Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

HPKIZI restart

Poďakovanie 2022

HPKIZI restart
Vložené: Jimmi - 18.03. 2022 Téma: HPKIZI restart
Jimmi nám napísal:

Marec 2022 alebo Držíme sa zubami-nechtami.

 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

A je to tu zas. Rok sa s rokom zišiel a sme zase o rok starší.


 Pokiaľ ide o tieto stránky, tak ďakujem:

  • že sme ho prežili v zdraví, minimálne fyzickom
  • že stále prekladáme a že je stále čo prekladať
  • že čarodejky stále fungujú, aj keď v obmedzenom režime
  • že ste mi stále nedovolili zabaliť to
  • že mi stále poskytujete únik pred tým, čo sa deje okolo
  • že sem stále chodíte a občas aj komentujete Laughing

Ďakujem


Vaša Jimmi

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Poďakovanie 2022 Od: Claire - 20.03. 2022
Převeliké díky všem překladatelkám, bannerovým umělkyním i betám za jejich úžasnou a s láskou konanou práci, díky níž toto útočiště před nepěknou realitou drží pevně pohromadě, překonává vše a vzkvétá. A na to vše dohlíží, neúnavně pečuje, stmeluje a rozdmýchává ohýnek nadšení vrchní překladotvůrkyně a hlava Kizistolce, Jimmi. Pevně věřím, že vám všem ten elán vydrží a doufám, že s námi, vděčnými čtenářkami, oslavíte i plnoletost stránek (ideálně tu britskou) a ještě nějaký ten rok navrch. Díky, díky, mnohonásobné díky a taky obdiv za veškerý čas, co tvorbě věnujete.

Re: Poďakovanie 2022 Od: Aeidaill - 19.03. 2022
Děkuji vám všem, kteří se tady na kiži podílíte. Bez vás by byl můj svět méně kouzelný. :-)

Re: Poďakovanie 2022 Od: Jimmi - 19.03. 2022
Tak nakoniec som sa rozhodla napísať jeden komentár pre všetky, pretože by som aj tak písala asi všade to isté. Ste úžasní, ono má hpkizi ešte jedny narodeniny niekedy na jeseň, takže keď mi dovtedy nevydrží energia z tohto, využijem to :) Ešte pred týmto dňom ma pri prekladoch držali len nedokončené preklady, taký ten pocit, či to má ešte zmysel.., ono to asi bude tými dokončovačkami cudzích prekladov... a niekto švihol prútikom a zo škrípania zubov je vďaka vašej úžasnej podpore absolútne nadšenie a radosť z prekladania. Ďakujem, že pomáhate vytvárať a udržovať tento svet.

Re: Poďakovanie 2022 Od: denice - 18.03. 2022
To vážně už zase utekl další rok? Nechce se mi věřit, ale už to tak bude. Jimmi, naše vrchní čarodějko, děkuji ti, bez tebe by nevznikla tato tajná zahrada, tiché a pokojné útočiště před reálným světem, ve kterém jsem měla to štěstí potkat tolik skvělých lidí. Tak ať se tu ještě dlouho setkáváme!

Re: Poďakovanie 2022 Od: michelle13 - 18.03. 2022
Ja vám ďakujem ste moja každodenná dávka radosti už 13.rok. Aj keď úprimne neverím tomu že to je už tak dlho. Ste perfektné čarodejnice a síce som trochu lajdák a nekomentujem pravidelne. Ste perfektné a odvádzate skvelú prácu. Prosím nekončite s tým, som na vašich prekladoch a dennej dávky HP sveta závislá ???? všetko dobré do ďalšieho roka plného príbehov.

Re: Poďakovanie 2022 Od: kakostka - 18.03. 2022
Milé KIZI, milá Jimmi, je radost sem chodit, kizi se stalo mým domovem, fajn obývákem, rozkvetlou zahradou i klidnou zašívárnou před ostatními. Děláte svět krásnějším místem a za to jsem vám všem velmi vděčná. Přeju vám kizi hlavně hodně sil, energie, radosti, dobrých povídek k překladu, stálou základnu oddaných překladatelů, bet a taky čtenářů. kéž se tu takto setkáváme ještě hodně dlouho.

