Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek Snamione Mix

Lektvar

Preklady jednorazoviek Snamione Mix
Vložené: denice - 24.12. 2022 Téma: Preklady jednorazoviek Snamione Mix
Sevik99 nám napísal:

Lektvar

Název v originále: The Potion

Autor: Strega Brava

Překlad: Sevik99


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Lektvar

Název v originále: The Potion

Autor: Strega Brava

Překlad: Sevik99

Betaread: Lupina a denice

Odkaz na originál: https://www.fanfiction.net/s/444517/

Souhlas s překladem: žádost zaslána v roce 2016, autorka dosud nereagovala

Žánr: Humor, romance

Postavy: Hermiona, Severus

Rating: 13+ 

Kapitol: 1 

Slov: 558 

 

 

Krátké vtipné zpracování příběhu Severuse a Hermiony, který je stále mým oblíbeným párem.

Disclaimer: Poznáte to, patří to bohyni JKR .

 

Lektvar

Profesor Severus Snape se vydal do temného, vlhkého a jinak opravdu nepříliš příjemného sklepení, aby připravil speciální lektvar… originální odvar, který měl v člověku, který ho vypil, vyvolat teplo. Při jeho rychlých krocích se za ním tmavé roucho dramaticky vlnilo. Pospíchal, protože do jejího příchodu nezbývalo mnoho času, a musel se ujistit, že je pro ni lektvar připraven. Doufal, že lektvar bude mít kýžený výsledek. V očekávání si olízl rty.

Rychle odemkl dveře do své soukromé laboratoře dobře zvoleným zaklínadlem, shromáždil ingredience, které bude potřebovat, bez námahy ve skladu vyhledal každou jednotlivou položku. Postavil malý cínový kotlík a rychle rozdělal mírný oheň, aby mohl začít s přípravou.

Zatímco plameny lákavě šlehaly kolem dna kotlíku, začal obratnými prsty přidávat ingredience, odměřoval je pouhým okem a po přidání každé položky rychle míchal.

„Ano, nebude schopná odolat,“ pomyslel si se sarkastickým pousmáním.

Zatímco roztok v kotlíku zlověstně bublal, Severus zaslechl zaklepání na dveře. Přešel k nim a lehce je otevřel.

Byla tady.

Přišla.

A zdálo se, že se chvěje očekáváním, stála nervózně v azurově modrém rouchu s černým pláštěm a dívala se na něj s… téměř prosebným pohledem. Rozpačitě si odhrnula vlasy.

„Dobrý večer, Hermiono,“ pozdravil ji tím svým temným, hedvábným hlasem.

„Dobrý večer, pane profesore," zamumlala a roztomile se kousla do rtu.

„Prosím, můžete mi říkat Severusi,“ pronesl, zatímco ji gestem vyzval, aby vešla do laboratoře.

Široce rozevřenýma očima se rozhlédla po místnosti a znovu se zachvěla, když jí sundal plášť, aby ho pečlivě přehodil přes poblíž stojící židli.

„Něco pro vás mám,“ položil jí hřejivou ruku na rameno a vedl ji k bublajícímu kotlíku.

Podívala se do kotlíku a pak k němu vzhlédla.

„Pro mě?“ zeptala se hlasem sotva hlasitějším než šepot.

„Pro vás,“ zašeptal, když zvedl naběračku, ponořil ji do obsahu kotlíku a nalil ho do poháru. Podal jí ho... jeho prsty se  lehoulince dotkly jejích.

Vdechla výpary vycházející z poháru.

„Voní to... lahodně... neodolatelně,“ vydechla se zavřenýma očima.

Severus pobaveně a vyčkávavě zvedl obočí.

„Napijte se... budete se cítit... lépe,“ přikázal jí tichým hlasem.

Otevřela oči, aby se na něj podívala, a znovu se zachvěla. Pomalu a rozvážně přiložila pohár ke rtům a dlouze se napila. Oddálila jej od úst... olízla si rty a ztěžka vydechla.

Severus k ní přistoupil blíž.

„Jak se cítíte?“

„Cítím se celá... uvnitř horká... jako by mi celým tělem sálalo teplo,“ zašeptala a už se netřásla.

„Tak co si myslíte?“ zeptal se tiše, když stál přímo před ní a snažil se zachytit její pohled.

„Děláte tu nejlepší horkou čokoládu, Severusi!“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Lektvar Od: Lupina - 29.12. 2022
Celou dobu jsem čekala, co za dryják jí to vaří. :D Výborně vypointovaná povídka. Díky, Seviku a denice.

Re: Lektvar Od: denice - 28.12. 2022
Při prvním čtení jsem myslela, že ji chce opít nějakým speciálním námořnickým grogem, ale je to prostě Mistr - stačí horká čokoláda :-) Díky.

Re: Lektvar Od: Jacomo - 27.12. 2022
Ano! A horké čokolády není nikdy dost :-) Díky, Seviku a betušky za krásný vánoční dárek.

Re: Lektvar Od: kakostka - 26.12. 2022
Hmmmm, můžu taky přijít? Na oplátku donesu výborné praliny, co dělám, ano? děkuji

Re: Lektvar Od: MichelleF - 26.12. 2022
Sladká jednorázovka, děkuji

Re: Lektvar Od: Jimmi - 25.12. 2022
Napadlo mi varené víno a ona to čokoláda :) Ďakujem za preklad.

Re: Lektvar Od: myska111 - 25.12. 2022
Velmi zábavný konec. To jsem nečekala. Děkuji za překlad a těším se na další.

Re: Lektvar Od: JSark - 24.12. 2022
Ách. :) Tá sa má, ja som na čokoládu alergická.

Re: Lektvar Od: zuzule - 24.12. 2022
Hmm, věřím, že se nedalo odolat. :) Děkuju

Prehľad článkov k tejto téme:

Strega Brava: ( Sevik99 )24.12. 2022Lektvar
Liade Snape de Black: ( Omnes-Seethis )06.05. 2016Milovat se s jiným
DannyUleySnape: ( Omnes-Seethis )16.02. 2016Pod hvězdami
GMTH: ( Patolozka )08.05. 2012Vše nejlepší, Hermiono
Ms-Figg: ( kometa )02.04. 2012Citróny v Bradavicích
IsabellaMarieSnape: ( kometa )30.03. 2012Vánoční Speciál
miamadwyn: ( Elza )07.03. 2011Desetiletka
Lauri4Snape: ( Kometa )15.08. 2010Dobrodružství s vlasy