Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Radio

*Kapitola 17:* Trošku vína a príliš veľa stolovania

Radio
Vložené: Jimmi - 28.03. 2021 Téma: Radio
Jimmi nám napísal:
Komu niet rady, tomu niet pomoci. :(  Jednoducho to nedokážem sysliť...   Ďakujem za všetky komentáre. 
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

*Kapitola 17:* Trošku vína a príliš veľa stolovania

 

Kapitola sedemnásta:

Trošku vína a príliš veľa stolovania

 

Keď Draco Malfoy informoval svojich rodičov, že chodí s Pansy Parkinsonovou, bol si istý, že to bolo prvýkrát po dlhom čase, čo videl svoju matku skutočne sa usmievať.

To konkrétne popoludnie stál na prahu ich obrovskej spálne po tom, čo využil radu Pansy a pomocou jej korektora zakryl väčšinu modrín na tvári. Podarilo sa mu budiť dojem, že sa o priľahlú stenu len ležérne opiera miesto toho, že potrebuje jej plnú podporu, aby vôbec dokázal stáť. Narcissa si toho veľmi nevšimla, alebo ak všimla, odviedla skvelú prácu v tom, aby to nedala najavo. Sedela za toaletným stolíkom, navliekala si do uší prepracované náušnice a očami sledovala synov odraz v zrkadle.

„Draco,“ pozdravila ho so žiarivým úsmevom, ktorý sa dal považovať za elegantný, keby ho skúmal niekto, kto bol príliš ignorantský, aby čítal medzi riadkami.

„Si si istý, že si dnes večer nechceš vyjsť so mnou a tvojím otcom? Je to prekrásna reštaurácia; majú starodávne vína, som si istá, že by si ich miloval.“

Malfoy veľmi mierne naklonil hlavu; svojím spôsobom Narcissa Malfoyová svojmu synovi pomáhala. Bez toho, aby si to uvedomila, schválila z času na čas Dracovi konzumáciu dobrého vína v prítomnosti Luciusa a seba. A táto sloboda - toto povolenie, úprimne povedané, z dlhodobého hľadiska otvorilo Dracovi niekoľko dverí. A pretože spočiatku nikdy nemal rád chuť tvrdého alkoholu, trávil všetok svoj voľný čas učením sa toho, ako túto chuť „získať“.

Napriek tomu prehltol spaľujúcu túžbu prijať matkinu ponuku (a potom možno z reštaurácie prepašovať ďalší alkohol) a zdvorilo pokrútil hlavou.

„Ďakujem,“ nesmelo vyhlásil, „ale dnes večer som dosť unavený, matka. So mnou by to nebola veľká zábava, to ťa ubezpečujem.“

Narcissa našpúlila pery. S trochu stonajúcim hlasom povedala: „Nebuď hlúpy, Draco.“ Mierne sa na svojej stoličke posunula a opäť sa ho snažila sledovať v odraze zrkadla. Jej úsmev zmizol a zatvárila sa mrzuto; vačky pod očami boli o niečo zreteľnejšie. Tón hlasu mala mäkký, ale zároveň tvrdý, akoby sa pri synovom vyjadrení urazila. Zamrzla niekde medzi pokusom nájsť malú dierku v uchu a roztvorením zámku na diamantovej náušnici.

„Vieš, že ma vždy tvoja prítomnosť poteší.“

Dracovou inak bledou tvárou sa prehnal nával horúčavy. Okamžite oľutoval, že sa matky dotkol, sklopil pohľad a mierne sa pohol. Z nejakého dôvodu nepovažoval za správne, že si zamaskoval rany na tvári. Keď sa trochu potiahol dopredu, len kúsok od zárubne, úprimne povedal: „Dnes večer sa skrátka necítim dobre...“

„Och, Draco,“ riekla Narcissa, rýchlo skĺzla zo stoličky a vydala sa k nemu. Na náušnicu úplne zabudla. „Si chorý?“

„Nie!“ vyhŕkol Malfoy takmer prirýchlo. Jeho matka sa príliš náhle zastavila, naklonila hlavu nabok a pozornejšie ho skúmala. Okamžite sa jej zmocnila zmes zmätku a nepokoja.

