Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Ďaleko preďaleko

*Kapitola 8* - Štěstí

Ďaleko preďaleko
Vložené: Jimmi - 23.04. 2021 Téma: Ďaleko preďaleko
Octavie nám napísal:

Ďaleko preďaleko

A World Apart

autor: lolagirl překlad: Octavia    

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 8 - Štěstí

 

“Fascinující.”

Stařec si hladil dlouhé vousy a díval se na povědomou dívku sedící naproti němu. Oči se mu třpytily a na rtech mu pohrával malý úsměv. Pohlédl nejdřív na Draca, pak na Harryho a Rona a věcně pronesl. “Toto není Hermiona Grangerová.”

Ron vypadal zmateně. “Jak to? Vždyť vypadá úplně jako Hermiona, pane profesore.”

Profesor Brumbál přikývl. “To opravdu vypadá, pane Weasley. Chtěl jsem říct, že to není ta Hermiona Grangerová, kterou jste znal a miloval. Nikdo ji nepřivedl zpátky k životu.

“Pořád to nechápu,” připustil Ron a zavrtěl hlavou.

“Já ano,” prohlásil tiše Harry. Všichni se na něj podívali. “Ona je -”

“Z jiného světa,” dokončil jeho větu Brumbál. “Pozoruhodné. Skutečně pozoruhodné.”

Draco na staříka zvědavě pohlédl. Opět dokázal všechno uhodnout. Hermiona se na něj dívala se stejným výrazem.

“Znal jsem čarodějky a kouzelníky, kteří cestovali do jiných dimenzí, ale nikdo z nich nebyl tak mladý,” pokračoval Brumbál. “Jak jste to zvládla, slečno Grangerová?”

Hermiona vypadala, že se cítí nepohodlně, když na ni všichni v místnosti upřeli svou pozornost. “Ko-kouzlo. Bylo to kouzlo.”

“Hmm,” zamyslel se Brumbál. “A co přesně vás přivádí do našeho světa?”

“Já…” Hermionin hlas se vytratil. Vypadalo to, že si není jistá, co říct, nebo jak to říct. “Nevěděla jsem, že skončím tady. To kouzlo – nebylo konkrétní. Myslím tím, že jsem nemohla přesně určit, kam se dostanu. Mohla jsem stejně dobře skončit v opuštěném světě nebo ve světě obrů. Opravdu jsem nevěděla, jak to zjistit předem.” 

Brumbál potřásl hlavou. “Jaký důvod by mohla mít mladá dáma jako vy pro takový risk?”

Sklonila hlavu. “Oni… Hledali mě.”

Dracovy oči se trochu rozšířily. Tohle mu neřekla. Proč mu to neřekla, když se jí ptal, proč utekla ze svého světa?

“Měsíce jsem utíkala před smrtijedy. Byli odhodláni mě zabít. Tak moc, že jsem musela opustit svůj svět nebo by mě chytili. Klidně si myslete, že jsem šílená, ale zvolila jsem první možnost. I kdybych skončila v nějaké strašném světě, nebylo by to tak zlé jako to, co mi smrtijedi chtěli udělat.”

Ron, udivený celým rozhovorem, se zeptal: “Proč tě chtěli zabít?”

Hermiona si povzdechla. “Protože jsem blízká přítelkyně Harryho Pottera.”

Dracovi se zadrhl dech v hrdle. Pohlédl na Harryho, který měl ve tváři ztrápený výraz.

V místnosti se na okamžik rozhostilo ticho, jako by každý zpracovával dívčin příběh. Nakonec Hermiona znovu promluvila.

“Oni – smrtijedi – se na mě zaměřili, protože jsme si s Harrym blízcí. Myslím, že usoudili, že se přese mě dostanou k němu a že když mě zabijí, zničí ho to a budou s ním moci lépe manipulovat.”

“Jak víš, že jsi jejich cíl?” chtěl vědět Harry. “Nevím o tom, že by smrtijedi někoho varovali předtím, než ho napadnou.”

