Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Teba rada nemá

01. Dračie srdce

Teba rada nemá
Vložené: Jimmi - 14.08. 2022 Téma: Teba rada nemá
Jimmi nám napísal:

Názov: Teba rada nemá

Originálny názov: She's Just Not Into You

Autorka: BelleOfSummer

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Prvá kapitola

Dračí dar

Theodor Nott sa usmial.

Theodor Nott sa usmial, zase.

Znamenalo to len jedinú vec.

„Dobre. Kto je tentoraz to nešťastné dievča?“ prevrátil očami Draco Malfoy, keď sa napil ginu s tonikom.

Bola sobota večer, takže boli vo svojom bare, v Dračom dare, ako vždy. Bol to ich zvyk už celé roky. Po vojne bol Theo Dracovým dôverníkom vo všetkom, čo robil, takže sa dalo povedať, že sú najlepší priatelia, aj keď mať „najlepšieho priateľa“ znelo pre oboch zvláštne. Theo býval  na Rokforte vždy nezávislý, takže by sa dalo predpokladať, že je samotár, zatiaľ čo Draco bol vždy hlavou nejakej partie, ale v skutočnosti sa nikdy nepovažoval za rovnocenného alebo za ich priateľa, keď na to príde. Skrátka, ani jeden z nich nemal skutočného priateľa, takže vyhliadka na to, že budú najlepšími priateľmi, bola pre oboch dosť bizarná. Napriek tomu však boli títo bývalí slizolinčania už roky naozaj dobrými priateľmi. Možno to bolo aj tým, že obaja boli obeťami vojny. Obaja ich otcovia boli smrťožrúti a po poslednom procese ich poslali do Azkabanu. Theo zostal sám a Draco zostal s matkou. Bolo však pozoruhodné, ako mohli mať obaja po nešťastnom procese podobné dispozície.

Po procese Theo a Draco po prvý raz získali normálny život.

Theo sa rozhodol dokončiť štúdium a napraviť črepiny, ktoré mu zanechal jeho zlý otec. Dracov život sa tiež úžasne zlepšil vďaka neprítomnosti Luciusa Malfoya. Za tie roky sa Draco konečne dokázal zblížiť a viac spoznať svoju matku, ktorá bola predtým veľmi poslušnou ženou svojho manžela. Ukázalo sa, že jeho matka bola v skutočnosti veľmi múdra, šikovná a veselá žena. Keď Draco vyrastal, vždy si ju predstavoval ako svojho otca, ctižiadostivú a sebeckú, ale pokornú, ako sa na vycvičenú manželku Malfoya patrí. Ukázalo sa však, že pre svojho manžela robila a obetovala všetko len preto, lebo ho úprimne mala rada. Narcissa sa synovi zverila, ako Luciusa vždy milovala a ako sa táto láska po rokoch s ním zmenila na poddajnosť a strach. Z ohňa, ktorý kedysi prechovávala, sa stal popol a žeravé uhlíky života bez lásky. Na lásku zabudla kvôli strachu, až začala brať ako samozrejmosť vlastného syna.

Na takú krásnu a činorodú ženu určite milovala nesprávneho muža.

Draco a Theo sa stretli na čarodejníckej univerzite mimo Európy. Keďže obaja pochádzali z Rokfortu, akosi sa častejšie nachádzali v spoločnosti toho druhého. Vtedy si uvedomili, že v skutočnosti majú oveľa viac spoločného, ako si mysleli. Draco bol vďaka svojej povahe dosť obľúbený, ale Thea nikdy neopustil a začal ho predstavovať davu. Po skončení štúdia sa obaja ujali vedenia vlastných podnikov, ktoré boli azda jedinou dobrou a užitočnou vecou, čo im zanechali ich diabolskí otcovia. Bývalí slizolinčania však zostali priateľmi a často sa spolu stretávali každý piatok večer v baroch, ako to bolo predtým bežné s ich priateľmi na univerzite. Až neskôr ich napadlo, že by mohli vlastniť vlastný klub. Tak sa zrodil „Dračí dar“. „Dračí“ pochádza z Dracovho mena, ktoré v latinčine znamená „drak“, zatiaľ čo „dar“ pochádza z dōron, keďže Theodorovo meno pochádza z gréckeho mena Theodros, ktoré je odvodené od slov theos a dōron. Odvtedy sa stalo zvykom, že bez ohľadu na to, čo sa stalo, sa na tomto mieste po dlhom pracovnom týždni oddychovalo.

