Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Coeur Corrompu

Kapitola 7

Coeur Corrompu
Vložené: Jimmi - 02.10. 2009 Téma: Coeur Corrompu
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Coeur Corrompu : Smashed Sunshine.

7/24.

Kapitolu venujem Sele, beruške1, wanilke, komete, Jenny, ladyF, cyrus a JSark.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Coeur Corrompu

Kapitola sedem

Slunečné dny,
kam jste zmizely?
Mám nejpodivnější pocit, který patří tobě.

Dneska nemůžu spát,
všichni říkají, že je všechno v pořádku
pořád nemůžu zavřít oči
vidím tunel na konci těchle světel.

Proč vždycky prší na mě?
Je to, protože jsem lhal, když mi bylo 17?
Proč vždycky prší na mě?
I když svítí slunce, nemůžu se vyhnout blesku.

Travis – Why does it always rain on me?

http://www.karaoketexty.cz/

Lialo vo víre psychedelickej šedej a modrej a zaplňovalo svoje nevyhnuteľné miesto pristátia. (PP: psychedelický : zintenzivňující vjemy a požitky) Každá jednotlivá kvapka bola strávená vo svojom vlastnom svete potom, čo ju odmietli nebesá nad ňou. Len občas sa stretla s ďalšou svojho druhu, ale to nikdy netrvalo dlho. Nič nikdy netrvalo dlho pre tie špendlíkové hlavičky vody, ktorá letela nadol. Keď dopadali, očividne nehľadeli na osudovú smrť, ktorá čakala pod nimi. V tisíckach narážali na zem len, aby zanechali tú najmenšiu, úplne zabudnuteľnú stopu. Keď teraz Ginny pozrela nahor, cítila sa ako tie dažďové kvapky, bezvýznamná a úplne sama. Všade vôkol nej bola súdržnosť, a predsa stále od nej padala preč. Možno, pomyslela si, keby bola vyššia, potom by sa tie mraky nezdali byť tak ďaleko.

Tmavá hmla, ktorá sa zhodovala s jej náladou,  sa zdala usádzať po uličkách spojených so Šikmou uličkou. Od jej posledného stretnutia s tým striebornovlasým mužom si nemohla pomôcť, aby nepremýšľala o jeho situácii. On, rovnako ako ona, sa zdal byť úplne osamelý a to ju nútilo uvažovať. Najprv sa tie rušivé myšlienky pokúsila zablokovať, ale ako sa tá hrádza raz pretrhla, nemohla teraz robiť nič iné okrem premýšľania. Začínalo ju vyčerpávať. Pri pokuse uniknúť sama sebe sa rozhodla znova navštíviť Pansy Parkinsonovú a zistiť, či nedokáže získať miesto pobytu Dracovej ovdovelej matky.

Narcissa Malfoyová bola slávna tým, že sa po manželovej smrti utiahla do najvzdialenejších kútov čarodejníckeho sveta. Tá čistá nenávisť, ktorá bola na ňu namierená, bola neprekonateľná. Ginny si spomenula, ako jej otec kedysi povedal niečo o tom, že on ľutuje tých, ktorí žili v Luciusovom tieni. Im sa , podľa neho, dostane všetkej tej bolesti, ktorú Lucius dával druhým ľuďom. V tej dobe si Ginny myslela, že to bola proste vec, čo sa stáva. Ona sama nenávidela všetko, čo Malfoyovci reprezentovali a pohŕdala nimi za všetko to utrpenie, ktoré priniesli. Ale teraz bola rada, že jediné, čo jej otec mohol cítiť, bola ľútosť. Narcissa nikdy nebola známa svojimi cnosťami, ale nikdy nebola známa ani tým, že by bola zákerná. Stretnutie s ňou nebude tá najľahšia vec, ktorú Ginny kedy urobila. Pochybovala, že Narcissa bude veľmi ochotná porozprávať jej o Dracových tajomstvách.

