Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Zatracení kouzelníci

Kapitola 2., část 2. Jak jsme se sem dostali?

Zatracení kouzelníci
Vložené: denice - 08.09. 2022 Téma: Zatracení kouzelníci
denice nám napísal:

Zatracení kouzelníci

Autor: sprinter1988

Překlad: denice   Beta: Sevik99    Banner: Jimmi

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 2., část 2. Jak jsme se sem dostali?

 

Hermionina odpověď byla neuctivá, urážlivá a místy přímo jízlivá. Připomenutím událostí za posledních pět let vyvrátila všechna tvrzení o domnělé bezpečnosti Bradavic, navrhla pověsit Draca za krk z trámů nad Velkou síní jako varování ostatním mladším smrtijedům a poukázala na to, že mít špeha mezi smrtijedy bylo užitečné jen tehdy, pokud někdo jednal na základě poskytnutých informací, protože pozdní reakce nikomu nepomohla.

Brumbál už se o nic dalšího nepokusil.

 

Z kouzelnického světa neměli žádné zprávy asi rok a půl. Během této doby Hermionini rodiče Dan a Emma přesvědčili dvojici, aby s pomocí soukromých učitelů pokračovala v mudlovském vzdělávání s plánem později jít na univerzitu.

Pak se jednoho dne úplně z ničeho nic objevila sova s ​​dopisem pro Hermionu. Byla od Lenky. Její otec byl zabit při útoku smrtijedů a ona potřebovala pomoc. Nebylo jí ještě sedmnáct let a byla sirotek. To znamenalo, že bylo na ministerstvu, aby rozhodlo, co s ní udělá. Některé z prominentnějších rodin učinily velmi velkorysé nabídky, že se o ni postarají. Nabídky, které ministerstvo vážně zvažovalo, zvláště s ohledem na množství zlata, které přešlo z ruky do ruky. Bohužel tyto rodiny byly také rodinami smrtijedů, kteří pobíhali ministerstvu přímo pod nosem, aniž by si toho všimlo.

Dopis byl prosbou o pomoc a Harry ani Hermiona v sobě nedokázali najít sílu odmítnout. Dobby k nim Lenku přivedl půl hodiny poté, co ho dostali.

Měla pro ně hrozné zprávy. Každý den mizelo více a více mudlorozených. Po každých školních prázdninách se do hradu vracelo méně studentů a stále větší počet z nich přicházel ráno do Velké síně, kde je vyděsil pohled na černou obálku, doručenou soví poštou. Rozesílalo je ministerstvo a používaly se ke zprávám o úmrtí rodinných příslušníků.

Strana světla těžce prohrávala.

Brumbál navzdory svým opakovaným neúspěšným pokusům stále vynakládal značné úsilí na své plány, jak přivést Draca Malfoye zpět ke světlu, dokonce zašel tak daleko, že z něj letos udělal primuse. Draco toho samozřejmě příšerně zneužíval.

Od útoku na Hermionu vedly jeho všeobecně známé činy k tomu, že Katie Bellová strávila šest měsíců z toho, co měl být její sedmý ročník, v nemocnici sv. Munga (nyní tento ročník opakovala), k otravě profesora Křiklana, který se ujal role mistra lektvarů poté, co Snape přešel k výuce obrany, a jen rychlé uvažování skupiny studentů v klubu, který vedl, mu zachránilo život, šokujícímu útoku na tři mudlorozené ze třetího ročníku (dva mrzimory a havraspára), z nichž se ani jeden po vánočních prázdninách do Bradavic nevrátil, k výbuchu na chodbě v pátém patře, který měl za následek, že Susan Bonesová a Hannah Abbottová strávily týden v nemocničním křídle, a k celé řadě kleteb a zranění, které postihly mnoho studentů. Brumbál samozřejmě trval na tom, že neexistují žádné důkazy o Dracově vině (i když on i všichni ostatní věděli, že ano), ale nikdo už ho neposlouchal. Věděli, že je za tím Draco se svými kumpány. Stejně jako věděli, že je alespoň částečně zodpovědný za to, že tolik z nich ztratilo rodinné příslušníky, zejména ti, kteří byli členy Brumbálovy armády.