Hermiona zírala na podlahu, pak pomalu zvedla ruku k výstřihu svého trička a trochu ho stáhla dolů, aby odhalila ošklivou jizvu pár centimetrů pod klíční kostí – blízko srdce. Draco se rychle podíval jinam. Tato dívka nemusela být ta stejná Hermiona, kterou znal, ale vypadala úplně stejně a pohled na tu jizvu mu vrátil příliš mnoho zlých vzpomínek.

“Myslím, že tohle bylo moje varování,” řekla tiše, když si uhladila tričko zpět na své místo. “To je můj suvenýr z chvíle, kdy mě chtěli poprvé zabít.”

“Jak jsi jim unikla?” zašeptal Ron. Očividně to na něj mělo stejný vliv jako na Draca.

Hermiona vzhlédla. “Profesor Brumbál mě zachránil.” Pohlédla na starce a usmála se, když jí po tváři stékala slza. “Narazil na nás, když mě ti smrtijedi napadli, a zachránil mi život. Potom mi dal pár ochranných amuletů na obranu proti budoucím útokům, ale… ale oni zjistili, jak je obejít a pořád se pokoušeli mě zranit. Dokonce pátrali i po mých rodičích. Chápete to? Šli dokonce mezi mudly, aby zabili mé rodiče.”

“A… povedlo se jim to?” zeptal se váhavě Ron. Vypadalo to, že pouze on byl s to vůbec promluvit.

“Naštěstí ne,” odpověděla Hermiona. “Ale podpálili jejich dům – můj dům. Rodiče naštěstí zrovna nebyli doma, ale přišli jsme o všechno. Tady po tom jsem si uvědomila, že to už není kvůli Harrymu Potterovi. Ti smrtijedi nechtěli přijmout fakt, že mě nedostali a byli odhodláni dokončit, co začali. Už mě nechtěli zabít kvůli Harrymu – chtěli mě prostě mrtvou.” Na chvíli se odmlčela a pak pokračovala: “Tak proto jsem přišla sem. Proto jsem odešla z mého světa. Oni by mě nepřestali pronásledovat… nebo moje přátele a rodinu. Musela jsem odejít.”

Draco sledoval, jak jí tečou slzy z očí a bojoval s náhlou potřebou jí obejmout – ujistit ji, že všechno bude v pořádku. Vypadala zlomeně a vyděšeně a on najednou nechtěl nic víc než jí pomoci.

“To je politováníhodné,” promluvil Brumbál. “Ujišťuji vás, že prozatím zde budete v bezpečí. Existuje možnost, že by někdo mohl vaše kouzlo vysledovat?”

Hermiona zavrtěla hlavou. “Ne, pane profesore. Učinila jsem všechna preventivní opatření. Není možné, že by mě někdo mohl sledovat do tohoto světa. Naneštěstí však neznám způsob, jak se vrátit zpátky domů. To byl ten jediný způsob, jak se ujistit, že budu v bezpečí, ať se dostanu kamkoli.”

Brumbál přikývl. “To jsem se domníval.” Pomalu vstal z křesla. “Myslím, že nejlepší bude, když zůstanete v těchto komnatách po zbytek víkendu. Bylo by lepší, kdyby nikdo další nevěděl o vaší přítomnosti. Samozřejmě budu informovat zaměstnance hradu. V pondělí to oznámím studentům při snídani.” Zastavil se, aby se podíval na Draca, Harryho a Rona. “Předpokládám, že všichni umíte udržet tajemství?”

Všichni tři chlapci přikývli.

“Velmi dobře. Slečno Grangerová, vítejte v našem světě.”

“Děkuji, pane profesore,” odpověděla slušně.

Starý muž se nejdřív usmál na ni a pak i na chlapce. “Uvidíme se v pondělí.” A s tím odešel.

Další nepříjemné ticho zaplnilo znovu místnost. Vypadalo to, že Ron už nemá co říct a že Harry toho naopak chce říct až moc, ale nemůže se rozhodnout, s čím začít. Když se konečně rozhodl, řekl: “Já-já radši půjdu.”

Ron zarkal. “Co? Harry, ale - Hermiona je-”

“Rone, ty můžeš zůstat, jestli chceš, ale já prostě… tu teď nemůžu být.”

