Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Objevování

Kapitola 7. Neodpustitelná?

Objevování
Vložené: denice - 06.05. 2021 Téma: Objevování
denice nám napísal:

Autor: hesaluti       Překlad: denice        Beta: Sevik99        Banner: Jacomo

https://www.fanfiction.net/s/7957417/1/Discovery

Rating: 13+


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

Kapitola 7. Neodpustitelná?

 

Hermiona se v práci jen tak probírala podněty k projednání. Už ji nerozptylovala jen snaha o vyřešení Dracova případu, kterému se mohla věnovat pouze doma; teď ji rozptyloval Draco sám! Posté posunula žlutou složku po stole a povzdechla si. Proč na něj nemohla přestat myslet? Proč? Nic se nezměnilo, tak proč se nemohla soustředit?

Jedinou dobrou věcí bylo, že opravdu zjistila něco, co by mohlo s případem pomoct. Pokud by Draco zpětně podal žádost o povolení, která by byla schválena, případ mohl být stažen. To byla velmi dobře skrytá skulina, která existovala čistě jen proto, aby pomohla samotnému ministerstvu, když něco rychle potřebovalo. K tomu docházelo často, protože kancelářské vybavení se běžně nakupovalo na poslední chvíli. Toto dobře střežené tajemství objevila, když se probírala stovkami účtenek a záznamů v hlavní účetní knize. To by vyřešilo problém, ovšem pouze kdyby Dracovu žádost o povolení schválili, a na tom teď uvízla. Neexistoval způsob, jak by mohli odsouhlasit zboží, které koupil, takže to pořád musela nějak obejít.

Dopis dorazil v době oběda. Hermiona odsunula všechnu svou další poštu bokem a otevřela ho.

 

Drahá SK,

 

Tentokrát přestala číst, protože věděla, co to znamená. Sexy knihomolka! Začervenala se. Byla rozhodnutá cítit se tou přezdívkou uražená, ale jejímu egu neublížilo, že ji tenhle Draco Malfoy nazýval sexy.

 

Drahá SK,

mám pocit, že konec naší poslední schůzky byl trochu uspěchaný.

 

Protočila očima. Trochu uspěchaný? To byl dobrý způsob, jak to popsat!

 

Chci se na tebe moct nerušeně dívat a užívat si noční vzduch.

Strýc našeho starého přítele Marcuse má místo s měsícem a hvězdami.

Uvidíme se tam – o půlnoci.

NKSM

 

Třikrát si dopis přečetla a pak ho odložila. Starý přítel Marcus? Neměla s Dracem žádné společné přátele, takže slovo starý zjevně znamenalo někoho ze školy. Marcuse Flinta? Draco určitě nemohl myslet toho zmijozelského hňupa? Znovu si lístek přečetla – stálo tam Marcusův strýc. Kdo byl Flintův strýc? Chystala se vzít si encyklopedii, když se jí v paměti vybavila další vzpomínka.

V Bradavicích byl ještě jiný Marcus. Marcus Belby – byl v Havraspáru a chodil na večírky profesora Křiklana. Jestliže byl pozván do Křikova klubu, vyplývá z toho, že měl slavného nebo bohatého příbuzného. Dracův dopis naznačoval, že ten slavný příbuzný musí být jeho strýc, ale Hermiona si nedokázala vzpomenout, čím by ten strýc mohl vyniknout. 

Sáhla do police po objemném svazku a začala prohledávat rejstřík. Baker, Beetridge, Belby. Prst se zastavil u jména a nalistovala patřičnou stranu. Jakmile na ni pohlédla, vyskočila na ni slova a vzpomněla si. Samozřejmě! Damokles Belby – vynalezl vlkodlačí lektvar! Stejně jako u opravdové skládanky, jakmile máte pár kousků, zbytek začne zapadat na místo, a to se stalo teď, když si spojila stopy dohromady. Znovu si přečetla lístek.

Strýc našeho starého přítele Marcuse má místo.

Damoklův hřbet se nacházel na okraji Prasinek. Byl to vysoký hřeben skal, z něhož byly nádherné výhledy na město a okolní krajinu, a pojmenovali ho po Damoklovi, protože to vypadalo jako ideální místo, z kterého by mohl vlk výt na měsíc.

To muselo být ono, tam se s ní Draco chtěl setkat, a po té skoro katastrofě u madam Pacinkové to dávalo smysl. Problém byl v tom, že tak daleko bradavičtí studenti nesměli, takže tam nikdy nebyla a bylo velice těžké přemístit se někam, kde jste si to nedovedli představit. Zavřela knihu, sundala z police další a listovala v ní, dokud nenašla obrázek. Když se na něj soustředí, přemístění snad bude fungovat.

 

xxx

 

Zdálo se jí, že půlnoc dlouho nepřichází, zvlášť když se posledních pár nocí moc nevyspala. Zůstávala vzhůru a pracovala na Dracově případu, takže zatímco se připravovala na přemístění, zívala.

Jakmile dorazila na Damoklův hřbet, roztřásl ji noční chlad, ačkoli nebyla zima a bylo bezvětří a jasno. Rozhlédla se a nepřekvapilo ji, že nikoho nespatřila. Výhled však byl úžasný. Ležely pod ní celé Prasinky, některá světla stále svítila, a v dálce se rýsovaly lesy a údolí.

Znovu se otočila kolem dokola a ke svému překvapení uviděla Draca, jak sedí na placatém skalisku o něco výš.

„Nevěděla jsem, že tu jsi,“ řekla.

„Pojď sem,“ odpověděl a Hermiona se vyšplhala nahoru a usedla vedle něj.

„Neobtěžoval tě někdo?“

Prudce se k němu otočila. „Ne. Proč?“

„Jen si to ověřuji – tak trochu jde do tuhého,“ vysvětlil.

„Podezírají tě?“ vyhrkla.

„Nemyslím, ale abych pravdu řekl, je těžké to poznat. Když na to přijde, každý každého tak trochu podezírá.“

Hermionu napadlo, že nepřátelství mezi ní a Dracem se zmenšuje. Tento krátký rozhovor mohli vést dva přátelé, a už neměla pocit, že musí jednat výhradně profesionálním způsobem. Nechávala si ho však v záloze, protože si byla jistá, že toto nevyhlášené příměří mezi nimi nebude mít dlouhé trvání.

Vytáhla z tašky poznámky. „Našla jsem skulinu,“ oznámila. Viděla, jak se zatvářil, a zvedla ruku. „Ještě se příliš neraduj – pořád je tu problém.“

„Jakou skulinu?“

„O povolení k nákupu magického zboží můžeš žádat zpětně.“

Vykulil oči. „Vážně? Tak proč o tom nikdo neví?“

„Využívá to hlavně ministerstvo, když rychle něco potřebuje. Pochopitelně to nechtějí roztrubovat,“ neobratně zápolila s hromadou listin, které musela mít neprakticky položené na klíně.

„Jak jsi na to přišla?“ Draco se k ní naklonil, očividně potěšený touto zprávou.

„Ach – během nějakých šestnácti hodin prohrabávání se každým přijatým účtem za poslední tři roky...“ řekla a její hlas prozrazoval, jak únavný ten úkol byl. „Minulou noc jsem spala asi tři hodiny.“

Draco se na ni zvláštním způsobem upřeně podíval a ona zmlkla a také se na něj zahleděla. Tiše začal: „Hermiono...“

Překvapilo ji, když ji oslovil křestním jménem, takže na chvíli přestala přidržovat listiny, které měla na klíně. Zachytil je slabý vánek a najednou začaly poletovat kolem.

„Pro Merlina!“ vykřikla. Draco vyskočil a začal se chaoticky pokoušet je chytat, ale Hermiona mu položila ruku na paži a zastavila ho. Obrátil k ní zmatený pohled, a tak na vysvětlenou pozvedla svou hůlku. Mávla jí a listiny se okamžitě poskládaly na hromádku na nejbližším kameni. Šla si pro ně a pak se obrátila zpět k Dracovi. „Zapomněl jsi?“ usmála se na něj.

„Zapomněl na co?“ zeptal se.

„Že jsi kouzelník?“ zazubila se. Utahovala si z něj, že se nejdřív pokoušel papíry chytat rukama.

„Úžasně zábavné,“ opáčil rychle. „Možná by ses především měla naučit si své věci pevně držet.“

„Překvapils mě,“ poznamenala. Dělala, že listiny znovu přerovnává, protože si nebyla jistá, proč to teď přiznala. Prostě si neměla všímat toho, že ji oslovil křestním jménem.

