Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Confessions

Kapitola 28: Taková je doba

Confessions
Vložené: Jimmi - 28.10. 2022 Téma: Confessions
Octavie nám napísal:

Prekladateľ : Octavie

Názov originálu: Confessions

Autor originálu : SaintDionysus

Link na originál : Confessions

Banner: solace

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Shrnutí: V posledních měsících se toho stalo tolik. Tady je to shrnuté v Denním Věštci, Týdeníku Čarodějek a J.

Písně, které inspirovaly tuto kapitolu:
Under Pressure – David Bowie, Queen
Song 2 - 2012 Remastered Version – Blur
I Believe In A Thing Called Love – The Darkness
Bohemian Rhapsody – Queen
Live Forever – Oasis
Sign of the Times – Harry Styles


Kapitola 28: Taková je doba


Květen - Srpen 2030

Denní Věštec

2. Května 2030

RYCHLÝ POSTUP MINISTERSTVA

od Sheppard Wolvertonové, vedoucí editorky

Teroristický útok, ani téměř smrtelný zážitek nestačí k tomu, aby zastavil ministryni kouzel, Hermionu Grangerovou. Díky skvělé péči vrchní léčitelky Padmy Lahiri Patilové a experimentálnímu léčivému lektvaru, který uvařil synovec ministryně Grangerové, Albus S. Potter, a profesor herbologie Neville Longbottom, byla ministryně za necelých osmačtyřicet hodin propuštěna z Nemocnice svatého Munga pro kouzelnické choroby a úrazy.

Prohlášení, které jménem ministryně učinila prozatímní tajemnice pro komunikace Clarice Daltonová, vyvolalo značný rozruch. Zatímco mnozí považují okamžitou akci proti Požehnaným Temným za nezbytnou, jsou rozpolceni jejím vstřícným postojem vůči uprchlíkům. Někteří z prouprchlického hnutí považují nitrozpyt a použití veritaséra za invazivní a nedůvěryhodnou metodu, ti váhaví ji považují za nezbytné opatření. Přijetí uprchlíků do britské mezinárodní bystrozorské jednotky také vyvolalo kontroverze. Opozice poukazovala na to, že bychom mohli do centrální sítě vpustit špiony, ale stejně tak může oddělení pro prosazování kouzelnického práva vycvičit nové rekruty kontrarozvědky.

Ačkoli stále nepracuje přímo na ministerstvu, novou základnou ministryně Grangerové se stal ministerský zámeček. Podle různých zdrojů je připojen k bezpečnostní letaxové síti. Lze se jen domnívat, že ministryni navštěvují vysoce postavení politici a hodnostáři a dolaďují poslední detaily k zahájení nasazování bystrozorů při prověřování uprchlíků, a to bez ohledu na odpor a protesty veřejnosti.

Není žádným tajemstvím, že školu v Bradavicích v posledních dnech navštívila správní rada a náboráři z Oddělení pro prosazování kouzelnického práva. Ačkoli podle oficiálního vyjádření se připravují na nadcházející OVCE a NKÚ, nelze si nepoložit otázku, zda ministerstvo nebude nabízet absolventům nějakou motivaci, aby se přihlásili do výcvikového programu pro bystrozory, a zda se inspektoři nezabývají rozšířením a změnou využití nedostatečně vytížených prostor školy.

Rozruch kolem Bradavic není jedinou novinkou, kterou nám naše zdroje zprostředkovaly. Při průzkumu pozemků přilehlých k Prasinkám byli spatřeni stavební dodavatelé. Vypadá to, že městečko čeká tolik potřebná výstavba a rozšíření. Za jakým účelem, to si nemůžeme být jisti, ale nepřekvapilo by nás, kdyby šlo o veřejné bydlení, základní školu, nebo dokonce o nové obchodní prostory.

I když se většinou jedná o spekulace, očekávejte v nejbližších dnech oficiální prohlášení paní ministryně. Podle všeho jsou plány již v pohybu. Merlin pomáhej nastupujícímu ministrovi. Ačkoli ministryni Grangerové zbývají do konce funkčního období pouhé dva měsíce, nesedí se založenýma rukama a maximálně využívá své moci a schopností. Všechny její kroky nepochybně ovlivní výsledek voleb. Veřejnost si buď vybere kandidáta, který naváže tam, kde ministryně skončila, nebo takového, který věci zastaví. Určitě to bude napínavé volební období.


Magazín J

13. května 2030

BOJ NA VŠECH STRANÁCH, Editorial

od Lily L. Potterové, zahraniční dopisovatelky

NEZVEŘEJNĚNÉ MÍSTO - Posledních osmnáct měsíců jsem strávila sledováním a informováním o probíhajících hrůzách. Viděla jsem smrt na obou stranách - děti plakaly pro své matky, manželům byla vymazána mysl a nahrazena nenávistnou rétorikou, mezinárodní pomoc tápala a pokoušela se napravit křivdy, ale k žádnému pokroku nedošlo - až dosud.