A bez ohledu na to, jak moc Brumbál naléhal, nikdo z nich nedůvěřoval primusovi, stejně jako nikdo z nich nyní nevěřil profesoru Snapeovi.

„Jak jeho činy, tak jeho nečinnost stvořily Voldemorta a odehnaly Harryho,“ řekla k tomu Hermiona, „a teď se snaží ulevit svému svědomí v pomýleném pokusu probudit ve Snapeovi a Malfoyovi vlastnosti, které v nich prostě nejsou.“

„A tím,“ pokračoval Harry v myšlence, „se odcizil zbytku školy a vráží klín mezi zmijozely a ostatní tři koleje ještě hlouběji."

A je to pravda, přiznala Luna. Čím víc a víc Brumbál Draca omlouval, tím hůř se choval, a tím víc se on a jeho kumpáni utvrzovali v tom, že jim všechno projde.

I kdyby Katie, Křiklan, Hannah, Susan a tři mudlorození zemřeli, Brumbál by se Draca stejně nevzdal.

Ten člověk už nebyl způsobilý k vedení školy a ministerstvo selhávalo.

Harry teď viděl v návratu ještě menší smysl a Hermiona i Lenka s ním souhlasily.

Hermionina matka však přišla s dobrým návrhem. Požádali Lenku, aby jim napsala seznam zranitelných studentů a nabídli jim cestu k záchraně. Nepřijalo ji mnoho z nich; hodně mudlorozených, kteří ještě nebyli zabiti, už uprchlo, a většina čistokrevných byla příliš hrdá, než aby uvažovala o existenci v mudlovském světě, bez ohledu na to, v jak velkém nebezpečí byly jejich životy v tom kouzelnickém.

Pár jich však dostali pryč a s ostatními jednoduše navázali spojení. Někteří z těch, kterým umožnili útěk, například Justin Finch-Fletchley, opustili zemi. Jiní, jako Lilith Moonová, přijali nabídku zůstat s nimi. Ti, s nimiž navázali kontakt, mezi jinými Neville Longbottom, Hannah Abbottová, Susan Bonesová a Tracey Davisová, souhlasili, že budou situaci sledovat a nasměrují k Harrymu, Hermioně a Lence každého, kdo by mohl mít z jejich pomoci prospěch.

Nakonec pro Harryho a Hermionu nastal čas jít na univerzitu. Použili pár lektvarů, aby se dostali na stejnou vysokou školu. Připojila se k nim Lilith a několik jejich nových přátel, ale Lenka mezi nimi nebyla. Ona, stejně jako většina čistokrevných, kteří přijali nabídku pomoci, neměla stejnou úroveň nemagického vzdělání jako Harry, Hermiona a mudlorození, a tak zůstala u soukromých učitelů.

Když se Hermiona přihlásila na práva, Harry se trápil tím, co by opravdu chtěl dělat. Pohrával si s myšlenkou stát se doktorem a léčit s užitím magie, když Hermiona vzala věci do svých rukou a zatáhla ho s sebou na práva.

Protože se nikdy neučil tak rád jako Hermiona, byl docela překvapen, když zjistil, že si to užívá, a brzy se zapojil (na Hermionino naléhání) do věcí, jako debatní kluby. Ukázalo se, že vedení Brumbálovy armády mu pomohlo překonat strach hovořit k davu, a někde cestou získal Hermionin talent k racionálním argumentům.

Ve skutečnosti v tom byl tak dobrý, že mu Dan navrhl kariéru v politice. Harrymu se ta možnost moc nelíbila, ale Hermioně se při té představě rozzářily oči a všem jejich přátelům oznámila, že Harry je budoucím britským premiérem.

Všichni se tomu s chutí pochechtávali, tedy alespoň do té doby, než Hermiona odhalila svůj plán.

Jeho kolegové politici, kteří se s ní setkali, často vtipkovali, že zatímco Harry věci uskutečňoval, za vším stála Hermiona.

Nikdo z nich si ve skutečnosti neuvědomil, jak pravdivé to bylo.

Hermionin plán byl jednoduchý: použít tu nejjemnější magii, aby se Harry dostal na čelné místo, zajistit, aby byl obklopen svými přáteli, a změnit mudlovskou Británii k lepšímu.