„Nie,“ upokojil sa Draco, krotkejší a pokojnejší než predtým, „len niečo so žalúdkom... Ja... vynahradím vám to, dobre?“

Narcissina tvár okamžite zvážnela; nebola tak smutná ako znepokojená. Tak či tak sa odmlčala a spýtavo nadvihla obočie. Tvárou jej prebehla červeň, zahryzla si do pery a vôbec si nebola istá, ako im to syn vynahradí. Ale Draco sa okamžite chytil, dychtivý, aby jej zdvihol náladu.

„Dúfal som, že pripravím večeru pre vás dvoch a...“

Dracova očarujúca matka prakticky zakopla o vlastné nohy. Oči sa jej rozšírili a kútiky jej tenkých úst sa mierne nadvihli.

„A?“ zopakovala znepokojene.

„A,“ vtipkoval Draco, „niekoho, s kým sa priatelím.“

„Nejaké dievča?“

Malfoy toho večera druhýkrát za sebou sťažka prehltol. Stále sa dosť podozrivo opieral o zárubňu, ale domnieval sa, že jeho matka bola v tejto chvíli príliš nadšená, aby si všimla známky jeho nepohodlia. A mal pravdu; Narcissa prakticky žiarila a bolo vidno, ako v nej narastá vzrušenie. Keď ju sledoval, ako si zdvihla spojené ruky k hrudi, jeho jedinou odpoveďou bolo prikývnutie.

„Och, Draco!“ zasnila sa Narcissa, tentoraz k synovi došla s vystretými rukami.

„Dievča! Vedela som to! Vedela som, že si nájdeš niekoho, s kým sa jedného dňa podelíš o svoj život!“

Plavovlasý chlapec predstieral úsmev. Avšak oči jeho matky sa práve chystali zaliať vlastnými slzami. Pevne ho objala, ruky pritlačila na boľavé ramená.

„Áno, mami,“ dostal zo seba Draco nešťastne. Nemohol si pomôcť, ale cítil sa šťastný zo šťastia svojej matky, hoci si prial, aby dôvodom neboli také hlúpe správy.

„V skutočnosti ju už poznáš. Je... to... je to P-Pansy.“ Len čo skončil, Narcissa ho ešte pevnejšie objala okolo pliec. Jej úsmev sa rozšíril. Keď sa odtiahla, pozrela sa mu priamo do očí a vyzerala, akoby celý ten čas nestrávila prípravou na večer; rozmazala si celý make-up a stále jej tiekli slzy. Zdalo sa však, že jej to bolo jedno.

Po tretíkrát toho večera Narcissa zopakovala: „Och, Draco!“ ale zdalo sa, že si nevie pomôcť. Zdalo sa, že úplne zabudla na všetky plány, ktoré na dnešný večer mala. V skutočnosti to vyzeralo, že sa sústredí iba na svojho syna, ktorého skúmala s obdivuhodnou náklonnosťou. V jej pohľade nebol žiaden zármutok a vyzerala, ako keby nikdy nezažila ten nešťastný pokus v ordinácii terapeutky. Zdvihla ruku a on sledoval, ako mu uhladila preč blonďavé vlasy z tváre. Na chvíľu sa obával, že zotrie Pansyin make-up, ale došlo mu, že aj keby to tak bolo, nebola by ani dosť ostražitá, aby si to všimla.