Útok na světové vůdce byl víc než jen teroristický čin - moje teta, žena, která mi pomáhala s domácími úkoly z věštění z čísel, seznámila mě s Arktickými opicemi a řekla mi, abych věřila v poctivou žurnalistiku, málem zemřela rukou Bratrstva. Stálo mě to všechny síly, abych si nevzala první přenášedlo domů, ale připomněla jsem si, že moje práce je tady a že je na lidech, jako jsem já, aby podávali pravdivé zprávy.

Ačkoli mě bolí to přiznat, útok v Berlíně byl tolik potřebným katalyzátorem k ukončení tohoto konfliktu. Stejně jako bombardování Pearl Harboru v roce 1941. Naši politici potřebovali probuzení. Neodsuzuji váhavost zapojit se před tímto okamžikem, chápu to, já ano. Vyrůstala jsem obklopena drobnými politickými událostmi a frustrací z opozice. Chápu, že národy dávají přednost domácím záležitostem před mezinárodními, ale Požehnaní temní jsou parazité, kteří infikují magickou komunitu v blízkém i vzdáleném okolí. Teď jsou na světové scéně a všichni vědí, jak jsou skutečně nebezpeční. Tragédie sjednocuje. Nyní se národy světa spojují, aby Požehnané temné vyhladily a napravily škody, které napáchali.

Velmi nenápadně jsem cestovala mezi tábory. Mnoho táborů bylo trvale uzavřeno. Jiné se začínají spojovat a hledají sílu v počtu. Bratrstvo se rozpadá. Vědí, že jsou obklíčeni - Evropa na západě a Asie na východě. Zatímco Rusko si dává na čas s rozhodnutím, na severu se k mezinárodním silám připojili dobrovolníci. Celková nálada Bratrstva není jen temná; je zoufalá. Plánují přijmout drastičtější opatření včetně sebevražedných misí a vypouštění obskuriálů. Jsou zranitelní a vědí, že ztrácejí půdu pod nohama.

Silné asijské země, Indie, Čína, Japonsko a Jižní Korea, nyní posílají vojenskou pomoc a zásoby. Brazílie vyslala mistry lektvarů do táborových nemocnic a do výzkumu a vývoje. Výrobci hůlek z celého světa také nabídli své služby, financované soukromými fondy, k vyzbrojení dobrovolníků a bojovníků odzbrojených v bitvě.

Menší národy, které nejsou schopny poslat pomoc, magicky uzavřely své hranice, čímž zabránily přemísťování a cestování přenášedly. Obranná kouzla navádějí cestující na kontrolní stanoviště bez ohledu na to, zda cestují za obchodem, zábavou nebo kvůli něčemu jinému. Zatímco obchodníci (a jistý můj bratr) si na ochranná opatření stěžují, široká veřejnost se naučila se sankcemi vyrovnat.

Karta se obrací a doba bratrstva se chýlí ke konci. Jen čas ukáže kdy.


Denní Věštec, sekce Jídlo a Kultura

31. května 2030

OTEVŘEN DRUHÝ PODNIK RŮŽE A ŠKORPIÓNA

Od Polly Chapmanové, mladší editorky

LEIGHTON BUZZARD - Jsou to teprve dva měsíce, co ve Wiltshiru otevřeli nesmírně oblíbenou restauraci Růže a Škorpión. Ačkoli rozšíření nebylo nikdy plánováno, zejména s ohledem na svatbu na obzoru, trojici Albus Potter, Scorpius Malfoy a Rose Grangerová-Weasleyová se naskytla příležitost, kterou si prostě nemohli nechat ujít.

Polly Chapmanová: Abych si to ujasnila. Tohle všechno jste domluvili u svatého Munga?

Rose Grangerová-Weasleyová: Ano, načasování bylo hrozné, ale věci se vždycky dějí z nějakého důvodu. Po tom incidentu jsme byli všichni navštívit mou matku. Bože, bylo to dost pozdě, ale bylo to až poté, co jí Albus přinesl ten lektvar.

Albus Potter: Jo, byl jsem vyčerpaný. Noc předtím jsem byl vzhůru, vařil jsem lektvar v Bradavicích, přinesl jsem ho do nemocnice, trochu jsem se prospal, pak jsem šel vařit večeře do restaurace a pak jsem se vrátil do nemocnice.

Scorpius Malfoy: Šli jsme na střešní terasu, abych se trochu protáhli-

AP: a zakouřili si.

SM: A zakouřili si. A tehdy jsme narazili na Claire. Táta nám slečnu Baileyovou představil, když jsme byli mladší, na akci Zmijozelských absolventů. Byla ve stejném ročníku jako moje máma. Většina lidí určitě ví, že je jednou z vedoucích v oddělení her a sportu. Když jsme jí potkali, zjistili jsme, že jí právě zemřel táta. Byl mudla, ale na dovolené se nakazil novým kmenem dračích neštovic. Claire je poloviční krve, její matka je Traversová.

RGW: Měla jsem v kabelce placatku a společně jsme si párkrát lokli, abychom utopili smutek.