„Povedala áno, kamarát.“ Theo sa usmieval ako dieťa.

„Povedala... ehm... áno?“ Draco mal nadvihnuté obočie, potom sa mu zrazu vypúlili oči, akoby mu malo byť zle.

„Ty sa budeš ženiť?“ zakričal Draco príliš silno, že ani hlasná hudba nedokázala skrotiť jeho hlas, takže sa niektorí ľudia otočili ich smerom. Zdalo sa, že mládenci v klube sa zdesene škľabia, boja sa slova na „Ž“.

„Čože? Nie!“ vykríkol Theo; vyzeral pobúrene, že to jeho priateľa vôbec napadlo. On? Oženiť sa? A čo tie úbohé krásne dámy, ktoré naňho čakajú? Zdalo sa, že dav jeho odpoveď potešila, vďaka Merlinovi, a znova sa pustil do svojej obvyklej činnosti. Začal sa na Draca pozerať, zatiaľ čo blondín sa len uškŕňal.

„Ty si taký osol, Draco. Na čo si, do čerta, myslel? Náhodou mám rád svoj kultivovaný imidž, aby si vedel,“ povedal Theo svojmu najlepšiemu priateľovi, pričom žmurkol na peknú blondínku v rohu. Blondínka sa zachichotala a ukázala nohy tak, že si ich zvodne prekrížila a vyhrnula si takmer úplne krátku sukňu. Theo si v duchu poznamenal, že si neskôr pre istotu zoberie jej číslo.

„Prepáč. Nemôžem za to, že si sa usmieval ako idiot,“ uškrnul sa Draco. „Ako to myslíš, že aj tak povedala áno? Nabudúce sa venuj podrobnostiam.“

„Fajn! Ide fakt o sexy babu. Včera som na ňu narazil v...“

Draco nadvihol obočie.

„Dobre!“ Theo zastonal. „Videl som ju vychádzať z kaviarne a schválne som do nej narazil.“

„Pokračuj,“ usmial sa Draco. Merlin, poznal ho až príliš dobre.

„Nemohol som si pomôcť, aby si vedel. Je naozaj sexi. Pýtal som si jej číslo, ale nedala mi ho a...“

„Páni! Tu zastav. Ona ho nedala tebe?“ To určite nabudilo Dracov záujem. Jeho a Thea ešte nikdy žiadne dievča neodmietlo. Možno to znie povýšenecky, ale bola to pravda. Dokonca sa objavili v Týždenníku čarodejníc v Top 10 najžiadanejších mládencov čarodejníckeho sveta. Malfoy bol samozrejme na prvom mieste. Theo bol tretí po prekliatom Harrym Potterovi, ale aj tak, byť tretí, to už o niečom svedčí! Znamenalo to, že by mal dostať všetky dievčatá, ktoré chcel.

„No áno, kľudne sa mi teraz smej, ale áno, nedala mi ho. Ja som sa však nevzdal,“ odpovedal Theo.

 “A?“ spýtal sa Draco a čakal na ďalšie podrobnosti. S Theom nikdy nemali trpezlivosť s dievčatami. Aj tak ho nikdy žiadne dievča neodmietlo, ale vedel, že ak by sa tak stalo, jednoducho by odišiel a hľadal si iné. To, že Theovi zrejme nevadilo, že mu toto dievča pošramotilo ego, a že sa o ňu stále usiloval, znamenalo, že v nej naozaj niečo bolo. Pravdepodobne sa s ňou dá dokopy, keď sa jej Theo nabaží a bude jej mať dosť. Draco vždy nerád chodil s Theovými bývalými, pretože to znamenalo, že bude len akýmsi náhradníkom na recykláciu Theovho majetku. Ale do čerta, ak bolo toto dievča také sexi, tak by mu to nevadilo.

