Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Teba rada nemá

11. Stvorený na lámanie dievčenských sŕdc

Teba rada nemá
Vložené: Jimmi - 25.11. 2022 Téma: Teba rada nemá
Jimmi nám napísal:

Názov: Teba rada nemá

Originálny názov: She's Just Not Into You

Autorka: BelleOfSummer


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 11

Stvorený na lámanie dievčenských sŕdc

 

„Si v poriadku, kamarát?“ spýtal sa Theo znepokojene, keď sa s dievčatami po rannom behu vrátili do letného domu.

Pokúsili sa pozvať Draca so sebou, ale zdalo sa, že vo svojej izbe tvrdo spí, takže pokračovali bez neho. Nepočítali s tým, že kým sa vrátia, nájdu ho nadávajúceho a ledva sa motkajúceho v kuchyni.

„Človeče, vyzeráš hrozne,“ podotkol Theo, keď sa snažil pomôcť priateľovi posadiť sa. Vyzeral hrozne. Pod unavenými a zastretými očami mal tmavé kruhy a vyzeral, akoby práve vyvrhol všetky tekutiny v tele.

„Som v poriadku. Keby som nebol, nemohol by som sa sem dole dostal bez premiestnenia, vieš,“ odpovedal Draco ľahostajne a snažil sa mávnuť rukou nad touto témou.

„Správne. Ešte že si nespadol zo schodov,“ prevrátil oči Theo. Vedel, že jeho priateľ bol vždy príliš pyšný na to, aby priznal niečo, čo by z neho urobilo slabocha. Dokonca by mohol prisahať, že tento chlapík by mohol spadnúť z útesu a zomrieť, ale bolo by mu to úplne jedno, len keby jeho ego ostalo neporušené.

„Úprimne, na čo si myslel, keď si sem išiel v takomto stave? Mal si ostať v posteli, keď nedokážeš ani rovno kráčať.“ Hermiona sa tvárila nahnevane a podráždene, pričom si prekrížila ruky; hoci hlboko vnútri Ginny vedela, že si len robí starosti.

Draco nič nepovedal, len si ju omámene prezeral od hlavy po päty. Mala na sebe biele priliehavé tričko bez rukávov a bavlnené tepláky. Vlasy mala zopnuté do chvosta, pričom niektoré zatúlané malé kučery mala zastrčené za ušami. Kvôli behu vyzerala trochu začervenaná, takže jej líca akoby žiarili ružovými bozkami.

Bozkami...

Zrazu ju chcel znova pobozkať.

„Čo je?“ Hermiona sa zamračila, z jeho pohľadu sa cítila veľmi nepríjemne.

„Sakra, kamarát. Aj v tom najhoršom možnom stave si dokázal Hermionu Grangerovú okukávať, však?“ Theo sa zasmial, až sa Hermiona zúrivo začervenala.

„Drž hubu,“ zastonal Draco. Už sa chystal vstať, aby kamarátovi ešte viac vynadal, keď sa mu zrazu zatočila hlava a skončil tak, že s hlasným buchnutím dopadol na stoličku.

„Páni! Kľud,“ zamračil sa Theo. Hravosť v jeho hlase teraz vystriedali obavy.

„Som v poriadku, naozaj. Len som toho včera večer priveľa vypil,“ ubezpečil ich Draco a pritom potriasol hlavou, aby zmiernil závraty a bolesť, ktorú pociťoval.

„Radšej ťa odvediem na poschodie do tvojej izby. Sakra, ešte dobre, že si mal zdravý rozum a nepremiestňoval si sa. Každý vie, že spadnúť zo schodov je oveľa lepšie ako prísť na rôznych miestach o končatiny. V prvom rade si nemal chodiť sem dole,“ povedal Theo, zatiaľ čo pomáhal svojmu priateľovi pri vstávaní.

„Potreboval som si vziať nejaké elixíry proti kocovine. Nemohol som nikoho z vás nájsť a svojim kúzlam teraz nedôverujem,“ odpovedal, zatiaľ čo sa snažil postaviť rovno a nasmeroval svojho priateľa smerom k skladu s elixírmi.