Toto bol významný okamih; taký, o ktorom si Draco myslel, že už na naň čakal dosť dlho. Jeho matka bola na svojho syna skutočne hrdá. Jej elegantne modré oči, ktoré zaplavili slzy, skenovali jeho tvár a zhlboka sa nadýchla. A Dracove predpoklady boli správne; Narcissa Malfoyová si už vymazala spomienku na všetky tie skryté sklamania v poslednej dobe. Pretože jej myšlienky boli prečistené; všetko, v čo kedy dúfala, sa presne v tomto okamihu stalo istotou. Jej syn nebol, ako jej to často hovorili, nešťastný a deprimovaný. Koniec koncov, vynakladal úsilie, snažil sa. Bude v pohode a v poriadku, a toto bol iba prvý krok.

Narcissa sa dotkla Dracovej brady a prikývla. V jej dychtivých očiach zaiskrilo a dovolila, aby sa jej úsmev len mierne zmenšil.

„To by bolo úžasné, Draco,“ zakončila a s plachým vzrušením prikývla. Potom, keď sa zdalo, že okamihy plynú príliš pomaly, vzdychla si, ustúpila a vrátila sa k svojmu normálnemu držaniu tela.

„Ah,“ vydýchla už trošku pokojnejšia, „nemôžem sa dočkať, až budem informovať tvojho otca. Bude taký... hrdý.“

A pri konci práve tejto vety mohol Draco presne cítiť, ako znie začiatok jeho nového života. Ako pri nejakom závode, ktorý ešte len začal, cítil, ako hypoteticky robí úplne prvé kroky. V jeho ušiach mu burácalo.

Toto mala byť dobrá vec... nie, musela to byť skvelá vec.

Tak prečo necíti žiaden rozdiel?

 

Ale to bolo vtedy a Draco sa aktuálne pokúšal nepozerať sa príliš na minulosť. V skutočnosti, keď stál s Pansy pri vchode do svojho domu, dospel k záveru, že analyzovanie tejto situácie mu aj tak nerobí dobre. Pretože aký zmysel malo ľutovať veci, ktoré sa už stali? Avšak nemohol si pomôcť, aby nepremýšľal o tej vysielačke, o žene na druhom konci. Čo si musela o ňom myslieť teraz, po tom, čo jej porozprával o jedinom kúsku svojho života spred niekoľkých rokov? Ich rozhovor vlastne celkom neskončil; Malfoy dorozprával a keď prestal, zdvorilo sa ospravedlnila. Ale on urobil presne to isté v tom okamžiku, ako sa vrátila, zanechal ju bohvie čomu a dal si na čas, aby sedel v temnote úplne sám.

Pansy si zjavne všimla, že sa jej priateľovi niekam zatúlala myseľ. Pootočila sa na podpätkoch, zdvihla ruky, aby mu napravila viazanku a oprášila neexistujúci prach z ramien jeho tmavého obleku.

„Si pripravený, Draco?“ spýtala sa so žiarivým úsmevom.

Vo všetkej úprimnosti, to bola od Pansy poriadne hlúpa otázka. Samozrejme, že nebol 'pripravený', ale v tejto chvíli záležalo na tom vôbec? Iste si nemyslela, že vycúva, že nie? Pretože dokonca Draco si bol istý, že až tak ignorantská nebola. Tak či tak vyzerala, že toto akceptuje, vyhrieva sa na výslní, že sa vôbec do tohto bodu dostala.

Draco zažmurkal, použil to, čo vyzeralo ako presvedčivé prikývnutie a Pansy ho prijala, okamžite presvedčená. S tým sa otočila k obrovským dverám a zdvihla päsť, aby zaklopala.

Samozrejme, že Pansy žiarila. Bola oblečená v smaragdovej zelenej, nepochybne zámerne, aby urobila so slizolinskými farbami dojem na Dracových rodičov. A vlasy mal stiahnuté mierne dozadu so sponou s vtáčím perom, ktoré trochu pripomínalo páva. Pery, pokryté jasne červeným rúžom, jej poskytovali dojem, ako keby práve vysala krv z nejakého úbohého bastarda. Draco Malfoy prehltol a úprimne dúfal, že tým úbohým bastardom nie je on sám.

