Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Lady Malfoy

Kapitola 8: Následky

Lady Malfoy
Vložené: Jimmi - 24.05. 2021 Téma: Lady Malfoy
Jimmi nám napísal:

Len prelietavame cez tie nedôležité časti. Ďalšia najkratšia za nami, už budú len dlhšie...  

 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 8: Následky

 

Harrymu sa otvorili oči, keď vonku na chodbe začul dupot nôh. Otočil hlavu k hodinkám a napínal oči, aby rozlíšil, koľko je hodín. Po niekoľkých sekundách sa jeho oči prispôsobili tme a on videl, že sú takmer tri hodiny ráno. Pomaly zdvihol hlavu a otočil sa na Ginny, ktorá tvrdo spala po jeho pravici. Posadil sa vzpriamene, nedbalo si pretrel oči a slabo zívol. Medzi nimi sa pod prikrývkou túlil Teddy a ticho dýchal, pretože sníval, dúfajme, že o dobrých veciach.

Položil pravú nohu na zem v snahe nájsť papuče. Potom vstal, opatrne schmatol prútik z habitu a vydal sa k dverám. Buchot nôh postupne utíchol, ale Harry zvonka stále počul nejaký hluk.

„Lumos,“ zašepkal a špička jeho prútika sa rozsvietila a osvetlila mu cestu. Keď sa načiahol ku kľučke, mierne ňou pootočil a uvidel postavu, ktorá smerovala do jednej z izieb.

„Ron?“ Harry zavolal a postava sa otočila. Bol to Ron.

„Harry!“ Ron bol prekvapený, že sa jeho priateľ objavil. „Čo robíš tak neskoro hore?“

„Zdalo sa mi, že som niečo počul...“ Harry bol zmätený.

„Áno, to som bol ja. Prepáč, kamarát.“

„Ron,“ povedal Harry. „Prečo si ešte stále hore?“

„Nemohol som spať,“ pokrčil Ron plecami. Harry vyšiel na chodbu a jemne za sebou zavrel dvere do svojej izby.

„Čo sa deje?“  

„Nič,“ odpovedal Ron príliš rýchlo, ale bolo nad slnko jasné, v čom je problém.

Harry si povzdychol. „Musíš s tým prestať, kamarát,“ povedal. „Vráti sa skôr, ako sa nazdáš.“

Ron zavrel dvere do svojej izby a tiež vyšiel na chodbu. Zosunul sa popri stene a zachmúrene sa pozrel na Harryho. „To nie je tým.“

Harry si sadol oproti Ronovi chrbtom k druhej stene. „Tak čím to je?“

„O nič nejde,“ povedal Ron opatrne. „Len... nechaj to tak.“

„No zjavne to musí byť niečo zlé, keď zostávaš hore tak dlho. Veď to nie je ako na Rokforte, kde sa ponocuje len preto, aby sa rebelovalo voči autoritám.“

„No tak, Harry.“ Ron si prešiel rukou po vlasoch. „Nechaj to tak.“

„Fajn,“ povedal Harry bezcitne. Vstal a vykročil k dverám, a práve keď siahol po kľučke, začul Ronov hlas.

„Toto je ono.“

Harry sa otočil a uvidel Rona, ako drží malú modrú škatuľku, ktorú vytiahol z vrecka. Keď ju Harrymu podával, mal sklonenú hlavu, akoby bol porazený.

„Chcel som ju požiadať o ruku,“ povedal Ron, keď Harry otvoril škatuľku a uvidel krásny solitérny prsteň s osamelým diamantom uprostred.

