Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Lady Malfoy

Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2

Lady Malfoy
Vložené: Jimmi - 29.05. 2021 Téma: Lady Malfoy
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2

Ron stál v preplnených uličkách Šikmej uličky. Hoci bolo ešte len svitanie, čarodejnice a čarodejníci sa trúsili hore-dolu ulicou, niektorí otvárali svoje obchody, iní sa chystali na skoré nákupy. Ron vyzeral v porovnaní aj s tými najneformálnejšie oblečenými ľuďmi ako neupravený;  narýchlo si na pyžamo navliekol zelený sveter a staré vyblednuté džínsy. Vlasy mal rozstrapatené, podobne ako Harry, ale jeho vlasy nevyzerali strapaté zámerne, skôr budili dojem, že si nenašiel čas na učesanie a úpravu vlasov, čo ani nenašiel.

Stál pri obchode s použitými metlami a snažil sa dostať ku kozubu, ktorý ho nakoniec dovedie k vlaku na predmestie. Ďalším problémom potom bude, ako sa dostať z predmestia do Malfoyovho sídla. Z oblohy začali padať drobné kvapky dažďa a tak Ron vošiel do malého obchodu s metlami, aby sa pred ním ochránil.

„Dobré ráno,“ ozval sa hlboký hlas, keď si narýchlo utieral kvapky dažďa z tváre. Ron sa okamžite otočil a uvidel za pultom stáť pomerne veľkú starú ženu so znudeným úsmevom na tvári.

„Vidím, že nakupujete zavčasu,“ dodala, keď Ron prikývol na pozdrav. Vošiel do obchodu a prezrel si zvláštne a staro vyzerajúci obchod. Samotný obchod nebol veľmi veľký, pohodlne sa doň zmestilo asi desať ľudí a na protiľahlých stenách mal dvoje dverí - jedny viedli na ulicu a druhé, ako Ron odhadoval, do zadnej miestnosti. Boli tam dve malé okná, ktoré boli momentálne zatvorené, ale ich sklá vyzerali zanesené a opotrebované. Na každej stene boli dve police, na každej z nich boli štyri metly pripevnené na ráme na vystavenie a jediným osvetlením v miestnosti boli aktuálne fakle, ktoré boli pripevnené k stenám, aby imitovali efekt očarenia.

„Želáte si niečo?“ spýtala sa žena hrubým hlasom.

„Nie, nie...“ Ron povedal. „Len sa pozerám,“ dodal rýchlo, keď si všimol okamžitú nespokojnosť na tvári starej čarodejnice.

„Lietate?“ spýtala sa. Žena bola trochu bacuľatá, ale to sa dalo ľahko vyvážiť jej výškou, bola približne rovnako vysoká ako Ron.

„Na metle?“ spýtal sa hrubo Ron. „Áno... áno... často.“

„Kvôli metlobalu? Alebo len tak pre zábavu?“

Ron zaváhal. Naozaj potreboval nájsť cestu na vlakovú stanicu – bude len otázkou času, kým Ginny s Harrym prídu na to, že je preč a budú presne vedieť, kde ho hľadať.

„Oboje,“ prehodil.

„No, ak hráte metlobal, asi budete potrebovať niečo takéto.“ Žena vyšla spoza pultu k svojim displejom. Keď sa pohla, Ron si všimol, že nemá na sebe obyčajné nariasené rúcho v babičkinom štýle, ale veľké modré s vyšitým hráčom metlobalu v zelenej farbe na ramene a nápisom „Írsko navždy“.

Natiahla sa po pomerne dlhej metle s tmavohnedou rúčkou a mierne opotrebovanými vláknami na vrchole. „Táto prišla len pred týždňom, kúpila som ju od chlapíka zo Švédska, ktorý prišiel na návštevu. V bezchybnom stave - lieta ako vták.“

„Vážne?“ Ron odpovedal bez záujmu.

„No,“ povedala čarodejnica trochu urazene. „Ak sa vám táto nepáči, mám ešte veľa ďalších.“

„Nie, naozaj, to je v poriadku... Ja len...“ Ron začal, ale bolo už neskoro. Čarodejnica sa už vyškriabala k druhej poličke a vytiahla metlu s čiernou rúčkou a vyrytým nápisom „Viktor Krum“.