“Co kdybyste odešli oba?” navrhl Draco s úmyslem být co nejvíc hrubý. “Jsem si jistý, že Grangerová by si ráda odpočinula. Měla docela vzrušující den. Takže bych ocenil, kdybyste byli tak laskaví a vyprovodili se ven.”

Ron po něm hodil pohledem, ale Harry jen zíral na podlahu.

“Fajn,” odvětil Ron. “Ale můžeš počítat s tím, že se vrátíme později.” Otočil se k Hermioně a natáhl ruku. “Hermiono, bylo mi potěšením… tě poznat?”

Hermiona se slabě usmála a potřásla mu rukou. “Nápodobně.”

Ron dal Harrymu ruku na rameno. “Pojď, Harry.”

Harry přikývl a pohlédl ještě jednou na Hermionu, než následoval Rona pryč ze společenské místnosti.

Poté, co odešli, vydala Hermiona zvuk, o kterém byl Draco přesvědčený, že zněl jako úlevný výdech. “Myslím si, že mě Harry nenávidí,” řekla a vypadala trochu pobaveně.

“Nenávidí?” divil se Draco. “Ne, nemyslím, že tě nenávidí. Řekl bych, že je z tebe trochu vyděšený. Ale to je naprosto pochopitelné.”

Hermionin pohled přelétl na Draca. “A ty jsi ze mě vyděšený?”

“Upřímně?” zeptal se Draco. “Ano, jsem.”

“Aha,” řekla Hermiona a sklopila pohled.

Draco si založil ruce na hrudi. “Vadí ti to, že Potter reagoval takhle?”

Pokrčila rameny. “Mělo by mi to vadit?”

“No, nevím. Asi záleží na tom, jak blízcí jste si byli ve tvém světě.” Odmlčel se a nadzvedl obočí. “A prosím, neříkej mi, že jste si vy dva… blízcí.” Poslední slovo svůdně protáhl.

Na krátkou chvíli na něj zírala bez výrazu, ale pak rychle propukla v smích. “Já? A Harry Potter? Takhle blízcí? Ne, ne, ne, ne. Určitě ne. Proč? Byli si… blízcí tady?”

Ta otázka se dotkla citlivého místa, ale Draco to mistrně zakryl. “Ne, byli jen přátelé. Ale… nevím. Myslím si, že se Potter Grangerové líbil.” Ha, pomyslel si, to je slabé slovo.

“Ach. V mém světě ne. Harry a já jsme byli jen a pouze přátelé – nic víc, nic míň.”

“Takže jsi objevila aspoň jednu věc, která je ve tvém světě odlišná.”

Hermiona se usmála. “To asi ano.”

Draco si odkašlal. “Tak,” řekl a zvedl se ze židle. “Opravdu by sis měla odpočinout. Můžeš spát na gauči.”

Trochu se zamračila. “Na gauči? Spíš jsem si myslela, že bych mohla spát v Hermionině pokoji.”

Doufal, že to nenavrhne. Pravda byla, že nemohl vystát myšlenku na to, aby kdokoli spal v její ložnici. Od její smrti byla ta místnost nedotčená – až na těch pár chvil, kdy tam vstoupil on – a chtěl, aby to tak zůstalo. Samozřejmě věděl, že Brumbál brzy jmenuje nějakou dívku novou primuskou a ta se nastěhuje se všemi svými věcmi, takže Hermioninu pozůstalost pošlou jejím rodičům. Takže by bylo asi nejlepší, aby tam přespalo Hermionino dvojče z paralelního vesmíru.

“Jasně,” zamumlal. “Chovej se tu jako doma.”

Hermiona zívla. “Moc ti děkuji, že jsi nebyl příliš vyděšený a nevyhodil mě z hradu nebo tak něco. Poprvé za dlouhou dobu se cítím bezpečně.”

“Dobře,” řekl Draco. “To jsem rád. A teď, jestli mě omluvíš, se půjdu na chvíli projít, aby sis mohla odpočinout. Zvládneš to tu sama?”

Přikývla. “Určitě.”

