Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nejvyšší čas na změnu

Kapitola 11., část 1.

Nejvyšší čas na změnu
Vložené: denice - 24.03. 2022 Téma: Nejvyšší čas na změnu
denice nám napísal:

Nejvyšší čas na změnu 

Originálhttps://www.fanfiction.net/s/6430401/1/Facilitating-Change

Autor: Aurette

Překlad: denice           Beta: Sevik99         Banner: Jimmi

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

Nejvyšší čas na změnu, kapitola 11., část 1.

 

Hermionu probudil zvuk Severusova kručícího žaludku, škrábání její kočky na dveře a praskání větviček v zanedbaném křoví u předního vchodu. Posadila se, ale on ji objal kolem ramen a stáhl ji zpátky pod přikrývky.

„To jsou novináři,“ zamumlal a přitulil se k jejímu uchu. „Když se naposledy utábořili venku, každé ráno ten keř podupali. Člověk by si myslel, že si uvědomí, že ze dne na den nezačne být vidět do oken.“

„Aha, tak to jsme selhali,“ povzdechla si. „Hodiny a hodiny milování a svět pořád existuje. Myslela jsem si, že je už určitě ten tam.“

„Nevšímej si jich a oni zmizí,“ řekl a překazil její další pokus vstát.

„Ano, ale kočka nepřestane a tvůj žaludek se sám nenaplní.“

„To je pravda.“

„Myslela jsem si, že budou mít lepší věci na práci, když je teď Holoubková v Azkabanu.“

„Usekni jednu hlavu a na jejím místě narostou tři další,“ řekl a pohladil ji po boku.

Usmála se, překulila se a políbila ho na špičku nosu. „Už jsem ti říkala, že jsi úžasný?“

„Včera večer jednou nebo dvakrát z plných plic,“ odpověděl samolibě.

„Tak k tomu přidám ještě: ‚vypadáš naprosto rozkošně, když se ráno probudíš‘.“

A taky že ano, s vlasy rozhozenými kolem dokola a s očima změkčenýma spánkem. Záhyby polštáře mu na zarostlé tváře vtiskly rozmarný vzor. Nějak si při všech svých divokých představách o tom, jak je s tímto mužem, nikdy nepředstavovala Severuse Snapea, který se probouzí pomačkaný.

Přitáhl si ji blíž, vzal do ruky jedno její ňadro a přitiskl se k ní svou ranní erekcí.

„Ale ne, to už ne,“ řekla. „Po včerejší noci mám pocit, že už se mi nepovede dát nohy k sobě.“

„Říkala jsi, že uděláš cokoli, abych byl šťastný,“ namítl s drzým úsměvem.

„Ano, a z dlouhodobého hlediska tě udělá šťastnějším jídlo. Stejně tak zubní pasta. Věř mi.“

Uchechtl se a s posledním mlaskavým polibkem na rameno ji pustil.

„Dobrá. Běž najít něco, čím mě nakrmíš, kuchařinko.“

Svezla se z postele, otevřela zásuvku, popadla jedno z jeho triček a hodila na sebe pohodlné džíny.

„Chtěl ses osprchovat teď? Nebo počkáš, až budeme po snídani a osprchujeme se společně?“

„Beru druhou možnost,“ řekl a přetáhl si přikrývku přes ramena.

„Dobře. Rozval se na polštářích. Já zamířím do kuchyně a jako správná malá kuchařinka se neprodleně pustím do přípravy krmení pro svého mužského.“

„Každý máme své povinnosti,“ zněla jeho zamumlaná odpověď.

Zachichotala se a zamířila ke dveřím ložnice.

 

xxx

 

Sledoval její odchod zpoza částečně přivřených řas a káral se za náhlé vzplanutí paniky a osamělosti. Pro Merlina, vždyť šla jen do kuchyně. Snažil se uklidnit. Pokoušel se znovu ukolébat k spánku línou ranní letargií. Předchozí noc toho moc nenaspali a on byl na několika místech rozbolavělý. V nohou měl únavu, jako by několikrát za sebou rychle oběhl Bradavice.

