Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Vražda na Malfoy Manor

1. kapitola

Vražda na Malfoy Manor
Vložené: Jimmi - 18.03. 2022 Téma: Vražda na Malfoy Manor
Jimmi nám napísal:

Vražda na Malfoy Manor

Autorka: Punkindoodle

Originál: Murder at Malfoy Manor

Žáner: humor

Obdobie: Po Rokforte


Práve som dokončila Sabotáž, takže prečo nie?  

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

1. kapitola

Bola tma ako vo vreci a dážď sa lial v prúdoch. Stál pred železnou bránou, ktorá sa v silnom vetre hojdala na vŕzgajúcich pántoch. Asi mu preskočilo, keď sem prišiel v túto hodinu a v tomto počasí! Možno by mal na ten list zabudnúť a vrátiť sa do svojho teplého a útulného bytu; napokon, bol si istý, že to musí byť nejaký žart!

Ale čo ak nebol? Mohol by to jednoducho risknúť? S povzdychom natiahol trasúcu sa ruku a otvoril bránu. Vtom sa zablyslo, čo osvetlilo veľký impozantný a trochu strašidelný kaštieľ na konci dlhej príjazdovej cesty. Zastavil sa, dážď ho silno bičoval do tváre, zmoknutým telom sa mu šíril pocit skazy a srdce mu zvieral strach. V hĺbke duše vedel, že sa tejto noci stane niečo strašné, niečo, čo sa už dalo do pohybu, niečo, čo sa nedalo zastaviť.

Dunenie hromu ho takmer prinútilo vyskočiť z kože, a keď mu na plece dopadla ruka, vykríkol - ten zvuk sa stratil vo vetre a daždi. Otočil sa a jeho tvár sa zmenila zo zlosti a strachu na zmätok a mierne šťastie.

„Čo tu robíš?“ povedal, chytil muža za ruku a potriasol mu ňou.

„Nemám ani potuchy! Impozantná sova mi dnes večer priniesla list, v ktorom ma informovala, že som pozvaný na večeru.“ Neville vytiahol z vrecka pergamen, ale vietor ho okamžite zachytil a vyniesol ho vysoko do holých konárov najbližšieho duba.

Harry sa usmial a pokrútil hlavou. „Šikulka, Neville!“

Neville sa pozrel na strom, dážď ho oslepoval. „Je preč,“ povedal, frustrovaný svojou smolou.

„Na tom nezáleží, však? Vieme, že nás sem dnes večer oboch pozvali na hostinu do tohto prekrásneho domu potlačovaného zla, však?“ Harry aj Neville sa pozreli na cestu. „Myslíš si, že nás zavraždia, len čo vkročíme dovnútra?“

„Hádam sa to dozvieme, však?“ Neville sa nadýchol. „Pripravený?“

Spoločne kráčali po dlhej kľukatej ceste proti vetru, pod nohami im vŕzgalo uschnuté lístie. Kým sa dostali k vchodovým dverám, dážď bol taký silný, že sotva videli tesne pred nosom. Harry zdvihol ťažké mosadzné klopadlo, ktoré malo výrazný tvar vinúceho sa hada. „Kto si myslíš, že tu býva?“

Neville sa chystal hádať, keď sa dvere pomaly otvorili a stál v nich malý domáci škriatok v lilavom smokingu. „Dobrý večer, páni, pán vás očakáva.“ Uviedol ich dnu a zavrel dvere. „Ak by ste ma, páni, nasledovali...“ Jeho biele mokasíny hlasno vŕzgali na vysoko leštenej mramorovej podlahe.

Neville a Harry sa na seba pozreli a potlačili úsmev. Oblečenie, ktoré mal škriatok na sebe, bolo také odporne škaredé; bolo ťažké sa nesmiať.