„Ja ich prinesiem. Ty choď do svojej izby a odpočiň si,“ ponúkla mu zrazu Hermiona.

„Vďaka,“ vďačne sa ozval Draco, ale ona ho len ignorovala a išla po elixíry.

„Prepáč za tú včerajšiu malú výzvu, Miona.“ Ginny sa tvárila previnilo, keď nasledovala svoju kamarátku, kým chalani odišli. „Chcela som len niečo zistiť, vieš.“

„O čom to hovoríš?“ Hermiona sa nadýchla a snažila sa vyzerať zaneprázdnená elixírmi v skrinke.

„Je zjavné, ako sa mu páčiš, Miona, rovnako ako on tebe,“ odpovedala Ginny.

„To je hlúposť!“ rozohnila sa  Hermiona, kým sa otočila na kamarátku: „Mne sa nepáči! A on sa mi len snaží dostať do nohavičiek. Viem, akí sú, Ginny. Nie som hlúpa, aby som sa tvárila, že verím, že sem prišli len preto, aby Narcisse preukázali láskavosť. Prišli sem kvôli dobývaniu, a nie len kvôli Narcisse. Keby nebolo jej, vôbec by som tu nezostala, ale tomu blbcovi, ktorého nazvala synom, prinášam obeť, lebo mi náhodou záleží na jeho matke a odmietam byť ako on.“ Hermiona vypľula tie slová, akoby to bol samotný jed.

„V tom prípade mám pravdu.“ Ginny len so smutným úsmevom prikývla.

„Vieš čo? Nedávaš zmysel,“ prevrátila Hermiona oči v stĺp a narýchlo strčila do kamarátky podnos s elixírmi. „Urob mi láskavosť. Prestaň tu špehovať, lebo odo mňa nič nezískaš. Draco Malfoy je darebák. Koniec príbehu. Takže buď dobrá, verná priateľka a prosím ťa, odnes mu toto hneď do izby.“

„Prepáč, Hermiona. Obávam sa, že to nemôže urobiť.“ Obaja sa obzreli a uvideli Thea, ako sa ležérne opiera o dvere.

Potom sa usmial, keď naňho obe dámy zmätene pozerali. Ach, ako miloval, keď bol stredobodom pozornosti; najmä ak tá pozornosť pochádzala od týchto dvoch krásnych dievčat.

„Prečo?“ Hermiona sa však tvárila otrávene.

„Pretože by som rád pozval tvoju peknú kamarátku na rande.“ Theo sa zrazu usmial na Ginny.

Hermiona musela do kamarátky štuchnúť, keď ju počula, ako sa trochu zachichotala.

„Nie! Ona s tebou na rande nepôjde. Navyše má priateľa,“ odvetila Hermiona cez zaťaté zuby a zároveň varovne pozrela na Ginny.

„Je to len priateľské rande. Nie je mojou úlohou rozbiť nejaký vzťah, vieš. Chcem ti tu len ukázať nejaké miesta. Nebude ti to vadiť, však?“ Theo sa na Ginny usmial.

Hermiona nemohla uveriť tomu, čo sa deje, pretože obaja na seba zrazu pozerali ako zamilovaní.

„Toto sa nedeje! Ach, Merlin, toto sa nedeje!“ Hermiona teraz vyzerala hystericky a prechádzala sa, pričom zalamovala rukami a rozprávala sa sama so sebou.

„Miona! Prestaň! Najprv sa skús nadýchnuť, dobre?“ Ginny zastavila svoju priateľku tým, že ju chytila za plecia. Hermiona rýchlo prikývla, pričom zavrela oči a dýchala čo najpokojnejšie. Vyzerala, akoby jej práve niekto povedal, že o hodinu zomrie.

Theo musel dokonca potlačiť smiech tým, že si hlasno odkašľal.

„Ty sa mi smeješ!“ Hermiona naňho zrazu uprela obviňujúci pohľad.