AP: Po chvilce rozhovoru jsme zjistili, že její otec provozuje mudlovskou hospodu a ona ji má zdědit. Už nějakou dobu přemýšlela o tom, že odejde z ministerstva. Prostě ji přestávalo bavit politikaření a bralo jí radost z toho, co miluje. Takže jí přišlo, že by mohla zkusit provozovat tátovu hospodu, ale věděla, že chce změnit klientelu.

RGW: Miluje famfrpál a nemohla by přeci vysílat přenosy mezi zápasy ve fotbale.

SM: Tak jsem jí navrhl, že s ní uzavřeme partnerství. Koupíme tři podíly, takže každý z nás bude vlastnit čtvrtinu. Z našeho podílu by se zaplatila rekonstrukce a vylepšený jídelní lístek a hospoda by se svezla s rozruchem kolem Růže a Škorpióna.

AP: Ten nápad byl opravdu geniální. V první hospodě bylo každý večer plno. Nechtěli jsme hospodu jen rozšiřovat, abychom pobrali víc hostů. Intimita je také součástí jejího kouzla a způsob, jakým kontrolujeme kvalitu.

PC: A jaká byla její odpověď?

RGW: Po ztrátě otce to bylo hodně náročné. Ale vzala si pár dní na rozmyšlenou a hospoda je zítra připravena k otevření.

PC: A co mudlovští štamgasti?

AP: Uvidí jen opuštěnou budovu zavřenou hygienickou stanicí.

RGW: Upřímně řečeno, je to docela brilantní. Je to v dost hustě obydlené mudlovské oblasti. Uvažovali jsme o prázdném pozemku, ale báli jsme se, že by tam mudlové chtěli parkovat svá auta nebo se pokusili pozemek koupit.

PC: Naše čtenáře zajímá, které místo budeš navštěvovat nejčastěji, Albusi.

AP: Na nějakou dobu to bude 50 na 50, dokud se kuchaři nedostanou do správného režimu. Možná za rok se na chvíli stáhnu a začnu zase cestovat pro inspiraci a pokračovat v získávání dalších certifikátů.

PC: A budeš si na tyto kulinářské výlety brát společníka?

AP: Možná…

SM: Nechte toho, vy dva. Nebo jděte někam do soukromí.

RGW: To jako fakt.

PC: Nic jsme neřekli!

Vejde Claire, trochu rozrušená, ale veselá.

Claire Bailey: Ahoj, miláčkové, nezmeškala jsem ten rozhovor?

PC: Trochu. Chceš něco říct o spolupráci s Rose, Scorpem a Alem?

CB: Tyhle děti jsou úplně nejlepší. Jo, vím, že je vám všem přes dvacet, ale pro mě jste děti. Práce se Scorpiusem byla naprostá lahůdka. S Tori jsme si byly ve škole opravdu blízké. Dělá takové drobnosti, které mi ji připomínají, hlavně to nervózní kroužení hůlkou. Ale vzhled má po tátovi. Žárlila jsem, když Tori Draca sbalila. A vypadá to, že jsem zase propásla svou příležitost. No dobře. Zasměje se. A tady Rosie, přísahám, že ji zařadili do špatného domu. Je to jedna malá lvice, která bez problémů drží krok s hady. Ale Al. Bůh mu žehnej. Kluk podle mého gusta. Ta jeho pusa. Ví, jak vás naštvat a přimět vás, abyste ho objali, a to vše v jedné větě. Svůj ostrý jazyk ale pak vynahrazuje výborným jídlem a drobnostmi z celého světa.

PC: No, Claire, podařilo se ti přivést naše trio do rozpaků a umlčet ho. Nikdy jsem si nemyslela, že se dočkám dne, kdy budou tihle tři někdy zticha. Mám pocit, že nová Růže a Škorpión bude stejně zábavné, přívětivé a lahodné místo, jako to první.

Růže a Škorpión v Leighton Buzzardu otevírá zítra v 11 hodin na oběd a zavírá půl hodiny po půlnoci. Hospoda bude zavřena ve čtvrtek, 5. června, kvůli soukromé akci.


Týdeník Čarodějek

6. června 2030

Draco Malfoy – padesátka na krku

od Cathy Chatsworthové

LEIGHTON BUZZARD - Oslava padesátých narozenin Draca Malfoye měla být vítaným odpočinkem po událostech posledního měsíce. Ministryně Grangerová sice měla plné ruce práce s dokončováním posledních dnů ve funkci, ale přesto se jí podařilo uspořádat párty v druhé hospodě Růže a Škorpion s pomocí své dlouholeté plánovačky akcí Cho Changové a švagrové Ginny Potterové. Její dcera Rose Grangerová-Weasleyová a budoucí zeť Scorpius Malfoy byli neuvěřitelně zaneprázdněni novými iniciativami ministryně, kampaní pro Justina Finche-Fletchleyho a plánováním svatby, takže se nemohli podílet na plánování, ale byli přítomni. Za Týdeník čarodějek jsem se zúčastnila já, abych zachytila všechny události, ale zjistila jsem víc, než jsme doufali.

