Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nejvyšší čas na změnu

Kapitola 13., část 2.

Nejvyšší čas na změnu
Vložené: denice - 27.04. 2022 Téma: Nejvyšší čas na změnu
denice nám napísal:

Nejvyšší čas na změnu 

Originálhttps://www.fanfiction.net/s/6430401/1/Facilitating-Change

Autor: Aurette

Překlad: denice           Beta: Sevik99         Banner: Jimmi

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

Nejvyšší čas na změnu, kapitola 13., část 2.

 

Snape se probudil v nemocnici svatého Munga, a jako vždycky zpanikařil. Rychle prozkoumal své tělo a ujistil se, že mu nic nechybí, než se mu rozjasnilo v hlavě a vzpomněl si, proč tam je. Otočil hlavu a uviděl Hermionu, schoulenou v křesle vedle jeho postele. Natáhl ruku a pohladil ji po paži. Ve spánku si povzdechla.

Poškrábal se po čelisti, kde nahmatal několikadenní strniště. Přemýšlel, jak dlouho už je mimo. Dloubl se do břicha a ucítil jen mírnou bolest, zvedl ruku a uviděl svou normální bledou kůži. Takže nepřišel příliš pozdě. Nakonec se jim přece jen podařilo zachránit mu játra. Znovu.

Otočil hlavu a na stolku vedle postele si všiml hromádky dopisů a dárků, spolu s velkou kyticí květin hned u štosu Denních věštců.

Nechal svou lásku dál spát a pustil se do otevírání obálek. Od každého Weasleyho tam byla jedna. Žaludek se mu sevřel z vědomí, že teď všichni vědí o jeho hanbě. Molly poslala pletené pantofle, bála se, že mu bude zima na nohy. Dárek od Rona byla bonboniéra se vzkazem, že ‚jeden chlápek řekl, že musí změnit svou závislost‘. Ron se zřejmě rozhodl, že místo alkoholu to musí být čokoláda. Potter mu poslal dlouhý dopis, v němž vyjadřoval obdiv ke Snapeově odvaze a přál mu vše nejlepší. George Weasley se nabídl, že mu ‚půjčí ucho, kdykoli to bude potřeba‘, a vysloužil si za to odfrknutí. Květiny pocházely z Tajuplné alchymie a vzkaz zněl prostě: ‚Je nám líto, že jste onemocněl, přejeme vám brzké uzdravení. Podepsáni: vaši zaměstnanci‘.

Ušklíbl se a zvedl hromádku novin. Podle dat usoudil, že prospal posledních pět dní. Předpokládal, že skutečnost, že je ničemný opilec, bude na všech titulních stránkách, ale když se jimi probíral, nebyla o tom nikde ani zmínka.

Všiml si několika článků o nejnovější charitativní činnosti Luciuse a Narcisy Malfoyových. To jim muselo udělat radost. Se snahou očistit svou pověst nemívali v tisku o nic větší úspěch než on.

Co se týče jeho posledního debaklu, nebylo tam prostě nic. Teprve když pečlivě prolistoval celé noviny z minulého dne, pochopil proč. Na straně deset byla drobná zmínka o tom, že byl hospitalizován se selháním orgánů ‚následkem války‘. To vysvětlovalo ty květiny od Alchymie.

Zbytek objasnil dlouhý a podrobný článek na straně čtyři.

Ušklíbl se a musel se hodně snažit, aby se nerozesmál nahlas, když si přečetl, že Snapeovy závody s. r. o. koupily Denního věštce. Odpovědným vydavatelem se stal Draco Malfoy a novou vedoucí redaktorkou byla Lenka Láskorádová.

Podíval se na svou malou lvici a cítil, jak se mu srdce dme pýchou a pokorou. Pohlédl na její všudypřítomnou brašnu a uviděl z ní trčet svitky pergamenu. Určitě mu je dá podepsat, jakmile se probudí.