“Tak fajn,” odpověděl. Najednou cítil to, co musel cítit před chvílí Potter. Dopad toho, že vidí Hermionu živou a zdravou – i když to nebyla doopravdy ona – byl prostě příliš drtivý. Potřeboval čas na to si to v sobě zpracovat. Potřeboval si pročistit hlavu.

“Uvidíme se později,” zamumlal a měl se k odchodu.

“Počkej, Malfoyi?” zavolala za ním. “Než odejdeš, jsem zvědavá… jak jsem… totiž, jak ona zemřela?”

Ta otázka ho zastavila. Chvíli tam stál zády k ní se zavřenýma očima. Věděl, že tu otázku dříve či později položí, ale doufal, že to bude spíš později, a hlavně, že se zeptá někoho jiného. Dával přednost tomu nemyslet na to, jak zemřela a každý den se snažil vytlačit tu vzpomínku ze své mysli kdykoli, když se mu tam vplížila.

Po dlouhé odmlce řekl měkce: “Zabili ji.” Otočil se tváří k ní. “Zabil ji smrtijed. Protože si byla blízká s Harry Potterem.”

Její oči se rozšířily. “Ach,” zašeptala.

“Jo… Proto ti asi Brumbál tak rychle dovolil tu zůstat. Tvůj příběh nás zasáhl. Nepřekvapilo by mě, kdyby to Brumbál bral jako svou druhou šanci. Jako… nevím. Nebyl schopný Hermionu zachránit. Takže teď může zachránit aspoň tebe.”

Hermiona se křivě usmála. “To mám štěstí.”

“Jo,” zamumlal Draco. “To máš štěstí.”

Nemohl si pomoct, ale cítil, že to není fér. Tuhle dívku tu budou střežit. Sakra – určitě měla někoho, kdo jí zajistí bezpečí i v jejím světě. Proč neměla stejnou ochranu i jejich Hermiona, když ji potřebovala? Proč nemohla být zachráněna i jejich Hermiona? Najednou si uvědomil, že na dívku před sebou zírá.

“Neopouštěj tyto prostory,” vyštěknul. “Za žádných okolností neotvírej dveře, rozumíš?”

Hermiona přikývla. Zloby v jeho hlase si buď nevšimla, nebo se rozhodla ji ignorovat. “Kam jdeš?”

“Už jsem ti to řekl. Jen… potřebuji se na chvíli projít. Nebudu pryč dlouho.”

“V pořádku,” odpověděla tiše. “Takže se uvidíme později.”

Draco jí nepokynul na rozloučenou. Pouze si vzal bundu a proužkovaný zeleno-stříbrný šál a vyběhl ven tak rychle, jak jen dovedl. Když vykročil na chodbu, vydal vzlyk – jen jeden. To bylo vše, co si dovolil. Rychle znovunabyl rozvahu a nasadil svůj obvyklý výraz arogance a nezájmu. Když se rytíř na portrétu střežící vstup do jeho společenské místnosti zeptal, jestli je v pořádku, ignoroval ho a šel dál.

Vidět tuto dívku, která mu tak moc připomínala Hermionu, bylo na něj v tuto chvíli příliš. Přineslo mu to tolik vzpomínek a zamíchalo to tolika nesourodými emocemi v jeho nitru. S celou tou situací se vypořádá později. Ale teď na to všechno chtěl pouze zapomenout.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: sisi - 24.04. 2021
Zvědavost je mé druhé jméno. U této povídky to ani jinak nejde, jsem prostě zvědavá, jak Brumbál vysvětlí záhadný návrat primusky ze záhrobí. Děkuji za překlad a těším se na pokračování.
Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: Octavie - 25.04. 2021
To jsem zvědavá i já! :- D

Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: luisakralickova - 23.04. 2021
Složitá situace pro všechny, Hermiona, kterou znali a nová, kterou neznají. Bude stejná, nebo v paralelním světě jde vývoj jinudy? Určitě nebude možné nahradit jednu za druhou. Co když ... Možností je hromada, jsem zvědavá, co autorka zvolí. Díky za překlad.
Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: Octavie - 25.04. 2021
Má to najednou velký potenciál:-). Zatím to vypadá, že trochu jiná bude, uvidíme, jestli to něčemu pomůže.

Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: kakostka - 23.04. 2021
takže se to aspoň trochu rozmotává, nejdřív jsem se v příběhu ztrácela, ale četla jsem to najednou, takže to takto navazuje. Draco jásá a zároveň vidí rozdíl... zajímavé. Ron se chová kupodivu normálně. děkuju za překlad a těším se jak to bude dál.
Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: Octavie - 25.04. 2021
Bylo to opravdu trochu matoucí. Ale asi ještě není vyhráno. Čeká nás toho ještě dost :-).

Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: lenus - 23.04. 2021
Tá hermiona z druhého sveta je zvláštna... nejak si neviem predstaviť ,,našu,, hermionu aby zanechala rodičov a priateľov len kvôli tomu, že ju chcú zabiť smrtijedi...teda aspoň povedala že žijú, tak uvidíme. Budem očakávať viac, diky :)
Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: Octavie - 25.04. 2021
Čekala jsem, jestli ji někdo bude podezirat, že neřekla úplně všechno:-). Vývoj je rozhodně zajímavý!

Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: margareta - 23.04. 2021
Hermiona by asi byla ve větším bezpečí, kdyby ji to kouzlo přece jenom přesunulo do toho opuštěného světa nebo k těm obrům. Pochybuji, že ji Brumbál ochrání, když se mu to nepodařilo poprvé. Vždyť ona se vlastně ocitla ve stejné situaci, jako byla ta, z níž utekla! Možná by měla šanci, kdyby její přítomnost utajili, než aby to Brumbál vyhlásil na celý hrad! To to může dát rovnou do novin! Nebo si z ní chce udělat návnadu? Jakože - tohle není jejich Hermiona, tahle je cizí a z cizího krev neteče? Jenom doufám, že Draco bude uvažovat jinak! Díky za kapitolu, Octavie! Jsem moc zvědavá, jak to bude dál!
Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: Octavie - 25.04. 2021
Máš pravdu, vypadá to podezřele! Ale doufám v optimistictejsi vývoj:-D.

Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: denice - 23.04. 2021
Kapitola se mi moc dobře četla. Vážně se mi líbil Brumbál, zdá se být opravdu moudrý a laskavý. Pro Harryho musela být situace příšerná - Hermiona z jeho světa zemřela, protože byla jeho oporou, a teď se objevila druhá a všechno by se mohlo zopakovat. Chudák, to je na jednoho člověka skoro moc. Draco se poměrně brzy začal ujišťovat, že Hermiona z jiného světa cítila k Harrymu jen přátelství. Jsem moc zvědavá, jak to bude dál... Díky.
Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: Octavie - 25.04. 2021
To jsem ráda:-). To ano, musí to být těžké pro všechny zúčastněné, je to ona a zároveň není. Uvidime, jak se s tím poperou.
Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: Octavie - 25.04. 2021
To jsem ráda:-). To ano, musí to být těžké pro všechny zúčastněné, je to ona a zároveň není. Uvidime, jak se s tím poperou.

Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: Gift - 23.04. 2021
Tak to je originalni zpusob, jak v pribehu obejit smrt. Takze tu mame Hermionu a vlastne nemame. Je to ona a zaroven neni. To je velmi zajimavy zvrat a rozhodne ma potencial. Ted jsem jen zvedava, jak moc se jeden svet lisil od druheho, jak moc je Hermiona vlastne jina. Tato povidka je stale velmi zajimava a napinava, dekuji za dalsi kapitolu a moc se tesim na priste! ;-)
Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: Octavie - 25.04. 2021
Ano, je to jako nové číslo do rovnice. Dá to tomu úplně nový náboj:-).

Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: Yuki - 23.04. 2021
No, takové paralelní světy jsou... někdy se tam věci stanou jinak, než v tom, ve kterém žijeme. Upřímně, po přečtení této kapitoly se nejspíš cítím jako pánové - přejetá válcem a neschopna si utřídit myšlenky. Asi se půjdu projít ;) Děkuju!
Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: Octavie - 25.04. 2021
Já ty paralelní světy mám v seriálech moc ráda. A tady to bude taky zábava:-).

Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: Jimmi - 23.04. 2021
Musím si hrýzť do jazyka a blokovať pršteky, aby som nenapísala niečo čo nemám :) pekných pár zvratov nás čaká.... Takže len obrovské díky za preklad a je jasné, čo to znamená pre mňa. Bolo to parádne počteníčko, samozrejme, že som to dala hneď v noci (vkladala som to pred polnocou), Nemám rada manipulatívneho Brumbála, ale ani tohto - všetko viem, ale nepoviem, keby ste tak vedeli, čo viem ja... mám vôbec rada nejakého? Ešte raz díky
Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: Octavie - 25.04. 2021
Ano, to je od tebe vždycky hrozně sprosté, když skodolibe napíšeš něco, co bys neměla a my si pak nad tím lameme hlavu :-D. Ale je to tak moc zábavné:-D.

Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: zuzule - 23.04. 2021
Huh, tak takhle je to. Po nich obou sli smrtijedi a jen jedna Hermiona to prezila. Chapu, proc to Harryho zasahlo. Ale tahle Hermiona nevypada, ze by mela s Dracem problem, jaky asi maji vztah v jejim svete... Moc zajimavy. :) Dekuju!
Re: *Kapitola 8* - Štěstí Od: Octavie - 25.04. 2021
Ta myšlenka paralelních realit se mi moc líbí. Uvidíme, jak si to tady Hermiona zařídí:-D. Třeba vše trochu popostrci .

Prehľad článkov k tejto téme:

lolagirl: ( Octavie )05.11. 2021Kapitola 31 - Epilog
lolagirl: ( Octavie )29.10. 2021Kapitola 30 – Před východem slunce
lolagirl: ( Octavie )22.10. 2021Kapitola 29 – Dobré věci
lolagirl: ( Octavie )15.10. 2021Kapitola 28 – Návrat domů
lolagirl: ( Octavie )08.10. 2021Kapitola 27
lolagirl: ( Octavie )01.10. 2021Kapitola 26 –Nadšení
lolagirl: ( Octavie )24.09. 2021Kapitola 25 – Příležitost ke snění
lolagirl: ( Octavie )17.09. 2021Kapitola 24 – Spát
lolagirl: ( Octavie )10.09. 2021Kapitola 23 - Slib
lolagirl: ( Octavie )03.09. 2021Kapitola 22 – …a následky
lolagirl: ( Octavie )27.08. 2021Kapitola 21 - Pravda
lolagirl: ( Octavie )20.08. 2021Kapitola 20 – Bouře přichází
lolagirl: ( Octavie )13.08. 2021Kapitola 19 - Sám
lolagirl: ( Octavie )06.08. 2021Kapitola 18.
lolagirl: ( Octavie )30.07. 2021Kapitola 17
lolagirl: ( Octavie )23.07. 2021Kapitola 16 – Nechat ji odejít
lolagirl: ( Octavie )25.06. 2021Kapitola 15 - Přijetí
lolagirl: ( Octavie )18.06. 2021Kapitola 14 – Poslední Vánoce
lolagirl: ( Octavie )11.06. 2021Kapitola 13 - Prázdnota
lolagirl: ( Octavie )04.06. 2021*Kapitola 12* - Předvečer
lolagirl: ( Octavie )28.05. 2021Kapitola 11 - Změna
lolagirl: ( Octavie )14.05. 2021Kapitola 10 – Nikdy více
lolagirl: ( Octavie )30.04. 2021Kapitola 9 - Milý deníčku
lolagirl: ( Octavie )23.04. 2021*Kapitola 8* - Štěstí
lolagirl: ( Octavie )15.04. 2021*Kapitola 7* - Dvojnice
lolagirl: ( Octavie )10.04. 2021*Kapitola 6 *: Odraz v zrcadle
lolagirl: ( Octavie )30.03. 2021Příjemné překvapení
lolagirl: ( Jimmi )18.03. 2021* Kapitola 4 *: Prímerie
lolagirl: ( Jimmi )27.02. 2021* Kapitola 3 *: Predstierať
lolagirl: ( Jimmi )13.02. 2021* Kapitola 2 *: Pravidlá spolužitia
lolagirl: ( Jimmi )11.02. 2021* Kapitola 1 *: Je preč
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )24.12. 2020Úvod