„Nesmial som sa tebe, úprimne,“ odpovedal Theo nevinne, pričom odovzdane zdvihol ruky, hoci sa tiež tváril skrz-naskrz pobavene.

Áno, táto kráska bola Dracova najsladšia nočná mora, v poriadku.

„Fajn, ale aj tak si s mojou priateľkou nevyjdeš,“ odvetila Hermiona povýšenecky, pričom zdvihla bradu. Dokonca musela svoju kamarátku radikálne potiahnuť za sebou, akoby bola jej príliš starostlivá matka.

„Ale no tak, Miona. Je to len priateľské rande. Veď si to sama počula,“ nesmelo na ňu zažiarila Ginny. Hermiona sa nezmohla na nič, len na mimovoľne pootvorené ústa a tvárila sa očividne pobúrene.

O čom to hovorila?

„No, myslím, že to je potom áno,“ usmial sa Theo. „Môžeme?“ spýtal sa Ginny, pričom jej zároveň zľahka ponúkol ruku.

„Dobre,“ zachichotala sa Ginny a bez toho, aby sa čo i len obzrela, odišla s Theom.

Počkajte. Zase sa zachichotala?

Hermiona sa nezmohla na nič iné, len na to, že sa asi celú minútu pozerala na zatvorené dvere. Dokonca zabudla, že má stále otvorené ústa.

Čo sa to práve stalo?

Sakra, vedela, že sa rútia do problémov, keď sa vôbec zdržiavajú v tomto prekliatom letnom dome. Bol to len druhý deň, ale zdalo sa, že sa slizolinčanom podarilo namotať ich na svoje ľstivé a zákerné plány. Z týchto dvoch hráčov nikdy nič dobré nevyjde. Ona to jednoducho vedela. Musela niečo vymyslieť, aby kamarátku zachránila, kým nebude neskoro.

Zrazu zastonala a podráždene sa pleskla rukou do čela, keď si spomenula, že teraz nemôže sformulovať žiaden plán, lebo v skutočnosti nedobrovoľne zostala s jedným z nich.

„No super. Toto je taký perfektný deň,“ dupla podráždene nohou, zatiaľ čo schmatla podnos s elixírmi a vyšla na poschodie. Nebolo to tak, že by mala inú možnosť.

No vlastne mala. Bola to len príliš veľká smola, že sa narodila ako ochotný človek a jej svedomie bolo príliš silné na to, aby zniesla, že nechá človeka ľahkovážne zomrieť kvôli dehydratácii z kocoviny, aj keď to bol veľký blbec, Draco Malfoy.

„Čo sa stalo?“ Hermiona náhle vyslovila, keď vošla do jeho izby. Všetko bolo rozhádzané. Zdalo sa, že sa Draco dopotácal na podlahu vedľa svojej postele. Nohu mal dokonca zachytenú do uzla z prikrývky a snažil sa ju ochabnuto odkopnúť.

„Len som sa snažil natiahnuť po tú prekliatu vodu, keď som spadol.“ Draco zavrčal, zatiaľ čo sa zahľadel na pohár s vodou na stole, akoby ho chcel rozdrviť na prach už len svojím pohľadom. Vyzeral ako typický nevrlý rozmaznaný fagan, ktorého práve paralyzovali.

Vzdychla si.

Toto bude dlhý deň.

„Mohol na nás zavolať, vieš?“ Hermiona prevrátila oči a začala mu pomáhať vstať. Zrazu vykríkla, keď sa obaja zapotácali a dopadli na posteľ Pristála na ňom a ich nosy sa nepatrne dotkli. Spanikárila, keď si uvedomila, že sú obaja príliš blízko, že sa takmer pobozkali. Snažila sa odtrhnúť, ale jeho ruky jej to nedovolili. Chcela naňho zakričať a vynadať mu, keď zrazu opäť zachytila jeho uhrančivé oči.

Draco Malfoy mal tie najkrajšie, najhypnotickejšie oči.

Vždy boli jej slabinou.

Ale na druhej strane, možno boli slabinou každého dievčaťa.

Asi boli špeciálne stvorené na to, aby lámali srdcia mladých dievčat...

