Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Zatracení kouzelníci

Kapitola 1., část 1. Nový premiér

Zatracení kouzelníci
Vložené: denice - 18.08. 2022 Téma: Zatracení kouzelníci
denice nám napísal:

Zatracení kouzelníci

Autor: sprinter1988

Překlad: denice   Beta: Sevik99    Banner: Jimmi

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 1., část 1. Nový premiér

 

Nový mudlovský ministerský předseda políbil svou krásnou ženu na dobrou noc, a pak si dopřál potěšení pozorovat její dokonalé pozadí, když stoupala po schodech. Jakmile byla pryč, zamířil do své kanceláře, do kanceláře v čísle 10 na Downing Street. Nemohl tomu uvěřit. Po pouhých sedmi letech v politice to dokázal, stal se britským premiérem. Navíc byl ve svých třiceti letech jedním z nejmladších, kterým se to kdy podařilo, zejména v posledních letech.

Nikdo vlastně nevěděl, koho volil, pro co hlasoval. Všechny složky vlády byly nějakým způsobem zkorumpované. Byl to prostě vedlejší efekt politiky. Ale tak už to moc dlouho nebude.

Nový premiér přistoupil ke svému stolu a vytáhl zvláštní desky, ve kterých byly všechny ty malé složky a dokumenty, všechno podepsané správnými lidmi, všechno pěkné a legální. Tedy legální alespoň podle platných norem. Pár tichých slov tady, sklenička nebo dvě tam a tradá, měl vládu i veřejnost přesně tam, kde je chtěl mít. A pomáhal těm, kteří to potřebovali, zatímco drtil ty, kteří si to zasloužili. Věci už byly v pohybu, věci, které neměl, nemohl a nechtěl vrátit zpět.

Mnozí kvůli tomu naříkali a kvíleli, ale nikdo z nich nemohl nic dělat. O to se postaraly všechny ty pěkné malé podpisy. Samozřejmě by začal nejdřív s vládou, ale vězeňství by bylo další na řadě. Do roka většina zapomene, na co si stěžovala. To, co se chystal udělat, bylo správné. Bude to chtít jen čas, aby to všichni viděli stejně jako on.

Pečlivě desky vrátil do zásuvky a pak ji zavřel.

Těsně předtím, než vyšel z místnosti, uslyšel, jak si někdo odkašlal. Zastavil se u dveří a očima prolétl místnost. Nikdo tam nebyl. Ani živá duše. Jediné tváře v místnosti patřily lidem na portrétech, které zdobily stěny.

Usoudil, že se mu to jen zdá (přece jen to bylo dlouhé a únavné tažení), a otočil se k odchodu, ovšem poté si všiml portrétu žabáka připomínajícího mužíčka ve stříbrné paruce, který se podrbal na bradě.

Ztuhl a nevěřícně se na něj zadíval. To se prostě nemohlo dít. Ne tady, ze všech míst na světě, ne v jeho novém domově, v jeho kanceláři. To určitě ne.

Prosím, Bože, ne!

Muž na portrétu na něj dvakrát mrkl, než si znovu odkašlal a řekl: „Novému předsedovi mudlovské vlády; žádost o schůzku. Prosím, odpovězte. S úctou, ministr kouzel Rufus Brousek a vrchní čaroděj Starostolce a nejvyšší hlavoun Mezinárodní konfederace kouzelníků Albus Brumbál.“

„Krucinál,“ zaklel si nový premiér pod nosem. Měl vědět, že se něco takového stane, že budou chtít informovat jakéhokoli ministerského předsedu o svém světě a o tom, v jakém stavu se nachází.

Byl na takovou událost připraven? Ne, nebyl.

Měl vůbec nějakou jinou možnost? Jak znal Brumbála a byrokraty na ministerstvu, nejspíš ne.

Těžce si povzdechl, než odpověděl: „Pokud to zvládnou rychle.“

Muž na portrétu se prostě postavil na nohy a vyšel z rámu. Po chvíli se vrátil, ale nic neřekl. Mezitím se premiér posadil za svůj stůl.