Nakonec to udělala. Koupila celé noviny, jen aby jim zavřela hubu. Ne kvůli lžím, které by dokázali napsat o ní, ale proto, že by mohli otisknout pravdu o něm.

Napadlo ho, jestli měla poslední týden dost peněz na jídlo.

Hledal kolem, dokud nenašel svou hůlku, a pak se posunul v posteli, levitačním kouzlem zvedl Hermionu ze židle a uložil ji vedle sebe. Napůl se probudila, ale utišil ji polibkem a pod přikrývkou se k ní přitiskl. Oba znovu usnuli.

 

xxx

 

Hermiona švihla hůlkou po kuchyňském stole, aby ho očistila, a zadívala se z okna na zpuchřelé šňůry na prádlo, visící nad uličkou v ostrém světle pouličních lamp. Poprvé ji napadlo ptát se, proč tam vůbec jsou. Nikdo je přece nepoužíval. Pračku se sušičkou měl dnes jistě každý. Zarazilo ji, jak smutný to je pohled. Nikdo už ani nevnímal tu zchátralou bídu, která byla symbolem této oblasti.

Možná Severus tenhle dům opravdu nenáviděl. Jen to, že ona ho viděla jako útočiště, ještě neznamenalo, že se tu necítil jako v pasti. Kdyby tu už nechtěl být uvězněný, koupila by mu celou Británii, aby se po ní mohl potulovat.

Herkules zašvitořil na svém bidýlku a Křivonožka jí seskočil z klína, což bylo jasné znamení, že je Severus doma. Spěchala ke vchodovým dveřím, aby ho přivítala, jako to dělala vždycky, když se vrátil domů z jednoho ze svých setkání Anonymních alkoholiků.

Objal ji kolem ramen s úsměvem, který milovala. Zalovil v kapse a upustil jí do ruky minci. Znala její význam, četla o nich v knize, ale ve skutečnosti ještě žádnou neviděla. Byla docela hezká. Pevně ho objala a políbila na tvář.

„Třicet dní. Jsem na tebe hrdá,“ řekla.

„Třicet dní jsem vydržel i předtím,“ odpověděl.

„Ano, ale předtím jsi neměl téměř nedovolené množství štěstí, na které ses mohl těšit, že?“

„To je pravda.“ Odsunul ji od sebe a pohlédl na ni. „Bez tebe bych to nedokázal.“

„Tak to není, lásko. Dokázal jsi to sám. Já jsem ti to jen usnadnila.“

Zasmál se a sklonil hlavu, až se dotkl jejího čela.

„Ještě je brzy,“ řekl vážnějším hlasem.

„Já vím.“

„Dodáváš mi sílu, ženo. Jsem tak rád, že jsi mě zachránila.“

„Tak je to spravedlivé. Ty jsi mě zachránil první,“ odpověděla.

Zvedla hlavu a políbila ho pomalým, dlouhým polibkem, a pak se odtáhla, protože si vzpomněla na svou předchozí myšlenku.

„Severusi, ještě pořád se chceš přestěhovat?“

„Ano. Chci domov, v němž budeme mít jen vzpomínky na nás a ne na hrůzy mé minulosti. Místo nových začátků, které můžeš naplnit svým smíchem, a ne hrobku, s níž musí tvůj smích bojovat.“

„Tak zítra začneme hledat. Myslím, že bychom měli brzy vstát a začít se poohlížet po novém místě, kterému budeme říkat domov.“

Pevně ji stiskl a spokojeně si povzdechl.

„Skvělý plán, jako vždycky. A rád bych, abys během toho hledání zavolala Molly a domluvila si s ní schůzku. Chtěl bych se do Vánoc oženit, a bydlet v novém domě, až k tomu dojde, by byl bonus. Tedy pokud jsi stále ochotná se za mě provdat.“

„Nebuď hloupý. Samozřejmě, že jsem.“

Usmál se a ona cítila, jak se jí při tom pohledu rozbušilo srdce. Ustoupil o krok dozadu, vzal ji za ruku a vedl ji ke schodům. Cestou mávnutím hůlky zhasínal světla.