„Ron...“ Harry sa zarazil. „Nemôžem... nemôžem tomu uveriť.“

Ron pokrčil plecami. „Malo to byť prekvapenie... Nosím ho vo vrecku už dva mesiace.“  

„Dva mesiace?“ Harry sa prekvapene uškrnul. „Kedy si jej ho plánoval dať?“

„To vlastne ani neviem,“ vysvetľoval Ron. „Tak trochu som dúfal, že tá chvíľa jednoducho... príde. Vieš? Ako v tých gýčových muklovských filmoch, ktoré nás Hermiona prinútila pozerať?“

„Myslíš tie romantické somariny?“

„Áno,“ povedal Ron. „Teda, viem, že hovorí, že ju tieto sentimentálne veci nezaujímajú, ale ja viem, že to tak nie je.“

„Čoskoro sa vráti,“ povedal Harry, keď si všimol skľúčenosť v Ronovom hlase. „Vieš, že sa v Azkabane ako prví zbláznia tí, čo stále pozerajú na hodiny?“

„Ako to myslíš?“

„Stále pozerajú na hodiny a myslia na to, ako dlho tam už sú a ako dlho tam ešte budú, a nikdy na to neprestanú myslieť.“

„Takže mi chceš povedať, že sa zbláznim, ak na to budem stále myslieť?“ spýtal sa Ron.

Harry sa usmial a hodil prsteň späť Ronovi. „Myslím, že si už prišiel o rozum pri všetkých tých romantických blbostiach. Kde je ten necitlivý, povrchný Ron, ktorého som poznal?“ zasmial sa.

Ronovi sa podarilo pousmiať sa. Medzitým sa v Billovej izbe Viktória začala mrviť a mrnčať, čím naznačila, že je čas, aby sa Harry s Ronom vrátili do postele.

Obaja vstali a Harry sa otočil k svojej izbe.

„Dobrú noc, kamarát.“

„Áno, dobrú noc.“

****

Hermiona sedela v jedálni, keď jej Eliáš podával vajíčka s toastom a maslom. Ráno v Malfoyovom sídle bolo mimoriadne pokojné bez Dracovej prítomnosti pri raňajkách.

„O chvíľu prídem s pomarančovým džúsom,“ povedal Eliáš a odišiel ku kuchyne. Hermiona nečinne sedela pri stole a vidličkou pichala do dokonale okrúhleho žĺtka. Po včerajších udalostiach sa jej ešte celkom nevrátila chuť do jedla, ale s radosťou prežúvala toast, aby sa jej ústa hýbali a žalúdok bol spokojný.

Eliáš sa vrátil s džbánom oranžovej tekutiny, ktorý sa vznášal za ním, a keď začal spratávať niektoré taniere, džbán obišiel Hermionu a nalial jej do pohára trochu džúsu.

„Ďakujem,“ povedala uprostred prežúvania toastu.

„Budete ešte niečo?“

„Nie, to je v poriadku,“ povedala Hermiona rýchlo. „Veľmi pekne ďakujem za úžasné raňajky.“

„Nemáte za čo,“ povedal Eliáš a láskavo sa uklonil a zamieril k dverám.

„Eliáš, počkajte!“ zavolala Hermiona, vstala zo stoličky a prešla k starcovi. Niečo na ňom jej tak veľmi pripomínalo Dumbledora, že sa teraz cítila znova na Rokforte viac ako kedykoľvek predtým.

„Mrzí ma, ako som sa včera večer zachovala,“ povedala pomaly. „Nechcela som vyzvedať.“

Eliáš sa láskavo usmial. „Nič zlé sa nestalo, slečna Grangerová,“ odpovedal. „Chyba bola na mojej strane, ako to už býva. Viem, aká ste zvedavá osoba, a trápi ma, že som tú zvedavosť nemohol uspokojiť.“

Hermiona sa jemne zasmiala. „Myslím, že ste prvý človek, ktorý moju zvedavosť považuje za dobrú vlastnosť.“

„Je to dobrá vlastnosť, moja drahá,“ povedal Eliáš srdečne. „Ak sa nepýtame, nič nevieme.“

„Pri všetkej mojej... zvedavosti,“ začala Hermiona. „Vôbec som sa vám nepoďakovala za záchranu života.“

„Prepáčte?“

„Možno si nepamätám všetko, čo sa tam dole stalo, ale pamätám si, že ste mi prišiel na pomoc a na tie kvapky vody a na to biele svetlo...“ Hermiona napínala pamäť, aby si spomenula na viac, ale to bolo všetko, čo z nej dokázala vydolovať.

