Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Confessions

Kapitola 9 – Společné kroky

Confessions
Vložené: Jimmi - 18.02. 2022 Téma: Confessions
Jimmi nám napísal:

Confessions

Prekladateľ : Octavie

Názov originálu: Confessions

Autor originálu : SaintDionysus

Link na originál : Confessions

Banner: solace


VAROVÁNÍ: Tato kapitola je velmi emocionální, opravdové drama. Doporučuji, pokud procházíte bouřlivým rozvodem nebo rozchodem a nedokážete se s takovým tématem právě teď vyrovnat, klidně tuto kapitolu přeskočte a přejděte na další!

Shrnutí: Hermiona se vyrovnává s tím, co bude znamenat konec jejího manželství. V této kapitole není Draco. Užívá si zasloužený odpočinek.

Písně, které inspirovaly tuto kapitolu:

Turning Tables - Adele

Tears Dry (originální verze) - Amy Winehouse

Outlines - Aluna George


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.


Kapitola 9 – Společné kroky


Březen 2030

Zpátky do reality. Události minulé noci jí připadají jako sen. Velmi, velmi nemravný sen; jako nějaká pubertální fantazie, která se konečně naplnila. Hermiona se svalí na postel ve své pracovně a začne vytáčet Justinovo číslo. Tolik by se potřebovala vyspat, ale to, mít všechno za sebou, má přednost.

„Dobré ráno, paní ministryně. Ano, dostal jsem tvou zprávu.“

„Ahoj Justine.“

Zpěvavým hlasem ji oslovil 'ministryně' a ona chápe, že chtěl být hravý. „Takže už jsi viděl, že jsem připravená se pohnout dál. Co teď?“

„Budete muset přijít, abych mohl posoudit veškerý váš majetek, a pak vás čekají ještě dvě kola žádostí a formuláře. Pokud se ti podaří přesvědčit Rona, aby šel s tebou, můžeme začít s druhou sadou dokumentů. Můžeme se sejít asi za třicet minut. Myslíš, že byste to mohli stihnout?“

„Bude to stačit za čtyřicet pět minut? Pořád se vzpamatovávám z Roseiny party a mám trochu ospalé ráno.“

„Samozřejmě. Byl to fantastický večírek. Tak zatím.“

Je čas; připomíná si. Knedlík, který jí narůstá v krku, je tak těžké spolknout. Možná by bylo nejlepší se trochu zcivilizovat, než vyrazí ven a konečně se postaví Ronovi. Stříkne si na obličej trochu vody a vyčistí si zuby. Je maličko rozcuchaná a pak si uvědomí, že ji v tomhle stavu vidělo její dítě. Její vlasy jsou příšerné a mohly by ji prozradit. Stočí si je do drdolu a pak si pevně utáhne župan. Na černém hedvábí je jasně vidět několik platinových vlasů, takže se ujistí, že je všechny smetla. Podívá se po svém kufříku, ale nikde není v dohledu, takže jen popadne složku, hůlku a mobil. Dveře hlasitě zavrzají, když je otevře, a upozorní tak všechny v domě, že vychází z pracovny. Když prochází chodbou, uvidí ji Ron a zamíří jí naproti. Jeho tvář je plná nejistoty, což jí připadá správné.

„Ahoj, v kuchyni je čerstvá káva. Moc se omlouvám za včerejší noc. To, co jsem řekl, jsem nemyslel vážně." Prohlíží si ji a ona má tíživý pocit, že ji podezřívá. Už se na něj nezlobí, ale touží se posunout v životě dál. Zhluboka se nadechne, aby našla odvahu, a podá mu složku.

