Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Neodcházej tiše

Kapitola 10.

Neodcházej tiše
Vložené: Lupina - 16.03. 2021 Téma: Neodcházej tiše
Lupina nám napísal:

Autor: SenLinYu                  Překlad: Lupina        Beta: marci                 Banner: Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/13468167/10/

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 10. Epilog

 

„Jsi si jistá?“ zeptal se Ron bůhví po kolikáté.

Hermiona si povzdechla a přikývla. Stál těsně vedle Harryho. „Ano. Jsem si jistá.“

„Jen že…“ Ron strčil ruce do kapes a zlostně se zahleděl přes místnost. „Je to Snape. Nikdy by mě nenapadlo, že – jsi si jistá, že s ním chceš někam chodit?“

Hermiona pohlédla na Severuse, na jeho vysokou, štíhlou postavu zahalenou v těžkém plášti, kterak se mračí na společnost všech, kteří přišli Hermionu vyprovodit.

„Kletbě rozumí víc než kdo jiný. Pokud nebudu ve stavu udělat léčebné rozhodnutí, on je tím nejlepším, kdo ho udělá za mě. Věřím mu.“

Harry na ni hleděl jasnýma zelenýma očima. Olízl si rty, zatímco ji zkoumal.

„Je to zmetek,“ zatvářil se Ron.

Hermiona zavrtěla hlavou, aniž by spustila zrak z Harryho. „Trochu, ale ne doopravdy.“

Harryho obočí se nakrabatilo a podíval se na Ginny. „Víš… kdybys chtěla, abychom s Ronem s tebou šli, stačí říct a my půjdeme.“

Ron polkl a rozhodně přikývl.

Hermiona je několik vteřin zkoumala. „Ne, Harry,“ zavrtěla hlavou. „Rone, ani po jednom z vás to nechci.“

Harry pomalu, nejistě přikývl. „No, jen abys věděla, že stačí říct.“

Hermiona se přiměla k zářivému úsměvu. „Vím.“

Podívala se dolů, opatrně přetáhla rukáv přes obvazy a nadechla se, aby se uklidnila. Pak zvedla bradu. „Dejte na sebe pozor, vy dva. Dalo mi dost práce udržet vás naživu. Neopovažte se umřít, zatímco budu v Americe. Nikdy bych vám to neodpustila. Vážně.“

Oba přikývli a pak téměř současně vykročili a v objetí ji málem rozdrtili. Cítila, jak se Harry trhavě nadechuje.

Zabořila mezi ně obličej a silně a prudce je objala.

„Vrátíš se, jo?“ ozval se Harry zastřeným a tlumeným hlasem u jejího ucha.

Hermiona chvíli mlčela s pohledem na Severuse, který na ni čekal.

„Zkusím to,“ krátce zavřela oči. „Budu se vážně snažit.“

Pustila je a couvla.

„Samozřejmě budeš,“ přinutil se Harry k úsměvu.

Ronovi zaslzely oči a otřel si obličej rukávem.

„Musím už jít,“ pronesla a koukla na hodiny na zdi.

„Jestli ten umaštěnec provede něco, co se ti nebude líbit, pošli dopis a my ho za tebe začarujeme do oceánu.“ Ron opět Severuse sledoval s velkým podezřením.

„Budu si to pamatovat,“ prohodila Hermiona suše.

Oba znovu objala a znova, až jí paže ochably.

„Slečno Grangerová, přenášedlo odchází za minutu, kdybyste se tedy mohla odtrhnout od dalšího objetí vašich přátel.“ Severusův chladný, pohrdlivý hlas to slzavé údolí narušil jako vědro studené vody.

Ron ztuhl, hmátl po hůlce a nadechl se ke vzteklé odpovědi.

Hermiona mu položila ruku na zápěstí. „Musím jít, Rone.“

Severus v jedné ruce držel jejich zavazadla a druhou natáhl k Hermioně. Stiskla ji a přistoupila k ministerskému přenášedlu.

Harry stál, Weasleyovi a několik členů Řádu a BA za ním. Pod látkou Severusova pláště Hermiona propletla jejich prsty, stiskla je a s úsměvem se na všechny otočila.