Eliáš otvoril ústa, aby odpovedal, keď vtom zaškrípali dvere do jedálne a dovnútra sa dovliekol Malfoy v modrom saténovom pyžame. Vlasy mal rozstrapatené, akoby sa práve zobudil, a jeho oči pomaly žmurkli, keď obchádzali Hermionu a pozreli sa na Eliáša.

„Dobré ráno, pán Malfoy,“ pozdravil Eliáš.

„Dobré ráno, dobré ráno...“ Malfoy náhlivo zopakoval. „Raňajky, prosím.“

„Áno, pane,“ odpovedal Eliáš a nasledoval Malfoya, aby ho usadil za stôl. „Čo si dáte?“

„Neviem...“ Malfoy sa zamyslel nad výberom jedla.

„Môžem navrhnúť pšeničný toast s džemom?“ skúsil Eliáš.

„Nie... nie...“ Malfoy odmietavo mávol rukou. „Chcem pudingový koláč.“

Eliáš sa uklonil a otočil sa ku kuchyni, keď si Hermiona posmešne odfrkla. „Problém, Grangerová?“ vyštekol na ňu Malfoy.

„Nie,“ odsekla Hermiona.

„V tom prípade tu už nemáš dôvod byť. Vďaka, že si prišla,“ odvetil Malfoy chladne.

„Prečo si také decko?“ nedala sa Hermiona.

„To sa už nemôžem ani v pokoji naraňajkovať?“

„Nie,“ ostro povedala Hermiona, keď si hrubo odtiahla stoličku a sadla si oproti Dracovi. „Nie, nemôžeš.“

„Kto je teraz decko?“ ozval sa nahnevane Malfoy.

Hermiona sa začala hnevať ešte viac. Včera večer prežila v Malfoyovom dome dosť traumatizujúcu udalosť a on akoby sa o to ani nezaujímal. Vedel vôbec, čo sa jej stalo? Mala popáleniny na nohách a rukách (oboje zakrývalo jej dlhé pyžamo), zatiaľ čo on bol dokonale pekný so svojou porcelánovou pokožkou a blond vlasmi.

Tanier s koláčmi si kľukatil cestu k Malfoyovi a opatrne sa postavil pred neho. Vrhol sa na ne a začal z jedného odhryzávať ako zviera, rýchlo prežúvajúc.

„Eliáš!“ zavolala Hermiona. Eliáš sa rýchlo zjavil vedľa nej, zatiaľ čo Malfoy zdvihol zrak.

„Môžete toto, prosím, doručiť do soviarne?“ spýtala sa ho a podala mu odpoveď, ktorú napísala Ginny.

„Iste,“ povedal Eliáš, vzal list a vložil si ho do vrecka.

„Čo najskôr, prosím,“ naliehala Hermiona. „Ďakujem.“

Eliáš zmizol, zatiaľ čo Malfoy zvraštil obočie. „Nemôžeš mu takto rozkazovať,“ povedal. „Je to môj komorník, nie tvoj.“

„Chcel by si, aby som si radšej našiel soviareň sama?“ Hermiona mu odvetila.

„Ach bože, nie...“ Malfoy odpovedal. „Všetci vieme, čo sa stane, keď sa pokúšaš ponevierať sa po tomto hrade sama.“

„Takže to vieš!“ Hermiona nahnevane odsunula stoličku nabok a postavila sa.

„Čo viem?“ spýtal sa Malfoy nenútene.

„Ty si taký kre...“ vyprskla Hermiona. „Mohla som včera v noci zomrieť a ty nemáš ani toľko slušnosti, aby si zistil, čo sa stalo?“

„Nič sa nestalo,“ povedal Malfoy a bezstarostne prežúval pudingový koláč. „Si v poriadku.“

„Očividne sa niečo stalo,“ nahlas povedala Hermiona. „Inak by som toto nemala!“ Hermiona si vyhrnula rukávy a ukázala Malfoyovi popáleniny na rukách, ktoré jej sfarbili pokožku do červena a čierna. „A nemala by som ani toto!“ Vyhrnula si nohavice a ukázala mu popáleniny na nohách. „Takže sa očividne niečo stalo.“

Malfoy zľahka prehltol a v očiach sa mu na chvíľu zablesklo, keď uvidel stupeň popálenín na Hermione. Rýchlo sa spamätal a usmial sa. „Nie si mŕtva, či?“

„Prečo to berieš na ľahkú váhu?“ vyprskla Hermiona. „Dole v tvojich žalároch je niečo, čo ma chcelo včera večer zabiť! Viem, že ma nemáš rád, ale mal by si ma predsa chrániť, nie?“

„Myslel som, že si povedala, že nepotrebuješ žiadnu ochranu!“

„O to nejde.“

„Tak o čo teda ide?“

„Ide o to, že sa niečo stalo v tom tvojom prekliatom podzemí a ty nielenže si sa ma nesnažil nájsť, ale ani si sa neobťažoval ma skontrolovať? Ako sa môžeš spoliehať na Eliáša, že ma zachráni a postará sa, aby som nezomrela? Nemáš tu nejakú zodpovednosť?“

Malfoya to zaskočilo, ale zároveň sa mu mierne uľavilo. Myslela si, že ju zachránil Eliáš, čo znamená, že bude ušetrený všetkých výsluchov, ktoré sa od nej dali čakať. Náhle sa prikrčil a uvedomil si, že mu začína pulzovať popálenina na hrudi.

„To je všetko?“ spýtal sa s veľkými ťažkosťami.

„Ako to myslíš?“

„Myslím tým, či si už skončila s rozprávaním? Ak nie, zjem tie koláče vo svojej izbe.“

Hermiona si hlasno vzdychla a vybehla z jedálne, pričom za sebou zabuchla dvere. Keď odchádzala, Malfoy si nadvihol košeľu a uvidel, ako mu popálené mäso na hrudi napuchlo. Siahol po pohári s ľadovou vodou na stole a priložil si ho k hrudi, aby schladil ten páliaci pocit.

****

Hermiona vtrhla do svojej izby a z jednej zo zásuviek vytiahla tenký kus dlhého pergamenu.

Profesorka McGonagallová, začala písať.

Nedávno som narazila na isté zaujímavé a jedinečné stvorenie, o ktorom si nespomínam, že by som čítala v knihách. Takže som dúfala, že by ste mi mohli situáciu trochu objasniť, ak je to vôbec možné.

Bol to akýsi duch, ale nie celkom taký, ako sú tí, čo chodia po Rokforte. Bola to žena s naozaj hrozivým smiechom, niečo ako banší. Mala tiež schopnosť stať sa neviditeľnou alebo sa premeniť na akúsi tienistú postavu. Jediné, čo ma naozaj zarazilo, bolo, že sa zdalo, že má veľmi hrozivé zámery - má v úmysle ublížiť, nie vystrašiť.

Sídli v žalároch a spôsobuje, že sa zovšadiaľ objavuje hmla a akýsi zelenkavý opar, a jej metódou zraňovania je oheň. Dokáže veľmi ľahko prepáliť pokožku.

Viem, že môj opis je dosť nejasný, ale akúkoľvek pomoc v tejto veci by som veľmi ocenila.

S pozdravom

Hermiona Grangerová

Hermiona si znovu prečítala svoj list a nenávidela to, ako vyznieval - ako keby ho písalo dieťa, čo sa nevie vyjadrovať. Vzdychla si a pergamen narýchlo strčila do obálky. Už nemala čas znieť múdro a komplexne. Otvorila dvere, aby sa vydala smerom k soviarni, len aby si uvedomila, že nevie, kde je.

„Eliáš!“ zavolala a pred ňou sa objavil drobný muž.

„Slečna Grangerová,“ pozdravil zdvorilo.

„Poslali ste list, ktorý som vám dala pred hodinou?“ spýtala sa.

Eliáš si zaspomínal a pokrútil hlavou. „Ešte nie,“ povedal. „Ešte stále je tu.“ Poklepal si na vrecko a usmial sa.

„Mohli by ste mi povedať, kde sa nachádza soviareň?“ Hermiona sa spýtala.

„No, ak počkáte pár minút, môžem vám tam ten list odniesť...“

„Nie, nie... o to nejde,“ rýchlo povedala Hermiona. „Musím poslať aj ďalší list a hádam by som sa mohla dozvedieť, kde sú sovy. Cítim sa veľmi zle, že vás otravujem.“

„Vôbec nie, moja drahá,“ odpovedal Eliáš láskavo. „Predpokladám, že už viete, ako sa dostanete do jedálne?“

Hermiona prikývla. „Áno.“

„Nuž, z jedálne sa vydáte na sever, a keď dôjdete na koniec chodby, je tam schodisko vedúce nahor. To vás zavedie priamo k sovám.“

„Ďakujem.“ Hermiona sa rozžiarila a ocenila, že jej Eliáš nebránil ako Malfoy v tom, aby preskúmala panstvo. Odovzdal Hermione jej prvý list a ona sa vydala k soviarni.

****

„Nepovedal si mi, že jej popáleniny sú také zlé,“ povedal stroho Malfoy, keď Eliáš vstúpil do jeho izby. Eliáš za sebou ticho zavrel dvere a uvidel strach v Malfoyových očiach.

„Cez noc sa zhoršili,“ odpovedal. „Keď som ich včera večer videl, len veľmi jemne sa zažrali do kože, ale zdá sa, že dnes tie popáleniny prenikli hlbšie.“

„Tak funguje jej mágia,“ vzdychol si Draco. Sedel na zemi a ležal opretý o posteľ. Bolesť z hrudníka ho veľmi znevýhodňovala.

„Čo je to za mágiu?“ Eliáš sa spýtal. „S takouto vecou som sa ešte nestretol... a ubezpečujem vás, pán Malfoy, že som sa stretol takmer so všetkými druhmi mágie.“

„Je to veľmi temný druh mágie,“ odpovedal Draco a zľahka si položil ruku na hruď. „Nie, nie, to je v poriadku,“ dodal, keď mu Eliáš prišiel na pomoc.

„Adria nie je obyčajný domáci duch, teda... ona vlastne nie je v prvom rade duch. Ale to nie je dôležité...“ Draco zmenil tému. „Dôležitejšie je, aby sa nikto nedozvedel, čo sa stalo.“

„Ako to myslíte?“

„Myslím tým, že ak sa o tom dozvie Potter alebo Weasley, budú tu v okamihu a to je to posledné, čo potrebujem. Okrem toho si Grangerová myslí, že si ju zachránil.“

„Áno, dnes ráno mi poďakovala.“

„Tak či onak, je dôležité, aby si pochopil, že sa o tom nikto nesmie dozvedieť. Len čo sa dozvedia, že sa zranila, budú si myslieť, že som jej niečo urobil, a aurori sa nám okamžite rozbehnú po sídle.“

„Áno, pane,“ povedal Eliáš poslušne. Draco sa mierne posunul, aby si našiel pohodlnejšiu polohu, ale v jeho stave bolo pohodlie luxusom. Zhlboka sa nadýchol a pritlačil si prsty na ranu, ktorá mu ešte stále pulzovala od bolesti.

„Dovoľte mi,“ povedal Eliáš a švihol prútikom. Objavil sa podnos s vlhkými uterákmi a fľaštičkou, na ktorej bolo napísané: „Zaručený liek na popáleniny“.

„To nebude fungovať, Eliáš,“ povedal Draco. „Adrianine popáleniny nie sú také tie normálne, aké máš od drakov a podobne. Keď je nahnevaná, nezastavia ju ani tie najhoršie veci.“

„A čím presne je?“

„To naozaj neviem ani ja sám,“ vzdychol si Draco. „Keď som sa ju prvýkrát pokúsil odstrániť zo sídla, prepálila sa mi cez sval na pravej ruke.“

„Som si istý, že ministerstvo by už vedelo, ako si s tým poradiť.“

„No, predpokladám, že by vedeli o niečo viac ako ja, ale radšej by som to nerobil. Toto je jej domov, či si to uvedomuje alebo nie a či sa mi to páči alebo nie.“

„Ale ona je nebez...“

„Ja viem,“ povedal Draco a pozrel si na hruď. „Viem, že je nebezpečná, ale to, čo sa jej stalo, bola moja chyba. Musím to napraviť.“

 

193956

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 31.07. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 02.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 8: Následky Od: Lupina - 25.05. 2021
Jak jsi psala, že Draco hraje mnohem vyšší hry, tak to mě napadlo. Že Draco se pohybuje jinde a v mnohem závažnějších problémech než Hermiona (a jo, i mně tu leze na nervy). Zrovna to, že může za Adrianu, za tím se jistě skrývá nějaký hluboký příběh. No, a do toho všeho mu začne strkat nos všetečná Hermiona. Tu ani Eliáš nedokáže uhlídat, to je jisté. Moc děkuji za další kousek, Jimmi, jsem nesmírně napnutá. A je mi jedno, do jakých nebezpečí se dostane Hermiona, přijde mi, že to Draco je ten ohroženější.

Re: Kapitola 8: Následky Od: zuzule - 25.05. 2021
Mno a presne proto, ze ta koza zacne patrat na vlastni pest, ji mel aspon neco rict... To urcite nebude dobry, ze Minerve neco takovyho napsala. Dekuju!

Re: Kapitola 8: Následky Od: kakostka - 25.05. 2021
ANo, takže hra na Navrněnou, případně Navrněnou nánu pokračuje... ach jo všechno vím, všechno znám, všude jsem byla... málem jsem zdechla a ty ses ani nezeptal, jak mi je... Svatý Eliáš, svatý Draco... Adria je "roztomilá", je to její domov a ona si ho hlídá, hlídá si Draca, Mione rýpe do něčeho, co vůbec netuší a ještě si vesele posílá sovy. Předpokládám, že Minerva se zmíní někde a celé se to po... mno jo. fakt veselé. chudák Draco. PS, vubec to není vyplňová kapitola, bavila mne, až na drásající slečnu chytrou.

Re: Kapitola 8: Následky Od: TaraFaith - 24.05. 2021
Rona je mi tu líto.. Nevím, co by byla horší situace, jestli taková, jak je teď, že to plánoval, ale nestihl to, než Hermiona musela odejít nebo kdyby to udělal ještě předtím. Co se Draca a Hermiony týče, když jsou odděleně, jsou úžasná, když jsou spolu, jsou na zabití. Pořád platí, že Eliáš je zatím moje nejoblíbenější postava. Je to typický sluha, který je duší domu. Jsem zvědavá, jestli Hermiona přijde na to, že ji zachránil Draco nebo to zůstane utajeno.. No a poslední věta? Zase jednou mi při čtení spadla brada. Jsem na Adriu hodně zvědavá. Myslela jsem, že je to někdo, kdo se zbláznil a s ní se zbláznila i její magie, proto ten rozsah i když ji částečně dokáže ovládat... A ano, znovu mě ovlivňuje příběh z Jany. :D Ale podle té poslední věty to vypadá, že to byla opravdu žena z Dracovi minulosti a že se z ní stalo něco jiného... nějaký zlý duch nebo něco na ten způsob.. A že je to Dracova vina nebo on to tak aspoň vidí.. možná odkloněné nebo nepodařené kouzlo? Nebo pomstychtivý duch nebo jen psychická záležitost spojená s magií? Tolik otázek a odpovědi tak daleko.., ale to je jen další důvod, proč se tak moc těším na pokračování. Díky moc.

Re: Kapitola 8: Následky Od: sisi - 24.05. 2021
Konečně je tu atavistický Malfoy, který se vrhne na koláčky na talíři s vervou srovnatelnou s apetitem Weasleyů. Myslím, že si nemají co vyčítat, čistokrevní nebo krvezrádní, bohatí nebo chudí, každý si nese svůj úděl s sebou a je jen dobře, pokud jim cestu lemují dobré domácí koláčky. Ronald nosí v kapšičce prstýnek, jako dárešek pro paničku, ale neví kdy ho předat, nedokáže vytvořit ten správný okamžik, den D. Třeba k tomu ani nedojde, a pokud přece ano, snad u toho bude pořádný rytířský souboj o čest a ruku dotyčné dámy. Děkuji za překlad, těším se na pokračování.

Re: Kapitola 8: Následky Od: MichelleF - 24.05. 2021
No, tak je čím dál tajemnější, vůbec netuším, co nebo kdo to je.. Že by to byla ta "ona lady Malfoy'.. Nějaká zhrzená prokletá milenka???

Re: Kapitola 8: Následky Od: denice - 24.05. 2021
Příběh se zaplétá víc a víc, je stále tajuplnější, tak se ani nepokouším spřádat nějaké teorie a prostě se jen vezu a po každé kapitole jsem ještě zvědavější :-) Díky.

Re: Kapitola 8: Následky Od: margareta - 24.05. 2021
Takže vznik té ohnivé potvory má na svědomí Draco?? Tak to už se nedivím, že s tím nechce na veřejnost. Kdoví, co by vyšlo najevo! Možná by z toho měl takovou ostudu, že by se mu i bezdomovci z Obrtlé začali vyhýbat! Nebo je to třeba jeho bývalá ex, co jí kdysi nasliboval hory doly a která se teď mstí, protože obdržela akorát kopačky. Vypadá to, jako by si na něm zgustla víc než na Hermioně. Ronovi se stýská, po nocích se trápí, ale nenapíše. No, pokud mu pořád chutná, není to asi ještě tak akutní. Děkuji za kapitolu! Těším se na další!!

Re: Kapitola 8: Následky Od: lenus - 24.05. 2021
Ja mám rada aj takéto kapitolky výplňove - ona nevie že ju zachránil, draco môže za adrianu, do toho sova Minerve... parada :D dikyyyy
Re: Kapitola 8: Následky Od: Jimmi - 24.05. 2021
Ach, sova Minerve, tá to ešte slušne skomplikuje... akurát som hore písala, že prečo jej nič nepovie... teraz mi došlo, že trubka, ona to vykecá ešte aj McGonagallovej... Ďakujem

Re: Kapitola 8: Následky Od: Yuki - 24.05. 2021
Skvělé... výčitky svědomí vůči Adrie plus hádky s Hermionou... já vím, že by bylo nejlepší, kdyby jí to jednoduše řekl a nedělal tyhle tajnosti, ale on je tak... aristokratický...
Re: Kapitola 8: Následky Od: Jimmi - 24.05. 2021
Predpokladám, že jej neverí... a potom ako sa zatúlala v žalároch sa ani nečudujem. Ten hrá hry inej úrovne, chrabromilčania by mu to pokazili. Ďakujem