Na oslavě zmijozelského zlobivého chlapce, z něhož se stal altruistický stříbrný lišák, se sešla eklektická směsice hostů. V posledních letech byl známý tím, že se pohyboval v úplně jiných kruzích, než s jakými se stýkal v mládí. Poté, co se do kouzelnického světa vrátil Blaise Zabini se svou mudlovskou manželkou a supermodelkou Viviannou a Nottovi se přestěhovali zpět z Francie, to vypadá, že do nejbližšího okruhu Draca Malfoye nyní bude patřit jeho minulost i současnost.

Claire Baileyová, bývalá zástupkyně tajemníka v oddělení kouzelných her a sportu, která se stala restauratérkou, nám vyprávěla, jak se z komorní oslavy stala hospodská šarvátka.

„Byla to strašná noční můra,“ vysvětlila slečna Baileyová. „Všichni jsme se na Dracovu oslavu moc těšili. Tea a Dafne jsem neviděla od Toriina pohřbu a Blaise od doby, kdy odmaturoval.“

Pověsti o velkolepých večírcích ve společenské místnosti slečny Baileyové jsou legendární. Šesté a sedmé ročníky kladly kouzelné bariéry, aby zabránily spolužákům z nižších ročníků ve vstupu, zatímco ona tam propašovávala kouzelnický a mudlovský alkohol. Díky tomu si vysloužila přezdívku "Koktejlová Claire", která ji provázela i v její profesionální kariéře.

Slečna Baileyová pokračovala: „Těšili jsme se na opravdu zábavné setkání. No, ale objevili se Greg Goyle a Pansy Parkinsonová a tvrdili, že přišli v míru a chtějí se s Dracem a vlastně i s Dafne udobřit. Stačilo pár skleniček a všechno šlo k čertu. Pansy se chovala jako opilá mrcha a snažila se vmáčknout mezi Draca a Hermionu. Dafne už toho měla dost. Trhla tu potvoru za vlasy a vlepila jí facku. Nakonec se válely na zemi a praly se. A to jako po mudlovsku s údery, fackami a kopanci. Uvědomte si, že se bavíme o padesátiletých ženách. No, Daf, nevěděla jsem, že to má v sobě, přitiskla Pansy k zemi a řekla: „Kdy už ti to, kurva, dojde? On tě nechce. Myslela jsem, že moje varování na Astoriině pohřbu stačilo. Jsi hrozná husa. Snažila ses naskočit na ptáka manžela mé mrtvé sestry a teď tohle. Vypadni, nebo s tebou skoncuju.“

Připomněla jsem paní Baileyové, že sprostá slova nejsou v Týdeníku čarodějek dovolena.

„Prostě to začerněte. A navíc – to jsem neřekla já, ale Daf. No, pak Pansy odstrčila Daf a vytáhla hůlku. To se ale přepočítala. Hermionina hůlka jí mířila na záda, Dafne mířila na předek, Ginny na jednu stranu a Rose na druhou. Bože, to bylo skvělé. Spustila hůlku a vyběhla ven jako rozmazlená princezna. Byla jsem za barem, když se to všechno odehrávalo. Pak došlo k další potyčce, ale za účasti Goyla.“

Protože jsem potřebovala vysvětlit situaci z jiného pohledu, obrátila jsem se na Teodora Notta, který mi rád zodpověděl pár otázek. Zeptala jsem se ho na hádku, která začala s panem Goylem.

„Na jakou rvačku se ptáte? Na tu s Malfoyem, Zabinim a Goylem, nebo s Parkinsonovou a mou ženou? Mmm... ten souboj. Drsný. Moje královna. Vrchol dokonalosti. Dnes večer ji odměním.“ Musela jsem lusknout prsty, abych si znovu získala jeho pozornost, když očima prohledával místnost a hledal svou ženu. „Ano, děláte se mnou rozhovor. No nazdar. Právě jsem skoro začal mluvit o našem sexuálním životě. Promiňte. Bylo fajn vidět starou koktejlovou Claire zase v akci. Jó jednou v sedmém ročníku; byli jsme celí skleslí kvůli škole a Smrtijedům a tak. Uspořádala pro nás večírek. Všechny nás opila do němoty. Merline, bylo mi pak tak špatně...“

Podle toho, jak blábolil, pan Nott zjevně neovládal své myšlenky. Znovu jsem se ho zeptala na tu hádku.