„Jestli si zítra budeme prohlížet domy,“ řekla, zatímco ho následovala, „pak potřebuji mít představu, jaký dům by sis přál, abychom věděli, co hledáme.“

Znovu se uchechtl. „Řekni mi, jaký dům chci?“

„No, samozřejmě potřebuješ místo pro laboratoř.“

„Samozřejmě.“

„A musí být dostatečně velký pro děti, někdy v budoucnu.“

„To jsem předpokládal, ale očekávám, že až přijde vhodná doba, ještě si o tom promluvíme.“

„A chceš mít lepší výhled z okna kuchyně.“

„Rozhodně.“

„A soukromí.“

„Nepochybně.“

„A dost místa na parkování.“

„Proč ho chci?“

„Protože chceš auto.“

„Chci? Zajímavé, to jsem netušil.“

„Máš spoustu skrytých zájmů.“

„Tak to ho musím mít.“

„A chceš nový nábytek,“ dodala, když vstoupili do ložnice.

„Ten, co máme, je použitelný.“

„To je pravda, ale budeš mít víc místa, takže potřebuješ víc nábytku.“

„To dává smysl.“

„Například chceš větší postel.“

„To mi připadá zbytečné. Koneckonců budu stejně spát přitisknutý k tobě.“

„To ano, ale chceš nějakou s pevnými sloupky, abych tě k nim mohla přivázat.“

„…a kruci.“

„A taky bys chtěl větší ledničku, takže…“

„Pořád se bavíme o postelích. Vraťme se k rozhovoru o postelích.“

Rozesmála se, když ji zvedl na jejich úzkou postel a položil se na ni.

„Myslela jsem na všechno?“ zeptala se. „Jestli chceš, abych vzala v úvahu ještě něco, raději mi to řekni hned. Chci, abys byl s mým rozhodnutím spokojený.“

„Hermiono, mně záleží jen na tom, aby to nebylo tady, abys tam byla ty, jakékoliv auto, které si přeješ, a pevné sloupky postele. Zbytek nechám na tobě. Vím, že se mi dům bude líbit, protože ho vybereš ty, ušetříš mě starostí s hledáním a já miluji všechno, co děláš.“

Vztáhla k němu ruce a vzala jeho obličej do dlaní. „Miluji tě, Severusi. Jsi pro mě vším. Nikdy jsem neviděla, jak je tohle místo nešťastné, protože jsi tu byl vždycky ty, a tak jsem se tu cítila jako doma.“

„Tohle místo nikdy nebylo domovem, dokud jsi nevstoupila do dveří s těmi polomrtvými rostlinami a nepověsila na zeď ty příšerné hodiny, Hermiono. Můj domov jsi ty.“

Políbil ji, až se jí zatočila hlava.

Byla nadšená budoucností, která je čekala. Od jeho posledního doušku alkoholu uplynulo třicet dní a on už se zdál být mnohem šťastnější. Jistě, ještě je čekají temné dny, ale po všem, čemu čelili v posledních letech každý sám, a po tom, co už překonali společně, nepochybovala, že zvítězí.

Vypískla, když ji kousl do ušního lalůčku.

„Mysli na to, co děláš, Grangerová. Snít, když se s tebou snažím milovat, je nevychovanost.“

Zasmála se a přitáhla si ho k sobě těsněji. „Promiň, jen jsem myslela na to, jak moc tě miluju, a nechala jsem se unést.“

„Jsem šťastný, že mě miluješ, Hermiono. Také tě moc miluji.“ Přitiskl se jí nosem ke krku, až se zachvěla. „A teď, mám pokračovat? Nebo bys tady raději ležela a snila o mně?“

„Ach, rozhodně pokračuj.“

 

-KONEC-

 

 

