Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Confessions

Kapitola 3: Touha

Confessions
Vložené: Jimmi - 07.01. 2022 Téma: Confessions
Octavie nám napísal:

Confessions

Prekladateľ : Octavie

Názov originálu: Confessions

Autor originálu : SaintDionysus

Link na originál : Confessions

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 3: Touha

Shrnutí:

Vrátíme se na zásnubní párty.

 

Březen 2030

 

Nemohl tomu uvěřit. Tahle žena, tahle nádherná, neuvěřitelná a láskyplná žena, mu odpustila dřív, než odpustil sám sobě. Nejen to; stojí hned vedle něj a zahákla si malíček o ten jeho. Rád by věděl, na co asi teď myslí.

„Paní ministryně! Pane Malfoyi!“ zvolá hlas za nimi. Oba se otočí a jejich prsty se rychle rozpojí.

„Cho, prosím, říkej mi tak jen na oficiálních akcích. Tohle je společenská záležitost,“ řekne Hermiona pořadatelce večírku.

„Promiň, Hermiono. Když jste konečně tady, můžeme začít s uvítacími řečmi a úvodním tancem zasnubujícího se páru a jejich rodičů.“ Její přístup je pasivně agresivní. V jejím hlase jsou stopy mrzutosti a stresu, když naráží na fakt, že na ně netrpělivě čekala. Ale zvládne držet jazyk za zuby, protože nechce být tou, která se snaží poroučet ministryni kouzel.

„První tanec?“ zeptá se Hermiona a náladu Cho nebere na vědomí. „Tohle je jen zásnubní večírek, ne svatba.“

„Je to kouzelnická tradice. Vím, že ty a Ron jste měli mudlovskou zásnubní párty a kouzelnickou svatbu,“ řekne věcně.

„Chápu. No, teď jsme tu. Draco, máš připravenou svou řeč?“ zeptá se Hermiona.

On se poplácá zepředu po svrchníku. „Hned tady.“

„Draco, nemáš v programu zapsanou taneční partnerku. S kým plánuješ tančit?“

Tomu opravdu nevěnoval ani myšlenku. „Neplánoval jsem tančit, jen jsem chtěl pronést něco na památku své ženy.“

„Omlouvám se, nechtěla jsem být necitlivá, Draco,“ omlouvá se kajícně Cho.

„Díky, ale nemusíš se omlouvat. Astoria odešla před více než deseti lety,“ ujišťuje ji Draco.

„Malfoyi, tancuju naprosto strašně,“ přeruší je Ron. Snaží se chovat přátelsky, ale také se chce vyvarovat toho, že by ze sebe udělal vola. „Nechtěl by sis zatancovat s Hermionou? Bude to přesně tak symbolické, jak o tom furt mluví, postavíte mosty, zakopete válečnou sekeru, spojíte rodiny, a tak dále a tak dále.“

Hermioniny a Dracovy oči se na chvíli spojí, ta myšlenka jim vyrazí dech. Ona cítí, že jí začínají trochu rudnout tváře. „Byla by to pro mě čest, Draco.“

Jeho ústa se zformují do poloúsměvu. „Bylo by mi potěšením.“ Srdce se jí při těch slovech rozbuší. Neví, jestli to bylo úmyslné, ale jeho odpověď jí připadá dvojsmyslná a velmi sexy.

Cho, aniž by si byla vědoma skrytého napětí, úkoluje Rona a Scorpiuse. „Dobře, vy dva stůjte přímo tady, dokud vás kapelník nezavolá na taneční parket. Draco a Hermiono, za chvíli za mnou přijďte na pódium. Přednesete své řeči. Rozhodněte se sami, kdo z vás půjde první; pak vás vyzvu, abyste následovali Rose a Scorpiuse při tanci. A pak pozve kapelník na parket i všechny ostatní. Nějaké otázky?“

„Díky, nemáme. Všechno zní jednoduše,“ ujistí ji Draco.

Cho se vydává pryč a cestou prochází svého bývalého přítele. „Harry.“

„Cho,“ pozdraví ji, ale z nějakého důvodu se cítí neuvěřitelně nepříjemně. Přejde k Hermioně. „Opravdu sis ze všech organizátorů akcí musela vybrat moji bývalku?“

Hermiona má trochu špičku a tak s ním není dvakrát trpělivá. „Přenes se přes to, Harry. Nerandíš s ní už přes třicet pět let. Je nejlepší ve svém oboru a ohromně schopná. Když si vzala mudlu, zjistila, že je tu obrovská díra na trhu pro organizátory, kteří znají jak mudlovská, tak kouzelnická pravidla a tradice. Samozřejmě tady jsou jediní mudlové moji rodiče a prateta. Cho je velmi talentovaná a najímám ji na všechny ministerské gala. Upřímně, Harry, tahle svatba je svazkem dcery ministryně kouzel s jednou z nejprestižnějších kouzelnických rodin. Není tu prostor pro chyby. Ty si můžeš najmout koho chceš, až se bude vdávat Lily.“ Draco si olízne rty a slabě se zasměje. I on byl párkrát na jeho místě a bylo příjemné vidět, že ani s Potterem si Hermiona nebere servítky.

