Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek Dramione Mix

Konverzačné srdiečka

Preklady jednorazoviek Dramione Mix
Vložené: Jimmi - 14.02. 2022 Téma: Preklady jednorazoviek Dramione Mix
Jimmi nám napísal:

Pozorovania

Autorka: Punkindoodle

Originál   

Žáner: humor

Obdobie: Siedmy ročník na Rokforte

Prístupnosť: 15+

Počet slov: 1462

Varovanie: FIRST PLACE WINNER AT THE DRAMIONE AWARDS FOR BEST FLUFF! Zhrnutie: Draco jej vytrhol z natiahnutej ruky sladký cukrík a keď si ho prečítal, usmial sa: „V žiadnom prípade.“ Zdvihol na ňu obočie a vložil si cukrík do úst, kde ho hlasno cmúľal. Chvíľu na ňu hľadel a potom zdvihol dve srdiečka.


Táto poviedka bola napísaná v roku 2007 (to nie je preklep) a bola prvou, ktorú som si prečítala po tom, čo som sa po rokoch vrátila k tejto autorke (asi preto, že zostala na ff.net). Dokonca som ju musela preložiť 2x, pretože prvý preklad sa niekam vyparil a už som sľúbila, že ho pustím na Valentína. Som zvedavá, kedy a kde ho nájdem (pod akým názvom a v ktorej záložke). Preložený názov mi príliš nesedel, ale potom som kukla do slovníka SJ a ono je to dobre ????

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

 


Konverzačné srdiečka

Hermiona sedela v knižnici; kde inde by bola na Valentína? Nemala žiadne rande alebo niečo podobné. Kto so zdravým rozumom by s ňou chcel tráviť čas osamote? Nenávidela tento deň... nenávidela ho s vášňou, o ktorej nikto netušil, že sa v nej skrýva.

Vytiahla vrecúško s malými cukríkovými srdiečkami, na ktorých boli vtipné a romantické výroky, a položila ho doprostred stola. Siahla rukou do vrecúška, za hrsť z neho vybrala a urobila z nich pekný, farebný kopček.

„Spriaznená duša,“ prečítala predtým, ako si vložila malé zelené srdiečko do úst. „Áno, správne! Spriaznená duša! To je vtip! Akoby som nejakú mala!“ pomyslela si smutne.

Povzdychla si a obrátila stránku knihy. Vonku na chodbe počula smiech zaľúbencov, ktorí sa naháňali a snažili sa získať bozk. Zdalo sa, že každý má svoju drahú polovičku, s ktorou môže zdieľať tento romantický deň... každý okrem nej. A práve preto sedela v opustenej knižnici sama.

Zrazu sa stolička oproti nej odlepila od stola, nešetrne sa otočila dozadu a posadil sa na ňu usmievavý blonďavý slizolinčan.

Hermiona sa neobťažovala zdvihnúť zrak. Nemal za lubom nič dobré, tým si bola istá. Pravdepodobne si len bude robiť žarty z toho, že je čudáčka bez priateľa.

Pozorovala, ako natiahol ruku ponad stôl a zdvihol z vrchnej časti jej hromady žlté cukríkové srdce. Vzal ho do ruky a prečítal si ho, kým ho posunul po stole, aby si ho mohla prečítať, pričom očami sledovala jeho postup. „Hádaj čo?“ stálo na ňom.

Hermiona si ho strčila do úst a hľadala v kope rôznofarebných srdiečok, kým nenašla správnu odpoveď. „Choď preč,“ vravel malý fialový cukrík. Usmiala sa a podala mu ho.

Draco si ho prečítal a zamračil sa. Potom si z jej zásoby ukradol ďalší a usmial sa naň, očividne potešený tým, čo vyjadroval.

Hermiona natiahla ruku a on jej ho vložil do dlane. „Milujem.“ Ticho si ho prečítala a potom sa naňho pozrela. Opieral sa o stôl, hlavu mal položenú na rukách a s očakávaním na ňu hľadel. Určite ho poslali z pekla, aby ju mučil rečami o tom, že je zamilovaný! Nemilosrdne sa zahryzla do sladkého cukríka a rozhrýzla ho na jemný prášok, pričom prehľadávala kôpku srdiečok.

