Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Krátke poviedky od LoveBugOC 2021

Light&Dark - 2. Vyžívanie sa v temnote

Krátke poviedky od LoveBugOC 2021
Vložené: Jimmi - 23.08. 2021 Téma: Krátke poviedky od LoveBugOC 2021
Jimmi nám napísal:

Light&Dark

Názov: Svetlo a temnota

Odkaz na originál: https://www.fanfiction.net/s/7476019/1/

 

Žáner: Romantika/Angst

Autor: LoveBugOC

Odkaz na autora: https://www.fanfiction.net/u/2072544/

 

Počet slov: 2425

Rating: K 

Obdobie: Rokfort

 

Zhrnutie: On chce, aby ho zachránila./ Ona sa chce pochovať v jeho temnote a nechať sa ňou pohltiť. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Vyžívanie sa v temnote  



X

 

Pozerá naňho cez celú miestnosť a mlčky sleduje, ako sa oblieka. Cez boxerky si natiahne nohavice a ona žasne nad tým, ako mu sedia na bokoch. Nakloní sa dopredu, načiahne sa na vrch komody po tielko a potom si ho natiahne cez hlavu a ona sleduje, ako sa mu plynulo pohybujú svaly na rukách. Jeho pohyby sú ladné a dokonalé, presne také, aké boli vždy. On však, rovnako ako ona, nie je dokonalý. Už nie je.

Už nikdy znova nebude.

Neponáhľa sa s obliekaním košele a zapínaním gombíkov. Odhora nadol. Prvé tri vynechá, bojí sa, že by sa mohol udusiť, keby ich zapol príliš vysoko. Vie, že sa pozerá; vždy sa pozerá. Cíti na sebe jej prenikavý pohľad, jej hnedé oči ho sledujú po miestnosti. Možno si ani neuvedomuje, že to robí.

Alebo jej je to možno jedno.

Nakoniec si prehodí plášť a naposledy sa k nej otočí, než odíde; obaja vedia, že sa vráti. Rovnako ako obaja vedia, že v dňoch, keď ho navštevuje ona, sa vždy vráti aj ona.

Rozpačito na ňu kývne.

Ona prikývnutie opätuje, pevne si drží prestieradlo na nahej hrudi.

Je to smiešne - alebo vlastne nie je -, že ešte pred chvíľou spolu šukali do bezvedomia a teraz si nemajú čo povedať.

Ale to nie je tak celkom pravda, však?

Majú si čo povedať. Len to ani jeden z nich povedať nechce.

Nevie, čo hľadá, ani čo si myslí, že v nej nájde. Pokoj? Prijatie? Vášeň poháňanú nenávisťou? Ale to je v poriadku, pretože ani ona nevie, čo hľadá.

 

X

 

Chápu. Obaja si prešli peklom, obaja boli jeho svedkami, prijali ho a zároveň sa ho báli. Obaja chápu. Možno práve preto spolu stále končia v posteli.

Možno preto za ňou chodí do krčmy, ktorú ona navštevuje každý piatok večer.

Možno preto si ona vyberá tú istú krčmu.

Nie je to nič výnimočné. Nie je to láska. Nie sú to nežné dotyky a jemné pohladenie. Nie je to pomalé a nádherné a dokonalé. V skutočnosti je to práve naopak.

Je to tvrdé a rýchle a zúfalé. Je to žiadostivé a lačné. Sú to krvavé škrabance od nechtov a modriny v tvare odtlačkov rúk. Je to chaotické a nešikovné a nemotorné a také nedokonalé.

Je to šukanie.

Čisté. Šukanie.

Nezostane ju potom objímať; prečo by to robil?

Ani ona ho nepožiada, aby zostal a objal ju.

 

X

 

Pozoruje ju z druhej strany miestnosti, ako si upravuje pás sukne okolo bokov; a on ju chce strhnúť z jej krémových, hladkých nôh. Pozoruje ju, ako si cez hlavu preťahuje blúzku a jej kučery poskakujú na všetky strany; a on ich chce zúfalo zachytiť. Chveje sa - chveje sa po orgazme -, keď si strká ruky do saka a zámerne sa vyhýba jeho pohľadu. Ale on ju aj tak pozoruje, pretože je na nej niečo také... fascinujúce. Niečo, čo ho uchvacuje; to isté, čo ho uchvátilo na Rokforte.

Ona vie, že ju pozoruje, a zúfalo sa to snaží ignorovať. Ignoruje husiu kožu, ktorá jej naskakuje na koži, a chvenie, ktoré jej prechádza po chrbte, a teplo, ktoré sa jej hromadí medzi nohami. Musí sa vrátiť do práce a posledné, čo potrebuje, je meškať už druhé popoludnie po sebe, pretože nemá silu ignorovať jeho návrhy.

Nevenuje mu ani chvíľku pohľadu, kým sa otočí na ihličkových podpätkoch a vyjde z miestnosti.

 

X

 

Podujatia na ministerstve sú najhoršie. Konkrétne tie, ktoré oslavujú výročie dňa, keď sa pred tromi – piatimi - siedmimi rokmi skončila vojna. Iste, počiatočná oslava bola to, čo všetci potrebovali. Všetci potrebovali trochu šťastia, lúč nádeje, výhľad na svetlé zajtrajšky, ktoré ich čakajú. Ale teraz...

Teraz sa všetci musia pohnúť ďalej.

Teraz ich nenávidí.

Cíti na sebe jeho pohľad z druhej strany miestnosti - či ho necíti vždy? A keď mu venuje pohľad ona a pozrie sa Ronovi cez plece na miesto, kde on stojí pri zadných dverách, vie, že si myslí to isté, čo ona. Je rovnako nesvoj a túži odísť ako ona.

A tak prikývne - ich tichá, ale účinná komunikácia - a on jej prikývnutie opätuje, než si strčí ruky do vreciek a vyjde zadnými dverami. Vymyslí si výhovorku - zajtra sa musí stretnúť s matkou na raňajky, takže musí odísť skôr - a potom premiestni na chodbu pred jeho spálňou. Sotva prejde dverami, vtiahne ju dovnútra za pás a pri zatváraní dverí ju prirazí k nim, s plným úmyslom ju strhnúť - ošukať ju -, kým ani jeden z nich nebude môcť chodiť.

A ona to miluje.

Túži po tom.

 

X

Zanecháva stopy - áno, stopy s "y". V množnom čísle. Jej pokožka, ktorá je inak bezchybná, krémová a hladká, je pokrytá jeho "značkami" na tých najintímnejších miestach - pre prípad, že by sa rozhodla mať niečo s niekým, kto nie je on (samozrejme, že by to neurobila); značí si svoje územie. Nie že by ju miloval, nikdy ju nebude milovať. Ale aj tak si ju označí, vyhlási ju za svoju.

Sú to cucfleky a stopy po uhryznutí na jej krku, za ušami, na bokoch a vnútornej strane stehien. Sú to modriny v tvare odtlačkov rúk a škrabance od nechtov na jej zadku.

Ničí ju fyzicky aj psychicky, láme ju.

Vie, že nie je šťastná - ako Potter, Weasley a to dievča od Weasleyovcov.

Vie, že je rovnako smutná, nahnevaná a deprimovaná ako on.

A on sa na tom priživuje.

Spočiatku si myslela, že ho dokáže zachrániť. A potom tým, že ho zachráni, možno napraví kúsok samej seba. Bol zranený - vlastne zničený. A ona sa naozaj snažila.

Len sa jej to v skutočnosti nepodarilo.

Pretože v snahe zachrániť ho, v snahe napraviť ho, ešte viac zlomila samu seba.

Dovolila mu, aby ju stiahol pod hladinu.

A dovolila mu, aby ju fyzicky zlomil, pretože v bolesti našla útechu.

Nachádza útechu v tom, že ju chce - potrebuje ju - ako nikto iný. (Ona je napokon jediná, kto mu dá to, po čom túži. Drsnosť. Násilie. Zúrivosť).

Nachádza útechu v stopách, ktoré jej robí po celom tele, keď si ju berie a necháva si ju ako svoje vlastníctvo.

 

X

 

V tejto chvíli len chcú obaja to isté.

Ona chce zaliezť do najbližšej diery a pochovať sa v jeho temnote, nechať sa ním pohltiť. Chce sa utopiť v mori ničoty.

On ju chce strhnúť z jej smiešne vysokého piedestálu, na ktorý ju, zdá sa, všetci stavajú, a utopiť ju vo svojej vlastnej značke zla. Chce zničiť jej rozprávkovú budúcnosť plnú šťastia a lásky a nechať si ju pre svoje vlastné mizerné potešenie.

Chcú žiť navždy v temnote - pretože je to ľahké.

Pretože je to pochmúrne, chladné a depresívne a neexistujú žiadne očakávania.

Je to jednoducho čierne.

Len čierne.

 

XXX


PP. Koniec tejto dvojdielnej poviedky

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 21.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Prekvapilo ma, ze to je pokracovanie, akoby to s prvou castou nemalo uz nic spolocne. Museli toho riadne zazit, ked sa tak zmenili....

Re: Vyžívanie sa v temnote Od: Claire - 26.08. 2021
Člověk skoro vždycky touží po tom, co nemá a mít nemůže. Hledá náhražky a nebo ospravedlnění - ani jedno nevydrží fungovat moc dlouho. Ale po tu krátkou dobu, co iluze bude fungovat, by si ji měli užívat. Děkuji za překlad.

Re: Vyžívanie sa v temnote Od: Octavie - 25.08. 2021
Odvrácená strana války. Je naprosto možné, že celý příběh mohl pokračovat takhle. Jsem ráda, že se moc autorů touhle cestou nevydal, je to depresivní:-D. I tak děkuji za úžasný překlad, někdy je důležité si přečíst i takovouhle povídku.
Re: Vyžívanie sa v temnote Od: Jimmi - 25.08. 2021
Mne to stále pripadá ako vsuvka do niektorej tej dlhej, čo som prekladala... tiež tam boli škrabance a stopy na tele, drsný sex... až po čase sa to zmenilo. Ale už to nejdem hľadať. Len si spomínam, že pri tejto autorke ma zaujalo to, že tú istú tému/zápletku podáva zakaždým trochu inak a pritom niektoré motívy sa opakujú. Určite mám v pláne od nej preložiť takmer všetko, okrem next gen, to ostane na ďalší rok. Ale tie kratšie poviedky a hlavne tie temné asi áno. Uvidíme. Ďakujem

Re: Vyžívanie sa v temnote Od: Lupina - 24.08. 2021
Ach, to bolelo. Děkuji, Jimmi.

Re: Vyžívanie sa v temnote Od: Jacomo - 24.08. 2021
Tak toto jsem nečekala. Tolik temnoty, když na začátku bylo zářivé světlo. Ale dává to smysl, kruci, až moc. Ano, ty dva kousky určitě patří k sobě. Jen nevyznívají příliš optimisticky. Děkuju moc, Jimmi, za zajímavé počtení.

Re: Vyžívanie sa v temnote Od: zuzule - 24.08. 2021
Silny zazitek... Z tohodle ciselo zoufalstvi. Dekuju!

Re: Vyžívanie sa v temnote Od: sisi - 23.08. 2021
Světlo a tma - rub a líc, jedni nemůže existovat bez druhého. Evidentně se to týká i vztahů, pocitů. Každý v sobě máme oboje a aby nepřevážilo jedno, musí se občas ulevit i onomu nechtěnému zlu. Jen malou krůpěj, aby vyvážila všechno ostatní, co děláme. Ovšem najít pak světlo na konci tunelu bude obtížné. Moc děkuji za překlad.

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )31.12. 2021Priznania zo strachu II.
LoveBugOC: ( Jimmi )30.12. 2021Ocinovo dievčatko
LoveBugOC: ( Jimmi )29.12. 2021Priznania zo strachu I.
LoveBugOC: ( Jimmi )29.12. 2021Do páru treba troch
LoveBugOC: ( Jimmi )28.12. 2021Dokonalá štedrovečerná večera
LoveBugOC: ( Jimmi )07.10. 2021Prípad č.1
LoveBugOC: ( Jimmi )16.09. 2021Dátum exspirácie II. 2/2
LoveBugOC: ( Jimmi )15.09. 2021Dátum exspirácie II. 1/2
LoveBugOC: ( Jimmi )08.09. 2021Dátum exspirácie
LoveBugOC: ( Jimmi )06.09. 2021Žiť, smiať sa a milovať
LoveBugOC: ( Jimmi )03.09. 2021Amortencia 2. Kapitola
LoveBugOC: ( Jimmi )02.09. 2021Amortencia 1. kapitola
LoveBugOC: ( Jimmi )23.08. 2021Light&Dark - 2. Vyžívanie sa v temnote
LoveBugOC: ( Jimmi )23.08. 2021Light&Dark - 1.Tancovať vo svetle