„Fajn. Chápu to, paní ministryně.“ Harry ví, kdy s ní nemůže vyhrát hádku, a tak se stáhne. „Počkej. Kde je Albus?“

„Samozřejmě,“ posmívá se Scorpius. Dívá se přes sál na Scorpiuse, který se snaží chovat suverénně. „Baví se s mojí sestřenicí, Arabellou. Pravděpodobně jí vypráví o svých cestách do Francie a o své znalosti francouzské kuchyně.“

„Je to dcera Daphne a Thea,“ ukáže Draco na svou vyženěnou neteř.

„Arabella chodila do Krásnohůlek. Je o tři roky starší než já. Albus je vážně na starší. Ale aspoň má teď nějakou soudnost. Rose, vzpomínáš si na ty rádodajky, které vždycky vykopal bůhvíkde?“ zavrtí hlavou. Jeho nejlepší kamarád měl zálibu zamilovávat se do starších žen, které byly buď mimo jeho ligu nebo pod jeho úroveň. Nedávno šel trochu do sebe a začal balit více sofistikované ženy „rebelky“.

„Jo, ty byly strašné,“ zavzpomíná Rose na některé z nich. „Měli bychom s tím asi něco udělat, Scorpiusi.“

„Nejdřív se ale budeme soustředit na naši svatbu, dobře?“ Políbí ji. Pořád nemůže uvěřit svému štěstí, že s ním vydržela tak dlouho a počkala si, dokud ji nepožádal o ruku.

Ginny s obavami promluví. „Dost o Albusovi a jeho hrozném výběru žen. Scorpiusi, jak bere tvá rodina tuhle situaci? To, že se oženíš se ženou poloviční krve?“

„Upřímně – nezajímá mě to. Přišli, takže to něco musí znamenat,“ odpoví. Rose se podívá na svého snoubence s pýchou a ohromnou láskou a znovu ho políbí.

„Tak,“ řekne Hermiona. „Cho nám dává signál. Jdeme, Draco.“ On jí nabídne své rámě a vyrazí spolu směrem k pódiu.

Kapelník si vezme mikrofon. „Dámy a pánové, vítejte. Můžete, prosím, udělat místo na parketu pro nastávající nevěstu a ženicha?“ Scorpius se velmi galantně pokloní před Rose, vezme ji za ruku, políbí ji a vede ji do středu místnosti.

Ozve se zdvořilý potlesk, tleskají všichni, kromě členů klanu Potter-Weasley, kteří houkají, křičí a pískají. Rose by svého bratra a bratrance nejradši zabila. Má svou hůlku zastrčenou do rukávu a je v pokušení poslat jejich směrem poryv větru, ale Scorpius ji zastaví. Podívá se na ni a zavrtí hlavou. „A teď přivítejte matku nevěsty, ministryni kouzel, Hermionu Grangerovou.“

Než promluví, ozve se další zdvořilý potlesk, ale žádné vřeštění od chlapců. Hermiona vidí, že její švagrové se přepnuly do režimu hlídacích psů. Navzdory tomu, že jejich „dětem“ je přes dvacet let, když jsou spolu, promění se na něco ve stylu sportovních fanoušků. Zadoufá, že není příliš napitá, aby pronesla svou řeč bez zádrhelů.

„Dobrý večer, dámy a pánové, přátelé, rodino. Dnes večer tu slavíme zasnoubení mé dcery Rose s velmi výjimečným mladým mužem, Scorpiusem. Pár dobrých příběhů si schovávám na řeč, kterou pronesu na jejich svatbě, ale jeden vám chci říct už teď. Když jsme poslali Rose první rok do Bradavic, Ron ji nabádal, ať se drží dál od Scorpiuse Malfoye. A protože je to moje dcera, kdykoli se jí řekne, že nemá něco dělat, je to přesně to, co udělá.“ Dav se zasměje a ona se pousměje na Rona a pak na Draca.

„Rose se přirozeně do chlapce, se kterým se neměla stýkat, zamilovala, a jsem si jistá, že její bratranec – Albus – jí s tím pomohl.“ Další kolo smíchu. Střelí pohledem po svém synovci, James s Hugem ho poplácávají po zádech.

Když se stala političkou, Hermionina schopnost pohrávat si s davem se zlepšila; hosté si užívají její žoviální řeč. „Ale Scorpius dokázal, že je inteligentní, vynalézavý, loajální, statečný, úžasně vědátorský – chlapec, kterého bych si vybrala sama a upřímně je to ten nejlepší protějšek, jaký si matka pro svou dceru může přát. Takže pozvedněte sklenky v přípitku šťastnému páru a modlete se se mnou, ať nezbankrotuji při plánování této svatby. Na zdraví.“ Cinkání skleniček se rozléhá mezi stěnami. Na Draca udělal její projev dojem a uznale se na ni zazubí.