„Hm... to je krásne oblečenie, ktoré máš na sebe,“ povedal Harry. „Páči sa mi tá farba, je taká... fialová.“

„Ďakujem, pane, ušila mi ho moja pani.“ Škriatok láskyplne pohladil polyesterový materiál. Odstránil kúsok žmolku a upravil si motýlik slivkovej farby. „Moja pani má veľmi dobrý vkus!“

„Tvoja pani?“ Neville sa spýtal. „A kto je vlastne tá pani, o ktorej hovoríš? Myslel som, že si hovoril, že nás očakáva tvoj PÁN?“

„Pán vás OČAKÁVA, už niekoľko dní nehovorí o ničom inom!“

„Má ten tvoj pán nejaké meno?“ Harry sa veľmi zvedavo spýtal. „Poznám ho?“

„Nie tak dobre ako ja teba, Potter.“

Už došli k dverám do obrovskej obývačky a tam v rohu sedel Draco Malfoy s prekríženými nohami; v jednej ruke držal pohár brandy a v druhej nezapálenú cigaru. Vyzeral samoľúbo ako vždy; bohato oblečený a upravený. Rozkročil nohy a postavil sa, mierne sa pretiahol, akoby sa už nudil. Svetlé vlasy mu padali do čela, keď sa sklonil, aby pohladil po hlave čistokrvného poľovného psa, ktorý mu spal pri nohách.

„Malfoy, čo to má znamenať? Prečo si nás pozval na večeru? Ako si zistil moju adresu? Kto si...“

„Príliš veľa prekliatych otázok, Potter. Nevedomosť je blaženosť, ako sa hovorí.“ Luskol prstami, aby sa mu zapálil koniec cigary. Dvakrát z nej potiahol, sladko voňavý dym mu krúžil okolo hlavy. „Cigaru?“ Vytiahol ozdobnú zlatú škatuľku. „Najlepšia, aká sa dá kúpiť za peniaze...“

„Hm, nie,“ povedal Neville a pokrčil nos.

„Potter?“ Draco sa ponúkol.

„Fajčenie je pre chudákov,“ povedal, „ale DÁM si drink.“

Draco sa uškrnul a s hlasným cvaknutím zavrel škatuľku od cigár. „Taký pokrytec, Potter! Nepotiahne si z cigarety, ale chľastom si zabije pečeň!“ Znovu luskol prstami a objavil sa domáci škriatok. „Pán Potter by chcel....“ Spýtavo zdvihol obočie.

„Sherry.“

„Sherry? To myslíš vážne?“ Draco sa uškrnul. „Veľmi zaujímavé... veľmi VELMI zaujímavé!“ Otočil sa k škriatkovi. „Pán Potter by si prial SHERRY.“ Znova sa zasmial a pomaly pokrútil hlavou.

Harry sa zamračil. Na pití Sherry nevidel nič zlé. Na čom sa, do čerta, Malfoy smial?

„Ja by som sa tiež rád napil,“ povedal Neville.

Draco si znova potiahol z cigary. „Nechaj ma hádať, Longbottom, chceš Mint Julip?“

Neville prevrátil očami. „Prečo by som mal chcieť taký dievčenský nápoj? Dám si pohár tvojej najlepšej škótskej. Nie si jediný, kto má drahý vkus, Malfoy,“ zazrel na neho.

Draco venoval Nevillovi obrovský vševediaci úsmev. „Myslím, že nás spája viac než len chuť na dobrý alkohol, Longbottom.“

Neville zbledol. „Ja... som si istý, že neviem, čo máš na mysli.“

Keď si Neville vzal od škriatka škótsku, do kresliarne vošla žena. Bola oblečená v krvavočervených priliehavých kokteilových šatách, ktoré obopínali každú jej krivku, a čierne vlasy mala uhladené do mimoriadne pevného uzla na zátylku. Usmievala sa; jej žiarivo červené pery spôsobovali, že jej zuby vyzerali veľmi biele. „Ahoj, Neville,“ povedala sladko.