Pokud měl být s dvacetiletou ženou, musel se dostat do lepší kondice. Ne že by odvedl špatnou práci. Tak úplně nežertovala o tom, že nemůže dát nohy k sobě. Dvakrát se s ní miloval a kromě toho ji ještě dvakrát přivedl k orgasmu. Nikdy předtím nebyl tak nenasytný - ani tak potřebný - ale všechen ten sex si vybral svou daň.

Dostat se do lepší kondice byla jen jedna ze změn, které musel udělat. Odhrnul přikrývky a rozhlédl se po pokoji.

 

xxx

 

Hermiona upřeně zírala na sporák, zatímco Křivonožka se jí na znamení díků ovíjel kolem kotníků. Rozhodla se, že vyhoví Snapeovu přání a připraví mu kompletní anglickou snídani, ale při pohledu na smažící se plátky jelita a pečené fazole jí naskočila husí kůže. Nesnášela je, ale chtěla mu je dopřát. Bylo to jeho oblíbené jídlo a po včerejší invazi Weasleyových si ho zasloužil. To nejmenší, co pro něj mohla udělat, bylo nechat ho sníst nepřipálenou snídani. Byl opravdu hrozný kuchař.

Na okno zaškrábala sova a ona otevřela, vzala ranní noviny a dala ptákovi pamlsek. Herkules na svém bidýlku zlostně zaštěbetal. Ohledně svých pochoutek byl dost majetnický. Než otevřela noviny, jemně ho pohladila po hlavě. Přečetla si titulky a prolétla k nim patřící články, než je složila.

Mrkla na smažící se noční můru, usoudila, že má právě akorát času, a proběhla obývacím pokojem. Otevřela dveře, levou rukou, obrácenou hřbetem ven, zamávala na fotografy a znovu je zabouchla. Její úprk zpět do kuchyně přerušil Severus, který seběhl ze schodů jen v kalhotách. V ruce držel hábit, jakýsi kousek bílé látky a hůlku.

„Co to k sakru bylo?“ zeptal se.

„Odpověď na úvodník,“ prohodila, odtrhla se od něj a prosmekla se kolem do kuchyně.

Následoval ji, když uslyšel proud sprostých nadávek.

„Zkazila jsem to!“ kvílela.

Podíval se na jídlo smažící se na pánvi.

„Mně se to zdá být v pořádku,“ prohlásil.

„To je ten problém,“ odtušila.

Přehodil hábit přes židli a zvedl ruce, aby sundal talíře, přičemž ji uhodil loktem do hlavy. „Promiň,“ zamumlal a masíroval jí kůži na hlavě.

Naložila mu na talíř ode všeho, a pak si nandala vybrané věci na svůj vlastní; fazole a jelito nápadně chyběly.

Nalil čaj, zatímco ona se natáhla a uchopila kousek bílé látky. Zamračil se na ni, když ho rozprostřela a zjistila, že je to bílá plátěná košile s knoflíčky v dětské velikosti.

„Snažíš se mi něco říct?" řekla se smíchem.

„No to je úžasně komické,“ odpověděl. „Abys tedy věděla, snažil jsem se udělat místo pro tvé vlastní oblečení a zdá se, že se mi nedaří zvrátit kouzlo.“

„Aha, už to chápu. Zdá se, že se věci prostě pokazí, když se oddáváme tomu pošetilému mávání hůlkou, že ano.“

Jeho zamračený výraz se ještě prohloubil. „Dokážeš to spravit, nebo ne? Jestli ne, budu muset běžet ke krejčímu.“

„Ach, umím to opravit. Ale myslím, že to neudělám. Docela se mi líbí, když chodíš po domě polonahý.“

Zazubil se na ni. „Tak si prostě vezmu zpátky své tričko,“ řekl, opatrně odložil vidličku a posunul se na židli.

Popadla hůlku a zmenšila tričko, až jí těsně obepínalo jako druhá kůže. Než se stačil ovládnout, vykulil oči.

„Nemysli si, že ti na oplátku nezmizí každý kousek oblečení, který máš,“ zamumlal, když se rozesmála.

„Jak ti chutná?“ zeptala se, aby změnila téma.

„Je perfektní, děkuji. Tak dobré jídlo jsem neměl už léta.“

Hluboce na ni zapůsobilo, když slyšela, jak snadno dokázal vyslovit ten kompliment. Oči se jí zalily slzami, podívala se na svůj talíř a nacpala si plná ústa vajíček.

