Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Lady Malfoy

Lady Malfoy - úvod

Lady Malfoy
Vložené: Jimmi - 18.03. 2021 Téma: Lady Malfoy
Jimmi nám napísal:

Lady Malfoy

Názov: Lady Malfoy

 

Autor: cherrypie3601

 

 

Súhlas s prekladom: Žiadosť sa nedá získať. Posledná aktivita autorky v r.2012.

 

Na banner použitý fan-art od elflover21 s jej láskavým dovolením

 

Kategória: Dramione
Postavy: Draco Malfoy, Hermione Granger
Éra / Obdobie: Po Rokforte

Žáner: Romance, Action/Adventure, AU

Jazyk originálu: EN
Varovanie:  slovník, násilie, scény sexuálnej povahy, citlivé témy

Počet slov originálu:  224,342

 Párovanie: Hermiona/Draco a Pansy/Ron


Typ témy: Kapitolovka

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Ďalší z mojich prekladov na slepo, zo stariniek, ale na detaily si nespomínam. Len mám poznačené, že tam boli absolútne úžasní Ron s Pansy. O súhlas s použitím obrázka som požiadala už dávno, dostala som ho práve, keď som zvažovala tento preklad (narazila som na svoje staré zápisky). Tak som si povedala, že to asi preložiť musím, hoci tá dĺžka je fakt šialená. Ale bol to buď Had alebo ďalšie dramione.

Nedokázala som znova prečítať originál, nemám dva dni, aby som to zvládla. Ale baví ma prekladať, keď neviem, do čoho idem, aj keď potom nadávam. Tak snáď do toho pôjdete so mnou, som závislák na komentároch, to už viete.

 

Pozor. Poviedka začala vznikať v 2002, takže autorka nemohla tušiť, o čom bude siedmy diel. Takže v tejto verzii Bellatrix zabil niekto iný - Hermiona.

Jo, a ponechávam názov Lady Malfoy, aby sa to nemýlilo s Pani Malfoyovou. A odporúčam nepredpokladať, že sa názov týka len Hermiony. Ešte mesiac a pol, kým toto vyjde, možno vtedy budem vedieť viac.

V tejto chvíli to asi prekladám kvôli tomu Ronovi s Pansy... 

 



Doplnenie 7.3.2021


Dnes mal ísť pôvodne aj prvý diel, ale som tak pohltená Rádiom, že by potom bola priveľká pauza a plietlo by sa to. Medzitým som ale prečítala originál a nemáte predstavu... za mňa asi najlepšie dramione, ktoré sa mi v tejto chvíli dostalo do rúk, pritom samotného dramione tam bude minumum. Absolútne neľutujem, že som poslúchla inštinkt, toto bude, dámy a páni, jazda. Na chvíľu zatvorte oči a predstavte si film Jana Eyrová s Daltonom. Tú šedivosť, panstvo, domáceho pána, tajomstvá, prízrak minulosti v podkroví, záhady, zradu... nie, nemá to nič s Janou Eyrovou, žiadna vychovávateľka, deti, stratená príbuzná...  ale ak si chcete predstaviť môj dojem z tejto poviedky, tak je to toto. A áno, skvele napísané postavy Pansy a Rona, ale nepredpokladajte, že v štýle aký poznáte z iných poviedok. 


Oficiálne je plán pustiť sa do toho v 2022. Ale ja mením svoje plány ustavične, ale asi tri dramionky naraz by bolo moc.  Ja som to prvýkrát zamietla kvôli dĺžke, keď som si povedala, že už nad stotisíc neprekladám, no a teraz bežia či sú ohlásené až štyri nad stotisíc. Ak občas na konci kapitoly zbadáte číslo, je to kvôli tomu, aby som si pripomínala, koľko toho ešte zostáva. Pretože ďalšie dramionky čakajú v rade...


Nie som normálna, fakt nie som normálna.


   



Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 02.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Lady Malfoy - úvod Od: MichelleF - 28.04. 2021
Tak to jsem zvědavá, jdu do toho :)

Re: Lady Malfoy - úvod Od: sisi - 21.03. 2021
Líbí se mi příběhy ve stylu Jany Eyerové, nebo něco od Jane Austenové. Jestli tam bude profesor Snape v roli kteréhokoliv pána z rodu Rochesterů, nebo Černý pán z blat, už teď mám na příběh velkou chuť. Děkuji za tento předkrm a těším se na 2022- + přeji pevné nervy při překladu.

Re: Lady Malfoy - úvod Od: Gift - 19.03. 2021
Vidim Pansy/Ron a mas me. Jen parkrat jsem je cetla spolu a hned se stali mym nejoblibenejsim vedlejsim paringem. Spolu s vtipne napsanou Narcissou a Luciusem. Delka je to opravdu silena, ale jak te Jimmi znam... :-) Pokud je nekdo schopny prekladat v silene rychlosti silene dlouhe povidky jsi to bud ty a nebo Lupinka. ;-) Preji mnoho zdaru a budu se tesit!

Re: Lady Malfoy - úvod Od: zuzule - 19.03. 2021
Ach! Janu Eyrovou s Daltonem miluju, takze jestli to budi tenhle dojem, nemuzu se dockat!

Re: Lady Malfoy - úvod Od: luisakralickova - 18.03. 2021
Jimmi a obraceč času, to bychom měli také sepsat:) Jsi neskutečná a doufám, že nevydržíš...

Re: Lady Malfoy - úvod Od: TaraFaith - 18.03. 2021
První dojem: Říkám si wau, to zní super.. Po přečtení Doplnění: Panebože, nemůžu se dočkat. Za prvé, je to proto, protože Jana Eyrová je jedna z mých top knížek a viděla jsem snad všechny filmové zpracování :D Ale právě verze s Timothy Daltonem je moje vůbec nejoblíbenější.. Není to ani tak herci nebo tím, že se asi nejvěrněji drží knihy, ale právě tou správně zachycenou atmosférou, tajemným tajemstvím v pozadí příběhu... Pardon, vždycky, když přijde na tohle téma, dokážu se rozepsat i na hodinu... :D Každopádně na tuhle povídku se teď těším absolutně nejvíc.. Díky, díky.
Re: Lady Malfoy - úvod Od: Jimmi - 18.03. 2021
Ach, dúfam, že ťa nesklamem, a že tú atmosféru toho domu do toho dostanem.... pár kapitol si musíme počkať, kým sa všetko utrasie a nastane presun na správne miesto, ale... dej je úplne iný, takže nič neprezrádzam... ale spomeň si na tú scénu s cigánkou, čo prišla do domu, keď tam mali hostí... na to, ako Daltona chcela upáliť... proste atmosféra z tých scén... Ach baby vraveli, že mám dať úvod až na Vianoce, pretože to inak nevydržím... Som bola do tretej ráno hore, aby som preletela originál, nedalo sa prestať. Ale fakt sa musím prestať rozplývať, pretože vás to nakoniec môže sklamať... ďakujem

Re: Lady Malfoy - úvod Od: Octavie - 18.03. 2021
Dneska jsou oznámené samé perly, super :-). Začala jsem to číst, atmosféra je tam vážně skvělá. Pro mě byl v čase čtení mínus ten nedostatek Dramione, proto jsem se přes to ještě neprokousala. Každopádně se ale těším na překlad! :-)
Re: Lady Malfoy - úvod Od: Jimmi - 18.03. 2021
Vieš, po tvojom komentári a maily som sa zamyslela, a bola by fakt fér mala výmena... však ty vieš čo... kapitola za kapitolu... :) Nech nepoľavím... ešte uvidím, ale prsty ma svrbia Ďakujem
Re: Lady Malfoy - úvod Od: Octavie - 18.03. 2021
Když si to teď čtu, tak to fakt zní dvojsmyslne, ale nemyslela jsem to tak :-D. I když ti samozřejmě ráda budu asistovat, jsem připravená ke každé špatnosti :-).
Re: Lady Malfoy - úvod Od: Jimmi - 18.03. 2021
Myslela som to tak, že keď mi jedna odbudne (ty vieš ako), tak môže jedna pribudnúť z tohto (mám pár v zásobe). Nech ťa motivujem :)

Re: Lady Malfoy - úvod Od: Ani - 18.03. 2021
Ráda si na 2022 počkám :) A díky za objasnění, co jsou ty čísla na konci kapitoly Rádia :D Vlastně mi to přijde super, líp si na tom uvědomím, do jak rozsáhlých věcí se pouštíte a zůstávám v úžasu...

Re: Lady Malfoy - úvod Od: lenus - 18.03. 2021
Hmmm, dojem ako jana eyrova? Tak to sa teším, dúfam že tvoj plán 2022 sa zmení k lepšiemu (pre nás :D ) dikyy

Re: Lady Malfoy - úvod Od: margareta - 18.03. 2021
Já tě čistě varuju, Jimmi! Jestli si ten překlad ještě rozmyslíš nebo se ho rozhodneš přesunout někam ,na potom', pošlu ti ve škatulce rozzuřenou skolopendru! Nebo Huláka! Taky rozzuřeného! Tím úvodem jsi mě totiž pořádně navnadila, jelikož když něco takového slíbíš ty, zbývá už jenom řešit ten čas do první kapitoly. Moc se těším!!! A děkuji!
Re: Lady Malfoy - úvod Od: Jimmi - 18.03. 2021
Práveže tým, že šiel von úvod, sa to už rozmyslieť nedá. Preto sa púšťajú aj takto zavčasu... A možno ani tak veľmi dlho čakať nebudeš... napadla ma totiž malá výmena... Počkaj si.

Re: Lady Malfoy - úvod Od: kakostka - 18.03. 2021
Jimmi, to je mňaminka, klidně se budu těšit i dřív:-)) navnadila si mne
Re: Lady Malfoy - úvod Od: Jimmi - 18.03. 2021
Tebe sa to bude páčiť, tým som si takmer istá. Je to mimo reálneho sveta, nech sa stane čokoľvek, je to rozprávka, takže... Narážam na Rádio... Ja už viem, že to nevydržím :) Už len kvôli tvojim komentárom, pretože mi chýbajú.

Re: Lady Malfoy - úvod Od: Lupina - 18.03. 2021
Mě jsi navnadila, už když jsi o tom mluvila. Teď to vidím černé na bílém, je to slíbeno. Nesmírně se těším. A přeju Ti, aby překlad šel pěkně od ruky, aby ses nemusela mořit se špatnou angličtinou. Díky!!!

Re: Lady Malfoy - úvod Od: denice - 18.03. 2021
No ale teď jsem opravdu silně navnaděná :-) 2022? Pevně doufám, že plány změníš i v tomto případě. Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

cherrypie3601: ( Jimmi )04.10. 202141.kapitola
cherrypie3601: ( Jimmi )03.10. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )30.09. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )23.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.09. 2021Kapitola 37: Za sklenenými dverami
cherrypie3601: ( Jimmi )14.09. 2021Kapitola 36: Do pekla a ešte ďalej
cherrypie3601: ( Jimmi )13.09. 2021Kapitola 35: Malé komplikácie
cherrypie3601: ( Jimmi )07.09. 2021Kapitola 34: Posledná noc
cherrypie3601: ( Jimmi )31.08. 2021Kapitola 33: Plán útoku
cherrypie3601: ( Jimmi )30.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )26.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )25.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )24.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )20.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )19.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )18.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )17.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )13.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )12.08. 2021Kapitola 25: Osamote 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )11.08. 2021Kapitola 25: Osamote 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )10.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )08.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )07.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )06.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )03.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )02.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )31.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )16.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )09.07. 2021Kapitola 20: Tí zabudnutí
cherrypie3601: ( JImmi )30.06. 2021Kapitola 19: Vysvetľuj
cherrypie3601: ( Jimmi )20.06. 2021Kapitola 18: Krycí príbeh
cherrypie3601: ( Jimmi )19.06. 2021Kapitola 17: Riskantný krok
cherrypie3601: ( Jimmi )17.06. 2021Kapitola 16: A tak sa rozchádzame
cherrypie3601: ( Jimmi )16.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 14: Zbytočné sny
cherrypie3601: ( Jimmi )14.06. 2021Kapitola 13: Neočakávaný návštevník
cherrypie3601: ( Jimmi )08.06. 2021Kapitola 12: Otázky dôvery
cherrypie3601: ( Jimmi )07.06. 2021Kapitola 11: Tieň a prach
cherrypie3601: ( Jimmi )29.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.05. 2021Kapitola 9 2/2 : Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )25.05. 2021Kapitola 9 1/2: Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )24.05. 2021Kapitola 8: Následky
cherrypie3601: ( Jimmi )23.05. 2021Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )22.05. 2021Kapitola 7 1/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )08.05. 2021Kapitola 6: Dobré ráno
cherrypie3601: ( Jimmi )07.05. 2021Kapitola 5: Manor
cherrypie3601: ( Jimmi )27.04. 2021Kapitola 4: Dlhá cesta do cieľa
cherrypie3601: ( Jimmi )20.04. 2021Kapitola 3: Zbohom
cherrypie3601: ( Jimmi )09.04. 2021Kapitola 2: Povedať im to
cherrypie3601: ( Jimmi )02.04. 2021Kapitola 1: Za veľa to nestojí – Prológ
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )18.03. 2021Lady Malfoy - úvod