Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Objevování

Kapitola 4. Uvnitř a venku

Objevování
Vložené: denice - 15.04. 2021 Téma: Objevování
denice nám napísal:

Autor: hesaluti       Překlad: denice        Beta: Sevik99        Banner: Jacomo

https://www.fanfiction.net/s/7957417/1/Discovery

Rating: 13+


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

Kapitola 4. Uvnitř a venku

 

Hermiona měla po setkání s Dracem dojem, že se probudila ze snu. Jako by se její návštěva Malfoyova sídla neuskutečnila. Ta v ní zanechala zvláštní pocit, neboť jakkoli ji popouzel, stále jako by očekávala, kdy se s ním znovu setká. Jako v hororu, kde víte, že vás děj v příští minutě donutí křičet, ale stejně se nemůžete přestat dívat.

Probírala se svými knihami, dívala se, jestli by se nedala objevit mezera, kterou by Draco mohl vyklouznout, ale zatím nic nenašla. Zaštítěná Harryho autoritou nechala Dracovu složku přesunout na spodek seznamu, ale tam nemohla zůstat navždy, potřebovala najít něco jiného.

Také začala svým obvyklým pečlivým způsobem zkoumat Draca, ale protože nikdo nesměl vědět, že mu pomáhá, musela to dělat doma. Seděla tedy na podlaze svého obývacího pokoje, obklopená časopisy, novinami a zprávami o Dracovi. Dalo by se říct, že vytvářela jeho životopis, i když založený hlavně na bulvárních drbech.

Rodinný podnik převzal téměř okamžitě, jak dokončil školu, zmodernizoval ho a ten se následně rychle stal jednou z nejúspěšnějších obchodních společností v kouzelnickém světě. Nedávno přestavěl rodinný dům a vypadalo to, že žije velmi úžasný život, vyfotografovali ho při každé okázalé události a s těmi nejatraktivnějšími ženami na světě.

Sloupky s drby se soustředily hlavně na Dracův milostný život. Pokud věděla, neměl žádný skutečně vážný vztah, kromě jednoho, s nějakou Christinou Haydonovou. Překvapivě se jednalo o oslňující brunetku, jejíž rodina vlastnila obrovské obchodní impérium. Hermiona si nedokázala představit, že by muž, kterého nedávno znovu potkala, mohl být tak zralý, aby dokázal udržet skutečný dlouhodobý vztah.

Zjistit něco o jeho obchodních záležitostech bylo obtížnější, ovšem podle oficiálních zpráv nebylo na něm ani na jeho podnikání nic podezřelého. Objevila několik pravidelných velkých nevysvětlených plateb, jenže u zboží, které prodával, se to mohlo snadno stát. Takže všechno bylo v podstatě legální. To byla dobrá zpráva, protože v  jeho případě by čistý trestní rejstřík pomohl.

Když druhý den ráno vešla do své kanceláře, na její stůl dorazila zpráva. Vypadala úplně stejně jako ta předchozí, ale když ji začala číst, uvědomila si, že tón je úplně jiný.

 

Milá SK,

 

Hermiona přestala číst a zmateně potřásla hlavou. Milá SK? Co to mělo znamenat?

 

Milá SK,

moc se mi líbilo naše nedávné setkání. Velmi rád bych si ho zopakoval.

Ve stejný čas na stejném místě?

Není třeba odpovídat – vím, že po tom toužíš stejně jako já.

S pozdravem

NKSM

 

Znovu potřásla hlavou – NKSM? Vážně? Tón pozvánky ji rozesmál, bylo chytré napsat ji jako milostný dopis. Legrační, ale chytré! Chvíli uvažovala, jestli Malfoy někdy napsal opravdový milostný dopis, ale při té myšlence se jí zatočila hlava, a tak toho nechala.

 

xxx

 

Znovu stála u dubu, ale tentokrát přímo pod stromem, protože začalo pršet. Cítila, jak ji někdo popadl za paži, a přemýšlela, jak se k ní Draco dokázal připlížit, aniž by ho slyšela. Čekala, že půjdou stejnou cestou jako minule, ale mýlila se.