„Táto tu patrila samotnému Krumovi,“ vyhlásila hrdo. „Samozrejme, že má veľkú cenu, ale ja sama nie som fanúšička Bulharska, inak by som si ju nechala. Je to Nimbus 5000, v najlepšom stave.“

Ron prevrátil očami a veľmi jemne sa uškrnul - dosť na to, aby to bolo efektné, ale nie dosť na to, aby ho čarodejnica počula. Krum nikdy nelietal na metlách Nimbus, vždy lietal na nejakom slávnom bulharskom modeli a slová „Viktor Krum“ boli očividne naškriabané kúzlom alebo dokonca nožom.

„Počúvajte, potrebujem len nasmerovať,“ povedal Ron slabo.

„Kam?“

„Potrebujem sa dostať na Malfoy manor.“

Čarodejnica sa začala smiať hlbokým, drsným hlasom a ústa sa jej otvorili dosť naširoko, aby Ron dobre videl jej hnijúce zuby. „Malfoy manor, vy ste sa zbláznili, však?“

„O čom to hovoríte?“

„Chlapče, na Malfoy manor sa nikto nedostane...“

Ron si nahnevane vzdychol a otočil sa k žene. „Dobre, viete čo? Potrebujem sa len dostať na predmestie.“

„No budete sa tam musieť dostať vlakom,“ odvetila čarodejnica skúsene.

„Áno, túto časť som pochopil,“ odpovedal podráždene Ron. „Ako sa teda dostanem k vlakom?“

„No, pôjdete rovno po ceste smerom k tomu obchodu so šatami a zabočíte doľava. Kozuby sú na prvej odbočke hneď za tým. Cez kozub sa dostanete na železničnú stanicu.“

„A ktorým vlakom mám ísť?“

Čarodejnica sa šibalsky usmiala. „No, tam vzadu za pultom mám celý rad vlakových cestovných poriadkov,“ povedala a gestom ukázala na to miesto. „Sú tam časy a miesta.“

„Dobre, vezmem si jeden z nich,“ povedal Ron dychtivo a siahol do zadného vrecka po peniaze.

„Ale nie, obávam sa, že tie vám nemôžem predať,“ odpovedala čarodejnica. „Tie sú určené len na distribúciu...“

„Dobre, tak si teda jeden zoberiem.“

„Nechajte ma to dokončiť, chlapče,“ povedala. „Tie sú určené len na distribúciu pri kúpe metly.“ Vystrelila na Rona, ktorý sa snažil ovládať svoj hnev, nafúkaný úsmev.

„Fajn,“ precedil cez zaťaté zuby. „Ja... ja si vezmem... Krumovu metlu a vlakový cestovný poriadok.“

„Fajn voľba. Mimochodom, práve táto metla sa objavila v Týždenníku čarodejníc...“

„To je skvelé...“ povedal Ron odmietavo. „Môžete byť, prosím, rýchlejšia?“

„Bude to šesťdesiatosem galeónov.“

Ronovi padla sánka na podlahu. Otvoril ústa, aby niečo povedal, ale významný pohľad čarodejnice mu napovedal, že kúpa tej metly je jediným spôsobom, ako bude môcť dostať svoj cestovný poriadok. „Nemám šesťdesiatosem galeónov,“ zahlásil Ron a vytiahol štrnásť galeónov, ktoré narýchlo vybral zo svojho havitu pred odchodom z Brlohu.

„Berieme aj na kredit,“ povedala žena.

„Kredit?“ Ron sa spýtal. „Čo to je?“

„Nuž, vy mi dáte tých štrnásť galeónov a ja si vyberiem zvyšok od člena rodiny,“ povedala. „Máte manželku? Rodičov?“

Ron popod nos zahrešil. Keby požiadal Ginny a Harryho, aby zaplatili zvyšok za metlu, zanechal by za sebou stopu, ktorá by ich priviedla priamo k nemu. Nemal však na výber. O desať minút neskôr zapísal adresu Brlohu s inštrukciami pre Harryho, aby zvyšok peňazí našiel v Ronovom kufri v jeho izbe, kúpil si falošnú metlu Viktora Kruma a zaobstaral si vlakový cestovný poriadok Šikmej uličky.