„Rozpaľuješ,“ zašepkala zrazu Hermiona.

Draco nevedel, čo má robiť, len na ňu hľadel. Zrazu sa pristihol, že si olizuje suché pery a zároveň sa díva na jej vlhké pery.

Do pekla.

Počul práve to, čo si myslel, že počul?

„Aj ty ma rozpaľuješ,“ usmial sa na ňu príliš zvodne, až si bol istý, že by dokázal roztopiť takmer všetko v tejto miestnosti. Bol veľmi slabý, ale zdalo sa, že ho príval adrenalínu začal nakopávať, kým ju pevne zvieral okolo pása. Stále mala na sebe tenké tričko bez rukávov a jej vrtiace sa telo sa mu tlačilo na hruď. Dokonca jej vyčnieval výstrih a škádlivo sa naňho usmievala. Cítil sa ako v nebi. Toto bol pravdepodobne jediný potrebný liek na jeho nepríjemnú bolesť hlavy.

Toto bola chvíľa, o ktorej tak zúfalo sníval.

Chcel len znova cítiť tie šťavnaté pery na sebe.

Potreboval ju pobozkať a dotknúť sa jej, inak zomrie.

Len trochu cítiť...

Len trochu...

„Čo to robíš?“ Hermiona ho náhle odstrčila v okamihu, keď sa jeho pery chceli dotknúť jej. Bol príliš zaskočený, aby ju ďalej držal, a ona sa potom narýchlo postavila a napravila sa, pričom sa zúrivo červenala a hľadela naňho, akoby bol ten najodpornejší úchyl na svete.

„Čo?“ Draco vyzeral príliš zmätene, až sa takmer tváril ako nemý.

Nebola to ona, kto ho začal zvádzať? Dokonca mu pošepkala, že ju rozpaľuje, do čerta!

Úprimne povedané, toto dievča malo byť dôvodom, ak sa jedného dňa bude ponevierať po celom psychiatrickom zariadení Svätého Munga a bude prosiť o prekliaty bozk.

„Neopovažuj sa hrať so mnou na hlupáka! Chcel si ma pobozkať a tvoje ruky boli všade na mne! Ty si taký blbec!“ Hermiona nahnevane kričala, pričom ho vehementne udierala po zátylku.

„Au! Moja hlava!“ Draco zakňučal, zatiaľ čo sa takmer schúlil do klbka a trel si tú časť hlavy, po ktorej ho Hermiona práve udrela.

„To ma mr... nie! Bola to tvoja chyba! Snažil si sa využiť moje postavenie, tak som len urobila, čo som mohla, aby som sa ubránila.“ Hermiona držala bradu nahor, pričom si tvrdohlavo prekrížila ruky. Odmietala uznať fakt, že ho udrela silnejšie, ako mala, aj keď vedela, že ho už bolí hlava a práve teraz sa necíti dobre.

„Myslel som si, že mi chceš ten bozk opätovať! Ja... ty... teda... práve si mi povedala, že... no, že ťa rozpaľujem,“ Draco nemohol uveriť, že sa práve zakoktal a zároveň sa začervenal... opäť.

„Čože?“ Hermiona sa zamračila a potom náhle vyslovila „aha“, keď jej to došlo.

„Ja... ja som nemyslela, že rozpaľuješ mňa. Myslela som, že si rozpálený, vieš, doslova. Mala som na mysli tvoju teplotu,“ vysvetlila, keď si stisla ruky a pozrela sa dolu, aby skryla rumenec, ktorý sa jej vkradol do tváre.

„Aha,“ vyslovil Draco. Jeho tvár bola rovnako červená ako tá jej.

Hermiona tam niekoľko minút len tak stála, pričom si hrýzla spodnú peru a pozerala dolu, akoby chcela preskúmať podlahu. Draco sa však začal rozpačito hrať a hľadieť na svoje prsty.

Za normálnych okolností by sa Draco Malfoy zvyčajne necítil trápne voči dievčatám, aj keby sa mu páčili.

Ale na druhej strane, toto dievča bola Hermiona Grangerová.