Přijde k mikrofonu a z kapsy svrchníku vyndá pár kartiček. „Měl jsem jít první – nikdy neřečněte po politikovi,“ dokáže být stejně tak charismatický jako ona, když chce. „Vítejte v mém domově. A chvíli tu zůstaňte. Opravdu to tu vypadá víc slavnostně s třemi sty lidmi než s obvyklými dvěma lidmi a několika domácími skřítky.“ Ten vtípek mu nevyjde. V duchu si pomyslí, že bude lepší vynechat všechny, které si naplánoval. Odkašle si. „Scorpiusi, můj jediný synu, jsem tak hrdý na muže, do kterého jsi dospěl, ale nejvíc na to, že máš srdce své matky.“

Do vzduchu se vznese pár „aaaaach“. „Když jsi byl malý, velmi tvrdě jsme se s tvou matkou snažili, aby do něj nikdy nevstoupila nenávist nebo předsudky. Proto, když jsi našel lásku, jsi nikdy neměl strach mi Rose představit. Tvá matka by byla tak hrdá, že jsi našel svou ideální polovičku. Inteligentní, nádhernou, která tě stále vyzývá k tomu, abys byl lepší a lepší. Jediné, s čím by Astoria měla problém, je, že Rose hrála střelkyni za Nebelvír. Tvá matka byla vášnivá famfrpálová fanynka, možná ještě větší než já.“ Dav se při zmínce o famfrpálu rozehřívá. Pár hostů začne vyvolávat jména svých bývalých kolejí. Ví, že si je tím přiklonil.

„Rose Grangerová-Weasleyová, miluješ mého syna láskou, kterou se lze naučit pouze zkušeností. I když jsme měli v minulosti pár rozdílných názorů, rodinná láska je něco, čeho mají Weasleyové hromadu. Děkuji, že jsi přivítala Scorpiuse do vaší skvělé rodiny. Scorpiusi Hyperione Malfoyi, pevně se jí drž a nikdy ji nenech odejít. Děkuji vám všem a prosím, užijte si zbytek večírku. Na zdraví.“ V davu to zaduní a Hermiona se na něj velmi samolibě usměje.

„To bylo fantastické. Pane Malfoyi, jste si jistý, že nejste také politik?“ vtipkuje kapelník. „Teď přišel čas prvního tance.“ Rozezní se velmi tradiční instrumentální waltz a Scorpius vede Rose ve velmi zajímavé choreografii. Hermiona je dočista ohromena.

Hermiona se nahne k Dracovi a pošeptá mu: „Scorpius je velmi talentovaný tanečník.”

„To jsem ho naučil já a mě můj otec. Moji rodiče byli nenávistní lidé, ale tančit uměli parádně.“ Ona k němu vzhlédne s vyděšeným výrazem, protože přemýšlí, jaký typ tance budou za chvíli předvádět.

„Paní ministryně, pane Malfoyi, můžete prosím následovat svou dceru a syna?“ pobídne je kapelník.

„Nemusíš se bát. Povedu tě,“ řekne Draco Hermioně, když ji bere za ruku a vede ji dolů po schodech. Když dojdou na taneční parket, položí její dlaň na své rameno a svou na její bok. Když začnou tančit, připadá si, jako by se vznášela. Draco dobře ví, jak vést a řídit její tělo. Takhle přirozeně se na parketu ještě nikdy necítila. Nemůže si pomoci, spojí svůj pohled s jeho a vloží v jeho pohyby veškerou svou důvěru.

Z davu se zdá, jako by ty dva páry byly dvojčata s dvacetipětiletým věkovým rozdílem.

Ginny zašeptá Ronovi. „Draco je dobrý tanečník. Kdo by si to byl pomyslel?“

„Jo.“ Ron si najednou není jistý, jestli rozhodnutí, aby jeho žena tančila s Malfoyem, bylo správné. Na její tváři dokáže vyčíst, že si tu zkušenost užívá. Ron si to nerad přiznává, ale nemyslí si, že by s ním Hermiona někdy ráda tancovala. Song se blíží ke svému konci a Ron spěchá k nim, aby se ujistil, že další tanec bude jeho.

„Nyní můžete následovat šťastný pár a jejich rodiče na tanečním parketu,“ zve všechny kapelník. Zatímco všichni hosté spěchají, připraveni tančit, Ron se v tom chaosu ztrácí.

Hermiona pořád tančí s Dracem a říká mu. „Nikdo mě ještě nikdy takhle neprotáčel.“

„Ani Viktor Krum?“ Draco využije svého pohotového důvtipu a připomene jí okamžik z jejich mládí, kdy tančila s jedním z nejžádanějších sportovců té doby.

