Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Lady Malfoy

Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2

Lady Malfoy
Vložené: Jimmi - 16.06. 2021 Téma: Lady Malfoy
Jimmi nám napísal:

 


Lady Malfoy

Prekladateľ : Jimmi

Názov originálu: Lady Malfoy

Autor originálu : cherrypie3601

Počet slov originálu: : 224 342

Rating : M 16+ -

 


PP. Tak som sa fakt rozhodla pokúsiť sa dotiahnuť to do konca júna po 18. kapitolu, keď už budeme mať všetkých hráčov na scéne...  Uvidíme. Len pripomínam, že sme asi len v tretine poviedky a hlavná pointa sa, myslím, ešte ani nenaznačila.  Keď toto vkladám, tak ste si práve prečítali, ako sa v Hledaní zobudil Rokfort :) 
Takže ešte asi niečo menej než 15 tisíc...   dilema čo skôr... 51 z Hledání alebo 16 z LM alebo... ****. Basket Case ani nezačínam.

Začínam mať s LM problém... zakaždým skĺznem ku originálu a spamätám sa až o pár kapitol neskôr...  Preto ten deadline s 18.  Tým naznačujem, že sa máte fakt an čo tešiť. Ďakujem všetkým za komentáre.

 



Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Hermione vystrelila hlava tak rýchlo, že mala pocit, že sa jej zatočila hlava. S vydeseným výrazom sa zahľadela na Draca a ani jeho dokonalá maska nedokázala zakryť výraz znepokojenia. Hermiona zrazu pochopila jeho utrápený výraz, ktorý mal na sebe na začiatku cesty.

Mal strach. Lekárske vyšetrenie bude znamenať, že sa bude musieť postaviť tvárou v tvár liečiteľovi, ktorý ju skontroluje od hlavy po päty a uistí sa, že je v dobrej fyzickej kondícii, alebo aspoň v takej ako predtým. Trojročnému chlapcovi s nožnicami by trvalo dve minúty, kým by našiel popáleniny na jej rukách a nohách, a ďalšie tri minúty, kým by úplne odhalil jazvy. Skúsenému liečiteľovi z ministerstva to bude trvať  menej ako tridsať sekúnd.

„Lekárske vyšetrenie?“ spýtala sa znova, čím si potvrdila to, o čom vedela, že počula.

„Áno,“ odpovedal Draco, a hoci jeho hlas znel nenútene, v jeho očiach videla obavy. „Dúfam, že sa nebojíš ihiel rovnako ako výšok,“ dodal.

Hermiona prevrátila očami nad jeho chabým pokusom zakryť úzkosť. „Nájdu tie popáleniny,“ povedala mu a rozhodla sa byť priama, namiesto toho, aby hovorila v šifrách. Dracova tvár na sekundu ochabla, ale kým sa spamätala, mal masku opäť nasadenú. Musela mu to uznať: udržanie takého prázdneho výrazu si vyžadovalo veľký výkon.

„Predpokladám, že áno,“ súhlasil.

„A to ti nevadí?“

„Prečo by malo?“

„Pretože vieš rovnako dobre ako ja, že sa budú pýtať.“

„A ty im odpovieš,“ odpovedal ľahostajne.

„Ale...? Vieš, že si nemôžeš dovoliť, aby ministerstvo poznalo pravdu...“ Hermiona začala nedôverčivo.

Draco náhle vystrel plecia a čeľusť sa mu zovrela. Bez varovania siahol za seba a vytiahol hrubé hnedé vrecko veľkosti dlane. „Stačí to?“ povedal ľadovo, keď jej podával vrecúško.

Hermionine hnedé oči sa rozšírili. „Čo je to?“ spýtala sa prekvapene.

Malfoy jej neodpovedal, namiesto toho sa rozhodol s prázdnym výrazom pozerať von oknom. Hermiona videla skrz jeho priehľadný závoj až do červenej zúrivosti v jeho očiach. Siahla do tašky a cítila, ako jej prsty tlačia na niečo hladké a studené... bolo tam toho veľa. Znova sa pozrela na Malfoya, a keď sa nedočkala žiadnej reakcie, vysypala si vrecko do lona.

Spadla na ňu hromada zlatých mincí a rýchlym pohľadom ich prešla; Hermiona odhadla, že v tej kope je viac ako tisíc galeónov.

„Čo je to?“ spýtala sa.

„Peniaze,“ odpovedal Malfoy chladne a znova sa otočil tvárou k Hermione.

„Na čo?“

„Za tvoje mlčanie.“

Hermiona mala teraz v tvári zdesený výraz. Mince na jej kolenách sa trblietali v slnečnom svetle, ale Hermiona sa dokázala sústrediť len na zvráteného, chladného muža, ktorý sedel oproti nej.

„Ty... ty... ty.“ Nemohla ďalej a oči sa jej zaliali slzami. „Ty sebecký, egocentrický kretén!“ zakričala.

Slzy sa jej teraz nemilosrdne rozlievali po tvári, keď hovorila k prekvapenému Malfoyovi. „Nemôžem uveriť, že máš tú drzosť takto o mne premýšľať!“ kričala. „Ty... úplný... blbec!“

„Grangerová...“

„Sklapni! Myslíš si, že sa dám kúpiť? Po viac ako desiatich rokoch, čo ma poznáš, máš úprimne tú drzosť myslieť si, že mi môžeš hodiť zlato do tváre a potom mi rozkazovať? Tieto lacné taktiky možno fungovali na tvojich zvrátených priateľov, ale ja... ja na teba tak pôsobím? Po tom všetkom, čo som urobila proti Voldemortovi a... a smrťožrútom, si stále myslíš, že si ma môžeš kúpiť?!“

Malfoy stále hľadel na Hermionu so zmäteným výrazom v tvári.

„Nemôžeš predpokladať, že ľudia sú podradnejší ako ty len preto, že sú chudobnejší! Možno nemám tvoje peniaze ani tvoje hlúpe veľké sídlo, ale každý večer chodím domov k rodine,“ odsekla. „Kedy si naposledy sedel pri večeri s ľuďmi, ktorí ti dali pocítiť, že okrem teba na nikom inom nezáleží? Kedy ťa naposledy niekto držal za ruku a pozeral sa na teba, akoby sa vôbec nedokázal prestať pozerať?“

Malfoy na ňu pozrel s nechápavým výrazom. Hermionine začervenané líca a mokré oči boli pre toho rezervovaného muža ohromujúcim pohľadom a cítil, ako z jej vlhkej tváre sála teplo.

„Nechcem tvoje nechutné peniaze,“ povedala, keď si rukávom utierala slzy. „Nechcem tvoje drahocenné malfoyovské zlato. A nemôžem uveriť, že máš tú drzosť považovať ma za takú nečestnú ako si ty. Nechcem ťa vydierať... nechaj si svoje špinavé peniaze. Dúfam, že si jedného dňa uvedomíš, že nie všetky veci sú zo striebra a zlata.“ Zlaté mince zhodila z kolien a tie sa s rachotom rozleteli o sedadlá a dopadli na plyšový koberec.

To bola posledná kvapka.

„Ak tie peniaze nechceš, tak si ich neber,“ povedal Malfoy, zaťal päste a zovrel čeľusť. „A neopováž sa myslieť si, že len preto, že si strávila pár mizerných dní v mojom dome, ma kompletne poznáš. Domnievaš sa, že ja som úzkoprsý, keď ty so svojou povýšenosťou a pýchou si myslíš, že nikto nemôže byť múdrejší ako ty, keď predpokladáš, že len preto, že mám peniaze, som nemal rodinu.“

Hermiona naňho uprela žeravé oči.

„Čo si myslíš? Že sa každé ráno zobudím a naplánujem si všetky tie hrozné veci, ktoré dnes urobím, aby som ľuďom zničil život? Ja som kedysi mal rodinu!“ zakričal.

Hlas sa mu teraz triasol a Hermiona cítila, ako sa mierne stiahla. „Mal som rodičov a priateľov a priateľky a kolegov!“ Jeho hlas bol ovládanejší, ale Hermiona videla v jeho matných sivých očiach zúrivosť. „Ja som kedysi mal rodinu.“

Hnev v Hermione neutíchol natoľko, aby jej bolo ľúto rozzúreného muža, ktorý sedel oproti nej. Odvrátila sa, pozrela na sivú oblohu a snažila sa rozptýliť nevýraznými tvarmi mrakov. Napriek jej neochote sa mu podarilo umlčať ju.

****

„Slečna Grangerová! Je mi potešením sa s vami opäť stretnúť, moja drahá!“

Skeid sa vyrútil na chodbu hneď, ako mu jeho nízka, horlivá sekretárka oznámila, že pán Malfoy a slečna Grangerová sú tu. Hermiona a Draco sedeli na opačných koncoch dlhého radu stoličiek a každý z nich hľadel na stenu pri sebe, zahĺbený do vlastných myšlienok.

„A samozrejme, pán Malfoy! Už je to príliš dávno, Draco!“

Vysoký muž vyzeral od ich posledného stretnutia oveľa nadšenejšie, ale na druhej strane, pripomenula si Hermiona, vtedy ju informoval o smrti jej rodičov a ona nebola s mužom, z ktorého mena behá mráz po chrbte každému úradníkovi ministerstva. Na okraji oblého nosa mu sedeli hranaté okuliare a sivé vlasy sa zdali tmavšie a lepšie zakryté.

 

Malfoy pomaly vstal a s krátkym úsmevom podal Skeidovi ruku.

„Poďme do kancelárie,“ navrhol Skeid a vystrel ruku k Hermione, keď ich dvojicu viedol sivou chodbou do svojej veľkej kancelárie. Za posledné tri týždne sa toho vôbec veľa nezmenilo; uprostred miestnosti stále stál nadrozmerný dubový stôl obklopený tromi tapacírovanými hnedými stoličkami, hneď vedľa kartoték a obrovského kamenného krbu.

„Môžem vám obom priniesť niečo na pitie?“ spýtal sa, zaviedol ich oboch k hnedým stoličkám a sám sa posadil na opačnú stranu stola.

„Som v pohode,“ povedal Draco a Skeid sa obrátil k Hermione.

„Ja tiež,“ povedala rýchlo.

„Výborne, vidím, že už ste sa pustili do práce?“ Náhlivo sa usmial, siahol pod hromadu papierov a vytiahol tenkú modrú zložku.

„Skôr než začnem, slečna Grangerová, dovoľte mi, aby som vám v mene celého oddelenia poďakoval za vašu trpezlivosť pri jednaniach s nami.“

Hermiona kútikom oka videla Draca, keď Skeid zamrmlal sériu nacvičených poďakovaní. Pozeral naňho veľmi profesionálne, hoci jeho výraz bol znudený.

„… náročné sa s tým vysporiadať, tým som si istý. Je naozaj radosť pracovať s niekým takým ochotným a prispôsobivým, ako ste vy.“

Hermiona rýchlo prikývla a bleskovo sa na Skeida usmiala. „Áno, správne.“

„Ešte raz vám vyjadrujem úprimnú sústrasť nad smrťou tvojich rodičov,“ povedal a jeho nadšený hlas sa zmenil na jemný. „Držíte sa dobre?

„Dobre, ďakujem,“ povedala Hermiona a stále sa dívala na Dracov nehybný výraz. Pocítila údiv, keď Skeid začal preberať veci, ktoré Draco uhádol.

„To je dobré vedieť. A určite vás poteší, že Rodolphusa Lestrangea sme vystopovali niekde na juhu Európy, oveľa ďalej, ako sme pôvodne predpokladali. Mali sme podozrenie, že sa zdržiava v severnom Francúzsku.“

„Aha, dobre,“ povedala Hermiona. Jej reakciami boli teraz automatické zvuky, ktoré vydávala, keď sa Skeid zastavil.

 

„Jeho vzdialenosť a naše včasné prípravy nám, samozrejme, dávajú veľmi dobrú predstavu o možnej trase, ktorou sa bude uberať ďalej. Keďže nie je možné, aby sa vrátil do Londýna, s potešením vám oznamujem, slečna Grangerová, že vám nehrozí žiadne skutočné nebezpečenstvo.“

„To je dobré vedieť,“ povedala a snažila sa predstierať nadšenie. Bola rada, že vie, že Lestrange sa nemá ako dostať do Londýna, ale úprimne povedané, s Ronom a Harrym po boku v prvom rade nikdy žiadne nebezpečenstvo necítila.

„…teda prepustená zo starostlivosti pána Malfoya a môžete sa vrátiť do svojho domu,“ dokončil, zhlboka sa nadýchol a dramaticky zopäl ruky.

„Dobre.“

„A teraz nás, žiaľ, čakajú nudné protokoly, ktoré musíme dodržiavať - pokúsim sa ich maximálne skrátiť na to najnutnejšie.“

Otvoril svoju modrú zložku a vytiahol list pergamenu. „Slečna Grangerová, v druhej miestnosti na konci chodby, napravo od vás, čaká liečiteľka. Urobí vám len rýchlu prehliadku, aby sa uistila, že ste zdravá a môžete sa vrátiť.“

Hermionin pohľad sa na krátku sekundu stretol s Dracovým a ona vstala a odsunula stoličku.

„Iste.“

****

„A prijaté ochranné opatrenia?“ spýtal sa Skeid, pozrel na Draca a potom späť na svoj papier.

„Celý perimeter sme zabezpečili rôznymi kúzlami vrátane Fideliovho zaklínadla,“ vysvetlil Draco. Bola to už tretia otázka, na ktorú musel odpovedať v rámci formalít. „Slečna Grangerová bola stále pod dohľadom môjho spoľahlivého správcu. Bola informovaná o všetkých možných východoch, ktoré viedli na pozemky, a o podmienkach, za ktorých sa mali konkrétne cesty uprednostniť pred inými.“

„Boli s tým nejaké problémy?“

„Vôbec žiadne,“ odpovedal Draco hladko. „Slečna Grangerová veľmi dobre dodržiavala predpisy a ochranné opatrenia.“

„Výborne.“

Draco sa zahľadel cez priesvitné sklenené dvere do Skeidovej kancelárie na konci chodby. Posledných štrnásť minút sa jeho myseľ zaoberala tým, ako Hermiona prešla tou istou úzkou chodbou a zabočila doprava.

„Boli nejaké problémy s temnou mágiou alebo podobne?“ Skeid sa spýtal.

Draco nezaváhal ani na sekundu. „Vôbec žiadne, ktoré by sa týkali Lestrangea.“ Neklamal.

„Jasné, jasné,“ zamrmlal Skeid, odškrtával veci a písal si k nim poznámky. „To znie perfektne, pán Malfoy.“

Draco sa odmlčal, aby dal Skeidovi chvíľu na zozbieranie papierov a ich vloženie späť do modrej zložky.

„To bude všetko?“ spýtal sa.

„Áno,“ odpovedal veselo.

„Môžem teda odísť? Nerád by som naliehal, ale dnes večer musím niekde byť.“

„Keď sa vráti pani Grangerová a ja si pozriem správu, bude to všetko,“ povedal a nervózne sa usmial. „Dáte si pohár vody?“

Draco nemal šancu odpovedať, pretože chodbou sa rozľahol prenikavý výkrik. Obaja muži vybehli do chodby a počuli ho znova, zdroj toho kriku bol jasný.

Bola to druhá miestnosť napravo.

****

„Slečna Grangerová, čo sa to stalo?“ vykríkol Skeid, keď vtrhol do miestnosti liečiteľky. Tá bola malá, s kamennými stenami, veľkým vyšetrovacím stolom (na ktorom práve sedela Hermiona) a stolom v rohu s papiermi na vrchu.

Vedľa Hermiony uvidel Malfoy bledú, staršiu ženu s kučeravými tmavými vlasmi a veľmi ostrými črtami. Inokedy mohla byť naozaj pekná, ale to sa s nespočetnými zelenými vriedkami na tvári dalo len ťažko rozoznať.

„Felice! Moja drahá!“ pozrel sa  Skied na svoju očarovanú zamestnankyňu. „Čo sa vám stalo?“

„To dievča!“ vykríkla žena a ukázala obviňujúcim prstom na Hermionu.

Malfoy sa s nechápavým výrazom obrátil na Hermionu, ktorá pred šéfom Oddelenia na presadzovanie čarodejníckeho práva nasadila nevinnú a vystrašenú tvár.

„Zabudla som jej to povedať, pán Skeid,“ povedala Hermiona ospravedlňujúcim tónom. „Prosím vás, je mi to tak ľúto!“

„Povedať jej čo?“ zúfalý úradník ministerstva sa sklonil nad hysterickú ženu a mrmlal jej upokojujúce slová.

„Som ohavná!“ zvolala liečiteľka. „Nikdy nebudem môcť vyjsť z domu!“

„Preboha ženská, veď ste liečiteľka, dajte sa dokopy!“ Hermiona sa podráždene uškrnula, ale potom sa rýchlo ovládla. „Teda, je mi to veľmi ľúto!“

„Felice, čo sa stalo?“ spýtal sa ženy.

„Robila som vyšetrenie,“ vysvetľovala vzlykala. „Prešla som okolo tváre a požiadala som ju, aby mi podala ruku, aby som mohla vykonať kúzlo zranenia. Dotkla som sa jej prstov a potom... ach! Na tvári mi začali vyskakovať všetky tie nechutné veci!“

Odvrátila hlavu, akoby sa bála, že by jej tvár mohla odpudzovať ostatných v miestnosti.

„Prečo sa to, preboha, stalo?“ spýtal sa Skied.

„Bola to súčasť ochrany!“ Hermiona zavýjala svojím dramatickým ospravedlňujúcim hlasom. „Malfoy na mňa použil to kúzlo ešte skôr, ako sme prišli do sídla, a ja som na to asi zabudla, ach! Aké som hlúpa!“

Pokúsila sa vyprodukovať niekoľko umelých sĺz, ale nepodarilo sa jej to. Jej teatrálne predstavenie však stačilo na to, aby Skeida presvedčila, že to všetko bolo nedorozumenie.

„To je v poriadku, drahá,“ povedal súcitne a položil Hermione ruku na plece. „Čo to bolo za kúzlo, pán Malfoy?“

Malfoya náhle zapojenie do rozhovoru zaskočilo.

„Bolo to... Hornwartovo kúzlo...“ odpovedala Hermiona.

„O tom som... o tom som nikdy nepočul...“

„Áno, je to nezvyčajné,“ začala Hermiona. „Dosť pokročilé. Ak sa ma dotkne niekto úplne nový, po celej tvári mu naskočia zelené vriedky!“

„Aha!“

„Bolo to ochranné opatrenie.“

Skeid sa obrátil k Dracovi a ustarostene prikývol. „Zdá sa, že ste ju chránili veľmi usilovne, pán Malfoy.“

Nepozastavil sa, aby počul Malfoyovu odpoveď, ale namiesto toho prešiel k vzlykajúcej liečiteľke pri stole a snažil sa ju utešiť. Liečiteľka sa však zdala byť neutešiteľná a neustále odstrkovala Skeidovu ruku zo svojho ramena, keď príliš prehnane zavýjala.

Hermiona sa pozrela na Malfoya s vševediacim výrazom a kývla hlavou smerom k Skeidovi; pochopil, čo má na mysli.

„Už sme vám zabrali dosť času, pán Skeid,“ povedal Malfoy a predstieral pôsobivý súcitný tón. „A teraz, po tom všetkom, čo sa stalo, si myslím, že je čas, aby sme sa rozlúčili.“

„Ach, áno, áno... Myslím, že to bude najlepšie,“ zamrmlal, vstal a narovnal si habit.

„A ako veľmi dobre vidíte, slečna Grangerová je v bezchybnom stave,“ dodal. „Predpokladám teda, že keď vyšetreniu bráni nedostupná liečiteľka, nebude potrebné sa ním ďalej zaoberať?“

„Nie, nie, to by bolo v poriadku. Vyzerá v poriadku a... no, pri všetkej vašej ochrane by som bol prekvapený, keby sa jej podarilo urobiť si čo i len škrabanec.“

Malfoy vydal zo seba nútený smiech, keď sa Skeid znepokojene uškrnul. „Bolo mi potešením vás oboch opäť vidieť,“ povedal a podal Malfoyovi aj Hermione ruky. „Možno by sa za menej náročných okolností hodila večera.“

„Áno, samozrejme,“ odpovedal Malfoy automaticky. „Dobrý deň, pán Skeid.“

„Pán Malfoy, pani Grangerová,“ povedal a zdvorilo kývol na oboch, keď vychádzali z kancelárie.

Obaja sa vracali k hlavnej čakárni, okolo chodby, keď sa Malfoy zrazu otočil k Hermione so spýtavým výrazom v tvári.

„Čo je to Hornwartovo kúzlo?“ spýtal sa.

Hermiona ležérne pokrčila plecami. „Nemám potuchy.“

„Tak čo to tam vzadu bolo?“

Zlomyseľne sa usmiala. „Bolo to výbušné pupienkové kúzlo z Weasleyovských výmyslov.“

****

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 31.07. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 02.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: Modronka - 16.06. 2021
Líbí se mi. Málokdy rozečtu něco nepřeloženého nebo nedopsaného. Sama si to nepřeložím, google je fakt mizernej pomocník a já jsem strašně nedočkavá, nicméně mě přemluvila rychlost vkládání nových kapitol. Snad vydržíš v tempu a nic ti do toho nevleze. Děkuji a obdivuji tě.
Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: Jimmi - 17.06. 2021
Ďakujem, tak aby si vedela, aj vďaka tebe pokračujeme v júli s touto poviedkou :)

Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: sisi - 16.06. 2021
Nebelvírka chtěla dokázat Malfoyovi, že i bez úplatků se může vyhnout ministerské prohlídce. A on ji ještě straší jehlami a nástroji. Ona, děvče z lékařské rodiny, se bude bát? To by přece nebyla Hermiona. Ale taky by nebyl Malfoy, kdyby to aspoň nezkusil. Co na tom, že s peněžní nabídkou pohořel. Hermiona dokázala svůj charakter dost zdatně. -její kouzlo z Weasleyovských KKK má něco do sebe. Děkuji za překlad, fakt netuším, kam všechno povede, jak to dopadne.

Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: Octavie - 16.06. 2021
Haha, tak Hermiona dokázala, že je hodná ruky jistého Zmijozelaka. To bylo opravdu lstive řešení. Ještě že měla paní doktorku a ne pana doktora, protože toho by to až tak moc vyvést z míry nemuselo. Ale to by třeba vymyslela zase něco jiného. Každopádně bravo :-). Podplaceni bylo sice ošklivé, ale když znovu oprasim své srovnání Manoru a Doupěte... :-D Moc děkuji, parádní kapitola! :-)

Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: denice - 16.06. 2021
Královnou kapitoly je tentokrát Hermiona - to je snad poprvé v tomto příběhu. Draco i Pansy je mi spíš lito. Díky.

Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: Lupina - 16.06. 2021
Takže toto je první kapitola, kde je mi Hermiona sympatická. Její rozhořčení z Dracovy nabídky bylo na místě a její vyvléknutí se z lékařské prohlídky bylo bravurní. Tleskám ji. Pansy mi při projevení soustrasti přišla upřímná, doufám, že se nemýlím. A Draco měl rodinu. A teď ji nemá. Ti dost vysvětluje. Díky za kapitolu, Jimmi.

Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: kakostka - 16.06. 2021
Fuuuuuu, Jimmi, nevím proč jsem si tě doteď spojovala spíš s kratšími povídkami a tvoje povídání, že nejsme ještě ani ve třetině a že netušíme, co vše nás čeká... ty joooo, to bude ještě veselé, že? Chápu, že ujíždíš na originále, jako hltač čtiva ti velmi rozumím. Hermiona to celkem zvládla, věřím, že se Dracovi velmi, velmi ulevilo a snad díky tomu Hermiona získá nějaké plus. Eliáš by ji tu knížku mohl třeba poslat, nebo ji ji zabalil do věcí? děkuju, že tak válíš. jsi skvělá a máš pravdu, kapitoly jsou pěkně dlouhé. Pansy, kdo se v ní má vyznat a fascinuje mne, jak si ministerstvo věří, že Lestrange zůstane tam, kde je... aspoň Draco by ji měl nějak nenápadně varovat,ví, že po ní strýček půjde.
Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: Jimmi - 16.06. 2021
Lebo pred pár rokmi som povedala, že už nad stotisíc nepôjdem... no tak sú v pláne dvestotisícovky... čo už. A trojka Hada má 700 tisíc, ale to asi fakt nie, keď je ešte toľko nepreložených dramioniek. Myslím, že samba mi povedala, že detaily si po čase nikto nevybaví... takže som sa rozhodla pre kvantitu miesto kvality... ale fakt nemám nervy a čas to x krát po sebe prečítať a pilovať každé neznáme spojenie... aj tak to pri čítaní nemáte ako oceniť... mám strašne moc originálov, čo stoja v rade na preklad... odložené poviedky z 2010/2011 po ktorých sa fakt zľahla zem a ja som ich našla... strašné čosi... A hlavne chcem už vedieť, čo bude v ďalšej kapitole... a čo najskôr... nevýhoda, keď len preletíš originál Ďakujem

Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: lenus - 16.06. 2021
Jeeej rovno dve naraz, diky Jimmi! :) Čakala som nejaký zvrat… a oni sa naozaj oddelia? V tejto poviedke čokoľvek predpokladám, tak ide úplne inak :D

Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: Ani - 16.06. 2021
Teda, ten závěr mě dostal a Draca myslím taky :) Rychlost přidávání je neuvěřitelná, Jimmi, takže bych se asi přimlouvala za LM, i když...teprve třetina a nejsme u hlavní zápletky? Potěš koště. Těch záhadných žen je tam nějak hodně, ještě že to vyvažuje Eliáš. Tyhle "správce svých pánů" mám ráda :) A Pansy se chová jako snobská mrcha, ale zatím jsme ji potkali moc málo na to, aby bylo vidět víc do hloubky. Díky!
Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: Jimmi - 16.06. 2021
Jo, idem to prehodiť. Ono asi je hladný dôvod, že z Hledání idú neveselé kapitoly a nejak idem na optimistickej vlne... tak jo, ak nezabudnem, zajtra pôjde 16. Už je zaplánovaná, tak len zmením dátum. Milo ma prekvapilo, že čítaš. Ďakujem

Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: luisakralickova - 16.06. 2021
Hermiona opět boduje a Draco je trochu mimo:) Velké díky Jimmi, za rychlý přídavek. Tahle povídka je opravdu originál, návyková, nedá se přestat číst. Zhltla jsem ji jak malinu, protože jsem nemohla odolat. Teď si vychutnávám překlad a bavím se postřehy v komentech.
Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: Jimmi - 16.06. 2021
Že? Sú tak úžasne mimo :) A to som sa pokúšala pomôcť... ale keď tie úvody nikto nečíta :) Inak, musela som prehrabať starý hardisk a našla dva originály, čo už nie sú k dispozícii. Sa mi páči, keď mi nemôžete zdrhnúť k originálu, asi, možno... teda oni sú až štyri, ale tie ďalšie dva som ešte nečítala. Ďakujem

Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: Claire - 16.06. 2021
Nějak nejsem schopna si vzpomenout na jakékoliv dílko, kde ještě ani ve třetině není alespoň naťuknutá zápletka. Pravda, úplně všechno z oblasti detektivního žánru načteno nemám... každopádně mám pocit, že minimálně v tomto je LM značně originální. Draco předvedl mimořádně špatný odhad , asi už má tak zažito, že zlato všechno spraví, že se podrobněji nezamyslel, komu se to pokouší vnutit švestičky ze zahrádky. Hermiona naopak zabodovala perfektní a rychlou reakcí. Sice to nebylo zmíněno, ale asi měla s sebou proslulou bezednou korálkovou taštičku - a v ní krom zkopírovaného obsahu bradavické knihovny taky veškeré produkty z Weasleyovských vynálezů...čistě jen tak, pro jistotu - co kdyby náhodou...prostě ji asi vláčí s sebou non stop. Jinak si nevysvětlím, že měla tak šikovně při ruce to pupínkové kouzlo. K uzoufání je tupost a naprostý amatérismus ministerstva, evidentně zaměstnává samé špičkové odborníky, které by pravděpodobně dokázalo doběhnout i malé děcko. Jestli z této strany přijde nějaká adekvátní pomoc při řešení hlavního problému - ať už jím bude cokoliv - dám na modlení. Díky za kapitolu, těším se na pokračování.
Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: Jimmi - 16.06. 2021
Dávala som pozor, či to tam nenaznačia, ale tie ich tašky... normálne používajú slovo pre ruksak, tak z toho robím batoh, a ten ich bag môže byť čokoľvek. A Draco mal v skutočnosti aktovku s tým L po Luciusovi, ale keďže som si nebola istá, ako som to preložila na začiatku, ostala z toho tiež taška... To kúzlo jej stačilo vedieť, to sa asi nenosí v taške? Predpokladám, že ho dvojčatá vymysleli a potom ju to naučili. Nezabúdaj, že Harry je auror, ale klasické ministerstvo je klasické ministerstvo... stále sa mi niečo s tým Skeidom marí, že tam čosi nie je v poriadku... Ale zatiaľ neviem ani ja. Ďakujem

Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: zuzule - 16.06. 2021
Chytra holka, pohotove zareagovala. Jenze co dal, kdyz uz je pryc... A Lestrange se blizi.. Dekuju!

Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: margareta - 16.06. 2021
Teda Hermiona válí! Draco by tak rychle zareagovat neuměl, podle toho, jak dokázal akorát čučet a mlčet. To zas bude potřeba nějakého rozptylování, aby se z toho vzpamatoval. Doufám, že mu už začíná pomalu docházet, o kolik je Hermiona bystřejší a pohotovější! Vždyť pomáhala likvidovat Voldemorta a celý ten čas byla v první linii! A kde byl v tu dobu Draco, ten ulízaný panáček na vodítku? Akorát skákal, jak mu pískali a ve volném čase se rozptyloval, neboráček ubližovaný. Zachoval se k ní hnusně, když ji chtěl podplatit. To, že on přišel o své blízké mu nedává žádné právo, aby proto považoval ostatní už jenom za pouhý odpad a jako k takovému se k nim choval! Tolik lidí ztratilo své milované, co by dělal, kdyby se k němu začali chovat stejně? A jak to, že se nebojí pustit Hermionu domů, když ví, že po ní Lestrange pase? Nebo snad plánuje jeho tichou likvidaci tím, že mu doporučí navštívit rodinné katakomby? Doufám, že jo! Ale myslím, že Hermiona to udělala hlavně proto, aby měla možnost se na Manor vrátit. Kdyby léčitelka ty popáleniny objevila, byl by z toho brajgl a měla by s pátráním utrum, protože by ji Ron a Harry nejspíš někam zamkli a Draca zlynčovali. Jenom nechápu, proč se Skeid neosypal taky? Vždyť sám se jí dotkl dvakrát! Díky Jimmi!! Jsi jednička! Joj, hned se mi bude líp usínat! Čekala jsem jenom na to, jestli se kapitola po půlnoci neobjeví a juchú, vyplatilo se!! Teď akorát vydržet do další. Áchjó!
Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2 Od: Jimmi - 16.06. 2021
Je tam: "Ak sa ma dotkne niekto úplne nový, po celej tvári mu naskočia zelené vriedky!“" - presne toto som si všimla, tak som to máličko upravila... Skeid sa jej dotkol už pred tým kúzlom... hoci si nemyslím, že by mu taká drobnosť došla v tej panike. A ty presne vieš ako ma motivovať... Už som písala nižšie, Hledaní nebude veľmi veselé a teraz na smutné veci nemám náladu (viem si totiž predstaviť komentáre k nemu). Takže LM. A pokúsim sa doraziť na piatok 17. Octaviu som vyťažila niečím iným (prekvapením na 1.7), takže Ďaleko nebude... Ďakujem

Prehľad článkov k tejto téme:

cherrypie3601: ( Jimmi )04.10. 202141.kapitola
cherrypie3601: ( Jimmi )03.10. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )30.09. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )23.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.09. 2021Kapitola 37: Za sklenenými dverami
cherrypie3601: ( Jimmi )14.09. 2021Kapitola 36: Do pekla a ešte ďalej
cherrypie3601: ( Jimmi )13.09. 2021Kapitola 35: Malé komplikácie
cherrypie3601: ( Jimmi )07.09. 2021Kapitola 34: Posledná noc
cherrypie3601: ( Jimmi )31.08. 2021Kapitola 33: Plán útoku
cherrypie3601: ( Jimmi )30.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )26.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )25.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )24.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )20.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )19.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )18.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )17.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )13.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )12.08. 2021Kapitola 25: Osamote 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )11.08. 2021Kapitola 25: Osamote 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )10.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )08.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )07.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )06.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )03.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )02.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )31.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )16.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )09.07. 2021Kapitola 20: Tí zabudnutí
cherrypie3601: ( JImmi )30.06. 2021Kapitola 19: Vysvetľuj
cherrypie3601: ( Jimmi )20.06. 2021Kapitola 18: Krycí príbeh
cherrypie3601: ( Jimmi )19.06. 2021Kapitola 17: Riskantný krok
cherrypie3601: ( Jimmi )17.06. 2021Kapitola 16: A tak sa rozchádzame
cherrypie3601: ( Jimmi )16.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 14: Zbytočné sny
cherrypie3601: ( Jimmi )14.06. 2021Kapitola 13: Neočakávaný návštevník
cherrypie3601: ( Jimmi )08.06. 2021Kapitola 12: Otázky dôvery
cherrypie3601: ( Jimmi )07.06. 2021Kapitola 11: Tieň a prach
cherrypie3601: ( Jimmi )29.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.05. 2021Kapitola 9 2/2 : Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )25.05. 2021Kapitola 9 1/2: Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )24.05. 2021Kapitola 8: Následky
cherrypie3601: ( Jimmi )23.05. 2021Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )22.05. 2021Kapitola 7 1/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )08.05. 2021Kapitola 6: Dobré ráno
cherrypie3601: ( Jimmi )07.05. 2021Kapitola 5: Manor
cherrypie3601: ( Jimmi )27.04. 2021Kapitola 4: Dlhá cesta do cieľa
cherrypie3601: ( Jimmi )20.04. 2021Kapitola 3: Zbohom
cherrypie3601: ( Jimmi )09.04. 2021Kapitola 2: Povedať im to
cherrypie3601: ( Jimmi )02.04. 2021Kapitola 1: Za veľa to nestojí – Prológ
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )18.03. 2021Lady Malfoy - úvod