No, tento plán byl nyní v polovině. Harry byl premiérem a obklopovali ho blízcí přátelé, kteří se prosadili za použití stejných metod jako on, a teď mu pomáhali věci řídit.

Přidávání lektvarů do nápojů byl účinný způsob, jak pozvednout Harryho na vysokou pozici v jím vybrané politické straně, až nakonec (nechtěli to udělat hned, protože by se to zdálo podezřelé bez ohledu na to, kolik magie použili) se z něj stal vůdce strany. O dva roky později nastal čas voleb. Očarování volebních lístků pomocí nutkavých kouzel nebylo snadné, ale Lenka našla způsob, a právě před dvěma dny Harryho skupina oslavila své vítězství.

Ve svých dvaceti letech se Harry a Hermiona vzali. Oba se však shodli, že s dětmi chvíli počkají.

Vše se však změnilo jen pár dní poté, co se Harry stal předsedou své strany.

Válka v kouzelnickém světě měla s každým uplynulým týdnem větší a větší dopad na mudlovský svět. Ale toho dne Voldemort zahájil svůj dosud nejkrutější útok a po něm zbyly z mnohých kancelářských budov a bytových domů jen trosky.

Harry byl na tiskové konferenci s několika dalšími politiky. Když přišla zpráva o útoku, všichni se vydali na místo a každý doufal, že jim jejich přítomnost přinese kladnou publicitu (samozřejmě až potom, co bylo potvrzeno, že nebezpečí pominulo).

Zatímco se ostatní politici poflakovali stranou a čekali, až se zapnou kamery, aby bylo ‚vidět, že něco dělají‘, Harry začal skutečně jednat. Hermiona s ním přišla na tiskovou konferenci a teď ho následovala na místo zkázy, stejně jako Lenka, která nebyla ve straně, a kolegyně politička Lilith. S jednoduchým „pojďme“ je vedl k záchranářům a nabídl jejich služby. Ti byli z dobrovolníků více než šťastní a každému z nich přidělili přilbu a rukavice z kufru jednoho z jejich vozidel.

Kameraman BBC se tam dostal právě včas, aby získal záběry na Harryho, jak si svléká sako, zatímco on a jeho tři společnice následovali šest záchranářů do té spouště.

Harry odhadoval, že ministerstvo je buď zaneprázdněné jinde, nebo se prostě přestalo starat o mudlovský svět, protože se nikdo od nich neobjevil na scéně, dokonce ani proto, aby prozkoumal jejich tajně seslaná kouzla „Homenum Revelio“, když hledali přeživší.

Nakonec se fotografie, zachycující Harryho stále v přilbě, nesoucího dvě zraněné holčičky k čekající sanitce, objevila na titulní stránce všech novin v Británii a mnoha dalších po celém světě.

Pro Harryho to v žádném případě nebyl reklamní trik, prostě tam nemohl jen tak stát a nepomáhat. A zdálo se, že to veřejnost nějak vycítila. Harry si nebyl úplně jistý, ale pravděpodobně to mělo něco společného s tím, že křičel na skupinu reportérů, aby „zahodili ty zatracené kamery a mikrofony a pomohli!“

To také udělali.

Kromě dvou děvčátek Harry vytáhl z trosek tři chlapce. Všichni byli těžce zraněni a později se potvrdilo, že jsou sirotci.

Byli to Jess, Emily, Ryan, Jack a Calvin a všichni se neústupně chtěli setkat s člověkem, který je zachránil.

Bohužel se z toho stal politický trik. Příliš mnoho lidí to vidělo jako příležitost vypadat dobře, a Harry byl tak trochu uvězněn uprostřed toho. Ale na tom nezáleželo. Zachránění museli poděkovat svým zachráncům, Harrymu potřásli rukou víckrát, než si pamatoval, podpora jeho strany vylétla až do nebes a všechno to zastínil Hermionin návrh: „Adoptujme je.“

Harry nedokázal říct ne.

Někteří ve straně měli obavy, že jsou příliš mladí na rodinu, ale zmlkli, když si uvědomili, že i to zvýšilo mínění veřejnosti o nich. V dnešní době byl obraz, který měl politik představovat, skutečně „manžel a otec“.