Poděkování překladatelky: Seviku99, přijmi tradiční vděčné děkuji za práci, kterou jsi na tomto příběhu tak skvěle odvedla.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hanka - 26.03. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: banshee - 10.07. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 23.11. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Marty - 08.12. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 13., část 2. Od: Ajvanka - 01.03. 2023
ká milá poviedka. Väčšinou dávam prednosť Dramione, ale toto ma príjemne prekvapilo! Ďakujem za preklad :*
Re: Kapitola 13., část 2. Od: denice - 01.03. 2023
Já děkuji, jsem ráda, že jsi dala šanci i méně oblíbenému pairingu a nezklamal tě :-)

Re: Kapitola 13., část 2. Od: Phoe95 - 30.11. 2022
Tenhle příběh je parádní! Velmi jsem se bavila a prostě mi ta chemie mezi nimi, ta komunikace fakt sedla! Děkuji za překlad, opravdu skvělá práce!

Re: Kapitola 13., část 2. Od: miroslava - 17.08. 2022
Denice, Seviku, děkuji za překlad takové parádní povídky. Bude se k ní ráda vracet.

Re: Kapitola 13., část 2. Od: Triana - 01.07. 2022
Ďakujem za krásny pribeh ich lásky a zbližovania. Veľmi sa mi páčilo ako nakladala s jeho bankovým účtom :D pre mňa by stačilo pribeh ukončiť tam a nie naťahovať drámou o alkohole. Autorka to tam asi tak citila, ale mne to prišlo ako ďalší pribeh, ktorý nenadvezoval na predchádzajúce kapitoly. Ale to nemení nič natom ze sa mi páčil pribeh. :) v mojej hlave končí tam kde chcem :) Este raz ďakujem za možnosť prečítať si po dlhom čase nejaky pribeh. :) Všetkým hlavne Jimmy patri veľké ďakujem ze tato stranka naďalej funguje a ma novy vzhlad ktorý milo prekvapil :)

Re: Kapitola 13., část 2. Od: Tarceminka - 10.06. 2022
Nádherná povídka rozhodně jedna z těch u kterých se člověk směje a chvílemi i červená. Děkuji za překlad ☺

Re: Kapitola 13., část 2. Od: jenka - 09.05. 2022
Áááách... Krása. Po naprosto úžasném a vtipném začátku přišly temné chvíle, které se prostě musí obrečet (zvlášt když s vámi lomcují těhotenské hormony) a teď takový krásný konec. Děkuju, bylo to skvělé!
Re: Kapitola 13., část 2. Od: denice - 10.05. 2022
Jsem opravdu ráda, že jsi povídku nevzdala, ani když přišly temné chvíle, a byla jsi s Hermionou a Severusem až do šťastného konce. Děkuji!

Re: Kapitola 13., část 2. Od: MichelleF - 04.05. 2022
Ach, to je krásný sladký konec.. Jako vždy mě ale mrzí, že už čtení končí.. Hermiona byla v této povídce obzvláště úžasná, ty její pletichy a plány neměli chybu a koupě denního věštce je třešinka na konec. Moc děkuji za překlad a příjemné chvíle u čtení.
Re: Kapitola 13., část 2. Od: denice - 05.05. 2022
Sladký konec, a rozhodně ne přeslazený... Hermionu jsem si tu taky užívala, moc pěkně s kouzelnickým světem zatočila. Děkujeme za milý komentář.

Re: Kapitola 13., část 2. Od: fido - 02.05. 2022
jééé ... už je konec ... to to uteklo to byla hezká povídka a tolik zůstalo zatajeno ... jaký dům vybrali, jaká byla svatba ... co dalšího provedli kouzelníkům jaký byl Draco jako šéf :) moc děkuji za další krásně přeloženou povídku - - - Pepo! Miláčku co potřebuji? Mám hlad nebo žízeň? NE, je ti zima!
Re: Kapitola 13., část 2. Od: denice - 02.05. 2022
Ano, uteklo to příliš rychle, že. Jsem ráda, že se ti povídka líbila, to je účel. Autorka nás ochudila o epilog, ale dá se očekávat, že se Severusovým přístupem to bylo velmi vydařené manželství a že Hermiona měla šťastnou ruku nejen při výběru postele a auta, ale i při volbě spolupracovníků. Já děkuji za milý komentář i ukázku, jak to má v manželství chodit ;-)