„Oh!“ obzrela sa Pansy cez plece, „začula som kroky.“

Práve keď to vyhlásila, predné dvere sa otvorili a v chodbe stála Narcissa Malfoyová, úplne nový úsmev vsadený v jej tvári.

„Pansy!“ pozdravila. „Ako vždy vyzeráš nádherne. Lucius je v jedálni. Pôjdeme?“

Bez plytvania času vkĺzla prstami do Dracových a mierne mu stisla dlaň. Keď sledovala, ako Pansy kráča do jedálne pred nimi dvoma, naklonila sa a zašepkala synovi do ucha. „Draco, Lucius... bol taký nadšený, keď som mu to povedala.“

A Narcissa neklamala. V okamihu, ako Draco vošiel do miestnosti, okamžite si všimol otcove držanie tela. Hoci Lucius Malfoy vždy sedával vystretý, teraz to robil s hrdým výrazom. A tiež sám žiaril; jeho tvár zdobil úsmev, ktorý bol skutočný a úprimný. Keď jeho syn s Pansy vošli, postavil sa a vítajúco roztiahol ruky.

„No páni, Pansy!“ usmial sa bez toho, aby ukázal zuby, „aké milé vidieť ťa znova v našom dome!“

„A aké milé od vás, že ste ma pozvali,“ odpovedala Pansy s domýšľavou pýchou. „Musím povedať, že každá návšteva u vás je zážitkom. Váš dom vyzerá nádherne.“

Narcissa prakticky žiarila. Naznačila Pansy, aby sa posadila a ona tak urobila, vedľa Draca, ktorý sedel uprostred medzi matkou a Pansy. S Luciusom v čele stola sa rozhodol hľadieť si do lona v nepokojnom mlčaní. Nikdy sa necítil pri rozhovore nepríjemnejšie, takže tam len sedel a počúval. Avšak Pansy si to zjavne užívala, rovnako ako jeho rodičia. A nikto z trojice očividne nepostrehol jeho mlčanie, obaja, aj jeho otec, aj matka, sa venovali Pansy. Draco si pripadal nezvyčajne šťastne, že nebol centrom ich rozhovoru, nech to pôsobilo akokoľvek komicky.

Pansy sa načiahla po víne, elegantným spôsobom, ktorý znamenal, že nepila príliš často. Pokračovala v rozhovore, pri ktorom používala ruky, aby demonštrovala čokoľvek, čo sa snažila povedať a z času občas sa pozrela na Draca, keď ho spomenula a uhladila si vlasy dozadu. A zdalo sa, že to jeho rodičia celé žerú... niežeby to nebolo divadlo, avšak Pansy si to svojím vlastným spôsobom užívala. S elegantným úsmevom a iskrou v jej nádherných očiach Draco vedel, že by sa mal baviť tiež....

„...A tak sme si spravili posedenie u mňa vzadu na dvore. Draco mi pripravil brzlík,“ rozžiarila sa Pansy. Otočila sa k Dracovi so širokým úsmevom. Draco netušil, ako dlho sa rozprávali, väčšinu toho času vypol. Pravda bola, že nepremýšľal o piknikoch, či Pansy, či brzlíkoch; jeho myseľ sa viac sústredila na tú vysielačku. Keďže ju nechal hore v izbe, zastrčenú pod vankúšom, nemohol si pomôcť, aby si bez nej nepripadal prázdny.

Lucius nadvihol obočie, na rovinu šokovaný, a jeho matka sa otočila k synovi. Jej úsmev sa podobal na Pansyin a z nejakého dôvodu ich vzájomná zhoda Draca rozrušila.

„Ach, Draco,“ rozplývala sa Narcissa, „nevedela som, že vieš piecť.“

„Ja som nevedel, že sa vy dvaja stretávate,“ vložil sa Lucius. Nakukol ponad vínový pohár a keď prehovoril, oči spojil priamo s Dracovými. Malfoy stuhol. Iste, asi by mal informovať svojho otca o svojich aférkach skôr, ale načo plakať nad rozliatym mliekom?

