Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

MissWitchx dramione drabbles

Znamení

MissWitchx dramione drabbles
Vložené: denice - 03.06. 2021 Téma: MissWitchx dramione drabbles
denice nám napísal:

 

 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Marks

Originál: https://www.fanfiction.net/s/10195001/13/Dramione-Drabbles

Autor: MissWitchx                   Překlad: denice, bez bety                    

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Romance

Dramione

Rating 13+

                                                                                            Slov 356

  Éra: po Bradavicích

 

 

Znamení



"Tati?"

"Copak, Scorpiusi?" zeptal se Draco svého desetiletého syna.

"Co to máš na ruce za černý obrázek?" chlapec naklonil hlavu na stranu, aby na něj lépe viděl.

"He?" Draco sklopil zrak a strnul, když uviděl, že Znamení zla výsměšně zírá přímo na něj a připomíná mu duchy a vzpomínky na posledních pár let v Bradavicích. Zalapal po dechu a hrdlo se mu stáhlo. Až dosud si vždycky dával pozor, aby měl shrnuté rukávy, když byl Scorpius nablízku, ve snaze této situaci co nejdéle zabránit.

I Hermiona zalapala po dechu. Draco si odfrkl, když si roztržitě prsty prohmatávala levé předloktí, kde jizvy z onoho děsivého času na Malfoyově panství zůstávaly stále stejně zřetelné jako v den, kdy jimi byla označena. Mnozí tvrdili, že už značně vybledly, ale Hermiona si dovolila nesouhlasit. Jen Draco dokázal plně pochopit, jak moc jsou stále přítomné; přesně tak se díval na své Znamení zla, které teď bylo spíš matně šedé než černé jako uhel. Přesto věděl, že ani jeden z nich nemůže zapomenout na hrůzy, které byly s jizvami spojeny.

"Věděli jsme, že tenhle den přijde," šeptla mu Hermiona.

"Nenáviděl by mě, kdyby věděl, co znamená," Draco polkl. „Co znamená tohle," ukázal na šedé znamení. Hermiona natáhla ruku a konejšivě se ho dotkla.

"Ne; nenáviděl by tě, kdyby se to od někoho dozvěděl až v Bradavicích. Myslel by si, že to před ním tajíš, protože se cítíš vinen, a ne proto, že ho chceš chránit. Byl jsi označený, ale neměl jsi na výběr; bylo to zabij, nebo budeš zabit. Takhle možná bude chvíli v tvé přítomnosti ostražitý, ale až bude starší, pochopí to. To ti slibuji."

Draco jí pohlédl do očí a pak mu hruď sevřel pocit viny, když se zadíval na její levé předloktí. "Víš, že tě miluju, že?"

Hermiona vzala jeho obličej do dlaní, protože věděla, na co myslí. "Já vím, a taky tě miluju."

"Budeš se mnou, až mu to řeknu?"

"Samozřejmě. My mu to řekneme. Společně."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Znamení Od: Octavie - 04.06. 2021
Děkuji za milou sondu do jejich života po "a žili šťastně až do smrti". To jsi přeložila pro Draca k narozeninám? Myslím, že by byl rád, v některých povídkách, že mu to dobře dopadne :-).
Re: Znamení Od: denice - 10.06. 2021
K narozeninám ani ne, byl to spíš okamžitý nápad - že by zapracovalo podvědomí ;-) Děkuji.

Re: Znamení Od: zuzule - 04.06. 2021
Spolecne mu to vysvetli a pochopi to, je to urcite chytry kluk a bude mit pohled z obou stran. Dekuju!
Re: Znamení Od: denice - 10.06. 2021
Taky myslím, když uvidí, že rodiče stojí při sobě, bude to pro něj nejlepší příklad. Děkuji.

Re: Znamení Od: Jacomo - 04.06. 2021
Moc děkuju za úžasnou sondu do těžké chvíle společného života Draca a Hermiony. Ale oni to zvládnou a tím pádem i Scorpius.
Re: Znamení Od: denice - 10.06. 2021
Draco s Hermionou společně - to je to kouzelné slovo. A když Scorpius uvidí, že matka stojí při otci, pochopí to taky. Děkuji.

