Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Zatracení kouzelníci

Kapitola 7., část 2. Epilog

Zatracení kouzelníci
Vložené: denice - 19.11. 2022 Téma: Zatracení kouzelníci
denice nám napísal:

Zatracení kouzelníci

Autor: sprinter1988

Překlad: denice   Beta: Sevik99    Banner: Jimmi

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 7, část 2. Epilog

 

„Pořád platí, že zítra přijdeš ke Třem košťatům?“ zeptal se Harry, když odcházela.

„Už se s Deanem nemůžeme dočkat,“ odpověděla.

 

xxx

 

Té noci vešel Harry do ložnice v jejich novém domově, vlezl si do postele ke své ženě, kterou dlouhá léta miloval, a přitulil se k ní.

Už spala.

Typické.

Jak tak ležel a naslouchal jejímu dechu, vzpomínal na posledních dvanáct let. Zejména přemýšlel o všech těch věcech, které v rozhovoru s Lenkou nezmínili.

Vůdce opoziční strany se krátce poté, co Harry odhalil celou pravdu, snažil získat podporu naznačováním, že Harry použil ke zmanipulování voleb magii. Někteří mu naslouchali a nespokojeně reptali, ale většinou ty řeči nepadly na úrodnou půdu. To Harry jim přinesl lék na slepotu. Byl to on, kdo jim poskytl metody, jak v mžiku vyléčit zlomené kosti. Dal hasičům možnost jít do hořící budovy, aniž by uhořeli. Našel zdroje zlata, které okamžitě napumpoval do školství, veřejné dopravy, občanské vybavenosti, armády a zdravotnictví. A co jim chtěl dát vůdce opozice? Obvyklé prázdné sliby v době voleb, po nichž by následovaly škrty, škrty a zase škrty, jakmile by se ujal úřadu, to bylo jediné, co mohl nabídnout.

Po odhalení kouzelnického světa se Harrymu ozvala spousta starých známých. Sirius Black, Remus Lupin a Nymfadora (neříkejte mi tak) Tonksová si s Harrym domluvili termín společného setkání a přivedli s sebou několik dalších členů řádu, včetně Kingsleyho Pastorka, Minervy McGonagallové a ‚Pošuka‘ Alastora Moodyho. Poté, co si spolu sedli a dlouze si popovídali, se shodli, že Harryho postup je nejlepší. Jeho důvody byly jednoduché: jak těžké bylo pro Voldemorta po jeho prvním pádu znovu získat podporu v magické komunitě? Až příliš snadné, zněla odpověď.

A to proto, že po Voldemortově prvním pádu zůstalo všechno při starém. Stejně jako po válce s Gellertem Grindelwaldem. Společnost se nezměnila, protože byla zkažená, a jediným řešením, které měl Harry k dispozici, bylo rozbít ji a znovu vybudovat jako součást mudlovského světa, kde by se na kouzelníky vztahovala stejná pravidla jako na všechny ostatní.

Sirius udělal něco opravdu nečekaného a skutečně napsal knihu. Pojednával v ní o svém nespravedlivém uvěznění v Azkabanu a utrpení, které tam prožil, a o svém životě na útěku poté, co se dostal ven, aby se pokusil zajistit Harrymu bezpečí. Nejenže pro něj bylo psaní terapeutické, ale kniha mu také vynesla docela slušné peníze, protože se dlouho držela na předních místech několika žebříčků bestsellerů. Hodně mudlů si potrpělo na tragické příběhy ze života. JinotajTV se velmi vážně zabýval plánem Siriusovu knihu zfilmovat, a pokud byly zvěsti pravdivé, o roli Siriuse jednali s významným hercem Gary Oldmanem.

Remus si nyní vydělával na živobytí upozorňováním na těžký osud vlkodlaků v mudlovském světě. Jakmile to tu pochopili, měli pro vlkodlaky pochopení, jejich úděl se mnohem zlepšil a nejedna mudlovská firma udělala pokrokové rozhodnutí a opravdu zaměstnala tyto lidi, kterým Harry v případě potřeby zajistil přístup k vlkodlačímu lektvaru.