A Hermiona Grangerová bola vždy iná.

Hermiona Grangerová bola vždy... výnimočná.

„Je mi ľúto, že som ťa udrela...“

„Prepáč mi, že som...“

Obaja sa nervózne zasmiali, keď si uvedomili, že práve prehovorili v rovnakom čase.

„Ty prvá,“ Draco sa na ňu jemne usmial.

„Ja... ja... ja sa ospravedlňujem, že som ťa udrela. Len si ma zaskočil, vieš,“ zašepkala a opäť si nervózne zahryzla do spodnej pery. Draco sa musel v duchu preplesknúť, aby sa namiesto na jej nádherné pery sústredil na niečo iné.

„Aj mne je to ľúto. Bolo to všetko... nedorozumenie.“ Draco si nemohol pomôcť, ale táto veta akoby sa vracala jedenásť rokov dozadu.

„Myslím, že potrebuješ užiť ďalšie elixíry. Zdá sa, že máš horúčku,“ povedala Hermiona zrazu roztržito a nakrátko sa odobrala dolu, nechajúc ho chvíľu rozmýšľať.

Zastonal a pokúsil sa pretrieť si oči. Hlava mu teraz tak silno búšila a pulzovala. Bolo úžasné, ako na ňu pred chvíľou takmer zabudol len tým, že sa na ňu iba pozeral.

Vedel, že musí ešte veľa vysvetľovať, ak toto dievča naozaj chce, ale jednoducho nevedel, ako to urobiť. V jej prítomnosti nedokázal dlhšiu chvíľu rozprávať priamo. Nebol dobrý v žiadnej konfrontácii. Vlastne neznášal tie typické rozhovory od srdca k srdcu. Nikdy v živote takýto rozhovor neviedol, dokonca ani s matkou, ktorú veľmi miloval. Spomínal si len na to, ako si vzťah s matkou upevňoval gestami a výmenami, ale nikdy nemali takýto hlboký rozhovor.

Kto by potreboval slová, keď ich mohol ukázať, však?

Ľudia ho možno vnímali ako toho chladného a povrchného lámača sŕdc, ale svoju matku veľmi miloval. Bol pre ňu ochotný urobiť čokoľvek.

Tvrdo na tom pracoval a dokázal to v priebehu rokov.

Vďaka tejto myšlienke sa cítil ako lepší človek.

„Kurva!“ Zrazu zatvoril oči, pretože mu do spánku nečakane udrela obrovská vlna bolesti.

Či sa mu to páčilo, alebo nie, vedel, že neskôr bude musieť premyslieť plán na konfrontáciu.

 

Samozrejme, hneď po tom, ako sa vylieči z tejto prekliatej bolesti hlavy. Dokonca si bol istý, že sa mu niečo neviditeľné pokúša kladivom rozbiť hlavu. Schmatol elixír proti kocovine hneď vedľa postele a narýchlo ho vypil na jeden dúšok.

„Si v poriadku?“ spýtala sa Hermiona, keď sa vrátila. Teraz levitovala extra elixíry proti horúčke, umývadlo, malé uteráky a dva rôzne džbány s horúcou a studenou vodou.

„Máš dosť vysokú teplotu a toto som zvykla robiť vždy, keď sa Ron alebo Harry na svojich metlobalových tréningoch unavili a dostali horúčku, najmä počas daždivých tréningov. S elixírmi budeš v poriadku, ale toto ti trochu zmierni horúčku a pomôže ti trochu sa uvoľniť, kým tvoj organizmus vstrebe liek,“ vysvetľovala Hermiona, keď si všimla, že Draco zvedavo hľadí na veci, ktoré priniesla.

Potom mu podala elixír proti horúčke a potom svoju pozornosť upriamila na veci, ktoré priniesla. Pozorne ju sledoval, ako plní misku studenou vodou a mieša ju s horúcou. Potom mierne ponorila prst, aby skontrolovala, či je voda vlažná, než do nej namočila malý uterák.