„Rone, tohle už nefunguje. Zkoušeli jsme to a zkoušeli. Vždycky tě budu milovat, ale včerejší noc byla poslední kapkou. Řekl jsi věci, které potvrdily, že je mezi námi konec, a mě už nebaví pracovat na tom, aby tohle manželství fungovalo. Podala jsem žádost o rozvod a asi za 45 minut mám schůzku s Justinem.“ Snaží se zůstat silná, ale třese se jí hlas. I přes rozhořčení a zklamání jí jedné její části na něm stále hluboce záleží a nedokáže snést, že by mu ublížila. Bojí se, že se dostaví další záchvat paniky a bez Draca to bude mnohem těžší.

Ron pohlédne dolů na složku ve svých rukách a sevře ji. „Já vím, Hermiono. Vím, že jsi ty papíry vyplnila už před pár měsíci. Když jsi mi je hned nedala, myslel jsem si, že sis to rozmyslela.“

„Jak jsi to zjistil?“

„Ginny mi to řekla – no, ne napřímo. Něco jako: 'Nediv se, až se Hermiona jednoho dne probudí a bude mít těch tvých blbostí dost.' A jednomu z Justinových koncipientů něco vyklouzlo, když jsem byl u Děravého kotle navštívit Nevilla a Hannah.“ Podá jí dokumenty zpátky. „Takže jsem si zjistil, jak rozvod probíhá. Vím, že po mě potřebuješ, abych toho podepsal víc. Půjdu s tebou.“

„Rone, jsi si jistý? Nemusíme tam chodit spolu.“ Aby byla upřímná, trochu se obává toho být s ním v jedné místnosti. Když se jeho potlačené emoce vyklubou na povrch, není to pěkné. Nikdy se k ní nechoval násilnicky, ale dokáže být velmi hlasitý.

Vypadá to, že její váhání pochopil a zatváří se kysele.

„Nechci to protahovat dýl, než je nutný,“ řekne tak apaticky, až ji to znervózní.

Krátce pronese: „Fajn. Vysprchuju se a sejdeme se ve foyer.“

„To bys byla hodná. Je z tebe cítit zrada a staré peníze.“ V jeho hlase je zloba a ona pochopí, že nějak přišel na to, kde strávila noc.

—xoxox—

Hermiona a Ron sedí v Justinově kanceláři tak daleko od sebe, jak jen je to možné. Napětí houstne a oni se na sebe nechtějí ani podívat. Na zdi visí zarámované Justinovy diplomy z Bradavic, Etonu a Cambridge, spolu s dalšími oceněními a vyznamenáními.

Když před sebou vidí důkaz Justinových převratných úspěchů, připomíná si Hermiona cestu, která ho k nim dovedla, a svou roli, kterou na ní hrála. Poté, co ukončil právnické vzdělání, využila Hermiona svého vlivu na ministerstvu, aby Justinovi pomohla otevřít jeho praxi. Mít kouzelnické i mudlovské vzdělání bylo jedním z nejambicióznějších počinů, o které se kterýkoli kouzelník pokusil. Justinův úspěch vytvořil precedens pro Hermioninu iniciativu pro křížovou ekonomiku, která nakonec vydláždila cestu k založení Odboru pro záležitosti kouzelnického a mudlovského podnikání.

Někteří starší členové ministerstva se samozřejmě postavili proti. Mnozí z nich se obávali, že by mohlo hrozit odhalení. Statut utajení sice bránil mudlům, aby se dozvěděli o jejich světě, ale zároveň odcizil mnoho mudlorozených a polokrevných jejich rodinám. Hermiona a Justin dokázali, že lze žít v obou světech, a přitom dodržovat statut. Není divu, že jedni z prvních zastánců tohoto plánu byli mudlorození, polokrevní a ti, kteří se s mudly oženili. Čistokrevné bylo třeba přesvědčit, ale jakmile si uvědomili, jak výnosný tento program může být, rychle změnili názor.