Re: Poďakovanie 2022 Od: Yuki - 18.03. 2022
Jimmi, taky děkuju, že to tady pořád žije, funguje, přibývá stále řada nových a nových příběhů a vy jste všechny tak úžasné, že je pro nás překládáte a objevujete :) Moc díky a spoustu takových dalších let!

Re: Poďakovanie 2022 Od: Octavie - 18.03. 2022
K prvnímu bodu přidávám definici zdraví podle WHO: Zdraví je stav úplné tělesné, duševní a sociální pohody a nejen nepřítomnost nemoci nebo vady. Myslím, že tyto stránky nám všem velmi pomáhají udržet aspoň tu duševní a sociální pohodu. Děkuji za to! Všechno nejlepší ještě jednou :-).

Re: Poďakovanie 2022 Od: Jacomo - 18.03. 2022
Mé milované kiži! Přeji ti všechno nejlepší k narozeninám. Nedokážu ani složit do slov, jak moc jsem ráda, že tyto stránky existují, nemluvě o lidech, kteří za nimi jsou. Drahé čarodějky a milí čtenáři, moc si přeju, abychom se tu setkávali ještě velkou spoustu let a společně se nořili do napínavých, romantických i veselých příběhů. Fanfiction forever!

Re: Poďakovanie 2022 Od: Sebelka - 18.03. 2022
Jste fantastické překladatelky a moc děkuji za Vaši neutuchající práci. Tyto stránky jsou pro mě krásným vytržením ze všedního dne. Děkuji děkuji děkuji. ????????????

Re: Poďakovanie 2022 Od: luisakralickova - 18.03. 2022
Krásné narozeniny! Jestli dobře počítám, tak čtrnácté. To je pěkný věk, kde jsou ty časy, kdy mi bylo tolik. Hodně vody uteklo od založení kiži, mnohé se změnilo, ale magie stále žije. Spojení čarodějek stále trvá a odolává. Moc děkuji všem, které pečujete o tohle útočiště a zásobujete ho neúnavně novým obsahem. Některé závislosti by se měly podporovat, předešlo by se spoustě nekalostí. Díky, díky... a mnoho sil.

Re: Poďakovanie 2022 Od: silrien - 18.03. 2022
Já děkuji všem, kdo se na tom podílí, třeba i tím, že na rozdíl ode mě pravidelně komentují, (před těmi kdož překládají a betuji vysekávám velikou poklonu). Jsem nesmírně šťastná, že toto místo existuje a držím palce ať existuje dál a dál. Všechno nejlepší do dalších mnoha let

Re: Poďakovanie 2022 Od: Gift - 18.03. 2022
A ja alespon za sebe dekuji vsem carodejkam, ktere se na techto strankach podili a skoro kazdy den mi rano ke kave dovoluji uniknout do jineho, nadherne magickeho sveta!

Re: Poďakovanie 2022 Od: makyboris - 18.03. 2022
Děkuji, že tohle děláš a ostatním čarodějkám, které se na tom podílí. Jsem ráda, že mám takové místo :)

Re: Poďakovanie 2022 Od: Beatrice94 - 18.03. 2022
A já děkuji, že v tuto dobu můžu strávit únikem na tyto stránky, zvlášť když jsem v práci a potřebují zabrat myšlenky tím pozitivním směrem. Jste skvělé a obdivují Vás, jak jsem nastoupila do pracovního procesu tak pomalu nemám čas ani na to, abych si vyčistila ráno zuby. :-D
Re: Poďakovanie 2022 Od: Beatrice94 - 18.03. 2022
Utekl mi dodatek :-D a vy stíháte překládat. Občas nechápu jak. :-D