Re: Znamení Od: kakostka - 03.06. 2021
Myslím, že to Scorpius dá... má příklad v Hermioně i Dracovi a řeči budou i třeba na téma Malfoy. takže nooo stesss. Ikdyž chápu, že to rozjitřilo staré rány. děkuju za překlad.
Re: Znamení Od: denice - 10.06. 2021
Scorpius to dá zcela určitě, má rodiče, kteří ho v tom nenechají, má štěstí :-) Děkuji.

Re: Znamení Od: sisi - 03.06. 2021
Na ministerstvu jistě existuje složka s ponurým názvem: SEZNAM SMRTIJEDŮ, v ní kapitola PŘINUCENI K PŘIJETÍ a tam je Dracovo jméno, tudíž je nevinnen. Scorpius je dobrý student a chápe šíři významu, takže ač puberťák, nebude mít problém s přijetím otce a pochopí i matčinu bolest a její jizvy z války. Není jen jedna strana mince. Ta druhá má také co říci. Navíc jedna bez druhé nemůže ani existovat. Jen tak přemýšlím, jestli bylo spočteno, kdo všechno přežil hrůzy nacistických lágrů, kolik tisíc lidí si neslo a nese doživotní znamení a číslo na ruce? Nebo to patří do kategorie toho, o čem se nemluví? Proč je pro dámy společensky nepřijatelné nosit po 30. narozeninách krátký rukáv i v létě? Musíme skrývat stárnoucí pokožku, nebo se chránit před slunkem protože UV faktor na krému už starší lidi neochrání? Divné věci se dnes dějí. Každopádně moc děkuji za překlad.
Re: Znamení Od: denice - 10.06. 2021
Ano, Scorpius bude mít pohled z obou stran konfliktu, to mu složí přesný obraz. Děkuji.

Re: Znamení Od: Jimmi - 03.06. 2021
Ďakujem, to bolo milé.
Re: Znamení Od: denice - 10.06. 2021
Rádo se překládalo :-)

Re: Znamení Od: Lupina - 03.06. 2021
Krásné. Oba jsou Scorpiusovi skvělým vzorem, milujícími rodiči, jistě mu to správně vysvětlí. Děkuji, denice.
Re: Znamení Od: denice - 10.06. 2021
Ano, Scorpius má v tomto veliké štěstí. Děkuji.

Re: Znamení Od: margareta - 03.06. 2021
Scorpius určitě nebude v Bradavicích jediný, jehož rodiče nebo blízcí příbuzní mají z války temné znamení nebo jizvy. Spíše bude jeden z mála, komu bylo o válce vyprávěno ze dvou tak protilehlých pohledů. Určitě ale z láskyplného vztahu rodičů pochopí, že láska je síla, která dokáže zbourat i ty nejzatvrzelejší doktríny světa. A co lepšího by mohli rodiče svému dítěti vštípit? Děkuji, denice! Krásné!!
Re: Znamení Od: denice - 10.06. 2021
Máš pravdu, Scorpius určitě nebude jediný, a když si s ním rodiče zavčas upřímně promluví, určitě to ve škole zvládne, i když mu třeba otcovy hříchy otlučou spolužáci o hlavu. Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

( denice )09.09. 2021Zákon
MissWitchx: ( denice )03.06. 2021Znamení
MissWitchx: ( denice )18.04. 2019Hipogryf
MissWitchx: ( denice )28.11. 2018Rodina
MissWitchx: ( denice )22.11. 2018Spolu
MissWitchx: ( denice )15.11. 2018Poslouchání za dveřmi
MissWitchx: ( denice )08.11. 2018Logika
MissWitchx: ( denice )01.11. 2018Osvobozování
MissWitchx: ( denice )25.10. 2018Titanic
MissWitchx: ( denice )18.10. 2018Svědek
MissWitchx: ( denice )11.10. 2018Proč
MissWitchx: ( denice )04.10. 2018Mudla
MissWitchx: ( denice )27.09. 2018Hřiště
MissWitchx: ( denice )20.09. 2018Překvapení
MissWitchx: ( denice )13.09. 2018Kuchař
MissWitchx: ( denice )06.09. 2018Temnota
MissWitchx: ( denice )30.08. 2018Svatba
MissWitchx: ( denice )23.08. 2018Omluva
MissWitchx: ( denice )25.11. 2016Sázka
MissWitchx: ( denice )17.11. 2016Patron
MissWitchx: ( denice )12.04. 2016Zařazený
MissWitchx: ( denice )08.04. 2016Kachna