Zamračil se. „Cože? Jak to myslíš?“

„Řekl jsi mi Hermiono,“ a když viděla, jak se zatvářil, pokračovala: „Než mi to připomeneš, vím, že se tak jmenuji. Chci říct, že jsem až doteď byla jen Grangerová.“ Chvíli na ni hleděl, pak lehce kývl hlavou a znovu si sedl. Přidala se k němu a přála si, aby se o tom nezmiňovala, protože mu to očividně nebylo příjemné. Uvelebila se a pokračovala ve vysvětlování. „Takže, skulina tu je, ale máme další problém. Zpětně nebo ne, bude těžké sehnat povolení na věci, které jsi koupil. Musíme vymyslet nějaký opravdu dobrý důvod, k čemu jsi je potřeboval, protože jinak si nejsem jistá, jestli vůbec můžu požádat o schválení.

Draco měl sklopenou hlavu a chvíli si myslela, že ji neposlouchá. Když promluvil, jeho odpověď neměla nic společného s tím, co právě řekla. „Jsi rozená právnička, že jo?“

Znovu se na něj zadívala, překvapená osobním komentářem. „Ve skutečnosti jsem chtěla být učitelkou, ale tohle se tak nějak stalo. Harry zatahal za pár nitek a...“ zarazila se a znovu se zazubila, „a já tu uprostřed noci sedím na skále s Dracem Malfoyem!“

Potěšilo ji, že se jejímu povídání usmívá.

„Ztráta Bradavic – můj zisk,“ prohodil a Hermiona byla ráda, že je tma, protože se začervenala. Tím ziskem myslel, že mu pomáhala, nic jiného, ale přesto to byla poklona od někoho, o kom si nikdy nemyslela, že by ji pochválil.

„Říkal jsi, že jde do tuhého?“ zeptala se rychle, aby změnila téma.

„Jako vždycky neznám žádné detaily, ale předevčírem večer mě pozvali na setkání se dvěma podezřelými. Všechno bylo velmi společenské a neformální, ale rozhodně byli otevřenější než obvykle, a teď už vím, co dělají.“

„Co?“ Hermiona si k němu poposedla v touze slyšet novinku.

„Vytvářejí nové kouzlo.“

Zírala na něj. „Nové kouzlo? Proč? Jaký typ kouzla?“

„Určitě ses s tím už někdy musela setkat? Skutečně porušují zákony již tím, že se o to pokoušejí?“ ujišťoval se Draco. „Mám pocit, že nová kouzla se můžou vytvářet jen na ministerstvu.“

„Samozřejmě – v Oddělení nové magie. Mají celý tým kouzelníků pracujících na nových kouzlech, ale nové bylo zaregistrované naposled asi před pěti lety. Vypracovat kouzlo od začátku je nesmírně obtížné, i když kouzelníci se o to pořád snaží. Je to tak trochu noční můra nekonečných nehod a slepých uliček,“ vysvětlovala. „Je nezákonné používat nezaregistrované nové kouzlo a kdokoli, kdo se ho pokouší vytvořit, se pohybuje na hraně zákona. Nejsem si jistá, jestli to stačí, abychom prozradili tvé krytí, vrhli se na ně a zatkli je. Mohl by to být jen menší přestupek.“

„Co když je to kouzlo neodpustitelné?“

„Kouzla musí být registrována na ministerstvu. Pak se rozhodne, do jaké kategorie spadají, ale jak víš, existují pouze tři neodpustitelné kletby a byly do té skupiny zařazeny před třemi sty lety.“

„Podle toho mála, co vím, by toto spadalo do neodpustitelných,“ prohlásil.

Naklonila se ještě blíž. „Pokračuj,“ vybídla ho.

„Zničí magii příjemce,“ řekl.

„Zničí?“ tázala se. „Myslíš natrvalo? Jako že by už nikdy nemohl kouzlit?“

„Ano – trvale.“ V Dracově hlase zazněl tón něčeho jako – zděšení, ale také posvátného úžasu a respektu. Přesně to cítila i Hermiona.