Stojac teraz pre tým malým obchodom Ginny premýšľala o svojej poslednej návšteve. Ustaraný pohľad zdobil jej črty. Bola dosť silná, aby znova čelila neurotickej Pansy? V mysli jej naskočila predstava toho, ako ju Pansy v tom obchode zamyká a núti ju počúvať rozprávky o Dracovi. Nie, snažila sa sama seba presvedčiť, Pansy nie je šialená... že nie? Ginny zľahka prehltla a zamračila sa. Možno mala so sebou priviesť Rona. Volala prostredníctvom telefónu do jeho domu, ale on stále nedychtil po tom zdvihnúť ho. Zdalo sa, že je presvedčený, že by ho to vcuclo do nejakého iného sveta. Smiech sa zdvihol v jej pamäti a náhle sa všetko zdalo oveľa lepšie.

S iskrou v kroku vošla do Pansyinho obchodu so šatami. Znova sa cítila zaplavená množstvom oslnivých úžasných šiat, ktoré lemovali steny toho malého obchodu. Boli radené od tradičných až k tým, ktoré neboli z tohto sveta a všetky boli neodolateľné. Ginny načiahla ruku a prešla prstami po najbližších šatách. Boli tmavomodré s vločkami striebra vtkanými do látky. Boli nádherné vo svojej vlastnej jednoduchosti. Zrazu bola vytiahnutá zo svojej vlastnej fantázie malým prásk naľavo.

"Ach. Zase ty."

Ginny sa otočila, aby zistila, že vedľa nej stojí Pansy. Preč bol ten prívetivý úsmev, ktorý mala na sebe pri jej poslednej návšteve v tomto obchode. Jediné, čo tam bolo teraz, bol dôverne známy úškrn, ktorý ju preniesol späť do čias Rokfortu. Bol to predátorský výraz Slizolinčana, ktorý dychtil po krvi a práve ju našiel. Striasla sa pri tej drsnej spomienke.

"Ahoj znova," podarilo sa jej povedať spola pánovitým hlasom.

"Čo chceš tentoraz, Weasleyová?" zlomyseľne zamrmlala Pansy.

Na rozdiel od minula sa Pansy sa zdala byť viac sama sebou. Preč boli tie vhodnejšie šaty zo zelenej, teraz mala na sebe prosté šedé šaty. Ginny uvažovala, či to bola jej návšteva, čo mala na ňu takýto vplyv. Akosi predpokladala, že asi hej. Nikto sa nezdal šťastný, že by ju mal niekedy znova vidieť. Nuž... nie každý. Draco sa zdal ľahostajný, čo bolo viac než jej takzvaní priatelia.

"Bola som zvedavá, či by som sa ti mohla položiť pár ďalších otázok o Dracovi Malfoyovi," povedala ľadovo.

"Nuž, tak už viacej nebuď zvedavá, Weasleyová. Ani nechcem viacej počuť meno toho všiváka. Takže nie, nemôžeš sa mi položiť pár ďalších otázok," vyšplechla Pansy na Ginny. "Po tom všetkom, čo mi urobil, čakáš odo mňa, že ti ho pomôžem nájsť!?"

"Nuž... áno," pomaly odvetila Ginny, nápad formujúci sa v jej hlave. "Pozri, ak ho chytíme, s najväčšou pravdepodobnosťou ho pošlú do Azbakanu."

"Azbakanu?" prerušila ju zrazu Pansy, záujem ju lapil do Ginninej siete.

"Samozrejme. Po všetkých tých hrozných veciach, čo urobil... a nielen tebe. V skutočnosti som počula, že proti nemu môžu použiť sériové zneužitie žien, keď budú schvaľovať  rozsudok," povedala vecne.

"Môžu?" neveriacky odvetila Pansy.

"Ach, áno. Pozri, počula som takú fámu, že vliezol do postele s príbuznou veľmi mocného čarodejníka. Podľa všetkého ju dostal do druhého stavu a potom ju opustil! Presne takto," Ginny luskla prstami, snažiac sa neusmiať nad vlastnými klamstvami.