---

„...áno, ďakujem,“ rozlúčil sa Harry skľúčene, keď vytiahol hlavu z kozubu.

„Čo sa stalo?“ spýtala sa Ginny, keď priniesla dve šálky citrónového čaju a opatrne ich položila na dubový stôl vedľa Harryho.

„Práve som sa rozprával s chlapíkom, ktorý spravuje kozuby v Šikmej uličke,“ dodal Harry, posadil sa vzpriamene a náhlivo schmatol jednu zo šálok.

„A?“

„Povedal, že Rona nevidel, ani keď na to príde, nikoho podobne vyzerajúceho.“ Harry aj Ginny boli stále v pyžamách, hoci obaja boli hore už niekoľko hodín.

„No, to nič neznamená,“ povedala Ginny povzbudivo a usrkla si čaju. „Každý deň tie kozuby používajú stovky ľudí, Ron sa mohol ľahko prešmyknúť.“

„No tak či onak, vystopovať ho bude prakticky nemožné. Odišiel pred niekoľkými hodinami, teraz už môže byť kdekoľvek. Vždy bude o krok pred nami - aj keby sme odišli hneď teraz.“

„Nemôžeme požiadať Hermionu, aby naňho dávala pozor alebo niečo podobné?“ Ginny sa spýtala. Vstala a zavrela okno, cez ktoré fúkal studený vietor.

„Tak ďaleko sa nedostane,“ povedal Harry skľúčene. „Je prakticky nemožné nájsť Malfoy manor bez niekoho, kto tam pozná cestu, nehovoriac o zaklínadlách a kliatbach na bráne a nádvoriach.“

„Tak čo navrhuješ?“ Ginny sa spýtala a zdvihla ruky v porazeneckom geste.

Kým Ginny a Harry rozmýšľali nad rôznymi možnosťami, pani Weasleyová sa pomaly vkradla do obývačky a prerušila ticho.

„Niekto na teba čaká pri dverách, Harry,“ povedala láskavo. Za tie roky sa pani Weasleyová až na trochu šedivejšie vlasy ani trochu nezmenila; stále mala rovnakú autoritu, rovnakého láskavého ducha a rovnaké kvetinové šaty.

„Na mňa?“ Harry sa zmätene spýtal.

„Volá sa Florence Baggerworthová,“ dodala pani Weasleyová v nádeji, že mu to niečo povie.

„Nikdy som o nej nepočul,“ pokrčil Harry plecami a pozrel na Ginny.

„Ani ja som o nej nikdy nepočula,“ povedala Ginny.

„No vraví, že ju za tebou poslal Ron.“

Harry aj Ginny okamžite vyskočili a prinútili tú ženu prekvapene urobiť niekoľko krokov dozadu. „Čo sa deje?“ spýtala sa pani Weasleyová.

„Je pri dverách?“ Harry sa spýtal.

„Pustím ju dnu,“ povedala pani Weasleyová a zamierila k hlavným dverám. Z diaľky bolo počuť jej vítací hlas, ktorý uvádzal hosťa smerom do obývačky. Keď sa objavila, Harry aj Ginny uvideli bacuľatú ženu, ktorá bola mierne zostarnutá, mala prešedivené hnedé vlasy a obrovský habit s nápisom „Írsko navždy“.

„Drahý Merlin, ty si Harry Potter!“ zvolala od radosti, pretlačila sa okolo Ginny a horlivo si s Harrym podala ruky.

„Áno, zdravím,“ povedal Harry trochu nechápavo, pretože jeho zápästie sa mu takmer kvôli jej silnému traseniu odpojilo od paže.  „Pochopil som, že vás poslal Ron.“

„To bol Ron Weasley?“ povedala žena prekvapene. „Preto mi bol taký povedomý, keď som sa s ním rozprávala, stále som sa pýtala samej seba...“

„Áno, to je skvelé,“ prerušila ju Ginny. „Máte správu od Rona?“

„Obávam sa, že nie,“ povedala žena a venovala Ginny dosť chladný pohľad. „Mám však v jeho mene účet na 54 galeónov.“

„Za čo?“

„Za dnešné ráno,“ povedala žena. „Prišiel ku mne do obchodu a kúpil si metlu za šesťdesiatosem galeónov, ale mal len štrnásť. Mám od neho lístok.“

Žena ukázala kus papiera, na ktorom bolo rovnako uponáhľané, naškriabené písmo, aké Harry videl včera večer na Ronovom lístku. „Zaplaťte jej päťdesiatštyri galeónov za metlu, peniaze sú v mojom kufri, nehľadajte ma.“ Harry nahlas lístok prečítal. Ginny si ho od neho vzala a prečítala si ho znova, napokon si vzdychla a pozrela na Harryho.

