Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

12 mesiacov Malfoya

November

12 mesiacov Malfoya
Vložené: Jimmi - 19.01. 2022 Téma: 12 mesiacov Malfoya
Jimmi nám napísal:

Originálny názov: 12 Months of Malfoy

Žáner: Neuvedený

Autorka: LoveBugOC

Na banner použitý obrázok od Icamna

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

November

9.november

Prvé, čo uvidí, keď sa jej otvoria oči, je sivý strop. Prvé, čo počuje, je klopanie topánok a tlmený šepot. V duchu zastoná, mrzuto, pretože sa pokúša posadiť a nedarí sa jej to. Keď si však jej oči začnú zvykať na svetlo, lepšie si prezrie okolie. Všetko je sivé, tmavé. Studené. Steny, podlaha, strop.

Pri ďalšom skúmaní si uvedomí, že sa nachádza na Malfoy manor. Spomenie si, ako sa do panstva vlámala s chalanmi - s chalanmi! Kde sú Harry a Ron? A Draco!

Počuje nad sebou Bellatrixin hlas, jasný a hrozivý. Naskočí jej husia koža toho najhoršieho druhu a dych sa jej zatají v hrdle. „Pozrite sa, tá humusáčka sa zobudila.“

A potom počuje Dracov hlas, naliehavý a požadujúci. Na zlomok sekundy ju zaplaví úľava. Ale potom si spomenie, že takto sa táto misia nemala odohrať. Práve teraz je v rovnakom nebezpečenstve ako ona.

„Nedotýkaj sa jej!“

„Nuž, synovec, prečo by som to robila? Mám s ňou oveľa... príjemnejšie veci na práci. Ale najprv mám na ňu niekoľko otázok, taký babský pokec. Ty len buď dobrý chlapček a sleduj,“ posmieva sa Bellatrix a krúti prútikom medzi prstami.

Vrčanie, ktoré sa ozve vzápätí, vychádza priamo z Dracovej hrude. „Teta Bella, prisahám...“

„Lucius! Kontroluj si tú svoju úbohú náhražku dediča!“ zvrieskne čarodejnica.

Kútikom oka vidí, ako Draco zápasí s otcom, ruky zviazané za chrbtom, a ten ho ťahá k stoličke v rohu miestnosti.

„Tak čo, Grangerová, je to tak? Čo si urobila môjmu synovcovi, hmm? Určite ťa v skutočnosti nemôže mať rád, takže si mu musela niečo urobiť. Čo si urobila?“

„Nič,“ Hermiona zachrapčí, v hrdle má sucho a škriabe ju.

„Neklam mi, humusáčka. Ak niečo neznášam viac ako humusákov, tak je to klamstvo.“

„Nič som mu neurobila,“ zopakuje rozhodne.

„Grangerová, mlč.“ Draco ju prakticky prosí z druhej strany miestnosti.

„Čo sa snažíš povedať, dievčisko? Že sa mu páčiš z jeho vlastnej vôle? Prečo by niečo také urobil?“

„Možno len nie je taký odporný ako ty.“ Sila v jej hlase šokuje aj ju samotnú.

Bellatrix nahnevane, nezrozumiteľne vykríkne, keď jej do ruky vrazí dýku. Rukou a telom jej prechádza oslepujúca bolesť. Svaly jej horia, pália ju, keď kričí v agónii.

Posledná vec, ktorú vidí, kým všetko stmavne, je Draco, ako sa zmieta v magických reťaziach, ktoré ho držia na stoličke.

X

17. november

Tentoraz, keď otvorí oči, prvé, čo uvidí, sú teplé hnedé stropy. Prvé, čo počuje, je niečo, čo znie ako oceán narážajúci na breh. A na rozdiel od tvrdej drevenej podlahy, na ktorej ležala minule, cíti pod sebou jemné pohodlie postele.

Napriek tomu, že sa cíti dokonale pohodlne, začne panikáriť, keď nespoznáva svoje okolie. Pokúsi sa posadiť, ale nepodarí sa jej to, pretože jej telo je príliš ťažké na to, aby sa pohlo. Keď zbadá hlavu so známymi čiernymi vlasmi, ktorá leží na matraci pri jej boku, začne sa upokojovať. Jemne sa usmeje, prstami mu prečeše vlasy a on sa prebudí.

Harry. Usmeje sa a spýta sa jej, ako sa cíti a čo si pamätá.

Urobí si v duchu zoznam, kým si spomenie na Draca. „Draco... kde je? Je v poriadku?“ spýta sa naliehavo a podarí sa jej pretlačiť sa do sedu. „Prosím, povedz mi - musím za ním ísť...“

„Hermiona, upokoj sa. Je v poriadku,“ ubezpečuje ju Harry a upokojujúco jej hladí ruku hore-dole.

„Kde je?“

„Je v poriadku.“

„Kde je? Chcem ho vidieť,“ nalieha.

Vzdychne si. „Nemôžem ti sľúbiť, že ťa bude chcieť vidieť.“

„Kde je?“ žiada znova, rozhodne.

Nasleduje ho po neznámych chodbách do ďalšej spálne. Vnútri izby je Draco, stojí pri okne s výhľadom na oceán. Nádherný oceán s priezračnou modrou vodou a dokonale opáleným pieskom. Harry zostáva vonku a zatvára za sebou dvere.