Naposledy zamávala a vzala přenášedlo.

Pak pocítila ostré, kroutící zatahání za pupíkem a oba zmizeli.

ooOOoo

Povlečení Nordhlemské kliniky v severní části New Yorku bylo bezchybné. Perfektně složené. V místnosti nebylo ani smítko prachu. Postele, zdi a nábytek byly oslnivě bílé a elegantně urovnané, stejně jako zuby amerických sester a léčitelů, kteří poletovali chodbou a měli sklony k neochabujícím úsměvům.

Severus nemístně vyčníval s jeho černým hábitem a nesmlouvavě zarputilým výrazem.

Hermiona se cítila stejně cizí, když se posadila na postel a pohlédla z okna na zahradu. Znovu se podívala na peřiny a pod dekou zavrtěla palci, aby ulevila tomu vibrujícímu napětí uvězněnému v jejím těle.

Žaludek měla sevřený do několika úzkostných uzlů.

Pravou ruku přitiskla na levé předloktí, ale ten dotyk ji neuklidnil. Hlavní léčitel kliniky jí před týdnem, kdy Hermiona dorazila, umístil na paži strukturovaný kryt doplněný monitorovacím kouzlem. Diagnostické údaje se ukazovaly na zdi za postelí a Severus je často zkoumal.

Pohlédla na své ruce, než se po pár vteřinách zhluboka nadechla a vzhlédla.

Severus zíral na dveře, stále jako netečná socha.

Hermioniny rty se pohnuly, ale jako by měla kolem hrudi železné pásy, které jí vytlačovaly kyslík z plic. Nevyšel žádný zvuk.

Levou ruku stiskla pevněji a zkusila to znovu.

„Severusi.“

Okamžitě se k ní otočil a zabodl jí do tváře své černé oči. Hrdlo se jí stáhlo a ještě víc stiskla ruku.

„Je to tady,“ konečně dokázala říct. „Dnešek je tím dnem.“

Téměř nepostřehnutelně přikývl a výraz se mu nezměnil.

Přinutila se k úsměvu. „Severusi, pokud se ne –“

„Neříkej to,“ pronesl chladně.

Ztuhla a chvíli na něj zírala, než zavrtěla hlavou. „Ne. Chci to říct všechno najednou. Jestli je to naposledy, co s tebou mluvím, chci, abys věděl –“

„Nechci to slyšet,“ přerušil ji nesmiřitelně.

Hermiona polkla, podívala se do klína a narovnala rukávy nemocničního hábitu.

Po minutě vzhlédla. Stále na ni zíral. Neúprosně. Tvrdošíjně.

Zhluboka se nadechla a narovnala ramena. „Nechceš, abych to jednou řekla?“

„Teď od tebe nechci nic slyšet,“ prohlásil pevně. Tvářil se uzavřeně a černé oči neukazovaly žádné emoce.

Sevřelo se jí srdce a zaryla prsty do tvrdého materiálu krytu předloktí. „Nemůžeš jen předpokládat. Statistika říká, že mé šance –“

„Jsem si vědom toho, jak statistika funguje,“ usekl ji. V očích se mu zablesklo viditelné podráždění.

Najednou vstal a otočil se ke dveřím. Hermioně pokleslo srdce a napadlo ji, že ji opustí.

Stiskla rty a dál jej sledovala. Hleděl na dveře, narovnal si límec hábitu a slyšitelně se nadechl přes zuby.

Popošel a jí vyschlo v puse. Pak se ale najednou otočil, přišel k její posteli a posadil se na kraj. Ukradl její pravou ruku, jejíž prsty a nehty zbělely, jak nervózně pevněji a pevněji tiskla předloktí.

Držel její ruku v dlouhých, bledých prstech, palcem přejížděl po šlachách na hřbetu.

„Dnes se neloučíme,“ prohlásil, aniž by se na ni podíval. „Tato kletba je jen kapitolou ve tvém životě. Až bude uzavřena…“ ta slova zeslábla a on si odkašlal.