Re: Kapitola 13., část 2. Od: Claire - 01.05. 2022
Docela velký a poněkud neobvyklý dějový oblouk zachytila tato povídka. V samém počátku se tvářila, že půjde o inteligentní a lehce žertovný způsob, jak znemožnit ministerské panáky. A ve finále dospěla k závažné a neveselé tématice - tvář snamionky si zachránila odpovídajícím, snad tedy šťastným, koncem. Děkuji vám oběma za kvalitní překlad a příjemný čtenářský zážitek po řadu čtvrtků.
Re: Kapitola 13., část 2. Od: denice - 01.05. 2022
Ano, chvíli jsem si myslela, že poslední kapitoly patří do docela jiné povídky - naštěstí nejde o realitu, ale o fanfiction, takže v ten šťastný konec můžeme ze srdce věřit a těm dvěma přát spokojený život v novém domě, před kterým bude stát auto a na dvoře - možná někdy v budoucnosti - pískoviště s dětskými hračkami a houpačka. Děkujeme za pochvalu i za věrné komentování.

Re: Kapitola 13., část 2. Od: lenus - 29.04. 2022
Bolo to skvele od začiatku po koniec, vďaka! :) a to ako severus prijímal od hermiony info, vo vlastne všetko on sám chce a potrebuje… dokonale manželstvo to bude :D
Re: Kapitola 13., část 2. Od: denice - 01.05. 2022
Jsem moc ráda, že se ti povídka líbila, i když ke konci nabrala trochu temnější odstín. Ano, dokonalé manželství, protože Severus si jasně uvědomuje, co je podstatné;-) Děkuji.

Re: Kapitola 13., část 2. Od: Neprihlásený - 28.04. 2022
Nádherná povídka, moc moc dekuju za krásný překlad!!!
Re: Kapitola 13., část 2. Od: denice - 01.05. 2022
Děkujeme, bylo nám potěšením!

Re: Kapitola 13., část 2. Od: Gift - 28.04. 2022
Novy dum je rozhodne dobre rozhodnuti. Zvlast kdyz uz Hermiona tak jako tak zkoupila polovinu magickeho sveta. Konecne by si meli vzit cas i sami na sebe. Scenka v nemocnicni posteli jak pobavila, tak i potesila. Priznam se, ze ve stkrytu duse jsem doufala v nejakou mensi, zato vtipnou scenku z jejich svatby. Ale tato romantika na konci take nebyla k zahozeni! :-) Moc dekuji celemu prekladatelskemu tymu. Tuto nesmirne vtipnou ale i hlubokou povidku jsem si moc a moc uzila. Bude mi chybet.
Re: Kapitola 13., část 2. Od: denice - 01.05. 2022
Nový život v novém domě - věřím, že se jim to povede. Hermiona rozhodně ví, co chce, a Severus nejvíc ze všeho na světě chce Hermionu, takže jsou na dobré cestě. Svatba v Mollyině režii, to bych si taky moc ráda přečetla. Jenže autorka už asi měla pocit, že k věci řekla vše. Představuji si Rona, jak Severusovi strká pod nos střídavě dýňovou šťávu a krabici s čokoládovými bonbóny... Moc děkujeme za všechny tvoje komentáře, Gift.