Po rozpuštění sboru bystrozorů Tonksová marně hledala, co by v životě dělala, až jí Lenka navrhla, aby se pokusila o moderování pořadu Dětské chvilky pro JinotajTV, který se vysílal každý všední den odpoledne od půl třetí do čtyř a každou sobotu dopoledne od šesti do půl jedenácté. Její temperamentní osobnost spolu se schopnostmi metamorfomága si získala producenty a okamžitě se stala hitem u cílového publika.

Kingsley byl na tom podobně jako Tonksová, dokud ho McGonagallová nepřiměla, aby přijal práci profesora obrany proti černé magii v Bradavicích. Zastával ji už více než deset let, což dokazovalo, že prokletí této pozice zemřelo spolu s Voldemortem.

V Bradavicích došlo k významným změnám. V první řadě teď studia mudlů vyučoval mudlorozený. Dějiny magie přednášel někdo, kdo získal kvalifikaci v posledních dvou stoletích, a kdo neměl fixaci na skřetí rebelie. Se zánikem tolika tradičně temných rodů, který souvisel s pádem lorda Voldemorta, nezůstalo ve zmijozelské koleji mnoho studentů, protože jen málo z nich si mohlo dovolit studovat v Bradavicích. Kolej byla zrušena a ti studenti, kteří zůstali, byli znovu zařazeni. Koneckonců, jaký smysl mělo mít kolej pro lstivé, když zplodila zmetky jako Tom Raddle, Severus Snape a Malfoyovi? Bývalí zmijozelové, kteří si už nemohli dovolit navštěvovat Bradavice, přešli do mnohem levnějšího Svatého Michaela v Londýně, kde z nich kulturní šok vyrazil velkou část nadřazenosti čisté krve a udělal z nich poněkud pokornější a podstatně slušnější lidi, než by byli jinak.

Nejvýznamnější změnou v Bradavicích však byla prostá skutečnost, že rodiče mudlorozených dětí se tam nyní mohli přijít podívat, což pro ně znamenalo mnohem větší klid. A také to bylo mnohem bezpečnější místo, když teď byl Brumbál se všemi jeho malými intrikami ten tam.

Když už je řeč o Brumbálovi, tak s ním to šlo docela rychle z kopce. Vlastně rychleji, než se čekalo. Ukázalo se, že velký Albus Brumbál znovu lhal. Na konci Harryho prvního ročníku mu ředitel řekl, že Kámen mudrců byl zničen. Nebyl. Nicholas Flamel a jeho žena Perenelle zemřeli v domnění, že Brumbál ho zlikvidoval za ně, ale nestalo se tak. Nechal si ho pro sebe.

A bez přístupu k jeho magii i ke kameni Brumbála rychle dostihl jeho věk. Zemřel ve své cele pouhý den před prvním výročím Voldemortovy smrti. Kámen mudrců se našel v jeho staré pracovně v Bradavicích a byl předán Harrymu. Nesmírně toužil ho použít. Už jen představa, že kdyby proměnil jakýkoli kov v ryzí zlato, mohl by ještě lépe zajistit finanční stabilitu země…

Naštěstí mu Hermiona tento nápad rozmluvila. Lilith zabavila z trezorů smrtijedů víc než dost zlata na to, aby vše fungovalo ještě hodně dlouho. A kromě toho by příliš mnoho zlata rychle zaplavilo trh a brzy by klesla jeho hodnota.

Harry však stejně dokázal kámen využít. Poté, co Daphne Greengrassová vstoupila jako vyzvědačka do řad smrtijedů, se z ní stala lektvaristka. Jedním z jejích zvláštních úkolů bylo vyrobit pomocí Kamene mudrců elixír života. Neměl prodlužovat život starých lidí, ale byl rozdělen do nemocnic, kde se měl používat pouze v případě, že někdo potřeboval jen trochu více času na uzdravení jinými prostředky. Nic víc. V každé nemocnici byla malá místnost, kde byl elixír života magicky uzamčen a přístup k němu byl umožněn jen za těchto zvláštních okolností. Nešlo ho zneužít.

Harry si povzdechl a vzhlédl ke stropu. Za posledních dvanáct let se rozrostla i jeho rodina. Jejich pět adoptovaných dětí rychle rostlo, Jess už studovala na univerzitě politiku a práva a Ryan tam půjde příští rok. S Jackem byli pořád blázni do fotbalu. Emily stále chodila do školy a měla ji velmi ráda. Její ambicí bylo stát se učitelkou. Opravdovým překvapením byl malý Calvin, který těsně před svými jedenáctými narozeninami dostal dopis, doručený sovou pálenou, obsahující nabídku studia ve Škole čar a kouzel v Bradavicích, kde se stal famfrpálovou hvězdou v mrzimorské koleji.