„Ach ano. Greg se choval okouzlujícím způsobem jako vždy. Upřímně řečeno, myslel jsem, že když dospěje a přestane být v Dracově stínu, jeho chování se zlepší, ale asi ne. No, ten ubožák musel pokračovat a nazvat Draca - promiňte mi ten oplzlý výraz, Goyleova slova, ne moje – šukátor mudlovských šmejdek. Pak se obořil na Blaise a řekl, že je horší než Draco a že by klidně mohl být prase, jak se válí v bahně s mudly. Blaise mu dal pravým hákem a Draco se pokusil vstoupit mezi ně a rvačku zastavit, načež dostal od Goyla pěstí. No, každý ví, že Draco nikdy neustoupí, tedy pokud ho Grangerová neuhodí. Páni, to bylo geniální. Třetí ročník... ach, vzpomínky. Jo, a pak se ti tři jantarové začali prát jako na mudlovském školním dvoře. Upřímně, člověk by si myslel, že zapomněli, že jsou kouzelníci. Hermiona nemohla moc dělat, aby rvačku přerušila, protože její hůlka mířila na Pansy. No, Baileyová si to už nenechala líbit, nasadila sonorus a zařvala: „Hej, Goyle, ty zmrde! Nikdo tě, kurva, nezval. Jak se opovažuješ říkat takové nesmysly a začít se prát v mé hospodě? Ještě jedno tvoje slovo a vykopnou tě odsud!“ Pak ji nazval polokrevnou courou. Špatný tah. Vtrhla na druhou stranu baru, chytila ho pod krkem a vyhodila ho ze dveří se slovy: „Tak dost. Já tě kurva varovala. Teď máš zákaz vstupu. Jdi do prdele a už se nevracej!“ a pro jistotu ho praštila pěknou ťafkou do zadku.“

Znovu jsem musela svědka upozornit, že sprostá slova nejsou v Týdeníku čarodějek dovolena.

Pan Nott bojovně odpověděl: „Proč bych, kurva, nemohl nadávat, když chci?“

Mé pokusy najít hosta, který by nebyl úplně opilý, se ukázaly jako téměř nemožné. Blaise Zabini, jehož ruka ochranitelsky objímala ramena jeho ženy, byl požádán o komentář, ale odstrčil mě.

Konečně jsem vystopovala oslavence, kterému ministryně Grangerová ledovala čelist. Zeptali jsme se ho, jestli by večírek označil za propadák, nebo za úspěch. Pokusil se zasmát, ale bolelo ho to od rány pěstí. S typickým úšklebkem Draca Malfoye řekl: „Nevím, jestli to byly moje padesáté nebo patnácté narozeniny.“ Zavrtěl hlavou a políbil ministryni Grangerové ruku. „Čím to je, že se člověk chová tak nedospěle, když je obklopen svými kamarády z dětství? Řeknu vám jednu věc. Na dnešní večer se bude ještě dlouho vzpomínat.“

„To opravdu ano,“ dodala ministryně. Pak se ona i pan Malfoy omluvili, ale nabídli nám dort.

Zbytek večera se nesl ve znamení bujarého veselí a rozpustilosti - dav zjevně popíral definici středního věku. Hermiona Grangerová fandila Dracu Malfoyovi, který porazil Harryho Pottera ve hře v šipky. Blaise a Vivianna Zabiniovi diskutovali o mudlovské módě s Deanem a Seamusem Finnegan-Thomasovými. Dafne a Teo Nott se líbali v koutě jako puberťáci. Ginny Weasleyová iniciovala panákové rundy a "koktejlová Claire" Baileyová stála za barem a vyzývala chlapce k soutěži v pití. Byl to vskutku nezapomenutelný večer. Upřímně řečeno, nemáme, co bychom k tomu dodali. Naši svědci to velmi barevně vylíčili.


Denní Věštec

11. června 2030

DRTIVÉ VÍTĚZSTVÍ SE ZAPSALO DO HISTORIE KOUZELNICTVÍ

od Sheppard Wolvertonové, vedoucí editorky

LONDÝN - Po týdnech hádek a trapných debat včetně homofobních a mudlofobních výroků kandidátky Hestie Carrowové a velmi veřejných rodinných sporů kandidáta Percy Weasleyho se novým ministrem kouzel stal Justin Finch-Fletchley. Zvolený ministr Finch-Fletchley je náš první otevřený homosexuál, mudlorozený, svobodný (prozatím - na včerejších oslavách požádal svého dlouholetého partnera o ruku), britský šlechtic.

Tento charismatický kandidát si získal tradičnější čistokrevné voliče díky svému šlechtickému postavení a vazbám na královskou rodinu. Mladší voliči ho považují za pohledného, moderního a otevřeného. Nakonec mu hlasy získala jeho ochota pokračovat v iniciativách ministryně Grangerové.

Více se dočtete na straně 2.


Denní Věštec, sekce Společnost

1.  srpna 2030

HARRY POTTER UČINIL OZNÁMENÍ NA SVÝCH NAROZENINÁCH

od Cathy Chatsworthové, přispívající redaktorky

LONDÝN - Zlatá trojice má za sebou úspěšný rok, který ještě neskončil. Týdeník čarodějek sice nebyl na velmi komorní oslavě padesátých narozenin Harryho Pottera, ale dozvěděli jsme se, že svým přátelům a rodině učinil ohromující oznámení. Ve stejný den, kdy bude Hermiona Grangerová naposledy ve funkci, odejde i on z pozice šéfa odboru pro vymáhání kouzelnického práva. Zdroje uvádějí, že rodinu držel v napětí, a když šokovaně zalapali po dechu, učinil ještě jedno oznámení - nastoupí na místo vedoucího oddělení obrany proti černé magii v Bradavicích. Stát se pedagogem bylo zřejmě tajným celoživotním snem našeho Vyvoleného.