Uplynulo několik vteřin, než krb ožil zelenými plameny a objevila se v něm žena s krátkými růžovými střapatými vlasy, která vypadala, jako by tohle pro ni byla každodenní záležitost. V ruce držela kus dřeva a svírala ho, jako by jím chtěla někoho probodnout. Když se z plamenů vynořili další dva podobně oblečení lidé, z nichž jeden byl vysoký muž černé pleti, začala zkoumat místnost, ale když pohledem došla k novému premiérovi, zarazila se a čelist jí překvapením poklesla. Jako další prošli dva rudovlasí muži. Jejich hábity neměly specifickou barvu, ale každý z nich držel podobný kus dřeva stejným způsobem a jejich oči také tak prohlížely místnost. To už kromě ženy s růžovými vlasy šokovaně zírali na nového premiéra i další modře odění lidé, a nově příchozí se k nim rychle přidali.

Jako další se z plamenů vynořil poněkud sukovitý muž s jakousi výmluvně navrženou vycházkovou holí. Měl falešné oko, které bylo elektricky modré a zdálo se, že se samovolně otáčí. Následovali ho dva lidé, kteří nic nedrželi; žena, oblečená do tmavě zelené barvy se špičatým čarodějnickým kloboukem, a muž celý v černém. Pak dorazila žena s monoklem, žena oblečená až na černou mašli ve vlasech celá v růžovém a člověk v zeleném obleku se zelenou buřinkou. Nakonec přišel muž, který premiérovi trochu připomínal starého lva, a pak stařec, který jako by byl typickým ztělesněním velmi staromódního čaroděje, včetně dlouhého bílého plnovousu.

Poslední dva příchozí se zdáli být zmateni, že všichni jejich společníci stojí na místě a tváří se překvapeně. Protlačili se do čela skupiny a pak ztuhli na místě, výrazy jejich obličejů se rychle přizpůsobily zbytku skupiny.

Nový premiér se na všechny zeširoka zazubil, než je přiměl vyskočit tím, že na ně prostě udělal: „Baf!“

 

Nahoře v patře uslyšela manželka nového premiéra, jak se se skřípěním otevřely dveře do ložnice. Na okamžik pojala naději, že její manžel jde do postele, a doufala, že si spolu mohou užít svou vlastní malou oslavu vítězství. Kroky, kterými se postava blížila k posteli, však byly příliš lehké. Její muž byl velký a silný, tato osoba byla malá. Nově příchozí vlezla do postele, přitulila se k ní a zeptala se: „Mami?“

Usmála se a otočila se ke své osmileté dceři, nejstarší z jejích dětí: „Ano, zlatíčko?“

„Kdy můžeme jít domů? Tohle místo je příliš staré a divně smrdí.“

„Teď je náš domov tady, miláčku.“

„Ale já se chci vrátit do našeho druhého domu,“ trucovala holčička.

„Teď budeme bydlet tady, zlato. Je to součást tatínkovy nové práce.“

„Tak ať toho táta nechá.“

Dívčina matka se rozesmála: „Ale zlatíčko. Tatínek nedá výpověď. Vždyť tu práci teprve dostal.“

Holčička ještě chvíli špulila pusu, než se zeptala: „A kde vlastně tatínek je?“

„Říkal, že se ještě jednou porozhlédne po své kanceláři, než půjde spát. Ale už je to skoro deset minut.“

„Neměly bychom ho jít zkontrolovat? Možná zase usnul u stolu.“

Holčička to řekla zcela nevinně, ale byla to pravda. V poslední době pracoval na své kampani tak usilovně, že bylo běžné najít ho v časných ranních hodinách spát za stolem. I když věděla, že je to z dlouhodobého hlediska nutné zlo, žádná milující žena neviděla ráda svého muže takhle pracovat.

„Pojďme za ním,“ kývla na dceru.