Zrazu si nemohol pomôcť, ale predstavil si, čo sa mohlo stať, keby bola v slizolinskej fakulte alebo keby sa narodila v čistokrvnej rodine.

Možno by sa dali na škole dokopy. Vždy by bola s ním a povzbudzovala by ho počas tréningov metlobalu. Urobila by to aj stokrát. Starala by sa oňho tak, ako sa starala o svojich najlepších priateľov.

Zrazu opäť žiarlil, ale žiarlivosť nebola taká silná ako ľútosť a výčitky, ktoré práve teraz cítil.

Život, ktorý mu bol dožičený, bol klamstvom.

Napriek tomu ho prijal naplno a bez akéhokoľvek zaváhania.

To bola práve jedna z najväčších chýb jeho života.

„Môžem ťa vyzliecť?“ Hermiona sa zrazu spýtala.

Opäť zostal bez slov.

Úprimne povedané, všetko, čo mu kedy hovorila, nikdy nerobilo dobre jeho neistému srdcu. Mohla by byť príčinou jeho náhleho infarktu, ale vôbec by sa tým neprevinila, pretože to vždy robila tak prekliato nevinne!

Len prehltol a prikývol, pretože príliš dobre vedel, že sa nemá odvážiť toto tvrdenie ďalej rozvádzať, aby sa opäť nedostal do jej nepriaznivého svetla.

Hermiona mu potom kúzlom vyzliekla košeľu, pričom sa pozerala stranou, ako najlepšie vedela.

Draco si nemohol pomôcť a usmial sa nad tým, že jej oči akoby mimovoľne na krátky okamih blúdili po jeho širokej hrudi a dobre vypracovanom tele. Aj odtieň na jej lícach bol nesporne rozkošný.

Zdalo sa, že čas sa spomalil, keď vyžmýkala vodu z uteráka do umývadla a jemne ním utrela jeho svalnaté paže.

Líca jej neodškriepiteľne horeli a ona si opäť hrýzla spodnú peru, keď pokračovala v odvážnom pohybe po jeho trupe.

Jej jemný, ale pevný tlak na jeho telo ho ubíjal, ale cítil sa príliš dobre z toho, ako práve teraz vyzerala.

„Ľahni si a zavri oči,“ zašepkala zrazu potichu.

Dracovi sa chcelo plakať.

Toto dievča si ho úplne omotalo okolo prsta.

Najhoršie bolo, že ju chcel poslúchnuť a zároveň neposlúchnuť.

Ak to bolo možné, potom sa zjavne pomiatol.

Chcel si ľahnúť a zavrieť oči, aby sa mohol sústrediť na pocit tlaku jej jemných rúk na sebe, ale zároveň to nechcel urobiť, pretože pri tom nemohol vidieť jej krásnu tvár a zvodné pery.

Táto žena dokázala kedykoľvek počas dňa zamávať s jeho zdravým rozumom, a to aj bez toho, aby to chcela.

„Ľahni si a zavri oči. Keď sa zobudíš, budeš sa cítiť lepšie,“ poučila ho Hermiona.

Draco prikývol ako pokorný chlapec a urobil presne to, čo mu povedala.

Do čerta, mohla by ho dokonca požiadať, aby sa hneď teraz zabil, a on by to s radosťou urobil.

Samozrejme, vedel, že to vôbec nie je normálne.

Ale bolo zvláštne, ako intenzívne a úplne nenormálne sa mu to páčilo...

****

O niekoľko hodín neskôr sa Draco prebudil so spokojným úsmevom na tvári.

Hlava ho už nebolela. Vlastne ani neexistoval dôkaz, že tomu tak niekedy bolo.

Ale to nebol hlavný dôvod, prečo sa práve teraz usmieval svojím vzácnym úsmevom.

Bolo to kvôli kráske, ktorá pokojne spala vedľa neho. Stále sedela v neďalekom kresle a jej ruky jej slúžili ako vankúš, keď ich mala položené na jeho posteli. Musela zaspať, kým na neho dávala pozor.