Nevillovi klesla čeľusť a ruka sa mu začala tak veľmi triasť, že upustil nápoj na drahý biely koberec pod nohami. Domáci škriatok okamžite padol na kolená a začal ho utierať uterákom, ktorý vyčaroval. „Pan... Pansy?“

„Určite si spomínaš na moju MANŽELKU,“ povedal Draco s náznakom znechutenia.

Pansyine vysoko nalakované nechty sa zablysli vo svetle ohňa, keď natiahla ruku k viditeľne otrasenému Nevillovi. „Už je to tak dávno, čo som mala to potešenie z vašej spoločnosti, pán Longbottom.“

Draco si odfrkol do pohára. Všetci k nemu otočili hlavy. „Čo?“

„Niečo smiešne, Draco?“ spýtala sa Pansy a v čiernych očiach sa jej lesklo čosi, čo mohla byť len nenávisť.

„Nie, MILÁČIK,“ povedal s falošnou sladkosťou. „Len som si spomenul na vtip, ktorý mi Blaise predtým povedal v kancelárii.“ Usmial sa na ňu. „Bolo to o jednej žene, ktorá podvádzala svojho manžela,“ vravel, milujúc ohromený výraz v jej tvári. Očividne ho bavilo, keď pochopila, že on to vie.

Pansy sa naňho škaredo pozrela a potom sa s úsmevom a ľahkým zvonivým smiechom obrátila späť k Nevillovi. „Môj MANŽEL je taký komediant!“

Harry mal zvláštny pocit, že sa niečo deje, akoby sedel v hľadisku a sledoval, ako sa odohráva divadelná hra. Títo traja ľudia očividne niečo skrývali. Neville bol šokovaný, keď uvidel Pansy. Prečo? Veď ju videl už miliónkrát. Draco vyzeral ako tvrďas, ktorého bavilo pozorovať Nevilla, ako sa nepríjemne krčí, a jeho oči neustále blúdili medzi jeho ženou a Nevillom, akoby študoval huby pod mikroskopom.

Nevillovi sa napokon podarilo trochu upokojiť a chytil Pansyinu stále vystretú ruku. Zovrela ju a pritiahla si ho bližšie, objala ho, akoby bol starý priateľ, a nie niekto, koho už roky absolútne neznáša. Na okamih zavrel oči, akoby si vychutnával lahodný dezert.

Harry ich so živým záujmom pozoroval. Keby to nevedel lepšie, myslel by si, že Pansy a Neville sú si bližší, než si všetci mysleli. Ale to bolo jednoducho smiešne! Neville by nikdy nespal s Malfoyovou ženou! Na druhej strane, prečo by Malfoy tak vražedne zazeral na Nevilla, keby sa niečo nedialo?

Jeho myšlienky prerušilo hlasné zaklopanie na vchodové dvere. Domáci škriatok sa zdvihol z kolien, narovnal si smoking a rýchlo vyšiel z miestnosti. Trojica v salóne počula vzdialený rozhovor, zatváranie dverí a potom škriatkove kroky, po ktorých nasledoval zreteľný zvuk ženských vysokých podpätkov.

Draco a Harry zdvihli oči, keď vošiel nový hostka a zastala vo dverách, dobre vytrhané obočie zdvihnuté v pobavenej zvedavosti. Mala na sebe úžasné čierne šaty, ktoré jej siahali do polovice stehien a ukazovali vypracované svalnaté nohy, ktoré boli zahalené do čiernych sieťovaných pančúch. Hnedé vlasy jej padali v bujných úponkoch na chrbát a rámovali jej krásnu tvár.

Neville a Pansy zdvihli oči, keď domáci škriatok oznámil: „Dovoľte, aby som vám predstavil pani Hermionu Grangerovú-Weasleyovú.“

Urobila niekoľko krokov dopredu a potom sa vrhla k Harrymu. „Harry!“ pobozkala ho na líce. „Som taká šťastná, že ťa vidím, už sú to celé mesiace!“

Draco zastal na mieste, srdce mu nepravidelne búšilo. Bože, bola nádherná! Zavrel oči a pomyslel si, že je to určite nejaká ilúzia. Nie! Stále tam bola. Prezrel si ju od hlavy po päty, od jej iskrivých očí, ktoré boli obkreslené veľmi čiernou linkou, až po takmer nemožne vysoké lakované lodičky. V mysli mu prebleskla predstava, ako sa s ňou pomaly miluje, zatiaľ čo ona má na sebe len tie topánky. Bola chodiacou bohyňou sexu, presne taká bola!