Draco sotva dokázal potlačiť svoju zvedavosť. Zdvihol hlavu a snažil sa zistiť, čo stálo na malom bielom srdiečku, kým mu ho podala.

Hermiona videla, ako pokukuje, a prevrátila očami. Držala cukrík medzi prstami a čakala, kým si ho vezme. Nemusela dlho čakať, chamtivo si ho vytrhol.

Stálo tam jediné slovo: „Koho“?

„Milujem teba,“ vravelo ružové srdiečko, ktoré prišlo jej smerom. Takmer sa nahlas rozosmiala, bolo to také absurdné! Ako by uverila, že ju miluje! Rozložila cukríky na stôl, aby si lepšie prezrela výroky, a podarilo sa jej nájsť jeden, ktorý bol trochu sarkastický. Posunula mu ho a usmiala sa.

„Preber sa!“ Draco, ktorý bol očividne nahnevaný, zdvihol ďalšie ružové srdce a hodil ho po nej.

Hermiona ho zachytila skôr, ako sa jej odrazilo od čela. Viditeľne bol naštvaný, ale ona netušila prečo. Nebolo to tak, že by ju naozaj miloval a ona mu povedala, aby sa vyparil alebo niečo podobné. Toto všetko bola hra... zábavná hra, ale predsa len hra. Pozrela sa naňho a zalapala po dychu. „Pravda,“ stálo na ňom. Rýchlo sa naňho pozrela a skúmala jeho tvár. Neprejavil vôbec žiadne emócie, len trpezlivo čakal na jej odpoveď.

Draco jej vytrhol z natiahnutej ruky sladký cukrík a keď si ho prečítal, usmial sa: „V žiadnom prípade.“ Zdvihol na ňu obočie a vložil si cukrík do úst, kde ho hlasno cmúľal. Chvíľu na ňu hľadel a potom zdvihol dve srdiečka.

Hermiona ho sledovala, ako skladá slová, až kým z nich nevznikla veta. „Chcem od teba,“ povedalo prvé z nich. „Cukrové pery,“ vyslovilo druhé.

Draco pobavene sledoval jej reakciu. Pravdepodobne ju ešte nikdy neoslovil takouto lichôtkou a bolo zábavné vidieť, ako sa červená. Strčila do neho žlté srdiečko a nepozrela sa mu do očí. „Ty koketuješ.“ Draco sa ticho uchechtol.

Takmer sa bála pokračovať. Smerovalo to na nebezpečné územie a ona si už nebola istá, či je to nevinná hra. Zahryzla si do spodnej pery, keď videla, ako sústredene skladá ďalšiu cukríkovú vetu. Tentoraz tú prvú zdvihol: „Ty a ja“. Odložil ju, len aby ju nahradil fialovou s nápisom: „Medový koláč“.

Usmial sa - skutočne sa usmial - na ňu a ona bola na chvíľu úplne šokovaná. Poznala ho už roky a ani raz sa na ňu neusmial... bolo to celkom krásne. Oplatila mu úsmev a urobila vlastné vyhlásenie s dvoma zelenými srdiečkami.

Draco sledoval jej dlhé štíhle prsty, ako sa prehrabávajú v cukríkoch. Mala na sebe bledoružový lak, ktorý mu z nejakého zvláštneho dôvodu pripomínal mušle. Otočila srdiečka, aby ich videl. „To určite...“ „Fešáčik“.

Rýchlo našiel to, ktoré chcel, vzal ju za ruku a položil jej ho do spotenej dlane. Položil svoju ruku na jej a zatvoril ju nad cukríkom. Neochotne ju pustil a ona pomaly otvorila ruku.

„Pobozkaj ma,“ stálo na nej tučným písmom.

Draco videl, ako na tie slová hľadí, akoby bola negramotná.

Hermiona si slová prečítala znova a znova. Myslel to vážne? Naozaj ju chcel pobozkať? Zamyslene naňho pozrela cez mihalnice.