A to nebyly všechny děti. Navzdory úkolu starat se o pět sirotků Hermiona stále toužila po vlastním dítěti, po dítěti s Harryho očima nebo s jejími vlasy. Dvojčata Lily Rose a James Sirius byla tím, co se jim matka příroda rozhodla nadělit. Lily měla Harryho zelené oči. Zdědila také jeho barvu vlasů, i když huňaté je měla po matce. James byl pravý opak, měl Hermioniny hnědé oči a barvu vlasů, ale roztřepenou kštici po otci.

Oba chodili do prvního ročníku v Bradavicích, byli v Nebelvíru a měli otcův neviditelný plášť a Pobertův plánek. Zdědili matčin mozek, ale byli stejně magicky silní jako Harry.

Stali se nejlepšími přáteli dalších dvojčat, synů Lenky a Deana, kteří se jmenovali Lorcan a Lysandr. A všichni čtyři měli společného nepřítele. Albus Hugo Weasley byl synem Rona Weasleyho, který ho vychovával převážně s pomocí svých rodičů, protože matka dítěte Levandule Brownová se před několika lety konečně duševně zhroutila a opustila ho.

O několik dní později ji našla její kamarádka Parvati Patilová a odvezla ji do nemocnice svatého Munga, kde strávila měsíc pod bedlivým dohledem nových kouzelnických psychiatrů, než byla uznána za schopnou návratu do vnějšího světa (podle posledních zpráv, které Harry získal, se jí stále dařilo dobře). Ron patřil k těm, kteří věřili, že Harry udělal chybu, když mudlům odhalil svět kouzelníků. Většina kouzelníků se nakonec vzpamatovala, ale Ron ne, a to i přesto, jak moc to jeho rodině prospělo. Když se ministerstvo kouzel zavřelo, Arthur Weasley přišel o práci.

Jako nezaměstnaný trávil spoustu času kutěním ve své kůlně. Zcela náhodou přišel na způsob, jak mobilní telefony napájet magií stejně jako kouzelnické bezdrátové rádio. Za jeden rok vydělal na tomto vynálezu víc peněz, než za všechny roky práce na ministerstvu dohromady. Finanční stabilita, kterou takový příjem poskytoval, umožnila Molly uskutečnit její sen. Vyráběla svetry po tuctech a prodávala je. Nejenže byly v zimních měsících příjemné a hřejivé, ale díky svým pohyblivým vzorům se staly tak trochu módním hitem, a Molly nyní vedla malý podnik s patnácti zaměstnanci, kteří pletli a očarovávali svetry na zvláštní objednávky a na zakázku.

Bill a Fleur se docela snadno začlenili do smíšeného světa a velmi pěkně si vydělávali tím, že jezdili do škol po celé zemi a přednášeli novým generacím o skřetech a vílách.

I Charliemu se dařilo. Jeho práce s draky, v kouzelnickém světě přehlížená, ho v mudlovském světě proslavila natolik, že JinotajTV objednal televizní seriál, který se zpočátku zaměřoval na jeho práci s draky, než se přesunul k dalším kouzelným tvorům. Byl z něj slavný muž, co každý týden přibližoval kouzelná stvoření celého světa divákům, kterých jen ve Velké Británii bylo několik milionů. Krátce po druhé sérii se oženil s producentkou pořadu. Percy vydělal na tom, že vydal několik výpravných knih o zákulisním životě bývalého ministerstva kouzel. Za ta léta toho viděl hodně a lidé vždycky dychtivě četli o zkorumpované organizaci. Ve skutečnosti mu Harry za napsání knih osobně poděkoval, protože díky nim mnozí odpůrci prohlédli.