Keď ju videl naposledy, robila výskum v archívoch na ministerstve. Vlasy mala zamotané, pokrútené a na vrchu hlavy jej ich držalo brko, takže perie trčalo hore ako u nejakého indiánskeho bojovníka. Mala na sebe muklovské oblečenie; sivú a bordovú kockovanú sukňu a bielu oxfordskú košeľu s vyhrnutými rukávmi, do polovice rozopnutú a takmer celú nezastrčenú.

Vyzerala frustrovane a viac ako trochu sexi. Schoval sa do radu zožltnutých pergamenov, ktorý bol najbližšie k nej, a špehoval ju. Žula si končeky okuliarov. „Odkedy nosí okuliare?“ čudoval sa. Fascinovalo ho, ako si neustále prekrížila a rozkrížila nohy a vzdychla zakaždým, keď otočila stránku v obrovskom zväzku, ktorý čítala.

Strávil hodiny medzi vôňou tlejúcich pergamenov a kníh, len ju pozoroval. „Weasley je taký šťastný bastard!“ pomyslel si. Dal by čokoľvek za to, aby sa k nej mohol každý večer vrátiť domov; stráviť s ňou skoré ranné hodiny milovaním, držať ju za ruku, keď sa prechádzali po pláži pri západe slnka. Nebolo fér, že mu za manželku ostala taká kurva ako Pansy, kým Weasley získal trofej! Pansy bola odpad a Hermiona poklad.

Opustil vtedy archív, vyšiel z budovy a do jasného slnečného svetla a sníval o tom, aký by bol jeho život iný, keby bol ženatý s Hermionou! Keby tak existoval nejaký spôsob, ako ju prinútiť, aby opustila toho ryšavého blbca! Vzdychol si a pomyslel si, že asi nemôže nič urobiť - a potom, na svoju veľkú radosť, narazil na scénu, pri ktorej mu srdce poskočilo od radosti.

Prešiel cez ulicu a zamieril cez park do tienistej časti, kam všetci chodili za súkromím. A hľa, tam, na odľahlej lavičke, bola odpoveď na jeho modlitby!

Mal šancu! Vedel, že ju chce, a vedel, že je to možné! Bola najkrajšia na svete, aj keď bola módnou katastrofou.

Teraz ale bola tu, oblečená ako zvodkyňa, blížila sa k nemu a tvárila sa veľmi nahnevane.

„Draco Malfoy! Čo to má znamenať?“ Vtlačila mu pozvanie do tváre. „Povedz mi to!“

Draco potlačil nutkanie chytiť ju za holé ramená a priraziť svoje pery k jej. „Prosím ťa, Grangerová... teda Weasleyová, upokoj sa, nemusíš sa tak rozčuľovať. Všetko sa časom ukáže.“ Potiahol z cigary a vyfúkol jej ju do tváre. Odkašľala si a dym odohnala pergamenom. „A teraz si sadni a buď dobré dievčatko, inak na teba budem musieť poštvať psa.“

Pes zdvihol unavené oči podliate krvou a potom mu hlava s buchnutím klesla na podlahu.

Draco sa zamračil. „Ty si ale útočný pes!“ Draco prešiel ku krbu, Hermionin smiech ho nasledoval. Bože, chcel ju, ale ona to nesmie tušiť - zatiaľ. Možno jej to povie, až keď odhalí, čo vie, ale dovtedy nie. Draco sa usmial, keď pomyslel na tajomstvá, ktoré nosil, tajomstvá, ktoré mali zničiť priateľstvá a manželstvá!