„Ne. Nemám tušení, jak mohl být Viktor chytač. Měl spíš postavu odrážeče. Byl těžkopádný a pořád mi šlapal na špičky.“ Oba se rozesmějí.

Draco uvidí Rona, který se k nim snaží dostat. „Myslím, že si k tobě razí cestu tvůj muž.“

„Nechávám to na tobě.“ Draco to považuje za pokyn a začnou cestovat a kroužit po parketu.

„Víš, že od něj nemůžeme utíkat napořád.“

„Proč ne?“

„Hermiono.“

„Věnuje mi pozornost jenom proto, že na tebe žárlí.“ Stále ještě cítí vliv whisky. „Žárlivost už je jediná citová reakce, kterou v něm vzbuzuji. Chce mě, jen když mě vidí s někým jiným. Když jsme chodili do školy, byl to Krum a pak McLaggen. Dokonce žárlil i na Harryho. Směšné.“

„No, na McLaggena si pamatuju.“ Vybaví se mu vzpomínka z místnosti nejvyšší potřeby.

„Ty si to pamatuješ? To byl ale den, co? Jo, Cormac. Nudila jsem se. Byl hezký. A Ron začal žárlit.“

„Vypadá to, že jsi trochu na famfrpálové hráče, co?“

„Co ti na to mám říct? Prostě na ně letím,“ řekne s úsměvem při vzpomínce, jak vypadal ve famfrpálovém dresu.

Vrátí jí úsměv. „Jak sis vlastně užívala sledování, jak mě Potter při famfrpálu poráží?“

„Nesmírně,“ odpoví hravě. On na to zesílí své sevření a přitáhne si ji blíž. „Věděl jsi, že by se Ron normálně do týmu nedostal? Použila jsem na McLaggena na zkouškách matoucí kouzlo.“

„Věděl jsem, že by se do týmu jen tak neprobojoval.“

„Aha! A co to bylo s tvým taťkou, který ti koupil místo ve vašem týmu?“

„Hej, ale já hrát uměl a proti ostatním kolejím jsem vyhrával.“ Zasmějí se nad nevinnými vzpomínkami na jejich dávné soupeření. Rozhlédnou se a uvidí Rona snažícího se protáhnout skrz dav, ale stále zastavovaného jeho rodinnými příslušníky.

„Draco, víš, že jsme s Ronem chodili do rodinné poradny?“

„Slyšel jsem, ale snažil jsem se nevyzvídat.“

„Docházíme tam posledních deset let. Ron se mě snažil přesvědčit, abychom obnovili naše svatební sliby. Já mu na to řekla, že už jsem je jednou pronesla a nechystám se to udělat znovu. A on na to řekl, že to chce proto, že na naší svatbě byl tak opilý, že si na to nepamatuje. Víš, jak jsou svatby stresující? Kdo by si to chtěl zopakovat?“

On se zasměje, ale koutkem oka sleduje Rona. „No, my s Astorií jsme uprchli do jižní Francie, takže o stresujících svatbách toho moc nevím.“

„To jsem nevěděla. Myslela jsem si, že pro tvoji rodinu to musela být velká věc,“ řekne Hermiona.

„Ano, byla by to velká událost, kdyby Astoria pocházela z více prominentní rodiny. Ale to, že je čistokrevná, nebylo očividně pro Luciuse a Narcissu dost,“ Draco zní naštvaně při vzpomínce na to, jak jeho rodina jeho zesnulou ženu stěží akceptovala.

„Jsem ráda, že jste se vy dva našli, i když jen na tak krátkou dobu.“ Hermionino uznání vlivu, který na něj měla Astoria, je očividné a donutí ho to k úsměvu.

„Takže, co dalšího, kromě odporu k druhé svatbě, jste řešili na terapii? Nebudu předstírat, že jsem si nevšiml změny vašeho chování v několika posledních letech, ale chci to slyšet od tebe.“

„Myslel by sis, že když pošleš děti do internátní školy, budete na sebe mít navzájem víc času. Užívat ticha. Užívat samoty. Nic. Byl tak zabraný do práce a vždycky tak zaujatý dětmi, i když byly ve škole,“ Hermiona cítí, že recituje tu samou věc jako každých čtrnáct dní s jejich psycholožkou.

„Říkáš tedy, že mezi vámi už není taková romantika, jako bývávala dřív?“

„Nikdy nebyl romantik. Ne doopravdy. Měl své chvilky. Někdy cítím, že jsme svatbu uspěchali. Jako by to bylo přirozené se po válce hned vzít. Jsem upřímně ráda, že Rose a Scorpius se svatbou čekali tak dlouho.“

„No, Scorpius se už jako beznadějný romantik narodil, takže se opravdu nemusíš bát, že by se Rose někdy cítila nemilovaná a nechtěná. Jednou v létě jsem ho přistihl se svazkem sonetů a kompletní prací Williama Shakespeara, pozorně to vše studoval a dělal si poznámky. A pak procvičoval přeměnu pírek na růže.“ Oba se zasmáli tomu, jak sladký Scorpius dokáže být.

„On je prostě úžasný. Moje Rosie je moc šťastná, že ho našla.“ Hermiona sleduje, jak se Draco při jejích slovech pyšně usmívá. „Ale se mnou a Ronem to není jen nedostatek romantiky a intimity. Je to jeho nekonečně velká rodina. Upřímně, jako jedináček nechápu, proč se musejí stýkat tak často. Je to unavující. Jsou skvělí, nechápej mě špatně, ale jsou všude!“ Rozhlédnou se a opravdu, skrz dav probleskují zrzavé vlasy ze všech stran.

„Jako jedináček ti naprosto rozumím. Miluji svou samotu. A to je jeden z mnoha důvodů, proč jsem byl na škole tak nesnesitelný,“ ušklíbne se Draco.

„Jeden z důvodů? Ha!“ Zadívají se na sebe a jsou překvapeni, že jejich tanec ještě nikdo nepřerušil. „Jsem unavená. Ron je tak slepý k mým pocitům a potřebám. Samozřejmě, má práce vyžaduje hodně mého času a stejně tak ta jeho, ale cítím, že jsem udělala naprosto všechno, co bylo v mých silách, abych si udělala nějaký jen pro nás dva.“

Draco se skloní k jejímu uchu, aby ho nikdo neslyšel. „Chci, abys věděla, že na tebe myslím každý den. Představoval jsem si, jak rozdílné by byly naše životy, kdybychom byli spolu. Nikdy bys nebyla tak nízko na seznamu mých priorit.“

„Draco-“ Dech se jí zasekne v hrdle, když z jeho úst vyjde další přiznání. V očích jí ďábelsky zableskne a začne se rozhlížet, „nechceš na chvíli zmizet?“

On se také rozhlédne a přikývne. „Můžeme se vydat k baru, ten je poblíž tajné chodby.“ Chytne ji za ruku a vede ji. Vidí, že Rona zastavil další z jeho bratrů a přidá do kroku. Proletí kolem baru až k tajnému vchodu. Draco zatlačí, vchod se otevře a hned za nimi se opět zavře.

Podívá se na ni a usměje se. „Nebyl jsem tu od doby, kdy byl Scorpius malý. Při společném objevování všech zdejších tajných chodeb jsme zažili spoustu zábavy.“

Tomuhle Dracovi, milujícími otci a zároveň hravému rošťákovi, nedokáže odolat. S postupujícím večerem se v ní zvedá plamen touhy k němu. Velmi tlumený ohýnek, který předtím stále hořel pro jejího manžela, právě zhasl.

„Draco,“ bojuje s hledáním těch správných slov. „Snažila jsem se od něj odejít, ale nechtěla jsem způsobit aféru, dokud jsem ve funkci. Došlo mi, že terapie nám nepomůže. On se nezměnil.“

„Já vím, že jsi to párkrát zkoušela. Pamatuješ si, před několika měsíci, nějak kolem tvých narozenin… Zaslechl jsem, když jsem šel k Harrymu a Ginny domů, jak jim říkáš, že vám to neklape.“

„Nebyla jsem si jistá, jestli jsi to slyšel. Ale celá léta jsem chtěla něco víc – víc čeho? Pořád nevím. Něco jsem v našem manželství dlouho postrádala. Ale neměli jsme ještě úřadujícího ministra, který by se rozvedl. Moje volební období končí krátce po svatbě. Tento týden chci oznámit, že už nebudu znovu kandidovat.“

„Ty nebudeš kandidovat? Jen kvůli Weasleymu?“

„Není to jen kvůli němu. Sloužím veřejnosti od mých sedmnácti. Jsem vyčerpaná. Chci toho na světě ještě tolik spatřit a tím nemyslím na diplomatické misi. Chci cestovat. Mé děti už jsou velké. Dospěla jsem do bodu, kdy nepotřebuji pracovat. Vydělala jsem dost peněz a mám slušnou předmanželskou smlouvu. Nic mě už nenutí s ním dál zůstávat.“

„Můžu ti něco ukázat?“

„Co?“

„Jak dobrá jsi v nitrozpytu?“

„Moje znalosti dost zrezavěly.“

„Víc nepotřebuješ.“

Zvědavě se na něj zadívá a zašeptá: „Legilimens.“ Spatří ukradený polibek, vzájemný smutek a její prosbu o vymazání vzpomínky.

Hermiona otevře oči a vidí chlapce, kterého před tolika lety políbila. Dlaní se dotkne jeho tváře, on její ruku vezme a jemně políbí. Dívají se na sebe ve slabém světle chodby. Připadá jim to jako znovunalezení mládí a nevinnosti. Cítí magnetismus dvou objektů, které byly dlouho na stejném orbitu a nyní se konečně střetnou. V tělech jim duní hudba ozývající se zvenčí. Vymaní svou ruku z jeho sevření, obejme ho kolem krku a stáhne si jeho hlavu k polibku. Draco si dává pozor, aby jí přenechal vedení a aby se ve všem rozhodovala sama. Jeho ruce ji obejmou v pase pod svrchníkem. Pohne jimi na její záda a rozepne jí zip na šatech, aby měl víc prostoru. Prsty mu pročesává vlasy, hladí ho na krku a hrudníku. Jejich vášnivé polibky jsou odzbrojující, ale on ji odstrčí, než zajdou příliš daleko.

„Takhle ne,“ řekne Draco. „Nemusíme se chovat jako párek puberťáků schovávajících se v rohu. Čekal jsem tak dlouho. Až si tě vezmu, chci se k tobě chovat jako k ženě, kterou jsi.“

„Opravdu?“ Je tolik vzrušená, ale chápe, kam tím míří. A zatímco Draco má všechnu trpělivost světa, ona ne. „Tak co navrhuješ?“

„Brzy pojedeš na evropský summit a diplomatickou cestu, že ano?“

„Ano.“

„Máš tlumočníka?“

„V každém státě nám ho poskytnou.“

„Najmi mě. Mluvím plynně osmi jazyky.“

„Děláš si legraci?“

„Potřeboval jsem koníčka, když Scorpius odešel do Bradavic.“

„Pojedu do Portugalska.“

„Quero,“ řekne portugalsky a políbí ji.

„Do Španělska.“

„Hacer el amor contigo,“ následuje dalším polibkem.

„Do Francie.“

„Dans tous les pays,“ líbá ji za uchem.

„Do Německa.“

„Auf jedem Kontinent.“ Polibek na krku.

„Do Řecka.“

„Efcharístisi sas.“ Polibek na klíční kosti.

„Do Bulharska.“

„I shte vi dade vsichko.“ A poslední polibek na vrchol ňadra.

„Co jsi to říkal?“

„Chci se s tebou milovat v každé zemi, na každém kontinentu, uspokojit tě a dát ti všechno.“

„Ježíši.“ Začne ho znovu líbat, když si na něco vzpomene. „Víš, že mě nenechají tě najmout, dokud nesplníš znalostní test.“

„Brnkačka.“

„Tvoje sebevědomí je daleko víc sexy teď, než když jsi byl mladší.“ Líbají se, dokud zvenku neuslyší svoje jména. „Sakra. Musíme se vrátit. To je Ron. Kam vede tahle chodba?“

„Do koupelny.“

„Perfektní. Můžu říct, že jsem se potřebovala osvěžit.“ Proplete si s ním prsty na ruce. „Veď mě.“

Když se dostanou z chodby do koupelny, je naštěstí prázdná. „Musíš odejít jako první. Běž napřed a bav se zbytek večírku s ostatními hosty. Bylo by podezřelé, kdybychom trávili celý večer jen spolu.“ Políbí ho ještě jednou na rozloučenou.

Ona se trochu se přepudruje a nastříká na sebe parfém, nalíčí si znovu ústa. Když vyjde z koupelny, Ron na ni čeká. „Hermiono, všude jsem tě hledal.“

„Promiň, potřebovala jsem jen do koupelny, vypila jsem toho trochu moc.“

„Jsi v pořádku?“ Zeptá se starostlivě.

„Ano, ale asi bych měla něco sníst. Je už otevřený bufet?“

„Jo, už jsem snědl dva talíře.“ Hrdě se poplácá po bříšku. Kdysi jí to připadalo roztomilé, ale teď jí to jen připomnělo, jak málo mu na ní záleží. Uspokojení chuti na jídlo pro něj bylo důležitější než jeho vlastní zdraví a to, jak se jí líbí. Ona na své postavě i životním stylu tvrdě pracuje, a to zůstává zcela bez povšimnutí.

„Dobře, skočím si pro něco na zub. Tak jsem se dnes večer soustředila na Rose, že ani nevím, co vlastně dělá Hugo?“

„Všichni bratranci hrají na zahradě opilecký famfrpál.“

„Ve slavnostních hábitech?!“

„Jo.“

„A tys jim na to nic neřekl?“

„No...“

„A co na to tvoji bratři a Harry?“

„Asi jsou venku s nimi.“

„Fajn. Nechávám to být.“ Je rozzlobená, ale snad ji jídlo v žaludku uklidní. „Chceš jít za nimi? Protože mám pocit, že bych si měla promluvit s pár lidmi.“

„Docela jo. Nevadí ti to?“

„Jasně. Běž. Jenom, prosím tě, ujisti se, že odrážeči nejsou tak opilí, aby rozbili Dracovi okna. Nebo ještě líp, všem řekni, prosím, aby udělali kolem domu ochranná kouzla.“

„Tak jo.“ Rychle ji políbí na tvář a odběhne.

Jídlo zhltne, protože musí zabavit několik hodnostářů a známých osobností - detail, který při schovávání ráda vytěsnila z mysli. Občas na sebe s Dracem upřou pohled, usmějí se a pokračují v rozhovorech s ostatními.

Nakonec se davy lidí zmenší, až zůstanou jen příbuzní. Jedna z dobrých věcí na tom, že rodina Weasleyových je tak početná, je, že když je čas uklidit, netrvá to při použití několika šikovných domácích kouzel moc dlouho. V mžiku bylo Malfoy Manor opět bez poskvrnky.

Draco klanu Wesleyových poděkuje za pomoc a slíbí, že dá svému personálu den volna. Všichni se navzájem obejmou a rozloučí.

„Rose, zůstáváte se Scorpiusem dnes v noci tady nebo přespíte v londýnském domě?“ zeptá se Hermiona své dcery.

„Budeme v Londýně. Musíme zkontrolovat psa,“ odpoví Rose matce.

„Dobře, tak se radši přemístěte hned. Už je pozdě.“ Hermiona dá Rose i Scorpiusovi pusu a obejme je.

„Malfoyi, super večírek.“ Ron mu potřese rukou a vůbec netuší, že Draco strávil velkou část večera dvořením se jeho ženě.

„Nemáš zač,“ řekne Draco s pevnou tváří. Hermiona si vzpomene, že byl vždycky nadaný na nitrobranu a pomyslí si, že je ten nejlepší člověk na udržení tajemství.

„Děkuji ti, Draco.“ Políbí ho na tvář. „Spojíme se s tebou ohledně té pozice tlumočníka. A také se uvidíme při přípravách na svatbu.“

„Ano. Napíšu tvé asistentce a domluvím s ní schůzku,“ říká kódovaně. „Dobrou noc.“

„Dobrou noc,“ odpoví, zatímco drží Rona za ruku. Ještě jednou se ohlédne a pak zmizí do noci.

 

PA: Zjistila jsem, že jsem úplně zapomněla, že Theodore Nott byl zapleten v té věci s obracečem času v Prokletém dítěti. Vynechávám spoustu detailů z toho příběhu, včetně TÉ-kterou-nesmíme-jmenovat. Používám hlavně charakteristiku postav.

Na pár vět jsem použila Google Translate, takže pokud mluvíte jedním ze zmíněných jazyků a chtěli byste mě opravit, ráda se poučím.

 

Příště nás čeká: Flashback do doby pár měsíců před začátkem tohoto příběhu. Jsme v bodě, kdy si Draco vybudoval silné přátelství s Harrym, Ginny a Hermionou, protože jejich děti byly v minulosti nerozdělitelné trio. Také poznáme, jak moc ovlivnila válka vztah Rona a Hermiony.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.09. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 3: Touha Od: Jacomo - 28.01. 2022
Trochu mě zklamalo, že se vztah mezi Hermionou a Dracem rozjel tak rychle, mám radši pomalejší kroužení, ale možná v jejich věku už nechtějí na nic čekat. A předpokládám, že se o tom víc dozvíme ve flashbackách, takže to bude přirozenější. Každopádně moc děkuju za překlad, Octavie.

Re: Kapitola 3: Touha Od: Yuki - 10.01. 2022
No tedy... taková tajná akcička na zásnubním večírku... :) I když chápu to... Ron Hermioně nic nenabízí, je pořád stejný a vůbec se nestará o její přání nebo potřeby, alespoň na mě to tak působí. A to, že chce s rozvodem Hermiona počkat až po konci funkčního období? To chce do té doby mít s Dracem aférku na zahraničních cestách? Ufff... to praskne dřív než stihne podat žádost o rozvod. Každopádně, všichni jsou tak dospělí a racionální :D Dost velký rozdíl oproti tomu, co tu čítám :) Dracova koníčka v jazycích bych uvítala taky :D Děkuju!

Re: Kapitola 3: Touha Od: sisi - 09.01. 2022
To bylo nádherné. Romantika začíná na Malfoy Manor. XDDD a Hermiona jako ministryně s tajemstvím - osobním tlumočníkem, to ještě bude kapitola pro tisk. :-P Na druhé straně je ovšem Ronald a jeho bříško čakjící na jídlo a také mozek fungující mezi třemi famfrpálovými obručemi. A pověstné množství Weasleyových! :-))) Jsem tak spokojená s touto povídkou, ráda, že pokračuje překlad. Dík a všechno nejlepší v roce 2022
Re: Kapitola 3: Touha Od: Octavie - 09.01. 2022
Děkuji, Sisi a přeju šťastný a zdravý nový rok i tobě :-). Jsem ráda, že se ti povídka líbí.