S pokrčením pliec sa zvládol zachichotať. „Bol to trochu šok pre nás všetkých...“ hoci Pansy ho zľahka pleskla po boľavom ramene. Musela zabudnúť, že sa jeho telo ešte stále necítilo veľmi dobre.

„Bolo to nádherné prekvapenie,“ vložila sa a Lucius prikývol, len trochu presvedčený. „A,“ pokračoval, keď štuchal do svojho jedla, „ak vám to neprekáža, ako presne k tomu došlo?“

Pansy vyzerala na tú otázku príliš dychtivá odpovedať. Vzrušene sa usmiala, predklonila sa na stoličke a žiarivo sa na rodinu Malfoyovcov usmiala.

„Nuž,“ riekla a zamrvila sa na mieste. „Draco sa ukázal uprostred noci. Aby ste vedeli, bol absolútne...“

„... bol absolútne ovládaný... odhodlaním,“ prerušil ju Draco, výraz náhleho poplachu v jeho očiach. „Áno, bol som skutočne odhodlaný... povedať Pansy, čo cítim.“ Na okamih sa Pansy zatvárila ublížene, že ju prerušil. Ale zaklonila sa dozadu, zahryzla si do pery a s naprostým zmätením na blondiaka zízala. Ale Malfoy myslel len na jediné a to zamaskovať svoje činy. Ako vôbec mohla Pansy tak dychtiť po tom, aby vysypala detaily tej noci? Chystala sa povedať jeho rodičom, ktorí nemali absolútne potuchy o Dracovom aktuálnom stave, že sa ukázal pokrytý krvou a modrinami? A iste nechcela popisovať, čo sa dialo potom. Z predstavy na takú otvorenosť Draca striaslo a, keď sa sám predklonil, pozrel otcovi do očí, zaťal čeľusť a vyhlásil ako nejaký právnik: „Vždy som k Pansy prechovával city.“

Lucius zízal na svojho syna. V prstoch zvieral pohár vína. Súboj pohľadov medzi otcom a synom prebiehal v plnej sile, kým sa Pansy rozhodla hľadieť do lona a Narcissa sa tvárila, že to nevidí. Usmiala sa, zasunula si vlasy za ucho a zdalo sa, že má radosť z toho, čo vyzeralo od jej syna ako vyznanie lásky.

Ale ako mu otec stále hľadel do očí, Draco mohol cítiť, ako sa jeho nervozita zhoršuje, ak také niečo bolo vôbec možné. Hrozilo, že mu čelo zaleje studený pot. Ale tak rýchlo, ako k tomu došlo, Lucius odtrhol svoj pohľad. Zdvihol pohár na svoj vlastný prípitok a vyhlásil: „Draco vždy presne vedel, čo chce.“ Než si dovolil ďalší dúšok, dodal: „To je dobrá vlastnosť.“

A Draco samotný klesol do stoličky. Niekde cez tlkot vlastného srdca počul, ako matka pokračuje ,“áno, jedna z mnohých fantastických vlastností,“ a Pansy ho chytila za trasúce sa koleno. Pritlačila naň, keď si všimla, že pohupuje nohou pod tým veľkým jedálenským stolom.

„Áno,“ prehlásila, cítila sa takmer pohodlne v centre pozornosti. „Draco je úžasný, však?“ Poskytla rodine čas vstrebať to vyhlásenie, ale nikto jej nevenoval veľa pozornosti. Lucius už zase sledoval Malfoya, jeho výraz nečitateľný. Narcissa na druhej strane mala srdce na dlani. Stále sa usmievala na svojho syna, oči plné obdivu a radosti.

„Z toho dôvodu by som chcela niečo navrhnúť.“

„Nuž,“ riekol Lucius, stále pochybovačne Malfoya sledoval, „navrhni.“

A okamžite Pansy prijala radu Dracovho otca. Otočila sa k Dracovi, trochu sa posunula na stoličke a načiahla sa po jeho bledých rukách, ktoré mal položené v lone. Na chvíľu sledoval, ako ich drží, ako hľadí do jeho šedých očí tak intenzívne, že sa jeho nervozita začínala vracať.