Napadlo ho, že možno zašiel priďaleko, keď ju požiadal o bozk. Aspoň sa opýtal... viackrát bol v pokušení ju jednoducho chytiť a vybozkávať z nej všetko, čo sa dalo.

Hromádka cukríkov sa veľmi zmenšovala a ona sa prehrabávala zvyšnými srdiečkami, kým si nevšimla jedno dobré. Snažila sa, aby nevidel, ako veľmi sa jej trasie ruka, a hodila mu ho.

Chytil ho a ani nemihol okom. Mal skvelé reflexy, preto bol stíhačom. Keď Draco uvidel, že je na ňom napísané „Snívaj ďalej“, uvedomil si, že Hermiona neverí ničomu z toho, čo hovorí, čo bola škoda, pretože to všetko bola pravda.

Do knižnice prišiel s jediným cieľom, aby jej raz a navždy povedal, čo k nej naozaj cíti. Bol to ich posledný rok. Kto vedel, čo sa stane, keď opustia Rokfort? Možno ju už nikdy neuvidí! Natiahol ruku a použil päť zo šiestich zvyšných cukríkových srdiečok, aby ju presvedčil, že svoje slová myslí naozaj vážne.

Hermiona sedela a zvedavo ho pozorovala, ako sa snaží vyjadriť svoje pocity pomocou žalostného množstva konverzačných srdiečok, ktoré mu zostali. Niektoré slová zoškriabal a potom ich zoradil. Vzdychol si a vyzeral veľmi sklamaný zo svojej vety, keď jej ju posúval. „Milujem ťa...“ „Len teba“... „Pravda“... „Bez pochýb“... „A.“

Draco ju sledoval, ako číta jeho úbohý pokus o romantiku. Srdce sa mu rozbúšilo a v ústach mal zrazu sucho ako na Sahare.

Hermiona prečítala posledné slovo a pozrela naňho. „A? A čo?“ spýtala sa nahlas.

Draco vstal, odhodil stoličku nabok, skĺzol po stole, chytil ju a s úsmevom povedal: „A toto.“ Hlboko a nežne ju pobozkal, až mu zvädla v náručí.

Keď pustil jej zajaté pery, natiahla sa a zdvihla posledné drobné srdiečko. „To je pre teba,“ povedala a vložila mu do ruky žltý cukrík.

Pozrel sa naň. Nič na ňom nebolo napísané.

„Otoč ho.“

Otočil ho a uvidel, že je na ňom vyrazený smajlík, ktorý sa dokonale zhodoval s tým na jej tvári.

KONIEC

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Konverzačné srdiečka Od: MichelleF - 15.02. 2022
Líbí se mi ty cukrátka, moc příjemná jednohubka, děkuji.

Re: Konverzačné srdiečka Od: Claire - 14.02. 2022
Skvělý nápad, taková cukrátka. Krom zábavné stránky věci umožní hrdému jedinci/vzácněji hrdé jedinkyni tvářit se, že je nad věcí a ničím nezasažen/a. Odosobněné posunování mlsků po stolní desce je zcela nezávazné a neutrální, nikdo si nezadal... :-D Díky za roztomilý kousek.

Re: Konverzačné srdiečka Od: Yuki - 14.02. 2022
Tohle bylo ale krásně roztomilé! :) Děkuju za tuhle báječnou jednohubku.

Re: Konverzačné srdiečka Od: luisakralickova - 14.02. 2022
Mňamka, děkuji.

Re: Konverzačné srdiečka Od: Jacomo - 14.02. 2022
Sladké a pravé valentýnské :-) Díky za překlad a vykouzlení úsměvu na mé tváři, čarodějko Jimmi.

Re: Konverzačné srdiečka Od: zuzule - 14.02. 2022
Ach, roztomile. I pro nas svobodne nesnasejici tento den. :) Dekuju!

Re: Konverzačné srdiečka Od: denice - 14.02. 2022
Jednohubka k ranní kávě - už ji nemusím sladit. Díky, to bylo milé:-)

Re: Konverzačné srdiečka Od: Octavie - 14.02. 2022
Aaach, děkuji. Usmívám se, to bylo.. sladké:-D.

Prehľad článkov k tejto téme: