Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Lady Malfoy

Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote

Lady Malfoy
Vložené: Jimmi - 23.05. 2021 Téma: Lady Malfoy
Jimmi nám napísal:

 


Už budú len dlhšie kapitoly... To znamená asi viac častí, ak majú chodiť poobede... Ale tomu bloku to pomohlo :) Cieľ je dostať sa po 10tku.  

 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote

„Slečna Grangerová...“

Hermiona sebou slabo trhla. Cítila, ako sa zachvela, keď jej na tvár dopadli kvapky studenej vody. Celé telo sa jej stále triaslo, ale už nie od strachu, ale od mrazivej teploty okolo nej.

Trikrát sa krátko nadýchla a pootvorila oči, aby videla, ako sa pri výdychu tvorí biela hmla. Viečka sa jej zachveli a ona opäť zavrela oči, neschopná pozbierať silu, aby ich úplne otvorila. Zelené plamene stále obklopovali jej myseľ, keď si spomenula na tmu a strach, na ten chlad a smiech... ten smiech tvora, ktorý nemá čo stratiť – ktorý sa nemá čoho báť.

„Slečna Grangerová... otvorte oči...“ Zdalo sa, že studená voda na jej tvári silnie, pretože kvapky padali rýchlejšie. Vlasy mala mokré a spodná pera sa jej od chladu nekontrolovateľne triasla.

Napokon pomaly otvorila oči a niekoľko minút jej trvalo, kým si privykla na temnotu. Stále bola v žalároch, ale okolo stien už neboli zelené plamene ani hmla. Všetko sa vrátilo do pôvodného stavu... akoby sa nikdy nič nestalo. Trochu pohla hlavou a uvidela Eliášovu uľavenú tvár.

Držal prútik, z ktorého padali kvapky vody, a keď videl, že otvorila oči, mierne pohol perami a kvapky prestali. Položil prútik vedľa seba, podvihol Hermioninu hlavu zo zeme a prehovoril k nej.

„Počujete ma?“

Hermiona nedokázala pozbierať energiu na to, aby prehovorila, ale pomaly prikývla.

„Slečna Grangerová, viete, kto som?“

Hermiona opäť prikývla. Eliáš sa usmial a s úľavou si vzdychol. „Vstaňte, drahá, osušíme vás.“

Opatrne položil Hermione ruku na plece a pomohol jej zdvihnúť sa zo zeme. A potom mávnutím prútika vyčaroval nosidlá, na ktoré Hermionu položil. Hermiona videla, ako Eliáš mávol prútikom a nosidlá sa začali samé pohybovať von zo žalárov.

„Vy nejdete?“ zašepkala Hermiona, keď si všimla, ako sa Eliáš otočil späť k tme.

„Za chvíľku, slečna Grangerová,“ odpovedal cez plece. Hermiona mierne natiahla krk, len aby uvidela postavu sediacu pri stene a zvierajúcu si pažu - svetlé vlasy mal od krvi.

****

Domáci škriatkovia natierali Hermionine popáleniny liečivým roztokom, keď do miestnosti vstúpil Eliáš. Boli to asi dve hodiny, čo ju nosidlá priniesli späť do izby a traja domáci škriatkovia sa ujali ošetrovania jej zraneného a oslabeného tela.

Pomocou kúzla jej vysušili vlasy a šaty a prikryli ju viacerými prikrývkami. Dvaja z nich jej práve natierali hlbokú popáleninu na krku, zatiaľ čo druhý prinášal ďalšie obväzy.

 

„Ste v poriadku, slečna Grangerová?“ spýtal sa láskavo Eliáš, keď si prezeral tú veľmi unavenú ženu.

„Neviem,“ odpovedala Hermiona pravdivo.

„To je pochopiteľné,“ povedal. „Tie popáleniny, ktoré máte, sú dosť vážne.“

Hermiona pozrela na svoju ruku, kde jej jeden zo škriatkov obviazal hlbokú čiernu popáleninu, ktorá ešte stále pulzovala bolesťou.

„Slečna, nemusíte sa báť,“ zapišťala veselo jedna zo škriatkov. „Ja vedieť, ako vás ošetriť.“

Hermiona sa usmiala a nálada sa jej mierne zdvihla. „Ďakujem. Odvádzate výbornú prácu.“ Škriatka sa vďačne uklonila a vrátila sa k poklepávaniu rany na krku.

„Gréta je liečivá škriatka,“ povedala Eliáš a srdečne sa usmial na horlivú pracovníčku.

„Liečivá?“

„Sú to škriatkovia, ktorých vycvičili u svätého Munga v liečení najrôznejších chorôb a zranení,“ vysvetlil Eliáš. „Najmä takých vážnych, ako je to vaše.“

„Tie popáleniny ma netrápia,“ vyhlásila Hermiona zamyslene.

Eliášov výraz sa trochu zmenil na znepokojený. Bolo mu jasné, že bude klásť otázky.

„Čo to bolo v tých žalároch, Eliáš?“ spýtala sa.

„Sám si nie som celkom istý,“ odpovedal Eliáš. Neklamal jej - napriek tomu, že vedel, kto to bol, naozaj nevedel, čo to je.

„Ale... čo to robilo tam dole?“ naliehala ďalej Hermiona.

„Bol by som radšej, keby ste sa nepýtala,“ vravel Eliáš úprimne. „Toto sídlo má veľa tajomstiev, moja drahá. Niektoré je lepšie nechať na pokoji.“

„Chcem to vedieť,“ povedala Hermiona neoblomne, keď sa posadila vzpriamene a vyrazila Gréte z rúk fľaštičku s liečivým elixírom.

„Musím na tom trvať,“ povedal Eliáš.

„Neurážajte moju inteligenciu, Eliáš!“ Hermiona protestovala. „Len...“

„Slečna Grangerová,“ namietal Eliáš dôrazne. „Ste odvážne dievča, ktorého inteligenciu by ma nikdy nenapadlo uraziť. Úprimne vám môžem povedať, že nech bolo v žalároch čokoľvek, už vás to nenapadne, pokiaľ sa budete držať ďalej od podzemia. Temnota a strach sú presne tie veci, ktorými sa tieto tvory živia.“

Hermiona vedela, že Eliáš jej už na ďalšie otázky neodpovie. Znova si ľahla a zhlboka sa nadýchla. Výkriky, ktoré vydala v žalároch, zanechali na jej pľúcach stále trvajúce následky a zakaždým, keď sa nadýchla naozaj zhlboka, sebou trhla.

„Je mi to ľúto,“ povedala.

„To ja by som sa mal ospravedlniť,“ povedal Eliáš a sklonil hlavu.

Hermiona sa mierne usmiala, aby zamaskovala množstvo myšlienok, ktoré jej práve teraz vírilo hlavou. Príde na to, kto to v tých žalároch bol. Nebola z tých, čo ustupujú pred výzvou alebo neznámym - sedem rokov na Rokforte ju to naučilo.

„Vrátim sa asi o hodinu,“ povedal Eliáš láskavo a otočil sa k dverám. „Ach áno, skôr než zabudnem.“ Siahol do vrecka a položil k Hermioninej posteli zložený pergamen. „Toto vám prišlo pred niekoľkými minútami.“

„Grobon,“ oslovil potom druhého domáceho škriatka. „Choď dolu do kuchyne a prines slečne Grangerovej karamelové čučoriedky.“

„Karamelové čučoriedky?“ Hermiona sa spýtala.

„Cukor vám pomôže obnoviť energiu.“ Eliáš sa usmial, keď odchádzal z miestnosti.

Grobon zmizol, zatiaľ čo Hermiona siahla po liste pri posteli - bol od Ginny. Keď jej hnedé oči list prezerali, obaja škriatkovia zbalili liečivé elixíry a zmizli z izby. Hermiona sa usmiala pri poslednom riadku: „PS: Harry pozdravuje.“. Siahla po brku a pergamene a začala písať odpoveď.

****

Eli vstúpil do honosnej hlavnej spálne, kde Draco ležal pri nohách postele a zhlboka a ťažko dýchal.

„Je to lepšie?“ spýtal sa Eliáš.

„Nie,“ odpovedal Draco bez okolkov, keď mu malý domáci škriatok pritlačil na holú hruď vlhkú látku so zelenou tekutinou. Keď látku sňal, spálené mäso a čierna spálená koža dokonale žiarili na Malfoyovej bledej pokožke. Jeho tvár stratila veľa farby a jeho dýchanie bolo naďalej prerušované a namáhavé.

„Potrebujem...“ Draco sa na chvíľu nadýchol. „Potrebujem, aby si... skontroloval...“

„Je v poriadku, pán Malfoy,“ odpovedal Eliáš.

