Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Život neprožitý

Úvod

Život neprožitý
Vložené: Jacomo - 18.03. 2022 Téma: Život neprožitý
Jacomo nám napísal:

Život neprožitý

The Life Unlived

Autor: sshg316                     překlad a banner: Jacomo

https://www.fanfiction.net/s/5006195/1/ 


Ještě jednou všechno nejlepší, milé kiži, hlavně co nejvíc skvělých povídek, spokojených čtenářů a především překladatelů a betareaderů se spoustou volného času :-)

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Shrnutí: Při třídění věcí Severuse Snapea učiní Hermiona zajímavý objev, který jí navždy změní život. 

Snamione, po Bradavicích, respektuje kánon včetně Relikvií smrti

7 kapitol, 48 220 slov

(kapitoly jsou dost dlouhé, pravděpodobně budou při publikování děleny)

Autorská poznámka: Příběh byl napsán pro SS/HG Exchange na LiveJournal podle výzvy Atlantel, která zněla následovně: Hermiona vyzkouší u své drahé přítelkyně Lenky  tajemný předmět (jaký je na autorovi) a najednou dostane vizi. Má pořád svoje děti, jen jsou starší, těsně před nástupem do Bradavic, ale její život je jiný. Ron je mimo hru a ona je vdaná za tmavovlasého muže. Mohl by to být Snape? Hermiona tomu nemůže uvěřit. Zemřel přece před tolika lety… je čas na výzkum (a na lásku)!

Inspirací byla také jedna z epizod televizního seriálu Star Trek: Nová generace s názvem Vnitřní světlo.

Překladatelská poznámka: Pro letošní rok jsem měla vybrané jiné překlady, ale myslím, že potřebujeme víc romantiky a šťastných konců, takže jsem povídku s názvem Potemnělý svět odsunula na později a místo ní vám pře(d)kládám tuhle. Věřím, že se kvůli tomu nebudete zlobit.


Obsah:

1. Nové začátky

2. Známé a neznámé

3. Smiřování se situací

4. Přijetí

5. Žít naplno

6. Zpátky na začátek

7. Znovu a jinak

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Úvod Od: goatherder - 15.12. 2022
Jaj, to jsem svého času četla v angličtině. Skvělý příběh :-) Díky moc.

Re: Úvod Od: larkinh - 04.09. 2022
Díky, že sis zvolila k překladu tenhle příběh, protože na temné příběhy či tragické konce nemám už delší čas náladu.

Re: Úvod Od: onigiri - 30.06. 2022
ano ano, chceme romantiku a stastne konce:-) teším sa na snamione, vdaka!

Re: Úvod Od: zuzule - 22.03. 2022
Jo, stastnych koncu neni nikdy dost. :)

Re: Úvod Od: Claire - 19.03. 2022
Jacomo, netuším ani v nejmenším, jak to děláš (že by nějaké kouzlo? ), ale žádná z tebou vybraných, přeložených a publikovaných povídek není zklamáním či sáhnutím vedle. Takže jsem si jista, že i tentokrát bude vybraná povídka skvělá a moc se těším.

Re: Úvod Od: ansus - 19.03. 2022
Jacomo, předem moc děkuji a už se těším!

Re: Úvod Od: Gift - 19.03. 2022
Vzdy potrebujeme vic romantiky a statsnych koncu! A hlavne Lenky!! Banner je krasny a ja uz se nemohu dockat. Mnoho zdaru a radosti pri prekladu.

Re: Úvod Od: luisakralickova - 18.03. 2022
Snamionka, hurá. Happy endy nešetřit, prosím. Díky za skvělý výběr.

Re: Úvod Od: denice - 18.03. 2022
Ano, všemi deseti jsem pro víc romantiky a šťastných konců! Díky, Jacomo!

Re: Úvod Od: Lupina - 18.03. 2022
Neskutečně se těším! Severuse není nikdy dost :-) Děkuji, že nás tak obdarováváš, Jacomo.

Re: Úvod Od: kakostka - 18.03. 2022
Jacomo, mnam:-), Hermiona, Severus, Lenka... To bude lahudka... Ano, posmourne povidky pockaj.

Re: Úvod Od: Jimmi - 18.03. 2022
Ďakujeme krásne, a ano, už len šťastné konce (keď sa zbavím tých trilógii) Držím palce, nech ti to to odsýpa.

Prehľad článkov k tejto téme: