Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Drabbles solace 2021

Následky

Drabbles solace 2021
Vložené: solace - 18.10. 2021 Téma: Drabbles solace 2021
solace nám napísal:

Následky

Autor: Ladymage Samiko     Preklad: solace

Originál: Aftermath

Narodeniny, Šampanské

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Snape zastonal. Och, bože... Trpel. Všetko ho bolelo: hrdlo, chrbát, boky, hlava...

„Tu máš.“ Jej súcitný hlas sprevádzala hladkosť skla na jeho perách. „Vypi to!“ Zvraštil tvár a prehltol odvar, ktorý chutil ako spotená plesnivá korytnačka. Z úst mu unikol ďalší ston.

Reakciou naň bola vlhká utierka na čele. „Počkaj, kým zaúčinkuje.“

„Nie som na to príliš starý,“ zachripel podráždene.

„Pravdaže nie,“ pobavene odvetila Hermiona. „Miláčik, keď sa však chystáš vypiť také množstvo alkoholu a stráviť celý narodeninový deň bláznivým milovaním, skrátka to budeš musieť na druhý deň ráno zvládnuť.“


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hanka - 26.03. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: LenkaBe - 20.06. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: prodavacka - 16.08. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: augustyna - 25.12. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Následky Od: sisi - 18.10. 2021
Příště by měl vařit lektvar na kocovinu s lepší příchutí a v přijatelnější formě, co třeba jako citronový bonbon? Dík za překlad, je milé číst o papá Snapeovi na pokraji sil. Podpantoflizován, chudák, nemá jiné východisko.

Re: Následky Od: Claire - 18.10. 2021
Ale, ale, Severusi - v tvém věku a s tvými zkušenostmi bys už měl dávno vědět, že za všechno se platí. V tomto případě si nezaplatil za blbost, ale za chování, cos nepřizpůsobil stavu své tělesné schránky. :-D Díky za poučnou jednohubku, solace.

Re: Následky Od: denice - 18.10. 2021
Ne, Severusi, když jsi zvládl tohle, rozhodně nejsi příliš starý :-) Dostala mě zpocená plesnivá želva. Díky.

Re: Následky Od: Jacomo - 18.10. 2021
Nic není zadarmo, Severusi. Ale máš vedle sebe skvělou pečovatelku, takže to určitě zvládneš, bez ohledu na věk :-) Díky, solace, pobavilo :-)

Re: Následky Od: zuzule - 18.10. 2021
Mno ale urcite to i za tu bolest a hnusnej lektvar stalo. :D Dekuj!

Re: Následky Od: Octavie - 18.10. 2021
Jsem na vazkach, jestli s ním soucitit nebo mu závidět :-D. Děkuji:-).

Re: Následky Od: Gift - 18.10. 2021
Jo, Sverusi, stare kosti... :-) Ja s tebou soucit rozhodne nemam. Dekuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Ladymage Samiko: ( solace )18.10. 2021Následky
Toblass: ( solace )24.05. 2021Hriešne pôžitky
m_mcgonagall_65: ( solace )17.05. 2021Vedieť, čo robiť
Kairou Watoshimi: ( solace )10.05. 2021Prvé slová
eoforyth: ( solace )03.05. 2021Začutí
drakien69: ( solace )19.04. 2021Láska je... hluchá?
astopperindeath: ( solace )12.04. 2021Tak sa obráťte
reduxrex: ( solace )05.04. 2021Manželské šťastie
Sav: ( solace )29.03. 2021Manželské sľuby