„Nejaké popáleniny?“

„Pár, ale žiadne, ktoré by mohli spôsobiť vážne škody. Stará sa o ňu Gréta.“

„Ona...“ Draco sa nadýchol. „Pýtala sa... pýtala sa ťa?“

„Neprepínajte sa, majster Malfoy,“ povedala Eliáš s obavami. „Pýtala sa ma, ale nič som jej nepovedal, ako ste prikázali.“

„Čo robí teraz?“ spýtal sa Draco s veľkými ťažkosťami.

„Dostala list, práve ho číta,“ odpovedal Eliáš. „Prinesiem vám niečo na pitie, pane.“

„A čo Adria?“ Draco sa spýtal.

„Po tom, čo vás popálila, utiekla do Severnej veže,“ odpovedal Eliáš.

 

196701

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 31.07. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 02.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote Od: Lupina - 25.05. 2021
Jelikož jsem doposlouchala Lovce monster, hned mě napadlo, Draco, pozvi si někoho z LM! :D No ale teď vážně. Jsem opravdu zvědavá, co za entitu to číhá ve sklepení. Živí se strachem? To asi nebude příjemný tvor. Děkuji, Jimmi!

Re: Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote Od: Claire - 24.05. 2021
Vycpávkové kapitoly jsou taky nutné - a jejich překlad dá stejně tolik obdivuhodné práce s překladem, jak těch nejakčnějších či jinak úžasných, nabitých dějem. Sice jsme se dozvěděly jen střípky střípků, ale aspoň já se ustanovila na tom, že nejbližší volná svatozář bude přidělena Eliášovi.. a Jimmi zaslouží metál za pilnovčeličkovou práci a obětavost. Většina lidí si tedy bere dovolenou za účelem odpočinku a flákání se... :-D

Tak jo... poslední část mezi Dracem a Eliášem nabádá k pátrání po totožnosti osoby v žalářích... Mě samotnou napadlo, že by to mohla být nějaká Dracova sestřenice/manželka/jiná příbuzná...? Ale neodvažuju se skutečně tipovat. A popálení jsou oba dva... Eliáš je oba dva zachránil, nicméně, co to bylo? Zelená mlha... nějaká bezhůlková magie? Ale zase Hermionina vlastní nešla. Už vidím, jak jí Draco dá šezrat, že byla dole...

Re: Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote Od: denice - 24.05. 2021
Tak tohle je pěkný nervák :-) Trošku to vypadalo na inspiraci Janou Eyrovou, ale zdá se, že takhle jednoduché to nebude. Eliáš ještě Hermionu nezná, ale Draco už by měl vědět, jak všetečná a umanutá je. Zatím se jako hostitel moc nevytáhl, jsem vážně zvědavá, jestli a kdy se rozhodne si s Hermionou promluvit jako hostitel, ne jako někdo, koho její přítomnost obtěžuje. To by mohlo pomoct, ne? Díky.

Re: Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote Od: zuzule - 24.05. 2021
Huh, koukam, ze Draco to odnesl podstatne hur... Adria? Hm... To sem vazne zvedava. Dekuju!

Re: Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote Od: kakostka - 24.05. 2021
No, co napsat a nebýt sprostá? Chápu, že v Bradavicích ta umanutost a zvědavost měla své kouzlo a občas i účel, ale tady? je popálená, vyděšená a přesto jako umanutá kráva plánuje, že půjde znovu do sklepení. Doufám, že to Draco nějak zabezpečí. Evidentně to odnesl i za Hermionu, těžké popáleniny, je mu bídně, ale slečinka chytrá si vede svou... Ale zas, až ji vyhmátne krvežíznivej Lestrange a že ji vyhmátne je jisté, tak by mohl zabloudit do sklepení, kde by se ho ujala vlídná a milá Adria... Jimmi, je to skvěle přeložené, tajemné až až, děkuju.

Re: Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote Od: MichelleF - 23.05. 2021
Tak, první kapitola, kdy se Draco nechová jako kretén.. Já mám taky otázky.. Co to tam má?? Evidentně se znají minimálně jménem.. No, jsem fakt zvědavá, co zjistíme..

Tak tieto popoludnia s poviedkami mi chýbali, človek má hneď dvojitú radosť :) Adria adria... uvidíme čo je to Zač.,.a ako prvé mi napadlo... tu tiež nie je hermiona s jej povahou úplne v bezpečí :D
čo ti napadlo? Prezraď. Ale nie... ja už som sa mlžením tak domotala, že už ani ja neviem, kto to presne bol. A tá, čo si myslím, by nemala obraz v ráme na stene... Ďakujem PS. Nezvykaj si, mala som deň dovolenku, tak som nerobila nič iné. Desiatku už prekladám tri dni.