Re: Kapitola 8: Následky Od: Claire - 24.05. 2021
A já si uděluji titul trubka roku - celý komentář se mi povedlo umístit ke kapitole 7. 2/2, ačkoliv se týkal této... Takže znovu... Vycpávkové kapitoly jsou taky nutné - a jejich překlad dá stejně tolik obdivuhodné práce s překladem, jak těch nejakčnějších či jinak úžasných, nabitých dějem. Sice jsme se dozvěděly jen střípky střípků, ale aspoň já se ustanovila na tom, že nejbližší volná svatozář bude přidělena Eliášovi.. a Jimmi zaslouží metál za pilnovčeličkovou práci a obětavost. Většina lidí si tedy bere dovolenou za účelem odpočinku a flákání se... :-D
Re: Kapitola 8: Následky Od: Jimmi - 24.05. 2021
Ďakujem krásne za dvojitú dávku :) No ale popri práci mi polka desiatky trvala 3 dni, ale už je zaplánovaná. Sa mi páči, že táto poviedka dokáže byť vážna aj úsmevná.

Prehľad článkov k tejto téme:

cherrypie3601: ( Jimmi )04.10. 202141.kapitola
cherrypie3601: ( Jimmi )03.10. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )30.09. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )23.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.09. 2021Kapitola 37: Za sklenenými dverami
cherrypie3601: ( Jimmi )14.09. 2021Kapitola 36: Do pekla a ešte ďalej
cherrypie3601: ( Jimmi )13.09. 2021Kapitola 35: Malé komplikácie
cherrypie3601: ( Jimmi )07.09. 2021Kapitola 34: Posledná noc
cherrypie3601: ( Jimmi )31.08. 2021Kapitola 33: Plán útoku
cherrypie3601: ( Jimmi )30.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )26.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )25.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )24.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )20.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )19.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )18.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )17.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )13.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )12.08. 2021Kapitola 25: Osamote 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )11.08. 2021Kapitola 25: Osamote 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )10.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )08.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )07.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )06.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )03.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )02.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )31.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )16.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )09.07. 2021Kapitola 20: Tí zabudnutí
cherrypie3601: ( JImmi )30.06. 2021Kapitola 19: Vysvetľuj
cherrypie3601: ( Jimmi )20.06. 2021Kapitola 18: Krycí príbeh
cherrypie3601: ( Jimmi )19.06. 2021Kapitola 17: Riskantný krok
cherrypie3601: ( Jimmi )17.06. 2021Kapitola 16: A tak sa rozchádzame
cherrypie3601: ( Jimmi )16.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 14: Zbytočné sny
cherrypie3601: ( Jimmi )14.06. 2021Kapitola 13: Neočakávaný návštevník
cherrypie3601: ( Jimmi )08.06. 2021Kapitola 12: Otázky dôvery
cherrypie3601: ( Jimmi )07.06. 2021Kapitola 11: Tieň a prach
cherrypie3601: ( Jimmi )29.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.05. 2021Kapitola 9 2/2 : Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )25.05. 2021Kapitola 9 1/2: Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )24.05. 2021Kapitola 8: Následky
cherrypie3601: ( Jimmi )23.05. 2021Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )22.05. 2021Kapitola 7 1/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )08.05. 2021Kapitola 6: Dobré ráno
cherrypie3601: ( Jimmi )07.05. 2021Kapitola 5: Manor
cherrypie3601: ( Jimmi )27.04. 2021Kapitola 4: Dlhá cesta do cieľa
cherrypie3601: ( Jimmi )20.04. 2021Kapitola 3: Zbohom
cherrypie3601: ( Jimmi )09.04. 2021Kapitola 2: Povedať im to
cherrypie3601: ( Jimmi )02.04. 2021Kapitola 1: Za veľa to nestojí – Prológ
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )18.03. 2021Lady Malfoy - úvod