Ministerstvo se s podobnou iniciativou dosud nesetkalo. To, co začalo jako pomoc jednomu kamarádovi dostat se na univerzitu, vytvořilo oddělení, které pomáhá dalším lidem nastoupit na podobnou cestu, jakou se vydal Justin. OZKMP má několik rovin svého fungování. Zaprvé, agentura pro zprostředkování zaměstnání pomáhá všem z kouzelnické komunity, kteří chtějí získat mudlovské certifikáty nebo školení, aby rozšířili svou klientelu. Zadruhé, oddělení také pomáhá udržovat Statut utajení, a to nejen pomocí paměťových kouzel, ale i vzděláváním členů mudlovských rodin a jejich zavazováním k mlčenlivosti. A konečně pomáhá při registraci, financování a zakládání podniků.

Z nového odboru mohly těžit nové podniky od realitních kanceláří přes interiérové a módní návrháře až po dovoz a vývoz, zdravotnictví, gastronomii a další, ale objevilo se i pár zádrhelů. Když program začínal, bylo financování pro podnikatele, kteří nepocházeli z bohatých rodin, poměrně obtížné. Gringottovi nechtěli riskovat financování podnikatelů, kteří neměli žádnou záruku, a mudlovské banky nepřicházely v úvahu. Bylo zapotřebí soukromých finančníků. Hermiona spolu s přáteli a rodinou, které prosila a žadonila u nich, investovala do začínajících podniků. Po krátké době se investice vyplatily – a všichni investoři byli za svůj hazard bohatě odměněni.

Když kandidovala na ministra, Justin nezapomněl, co pro něj a jemu podobné Hermiona udělala, a jako druhý ji podpořil. Harry byl samozřejmě první. Během let se jejich přátelství rozrostlo a on se stal jedním z jejích nejdůvěryhodnějších poradců.

Justin zvedne oči od papírů: „Zdá se, že většinu věcí máme v pořádku, ale je tu pár detailů, které musíme projít, a majetek, který je třeba rozdělit.“

Ron a Hermiona shodně řeknou: „Fajn.“

„V předmanželské smlouvě je uvedeno, že Hermiona může dostat jednorázovou výplatu nebo akcie společnosti. V současné době by akcie byly výhodnější.“

„Vezmu si výplatu. Z dlouhodobého hlediska to bude méně nepříjemné.“ Hermiona se na Rona stále odmítá podívat. Začíná ji sžírat pocit viny a stále nemůže přijít na to, jak to mohl zjistit.

„Pak tu také jde o honoráře za prodej Hermioniných knih a za její přednášky.“

„Může si to nechat. Obzvláště když ta výplata nebude tak vysoká,“ ušklíbne se Ron.

„Taky to vypadá, že jste investice dělali každý zvlášť,“ Justin vzhlédne od papírů a skoro vidí to napětí, „chcete je nechat odděleně, nebo je spojit a rovnoměrně rozdělit?“

„Odděleně,“ řekne Hermiona úsečně. Teď je ráda, že spoustu investic udělala bez Ronova souhlasu.

„A poslední věc. Vlastníte dva domy. Letní dům a dům, který má Hermiona zdědit po rodičích.“

„Vezmu si letní dům,“ řekne Ron úsečně. „Předpokládám, že se stejně přestěhuješ do Malfoy Manor, až skončíš ve funkci ministra."

„Ronalde! To není fér!“ brání se Hermiona.

„Ať už to máme za sebou. Čím dřív se rozvedeme, tím dřív s ním budeš moct být. Neboj se. Nedovolím, aby to ovlivnilo předmanželskou smlouvu.“ V Ronovi to teď vře.

„Omlouvám se. Cože? Hermiono? Máš poměr s Dracem Malfoyem?“ Justin opouští roli právníka a ptá se jí jako její přítel.

"Před včerejší nocí jsme spolu nic neměli. Prostě se to stalo - poté, co jsem ti poslala tu zprávu." Řekne Justinovi přímo.

