann )24.08. 202334. Jesť, spať a dýchať tango
dracofan22: ( Leann )23.08. 202333. Dokonalý muž
dracofan22: ( Leann )20.08. 202332. Rany
dracofan22: ( Leann )18.08. 202331. Kopanie a jačanie
dracofan22: ( Leann )15.08. 202330. Doma
dracofan22: ( Leann )14.08. 202329. Vianočné ráno
dracofan22: ( Leann )13.08. 202328. Narcissa Malfoyová
dracofan22: ( Leann )06.08. 202327. Veselé Vianoce
dracofan22: ( Leann )06.08. 202326. Všetko najlepšie, Draco
dracofan22: ( Leann )06.08. 202325. Rokville
dracofan22: ( Leann )06.08. 202324. Ockovo dievčatko
dracofan22: ( Leann )06.08. 202323. Prázdniny na slnku
dracofan22: ( Leann )06.08. 202322. Ráno po
dracofan22: ( Leann )06.08. 202321. Vianočný ples II
dracofan22: ( Leann )01.07. 202320. Vianočný ples I.
dracofan22: ( Leann )02.05. 202319. Odhalená Hermiona
dracofan22: ( Leann )02.05. 202318. Vysnívaný dom Malibu Barbie
dracofan22: ( Leann )01.05. 202317. L-Á-S-K-A
dracofan22: ( Leann )01.05. 202316. Pád Malfoy Manoru
dracofan22: ( Leann )06.04. 202315. Ako druhá stránka života
dracofan22: ( Leann )05.04. 202314. Kruté slová a sladké zvádzanie
dracofan22: ( Leann )06.03. 202313. kapitola
dracofan22: ( Leann )22.02. 202312. To nemyslíš vážne
dracofan22: ( Leann )21.02. 202311. Bozk
dracofan22: ( Leann )18.02. 202310. Všetci padáme
dracofan22: ( Leann )16.02. 20239. Fámy
dracofan22: ( Leann )15.02. 20238. Priateľské žarty a zodpovedané otázky
dracofan22: ( Leann )14.02. 202307. Zábavné, nikdy som si ťa nepredstavoval ako človeka, čo obľubuje fialovú
dracofan22: ( Leann )11.02. 202306. Nedrž sa bokom
dracofan22: ( Leann )08.02. 202305. Tango
dracofan22: ( Leann )07.02. 202304. Profesorka DePalma
dracofan22: ( Leann )04.02. 20233. Rokfortský expres
dracofan22: ( Leann )02.02. 202302. Hlavná prefektka
dracofan22: ( Leann )01.02. 202301. A začína to
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.01. 2023Úvod k poviedke