 

Muž v černém hábitu s bledou pletí, mastnými černými vlasy a hákovitým nosem byl první, kdo znovu našel hlas: „Pottere! Co tady pro všechno na světě děláte?“

Třicetiletý Harry James Potter se narovnal ve svém křesle a jeho smaragdově zelené oči si prohlédly skupinu: „Hádejte, Severusi.“

„Pottere,“ ozval se hedvábný dívčí hlásek ženy v růžovém, „jsme tu na velmi důležité schůzce s novým mudlovským premiérem. Přestaňte plýtvat naším časem hraním her a řekněte nám, kde je.“

Harry pozvedl obočí a jeho úsměv se zvětšil: „Jestli tomu dobře rozumím, mudlovské noviny moc nečtete, že ne, Dolores?“

Aniž by čekal na odpověď, rychle se prohrabal hromadou novin na stole a nakonec vytáhl jedny s názvem The Times. Rozložil je a položil na stůl tak, aby na ně všichni viděli, a rychle přidal další dvoje noviny.

Titulek Timesů zněl „Potterovo drtivé vítězství“.

V Guardianu stálo: „Potter zničil opozici!“

The Independent hlásal: „Potter vede stranu k vítězství!“

Pod každým titulkem byly různé fotografie Harryho a jeho spolustraníků, když se dozvídali o svém vítězství.

Muž s dlouhým bílým plnovousem zkoprněl: „Ty jsi nový premiér?“

„Očividně ano, Brumbále,“ odpověděl Harry. „Překvapený?“

 

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 11.05. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Re: Kapitola 1., část 1. Nový premiér (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 13.05. 2023
|
Parádní začátek, už teď se směju, jak to Harry skoulí s celou tou kouzelnickou byrokracií. Dolores Umbridgeová má velkou šanci na růžově veřejnou ostudu. Co se ministerského sídla týče, tak jsem zvostala na filmové kulise z legendární Lásky nebeské a jejich premiérovi, který otevřeně přijal Harryho Pottera jako součást impéria. Díky za překlad, bude to jízda s touto povídkou. Jsem děsně zvědavá, kdo je paní ministerská Potterová.
Re: Kapitola 1., část 1. Nový premiér (Hodnotenie: 1)
Od: denice - 14.05. 2023
|
O Downing Street mám podobnou představu, a ráda si představuji i ty podivné figury, které se vysypaly z krbu a každému mudlovi by způsobily infarkt :-)
Děkuji.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 17.05. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Už som vedela čo čakať, napriek tomu super... odpočúvané, inak nestíham. Ďakujem moc za svkelý preklad
Těší mě, že tě začátek nezklamal - řekla bych, že dál se to bude ještě zlepšovat... Děkujeme.

Re: Kapitola 1., část 1. Nový premiér Od: kakostka - 19.08. 2022
Ho ho ho, čekala jsem Harryho, zdá se, že to pojal ve velkém stylu a myslím, že kouzelníkům docela zatopí, že? Brumla bude žasnout, Popletal bude žasnout a co teprve Dolores, to jako fakt s sebou vzali tuhle rašpli? eeee, tím si body fakt nezískaj. A Severusi, BAF. Tolik dětí? Harry, ty snad máš i fajn život a rodinu. Zdá se, že si bez tebe dokázali poradit, když se celá suita nakýblovala do premiérovy kanceláře. Jsem zvědavá na tenhle alternativní příběh a děkuju za překlad.
Harry tu opravdu není žádný troškař, a kouzelníci budou valit oči ještě mnohem víc. Harry není žádný nevědomý mudla ;-) Zdá se, že Harry si bez kouzelníků dokáže žít moc dobře, ještě uvidíme, jestli to platí i naopak. Děkuji za komentář, kakostko.

Perfektní, děkuji
Jsem ráda, že se líbí, děkuji.