Táhl ji kolem mohutného kmene stromu a ještě dál, k jakémusi vysokému křoví. Nepanikařila, protože i když mu neviděla do tváře, věděla, že je to Draco. Měl svůj osobitý styl a způsob, jakým se pohyboval. Když ji minulou noc přitáhl k sobě, krásně voněl. Pokusila se na to nemyslet, protože takhle o něm nechtěla uvažovat.

Nicméně to byla pravda a teď zachytila slabý závan stejné svěží vůně.

Zastavil se a přitáhl ji k sobě, ale tentokrát se k ní sklonil a zašeptal:

„Budeš křičet?“

„Ne!“ zašeptala rozhořčeně. „Křičela jsem jen proto, že jsem nečekala, že mě tak popadneš!“

„Pst!“

Cítila známý tah přemísťování a najednou se ocitla ve velkém pokoji, jiném než minule. Zjevně to byla jakási pracovna s velkým psacím stolem a dvěma stěnami obloženými složkami a knihami. Kvůli náhlému přemístění a jasnému světlu se cítila dezorientovaná a mimoděk se chytila Draca, aby se vzpamatovala.

Neprotestoval, a až když mu pohlédla do tváře, uvědomila si, jak blízko stojí.

„Promiň – na chvíli jsem ztratila rovnováhu,“ vysvětlila. Draco shlédl na její ruce, držící se jeho paží. Rychle ho pustila a ustoupila. Znovu přešla do profesionálního režimu, aby zakryla své rozpaky. „Takže, máš nějaké informace pro Harryho?“

Zvolna si ji prohlížel a pak naklonil hlavu k rameni. „Spěcháš?“ zeptal se.

„Cože? Ne, ve skutečnosti ne.“

„Tak si sundej kabát a posaď se,“ ukázal bar na protější stěně. „Chtěla bys něco k pití?“

Zamračila se. „Ne – nechci, děkuji.“

„Proč se takhle tváříš?“

„Proč se ptáš, jestli chci něco k pití a jsi... zdvořilý?“ nedokázala se nezeptat.

„Jsem klaďas,“ Draco udělal obličej, který říkal ‚ve skutečnosti nejsem klaďas‘, než pokračoval. „Nechci zase skončit u výhrůžek, že tě vyhodím.“

Usadila se do křesla, které jí stále nabízel, a začala vytahovat věci z tašky. Slyšela, jak si za jejími zády připravuje pití, které postavil na velký stůl, než si za něj sedl.

„V první řadě bych ti asi měla říct, že jsem tvůj spis odsunula na konec seznamu plánovaných řízení, a pracuji na důvodu, aby byl stažen. Obávám se, že nic lepšího zatím nemám.“ Sledovala jeho výraz, ale byl nečitelný.

„Takže -  mám ti svěřit informace, které bych normálně předal Potterovi?“ zeptal se.

„Ano. Harry a já oficiálně nemáme s tímto případem nic společného, ale protože jsme přátelé, můžu mu předat zprávy, až nebudeme na ministerstvu.“ Hermiona zaváhala. „Vyhovuje ti tohle uspořádání?“

„Jak se s Potterem zvládáte vídat mimo práci?“ pátral Draco a Hermionu jeho otázka udivila.

„Jak to myslíš?“

„Vsadím se, že si vždycky vymyslí nějakou výmluvu, abyste se mohli vidět mimo kancelář, ne?“

Hermiona odložila pero. „Ne – Harry je můj přítel. Nepotřebujeme hledat výmluvy, abychom se vídali.“

„Klikař Potter – vsadím se, že polovina ministerstva si přeje, aby s tebou zachraňovali svět, pak by u tebe měli zvláštní privilegia místo něj.“ Přimhouřil oči a jeho rty se téměř usmály.

Hermiona na okamžik oněměla. Byl to Malfoy, kdo právě teď prohlásil, jak šťastný je Harry, protože s ní může trávit čas? Potřásla hlavou – taky naznačil, že si spolu užívají, jestli to dobře pochopila.

„Rozumíš významu slova přítel, Malfoyi?“ zeptala se ho. „Muži a ženy mohou být přátelé, víš?“

„Myslíš?“

„Vím, že mohou.“ Pokusila se znovu změnit téma. „Jen si vezmu pero a můžeš mi začít říkat ty informace.“ Popadla pero, vzhlédla k němu a pak se zarazila. V jeho tváři se objevil nevěřící výraz.