Re: Kapitola 3: Touha Od: Ani - 07.01. 2022
Spoustu věcí chápu, i když ne nutně schvaluju; co mě ale namíchlo je, že si nejsou schopní říct, že se mají rádi, ale počkají až po svatbě dětí, protože 1) bude po rozchodu s Ronem a 2) mediální skandál nezastíní svatbu. Vzít si s sebou milence jako tlumočníka na služební cestu je... Takže jenom očekávám, kdy to praskne a kolik nevinných to odnese. Jinak se mi líbí to zobrazení páru, který se od sebe postupně vzdaluje -- s otázkou, jak blízko si vlastně od začátku byl -- a sbližování s někým jiným ve vyšším věku. Díky!
Re: Kapitola 3: Touha Od: Octavie - 07.01. 2022
Nechci moc prozrazovat, ale nevím, jak to udělat. Nebude to tak hrozné, neboj :-). V mnoha věcech máš pravdu, ale v některých ne. Hodně věcí se vysvětlí v následujících kapitolách. Děkuji za komentář!

Re: Kapitola 3: Touha Od: Gift - 07.01. 2022
Chvilku mi trvalo, nez jsem se zorientovala, ale za to mohou pouze vanocni "prazdniny". Tuto dospelou Hermionu si moc uzivam. Skoda, ze dospelost nepreskocila i na jeji vztahy, tedy... ehm Rona. Jsem moc zvedava, co s Dracem dohromady vymysli. Moc dekuji!
Re: Kapitola 3: Touha Od: Octavie - 07.01. 2022
To jsem ráda, že je ti Hermiona sympatická. I mně se právě líbilo, že už to není žádná puberťačka (ani dvacítka), ale ženská, která už má leccos za sebou a se kterou se není až tak úplně těžké ztotožnit. V příštích kapitolách pochopíme víc, čeká nás několik flashbacků do zásadních momentů. Děkuji za komentář :-).

Prehľad článkov k tejto téme:

SaintDionysus: ( Octavie )11.11. 2022Epilog: Až do konce
SaintDionysus: ( Octavie )04.11. 202229. And I Love Her
SaintDionysus: ( Octavie )28.10. 2022Kapitola 28: Taková je doba
SaintDionysus: ( Octavie )21.10. 2022Kapitola 27: Na mém místě
SaintDionysus: ( Octavie )16.10. 2022Kapitola 26: Politika část 2
SaintDionysus: ( Octavie )09.10. 2022Kapitola 25: Politika
SaintDionysus: ( Octavie )16.09. 2022Kapitola 24: Zaklela jsem tě
SaintDionysus: ( Octavie )19.08. 2022Kapitola 23: Neohlížej se v hněvu
SaintDionysus: ( Octavie )12.08. 2022Kapitola 22: Věřící
SaintDionysus: ( Octavie )05.08. 2022Kapitola21: Nezastavitelná
SaintDionysus: ( Octavie )29.07. 2022Kapitola 20: Trable
SaintDionysus: ( Octavie )17.07. 2022Kapitola 19: Nepanikař
SaintDionysus: ( Octavie )01.07. 2022Kapitola18: Z obou stran
SaintDionysus: ( Octavie )27.06. 2022Kapitola 17: Kouzlo dvaceti čtyř karátů
SaintDionysus: ( Octavie )03.06. 2022Kapitola 16: Svět vcelku
SaintDionysus: ( Octavie )20.05. 2022Kapitola 15: Kouř a zrcadla
SaintDionysus: ( Octavie )06.05. 2022Kapitola14: Povídá se
SaintDionysus: ( Octavie )15.04. 2022Kapitola 13: Je to láska
SaintDionysus: ( Octavie )01.04. 2022Kapitola 12: Přecházení
SaintDionysus: ( Octavie )18.03. 2022Kapitola 11: Čím více mě ignoruješ, tím blíž se dostávám
SaintDionysus: ( Octavie )04.03. 2022Kapitola 10: Vše, co můžeš očekávat
SaintDionysus: ( Jimmi )18.02. 2022Kapitola 9 – Společné kroky
SaintDionysus: ( Octavie )11.02. 2022Kapitola 8: Zavíračka
SaintDionysus: ( Octavie )04.02. 2022Kapitola 7 – Nedělní ráno
SaintDionysus: ( Octavie )28.01. 2022Kapitola 6: Vyčkávací hra
SaintDionysus: ( Octavie )21.01. 2022Kapitola 5: Prosím, prosím, prosím, nech mě dostat to, co chci
SaintDionysus: ( Octavie )14.01. 2022Kapitola 4: Vzdušné zámky
SaintDionysus: ( Octavie )07.01. 2022Kapitola 3: Touha
SaintDionysus: ( Octavie )26.11. 2021Kapitola 2: Šmírák
SaintDionysus: ( Octavie )16.11. 2021Kapitola 1: Má oblíbená vybledlá fantazie
. Úvod k poviedkam: ( Octavie )12.11. 2021Úvod k poviedke