Tak to je ovšem pecka! Harry Potter mudlovským premiérem, to tu ještě nebylo. Jsem náramně zvědavá, co z toho vzejde. Veliké díky za překlad, Denice a Seviku.
Četla jsem už pár povídek, ve kterých Harry odešel z kouzelnického světa, ale máš pravdu, tohle je poprvé kdy se takhle vyšvihl. A kouzelníci vůbec nic netuší... Děkujeme.

What? eeehm, no cakam napokracko s pusou otvorenou a sankou spadnutou.. I ked podla kanona chodil za premierom len Popletal a ohlasili na navstevu mu ministra a Albusa ako hlavu Starostolca, tak kde sa tam vzal ten dav?
Leccos tu bude jinak než v kánonu, my vlastně nevíme, jak to chodilo v kouzelnickém světě po Harryho odchodu. třeba Brousek tu ochranku opravdu potřebuje, nebo si připadá tak důležitý. Děkuji.

Re: Kapitola 1., část 1. Nový premiér Od: ostruzinka - 18.08. 2022
Já nevím, jak oni, ale já překvapená jsem. Bude to zajímavé. Rychle další.
Zajímavé to tedy bude. Pro někoho ažaž. Pokračování jako obvykle ve čtvrtek :-) Děkuji.

Baf, to mě rozesmálo. Ale proč přišla taková delegace? Dva by stačili až až. Každopádně jsem hodně zvědavá, co bude dál :)
Dva by stačili až až, jenže kdo ví, jak to teď chodí v kouzelnickém světě - třeba se Brousek bez ochranky a 'poradců' nehne ani na krok. Děkuji.

Re: Kapitola 1., část 1. Nový premiér Od: luisakralickova - 18.08. 2022
Tak to je tedy delegace, krásně vykreslené postavy. A "Baf" správně uzavřelo představení, magická společnost asi notně zaspala a Harry si je vychutná. Díky, těším se.
Řekla bych, že Brousek se považuje za velmi důležitou osobnost, takže by se nespokojil s jedním nebo dvěma lidmi doprovodu. Ano, Harry si kouzelníky pěkně vychutná... Děkuji.

:D Dost dobrý začátek, mlhavý a tajemný, až jsem si říkala, jestli to místo náhodou nezískal někdo ze Smrtijedů, že jsou nově příchozí tak překvapení. A vůbec, že ani obraz je neupozornil, kdo na ně v pracovně premiéra čeká xD Takže Harry si žije mudlovský život, podle všeho ale přece jenom využil svého magického nadání, aby zvítězil ve volbách a koho si to vzal? :D Děkuju denice za pokračování. Těším se na další část.
To je skvělý nápad! Smrtijed jako ministerský předseda, to tu ještě nebylo! Obraz třeba ani nemusel Harryho poznat, možná že roky jen pospával ve svém rámu a k ministrovi magie chodil, jen když to bylo nutné. Odpovědi na tvé otázky budou v několika příštích kapitolách ;-) Děkuji.

Baf! :D Tak tohle mě dostalo. Musel mít tu kancelář pěkně přeplněnou. Takový dav, co se mu tam nahrnul. Ještě že Harry ví, mudla by byl pěkně zděšený. Ale možná ho kouzelníci chtěli svým počtem zastrašit. Copak asi chtějí, co? Harry zjevně použil svoji zmijozelskou stránku, aby se dostal k moci. Copak ho k tomu pohání? Moc se těším na pokračování, toto bude jízda. Díky, díky, děvčata.
Mě dostal tvůj komentář :-) Googlila jsem a zdá se, že do pracovny britského premiéra by se ještě pár lidí vešlo ;-) Myslím, že kouzelníci nemuseli chtít očekávaného mudlu zastrašit, to jen Brousek si připadá velmi důležitý. Harry se opravdu pěkně vyloupl, že? Děkujeme.

Mno a nejsou jedini prekvapeni. Ja taky ziram. Tohle bude jizda :D Dekuju!
To tedy bude, a pořádná ;-) Děkuji.