Ozval sa oslepujúci blesk a hlasný rachot burácajúceho hromu. klopanie na vchodové dvere sa ozvalo znova a všetci zdvihli zrak a premýšľali, kto sa na svete objaví ako ďalší.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 13.07. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: 1. kapitola Od: katrin - 05.04. 2022
Muhahaa, milujem detektivky a vo FF je ich malo atych dobrych este menej. Atmosfera sa zhustuje, Agatha Christie spokoje z oblacika sleduje svojich fanusikov ako sa snazia.. yes, presne moje gusto ;)

Re: 1. kapitola Od: Lupina - 21.03. 2022
Konečně jsem se dostala k přečtení a stejně jako Jacomo, i mě napadla Agatha Christie. Začátek parádní! Díky, Jimmi.

Re: 1. kapitola Od: Claire - 19.03. 2022
Moc hezky to začíná... atmosféra ta neklasičtější, kulisy taky... Kdo všechno asi přijde na večeři? Ještěže je tady - milosrdně - více kapitol. I když nedoufám, že se obejdeme bez cliffhangerů.

Re: 1. kapitola Od: ansus - 19.03. 2022
Jimmi, děkuji, vypadá to báječně. Trochu mi to úvodem připomíná onu povídku, ve které pozve dekadentní životem znuděný muž na večeři skupinu lidí a na každého ví nějaké ošklivé tajemství... a pak jen čeká, kdo z nich ho zabije, když do toho začne vrtat. To asi Draco nemá v úmyslu, ale rozprostření sil je obdobné. Z decentně temné atmosféry vystrkuje růžky pobavená nedůvěra nad tím bizarním spolkem... moc se těším na další vývoj.

Re: 1. kapitola Od: Jacomo - 19.03. 2022
Páni, to je tedy začátek! Jako bych četla Agathu Christie! Jsem zaujatá a velice zvědavá na další vývoj. Díky moc za překlad, Jimmi!

Re: 1. kapitola Od: denice - 18.03. 2022
To nám to pěkně začíná - Neville jako milenec Pansy Malfoyové, vykulený Harry, Hermiona v mini a síťovaných punčochách - copak asi dělá teď, že by prostitutku? Kostým by na to měla. Jsem vážně navnaděná, je skvělé, že hned můžu číst dál. Díky.

Re: 1. kapitola Od: Octavie - 18.03. 2022
Ohoho, to začíná víc než dobře:-). Miluji tu atmosféru. Děkuji, Jimmi, jdu se vrhnout na další.

Re: 1. kapitola Od: kakostka - 18.03. 2022
Jezkovi zraky, to vypada jako dobrej bizar :-) Neville a Pansy, Nebelvir ma koule, zacit si s madam Malfoyvou... A Draco touzici po Hermione, hmmm, copak tam dela Harry? Aliby? Jimmi, vypada to moc dobre.

Prehľad článkov k tejto téme:

Punkindoodle: ( Jimmi )21.03. 202214. kapitola
Punkindoodle: ( Jimmi )20.03. 202213. kapitola
Punkindoodle: ( Jimmi )20.03. 202212. kapitola
Punkindoodle: ( Jimmi )20.03. 202211. kapitola
Punkindoodle: ( Jimmi )20.03. 202210.kapitola
Punkindoodle: ( Jimmi )19.03. 20229. kapitola
Punkindoodle: ( Jimmi )19.03. 20228. kapitola
Punkindoodle: ( Jimmi )18.03. 20227. kapitola
Punkindoodle: ( Jimmi )18.03. 20226. kapitola
Punkindoodle: ( Jimmi )18.03. 20225. kapitola
Punkindoodle: ( Jimmi )18.03. 20224. kapitola
Punkindoodle: ( Jimmi )18.03. 20223. kapitola
Punkindoodle: ( Jimmi )18.03. 20222. kapitola
Punkindoodle: ( Jimmi )18.03. 20221. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )18.03. 2022Úvod k poviedke