„Draco Malfoy,“ začala Pansy, vyzerala sebavedome, žiarivo a nádherne svojím vlastným spôsobom. „Vždy som ťa milovala a navždy ťa budem milovať.“

Narcissa sa dotkla miesta na hrudi, kde by malo byť jej srdce.

Lucius odložil pohár vína na stôl.

Dracove oči skákali od jeho rúk v Pansyiných späť k Pansyinej tvári všeobecne. Srdce mu búšilo rýchlejšie, než kedy predtým.

V žiadnom prípade sa toto nedialo... ale dialo sa.

A došlo mu to skôr, ako sa stihla spýtať.

Pansyine pekné ústa boli otvorené, formovali jej slová akurátne a vhodne. „A viem, že je to len krátko, ale mám pocit, že s tebou chodím celé roky.“

Z Malfoyovej tvár zmizla úplne všetka farba. Mala pravdu... v pozadí svojej zdesenej mysle si uvedomil, že tomu tak trochu je, ako keby teraz už chodil s Pansy celé roky. Cítil, ako mu začína byť z toho uvedomenia si zle, popravde nie z odporu k Pansy, ale čisto zo zatrpknutosti, ktorú voči sebe cítil. Jeho ignorancia, opäť, ho nikdy neprestane udivovať.

„Draco Malfoy,“ zopakovala Pansy. Udržiavala si tú istú vzdialenosť, ale jediné, čo Draco mohol cítiť, bolo, že sa prikláňa bližšie, bližšie a bližšie. Opäť počul v ušiach to osudné bubnovanie. Vedel, čo sa chystá povedať, ale uvedomil si, že sa to po celý čas snaží popierať. Ale aký zmysel malo popierať niečo také nevyhnuteľné? Teraz už nebolo možné uniknúť... nemohol sa ospravedlniť a odísť hore schodmi, aby sa zamkol vo svojej izbe. Nič takého druhu neexistovalo. A tak tam sedel na stoličke, hľadel do tých nádherných očí, ktoré patrili žene, ktorú nemiloval, a umožnil jej pokračovať a romanticky vyhlásiť: „Vezmeš si ma?“

Z miesta oproti Pansy Narcissa prakticky zvýskla. Oči sa jej okamžite zaliali slzami a ruka jej skĺzla z hrude. Oči Dracovho otca sa len roztvorili viac, ale zostával ticho, vyčkával. A všetci čakali, v skutočnosti, na odpoveď, ktorá musela prísť. Malfoy si uvedomil, že otvára ústa a potom ich rýchlo znova zavrel. Musel niečo povedať a jeho myseľ mu opakovane vravela: povedz niečo, povedz čokoľvek! Takže, pretože musel nesporne poslúchnuť, prikývol a povedal: „Dobre.“

„Oh, Draco,“ rozplývala sa opäť Narcissa, vyskočila z miesta a prišla zozadu k synovi. Sklonila sa nad neho a objala ho rukami okolo pliec. Jej make-up bol zničený stekajúcimi slzami a keď sa sklonila, pobozkala ho na vrch blonďavých vlasov.

„Nie si hrdý, Lucius?“

Keď prvý raz toho večera Lucius Malfoy vzhliadol, spočiatku vyzeral trochu neisto. Avšak okamžite ten výraz potlačil. Pokrútil hlavou, ako by chcel vytriasť z mysle niečo neodbytné a opäť zdvihol svoj vínový pohár.

„Nuž, musím povedať, že som,“ vyhlásil s iskrou v oku. Draco si nebol istý, či to bola stopa po jeho vlastných slzách alebo sa s nimi hralo svetlo.