Re: Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote Od: luisakralickova - 23.05. 2021
No tedy, takového ducha přechovávat ve sklepě je trochu adrenalinová záležitost. Asi se nedá vypudit, nebo ji váže nějaká kletba. Že by rodinná vazba? Vypadá to, že není příliš ochočená. Čekám, že Ron vtrne do hradu a udělá trochu rozruchu. Díky, Jimmi, že nás netýráš dlouhým čekáním, těším se na další kapitolky.
Hore som to už niečo naznačila. Až teraz mi vypľulo meno Adria ako Adriana, tým som vám mala zamotať hlavičky :) Ale isté spoločné črty tu sú. A nie, nie je to Malfoyová (ma vystrie, ak zistím, že mi tento fakt pôvodne ušiel :) Vysvetľovacia kapitola nebude ďaleko, tipujem do polovice, zápletka je v niečom inom, ale fakt som teraz na vážkach. Ďakujem moc

Re: Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote Od: margareta - 23.05. 2021
Jestliže se to monstrum živí strachem, tak mě napadá, že by to mohl být třeba nějaký hromadný Bubák, vzniklý ze společné hrůzy bývalých vězňů, co byli kdysi v podzemí zavraždění Avadou. Oni zahynuli, ale jejich hrůza zůstala, toulá se po místech svého vzniku a jakmile vycítí něčí strach, aktivuje se a chce doplnit síly. A toho možná využila nějaká Adria z rodu Malfoyů, sadistka a milovnice Avady, která s tím hromadným Bubákem spojila svého ducha, aby se mohla dál kochat sesíláním své oblíbené Zelené kletby. Hu, možná by na ni měli použít zložár! Vždyť útočí i na majitele svého území! Teda, dobře, že jsem si to čtení nenechala až na večer, jak jsem měla zprvu v úmyslu! Asi bych neusnula! Teď to ještě do večera rozdýchám, ovšem za své sny i tak neručím. Ale proč nechce Draco Hermioně říct, co to je? Takhle bude pátrat dál, zas bude v nebezpečí, on s ní a kdoví, na co přitom ještě narazí! To že má být bezpečný azyl?? Velké díky, Jimmi! Už se nemůžu dočkat další várky!! ( ale jestli přijde v noci zase bouřka, budu zelená i bez Avady!!)
Zajtrajšia kapitola je pohodová... tak som to zbyťočne nenaťahovala a dala ju celú. Má totiž dĺžku ako polovica ostatných. Niečo s hrôzami, čo sa tam / na Malfoy manor / udiali to má spoločné. Ale nepoľavte v ostražitosti, Adria je len vedľajšia zápletka, resp. len jedna z hlavných... A určite to nie je jediná žena - či skôr ženské meno - ktoré sa objaví... Narcissa sa predpokladá (ak sa už nespomenula), Pansy som spomenula v úvode ja, ale ešte bude niekto, ktorého časť mena sa objaví v desiatej kapitole (to som múdra, keď ju už prekladám, že?) Ďakujem

Re: Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote Od: TaraFaith - 23.05. 2021
No wau!! Musím se přiznat, že se mi v koutku mysli objevila teorie, že ta záhadná žena by mohla být Astorie.. ovšem jméno na konci kapitoly mi (asi) potvrdilo, že to tak nebude.. Jsem trochu ovlivněna příběhem Jany a nemůžu si pomoct se srovnáváním. Je to úžasně napsané a přeložené. Scéna ve sklepení byla děsivá už na začátku, kdy jen Hermiona tápala ve tmě a když se hlas přidal k básničce a doplnil verše, vážně mi naskočila husí kůže. Trochu mi to připomnělo scénu z filmu Noční můra v Elm Street, kdy děti říkají básničku, když se má objevit Freddy Krueger. :D Zarazilo mě, že Hermioně nefungovala hůlka ani magie, ale Adria očividně kouzlit mohla.. Nebo je to všechno jinak, ale to zjistíme až časem. :) Přeskok k Ginny a Harrymu byl pořádný skok z úzkosti do idylky. Teddy je tu neskutečně roztomilý. Draco to schytal o dost hůř než Hermiona, doufám, že bude v pořádku. Ještě by mě zajímalo, jestli Eliáš opravdu ví jen tolik, jak naznačil Hermioně nebo ví vše, ale je věrný rodině u které slouží.. Moc moc moc děkuji za překlad. Nemůžu se dočkat pokračování.
Vieš, že mi Adriu jeden slovník preložil ako Adrianu? Škoda, že som to nevedela skôr, použila by som asi toto meno. Ktovie či to nebol aj autorkin zámer. Sú tam spoločné rysy. Eliáš podľa mňa vie o všetkom, ale Draco mu prikázal, aby to nehovoril (mám dojem, že to už bolo, ak nie, sorry za spoiler) Najlepšie / najhoršie / na tejto poviedke je, že niečo očakávaš, postupne sa ti potvrdzuje, ešte si hovoríš, však to sa dalo čakať... a bác, ono je to všetko inak. Intriga v intrige, Vrahom nie je záhradník :) Ďakujem moc