Fred s Georgem se také topili v penězích. Jakmile si k nim našli cestu mudlovští zákazníci, jejich obchod s žertovnými předměty zaznamenal mohutný nárůst tržeb, a nyní byly Kratochvilné kouzelnické kejkle mezinárodním podnikem. Vůbec první reklama vysílaná na JinotajiTV, a tedy první televizní reklama na cokoli kouzelnického vůbec, lákala kupce do jejich obchodu s žerty. Ginny, která po škole několik let hrála famfrpál za Holyheadské harpyje, se nyní intenzivně podílela na propagaci tohoto sportu mezi mudly a byla také často vidět na JinotajiTV se svým manželem Lee Jordanem. Uváděli společně pořady o famfrpálu, včetně přímých přenosů zápasů. Dean odešel z armády a nyní se věnoval propagaci fotbalu, zejména svého oblíbeného klubu West Ham, mezi kouzelníky.

Jeho rodina byla úspěšná, ale Ron Weasley to neviděl, i když to bylo nejspíš proto, že sám ničeho nedosáhl. Harryho, Hermionu a všechny, kdo se s nimi stýkali, považoval za bandu zrádců, což přenesl i na svého syna. Harry neměl tušení, čím se Ron živí. Podle McGonagallové se mu bez Harryho a Hermiony ve škole výrazně zhoršily známky, a to natolik, že přišel o odznak prefekta i o místo v nebelvírském famfrpálovém týmu.

Harry pustil myšlenky na Rona z hlavy a rozhodl se raději myslet na zítřek. Měl jít na drink ke Třem košťatům v Prasinkách s Hermionou, Lenkou, Deanem, Nevillem, Hannah, Siriusem, jeho ženou Hestií, Remusem, Tonksovou (teď už vlastně Lupinovou), jejich synem Teddym, Fredem, Alicí, Georgem, Angelinou a několika dalšími, budou slavit konec Harryho dvanáctiletého působení v nejvyšší funkci.

Už se nemohl dočkat.

 

PA: Páni, to bylo těžké. Vážně jsem se tenhle Epilog pokoušela napsat tolika různými způsoby, že už to nebylo zábavné. Nic z toho, co jsem napsala, nefungovalo, takže jsem nakonec přišla na nápad zasadit ho do doby dvanáct let po příběhu a nechat Harryho a Lenku, aby probírali léta jeho působení ve funkci předsedy vlády. Pak šlo o to uvést, jak se společnosti daří po spojení obou světů, a udělat to osobní tím, že se bude probírat, jak se dařilo několika hlavním postavám série. Jakmile jsem narazila na JinotajTV, věděla jsem, že to bude dobré. Stačilo se jen zamyslet: Magický televizní kanál: kdo se na tom podílí? Zprávy? Lenka. Dětská televize? Tonksová. Sportovní přenosy? Ginny a Lee. Dokumenty o divoké přírodě? Charlie.

Doufám, že se vám líbilo, jak to nakonec dopadlo, protože to je jediná verze, se kterou jsem spokojená. Taky doufám, že jste ocenili moji narážku na Siriuse Blacka/Garyho Oldmana. No vážně, kdo jiný by mohl hrát tuhle roli?

PP: Děkuji Sevikovi99 za skvělé betování – jak už jistě víte, bez jejích zásahů by překlad vypadal úplně jinak.

Kapitola vychází jako předčasný dárek k adventu výjimečně v sobotu, užijte si ji a na shledanou první čtvrtek po Novém roce, kdy začne vycházet velmi romantická dramione.

 

 