"Ach, nemôžem tomu uveriť! Je zázrak, že ja som nebola v tom stave, pri tom množstve, čo chcel, aby... nuž, veď vieš..." Pansy jej venovala tajnostkársky úsmev a Ginny si nemohla pomôcť, aby sa nezachichotala. Dokázala si predstaviť, že by Draco mohol byť takým typom muža.

"Podľa všetkého," Ginny prešla do šepotu, "tento mocný čarodejník bol tak naštvaný na to, čo Draco urobil, že za ním poslal dementorov, aby ho dostali. To je dôvod, prečo sa ho moja firma snaží zadržať."

"Sériový zvodca... Nuž, myslím, že za toto je Azbakan pre neho primeraný trest! Nemôžem uveriť, že to neurobili už skôr! Ak si to nejaký chlap zaslúži, tak je to ten malfoyovský odpad. Čo to potrebuješ vedieť?" nadšene sa hrnulo z Pansy.

Ginny sa ľstivo usmiala nad faktom, že dokázala naviesť Pansy, aby takto uvažovala. Z jej strany to bol zásah čistého génia. Možno strávila priveľa času v Dracovej blízkosti. Jeho sklony klamať  sa museli na ňu nevyhnutne obtrieť. Zrazu sa všetko zdalo byť oveľa ľahšie. Jediné, čo zostávalo urobiť, bolo zistiť, kde je Narcissa a potom zistiť, kde je Draco. Čoskoro bude koniec.

***

"Ginny... Ginny?"

Ginny vzhliadla nahor do znepokojenej tváre Hermiony Grangerovej. Upokojujúco sa usmiala. "Áno?"

Hermiona sa zľahka zasmiala. "Na sekundu som si myslela, že sme ťa stratili úplne. V poslednej dobe sa zdáš byť trochu v oblakoch."

"Prepáč. Kvôli tomuto prípadu a tomu všetkému mám toho teraz veľa na mysli," potichu povedala Ginny, jej oči sa stočili k jej nohám. Tá vina z klamania svojim priateľom ju začínala sťahovať nadol. Všetci k nej boli úplne poctiví, a predsa im nemohla povedať niečo tak dôležitého. Práve premýšľala o svojich dôvodoch na ochranu Draca, keď ju Hermiona vytrhla z jej myšlienok.

"Hovor mi o tom! Ron sa zdá byť v tejto kancelárii jediný človek, ktorý je ako-tak bezstarostný,  a to nie je veľa," jej priateľka sa smutne usmiala, "ministerstvo začína vyvíjať nátlak. Zaiste sa ponáhľajú zbaviť sa Malfoya!"

"Ale veď je to len týždeň!" s odporom riekla Ginny.

"Zdá sa, že si myslia, že by sme už mali byť schopní doteraz ho chytiť," vzdychla si Hermiona. "Osobne si myslím, že sa nikam nedostávam. V skutočnosti začínam byť frustrovaná z nedostatku akcie, ktorej sa mi dostáva!"

Ginnine oči sa roztvorili pri poznámke svojej priateľky a trochu jej poklesla čeľusť. Hermiona sa poriadne začervenala.

"Nemyslela som to tak," zamrmlala, "len som myslela, že nie som schopná bojovať s nikým okrem Rona."

"Samozrejme, že si," so zachichotaním riekla Ginny. Bola to taká úľava mať konečne znova niekoho, s kým sa dá poklebetiť. Doberanie Pansy bola zábava, ale nebolo to také dobré ako časy, ktoré trávievala s Hermionou. "Hovoriac o akcii, ako sa ti darí? Nejaký chlap na obzore?"

"Nie!" Zajačala Hermiona s rumencom. Vidiac ten výraz na Ginninej tvári sa zahanbene usmiala. "V poriadku, možno..."

"Ach, kto?" riekla dychtivo. "Je to niekto, koho poznám?"

"Áno... ale to je všetko, čo poviem!"