„Sledoval som ju na ulici, až kým ju to neomrzelo a nekonfrontovala ma. A keď som uvidel jej malú kľúčenku s Rokfortom, zistil som, že je vlastne čarodejnica. Nemohol som uveriť svojmu šťastiu. Veď zvyčajne, keď som išiel do Londýna, stretol som nejaké náhodné pekné muklovské dievčatá. Ale čarodejnicu, a ešte k tomu z Rokfortu? Včerajšok bol nesporne môj šťastný deň. Až keď som jej povedal, že sme spolužiaci, začala ma skutočne brať na vedomie.“ Theo sa pri tejto spomienke milo usmial.

„Takže máš jej číslo?“ Nemala to byť otázka. Samozrejme, že dostal jej číslo. Bol to predsa Theodore Nott.

„Nie,“ usmial sa Theo.

Draco mal na pár sekúnd dočasne pootvorené ústa.

„Tak prečo si stále tak prekliato šťastný?“ Teraz bol vážne zmätený.

„No, povedal som jej o Dračom dare a pozval som ju, aby prišla so svojimi priateľkami a že všetko je na účet podniku, ak by chceli. Sľúbila mi, že príde s kamarátkami, ak pôjdu večer von,“ vysvetľoval Theo a stále sa tváril nadšene.

Draco naňho neveriacky hľadel.

„Kto si, dočerta, ty a čo si urobil s Theom?“

Theo len pokrútil hlavou a pousmial sa nad jeho výrokom, ale Draco mu na nič z toho neskočil. Tváril sa smrteľne vážne.

„Takže počkáš, že sem príde kedykoľvek sama bez toho, aby si dostal nejaké uistenie, či to naozaj urobí?“ Draco bol už vystresovaný. Čo sa, do čerta, dostalo do jeho priateľa? Očividne to nechcel vedieť.

„Náhodou poznám jej meno a náhodou poznám obrovskú skupinu osôb, aby som ju našiel. Nebuď taký melodramatický.“ Theo sa naňho zamračil a skúmal jeho skľúčený výraz.

Draco si musel odkašľať, aby sa zbavil červene, ktorá sa mu zrejme objavila na lícach. Bolo dobré, že sa nachádzali vo vnútri klubu.

„Do čerta, človeče. Počkáš, prosím ťa, kým ma to dievča neomrzí, alebo ma aspoň necháš, aby som sa s ňou vyspal, než sa ti začne páčiť?“

„Čože? Z čoho ma, do čerta, obviňuješ?“

„Ale no tak, Draco! Pozri sa na seba! Poznám tvoj výraz, keď sa ti niekto naozaj páči! A čo to má byť, do prdele? Ešte si sa s ňou ani nestretol a zrazu si...“