Jess, Emily, Ryan, Jack i Calvin milovali svůj nový domov a své nové rodiče. A kdykoli Harry a Hermiona nemohli být poblíž, měli pár milujících prarodičů, kteří se o ně také starali.

Jess, která byla nejstarší, dokázala nejlépe pochopit, co je práce jejího nového táty, a prostě se jí líbila myšlenka, že má na starosti celou zemi, i když se brzy naučila nenávidět, když musel věnovat spoustu času kampani. Nelíbilo se jí, že kdykoli ho viděla, byl moc unavený.

O čtyři roky mladší Emily nedokázala říct „premiér“ a tak se spokojila s tím, že lidem říkala, že je „nový král“. To všechny rozesmálo.

Ryan a Jack byli oba blázni do fotbalu, a přestože si mysleli, že být předsedou vlády je „super“, oba tvrdili, že se to nedá srovnávat s vedením fotbalového klubu. Harry slíbil, že jednou se zkusí stát manažerem anglického národního mužstva (zvláště když se zdálo, že i tam je v těchto dnech potřeba trochy magických triků).

Calvinovi, kterému bylo v době Voldemortova útoku sotva šest měsíců, bylo nyní dva a půl roku a neměl moc ponětí o tom, co Harry dělá nebo proč je to důležité. Jeho největší starostí bylo každého dne udělat co největší nepořádek, aby ho dospělí uklidili.

Harry unaveně zavrtěl hlavou a odstrčil papíry stranou. Dodělá to zítra.

Když šel nahoru do postele, vzpomněl si na jednu informaci, která vyšla najevo asi dva měsíce po Voldemortově útoku. Než tam postavili kanceláře a bytové domy, bylo tu sídlo Woolova sirotčince. Původně to nemělo žádný význam, dokud pár Harryho kontaktů nezačenichalo kolem a nepřineslo překvapivou informaci; sirotčinec byl kdysi domovem osiřelého chlapce jménem Tom Rojvol Raddle.

K čertu, neexistovalo, aby to byla pouhá náhoda.

Incidenty, které mohl Harry připsat činnosti smrtijedů, po tomto útoku už nikdy nedosáhly stejně ničivé síly, ale pokračovaly.

A nyní vůdci světla věděli, kde Harry je, a chtěli se s ním setkat.

Bude si muset brzy promluvit s Dobbym. Bylo načase položit kolem jeho rodiny více ochran.

 

PA: A je tu druhá kapitola. Doufám, že se vám příběh líbil a že tam není příliš mnoho zápletek.

Jakkoli moc chtěl, Harry nemohl kouzelnický svět úplně opustit, a teď to vypadá, že by mohl být znovu chycen, právě když jeho a Hermioniny plány pro mudlovskou Británii začínají nabývat konkrétních obrysů.

Těšte se na další!

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 11.05. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Re: Kapitola 2., část 2. Jak jsme se sem dostali? (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 13.05. 2023
|
To nevadí, že jsou Potterovi děti adoptované, mnohem horší je, že Voldemort zničil svůj starý domov, Woolův sirotčinec. A ty malé zachráněné děti, to je takové požehnání pro mladou rodinu. Díky za překlad.
Re: Kapitola 2., část 2. Jak jsme se sem dostali? (Hodnotenie: 1)
Od: denice - 14.05. 2023
|
Co taky čekat od psychopata Voldemortova typu, že.
Takže už víš, jak to, že Hermiona má kupu dětí. A máš pravdu, děti jsou pro ně požehnáním.
Děkuji.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 17.05. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Vypadá to, že v téhle povídce je Albus směskou slabocha, intrikána a bačkory, který nechá napadat kde koho... K Harrymu se postupně přesouvali ti, co potřebovali pomoc, včetně Lenky a nedivím se, že přistoupili k reformě mudlovského světa. Ten kouzelnickej jim moc neprospěl... ikdyž teď se zdá, že je to stejně dohání... Akorát jsou silnější a odolnější a Brumla s nim už nebude cvičit. Že je Dolores u kormidla je nemilé, bléééé. Adopce tolika dětí? to jsem nečekala, dumala jsem, jak si je stihla Hermiona pořídit tak rychle, už to víme. moc děkuju za překlad.
Albus je tu stařec, který bohužel nedokázal včas odejít, nebo aspoň jasně vidět realitu a vybrat si lidi, kterým by naslouchal. A takhle to dopadá... Strašně moc se mi líbí utajená magická enkláva, která tiše a nepozorovaně pracuje na zlepšení mudlovského světa. Stav toho kouzelnického je opravdu tristní, když mezi ministrovy poradce patří Umbridgeová a Popletal, to mluví za vše. Je moc dobře, že Harry na tuhle smečku není sám. Děkuji!