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hanka - 25.03. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Re: Kapitola 7., část 2. Epilog (Hodnotenie: 1)
Od: moiki - 27.04. 2023
|
Děkuji moc za překlad tohoto zajímavého příběhu celkem mi to připomnělo Harryho v roli Knížete Azkabana tam je rozdíl že Voldy neměl viteály a s Brumbálem se Harry smířil tady je Brumbál podobný jako v příběhu V tomto světě i v tom dalším.
No Ron je prostě Ron. Narozdíl od ostatních se nedokázal přizpůsobit a vyniknul zde jeho opravdový charakter o mnohém vypovídá to jak na něj působil v knize viteál.
Rozhodně si myslim že ani neměl skončit s Hermionou protože bez ní by byl nepoužitelný bez jejího vlivu neuměl ani napsat domácí úkoly.
Re: Kapitola 7., část 2. Epilog (Hodnotenie: 1)
Od: denice - 14.05. 2023
|
Tvůj komentář jsem objevila s jistým zpožděním, tím větší radost z něj mám. Knížete Azkabana jsem kdysi četla, ale už si ho moc nepamatuji, možná bych si ho mohla zopakovat, děkuji za tip.
Ron je Ron, jak píšeš. Po zbytek života se bude ráchat v tom, jak by to mělo být, a všechny příležitosti bude zavrhovat, protože takhle to prostě není 'správně' po kouzelnicku. Klidně by mohl být Filchovým nástupcem v Bradavicích :-)
Taky si myslím, že v kánonu měla Hermiona třetí dítě, ne manžela - partnera.
Děkuji!
Re: Kapitola 7., část 2. Epilog (Hodnotenie: 1)
Od: moiki - 14.05. 2023
|
Na příběh jsem narazil teprve před pár týdny, proto jsem psal komentář tak pozdě. Kníže Azkaban má ještě dalších teď už 7 příběhů které jsou podobné rozsáhlostí samostatnému Knížeti.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 18.05. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: ivy - 03.07. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 0)
Od: Neprihlásený - 31.07. 2023
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: jerry - 31.07. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: prodavacka - 06.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 21.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Re: Kapitola 7., část 2. Epilog (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 04.03. 2024
|
Rozhodně souhlasím s tím, jak Harry spráskal nevděčné, intrikánské kouzelníky. Když jejich průšvihy překypěly do mudlovského světa, nemůžou se divit, že si to mudlovský svět nenechá líbit a tu facku jim vrátí. Příběh to byl neobvyklý, ale moc zajímavý. Dělalo mi dobře na duši, že dospělý Harry "oplatil" mizerné zacházení tyranům z minulosti - ovšem nikoliv samoúčelně, jako pomstu, ale v rámci nápravných opatření. Díky za překlad i betaread.
Re: Kapitola 7., část 2. Epilog (Hodnotenie: 1)
Od: denice - 04.03. 2024
|
Ano, ti arogantní kouzelníci dostali přesně to, o co si koledovali, a je dobře, že Harry na ně byl připravený. Moc dobře věděl, s kým bude mít co do činění. Většinou jsem velmi skeptická k míšení obou světů, ale tady se to povedlo bezvadně.
Děkujeme za všechny milé komentáře, Libbi, opravdu potěšily.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: fido - 24.11. 2022
díky ... co víc napsat, když to vše končí :) njn ... Ron bude snad vždycky ten vzadu a zahořklý dík
Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: denice - 24.11. 2022
Pravda - chudák Ron, skoro vždycky to odnese. Ale ostatní Weasleyovi to víc než vynahradili :-) Děkuji.

Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: Jacomo - 21.11. 2022
To bylo krásné uzavření a shrnutí Harryho úspěchů. Zdá se, že za pomoci magie by ta utopistická společnost mohla fungovat :-) Protože "magie, vo*e" :-)) Jednoznačně u mě vede JinotajTV a zejména jednání s Gary Oldmanem o roli Siriuse :-) Dobrý tah. Ale hlavně a především děkuju moc za překlad, Denice a Seviku.
Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: denice - 21.11. 2022
Harryho úspěch byl rozhodně i dílem jeho spolupracovníků, ty si dokázal vybrat opravdu skvěle. Pobavily mě atentáty, důvod smíření náboženských organizací s magií, a taky samozřejmě Jinotaj - Harry a spol. rozhodně pochopili sílu sdělovacích prostředků ;-) Moc děkujeme za komentář, sovičko!

Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: Lupina - 20.11. 2022
Sedím ve vlaku a čtením na Kiži si prodlyžuji magický víkend. Závěr mě moc potěšil. Harry pozvedl život mudlů i kouzelníků, Hermiona měla velkou rodinu, Siriuse měl hrát Gary, Weasleyovi si povětšinou polepśili a Brumbál byl zničen. Jen Zmijozelu je mi líto, měl i dobré kouzelníky. Děkuji moc za překlad povídky, která mě nesmírně bavila. Čarodějky, jste skvělé.
Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: denice - 21.11. 2022
Ach jo, že to vždycky tak rychle uteče... Moc pěkně jsi to shrnula, čekala jsem, že ti bude líto Severuse, ale svezl se zřejmě s celým Zmijozelem. Ráda si představuji, že zmijozelové jsou natolik mazaní, aby dokázali prosperovat i v nových podmínkách na jiné škole. Děkujeme za skvělý komentář!

Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: ostruzinka - 19.11. 2022
Nádherný konec. Pěkné vysvětlení na závěr.
Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: denice - 21.11. 2022
Děkuji, jsem ráda, že se líbilo.

Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: Baru - 19.11. 2022
Moc děkuji, tahle povídka byla tak něco jiného, závan čerstvého vzduchu. Já miluju klasickou fanfikci (co je vlastně klasická?), ale tohle mne tak bavilo. Tady ta politika a celkově nápad, je pro mne fakt nádhera, rozšířila jsem si zase pohled na věc :) Děkuji moc za překlad, ten byl taky super. Jsem fakt nadšená.
Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: denice - 21.11. 2022
Docela mi spadl kámen ze srdce, když se objevily pochvalné reakce - nebyla jsem si jistá, jak toto téma, navíc s pairingem Harry/Hermiona čtenáři vezmou, ale vyšlo to :-) Občas nezaškodí zabrousit do jiných vod. Příští povídka už bude velmi klasická dramione. Moc děkuji za super komentář!

Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: kakostka - 19.11. 2022
Narážka na Siriuse a Garryho se povedla, kdo jinej by ho měl hrát:-) Hezky vysvětleno a propojeno, jak by to mohlo být. Dora s vlastním pořadem, Hermiona vychovávající další děti... Harry, který uměl včas odejít a dopřát si klid, to je velké umění. Moc děkuji za překlad a zajímavou povídku, pojala to úplně jinak a ukázalo jinou verzi. Albus to podělal až do posledního dne, ale to se dalo čekat, od začátku tu byl jako charakter, že? bleee
Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: denice - 21.11. 2022
No ano, jiná volba než Gary prostě neexistuje ;-) Taky se mi líbil závěr - Harry měl výstražný příklad v Brumbálovi, tak šel od toho, dokud všechno klapalo. A většina kouzelníků se v mudlovském světě pěkně uchytila, dobře využili situaci. Albus je prostě odporná postava... Děkuji za milý komentář, kakostko.

Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: miroslava - 19.11. 2022
Děkuji za překlad parádní, úžasné povídky. Všechny postavy jsou velice uvěřitelně napsané. Sice mě mrzí osud Severuse (to je moje srdíčková záležitost), ale co už, tady byl za špatňáka. Seviku, denice, mockrát děkuji za váš čas a úsilí. Ráda se budu k tomuto pokladu vracet.
Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: denice - 21.11. 2022
Tvůj komentář mi udělal velkou radost, přece jen jsem se trochu bála, jak čtenáři přijmou řekněme ne zrovna tradiční typ povídky, ale zdá se, že všechno dobře dopadlo. Severusův konec mě taky mrzí, ovšem není to moje povídka - v té by Severus byl všeobecně vážený lektvarový mág ;-) Děkujeme!

Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: luisakralickova - 19.11. 2022
Pane jo, to jsou změny. Ale Brumbál a Ron zůstanou největší špatňáci:) Díky, denice, za překlad této netradiční povídky.
Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: denice - 21.11. 2022
Moc se mi líbilo, že většina kouzelníků dokázala svůj dar nějak využít v mudlovském světě. Chudák Ron, ten to skoro vždycky odnese, ale Brumbálovi to upřímně přeju za to všechno, co Harrymu a spoustě jiných provedl :-) Děkuji.

Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: Yuki - 19.11. 2022
Jaké překvapení mě to potkalo při sobotním ránu, kde za okny je sníh a tady druhá část epilogu Zatracených kouzelníků, kterou jsem očekávala až další čtvrtek. Předčasný dárek k adventu se přijímá! Narážka na Siriuse/Garyho Oldmana mě pobavila. Opravdu, kdo jiný by ho mohl hrát, že? :D Je to nádherný závěr a tolik skutečností, které nám byly doteď ukryty dostaly prostor. Děkuju za překlad a veškerou práci na tom odvedenou. Byla to jízda, která stála za to :)
Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: denice - 21.11. 2022
Těší mě, že předčasný dárek k adventu udělal radost, to je účel ;-) Taky myslím, že Sirius je jasný, toho nikdo jiný už tak nezahraje. Pochvaly se moc dobře čtou, hřejí u srdce, že všechna ta práce nebyla nadarmo. Děkujeme!

Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: anizne - 19.11. 2022
Děkuju za krásnou povídku. Užila jsem si čtení.
Re: Kapitola 7., část 2. Epilog Od: denice - 21.11. 2022
Jsem moc ráda a děkuji za komentář.