 

 

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 30.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 29.05. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 23.11. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Nemůžu si pomoct a říkám si, jak moc bych jim takovýhle "bezproblemovy" příběh přála. Ano, některé povídky, kde jsou těžce poznamenani válkou, jsou nádherné, realistické, ale je mi jich nesmírně líto. Tohle je takový protipól... a je potřeba. Díky, Jimmi, za tuhle povídku!
Jo, vojna je svinstvo. A tiež platí, že keby mocní zasiahli skôr (Brumbál, Starostolec, ministerstvo), tak by bolo všetko inak. Už po prvej vojne. Už po skúsenostiach s Grindewaldom. Ale pozor, ani toto nebude bezproblémový príbeh. Ďakujem moc

No, vlastně Draco udělal to nejlepší, co mohl, zničil se natolik, aby Miina potřeba pečovat převládla nad její bolestí.. Moc se těším na další kapitolu.
Vidíš, takto som to nebrala, ale máš pravdu. Ďakujem

Musela jsem počkat na konec školení, bylo to mučení. Takže Ginny je poněkud rozverná a zmizela s Theem. A Hermioně zůstal Draco s opicí. Nakonec z toho vyšel ještě dobře, že? I když teda k polibku nedošlo :D A Hermiona ještě nepolevila v ostražitosti. Díky moc za další kapitolu, Jimmi. Těším se na pokračování.
No Dráčik ešte zažije krušné chvíle, ešte nie sme ani v polovici. Díky. najviac ma zdržalo to dvojvýznamové Hot, inak by to bolo skôr.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )24.10. 2023Voľný deň po dokončení poviedky
BelleOfSummer: ( Jimmi )23.10. 202330. Epilóg 2/2
BelleOfSummer: ( Jimmi )22.10. 202330. Epilóg 1/2
BelleOfSummer: ( Jimmi )20.10. 202329. A tu sa náš príbeh končí
BelleOfSummer: ( Jimmi )18.10. 202328. Stále sa len navzájom ničíme
BelleOfSummer: ( Jimmi )17.10. 202327. Všetky nesprávne voľby
BelleOfSummer: ( Jimmi )16.10. 202326. Nič sa nezmenilo
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.10. 202325. kapitola
BelleOfSummer: ( Jimmi )14.10. 202324. Nepozvaný návštevník
BelleOfSummer: ( Jimmi )10.10. 202323. Som pripravený riskovať
BelleOfSummer: ( Jimmi )09.10. 202322. Chcel len jej lásku
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.09. 202321. Cez ružové okuliare
BelleOfSummer: ( Jimmi )08.09. 202320. Moja
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.09. 202319. Takže on je ten chlapík?
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.09. 202318. Zopakuj mi to
BelleOfSummer: ( Jimmi )26.05. 202317. Pretože som klamal
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.05. 202316. Rozprávka o svetluškách
BelleOfSummer: ( Jimmi )28.04. 202315. Neznámi mali väčšiu šancu
BelleOfSummer: ( Jimmi )23.04. 202314. Posaď sa ku mne
BelleOfSummer: ( Jimmi )21.04. 202313. Vezmi ma späť
BelleOfSummer: ( Jimmi )20.04. 202312. Koniec hry
BelleOfSummer: ( Jimmi )25.11. 202211. Stvorený na lámanie dievčenských sŕdc
BelleOfSummer: ( Jimmi )18.11. 202210. Náš prvý bozk
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.11. 20229. Fľaša
BelleOfSummer: ( Jimmi )07.11. 20228. Letný dom
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.11. 20227. Nevinne ako malý chlapec
BelleOfSummer: ( Jimmi )01.11. 20226. Len malý dôkaz
( Jimmi )31.10. 20225. kapitola Nevinný dotyk
BelleOfSummer: ( Jimmi )11.09. 20224. Hortenzie a ruže
BelleOfSummer: ( Jimmi )02.09. 20223. Už nikdy viac
BelleOfSummer: ( Jimmi )21.08. 20222. Hodiny tikajú
BelleOfSummer: ( Jimmi )14.08. 202201. Dračie srdce
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )14.08. 2022Úvod k poviedke