Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Drabbles solace 2021

Manželské sľuby

Drabbles solace 2021
Vložené: solace - 29.03. 2021 Téma: Drabbles solace 2021
solace nám napísal:

Manželské sľuby

Autor: Sav       Preklad: solace

Originál: Wedding Woes

Nočná mora

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Severus si odpil ďalší dúšok brandy a než ho prehltol, zľahka ho poomáľal v ústach. Ak už musel pretrpieť toto desivé stretnutie, aspoň poriadne zužitkuje dostupný alkohol.

Ľúbil svoju ženu každou bunkou svojho daromného tela. Prečo s ním Hermiona zostala, bolo záhadou aj po dvadsiatich piatich rokoch šťastného spoločného života.

Sledoval, ako ich dcéra prijala pozvanie do tanca od Albusa Pottera.

„Vždy budeš jej prvou láskou, Severus,“ šepla Hermiona.

„Hm, dokedy tu musíme zostať?“

„Taký frfloš a ešte ani nemá stovku na krku!“

„Tvoj frfloš, zlatko.“

„Stále.“


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Manželské sľuby Od: Jacomo - 01.04. 2021
Děkuju za roztomilou jednohubku a za všechny pobídky, které vyvolaly úžasná pokračování :-) Přesně tohle jsem potřebovala pro zvednutí nálady.

Re: Manželské sľuby Od: Claire - 30.03. 2021
V rámci důsledné slušnosti nejprve poděkuji solace za překlad (a vyhledání a zveřejnění) vcelku milé jednohubky. Ale ... vždy a všude je nějaké ale - i tady. Volné pokračování od Margarety by mělo být publikováno celosvětově v mnoha jazycích , protože je obsahově i "vtipně" o mnoho levelů výš... "Oscar goes on", můj ponížený hlubokosklon za zpracování. Navíc jsem ke své hrůze zjistila, že podobné perličky trousí i v komentech k jiným povídkám a já se o ně v žádném případě nechci ochudit. Merlinečku na dvorečku - za tu dobu, co jsem chyběla, tu narostl takový cca Mt.Blanc všech možných povídek, co bych měla přečíst. Zjištění, že bych měla vysmýčit všechny komentáře je alarmující, rozklepaly se mi oči. :-D
Re: Manželské sľuby Od: margareta - 31.03. 2021
Děkuji, Claire! Ale ty moje komentáře, to většinou bývá jenom okamžitá reakce na přečtené, nic víc. Někdy se mi tím i uleví, když chvíli můžu přestat myslet na realitu. Takže hlavní dík a obdiv patří těm, co překládají!

Re: Manželské sľuby Od: margareta - 29.03. 2021
Mimomanželské sliby. Po třetí sklenici si Severus ujasnil tři věci: za prvé, že Potterova brandy je skutečně vynikající a za druhé, že samotný Potter se k němu dnes chová velice vstřícně, anžto ho dosud ani nezahlédl. Jako zásadní se ale ukázala věc třetí. Přesvědčení, že on, Severus Snape, toho Potterovic fracka jako potenciálního nápadníka své dcery naprosto odmítá! A že se tudíž hodlá postarat, aby byla i ta nejmenší jiskřička, která by mohla mezi těmi dvěma probliknout, rychle a důkladně uhašena. Cha, sotva se pracně zbavil jednoho Pottera, nechá si hodit na krk druhého?! Omluvil se na toaletu, zalezl do kabinky a provedl krátké koncentrační cvičení. Právě se mu začal v mysli formovat předběžný plán, když uslyšel bouchnout dveře vedlejší kabinky, doprovázené vzteklým vrčením. Zbystřil sluch. To je přece Potter! A co si to tam... ,, Absolutně nemožné! Do prdele, konečně jsem se ho zbavil a teď bych ho měl mít znovu na krku? Zatracení puberťáci! Jó, to by se jim tak líbilo, přijít k hotovému a jenom si užívat! Co všecko já musel vytrpět, než jsem se mohl oženit, zatímco pan synátor si jenom lebedí. Cha, pošlu ho na půlroční stáž k Charliemu. Ať si sám zkusí, jaké to je, bojovat s drakem, než se rozhodne k jednomu přiženit!" Severus nezaváhal. ,,Moje řeč, Pottere. Já si musel projít peklem, než jsem si troufl na manželství vůbec pomyslet. Pošlu holku na půlroční stáž k Umbridgeové, ať pozná, jaké to je, muset bojovat o vlastní zdravý rozum, natož o nějaké poblouzněné nesmysly!" Dveře obou kabinek se otevřely. Vykoukly dvě hlavy a zelené a černé oči se setkaly v zlomyslném souznění. ,, Pottere, stavte se ke mně zítra odpoledne, to žena nebude doma. Domluvíme podrobnosti." ,, Platí, Snape." Díky, solace! Jenom jsem měla dojem, že těm dvěma už prostě boj a intriky chybí.
Re: Manželské sľuby Od: kakostka - 29.03. 2021
Já tě miluju:-)))) musím říct, že si předčila má očekávání:-))) Jimmi, když ne TOP hlášky tak co takhle šuplíček fanfikce na fanfikci? Možná rovnou nazvat Margaretino království:-)))) Bože holka, proč nepíšeš sama? nebo píšeš a jen to tajíš? TO BYLO GENIÁLNÍ:-))) prosím bude ještě pokračování? Setkání v pracovně, když nebude Hermiona doma, prosííííím. Prostě dokonalé, děkuju, zlepšila si mi tak dnešní den, moc jsem to potřebovala. D Ě K U J U.
Re: Manželské sľuby Od: margareta - 29.03. 2021
Děkuju za pochvalu, kakostko. Ale to nic neznamená, jenom jsem se snažila něčím uklidnit po přečtení Rádia!
Re: Manželské sľuby Od: solace - 29.03. 2021
Aj ja ďakujem za pokračovanie príbehu. Kto by povedal, že zo Severusa a Harryho raz budú spojenci a spoločnú dohodu uzavrú v kabínkach na toalete?:-D Tá dohoda bude mať veľmi pevné základy. Len si musia dávať veľký pozor, aby im na to deti neprišli.
Re: Manželské sľuby Od: sisi - 29.03. 2021
To je výborné, zasmála bych se ještě víc, kdyby to doopravdy udělali. Výborný námět na dramatické spracování. Poslat někoho na stáž k Umbridgeové může jen opravdu zoufalý otec. Přeprat draka, v pohádkové terminologii se jedná o souboj se sexuálním maniakem, tak do toho bych Alba neposlala. Fakt, chudák Charlie. Ten si moc neužije. :-D
Re: Manželské sľuby Od: Beatrice94 - 29.03. 2021
Akorát se pánové trochu přepočítali, přece jen vždy zasáhnou jejich drahé ženy, a ty už to mají taky vymyšlené, protože už své drahé muže, naštěstí nebo bohužel, znají?! A ještě jedna otázka, jak se chystají podplatit sovy, aby nebyli posílány milostné dopisy? Jinak paráda :-)
Re: Manželské sľuby Od: margareta - 29.03. 2021
Ano, pánové se skutečně přepočítali, protože ano, ženy skutečně zasáhly. Informovaly Molly, a ta se ochotně podujala úkolu fungovat jako postillon d'amour. Když Charlie poslal domů dopis, osobně ho adresátce zanesla a jakmile přinesla poštovní sova do Brlohu její odpověď, jen ji přeposlala. Madam Umbridgeová se Molly Weasleyové sice snažila kontakt se svou stážistkou zatrhnout, ale stačil jediný pohled zrzavé matróny, aby si vzpomněla, jak dopadla Bellatrix, když se kdysi pokusila o totéž. Když se pak na svatbě svých dětí o tom všem konečně dozvěděli i oba otcové, vynadali si vzájemně do pitomců a od té doby se opět jeden druhému vyhýbají. Zdravím, Beatrice!
Re: Manželské sľuby Od: Jimmi - 30.03. 2021
Tak samozrejme, že som chcela poďakovať solace za skvelý výber a preklad, ale toto predčilo moje očakávania, tak ďakujem obom. Inak, vlastná tvorba tu už je, takže sa nijak nebránim, keď to niekto vymyslí ako...

Re: Manželské sľuby Od: sisi - 29.03. 2021
Nejlepší pondělní start. Lepší než hrnek kávy. Tohle mi dává energii na další bezútěšné dny. Díky. Skvělý překlad. Povedl se.
Re: Manželské sľuby Od: solace - 29.03. 2021
Ďakujem, sisi. Teším sa, že sa drabble páčilo.

Re: Manželské sľuby Od: denice - 29.03. 2021
Děkuji za milý pondělní bonbónek :-)
Re: Manželské sľuby Od: solace - 29.03. 2021
Som rada, že potešil. Díky.

Re: Manželské sľuby Od: Gift - 29.03. 2021
To bylo velmi mile a diky slovenskemu slovu "frflos" pro me i velmi roztomile. :-) Dekuji!
Re: Manželské sľuby Od: solace - 29.03. 2021
Aj ja ďakujem, Gift:-)

Re: Manželské sľuby Od: kakostka - 29.03. 2021
Frfloš? to je sladké a dokonce přežije, že tančí s Potterem:-) tenhle střípek by si zasloužil rozepsat, že? takový potenciál. Těším se jaké pokračování vyšvihne Margareta:-)) děkuju za překlad
Re: Manželské sľuby Od: solace - 29.03. 2021
Aj ja ďakujem, kakostka :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Ladymage Samiko: ( solace )18.10. 2021Následky
Toblass: ( solace )24.05. 2021Hriešne pôžitky
m_mcgonagall_65: ( solace )17.05. 2021Vedieť, čo robiť
Kairou Watoshimi: ( solace )10.05. 2021Prvé slová
eoforyth: ( solace )03.05. 2021Začutí
drakien69: ( solace )19.04. 2021Láska je... hluchá?
astopperindeath: ( solace )12.04. 2021Tak sa obráťte
reduxrex: ( solace )05.04. 2021Manželské šťastie
Sav: ( solace )29.03. 2021Manželské sľuby