Ha, tych 5 deti takto dava zmysel ;)
To rozhodně ano :-) Děkuji.

no tak to to vysvětluje - adopce :) už jsem se fakt bál, že Mia byla furt těhotná tak malé podvůdky na dosažení cíle :)) ... politikům se nedá věřit ani nos mezi očima díky
Ano, adopce :-) To je od autora docela chytrý nápad, taky si nedovedu představit, že by Hermiona v deseti letech povila pět dětí - leda tak paterčata... Historie ukazuje, že malé podvůdky i hodně velké podvody nejsou v tomto prostředí nečekané, tady je prostě jen okořenila špetka magie ;-) Děkuji.

Zdravím a děkuji, má to švih a moc se těším na další určitě taky úžasný díl. Prodavačka
Taky zdravím a mám radost, že se ti povídka líbí, děkuji.

Tak jsme se dozvěděli, kde vzali tolik dětí! :D Adopce, že mě nenapadlo... vážně. Ale pěkně se Harry a Hermiona postarali o ty, kteří měli zájem o záchranu ze školy, která po jeho odchodu dopadla snad ještě hůř než kdyby tam byli Carrowovi. Z Draca byl naprostý šmejd, kterým procházelo všechno a blbec ředitel to omlouval. Senilní dědula... Jen doufám, že se Harry opravdu nebude muset zapojit do boje proti Voldymu a naplno se vrátit do kouzelnického světa... Každopádně se těším na další! Děkuju!
Když jsem povídku četla poprvé, taky jsem dost zírala, že Hermiona snad chce předstihnout Molly Weasleyovou :-) Brumbál je tu opravdu smutná postava, prostě vidí jen tu svoji pravdu. Hermiona to vystihla naprosto přesně - špatné svědomí a stařecká umanutost, to je správná diagnóza. Harryho bohužel kouzelnický svět na pokoji nenechá, bude muset situaci nějak řešit, naštěstí na to není sám. Děkuji.

Moc děkuju za kapitolku. Taky jsem zvědavá co bude dál.
Harry a spol. vymysleli pro kouzelníky několik moc pěkných překvapení ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 2., část 2. Jak jsme se sem dostali? Od: luisakralickova - 08.09. 2022
Otázka dětí vyřešena:) Děkuji za další zajímavý dílek, jsem zvědavá, jak si s nastalou krizí vyvrženci magického světa poradí.
Harryho parta má naštěstí dost přesné informace, takže bych řekla, že až zase tak moc zaskočení a bezbranní nebudou ;-) Děkuji.

Těším se na další! :) Zajímavý vývoj. Líbí se mi, jak Grangerovi s Harrym a Lenkou pomáhali. V podstatě si i vytvořili magickou skupinu v mudlovském světě. A scéna se sirotčincem - to je Harry. A protože byl upřímný, zas tolik lektvarů a kouzel určitě nepotřebovali. Brumbál je stále stejný pitomec a pro větší dobro umírá víc a víc lidí. Ach jo. Kdyby potkal Lovce bouří, možná by trochu začal používat mozek. Zatím je stále zaslepený svojí myšlenkou na záchranu jednoho Smrtijeda a nevidí, že je to na úkor stovky nevinných. Díky, díky, denice, už aby byl čtvrtek :)
Taky se mi líbilo, že Harry s Hermionou, přes pevné rozhodnutí odstřihnout se od magického světa, nedokázali nepomoct, když bylo třeba, a pak už uvízli drápkem a jelo to samospádem... Brumbál je tu kapitola sama pro sebe, má svoje vidění světa a realitu, která do něj jaksi nepasuje, už dávno odsunul někam do nejtemnějšího kouta podvědomí. Horečně se snaží dokázat si, že měl a má pravdu, jinak by asi musel spáchat sebevraždu. Děkujeme!