„Samozřejmě!“ Ron sarkasticky vykřikne. „Jsi tak skvělá, Hermiono Grangerová. Kryješ si zadek, než se dopustíš cizoložství.“

„Justine, nevšímej si ho. Své emoce umí vyjádřit jen dvěma způsoby: vtipem nebo zuřivou žárlivostí. Někdy je to kombinace obojího.“ Justin se začíná cítit v této situaci mírně nesvůj. Hádky v kanceláři už zažil, ale nikdy ne od blízké přítelkyně nebo někoho s jejím mocenským postavením.

„Někdy jsi díky své inteligenci tak arogantní, Hermiono. Když jsi dnes ráno přišla domů, myslela sis, že si nevšimnu, že máš na klíční kosti cucflek? Viděl jsem ty příznaky už celé roky. To, jak se na sebe díváte, a všechny ty vaše důvěrné vtípky...“ Ron zavrtěl hlavou nad Hermioniným šokovaným výrazem: „Vím, že jsi s ním musela utéct uprostřed večírku – neviděl jsem tě skoro hodinu. Musíš si myslet, že jsem hloupý. Justine, prostě mi dej ten zatracený papír k podpisu.“ Jeho slova jsou pravdivá a plná bolesti. Ví, že ho hluboce ranila, ale to jí nebrání v tom, aby mu to vrátila.

„Tohle není jeho vina. My dva jsme měli problémy už dávno před včerejší nocí. Kolikrát to mám opakovat? Chodili jsme do poradny deset let! Zkoušeli jsme všechno. Už nejsem stejný člověk, jako když jsme se brali, a tobě se na mně tolik věcí nelíbí. To je to, co jsi řekl. Nenávidíš naše manželství. Neměla jsem jinou možnost než nakonec podat žádost o rozvod.“ Snaží se do toho Draca nezatahovat. „Rone. Dlouho jsem se snažila, aby to fungovalo. Ty víš, že jsem se snažila.“

„Jo, jasně, že jo,“ zamumlá si pod nosem.

„Co to má znamenat?“

„Jo, deset let poradenství. Dobře, takže neuspokojuju tvé potřeby. Já nevím. Možná proto, že jsem tě chtěl celou, nejen jednu část. U nás doma jsi chtěla mě, ale tam venku,“ odtuší, „šťastně kecáš s každým chlapem, aniž bys věděla, jak na ně působíš. Tak nechápavá.“

Ron se rozčiluje. Hermiona netuší, o čem mluví, a dostane strach. On pokračuje ve své tirádě: „Vždycky jsem věděl, že ti nikdy nebudu stačit. Myslel jsem, že když budu bystrozorem, stane se ze mě muž, kterého jsi chtěla. Když jsem se rozhodl přidat se k Georgovi, myslel jsem si, že možná potřebuješ, abychom byli finančně zajištění. Pak jsme investovali a jsme skoro tak bohatí jako Malfoy. Dobrý otec? To jsem zvládl. Co jsem neudělal?“ Jeho hlas postupně sílí, zatímco si po každém prohlášení agresivně ukazuje na hruď.

Nenechá se jím zastrašit, ať křičí sebevíc. Hermiona volí opačný přístup a zachovává klidný hlas a stručná slova. „Co jsi neudělal? Vždyť ses vůbec nezměnil! Pořád sis myslel, že můžeme být stejní jako v pubertě! Váleční hrdinové! Hádej co? Šel jsem dál, já jsem dospěla a přizpůsobila se. A pak; naše manželství naprosto postrádá vášeň. Jediná vášeň, kterou kdy projevuješ, je žárlivost. A tolik té žárlivosti je naprosto neopodstatněné! Nikdy jsi neměl důvod žárlit, protože jsem nikdy nechtěla odejít. Ale tvá žárlivost a přehlížení mě nakonec odehnaly.“