"Kazíš zábavu," odvetila Ginny s ďalším zachichotaním, keď na ňu vyplazila jazyk. Hermiona sa k nej pripojila v nákazlivom smiechu a čoskoro tá miestnosť, ktorá len pred pár sekundami bola taká prázdna, bola zaplnená až po okraj. Prerušilo ich len slabé zaklopanie na dvere a nechcená tvár nakukla spoza kraja dverí. Pomaly to zabilo ten chichot a nahradilo ho vážnym tichom. Ten druh ticha, ktoré by normálne Ginny znervóznilo. Ale teraz si priala, aby neskončilo.

"Ginny..." potichu povedal Harry, zízajúc na ňu svojimi prenikavými zelenými očami. "Môžem s tebou hovoriť?"

Hermiona sa postavila a zľahka poťapkala Ginninu ruku. "Budem v druhej izbe, keby si ma potrebovala," zašepkala a rýchlo opustila miestnosť, zanechajúc Ginny a Harryho znova osamote.

"Čo chceš, Harry?"

"Musíme sa porozprávať."

"Nemáme sa o čom porozprávať."

"Musíme sa porozprávať o všetkom."

Ginny sa zaklonila v kresle. Ani úsmev neprerazil medzi nimi dvoma a pre ňu bol tento rozhovor príliš známy. Pripomenul jej tú noc, keď jej dal tak nemilosrdne kopačky. Vtedy jej jeho dôvody pripadali absurdné, ale teraz sa zdali skoro rozumné. Ale nič ju nemohlo zbaviť toho pocitu, ktorý cítila, keď sa jej srdce rozpadlo na tisíc kúskov. Nič nemohlo odniesť preč tú noc, ktorú strávila v snení, že je to všetko len sen a že Harry znova pribehne k nej. Nič ju nemohlo zbaviť tej naprostej bolesti, ktorú jej spôsobil tým, že ju jednoducho prestal milovať. Teraz jediné, čo zostalo, bola prázdnota. Nedokázala sa ani prinútiť, aby sa stretla s jeho očami. Znamenalo by to priznať zrejmé. Harry sa nikdy nechystal vrátiť späť k nej a všetka tá láska, ktorú k nemu cítila, sa premrhala.

"Dobre teda," povedala nakoniec. "Môžeme sa porozprávať, ale nemyslím si, že existuje niečo, čo ty možno povedať musíš, ale čo by mňa prinútilo chcieť počúvať."

Harry slabo prikývol a posadil sa na miesto oproti Ginny. Čierne vlasy mu spadli do tváre a rýchlo ich odsunul preč. Okuliare na nose mal mierne nakrivo, čo mu dávalo roztomilý, váhavý výraz. A predsa pod tým všetkým bol muž a ach, čo za muža to bol. Bytie hráčom metlobalu zlepšilo už aj tak bezchybného Harryho v mnohých ohľadoch. Jeho ruky boli svalnaté a riadne silné a Ginny zistila, že túži po jeho stratených objatiach. V skutočnosti bol zvyšok jeho tela ovplyvnený rovnakým spôsobom, ale vždy to bola jeho náruč, ktorú Ginny milovala. Bola taká silná okolo nej a skoro mohla cítiť, ako sa svet zastavil, keď ju objímal. Ale keď sa na neho práve teraz pozerala, snažila sa zadržať tú vlnu emócií, ktorá ňou pretekala.

"Ginny," začal. "Uvedomil som, že som možno tú situáciu nezvládol najlepšie, ako som mohol." Ginny zavrčala a prekrížila si ruky na hrudi. "Jednako... Myslím, že to, čo som urobil, bolo v najlepšom záujme nás oboch. Nechcem, aby si musela byť vo vzťahu, ktorý pozostáva z občasných návštev a pravidelných dopisov."

"Ak si nič z toho nechcel, potom si mal odmietnuť tú prácu v Číne," zašepkala chrapľavo Ginny.

"Takýto zážitok je len raz za život, Gin. Nemohol som tak celkom povedať nie!" podráždene odvetil Harry.

"Nie, Harry," povedala rozhodne Ginny, vzhliadnúc do jeho očí. "Toto bol zážitok na celý život."