„Si v poriadku,“ poznamená blondiak a zostane k nej otočený chrbtom.

„Som v poriadku,“ ubezpečí ho šeptom.

„Dobre.“

„A ty?“

„V pohode,“ zamrmle.

„Bol si zranený?“

Odmlčí sa, založí si ruky na hrudi a potom prehovorí pokojne. „Už sa viac s tebou nechcem stretávať.“

Šokovane zažmurká. „Čože?“

„Už ťa nechcem vidieť,“ odpovie prísne a konečne sa k nej otočí. Pozrie sa na ňu, ale v skutočnosti sa na ňu nepozerá. „Uľavilo sa mi, že si v poriadku, ale už sa s tebou nemôžem viac baviť.“

Pokrúti hlavou, slzy ju štípu na zadnej strane očí. „Ja... ak ide o to, čo Bellatrix...“

Viditeľne sa zachveje. „Nejde o to, čo povedala.“

Sleduje jeho pohľad na svoju ruku, na červené rany, ktoré v jej bielej pokožke znamenajú Humusáčka, a zamračí sa.

„Draco, nie je to tvoja vina.“

„To teda dopekla je. Jediný dôvod, prečo na teba zaútočila, som ja...“

„Ak je to jediný dôvod, prečo sa nechceš kamarátiť...“

„...toto nie je diskusia, Grangerová,“ odsekne rozhodne, ľadovo. „Zostanem na tvojej strane a budem bojovať v tejto vojne. Ale nemôžem byť tvojím priateľom. A ty nemôžeš byť mojím.“

Zaskočená, urazená a zmätená Hermiona sa otočí na päte a odíde z miestnosti, pričom cestou späť do izby, z ktorej prišla, odstrčí viditeľne znepokojeného Harryho Pottera.

X

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.08. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: November Od: sisi - 25.01. 2022
Omlouvám se za upřímnost, vidím tam nějaké zlolajné intriky z Malfoyovského kořene. Taky si myslím, že u okna nestál Draco. To že se na Hermionu nepodíval, neotočil se, znamená, že možná už nemá svůj obličej, možná to byl někdo úplně jiný. Kdo ví? Dracovo srdce třeba úpí někde v hlubokém moři žalu a jeho tělo již dokonává v kobkách pod sídlem. Jak smutné. Hermiona musí být ta, která jej zachrání. pokud by si na Draca chtěla, jako opravdu chtěla, činit sebemenší nároky, třeba jako na kamaráda. Jsem zvědavá, jestli v sobě vykřeše sílu Nebelvírského statečného ducha a srdce a půjde a Draca osvobodí. Děkuji za překlad.
Re: November Od: Jimmi - 25.01. 2022
Mám šialený týždeň, ale tvoja teória je tak úžasná, že som musela preložiť ďalšiu časť. Bol by to fakt námet na skvelú poviedku... Ďakujem

Re: November Od: kakostka - 20.01. 2022
No báááječný... Draco ji od sebe bude odhánět a odhánět... a přitom jim to situaci spíš zhorší, protože Draco mimo, Hermiona mimo a kdo se bude soustředit na boj. Ano, svými city namaloval Hermioně na záda terč, ale ten tam má od začátku... no, snad ho Potter přivede k rozumu:-)

Re: November Od: Octavie - 20.01. 2022
Aaach, popleteny chudáček. Roztomilé. I když Hermione to asi tak nepřipadá. Jsem zvědavá, co ho z té popletenosti vyléčí. Děkuji!

Re: November Od: Jacomo - 20.01. 2022
Zatracená Belatrix, ta musí dělat problémy v každé realitě. A Draco - to má být jakože šlechetnost? Ach jo. To se nám to pěkně pomotalo. Díky za překlad, Jimmi.

Re: November Od: TaraFaith - 19.01. 2022
Abych se přiznala, když se k ní nechtěl otočit, proběhla mi hlavou myšlenka, jestli není nějak zraněný, ale hned mi ta myšlenka zase uletěla.. Jsem trochu překvapená, jak tako kapitola skončila, ale ti nic nemění na tom, jak moc se těším na pokračování. Díky za překlad.

Re: November Od: Lupina - 19.01. 2022
Ha, Draco zpotterovatěl! Snad ho Hermiona brzy vyvede z tohoto pomýlení. Děkuji, Jimmi.

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )31.01. 2022Marec
LoveBugOC: ( Jimmi )29.01. 2022Február
LoveBugOC: ( Jimmi )27.01. 2022Január
LoveBugOC: ( Jimmi )25.01. 2022December
LoveBugOC: ( Jimmi )19.01. 2022November
LoveBugOC: ( Jimmi )16.01. 2022Október
LoveBugOC: ( Jimmi )07.01. 2022September
LoveBugOC: ( Jimmi )02.01. 2022August
LoveBugOC: ( Jimmi )01.01. 2022Júl
LoveBugOC: ( Jimmi )30.12. 2021Jún
LoveBugOC: ( Jimmi )30.12. 2021Máj
LoveBugOC: ( Jimmi )29.12. 2021Apríl