„Až bude uzavřena,“ zopakoval věcně, „očekávám, že budeš žít velmi dlouhý a nesnesitelný život – až tak, že budu nucen přehodnotit mnohé z mých voleb.“

Vzhlédl k ní a koutek úst sebou zacukal. Když se jejich oči setkaly, usmál se na ni tím nejmenším úsměvem. „Opravdu tomu věřím.“

Podíval se dolů a druhou ruku položil na její. „Cokoliv mi chceš říct, může počkat pár dní.“

Hermiona vztáhla volnou ruku a přitiskla mu dlaň na tvář.

„Chci, abys slyšel, jak to říkám,“ pronesla.

Trošku se odtáhl, aby jeho temné, pronikavé oči setkaly s jejími. V jeho tváři byl vepsán tvrdohlavý a neomluvitelně nenasytný výraz. „Uslyším.“

Když to dořekl, dveře cvakly a otevřely se.

Vešel hlavní léčitel. „Slečno Grangerová?“

Hermioně vyschlo v puse. Sevřela Severusovu ruku a přikývla.

ooOOoo

Všechno a všude bylo těžké. Temnota.

Všechno zčernalo.

Hermiona věděla, že musí dýchat, ale každou buňku svého těla cítila jako z olova. Všechno bylo hrozně těžké. Plíce jako ve svěráku a vážící příliš, aby se rozšířily. Bojovala, ale nedokázala ani pohnout prstem.

Ozýval se pomalý, tupý zvuk, který se opakoval v neurčitém, monotónním rytmu a přehlušovalo jej hlubší, melodické hučení v dálce.

Potřebovala dýchat, ale jako by si nepamatovala, jak. Copak to byl trik, že vzduch zmizel?

Měla pocit, že je na kousky.

Měla neurčitý pocit, že je před ní světlo, ve stejném směru jako ty vzdálené, hučivé zvuky. Snažila se otevřít oči, ale víčka nespolupracovala. Zatřepotala se a rozdělila jen tak, aby zachytila oslepující bělost.

Oči zase zavřela.

Harry říkal, že v limbu je vše bílé.

Ten neostrý, opakující se zvuk zrychlil.

Pokusila se pohnout. Proč se nemohla pohnout?

Bojovala a snažila se opět otevřít oči a konečně to dokázala aspoň tak, aby viděla přes řasy. Neviděla nic než bílo. Až z toho oči bolely.

Všechno bylo tak těžké.

Zaostřila.

V dálce se objevil jakýsi temný a neurčitý tvar, ale rozmazával se, když se pohyboval.

Nutila se dýchat, měla pocit, že má celé tělo přitlačené dolů a rozmačkané balvanem. Hrudník se jí stěží zvedl. Pokus zopakovala.

Zvuky kolem postupně zesílily a pomalu začaly být rozpoznatelné.

Ten monotónní opakující se zvuk byl monitor srdečního tepu. Jejího srdce.

To melodické hučení bylo objevování se a mizení hlasu.

Opět se přinutila nadechnout a cítila, jak se prsty škubly proti chladné, zmačkané látce.

Ten tmavý stín se přiblížil a už jej poznávala, když se pokusila zaostřit.

Černé vlasy a oči.

Bledá kůže.

Oči se jí rozšířily.

Severus byl u postele a hleděl na ni.

Usmíval se.

 

Konec

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: lucky - 17.03. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hanka - 26.03. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Lixi33 - 23.04. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 10. Od: Iva12 - 17.09. 2022
Dakujem za preklad poviedky :-)

Re: Kapitola 10. Od: Janulka - 30.01. 2022
ahoj... moc děkuju za tuhle povídku.... za mnoho let, co tu povídky čtu je tohle úplně první povídka, co mě rozbrečela.... ukládám si jí na "příště" mezi svoje cennosti.... moc děkuju za tvoji práci.

Re: Kapitola 10. Od: larkinh - 12.06. 2021
To bylo hrozně smutné, i ten konec, i když to nakonec asi dopadlo dobře. Na druhou stranu ale, jakýkoli epilog ve stylu “A žili šťastně až do smrti” by byl strašné klišé. Děkuji za překlad.