„Ja tie peniaze prinesiem,“ povedala, položila šálku čaju na dubový stôl a vstala.

„No, hm... pani Baggerworthová,“ začal Harry.

„Slečna Baggerworthová,“ opravila ho s drzým úsmevom na tvári.

„Ehm... správne. Slečna Baggerworthová, viete, kam išiel Ron dnes ráno?“ Harry sa spýtal.

„Chcel sa dostať na Malfoy manor, ten hlúpy chlapec. Povedala som mu...“

„Nepamätáte si náhodou, koľko bolo hodín?“

Ginny zišla dolu a podala Baggerworthovej malé vrecúško so zlatými galeónmi. Prevrátila si ho na stehnách a začala ledabolo počítať.

„Prečo?“ spýtala sa. „Snažíš sa ho nájsť alebo čo?“

„Áno, hľadáme ho,“ povedala Ginny netrpezlivo.

„No za ďalšie štyri galeóny vám prezradím sledovacie kúzlo, ktoré som mu dala na metlu,“ zašepkala Baggerworthová dôverne.

„Sledovacie kúzlo?“ Harry aj Ginny zostali bez seba.

„Dávam ich na všetky svoje metly,“ vyhlásila hrdo. „Kým sa metla nevyplatí, musím mať istotu, že viem, kde je, ale keď dostanem všetky peniaze, kúzlo odstránim. Samozrejme, v tomto prípade môžem urobiť výnimku.“

Harry sa pozrel na Ginny, ktorá mala na tvári podráždený výraz, ale kyslo prikývla. „Daj jej štyri galeóny,“ povedala.

Harry vytiahol štyri galeóny a podal ich šťastnej starene. „S vami je radosť obchodovať,“ nedočkavo vravela. „Zaklínadlo je Vulticulus Mei. Stačí povedať tie slová a prútik vás nasmeruje na metlu.“

****

Rodolphus Lestrange pokojne sedel vo svojom dočasnom sídle - malom domčeku na okraji Bulharska. Útek pred zákonom mu ešte viac pritvrdil drsnú tvár, prehĺbil hrubé vrásky a predĺžil už aj tak rozstrapatené čierne vlasy. To, čo bolo predtým akési tvrdohlavé strnisko, bola teraz plná brada a to, čo boli ostré nechty, boli teraz špicaté pazúry.

Svetlo v jednoizbovom domčeku sa rozsvecovalo len v noci na veľmi slabú úroveň - len toľko, aby videl, ale nebol videný. To svetlo zvýrazňovalo tiene v Lestrangeovej tvári a tmavé kruhy pod jeho očami pôsobili duto, takmer neľudsky.

V rohu miestnosti stáli malé dvere, cez ktoré vošiel vychudnutý čarodejník.

„Rodolphus,“ mierne zasyčal. Noc bola tmavá a muž stál v tieni, no Lestrange ho okamžite spoznal, čo potvrdil krivým úsmevom na tvári.

„Mulciber,“ povedal chladným hlasom. „Čo ťa sem privádza?“

„Je po polnoci,“ povedal hlasom, ktorý sa na prvý pohľad zdal byť silný, ale skrýval v sebe jemné záchvevy strachu. „Nezabudni na pravidlá, o polnoci zhasíname všetky svetlá.“

„Veľmi dobre si to pamätám,“ povedal Lestrange pokojne. „Mám tendenciu nezabúdať na pravidlá, ktoré sám vymyslím.“

„Bulhari sú ostražití ľudia,“ upozornil Mulciber. „Musíme sa uistiť, že nás tu nikto nevystopuje.“

„Nie je potrebné, aby si ma kontroloval,“ odvetil Lestrange. „Keď skončím svoju prácu, svetlá zhasnem.“

Mulciber vyzeral, že sa chystá niečo vysloviť, ale zadržal sa.