Justin už to hašteření nevydrží a bouchne rukama do stolu: „Dost! Poruším protokol mezi advokátem a klientem a budu mluvit jako přítel. Hermiono, jsem ti moc vděčný za naše přátelství a tvou podporu. Nebýt tebe, nebyl bych tam, kde jsem dnes. Nikdy jsi mě nezklamala a vždy jsi byla věrná svému slovu.“ Ačkoli je Justinovými slovy dojata, Hermiona se snaží působit stoicky. „Rone, jsi dobrý chlapík. Svou rodinu a přátele miluješ nade vše. Ale i já jsem se v minulosti ocitl na konci jednoho z tvých žárlivých záchvatů vzteku, a to jsem gay a dvacet let jsem věrný svému partnerovi. Neměl bych se stavět na žádnou stranu, ale když musím, tak to udělám, zvlášť když se bojím o bezpečí svého klienta nebo sebe v kanceláři.“ Začne se uklidňovat: „Právě teď z právního hlediska oba souhlasíte s rozdělením majetku a oba chcete pokračovat v papírování. Jakmile to oba podepíšete tady na té čáře, máte šest týdnů, pak můžeme požádat o vydání rozhodnutí o rozvodu a tím to skončí. Doporučuji vám, abyste pokračovali v terapii a pracovali na uzavření vztahu.“ Strčí před ně k podpisu rozvodové papíry.

Oba se podepisují tak energicky, že by byli schopní do papíru udělat díru. Nyní se odloučený pár začíná uklidňovat. Justin byl vždy velmi chladný, klidný a vyrovnaný. Vidět ho takhle zvýšit hlas bylo překvapivé.

„Děkuji vám,“ řekne Justin oběma. „Podám je a zjistím, jestli se to dá nějak urychlit vzhledem k tomu, jak dávno byla žádost původně vyplněna. Vzhledem k tomu, že se jedná o tak závažný případ, máte nějaký plán?“ Očividně mluví přímo k Hermioně.

"Rosie už jedná s Ritou. Necháme ji, aby zveřejnila příběh o mém konci ve funkci ministra výměnou za to, že si ještě nechá zprávu o rozvodu pro sebe. Když už o tom mluvíme, zítra bychom asi měli jít na oběd.“

Na tváři se mu objeví úsměv a Ron si není úplně jistý, co se děje: „To zní dobře. Řeknu to Jeremymu.“

Hermiona pokračuje: „Také ji pozveme na svatbu, ze které udělá exkluzivní reportáž a vlastní fotografie.“ Ona a Justin přepnuli zpět do režimu ministryně a právníka.

„Potřebuješ, abych sepsal smlouvy o mlčenlivosti?“ zeptá se jí.

„Mohl bys, prosím? Zapomněla jsem Rose říct, že je potřebuju.“ Hermiona nerada zapomíná na detaily.

„Fantastické. Naše dcera to ví a pomáhá ti prát špinavé prádlo. Kdo další to ví?“ zeptá se jí Ron.

„Scorpius, ale plánovala jsem pozvat Huga, Harryho a Ginny na večeři, abych jim to oznámila.“ Najednou si uvědomí, že Scorpiusovo jméno neměla vyslovit.

„Scorpius ví, že se jeho budoucí tchánovci rozvádějí a že jeho otec souložil s jeho budoucí tchyní? Jak se to stalo? Nech mě hádat. Přistihli vás a nějak jim to nevadí?“

„Přesně tak se to stalo a Rose říkala, že ji to ani nepřekvapilo nebo nerozrušilo - spíš ji překvapilo, že jsme zůstali manželé tak dlouho.“ Věděla, že řekla jedinou věc, která ho úplně vyvede z míry. Rose byla "tatínkova holčička", světlo jeho života. Hrála famfrpál, milovala jeho vtipy a vždycky s ním chtěla trávit volný čas. Jak ale rostla, vyměnila košťata za kluky, vtipy za konverzaci a čas strávený s tátou za sbližování matky s dcerou. Už ve velmi mladém věku věděla, že nebude vést rodinný podnik jako její otec ani nebude hrát famfrpál jako její teta. Vždycky chtěla pracovat na ministerstvu. Chtěla být stejná jako její matka – vášnivá, ambiciózní a odhodlaná žena. Viděl, jak mu jeho holčička uniká, stejně jako mu teď uniká jeho žena.