„Neřekli ti, o co přesně jde?“

„Ne. Prozradili mi, že od základu vytvářejí něco, co všechno změní. Zvrátí to rovnováhu sil,“ vysvětlil. „Byl to jeden z těch rozhovorů, kdy každý přesně ví, o čem se mluví, ale nikdo to neřekne přímo. V podstatě mě varovali, abych se rozhodl, jestli s nimi jdu nebo nejdu, protože už hodně brzy nebudu moct zůstat neutrální.“

„Co jsi jim řekl?“

„Aby se mnou počítali, ale že budu chtít víc podrobností.“ Povzdechl si. „Nejsou pitomí. Nejdřív si mě budou chtít prověřit, takže mi včera večer nic moc neřekli, ale když jsem odešel z pokoje, důkladně to probrali.“

„Jak to víš?“

„Nastavil jsem si na hůlce kouzlo zesílení, abych slyšel, co říkají. Mysleli si, že už jsem pryč,“ vysvětlil.

„To bylo záludné.“

„Vždyť jsem tam kvůli tomu šel!“

Hermiona rychle zamžikala a ve tváři se jí zračilo zděšení. „Jestli opravdu vytvořili kouzlo, které ničí magii, nemáme šanci! Jak s tím můžeme bojovat?“

„Musíme je zastavit, než dostanou příležitost ho použít. Musíš se zeptat Pottera, jestli si myslí, že je čas jednat, nebo jestli máme ještě čekat. Je to na ostří nože, protože jestli na ně vlítneme moc brzy, nebudeme moct dokázat, co plánují,“ povzdechl si Draco.

„Jakmile se vrátím, promluvím s ním – půjdu k němu domů a probudím ho,“ řekla.

„Bude si myslet, že ho konečně potkalo štěstí,“ prohodil a Hermionu udivila jeho schopnost okamžitě se přepnout do sarkastického režimu.

„Ne, nebude, protože na rozdíl od tebe nemyslí jen na to jedno a je schopný se přátelit s příslušnicí opačného pohlaví!“ vrátila mu to. Věděla, že by se nad jeho řeči měla povznést, ale nedokázala to.

„To vůbec nezní zábavně,“ Draco jí věnoval svůj charakteristický úšklebek. Hermiona se ze všech sil snažila udržet bezvýraznou tvář a neukázat, že se baví, ale po chvíli selhala a mírně se usmála, koutky úst se jí samy zvedly, i když se pokoušela je ovládnout.

„Nejsi legrační,“ prohodila, i když její tvář říkala něco jiného.

„Tak proč se tedy usmíváš?“ zeptal se a jeho úsměv se změnil v úšklebek. „Podle toho, jak se tváříš, bych řekl, že se mnou souhlasíš.“

„To tedy ne!“

„Takže kolik přesně máš mužských přátel?“ zvedl tázavě obočí.

„Pár.“

„Kolik?“

„Harry, Ron, Neville...“

„Kromě těch, kteří s tebou chodili do školy?“ přitlačil Draco a ona si povzdechla.

„Jak jsem ti říkala – pár jich mám.“

„Lhářko!“

„Já nelžu!“

Draco se k ní naklonil a Hermiona opět ucítila omamnou vůni jeho kolínské. Než se s ním setkala, měla na sebe seslat kouzlo, aby k ní nepronikla úžasná vůně, která ji tolik vzrušovala. Jeho tvář byla blízko, takže mohla spatřit stříbrné skvrnky v hluboké šedi jeho očí. Vzpomněla si, jak se líbali, a cítila, jak ji zaplavuje žhoucí vlna. Promluvil tichým, ale pevným hlasem: „Dovol, abych ti v této chvíli řekl, že žádný muž, kterému v žilách proudí horká krev, by nemohl uvažovat o tom, že by se s tebou jen přátelil, takže totálně klameš samu sebe, když si myslíš, že by to šlo!“

Mohla se stěží nadechnout, natož aby promluvila. Jeho slova a to, co z nich vyplývalo, způsobila, že pocítila lehkou závrať. Flirtoval s ní? Naznačoval, že je tak neodolatelná, že s ní muži chtějí jen jeden typ vztahu? Nevěřila tomu, ale znělo to tak! Netušila, jak reagovat, takže na něj jen zírala, dokud se prudce nezvedl a neprohrábl si prsty vlasy. Po jeho dalších slovech jí přejel mráz po zádech, ale úplně jinak, než jak by po jeho předchozích slovech očekávala.