Nezbývá než spekulovat o důvodech. Nevěří snad pan Potter nové politice ministra Finche-Fletchleyho? Cítí se snad zodpovědný za to, co se stalo ministryni Grangerové v Berlíně? Není už způsobilý plnit své povinnosti? Nebo pracuje ve prospěch odboru pro vymáhání kouzelnického práva, aby vycvičil nové bystrozory? Ať už je to jakkoli, rozhodnutí, že se pan Potter ujme funkce v Bradavicích, nemohlo přijít ve vhodnější dobu. Rodiče jsou nedůvěřiví k přílivu studentů uprchlíků zapsaných na příští semestr a jejich rodičům žijících v Prasinkách.

Ačkoli nemůžeme potvrdit, zda byl jeho odchod vždy v plánu, nebo ho k tomuto rozhodnutí přiměly nedávné události, těšíme se na návrat zázračného chlapce do Bradavic.

Z jiného soudku - Ron Weasley si na oslavu svého nejlepšího přítele přivedl doprovod. Nebyl to nikdo jiný než Padma Patilová, vedoucí léčitelka, která dohlížela na uzdravení jeho bývalé ženy z jejího traumatického zážitku. Mají spolu tito dva rozvedení něco, nebo si jen užívají vzájemné společnosti? To ukáže až čas.

 


Denní Věštec

5. srpna 2030

MINISTRYNĚ GRANGEROVÁ SE STĚHUJE

od Eve Shortové, mladší editorky

LONDÝN - Ministryně kouzel Hermiona Grangerová v posledních dnech vyklízela z ministerského zámečku vzpomínky na deset let, které zde strávila, aby jej připravila na příchod nových obyvatel. Její zástupce potvrdil, že ministryně Grangerová již přestěhovala většinu svých věcí do Malfoy Manor, ale na podzim, po dokončení rekonstrukce, se nastěhuje do domu Malfoyů v Hyde Parku. Zatímco v současné době dům obývají Scorpius Malfoy a Rose Grangerová-Weasleyová, na Manor se přestěhují až někdy po svatbě.

Jejich zástupce také zmínil, že ačkoli je zvykem, že pán panství zůstává v domě až do své smrti, Draco Malfoy předá panství svému dědici jako svatební dar. On a ministryně Grangerová hodlají poměrně hodně cestovat a chtějí zanechat panství v dobrých rukou.



 

Denní Věštec

6. srpna 2030

MINISTR FINCH-FLETCHLEY SLOŽIL PŘÍSAHU

od Sheppard Wolvertonové, vedoucí editorky 

LONDÝN - Ministryně Grangerová oficiálně předala pochodeň ministru Finchovi-Fletchleymu. Oslavy začaly obvyklým složením přísahy v atriu ministerstva za velkých fanfár, pompy a slavnostních ceremonií.

Poprvé od vyhlášení zákoníku o utajení se člen královské rodiny nejen zúčastnil inaugurace ministra, ale také obřadu, který se nekonal více než tisíc let. Princezna Charlotte, ač mladá, byla na tak významný úkol dokonale připravena. Kouzelnické historiky nadchla přísaha věrnosti koruně a kouzlům - při níž čarodějka nebo čaroděj urozené krve přísahají věrnost kouzelnému královskému rodu. Když mu princezna poklepala hůlkou na obě ramena, jmenovala Justina Finch-Fletchleyho, lorda Byrda z Featherton Hall, ministrem kouzel a nositelem Artušova řádu. My v publiku jsme věděli, že se píší dějiny. Bylo to pokorné a neuvěřitelně vlastenecké, i když okázalé.

Po veřejném obřadu ministryně Grangerová oficiálně představila nastupujícího ministra mudlovskému premiérovi. V závěsu za ním byla princezna Charlotte a královská garda bystrozorů a také Harry Potter spolu se svým nástupcem Evanem Montaguem. Přechod byl snazší než u předchůdců ministra Finche-Fletchleyho. Odhodlání ministryně Grangerové udržovat otevřenou komunikační linku s mudlovskou vládou se opakovaně ukázalo jako přínosné. I když v tomto případě nebylo představování mudlovskému premiérovi úplně nutné, protože premiér Pringle a ministr Finch-Fletchley jsou spolužáci z Cambridge. Dalo by se říci, že vzestup ministra Finche-Fletchleyho byl osudový.

Zdá se, že se pro našeho nového ministra rozsvítily všechny hvězdy. Má podporu předchozí vlády, mudlovské vlády, královské rodiny i lidu. Teprve čas ukáže, jak se rozhodne využít svou moc a jak bude definovat svou vládu.


Magazín J

11. srpna 2030

NÁVRAT DOMŮ

od Lily L. Potterové, zahraniční dopisovatelky

LONDÝN - V posledních pěti měsících boje na frontových liniích jen zintenzivnily. Zatímco ztráty na životech byly velké, osvobozeních uvězněných a zakletých bylo ještě více. Bratrstvo Požehnaných temných se dobrovolně vzdává a vydávají své zajatce, i když několik pevností zůstává nedobytých.