„Gratulujem.“

Gratulujem. Už povedal, že dobre. Ale potom prečo sa dobre necítil? Toto bolo to, čo po celý čas chcel – oženiť sa. Konečne mohol túto malú úlohu vyškrtnúť zo svojho zoznamu. A, keď tam tak sedel zdanlivo ako kameň uprostred toho všetkého rozruchu, ktorý pokračoval po zvyšok večere, Draco Malfoy sa správal tak, ako sa správať mal, vravel veci, ktoré vravieť mal a usmieval sa tak, ako sa usmievať mal.

Pretože, napokon, ak si nasadí tú najšťastnejšiu tvár na svete, kto sa dozvie pravdu?

 

61867

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Aká groteska! Okrem toho, že táto kapitola bola plná šialených prehlásení a rozhodnutí (Ježiši Draco, padáš hlbšie a hlbšie) musím dodať, že mam dojem, že mnoho postáv (alebo autorka) zabúdaju na prútik. Prečo preboha nevyliečiť zranenia, použiť liečivu masť alebo kúzlo skrášlenia miesto korektoru? Alebo som len nepostrehla detail? :D

No tak to je gól. Zajímalo by mě, jak dlouho uběhlo od té jejich první noci? A žádost o ruku před jeho rodiči? No já jsem z toho paf. To jeho "Dobre." se mnou málem seklo. Díky:-).

Ach, Pansy, zlato, ty to nevidis? Asi ne... Mozna jen Lucius tusi... Tohle nebyl stastny krok. Dekuju!

Smutný krok, který určitě dobře nedopadne. Usilovná snaha o nový "šťastný" život. Tudy ale cesta nevede, to je jasné. Všichni to vidí, ale jsou tak urputní, až je mi jich líto... Díky za překlad.
Neviem, ako rozoberá sa smutné téma, ale stále vidím svetlo na konci tunelu... Sakra, ak som sa sekla, tak budem vážne naštvaná... Ďakujem za podporu, je to treba, ako som písala vyššie, už sa blížime k bodu, kedy sa odrazí zo dna. Teda teoreticky :)

Ještěže jsem měla tuchu, že tu dáš další nálož a pro jistotu se navečeřela dřív, jinak by mě ten brzlík odrovnal stejně jako těch včerejších sedm po vivisekci. Nesnáším vnitřnosti!! I kdyby z anděla byly a voněly jako Rajská zahrada! Takže obdivuju Draca, že mohl něco takového dokonce kuchtit a jíst, že se na něco takového vůbec mohl podívat, aniž by si nevzpomenul a nepozvracel sebe i okolí. Jedině že si dal předtím nalačno půlitr nějakého lomcováka jako aperitiv. Což asi dal. V minulé kapitole už mi ho začalo být skoro líto, ale tohle, co dělá, je odporné. To není snaha potěšit, to je machinace s jediným účelem, mít ode všech pokoj a nemuset snášet dotazy, pohledy a nechtěnou péči. Takže si myslím, že ještě pořád putuje s kopce. A že Lucius něco tuší. A brečela bych nad Pansy, která za nic nemůže, do postele se mu nevnutila a má ho úpřimně ráda i zmláceného, špinavého a namol. Proto mu přeju, ať je mu co nejhůř, ať mu Hermiona řekne od plic, co si o něm myslí a hlavně, aby se už konečně přestal litovat a začal se za sebe stydět!! No, to zas bylo! Zas usnu kdovíkdy. Kdyby to nebylo tak zatraceně skvělé čtení, namouduši, že bych si radši šla číst o bamlanivimabu, to je takové uklidňují, hotová útěcha. Hrozně moc děkuji, Jimmi! Jak za tenhle čistokrevný majstrštyk, tak za to, že nesyslíš a přidáváš!!!
Ja si myslím, že som brzlík nikdy nejedla, ak sa to náhodou nevolá u nás inak... ale ďalšia kapitola je naplánovaná zajtra na 12 a tá ti chuť do jedla neskazí. Ja som varovala, že to bude desivé, resp. temné ako Broken... ale už dlho tu nič také nebolo a ja vážne chcem Harryho z druhého dielu :) Ďakujem PS. 19 už moc nechýba, pár prečítaní :)