„To nemyslíš vážně?“

Okamžitě si začala připadat jako naprostý hlupák, samozřejmě, že tohle si nemohla psát! Na co to jen myslela?

„Jasně že ne, promiň.“ Začervenala se rozpaky nad svou vlastní hloupostí a čekala na Dracovu sarkastickou poznámku.

„To jako vážně?“ potřásl hlavou a plácl se dlaní do čela. „Co tady ksakru s tebou dělám?“

„Jen jsem nepřemýšlela!“ bránila se.

Naklonil se k ní. „Dokud se tu budeme muset setkávat a mít s touhle věcí co do činění, budeš muset přemýšlet!“

„To mi nemusíš povídat – mohl bys umřít, kdybych to pokazila!“ povzdechla si. „Je mi to jasné a nepomrvím to.“

Opřel se v křesle a zamyšleně na ni hleděl. Po chvíli se předklonil a položil ruce na stůl mezi nimi. „Požádám Pottera, aby tě stáhl a přidělil mi někoho jiného.“ Protáhla tvář. „U Merlina! Nedala jsem to na titulní stranu ve Věštci! Jen mi to tak uklouzlo, nepřemýšlela jsem o tom, co jsem řekla. Samozřejmě vím, že tohle si nesmím zapsat!“

„Ne, tohle není v pořádku. Požádám o někoho jiného.“

Hermiona vstala. „Dobrá! Tak to udělej!“ svá slova téměř vyplivla. „Zkus být prostě upřímný a říct, že mě u tohoto nechceš a že tohle je přesně ta výmluva, kterou jsi hledal. Na faktu, že jsem strávila zatracené hodiny svého času průzkumem a vymýšlením plánu, který ti pomůže, nezáleží! Jsem si jistá, že se najde někdo jiný, kdo bude ochotný tohle pro tebe udělat!“ Popadla kabelku a vzpomněla si na jejich předchozí schůzku, ale tentokrát to byla ona, kdo začal cpát své věci zpět do tašky.

„Grangerová!“

„Odcházím. Tvoji žádost Harrymu předám.“

Draco překvapivě hbitě vstal a udělal tři dlouhé kroky kolem stolu. Vytrhl jí tašku z ruky a ona ho probodla pohledem.

„Nehledám výmluvu, abych tě dostal pryč z případu!“ Ignorovala jeho slova a natáhla ruku ke kabelce. Držel ji mimo její dosah. „Já jsem navrhl Harrymu, aby tě vybral, jestli si vzpomínáš?“

Hermiona na to zapomněla a kousla se do rtu. Ztišila hlas a snažila se udržet svůj temperament na uzdě. „Stejně si myslím, že bude nejlíp, když půjdu.“

„Já také.“

Znovu se k němu obrátila a její zlost opět vzplála. „Zrovna teď jsi řekl, že mě nepokoušíš zbavit? Co to má sakra znamenat?“

Draco odložil její tašku na stůl a přistoupil blíž. „Tahle práce vyžaduje někoho, kdo je na všechny ty šílenosti zvyklý,“ řekl tiše. „Ty to nechápeš, že? Jasně, hlídám si záda, ale když se dozvědí, co dělám, pak budou vědět i o tobě. Teď v tom jsme spolu, Grangerová. Jestli skončím na jejich seznamu cílů, tak ty taky.“ Odmlčel se a trochu ustoupil. „Proto si myslím, že bys měla být z případu stažena.“

Hermiona cítila, jak jí padá brada, a chvíli nemohla dělat nic jiného, než na něj nevěřícně zírat.

„Odkdy se k sakru staráš, co se mnou bude?“ zeptala se.

„Nevím, ale myslím, že nejlepší bude tě vyměnit.“ Draco odvrátil pohled a začal obcházet stůl.

„Nechci, aby mě vyměnili,“ řekla tiše a znovu se kousla do rtu. Draco mezitím došel na druhou stranu stolu, zastavil se a pohlédl na ni.

 „Ale ano – jsi mimo. Vrať se do svého malého bezpečného světa,“ vyzval ji.

„Nechci se vrátit – chci ti pomoct.“ Netušila, proč mu to prozrazuje, ale jeho vlastní přiznání ji k tomu přimělo.