Re: Kapitola 13., část 2. Od: Jacomo - 28.04. 2022
Ach, tahle závěrečná kapitola v sobě má hned několik naprosto úžasných, ba přímo geniálních věcí: 1) Trocha roztomilosti v podání (nečekaně) Rona Weasleyho - jak vyměnit předmět závislosti - to je geniální 2) Snapeovy závody s.r.o. koupily Denního věštce - rovněž geniální řešení 3) "Řekneš mi, jaký dům chci?" Roztomilé shrnutí vzájemné důvěry a síly vztahu. Geniálně je v tom obsažen celý jejich svět. Veliké, převeliké díky za výběr, přeložení a obetování povídky, Denice a Seviku. Moc jsme si ji užívala a ráda se k ní v budoucnu znovu vrátím.
Re: Kapitola 13., část 2. Od: denice - 01.05. 2022
Ron tu zářil - hned Severusovi nabídl náhradní závislost. Chci věřit, že mu pod záminkou návštěv nebude chodit čokoládu ujídat... Koupit Věštce bylo skvělé, a nejlepší na tom je, že Severus si velmi dobře uvědomoval Hermioniny úžasné pohnutky. Severusův způsob výběru domu nemá chybu, stejně jako když se Hermiony vždycky zeptal, co koupil a jestli jim do prvního zbude na jídlo... Děkujeme, sovičko, tvoje pochvala se moc dobře čte!

Re: Kapitola 13., část 2. Od: luisakralickova - 27.04. 2022
Sladká pohádka, takhle radikální obrat má něco do sebe. Proto to ale čteme, že. Vše se vyřeší a zářná budoucnost čeká. Díky za výběr i překlad, čarodějky.
Re: Kapitola 13., část 2. Od: denice - 01.05. 2022
Ano, léčení alkoholismu tu probíhá téměř pohádkově hladce, ale máš pravdu, proto to překládáme a čteme. Děkujeme!

Re: Kapitola 13., část 2. Od: Yuki - 27.04. 2022
Zcela nečekaně jsem na to narazila ještě dnes odpoledne a jsem ráda, že to nakonec dobře dopadlo. "Nevyžádané" rady od jednotlivých klanových příslušníků Hermionina kruhu, který tak vřele přijal Severuse a snažili se ho povzbudit, když byl v nemocnici byly od nich velmi milé :) Hermiona koupila Věštce :D A Draco s Lenkou ho mají na starost, boží! :) Moc děkuji za překlad, příběh upoutal a nepustil až do samého konce. Díky, díky, díky
Re: Kapitola 13., část 2. Od: denice - 01.05. 2022
Díky Lupininu laskavému svolení kapitola výjimečně vyšla už ve středu, protože čtvrtek měl být volný den po skončení povídky. Kdybych věděla, že ani v pátek nic nevyjde, nechala bych to tak, ale co už... Moc mě pobavilo, komu Hermiona svěřila vydávání Věštce - chtěla bych být svědkem aspoň jedné redakční porady :-D Já moc děkuji za všechny tvé komentáře.

Re: Kapitola 13., část 2. Od: zuzule - 27.04. 2022
Jojo, pevny sloupky postele jsou zaklad. :) Jsem rada, ze to tak dobre dopadlo. Z toho baraku proste musi pryc a vsechno ostatni dobre potom prijde. Dekuju moc!
Re: Kapitola 13., část 2. Od: denice - 01.05. 2022
Ano, pevné sloupky a vůbec celá postel, ti dva vědí, co je podstatné. Děkuji!

Re: Kapitola 13., část 2. Od: Lupina - 27.04. 2022
Ach, tak už je konec. Vážně se mi moc líbí, že autorka použila téma alkoholismu (ano, taky chystám podobnou). Ono to tomu dodalo nádech reálnosti. Protože po tom všem, co Severus prožíval, se ani nedivím, že skončil závislý. A protože je to opravdu silná osobnost, s trochou pomoci vykročil správným směrem. A věřím, že bez vnějších tlaků války a špionování démonu alkoholu už nepropadne. A taky se mi hodně líbilo, jak se na sebe naladili. Hermiona přesně ví, co Severus chce, a on jí to ještě potvrzuje, hihi. Vidím to na hodně šťastné manželství. Severus si našel ženu, která mu vyřeší zbytečnosti, a on si bude bádat. A za to jí bude oplácet láskou. Prostě paráda. Denice, Seviku, moc a moc děkuji za překlad. Byla to jízda.
Re: Kapitola 13., část 2. Od: denice - 01.05. 2022
Mně Severusův alkoholismus docela zarazil. Ne kvůli tomu, že se na něm válka takhle podepsala, to je velmi pravděpodobné, když se nad tím zamyslíme, ale proto, že jsem hledala nenáročnou a spíš vesele laděnou povídku. Jenže nedalo se nepřeložit kvůli tomu, jak Hermioně stačilo jemné popíchnutí, aby vyrazila do boje a srovnala celou kouzelnickou společnost. Taky se mi moc líbilo, jak bezvýhradně jí Severus věří, nechává na ní všechen nepodstatný balast, jako kde, jak budou bydlet a jak zařídí dům - ona mu přece zavčas řekne, co on chce. Děkujeme!