Harry trochu prikývol a vzdychol si, klesnúc hlbšie do kresla. Zdalo sa, že má problém s jej nedostatkom snahy komunikovať. "Bola by si šla so mnou, keby som ťa požiadal, Gin?"

"Kvôli tebe by som bola urobila čokoľvek," zašepkala Ginny.

Harry znova prikývol a rázne sa postavil. "Potrebujem premýšľať, ale potrebujem s tebou znova hovoriť. Odchádzam pozajtra. Stretnem sa s tebou zajtra." A s tým vybehol z kancelárie.

"Nie, Harry," povedala Ginny zatvoreným dverám. "Nestretneš."

Pozerajúc sa na svoj stôl, zízala na kúsok papiera, ktorý tam ležal. Na ňom načmáraná tým najúhľadnejším rukopisom bola adresa. Adresa, ktorá v tomto okamihu času pre Ginny znamenala veľa. Namiesto toho byť niekde, kde ju Harry mohol nájsť, bude ona tam.

Tam s Narcissou Malfoyovou.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 7 Od: cyrus - 02.10. 2009
fuuu dobre... sikovna kapitolka... tu pansy fajne vydrb....ala... aj toho Harryho... ale mna viac zaujima koho to ma ta Hermiona... :))) zeby sa nam to trosku zamotalo??? vcera som comment nedavala tak aj za vcerajsiu dakujem, aj za dnesnu dakujem...

Re: Kapitola 7 Od: kometa - 02.10. 2009
No, rozhovor Ginny s Pansy fakt stál za to :-D Dík za překlad a věnování, Jimmi, bylo moc fajn mít dvě kapitolky v jeden den :-)

Re: Kapitola 7 Od: Neprihlásený - 02.10. 2009
Měla jsem chuť Ginny zatleskat. Přece nebude na Harryho čekat někde v koutě, až se milostivě rozhodne!A mam takový pocit, že už na ní někde čeká někdo lepší...;) Díkky Jimmi za superrychlý překlad i za věnování!

Re: Kapitola 7 Od: beruska1 - 02.10. 2009
ginny že byla v nebellvíru, ne tato Ginn určitě ne. skvělé. děkuju za ppřeklad, pěkně se některé věci rozuzlují a jiné zase zauzlují :-D

Re: Kapitola 7 Od: Sela - 02.10. 2009
Do jaké koleje to Ginny chodila? :-) Něco tak Zmijozelského.:-) Dík za skvělý a rychlý překlad.

Re: Kapitola 7 Od: 32jennifer2 - 02.10. 2009
super kapitolka, som zvedavá, čo jej Narcissa povie...a to ako oklamala Pansy...super =D dík

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )27.12. 2009Pdf na stiahnutie
Smashed Sunshine: ( Jimmi )29.11. 2009Kapitola 24
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.11. 2009Kapitola 23
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.11. 2009Kapitola 22
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.11. 2009Kapitola 21
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.11. 2009Kapitola 20
Smashed Sunshine: ( Jimmi )22.11. 2009Kapitola 19
Smashed Sunshine: ( Jimmi )21.11. 2009Kapitola 18
Smashed Sunshine: ( Jimmi )18.11. 2009Kapitola 17
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.11. 2009Kapitola 16
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.11. 2009Kapitola 15
Smashed Sunshine: ( Jimmi )13.11. 2009Kapitola 14
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.11. 2009Kapitola 13
Smashed Sunshine: ( Jimmi )30.10. 2009Kapitola 12
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 11
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 10
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.10. 2009Kapitola 9
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.10. 2009Kapitola 8
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.10. 2009Kapitola 7
Smashed Sunshine: ( Jimmi )01.10. 2009Kapitola 6
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.09. 2009Kapitola 5
Smashed Sunshine: ( Jimmi )23.09. 2009Kapitola 4
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.06. 2009Kapitola 3
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.03. 2009Kapitola 2
Smashed Sunshine: ( Jimmi )10.11. 2008Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )10.11. 2008Úvod