Vzduch v místnosti se náhle ochladil a napětí rychle opadlo – člověk by si myslel, že se tu stavil mozkomor. Justin to považoval za znamení, že to má zabalit. „Hermiono, do zítřejšího rána ti do kanceláře pošlu ty smlouvy. Jeremy se zlobí, že jsme prošvihli nedělní brunch, tak jsem mu slíbil, že se s ním sejdu na pozdní oběd.“

"Moc ti děkujeme, že sis na nás v neděli udělal čas, Justine." Pevně ho obejme a on jí to oplatí. Je na ní vidět, jak moc to potřebuje.

Natáhne ruku. „Rone.“

„Justine,“ oplatí mu jeden pevný stisk. Ron nemá rád pocit, že je v situaci, kdy jsou všichni a všechno proti němu. Ačkoli Justin zachovává profesionalitu, zvýhodňování je něco, co Ronovi nikdy nesedělo. To zdědil po svém otci. I když ministerstvo už není, co bývalo, Hermiona byla stále součástí systému, který hrál podle řady nevyslovených pravidel.

„Setkáme se za šest týdnů a prosím, choďte dál na vaši terapii nebo si aspoň promluvte.“

„Dobře,“ odpoví Hermiona.

„Možná,“ řekne Ron poraženě.

Vyjdou z kanceláře a Hermiona promluví jako první. „Děkuji. Mrzí mě, že se to tam tak vyhrotilo.“

„Jo, no. Ještě nejsme rozvedení. A musíme to oznámit rodině. Co si chceš dát k večeři? Tradiční nedělní pečeni nebo italské jídlo?“ Vztek už opadl, ale zdá se, že Ron hledá rozptýlení.

„Podle toho, co je snadnější.“ Ron je rodinný kuchař a je v tom docela dobrý. Hermiona si po jejich honu na viteály začala být velmi nejistá svými kuchařskými schopnostmi. Ronova neustálá kritika jejího jídla ji od vaření úplně odradila. „Rone, mohl bys to, prosím tě, neříkat celé rodině, dokud to nebude definitivní? Musíme to říct Harrymu a Ginny, ale všichni ostatní mohou počkat.“

„Jo. To je asi chytré. Já půjdu na nákup. Ty můžeš vybrat víno a pozvat je na večeři.“

„Dobře.“ Odmlčí se a přemýšlí, jestli se má vůbec obtěžovat říkat, co má na mysli, ale její ústa se prostě začnou pohybovat. „Justin má pravdu. Měli bychom se nějak dohodnout. To, že naše manželství končí, ještě neznamená, že se nebudeme stýkat. Jedna moje část tě bude vždycky milovat a cenit si toho, co jsme spolu sdíleli. Ale oba už dlouho víme, že-

Přeruší ji: „Teď ne, Hermiono. Probereme to později. Musím začít s přípravami na večeři.“ Nikdy nebyl nejlepší ve vyjadřování svých emocí, a když už to udělal, bylo to za jeho podmínek; Hermiona měla vědět, že na něj nemá tlačit.

„Dobře. Uvidíme se doma.“ To slovo jí teď připadá cizí.

„Jo.“ Pak zmizí z dohledu.