Draco přimhouřil oči, pak těžce usedl a oběma rukama si prohrábl vlasy. „Tak strašně se k sobě nehodíme,“ řekl tiše.  

Hermiona si také znovu sedla a vzala ze stolu svou tašku. „Možná si dám ten drink, který jsi mi nabídl,“ řekla a Draco na ni poočku pohlédl. „Pak mi můžeš říct zprávy, které potřebuješ dostat k Harrymu.“ Řekla to schválně, aby dala najevo, že nemá v úmyslu nikam odcházet.

K její úlevě Draco tiše vstal a nalil jí pití, aniž by se zeptal, co chce.

Položil je před ni a znovu usedl. „Jestli ti to řeknu, jsi v tom jednou provždy. Nejde ti to říct, pak se pohádat a svěřit ty informace někomu jinému,“ prohlásil. „Máš poslední šanci vycouvat.“

„Prostě to vysyp.“

Dracovy oči jen mírně zjemněly, než se pohodlně opřel a začal mluvit.

 

 

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 27.07. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Marty - 11.12. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Marty - 11.12. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: Jimmi - 05.08. 2021
Už som došla až sem... zatiaľ super
Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: denice - 06.08. 2021
Jsem ráda, že se líbí :-)

Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: misule - 17.04. 2021
Heuréka, dostáváme se k jádru věcí :D a konečně si Hermiona začíná uvědomovat závažnost situace, která plyne i pro ni a nejen pro Draca. Jsem ráda, že si uvědomila, že si všechno nesmí zapisovat, celkem jsem se toho už v minulém díle bála. Krásně to mezi nimi jiskří a myslím si, že se máme teda na co těšit :D Jsem zvědavá na změnu Hermionina smýšlení o Dracovi a jak se jí bude postupně rozpadat obrázek Draca vytvořený na základě bulváru :D
Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: denice - 17.04. 2021
Však se Draco taky vynasnažil a zřejmě ještě vynasnaží, aby pochopila vážnost situace. Jiskry lítají, snad nebudou lítat i chlupy... Hermiona těm bulvárním klípkům uvěřila docela snadno, že? Zřejmě proto, že na Draca už měla svůj názor :-) Děkuji.
Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: misule - 17.04. 2021
Přesně tak uvěřila až moc snadno. :) Vypadá to, že se jim jejich předsudky bortí velmi těžko, ale náznaky tam už jsou. :) Zejména teda u Draca. Jeho ochranářský instinkt a možná i trošku růžek žárlivosti je prostě roztomilý, kor když si přitom pořád snaží zachovat tu svoji fasádu nedotknutelnosti. :D

Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: Octavie - 17.04. 2021
No, říkám si, proč si ji Draco vlastně vyžádal. Má nějaké zvláštní úmysly? Navíc se i ni boji... Tesim se na pokračování, děkuji za překlad:-).
Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: denice - 17.04. 2021
Myslím, že Draco očekával tu sucharskou vševědku z Bradavic, prvotřídní téměř staropanenskou právničku. A ona přišla perfektně upravená, atraktivní žena. V ten moment ji mohl začít vidět jako člověka, nejenom jako nástroj... Děkuji.

Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: sisi - 15.04. 2021
Díky za překlad, většina myšlenek již byla rozvinuta, tak se vrátím k začátku jejich setkání - čekání pod dubem v zámeckém parku. To je dost podnětné. Líbí se mi to. Je to jako navazovat na nějaké dávné tradice, nebo spiknutí - "sejdeme se pod dubem," je moc pěkné. Fakt. Nehledě na mytologický význam a posvátnost keltského stromu života... Ještě jednou dík.
Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: denice - 17.04. 2021
Je to hezká představa - Malfoyův dům s hájkem prastarých dubů, pamatujících snad ještě předkřesťanské časy, možná se tam scházeli druidové a obětovali svým bohům... ale Draco měl zřejmě při výběru místa setkání prozaičtější důvody - tmu a šustění listí, které je chránily před případnými slídily. Děkuji.

Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: Claire - 15.04. 2021
Heslo dne - značka Dracovy kolínské a tajemné iniciály - všechno ostatní je nepostatný a kol dokol se opakující stereotyp. :-D Nějakou smysluplnou AKCI pls, takové rádoby tajemné špitání ve stínech se záhy přejí. Prosím milou a zlatou překladatelku, aby si výše uvedené nebrala osobně - výtka jde výhradně za autorkou. Díky za kapitolu.
Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: denice - 17.04. 2021
Koukám, že tajemné iniciály jsou opravdu heslo dne ;-) Těší mě, že i přes výhrady k ději čteš stále dál. Akci mohu slíbit, a ne jednu, ale ještě si chvíli počkáme. Milá a zlatá překladatelka - to je od tebe hezké, vážně :-) Děkuji.

Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: lenus - 15.04. 2021
Tam je tolko náznakov a narazok na to, že toho druhého neberú iba ako dávneho známeho zo školy, že to s istotou bude medzi Nimi napínavé. Diky :)
Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: denice - 17.04. 2021
Ano, napínavé to ještě bude, oni jsou jako oheň a voda, ale ten problém, který je svedl dohromady, je opravdu vážný, tak snad se vzpamatují včas. Děkuji.

Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: kakostka - 15.04. 2021
To vypadá, jak když se Draco už teď o Hermionu bojí, aby ji také nesejmuli, zdá se že se zapletl ještě do větších srágor, než by jeden čekal. Chápu, že to Hermionu mate, je startovací, na Draca vždy:-) děkuju za překlad. Je to čím dál tajemnější.
Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: denice - 17.04. 2021
Draco se opravdu zapletl do něčeho hodně špatného, a zdá se, že si momentálně přestává být jistý, jestli je Hermiona ta pravá spolupracovnice. Budou se s tím muset nějak popasovat oba. Děkuji.

Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: Yuki - 15.04. 2021
Iniciály SK a NKSM, co znamenají? Vím, že jí nemůže napsat přímo a zaobalit to do znění milostného dopisu, který pobavil bylo nanejvýš zábavné. SK - skvělá/super kámoška? sexy kráska? NKSM - neskutečně(/nestydatě) krásný, sličný(/silák) Malfoy? xD Ti dva, jestli najdou společnou řeč, bude to zázrak. Přece se jejich schůzka nemůže pokaždé začínat relativním klidem, aby se do dvou minut strhla v hádku, kdy jeden z nich odchází! :D Jestli mají spolupracovat, budou muset nějak... spolupracovat. Tohle bude ještě těžké, ale pro nás nesmírně zábavné. Moc děkuju!
Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: denice - 17.04. 2021
Strašně moc se mi líbí, jak všem vrtají hlavou ty iniciály. Taky jsem je neuhodla, Draco je zřejmě na hádanky lepší než většina ostatních. Ty jsi uhodla jedno písmeno - neprozradím které, samozřejmě, ale klobouk dolů :-) Máš pravdu - jestli mají spolupracovat, budou muset začít, nějak se domluvit, a o tom to zatím bude :-) Děkuji!

Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: luisakralickova - 15.04. 2021
Dnes nervozita a oťukávání, tak snad příště už nějaké náznaky akce;) Díky za překlad čarodějky.
Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: denice - 17.04. 2021
Nervozita a oťukávání, to je pěkné shrnutí. Příště už se přesuneme na poněkud nečekané místo ;-) Děkujeme.

Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: Lupina - 15.04. 2021
Z ranní procházky se psem mám ještě přimrzlý mozek, ale mám dojem, že to tady jiskří. Draco si teda myslí, že Hermiona chodí s Harrym? A složil jí kompliment, že Harrymu závidí půlka ministerstva? A chce ji chránit? To je slibný začátek :-) Moc děkuji za kapitolu, denice. Už se těším na další :-)
Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: denice - 17.04. 2021
Řekla bych taky, že to tu jiskří, ovšem zatím je Draco asi tak trochu v šoku, že místo rozcuchané huňaté vševědky dorazila dáma :-) A teď prostě zkouší vodu... playboy, no ;-) Kdo ví, co mu podvědomí naznačuje... Děkuji!

Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: Gift - 15.04. 2021
S tou profesionalitou to oba stale nezvladaji. Jednou jsou toho nazoru, pak zase toho... Mozna by stalo za to si uvedomit, ze tato spoluprace nebude zcela standartni a jednoduse se pustit do akce. Jak to tak vypada, ke konci kapitoly jim to oboum (neprimo) doslo. :-) Dekuji!
Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: denice - 17.04. 2021
To je fakt, zdá se, že ta profesionalita se jim pěkně promíchala se starými školními vzpomínkami, teď si asi budou muset uvědomit, že časy se mění ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: Jacomo - 15.04. 2021
Oni jsou oba jak oheň a soudek s prachem. Jeden něco řekne, druhý hned vyletí. A naopak. Opravdu výbušná kombinace. Myslím, že nás čeká hodně potenciální výbuchů a katastrof, ale nakonec se domluví. Tak nějak. Děkuju moc za překlad, Denice a Seviku.
Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: denice - 17.04. 2021
Zatím se zdá, že oba čekali něco trochu jiného, jako by si neuvědomili, že od školy už uteklo pěkných pár let a lidé se mění. Teď si budou muset pomalu zvyknout - nebo možná ne tak pomalu... Děkujeme.

Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: zuzule - 15.04. 2021
Ti dva jsou ze sebe nejaci zmateni. Nebylo to nejchytrejsi, chtit si to zapsat, ale chapu ji, zvyk proste, nedoslo ji to hned. A taky by me zajimalo, co jsou ti inicialy... Dekuju!
Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: denice - 17.04. 2021
Zmatení jsou pěkně, oba měli jistá očekávání a teď se ukazuje, že všechno může být jinak... Děkuji.

Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: margareta - 15.04. 2021
Draco budí dojem, že neví, co chce. Nejdřív si u Harryho vymohl speciálně ji, a teď by ji radši vyměnil? Čím ho tak překvapila? Chová se, jako by ji viděl poprvé a dokonce jí začal mazat medy! To už ji tak dlouho neviděl a teď je v šoku, jak se změnila? U Hermiony si nejsem jistá, jestli ji k němu prozatím přitahuje víc on sám nebo jeho voňavka. A zajímalo by mě, co znamenají ty zkratky. Děkuji za kapitolu, denice! Těším se na další!
Re: Kapitola 4. Uvnitř a venku Od: denice - 17.04. 2021
Myslím, že Draco, i když si o Hermioně sehnal informace a sám si ji vyžádal, si teď, když už s ní mluvil, není tak jistý. Asi podvědomě čekal rozcuchanou vševědku se skvrnou od inkoustu na nose, kterou si pamatoval ze školy :-) A ona přijde kočka - no playboy jako on přece musí zareagovat ;-) Kdo ví, jestli Hermioně voněla jeho kolínská, nebo to prostě byl on sám? Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )04.08. 2021Kapitola 20. Budoucnost
Hesaluti: ( denice )29.07. 2021Kapitola 19. Útok
Hesaluti: ( denice )22.07. 2021Kapitola 18. Mravenčení
Hesaluti: ( denice )15.07. 2021Kapitola 17. Špagety, víno a povídání si
Hesaluti: ( denice )08.07. 2021Kapitola 16. Dokud to neskončí
Hesaluti: ( denice )30.06. 2021Kapitola 15. Limetkový dům
Hesaluti: ( denice )24.06. 2021Kapitola 14. Slavnost
Hesaluti: ( denice )17.06. 2021Kapitola 13. Jiskření
Hesaluti: ( denice )10.06. 2021Kapitola 12. V okamžiku
Hesaluti: ( denice )03.06. 2021Kapitola 11. Ani tady, ani tam
Hesaluti: ( denice )27.05. 2021Kapitola 10. Sami
Hesaluti: ( denice )20.05. 2021Kapitola 9. Na stadionu
Hesaluti: ( denice )13.05. 2021Kapitola 8. Zmatená
Hesaluti: ( denice )06.05. 2021Kapitola 7. Neodpustitelná?
Hesaluti: ( denice )29.04. 2021Kapitola 6. Činy mluví hlasitěji než slova
Hesaluti: ( denice )22.04. 2021Kapitola 5. Rezervace
Hesaluti: ( denice )15.04. 2021Kapitola 4. Uvnitř a venku
Hesaluti: ( denice )08.04. 2021Kapitola 3. Obtížný rozhovor
Hesaluti: ( denice )01.04. 2021Kapitola 2. Malfoyovo sídlo
Hesaluti: ( denice )25.03. 2021Kapitola 1. Harryho žádost
. Úvod k poviedkam: ( denice )18.03. 2021Úvod