„Co to bylo s těmi bouchajícími dveřmi?“ zeptal se.

Nepřestala žvýkat, jen bradou ukázala na noviny a on je zvedl a četl.

„Tohle je jen to, co jsme čekali,“ poznamenal vážným hlasem. „Říkal jsem ti přece, že se to dozvědí spíš dřív než později.“

„Ale já nemám problém s tím, že ví o tvém zasnoubení. To, co mi vadilo, byly všechny ty spekulace o tom, která by to mohla být. O mně se jako o možnosti vůbec nezmínili. Tak jsem jim ukázala prsten a práskla dveřmi.“

Zadíval se na ni a oči se mu rozzářily. „Ty jsi žárlila?“

„Nebuď absurdní. Jak bych mohla žárlit? Žádná jiná žena v tom přece není.“

„Tak proč tě to štvalo? Myslím, že jsi žárlila na ženu, která ani neexistuje. Což mi nevadí. Trochu to vyrovnává skóre. Musel jsem se popasovat s tím, že jsi byla celé ty měsíce s Reginaldem.“

„Řekl jsi mi, abych si někoho našla. Nemůžeš mi vyčítat, že jsem tě poslechla.“

„Ano, ale když ses jednou jedinkrát rozhodla udělat to, co jsem ti nařídil, tak to nemuselo být zrovna v tomhle případě, ne?“

Snažila se udržet vážnou tvář, ale stejně nedokázala potlačit chichotání. „No nejsme my tak trochu dojemní?“ řekla s úsměvem. Zvětšila jeho košili a podala mu ji zpátky.

„Nemám ponětí, o čem to mluvíš,“ prohlásil povzneseně, když si ji oblékal.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 22.11. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 11., část 1. Od: katrin - 30.03. 2022
Su sladki ;)

Re: Kapitola 11., část 1. Od: fido - 30.03. 2022
:) zamávala rukou hřbetem ven ... já bych věděl o jiném gestu a taky by mohl být ten prsten vidět :) se divím, že ještě něco proti těm novinářům nevymysleli :) díky
Re: Kapitola 11., část 1. Od: denice - 30.03. 2022
To gesto se přímo nabízí, ale myslím, že by odvedlo pozornost od prstenu :-) Holoubková sedí v Azkabanu, ostatní novináři asi tolik neškodí, a tak je Hermiona nechá být, koneckonců má na starosti důležitější věci ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 11., část 1. Od: Claire - 26.03. 2022
Pěkné ráno poté, bez trapností... leda ten výstup přede dveřmi, ale když paparazzi jemné nároky nepochopí, potřebují argumenty v rovině kladivem mezi oči.... Děkuji za další kapitolu...
Re: Kapitola 11., část 1. Od: denice - 26.03. 2022
To ráno se mi taky líbilo - včetně Hermioniny akce, máš pravdu, když to nejde jemně... A rozesmála mě připálená snídaně, která Severusovi připadala úplně v pořádku. Děkuji.

Re: Kapitola 11., část 1. Od: Lupina - 24.03. 2022
Ne dojemní, rozkošní jsou a já se tu křením docela připitoměle. Taky mě napadlo spíš sprosté gesto než zásnubní prsten :D Díky, děvčata!
Re: Kapitola 11., část 1. Od: denice - 26.03. 2022
Sprosté gesto by bylo docela na místě, ale přiznejme si, že zásnubní prsten musel novináře omráčit víc než cokoli jiného. (Tedy s pár výjimkami, třeba jako kdyby na ně Severus vystrčil holý zadek). Děkujeme!