 

Příště nás čeká: Hermiona se obrátí na svou rodinu kvůli chystanému rozvodu.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 9 – Společné kroky Od: Yuki - 18.02. 2022
Tak tohle bylo divoké a třískající energií... Skoro jsem čekala, že začnou padat blesky... Fajn náhled na řešení problematiky dvojího vzdělání a skloubení světa kouzelníků s tím mudlovským :) Konečně se kouzelnická společnost přiblížila světu normálnímu :) Zase příště! Děkuju

Re: Kapitola 9 – Společné kroky Od: Jacomo - 18.02. 2022
Jo, varování bylo na místě, bylo to bolavé. Ale na druhou stranu je poznat, že už jsou přece jen ve vyšším věku; těch emocí z Ronovy strany bylo hodně, ale v mládí by to bylo mnohem horší. Hermiona to možná mohla zvládnout líp, nicméně chápu, že už má těch diplomatických misí v rámci vlastní rodiny po krk. Z čeho jsem nadšená, je propojení kouzelnického a mudlovského světa, celá ta záležitost se společným podnikáním zní naprosto skvěle. Kouzelnický svět je konečně ve 21. století. Veliké díky za překlad, Octavie. Moc se těším na další kapitolu.

Prehľad článkov k tejto téme:

SaintDionysus: ( Octavie )11.11. 2022Epilog: Až do konce
SaintDionysus: ( Octavie )04.11. 202229. And I Love Her
SaintDionysus: ( Octavie )28.10. 2022Kapitola 28: Taková je doba
SaintDionysus: ( Octavie )21.10. 2022Kapitola 27: Na mém místě
SaintDionysus: ( Octavie )16.10. 2022Kapitola 26: Politika část 2
SaintDionysus: ( Octavie )09.10. 2022Kapitola 25: Politika
SaintDionysus: ( Octavie )16.09. 2022Kapitola 24: Zaklela jsem tě
SaintDionysus: ( Octavie )19.08. 2022Kapitola 23: Neohlížej se v hněvu
SaintDionysus: ( Octavie )12.08. 2022Kapitola 22: Věřící
SaintDionysus: ( Octavie )05.08. 2022Kapitola21: Nezastavitelná
SaintDionysus: ( Octavie )29.07. 2022Kapitola 20: Trable
SaintDionysus: ( Octavie )17.07. 2022Kapitola 19: Nepanikař
SaintDionysus: ( Octavie )01.07. 2022Kapitola18: Z obou stran
SaintDionysus: ( Octavie )27.06. 2022Kapitola 17: Kouzlo dvaceti čtyř karátů
SaintDionysus: ( Octavie )03.06. 2022Kapitola 16: Svět vcelku
SaintDionysus: ( Octavie )20.05. 2022Kapitola 15: Kouř a zrcadla
SaintDionysus: ( Octavie )06.05. 2022Kapitola14: Povídá se
SaintDionysus: ( Octavie )15.04. 2022Kapitola 13: Je to láska
SaintDionysus: ( Octavie )01.04. 2022Kapitola 12: Přecházení
SaintDionysus: ( Octavie )18.03. 2022Kapitola 11: Čím více mě ignoruješ, tím blíž se dostávám
SaintDionysus: ( Octavie )04.03. 2022Kapitola 10: Vše, co můžeš očekávat
SaintDionysus: ( Jimmi )18.02. 2022Kapitola 9 – Společné kroky
SaintDionysus: ( Octavie )11.02. 2022Kapitola 8: Zavíračka
SaintDionysus: ( Octavie )04.02. 2022Kapitola 7 – Nedělní ráno
SaintDionysus: ( Octavie )28.01. 2022Kapitola 6: Vyčkávací hra
SaintDionysus: ( Octavie )21.01. 2022Kapitola 5: Prosím, prosím, prosím, nech mě dostat to, co chci
SaintDionysus: ( Octavie )14.01. 2022Kapitola 4: Vzdušné zámky
SaintDionysus: ( Octavie )07.01. 2022Kapitola 3: Touha
SaintDionysus: ( Octavie )26.11. 2021Kapitola 2: Šmírák
SaintDionysus: ( Octavie )16.11. 2021Kapitola 1: Má oblíbená vybledlá fantazie
. Úvod k poviedkam: ( Octavie )12.11. 2021Úvod k poviedke