Ako na zavolanie sa k nim zrazu priblížila skupinka dievčat. Všetky vyzerali tak nádherne, až si Draco pomyslel, že krajina zázrakov sa zrazu rozhodla navštíviť ho a vziať k sebe. Na tvári sa mu automaticky vyčaril úsmev hodný milióna galeónov, kým uvidel dievča, ktoré sa zdalo byť na čele skupiny. Áno, všetky boli naozaj nádherné, ale bože, toto dievča priam žiarilo! Vedel, že toto tvrdenie je pravdepodobne prehnané, ale sakra, bola jednoducho príliš krásna. Teraz pochopil, prečo Theo nebol sám sebou, keď o tomto záhadnom dievčati hovoril. Do čerta, dokonca sa mu to dievča páčilo už len tým, že o nej počul prostredníctvom Thea, hoci jeho nie je také ľahké potešiť, a to už je čo povedať! Oblizol si pery, keď si dievča prezeral od hlavy až po päty, pričom sa uistil, že sa trochu zdrží na rozkošných miestach. Mala na sebe veľmi sofistikované čierne lodičky na podpätku. Jej elegantné malé čierne večerné šaty bez rukávov s prekríženým pásom z trblietavého šarmé obopínali každú krivku jej tela a ešte viac ju rozžiarili. Jej medovo sfarbené kučery sa jej krásne rozlievali na pleciach a chrbte, akoby ho lákali, aby ich pohladil a zaboril do nich nos, aby si k nim privoňal. Privádzalo ho to do šialenstva. Jej tvár bola jemná a dokonalá. Tiež mu pripadala akási povedomá, ale bol si istý, že ju možno videl v nejakých prvotriednych časopisoch. Na to, že by bola modelka, bola však pomerne drobná, ale jemu sa to vlastne páčilo. Napriek tomu, že Draco Malfoy chodil s mnohými modelkami, vysoké dievčatá sa mu v skutočnosti až tak nepáčili. Páčilo sa mu, keď sa naňho dievča pri bozkávaní pozeralo. Poskytovalo mu to pocit, že je pánom situácie. Mal rád, keď mal všetko pod kontrolou. No bol predsa Draco Malfoy.

A Draco Malfoy bol vždy šéf.

Kašľať na Thea.

Potreboval mať toto dievča. Mohol mu to vynahradiť tým, že mu neskôr prenechá svoje ukážkové krásavice.

Theo sa však v mihu sekundy postavil na nohy. Mrkol na dievča a nežne jej pobozkal ruku, akoby to bola tá najkrehkejšia vec na svete.

Tento akt vyvolal u dievčaťa úsmev.

Hlúpy gýč.

„Ahoj, Theo,“ rozžiarila sa naňho.

„Ahoj, Hermiona.“

Dracovi Malfoyovi náhle vykĺzol nápoj zo zovretia.

****

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: 01. Dračie srdce (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 25.05. 2023
| |
Děkuji za překlad. Nažhavení mladí muži a sexy Hermiona. Očekávám zábavu. :)

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 23.11. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: jerry - 07.04. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: 01. Dračie srdce Od: MIRA - 06.09. 2022
Jimmi, s Lupinkou sme sa bavili cestou vlakom a vraj niečo dobré prekladáš. :) Vyzerá to fakt super a už sa teším ako s nimi Hermiona zamáva. Tí dvaja si fakt o sebe myslia až moc. :D Veľmi pekne ďakujem za nádherný preklad , užila som si ho.:)

Re: 01. Dračie srdce Od: denice - 20.08. 2022
Nááádherná Hermiona v baru a dva mlsní kocouři - začíná to dobře, doufám, že dá těm seladonům zabrat :-D Díky.

Re: 01. Dračie srdce Od: Octavie - 19.08. 2022
Konečně jsem se dostala ke čtení. Začíná to dobře. Kluci by potřebovali srazit hřebínek. Jinak jestli je ten tmavovlasy z banneru Superman v seriálu, tak se mi o něm nedávno zdálo:-D. Ale o starším, jak vypadá teď. Moc děkuji za překlad!

Re: 01. Dračie srdce Od: kakostka - 15.08. 2022
Hermiona bohyně a slintající Draco a Theo? to jsem zvědavá, co z toho bude. Draco vypadá velmi zaujatě.

Re: 01. Dračie srdce Od: zuzule - 15.08. 2022
Heh, tak z tech tri to bude hlavne Hermiona, kdo se bude kralovsky bavit. :D Dekuju!
Re: 01. Dračie srdce Od: Jimmi - 15.08. 2022
Ja fakt netuším... ale predpodpokladám to. Ale podľa záveru sa tam budú riešiť aj vážne veci. Ďakujem

Re: 01. Dračie srdce Od: katrin - 15.08. 2022
Ha, ze by ti dvaja playboyi konecne nasli niekoho, kto z nich neodpadava? Hmm, predpokladam tony zabavy ;) dakujem
Re: 01. Dračie srdce Od: Jimmi - 15.08. 2022
Fakt neviem, snáď to zábavné bude. Opäť preklad bez prečítania... sorry. Ďakujem