Re: Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote Od: Claire - 23.05. 2021
Definitivně vzdávám snahu o úspěšný tip, pokud jde o identitu podzemní bytosti. Jméno Adria moc nepomůže - ale ať ta či to ženského rodu, je docela sadistická. Ideální přístup "nesahat, nekrmit, netykat"... a nelézt ani pod úroveň přízemí, ani do věží... pěkně hezky při zemi se držet, slečno Grangerová, ani lékoskřítky nedokáží vyléčit úplně všechno. Zdalipak čistokrevný aristokrat zná pěkné (a sakra pravdivé) mudlovské pořekadlo o tom, že každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán? Přímo úměrně se zvyšující se tepovou frekvencí se zvyšuje i frekvence přidávání, za což tě odměň Merlin, Jimmi, díky.
Iné príslovie hovorí, že nerob druhým, čo nechceš, aby robili tebe. Čítať takúto poviedku a čakať týždeň (mesiac) na ďalšiu kapitolu? Tak keď si seba predstavím ako čitateľa, radšej každý deň kúsok ako naraz dávku, čo je problém prečítať a stráviť :) Hoci si myslím, že po desiatej kapitole sa to nezlepší... ale desiatka je cieľ. Ďakujem

Prehľad článkov k tejto téme:

cherrypie3601: ( Jimmi )04.10. 202141.kapitola
cherrypie3601: ( Jimmi )03.10. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )30.09. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )23.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.09. 2021Kapitola 37: Za sklenenými dverami
cherrypie3601: ( Jimmi )14.09. 2021Kapitola 36: Do pekla a ešte ďalej
cherrypie3601: ( Jimmi )13.09. 2021Kapitola 35: Malé komplikácie
cherrypie3601: ( Jimmi )07.09. 2021Kapitola 34: Posledná noc
cherrypie3601: ( Jimmi )31.08. 2021Kapitola 33: Plán útoku
cherrypie3601: ( Jimmi )30.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )26.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )25.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )24.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )20.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )19.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )18.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )17.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )13.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )12.08. 2021Kapitola 25: Osamote 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )11.08. 2021Kapitola 25: Osamote 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )10.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )08.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )07.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )06.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )03.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )02.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )31.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )16.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )09.07. 2021Kapitola 20: Tí zabudnutí
cherrypie3601: ( JImmi )30.06. 2021Kapitola 19: Vysvetľuj
cherrypie3601: ( Jimmi )20.06. 2021Kapitola 18: Krycí príbeh
cherrypie3601: ( Jimmi )19.06. 2021Kapitola 17: Riskantný krok
cherrypie3601: ( Jimmi )17.06. 2021Kapitola 16: A tak sa rozchádzame
cherrypie3601: ( Jimmi )16.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 14: Zbytočné sny
cherrypie3601: ( Jimmi )14.06. 2021Kapitola 13: Neočakávaný návštevník
cherrypie3601: ( Jimmi )08.06. 2021Kapitola 12: Otázky dôvery
cherrypie3601: ( Jimmi )07.06. 2021Kapitola 11: Tieň a prach
cherrypie3601: ( Jimmi )29.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.05. 2021Kapitola 9 2/2 : Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )25.05. 2021Kapitola 9 1/2: Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )24.05. 2021Kapitola 8: Následky
cherrypie3601: ( Jimmi )23.05. 2021Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )22.05. 2021Kapitola 7 1/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )08.05. 2021Kapitola 6: Dobré ráno
cherrypie3601: ( Jimmi )07.05. 2021Kapitola 5: Manor
cherrypie3601: ( Jimmi )27.04. 2021Kapitola 4: Dlhá cesta do cieľa
cherrypie3601: ( Jimmi )20.04. 2021Kapitola 3: Zbohom
cherrypie3601: ( Jimmi )09.04. 2021Kapitola 2: Povedať im to
cherrypie3601: ( Jimmi )02.04. 2021Kapitola 1: Za veľa to nestojí – Prológ
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )18.03. 2021Lady Malfoy - úvod