Re: Kapitola 10. Od: MichelleF - 18.03. 2021
No tedy, usmívajici se Severus, zírám. Jsem moc ráda, že vše dobře dopadlo, jen jsem vždycky smutná, když povídka končí. Snad bude ještě alespoň epilog. Moc děkuji za překlad.

Re: Kapitola 10. Od: Cukrenka - 18.03. 2021
Ještě že to dobře dopadlo,nemyslím že by to Severus dal bez ní. Děkuji za překlad. :-)
Re: Kapitola 10. Od: Lupina - 18.03. 2021
Ano, naštěstí je čekal šťastný konec. Díky za komentář, Cukrenko.

Re: Kapitola 10. Od: TaraFaith - 17.03. 2021
Jak já se tuhle kapitolu bála otevřít, ale stejně bych neodolala, i kdyby mi za to zaplatili. :D Dočkali jsme se šťastného konce a já jsem za to moc ráda. Byl to hodně silný příběh a já si užívala každé přeložené slovo. Moc děkuji překladatelce i betě za další skvělý příběh. :)
Re: Kapitola 10. Od: Lupina - 17.03. 2021
Moc mě těší, že se líbilo. Děkuji moc za komentář, TaraFaith.

Re: Kapitola 10. Od: zuzule - 17.03. 2021
Ach! Krasa! Dopadlo to dobre, kdyz se Severus usmia. :) Bude mu moct vsechno rict a bude na to mit zbytek zivota. Dekuju!
Re: Kapitola 10. Od: Lupina - 17.03. 2021
Ano, teď už budou mít na povídání celý bytek života :) Děkuji moc za komentář, zuzule.

Re: Kapitola 10. Od: Gift - 17.03. 2021
Uuuuuffff... Tak nejak jsem vedela, ze nam Lupinka nadeli happy end, ale stejne jsem byla nervozni. Vlastne si myslim, ze uz bych byla brecela nebyt toho, ze posledni kapitolu od tohoto epilogu delilo nekolik dni. Cist to najednou, uz by byla pode mnou louzicka. Byla to velmi, velmi smutna a tezka povidka a presto byla prekrasna! Severus mi pravidelne lez krkem, ale Hermiona me okouzlila. Presne takovou ji miluji a obdivuji. Byla to silna, racionalni a presto neskutecne lidska holka a ja jsem moc rada, ze ji byl dopran happy end. Ted se konecne bude moc soustedit na podstatne veci, jako treba... zivot. Moc a moc dekuji za tuto extremne silnou a nadhernou povidku!
Re: Kapitola 10. Od: Lupina - 17.03. 2021
Ano, Severus byl občas na uškrcení, ale Hermiona byla neuvěřitelná. Oba se mi jako postavy líbili. Prošli si peklem, ale teď už mají před sebou celý život :-) Moc děkuji za komentář, Gift. Nesmírně mě těší, že se líbilo.

Re: Kapitola 10. Od: luisakralickova - 16.03. 2021
"Cokoli mi chceš říct, může počkat..." Asi prostě chtěla mít poslední slovo:) Jak bylo řečeno, bolavé čtení, ale s nadějí. Moc děkuji za překlad.
Re: Kapitola 10. Od: Lupina - 17.03. 2021
Já moc děkuji za komentář, luiso.

Re: Kapitola 10. Od: kakostka - 16.03. 2021
Ale néééé, takové cavyky kolem, tolik beznaděje, agrese, blbého blábolení a manipulace od Harryho s Ronem, x kapitol se potácíme v beznaději a pak je takovej rychlej konec? Jako jooooo, jsem ráda, že to tak dopadlo, probrala se a Severusův úsměv jasně naznačuje, že dobrý, ale mohlo tam být aspoň o 2 věty víc. Čarodějky milé, děkuji za překlad a betování, muselo to být hodně těžké, číst o beznaději a Severusově štěkání na Hermionu a by jste to ustály, přeložily, vymyzlily a servírovali každou středu:-) děkuju.
Re: Kapitola 10. Od: Lupina - 16.03. 2021
Vidíš, mně se ten konec právě strašně líbil. On Severus nebyl ukecaný, tak závěr taky ne :-) Tak já se pokusím příště najít Severuse, který bude mít delší závěr ;-) (Po Střihu, který je přeložený, ale potřebuje pořádně obetovat, protože to není lehký překlad, a po Pobertech, kteří ještě nejsou celí přeložení.) Moc mě těší, že jsi s námi do tohoto příběhu šla, a moc děkuji za komentář, kakostko.
Re: Kapitola 10. Od: kakostka - 17.03. 2021
To já děkuju za čas, energii a zápal se kterým to sem valíte:-) uznávám, že to k Severusovi sedí, jasné a úderné. Ale bývá i výřečnej, jeho dlouhé sarkatické komentáře v domácích úkolech, to jak si podával Harryho, to nebyla stručnost:-) Lupinko, děkuju