„Tak dobre.“ Z mnohých predchádzajúcich skúseností sa naučil, že spochybňovať vodcu nikdy nebol dobrý nápad.

„Predtým, ako odídeš, však,“ dodal Lestrange. „Nechaj mi tu fľašu tej bulharskej medoviny.“

Mulciber zvraštil obočie. „Kto príde?“

Lestrange s úsmevom prikývol. „Vlastne môj obľúbený synovec.“

---

181772

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 31.07. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 02.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2 Od: zuzule - 31.05. 2021
Heh, ta prodavacka byla skvela. :D A dokonce uz vime, kde se schovava Lestrange... Nebude cele to umisteni Hermiony na Manor podivne fikany plan, jak se zbavit posledich smrtijedu? Kdyby se dostali k Adrii... Dekuju!
Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2 Od: Jimmi - 31.05. 2021
Neviem, či sa ešte vyskytne, ale fakt bola dobrá, Ale našu SOIku na ňu (Slovenská obchodná inšpekcia, neviem či máte niečo podobné)! To čo si dovoľuje! A GDPR! A ochrana osobných údajov! Baba jedna, bez vedomia kupujúcich a ich súhlasu im sleduje metly! Mali by urobiť výpredaj super metiel pre smrťožrútov s takýmto kúzlom a mali by ich... Ďakujem

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2 Od: lenus - 30.05. 2021
Tak tu mame dej mimo manor... veľmi zaujímavé, starenka-slečna vie obchodovať, to sa hneď vidí :) A draco ide za strýkom? To som teda nečakala... diky za ďalšiu časť :)

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2 Od: margareta - 29.05. 2021
Jestli Lestrange ví, že je Grangerová na Manoru, bude Draca podezřívat ze zrady. Leda by mu Draco nakukal, že ji unesl, aby měl páku na ministerstvo a Pottera. Pokud to ale neví, tak je ve hře ještě třetí strana, o které nic neví ani on, ani Draco, ani ministerstvo. Uvidíme, o čem bude řeč, až se synovec dostaví. Jestli to vůbec je Draco, protože nikde není napsáno, že by Lestrange nemohl mít ještě dalšího. Taky mám dojem, že na Manor vede cesta jedině vzduchem, takže i Harry a Ginny si budou asi nuceni od Florence nějaké koupit. Spěchají, návratem domů pro svoje se nebudou chtít zdržovat, chich, Florence si může klidně nadiktovat za kolik! Jsem strašně zvědavá, jak to bude dál! Díky, Jimmi!! ( jó, není, nad pěkné čtení...!!!)

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2 Od: Lupina - 29.05. 2021
No dobrá, Ron vyrazil na předem prohranou misi, pokud ovšem Draco nezaúkoloval Eliáše, aby Ronovi pomohl sídlo najít. Což se mi zdá pravděpodobné, ovšem jak do toho zapadne následná Rona pronásledující dvojka Harry a Ginny. Pokud jej budou sledovat oba. Třeba Harry zaúkoluje někoho od bystrozorů. A jsem moc zvědavá, co Rodolfus bude projednávat se... synovcem. Děkuji, Jimmi. Zatím mám samé otázky a odpověď žádnou. Aspoň si dýl užiju to napětí. :)

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2 Od: Octavie - 29.05. 2021
Tak Rodolphus čeká na Draca, to bude zajímavé. Londýnská zápletka taky dobrá, paní metlová se mi líbila. Možná by ji měli přibrat do partičky, určitě by jim pomohla :-). No a na Rona jsem zvědavá, jak se s hledáním manoru vypořádá. Nemuselo by to být až tak složité, vzhledem k tomu, že ho tam Draco chce. Děkuji :-).

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2 Od: MichelleF - 29.05. 2021
Florencii úplně vidím, krásná postavička. Alespoň může Ron letět dál na koštěti, třeba se mu ještě bude hodit. A sledovací kouzlo se zase hodí Harrymu, všeobecně prospěšný obchod :D Ha, tak konečně pohled i na smrtijedy.. Začínám si myslet, že umístění Hermiony na Manor je vlastně pokus o její odstranění, to by bylo efektivní.. Stačí ji jen zakázat někam chodit, dokonalé alibi :D

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2 Od: denice - 29.05. 2021
Opravdu se mi líbí Florence. Moc :-D Je dobrá, mohla z Harryho vytáhnout mnohem víc, ale očividně je Harryho fanynka :-) Díky.