Ech, to je tak špatné. Draco se snaží něco udělat se životem, ale u nesprávné osoby. A Pansy jej zahnala do kouta. Jako by cítila, že může takto využít příležitost a získat tak vítěznou trofej. Nemám ji ráda. CHápu Narcisu, že je nadšená. Bodejď by nebyla. Moc děkuji za další kapitolu. Jimmi.
Už viem, že sa blížime k prológu, dala som veľmi nahrubo 21 a v 22 sa snáď už odrazíme od dna... A ja sa prestanem tak hnať. Ďakujem za podporu.

Prehľad článkov k tejto téme:

Va Vonne: ( Jimmi )20.05. 2021Kapitola 30: Nič neočakávať (Záver)
Va Vonne: ( Jimmi )18.05. 2021Kapitola 29: Na to musíš prísť sám
Va Vonne: ( JImmi )11.05. 2021*Kapitola 28*: Keď dôjdu slová
Va Vonne: ( Jimmi )04.05. 2021*Kapitola 27* Bod zvratu
Va Vonne: ( Jimmi )26.04. 2021*Kapitola 26* Návrat
Va Vonne: ( Jimmi )16.04. 2021*Kapitola 25* Lekcie plávania
Va Vonne: ( Jimmi )07.04. 2021*Kapitola 24*: Šatník
Va Vonne: ( Jimmi )06.04. 2021*Kapitola 23*: Všetko je možné
Va Vonne: ( Jimmi )05.04. 2021*Kapitola 22*: Hlas na druhom konci
Va Vonne: ( Jimmi )04.04. 2021*Kapitola 21*: Až na dno
Va Vonne: ( Jimmi )01.04. 2021*Kapitola 20*: Dokonalé šťastie
Va Vonne: ( Jimmi )31.03. 2021*Kapitola 19* Za dverami
Va Vonne: ( Jimmi )29.03. 2021*Kapitola 18*: Na streche
Va Vonne: ( Jimmi )28.03. 2021*Kapitola 17:* Trošku vína a príliš veľa stolovania
Va Vonne: ( Jimmi )27.03. 2021*Kapitola 16*: Sedem mŕtvych
Va Vonne: ( Jimmi )26.03. 2021*Kapitola 15*: V šatníku
Va Vonne: ( Jimmi )25.03. 2021*Kapitola 14*: Haló?
Va Vonne: ( Jimmi )18.03. 2021*Kapitola 13*: Šťastie v procese vytvárania
Va Vonne: ( Jimmi )12.03. 2021*Kapitola 12*: Poučený Draco
Va Vonne: ( Jimmi )09.03. 2021*Kapitola 11*: Trošku podcenenia
Va Vonne: ( Jimmi )06.03. 2021* Kapitola 10 *: O zamilovaní sa
Va Vonne: ( Jimmi )05.03. 2021* Kapitola 9 *: Akým si býval vždy
Va Vonne: ( Jimmi )05.03. 2021* Kapitola 8 *: Naliehanie
Va Vonne: ( Jimmi )02.03. 2021* Kapitola 7 *: Pekné tváričky, škaredé miesta
Va Vonne: ( Jimmi )01.03. 2021* Kapitola 6 *: Kde spočíva problém
Va Vonne: ( Jimmi )23.02. 2021* Kapitola 5 *: Haló, haló
Va Vonne: ( Jimmi )22.02. 2021* Kapitola 4 *: Skvelé správy
Va Vonne: ( Jimmi )21.02. 2021* Kapitola 3 *: Rokville po záverečnej
Va Vonne: ( Jimmi )20.02. 2021* Kapitola 2 *: Chlapec, ktorý prežil
Va Vonne: ( Jimmi )19.02. 2021* Kapitola 1 *: Prológ
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )24.12. 2020Úvod