„Eliminata faculti.“

„Prosím?“

„Eliminata faculti,“ opakoval. „To je kouzlo, po kterém navždy ztratíš magii. Kouzlo, které z tebe udělá mudlu. Kouzlo, s kterým musíme skoncovat.“

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 27.07. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: MichelleF - 08.05. 2021
Uf, tahle kapitola je zároveň žhavá i mrazivá. To je děsivé kouzlo. Přemýšlím, jestli jsou opravdu tak schopní nebo jen šílení, jak to testují? Jsem zvědavá, co se dozvíme dál. Draco se mi tu moc líbí, tenhle kreativní způsob svádění by na mě taky zabíral. :)
Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: denice - 09.05. 2021
Padouši budou velice schopní, když dokázali vymyslet a možná už i vyzkoušet takové kouzlo - bohužel zřejmě schopní všeho, toužící po moci a absolutně bez skrupulí. Ano, Draco tu má rozhodně něco do sebe ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: sisi - 07.05. 2021
To kouzlo je horší než oblouk smrti na oddělení záhad. Když si představím, jak hrozně by je mohl zneužít jakýkoliv despotický krutovládce při vykonstruovaném soudním řízení s kouzelníky, pak je postavit tzv. ke zdi a pronést dvě slova, a z kouzelníka, nebo čarodějky by byla osoba neschopná existence i v mudlovském světě, běhá mi mráz po zádech hrůzou. To by ale ministerstvo mělo rychle přijít s něčím nápaditým, jako třeba že proutky na koštěti nemohou sloužit jako zbraň hromadného ničení, jelikož jich je hodně a teoreticky by mohly nést magii. Takže dočasně omezit výrobu košťat v celosvětovém měřítku, všechna stávající košťata přísně registrovat, nedovolit obchodování s materiálem do hůlek, vyhlásit mnoho rezervací s přísným ochranným režimem pro draky, jednorožce, víly, registrovat fénixe, prostě udělat velkou záchrannou akci ku prospěchu kouzelnické komunity, samozřejmě v rámci zákona o utajení. To je dobrý úkol jak pro Hermionu, tak pro Pottera a všechny Nebelvírské, aby pomohli neohroženě světu. Samozřejmě je potřeba moudrost Havraspárských, věrnost Mrzimorských i fikanost Zmijozelských a diplomacie Krásnohůlských a také svaly Kruvalských. Všichni musí pomáhat zachránit svět. Moc děkuji za novou kapitolu, je to dobrý relax uprostřed týdne, kdy je do víkendu ještě daleko.
Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: denice - 08.05. 2021
To je dobré přirovnání, myslím, že by většina čistokrevných kouzelníků opravdu raději prošla obloukem, než začínala v mudlovském světě žít bez magie. Měli by to rychleji za sebou. Řekla bych, že všechny kouzelnické vlády světa se nějak snaží regulovat prodej i povolených předmětů, přísad do lektvarů a podobně, ale pořád existují místa jako Obrtlá ulička, kde se dá koupit úplně všecko, a žádná restriktivní opatření na podobných místech platit nebudou. Registrovat stávající košťata - tak to si nedovedu představit, jak by to kdo dělal. Kdyby se kdokoli pokusil omezit vývoj a výrobu nových košťat - no, myslím, že dotyčného kouzelníka by brzy potkalo nějaké smrtelné neštěstí... Děkuji.

Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: Lupina - 06.05. 2021
Konečně se dostávám k napsání komentáře. V podstatě tu bylo vše řečeno. Líbí se mi, jak Draco flirtuje a Hermioně se z toho podlamují kolena, jak v podstatě z obchodního jednání udělá romantickou schůzku. Tito dva mě neskutečně baví. A teď tady máme vyhlídku na šílené kouzlo. Začíná přituhovat. Děkuji moc za kapitolu. denice. Těším se na další.
Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: denice - 08.05. 2021
Taky se mi líbí, jak se ta sebejistá, profesionálně zdatná, upjatá právnička Hermiona v Dracově přítomnosti mění. A jemu zřejmě taky. Přituhovat začíná opravdu pořádně a taky hodně rychle... Děkuji!

Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: misule - 06.05. 2021
Tak takovéto kouzlo jsem nečekala. Páni vypadá to na velký problém a myslím, že brzy nás i čeká zvrat, kdy se všechno začne kazit. Ticho před bouří už bylo dost dlouho. Děkuji za překlad a těším se na další díl. :)
Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: denice - 08.05. 2021
Máš pravdu, kouzlo je zákeřné a nebezpečné, zvlášť když napadený neví, jak se bránit. Něco se opravdu už docela brzy pokazí... Děkuji.

Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: lenus - 06.05. 2021
Uff tak to je drsne, to by asi niektorí carodejnici radsej avadu schytali ako prísť navždy o mágiu. Verím že sa im to podarí. A draco dáva skvele komplimenty (hoci chápem hermionu, že nevie či ide o srandu, obyčajný zábavný flirt alebo to mysli vážne), každopádne tu racionálna hermiona zlyháva, už je v tom po uši :D Diky moc:)
Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: denice - 08.05. 2021
Taky si myslím, že kouzelníci, kteří se vůbec neorientují v mudlovském světě, by byli raději mrtví. Koneckonců pro mudly vlastně neexistují a nebyli by schopní v jejich systému přežít. Hermiona to nemá snadné, Draco se jí líbí, ale není si jím ani sama sebou jistá :-) Děkuji

Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: Octavie - 06.05. 2021
Děkuji za další kapitolu, další špiónská, to mám ráda:-). Krásně to mezi nimi jiskrilo a ta kletba je opravdu nebezpečná, bylo by hrozné, kdyby to někdo odskakal. Snad tomu náš nový tým agentů zabrání;-).
Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: denice - 08.05. 2021
Ano, špiónská, ale možná i trochu detektivní, aspoň to Hermionino pátrání. Náš nový tým agentů je v plné pohotovosti a dělá vše, co je v jeho silách ;-) Děkuji.
Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: denice - 08.05. 2021
Ano, špiónská, ale možná i trochu detektivní, aspoň to Hermionino pátrání. Náš nový tým agentů je v plné pohotovosti a dělá vše, co je v jeho silách ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: TaraFaith - 06.05. 2021
Takové romantické místa, člověk by se rozplynul už jen při té představě. Zbožňuji přírodu a kouzlo výhledů, které dokáže představit. A taky miluji skály, takže tímhle setkáním u mě má Draco další plusové body. Z tohoto příběhu se mi nikdy nechce vracet do reality. :D Zažádání o zpětné povolení, zní zajímavě, ale jak poukázala Hermiona, na zakázané zboží bude fungovat jen těžko.. Jsem zvědavá, jestli ještě na něco přijde nebo se Dracova situace vyřeší až potom, co se vypořádájí s jeho "společníky". Nové kouzlo je opravdu zajímavé a originální. Myslím, že jsem nikde neslyšela a ani nečetla, že by někdo dostal nápad na kouzlo, které by kradlo magii.. Moc se těším na pokračování. Moc díky za překlad.
Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: denice - 08.05. 2021
Romantické a hlavně osamělé - po tom minulém setkání si Draco zřejmě už dal práci s vymýšlením. Příroda, výhledy a skály, to byl bonus k faktu, že nepozorovaně se k nim přiblížit by asi bylo docela těžké. A byla minimální šance, že tam někdo nežádaný a nečekaný přijde randit ;-) Myslím, že kdyby se povedlo pochytat spiklence, Draco by už mohl vysvětlit, k čemu to nelegální zboží potřeboval, a Harry by mu to jistě dosvědčil, takže teď se hraje o čas. Teď si taky nevzpomínám na povídku, kde by se jednalo přímo o podobné kouzlo, i když v několika fanfikcích se odebrání magie používalo jako trest pro Smrtijedy.... Děkuji!

Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: Yuki - 06.05. 2021
Kakoska a margareta už to tady zmínily - oba už se v tom začínají slušně plácat. Vést normální flirtující hovor na tak romantickém místě o vážných věcech muselo být strašně jednoduché :D Ale teď vážně - jediné kouzlo, jedno mávnutí hůlkou doprovázené dvěma slovy a z kouzelníka je mudla. To je tedy dost kruté. Opravdu mě udivuje, že ministerstvo nemá nijak ošetřené využívání neregistrovaných hůlek, za tu dobu, co existují, už to měl někdo udělat, ne? Nehledě na to zpětné schvalování nákupů. Jsou tak... pozadu :D Moc děkuju za další část :)
Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: denice - 08.05. 2021
Líbí se mi, že my už víme a oni ještě ne, tedy ne tak docela :-) To kouzlo, nebo spíš kletba, je opravdu odporné, podle mě ho vymysleli psychopati bez svědomí, kterým je absolutně jedno, co napáchají. Myslím, že černý trh s neregistrovanými hůlkami se ministerstvo snaží omezovat, ale ti, co na to mají, si je vždycky nějak opatří - jak by tomu šlo zabránit? Pašeráci byli, jsou a budou, dokud bude o jejich zboží zájem. V mudlovském světě přece taky seženeš zbraně a drogy, jak slýchávám. Děkuji!
Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: Yuki - 10.05. 2021
Uznávám, že kdo hledá cestu, vždycky si ji najde a s dostatkem peněz navrch si vlastně může dělat, co chce. Takže přijít na způsob, jak tomu zabránit zkrátka neexistuje... :) Taky děkuju!

Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: Jacomo - 06.05. 2021
Chtěla bych se rozplývat nad tím, jak to mezi těmi dvěma jiskří, ale z toho konce fakt mrazí. Kouzlo, které oběti definitivně odstraní magii? To by mělo na ministerstvu zalarmovat všechny od ministra až po posledního poslíčka - pokud tedy ovšem spiknutí nesahá i do těchto sfér. Nebylo by to poprvé, že. Trochu se obávám, proti čemu to vlastně ta naše dvojice stojí. Ještěže spolu začínají vycházet, tohle bude chtít plné nasazení. Veliké díky za překlad, Denice a Seviku. Nabírá to grády.
Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: denice - 08.05. 2021
Jiskří to pěkně, to je pravda, ovšem zatím jeden druhému jen ukazují zoubky :-) Spiknutí opravdu nebude žádná legrace, a protože Draco s největší pravděpodobností ještě neví jistě, kdo všechno je do věci zapletený, ví o všem jen Harry a jeho šéf, jinak by nebezpečí prozrazení bylo příliš veliké. Děkujeme!

Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: Gift - 06.05. 2021
Ono je vlastne jedno, jak inteligentni nebo uspesna zena je, na nektere veci nas chlapi nachytaji vzdy. :-) Zruseni magie je velmi zajimava a nebezpecna myslenka! Vlastne me prekvapuje, ze jsem o tom jeste nikdy necetla. Je videt, ze se jedna o Smrtijedy 2.0. Uz se nemusi namahat mudly zabijet, jednoduse je izoluji od spolecnosti magicky. Zajimave, ze na to Rowla neprisla. Dekuji za dalsi kapitolu!
Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: denice - 08.05. 2021
To máš pravdu - a kdyby to tak nebylo, svět by byl mnohem smutnější a nudnější místo :-) Zrušení magie snad v kánonu vůbec zmíněno nebylo, JKR o tom zřejmě nepřemýšlela, nebo by to nevyužila, ale četla jsem o tom v několika fanfikcích, někdy to bylo použité dokonce i jako trest pro Smrtijedy. Je to opravdu ďábelský nápad. Děkuji.

Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: Claire - 06.05. 2021
Strohé právo se s city obvykle moc dobře nekamarádí - Hermiona začíná mít problém, co ještě bude narůstat, rozhodně nezmizí. Draco by mohl odolávat déle... snad... ve hře je docela dost. Hodně drsná neodpustitelná - a zabránit jejímu uvedení do praxe tutově nebude procházka noční rozervanou máchovskou romantikou. Co tak asi lze očekávat od ministerstva coby podporu? Asi všichni víme, máme načteno. :-D Jak se bude zvyšovat napínavost, přímou úměrou bude narůstat i nedočkavé vyhlížení dalších kapitol. Za tuto díky.
Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: denice - 08.05. 2021
Ano, ve hře je docela dost, nic není jisté, tedy kromě té neodpustitelné. Harry, Draco a Hermiona jistě budou mít plné ruce práce. Velkou podporu od ministerstva čekat nemohou, přece jen o zúčastněných zloduších vědí ještě příliš málo - co kdyby některý z nich seděl v kanceláři přímo tam... Děkuji.

Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: zuzule - 06.05. 2021
No nazdar, ti se s tim nemazou... Doufam, ze se jim podari je zastavit. Hermiona uz v tom pekne lita. :) Z.
Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: denice - 08.05. 2021
Nemažou, naštěstí Harry a spol. už vědí a snaží se něco podniknout. Nejen Hermiona, řekla bych :-) Děkuji.

Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: margareta - 06.05. 2021
Chápu to dobře, že ty neregistrované hůlky potřebují spiklenci právě na tuhle novou kletbu, aby je nešlo vystopovat? Jestli ano, možná by měli na ministerstvu vymyslet nějaké protikouzlo, které by do těch hůlek vložili, než jim je předají a které by tu novou kletbu rušilo nebo aspoň časově omezilo! A taky mi přijde divné, proč, pokud jde antidatovat objednávky, nejde udělat to samé i s platebním dokladem? Zvlášť když se jedná o budoucnost celého kouzelnického světa, pro Merlina!! To by měla jít všechna byrokracie stranou, ne? Jo, a jak píše kakostka, Hermiona už se v tom opravdu začíná plácat, ale mám dojem, že Draco je na tom stejně! Děkuji za kapitolu! Těším se na další!
Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: denice - 08.05. 2021
Pravděpodobně ty neregistrované hůlky spiklenci budou potřebovat i na tohle - ačkoli kdo ví, v čem ještě mají prsty. Hůlky už jim bohužel iniciativní Draco předal, takže v tomto směru už se nedá nic dělat. S těmi objednávkami - ono asi bude trochu jiné podepsat zpětně objednávku nebo platbu za nějaký pergamen na vlaštovky, kterými se posílají zprávy, než schválit nelegální materiál, kontroly budou asi docela přísné. Řekla bych, že byrokracie by šla stranou, kdyby přesně věděli, kdo je v tom spiknutí namočený, mohl by v tom být kdokoli z ministerstva, a tím pádem by šlo utajení do kopru. Draco i Hermiona se v tom asi opravdu začínají plácat, ale řekla bych, že si to ještě neuvědomují .-) Děkuji!

Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: kakostka - 06.05. 2021
Se s tím padouši fakt sese°ou... zbavit kouzelníka magie jedním mávnutím... no nazdar. to je hodně zákeřné a taky ambiciozní. jak jim zabrání kouzlo použít, když ho vynalezli a kdo jim pomáhá? musí být chytří? Místo setkání je romantické, Draco má fantazii:-)) líbí se mi, jak je rafinovanej a Hermiona už se v tom plácá...
Re: Kapitola 7. Neodpustitelná? Od: denice - 08.05. 2021
Draco Hermionu od začátku upozorňoval, že padouši jsou opravdu zlí - jde jim o hodně, a chytří jsou asi až moc. Řekla bych, že ti dobří budou mít co dělat, aby je pochytali, než způsobí nenapravitelné škody. A bohužel, právě proto, že nevědí, kdo všechno je v tom namočený, musí být Harry a Draco nesmírně opatrní. Draco fantazii opravdu má :-) Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )04.08. 2021Kapitola 20. Budoucnost
Hesaluti: ( denice )29.07. 2021Kapitola 19. Útok
Hesaluti: ( denice )22.07. 2021Kapitola 18. Mravenčení
Hesaluti: ( denice )15.07. 2021Kapitola 17. Špagety, víno a povídání si
Hesaluti: ( denice )08.07. 2021Kapitola 16. Dokud to neskončí
Hesaluti: ( denice )30.06. 2021Kapitola 15. Limetkový dům
Hesaluti: ( denice )24.06. 2021Kapitola 14. Slavnost
Hesaluti: ( denice )17.06. 2021Kapitola 13. Jiskření
Hesaluti: ( denice )10.06. 2021Kapitola 12. V okamžiku
Hesaluti: ( denice )03.06. 2021Kapitola 11. Ani tady, ani tam
Hesaluti: ( denice )27.05. 2021Kapitola 10. Sami
Hesaluti: ( denice )20.05. 2021Kapitola 9. Na stadionu
Hesaluti: ( denice )13.05. 2021Kapitola 8. Zmatená
Hesaluti: ( denice )06.05. 2021Kapitola 7. Neodpustitelná?
Hesaluti: ( denice )29.04. 2021Kapitola 6. Činy mluví hlasitěji než slova
Hesaluti: ( denice )22.04. 2021Kapitola 5. Rezervace
Hesaluti: ( denice )15.04. 2021Kapitola 4. Uvnitř a venku
Hesaluti: ( denice )08.04. 2021Kapitola 3. Obtížný rozhovor
Hesaluti: ( denice )01.04. 2021Kapitola 2. Malfoyovo sídlo
Hesaluti: ( denice )25.03. 2021Kapitola 1. Harryho žádost
. Úvod k poviedkam: ( denice )18.03. 2021Úvod