Re: Kapitola 11., část 1. Od: kakostka - 24.03. 2022
Mno, čekala jsem, že jim jde ukázat prostředníček... takže prsten je milé překvapení:-) beru to tak, že Mione už není tak násilnická:-))) Ráno po té bylo sladké a je radost to číst, zaslouží si to oba. Novinářům by to chtělo předhodit nějaké jiné sousto, ale jaké. Přemýšlím, co je tak popouzí, je to to, že si člověk dovolí žít podle sebe a ostastní to dráždí a popouzí? to, že jdou svou cestu a serou na nalinkované koleje?
Re: Kapitola 11., část 1. Od: denice - 26.03. 2022
Ono těch možností, co jim mohla ukázat, bylo docela dost:-D Násilnická - no, po dlouhé době je opravdu šťastná, což už ani nečekala, takže takový dlouhý nos na tu smečku je to pravé ořechové, vyřídila si to s nimi pěkně. Myslím, že novináře ti dva až tak nepopouzí, prostě potřebují každý den prodat co nejvíc výtisků, tak jdou po tom, co by podle nich mohla být ta největší senzace - takže jen práce. Děkuji!

Re: Kapitola 11., část 1. Od: Jacomo - 24.03. 2022
Tomu říkám krásné ráno poté! A nejlepší byla Hermiona: "Odpověď na úvodník." :-)) Jsou prostě dojemní - jako všichni šťastně zamilovaní. Krásně se to čte. Moc děkuju za vyvolání spokojeného úsměvu, Denice a Seviku.
Re: Kapitola 11., část 1. Od: denice - 26.03. 2022
Zdá se, že všechny potíže jsou za nimi a teď už bude všechno jen krásné. Užívejme si to, dokud to trvá... Děkujeme!

Re: Kapitola 11., část 1. Od: zuzule - 24.03. 2022
Az sem chvili premyslela, co jim sla ven ukazat, jestli byla oblecena... :D Dekuju!
Re: Kapitola 11., část 1. Od: denice - 26.03. 2022
V první chvíli jsem taky nevěděla - možností bylo docela dost, že? Děkuji.

Re: Kapitola 11., část 1. Od: Gift - 24.03. 2022
Ale ano, jste dojemni! :-) Dekuji za tuto milou, ranni jednohubku. Nekdy je fajn jednoduse uzivat mileho, zamilovaneho rana.
Re: Kapitola 11., část 1. Od: denice - 26.03. 2022
Dojemní až roztomilí - doufejme, že jim ta milá rána vydrží co nejdéle. Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Aurette: ( denice )27.04. 2022Kapitola 13., část 2.
Aurette: ( denice )21.04. 2022Kapitola 13., část 1.
Aurette: ( denice )14.04. 2022Kapitola 12., část 2.
Aurette: ( denice )07.04. 2022Kapitola 12., část 1.
Aurette: ( denice )31.03. 2022Kapitola 11., část 2.
Aurette: ( denice )24.03. 2022Kapitola 11., část 1.
Aurette: ( denice )17.03. 2022Kapitola 10., část 3.
Aurette: ( denice )10.03. 2022Kapitola 10., část 2.
Aurette: ( denice )03.03. 2022Kapitola 10., část 1.
Aurette: ( denice )24.02. 2022Kapitola 9., část 2.
Aurette: ( denice )17.02. 2022Kapitola 9., část 1.
Aurette: ( denice )10.02. 2022Kapitola 8., část 2.
Aurette: ( denice )03.02. 2022Kapitola 8., část 1.
Aurette: ( denice )27.01. 2022Kapitola 7., část 2.
Aurette: ( denice )20.01. 2022Kapitola 7., část 1.
Aurette: ( denice )13.01. 2022Kapitola 6., část 2.
Aurette: ( denice )06.01. 2022Kapitola 6., část 1.
Aurette: ( denice )25.11. 2021Kapitola 5., část 2.
Aurette: ( denice )18.11. 2021Kapitola 5., část 1.
Aurette: ( denice )11.11. 2021Kapitola 4., část 2.
Aurette: ( denice )04.11. 2021Kapitola 4., část 1.
Aurette: ( denice )28.10. 2021Kapitola 3., část 3.
Aurette: ( denice )21.10. 2021Kapitola 3., část 2.
Aurette: ( denice )14.10. 2021Kapitola 3., část 1.
Aurette: ( denice )07.10. 2021Kapitola 2., část 2.
Aurette: ( denice )30.09. 2021Kapitola 2., část 1.
Aurette: ( denice )23.09. 2021Kapitola 1., část 2.
Aurette: ( denice )16.09. 2021Kapitola 1., část 1.
. Úvod k poviedkam: ( denice )09.09. 2021Úvod