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2 Od: Claire - 29.05. 2021
Ještě dodatek - super figura ta Florence, po Eliášovi další normální člen kouzelnické komunity. :-D

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2 Od: Claire - 29.05. 2021
Hurá, hurá, alejujá - konečně se objevil hlavní padouch (nebo tak byl alespoň dosud presentován), už jsem začínala podezírat autorku, že vytvořila jen neexistující figurku za účelem tvrdé manipulace se Saní vševědnou. Snad se Rodolphus zmůže i na nějakou akci, nejen popíjení s... Dracem? Že by dědic slavného rodu dojel/doletěl dojednat výměnný obchod "vezmi si Adrii a Grangerovou a já potvrdím, žes při jejich únosu zemřel, osobně jsem tvou mrtvolu rozprášil na milion kousků. Merlinžel pro ně pozdě, stihl je odvézt gang obchodníků s bílým masem z Dálného východu." Díky za kapitolu, hodila nás trochu do klidu (určitě falešného), ale když si říkala, že dál nemáš přeloženo, bude se nám snáze a bez stresu hibernovat...

Prehľad článkov k tejto téme:

cherrypie3601: ( Jimmi )04.10. 202141.kapitola
cherrypie3601: ( Jimmi )03.10. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )30.09. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )23.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.09. 2021Kapitola 37: Za sklenenými dverami
cherrypie3601: ( Jimmi )14.09. 2021Kapitola 36: Do pekla a ešte ďalej
cherrypie3601: ( Jimmi )13.09. 2021Kapitola 35: Malé komplikácie
cherrypie3601: ( Jimmi )07.09. 2021Kapitola 34: Posledná noc
cherrypie3601: ( Jimmi )31.08. 2021Kapitola 33: Plán útoku
cherrypie3601: ( Jimmi )30.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )26.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )25.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )24.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )20.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )19.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )18.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )17.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )13.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )12.08. 2021Kapitola 25: Osamote 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )11.08. 2021Kapitola 25: Osamote 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )10.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )08.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )07.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )06.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )03.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )02.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )31.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )16.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )09.07. 2021Kapitola 20: Tí zabudnutí
cherrypie3601: ( JImmi )30.06. 2021Kapitola 19: Vysvetľuj
cherrypie3601: ( Jimmi )20.06. 2021Kapitola 18: Krycí príbeh
cherrypie3601: ( Jimmi )19.06. 2021Kapitola 17: Riskantný krok
cherrypie3601: ( Jimmi )17.06. 2021Kapitola 16: A tak sa rozchádzame
cherrypie3601: ( Jimmi )16.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 14: Zbytočné sny
cherrypie3601: ( Jimmi )14.06. 2021Kapitola 13: Neočakávaný návštevník
cherrypie3601: ( Jimmi )08.06. 2021Kapitola 12: Otázky dôvery
cherrypie3601: ( Jimmi )07.06. 2021Kapitola 11: Tieň a prach
cherrypie3601: ( Jimmi )29.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.05. 2021Kapitola 9 2/2 : Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )25.05. 2021Kapitola 9 1/2: Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )24.05. 2021Kapitola 8: Následky
cherrypie3601: ( Jimmi )23.05. 2021Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )22.05. 2021Kapitola 7 1/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )08.05. 2021Kapitola 6: Dobré ráno
cherrypie3601: ( Jimmi )07.05. 2021Kapitola 5: Manor
cherrypie3601: ( Jimmi )27.04. 2021Kapitola 4: Dlhá cesta do cieľa
cherrypie3601: ( Jimmi )20.04. 2021Kapitola 3: Zbohom
cherrypie3601: ( Jimmi )09.04. 2021Kapitola 2: Povedať im to
cherrypie3601: ( Jimmi )02.04. 2021Kapitola 1: Za veľa to nestojí – Prológ
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )18.03. 2021Lady Malfoy - úvod