Re: 01. Dračie srdce Od: Lupina - 15.08. 2022
Vůbec si nepamatuju, že bych to četla, takže pro mě to bude jako poprvé. Nicméně máme tu první rozstřel - Hermiona je třeskutě krásná, Theo je šaramantní a Draco v šoku. Vypadá to na super letní čtení. Díky, Jimmi.
Re: 01. Dračie srdce Od: Jimmi - 15.08. 2022
Aj by som si to prečítala, ale čítam od nej tú 250 tisícovku -Hermiona v Krásnohulkach a prišla na Trojčarodejnícky turnaj. Ako deti sa s Dracom hrali - to bolo fakt skvelé, - och jaj, vynechala som pointu, ako bábo ju uniesli Grangerovcov a vychovávajú ju ako čistokrvnú Puceyovú... viac neviem. Neupierala by som sa na to letní čtení - na to je Scorpius, to viem s istotou - tu netuším, len že to dobre skončí.

Re: 01. Dračie srdce Od: Yuki - 15.08. 2022
Toto bude zábavné čtení! :D Team Theo! Děkuju

Re: 01. Dračie srdce Od: TaraFaith - 14.08. 2022
To vypadá rozhodně zajímavě. Moc díky za překlad.
Re: 01. Dračie srdce Od: Jimmi - 14.08. 2022
Aj ja ďakujem

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )24.10. 2023Voľný deň po dokončení poviedky
BelleOfSummer: ( Jimmi )23.10. 202330. Epilóg 2/2
BelleOfSummer: ( Jimmi )22.10. 202330. Epilóg 1/2
BelleOfSummer: ( Jimmi )20.10. 202329. A tu sa náš príbeh končí
BelleOfSummer: ( Jimmi )18.10. 202328. Stále sa len navzájom ničíme
BelleOfSummer: ( Jimmi )17.10. 202327. Všetky nesprávne voľby
BelleOfSummer: ( Jimmi )16.10. 202326. Nič sa nezmenilo
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.10. 202325. kapitola
BelleOfSummer: ( Jimmi )14.10. 202324. Nepozvaný návštevník
BelleOfSummer: ( Jimmi )10.10. 202323. Som pripravený riskovať
BelleOfSummer: ( Jimmi )09.10. 202322. Chcel len jej lásku
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.09. 202321. Cez ružové okuliare
BelleOfSummer: ( Jimmi )08.09. 202320. Moja
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.09. 202319. Takže on je ten chlapík?
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.09. 202318. Zopakuj mi to
BelleOfSummer: ( Jimmi )26.05. 202317. Pretože som klamal
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.05. 202316. Rozprávka o svetluškách
BelleOfSummer: ( Jimmi )28.04. 202315. Neznámi mali väčšiu šancu
BelleOfSummer: ( Jimmi )23.04. 202314. Posaď sa ku mne
BelleOfSummer: ( Jimmi )21.04. 202313. Vezmi ma späť
BelleOfSummer: ( Jimmi )20.04. 202312. Koniec hry
BelleOfSummer: ( Jimmi )25.11. 202211. Stvorený na lámanie dievčenských sŕdc
BelleOfSummer: ( Jimmi )18.11. 202210. Náš prvý bozk
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.11. 20229. Fľaša
BelleOfSummer: ( Jimmi )07.11. 20228. Letný dom
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.11. 20227. Nevinne ako malý chlapec
BelleOfSummer: ( Jimmi )01.11. 20226. Len malý dôkaz
( Jimmi )31.10. 20225. kapitola Nevinný dotyk
BelleOfSummer: ( Jimmi )11.09. 20224. Hortenzie a ruže
BelleOfSummer: ( Jimmi )02.09. 20223. Už nikdy viac
BelleOfSummer: ( Jimmi )21.08. 20222. Hodiny tikajú
BelleOfSummer: ( Jimmi )14.08. 202201. Dračie srdce
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )14.08. 2022Úvod k poviedke