Re: Kapitola 13., část 2. Od: kakostka - 27.04. 2022
Oooooo, tak to je sladké:-)))) vypadá to na dobrý konec.. Ron a čokoláda, Harry a jeho moudra... a pozitivní zprávy o rodině Malfoyů.... hm, jeden si říkal, že peklo zamrzlo a vono skoro jo. Snape holding koupil Věštce, konečně pořádná žurnalistika, kouzelníci budou žasnout.... moc děkuju za krásnou povídku a dokonalý překlad. Jsem překvapená, co se vyklubalo z 1 smutného sezení v kanclu mezi hromadou pergamenů.
Re: Kapitola 13., část 2. Od: denice - 01.05. 2022
Ano, rozhodně je to dobrý konec. Ron se ukázal jako velmi praktický člověk a je od něj moc hezké, že má o Severuse takovou péči. Takže peklo asi opravdu zamrzlo a spousta malých čertíků se vydala do nejbližších sportovních potřeb pro brusle... Moc děkuji za všechny tvoje komentáře, vážím si jich.

Prehľad článkov k tejto téme:

Aurette: ( denice )27.04. 2022Kapitola 13., část 2.
Aurette: ( denice )21.04. 2022Kapitola 13., část 1.
Aurette: ( denice )14.04. 2022Kapitola 12., část 2.
Aurette: ( denice )07.04. 2022Kapitola 12., část 1.
Aurette: ( denice )31.03. 2022Kapitola 11., část 2.
Aurette: ( denice )24.03. 2022Kapitola 11., část 1.
Aurette: ( denice )17.03. 2022Kapitola 10., část 3.
Aurette: ( denice )10.03. 2022Kapitola 10., část 2.
Aurette: ( denice )03.03. 2022Kapitola 10., část 1.
Aurette: ( denice )24.02. 2022Kapitola 9., část 2.
Aurette: ( denice )17.02. 2022Kapitola 9., část 1.
Aurette: ( denice )10.02. 2022Kapitola 8., část 2.
Aurette: ( denice )03.02. 2022Kapitola 8., část 1.
Aurette: ( denice )27.01. 2022Kapitola 7., část 2.
Aurette: ( denice )20.01. 2022Kapitola 7., část 1.
Aurette: ( denice )13.01. 2022Kapitola 6., část 2.
Aurette: ( denice )06.01. 2022Kapitola 6., část 1.
Aurette: ( denice )25.11. 2021Kapitola 5., část 2.
Aurette: ( denice )18.11. 2021Kapitola 5., část 1.
Aurette: ( denice )11.11. 2021Kapitola 4., část 2.
Aurette: ( denice )04.11. 2021Kapitola 4., část 1.
Aurette: ( denice )28.10. 2021Kapitola 3., část 3.
Aurette: ( denice )21.10. 2021Kapitola 3., část 2.
Aurette: ( denice )14.10. 2021Kapitola 3., část 1.
Aurette: ( denice )07.10. 2021Kapitola 2., část 2.
Aurette: ( denice )30.09. 2021Kapitola 2., část 1.
Aurette: ( denice )23.09. 2021Kapitola 1., část 2.
Aurette: ( denice )16.09. 2021Kapitola 1., část 1.
. Úvod k poviedkam: ( denice )09.09. 2021Úvod