Včera večer jsem se při průzkumu jedné z těchto pevností ocitla v křížové palbě. Pokusila jsem se schovat pod svůj plášť neviditelnosti, ale vzhledem k tomu, že boje přicházely ze všech stran a bojovníci se svírali kolem mě, nezbylo mi nic jiného než se odhalit a postavit se na jednu ze stran. Milostí osudu to byl nejen britský tým, který vedl obléhání, ale také tým, v jehož čele stál můj bratr James S. Potter.

Bystrozor J.S. Potter byl krátce po útoku v Berlíně povýšen na velitele své divize. Pod jeho vedením má jeho tým na svědomí více záchranných akcí a zajetí než kterákoli jiná divize. Z toho, co začalo jako malý prapor mezinárodních humanitárních pracovníků, se stala organizovaná, dobře obsazená, různorodá jednotka specialistů s krycím názvem Planoucí fénix. Jejich mise byly až dosud tajné, ale podle zdrojů ministerstva budou v příštích dnech zveřejněny všechny podrobnosti.

Když jsem doběhla k Jamesovi, jeho odborný tým léčitelů a magizoologů už zachránil dětské vězně a rychle je oddělil od parazitických obskurů v naději, že zabrání masovému ničení. Říci, že velitel Potter byl nespokojen s tím, že do jeho poslední mise mohl zasáhnout člen tisku, je slabé slovo. Ale jako velkého bratra ho zjištění, že se jeho malá sestra nachází v nebezpečné zóně, rozzlobilo a vyděsilo zároveň. Neměl jinou možnost, než mi dovolit bojovat po jeho boku - to jsem ještě nevěděla, že jedinou prioritou jsou děti. Divize dostala rozkaz zabíjet na potkání, a když jsem se stala nechtěným vojákem, neměla jsem jinou možnost než se podřídit. V žilách nám koloval strach a adrenalin, když jsme likvidovali jednoho Bratra za druhým. Bratři padali jako domino. Neměli jsme čas vyrovnat se s tíhou svědomí, protože z našich hůlek vystřelovalo zelené světlo a odzbrojující kouzla.

Jakmile bylo poslední dítě odděleno od obskuru, velitel Potter spustil přenášedla. Byla to tatáž nouzová přenášedla, které OPKP použila během evropského turné ministryně Grangerové. Tikot hodinek se ozýval bolestně pomalu, zatímco jsme bojovali s tím, co jsme považovali za poslední vlnu nepřátel. Zůstala jsem poblíž Jamese bez vlastního přenášedla. Zbývalo jen pár vteřin, když jeden z povstalců přivolal přenášedlo přímo z Jamesova krku, zatímco další vystřelil jeho směrem příval kouzel. Křičela jsem a natáhla se po něm, ale než jsem si uvědomila, co se stalo, popadl mě někdo za zadní část kabátu a vcucnul mě portálem, který přistál v atriu ministerstva. Nečekala jsem, že tam uvidím svého bratra Albuse.

Moje rodina není věřící, ale osud a proroctví nemůžeme popřít. Když byl Albus na ministerstvu, aby probral rozlučku se svobodou svého nejlepšího přítele, byl ve správný čas na správném místě. Řekla jsem mu o Jamesovi a o tom, že potřebuje pomoc. Albus neváhal a vytrhl jednomu z bystrozorů přenášedlo. Vysvětlil mi, že je tam zbytková magie a že by měl být schopen Jamese najít, a pak se rozběhl k nejbližšímu přemísťovacímu bodu. Zdálo se mi, že Albus byl pryč celou věčnost, ale ve skutečnosti to nemohlo být víc než pět nebo deset minut. Vrátil se s bratrovou rukou přehozenou přes ramena, oba zkropení krví. Některá byla jejich, většina ne. Nezabránilo mi to v tom, abych se jim rozběhla do náruče, ráda, že jsou naživu. Byli jsme tu my, Potterovi - obětavý velitel, náhodný voják a nepravděpodobný hrdina. Byli jsme rádi, že jsme naživu, spolu, a trochu jsme se báli reakce našeho táty.


Denní Věštec

18. srpna 2030

SVATBA ROKU

od Cathy Chatsworthové

EDINBURGH - Už za několik dní dojde k oficiálnímu spojení rodů Granger-Weasleyových a Malfoyových. Přestože se jedná o tak významnou svatbu, na seznamu hostů jsou jen nejbližší přátelé a rodina. Všichni chtěli mít na tuto událost vstupenku, ale budoucí pan a paní Malfoyovi si raději nechali svatbu vyhrazenou jen pro své nejbližší.

Ať se snažili sebevíc, klan Granger-Weasley-Malfoy nedokázal zabránit tomu, aby podrobnosti o jejich svatbě neunikly na veřejnost - ale jak by také mohli? Mluvíme přece o Rose Grangerové-Weasleyové a Scorpiovi Malfoyovi! Zdroje tvrdí, že zahořklí "potencionální hosté" prozradili podrobnosti komukoli a všem. Kouzelnická komunita ve skotském hlavním městě už teď hýří zvěstmi a vzrušením. Ačkoli zabezpečení bude neuvěřitelně vysoké, dozvěděli jsme se, že svatba roku se bude konat na dvou mudlovských místech, v kostele Greyfriars Kirk, kde bude obřad, a v Pečetní knihovně, kde se bude konat hostina.

Ačkoli se nachází v turisticky oblíbené oblasti, proslýchá se, že si rodina vyžádala kouzla odpuzující mudly a zastírací okolí kostela a knihovny. Navíc po debaklu na narozeninové oslavě Draca Malfoye na začátku tohoto léta lze předpokládat, že seznam hostů bude přísně dodržován a hlídán. Proslýchá se, že starší Malfoy nechal sledovat Pansy Parkinsonovou a Gregoryho Goyla soukromou ochrankou, aby zabránil opakování katastrofy z výše zmíněné akce. Vzhledem k tomu, že nevěsta a ženich jsou dva nejmladší členové kabinetu a že se akce zúčastní i ministr a bývalá ministryně (nevěstina matka), je téměř jisté, že žádosti o dodatečnou ochranku bude vyhověno.

Jaké máme štěstí, že Rita Holoubková z Věštce bude na místě a bude informovat o tom, co bude bezpochyby opulentní událost plná lásky.

 

Příště nás čeká: Uzavíráme kruh. Příběh začal zásnubami Rose a Scorpiuse a nyní je tu jejich svatba.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 28: Taková je doba Od: moiki - 28.10. 2022
Díky moc moc moc za další kapitolu a moc se těšim na další.
Re: Kapitola 28: Taková je doba Od: Octavie - 30.10. 2022
Jsem ráda, že se ti kapitola líbila. Příští svatba bude krásná, ta se autorce povedla :-).

Re: Kapitola 28: Taková je doba Od: ostruzinka - 28.10. 2022
Pěkné. Bylo hezké si kapitolu přečíst jako reportáž.
Re: Kapitola 28: Taková je doba Od: Octavie - 28.10. 2022
Díky, taky mě to bavilo :-).

Prehľad článkov k tejto téme:

SaintDionysus: ( Octavie )11.11. 2022Epilog: Až do konce
SaintDionysus: ( Octavie )04.11. 202229. And I Love Her
SaintDionysus: ( Octavie )28.10. 2022Kapitola 28: Taková je doba
SaintDionysus: ( Octavie )21.10. 2022Kapitola 27: Na mém místě
SaintDionysus: ( Octavie )16.10. 2022Kapitola 26: Politika část 2
SaintDionysus: ( Octavie )09.10. 2022Kapitola 25: Politika
SaintDionysus: ( Octavie )16.09. 2022Kapitola 24: Zaklela jsem tě
SaintDionysus: ( Octavie )19.08. 2022Kapitola 23: Neohlížej se v hněvu
SaintDionysus: ( Octavie )12.08. 2022Kapitola 22: Věřící
SaintDionysus: ( Octavie )05.08. 2022Kapitola21: Nezastavitelná
SaintDionysus: ( Octavie )29.07. 2022Kapitola 20: Trable
SaintDionysus: ( Octavie )17.07. 2022Kapitola 19: Nepanikař
SaintDionysus: ( Octavie )01.07. 2022Kapitola18: Z obou stran
SaintDionysus: ( Octavie )27.06. 2022Kapitola 17: Kouzlo dvaceti čtyř karátů
SaintDionysus: ( Octavie )03.06. 2022Kapitola 16: Svět vcelku
SaintDionysus: ( Octavie )20.05. 2022Kapitola 15: Kouř a zrcadla
SaintDionysus: ( Octavie )06.05. 2022Kapitola14: Povídá se
SaintDionysus: ( Octavie )15.04. 2022Kapitola 13: Je to láska
SaintDionysus: ( Octavie )01.04. 2022Kapitola 12: Přecházení
SaintDionysus: ( Octavie )18.03. 2022Kapitola 11: Čím více mě ignoruješ, tím blíž se dostávám
SaintDionysus: ( Octavie )04.03. 2022Kapitola 10: Vše, co můžeš očekávat
SaintDionysus: ( Jimmi )18.02. 2022Kapitola 9 – Společné kroky
SaintDionysus: ( Octavie )11.02. 2022Kapitola 8: Zavíračka
SaintDionysus: ( Octavie )04.02. 2022Kapitola 7 – Nedělní ráno
SaintDionysus: ( Octavie )28.01. 2022Kapitola 6: Vyčkávací hra
SaintDionysus: ( Octavie )21.01. 2022Kapitola 5: Prosím, prosím, prosím, nech mě dostat to, co chci
SaintDionysus: ( Octavie )14.01. 2022Kapitola 4: Vzdušné zámky
SaintDionysus: ( Octavie )07.01. 2022Kapitola 3: Touha
SaintDionysus: ( Octavie )26.11. 2021Kapitola 2: Šmírák
SaintDionysus: ( Octavie )16.11. 2021Kapitola 1: Má oblíbená vybledlá fantazie
. Úvod k poviedkam: ( Octavie )12.11. 2021Úvod k poviedke