Re: Kapitola 10. Od: katrin - 16.03. 2021
Severus tvrdohlavy az dokonca. Verim, ze teraz budu mat kopu dni na to, aby si vsetko vyjasnili. Dakujem za preklad, bolo pre mna narocne ho citat a aj tak som neodolala.
Re: Kapitola 10. Od: Lupina - 16.03. 2021
Moc mě těší, že jsi vydržela. Je to sice náročné téma, ale úžasně zpracované. Moc děkuji za komentář, katrin.

Re: Kapitola 10. Od: margareta - 16.03. 2021
Mě z toho málem kleplo! Zpočátku jsem byla přesvědčená, že to dopadlo přesně tak, jak to napsala v komentáři sisi. Že Hermiona už je v bílém limbu, kde se černá akorát Severus, a přestože už ji vidí stejně jako Binnse a ostatní duchy v Bradavicích, rozhodl se s ní i nadále sdílet společný prostor, neboť ji miluje tělo netělo. Ale bilo jí srdce a cítila bolest, což duchové nemají. Krásně to skončilo! Nejvíc mě dostala ta Severusova úvaha o nutnosti přehodnocení vlastních voleb; vždyť to jí prakticky vyznal nehynoucí lásku! Sice po snapeovsku, ale zato hlasitě a plně si vědom toho, co říká. Jo, překrásně to skončilo! Akorát pořád nechápu, proč se jí nenabídl jako doprovod už dřív, když byl tak přesvědčený, že jí v té Americe pomůžou. To se tak zaberanil, že na ten lék přijde za každou cenu on sám, i když mu už odpadávala před očima? A Ameriku si nechával jako poslední eso v rukávu? Protože on VĚDĚL, že jí tam pomůžou! Věděl! Jinak by ji tam netahal, kdyby neměl jistotu. Tedy aspoň většinovou! Severus Snape je můj velký favorit, ale tady jsem na něj měla celou dobu zlost. No, ale konec dobrý, všechno dobré. Lupino a marci, velký dík za nádherné čtení!!
Re: Kapitola 10. Od: Lupina - 16.03. 2021
Přemýšlela jsem, proč se nenabídl. On si zezačátku myslel, že tam Hermiona pojede. Až pak přišel na to, že ne. Jenomže jak spolu pořádně nemluvili, nevěděl, že Hermiona tam nechce jet sama. A možná nebýt toho jeho výstupu u jezera, kdy ji konečně oslovil, kdy Hermionou otřásl, možná by nejela ani s ním. Možná to ale bylo jinak :-) A ano, rozhodně to má dobrý konec. Hermiona slyšela své bijící srdce a když se probrala k vědomí, Severus se poprvé usmíval. Severus byl mnohokrát na průplesk, ale byl přesně tím, co Hermiona potřebovala. Dostal ji na kliniku a teď už můžou žít šťastně až do smrti :-) Děkuji moc za komentář, margareto.

Re: Kapitola 10. Od: Baru - 16.03. 2021
Páni, vážně jsem čekala ještě nějaké drama. Ale tak mne to pohladilo. Myslím, že hodně z mých pocitů už tady někdo zmínil. Tak asi jen prosté Díky. :)
Re: Kapitola 10. Od: Lupina - 16.03. 2021
Jsem ráda, že pohladilo po duši, v to jsem doufala. Děkuji za komentář, Baru.

Re: Kapitola 10. Od: Jimmi - 16.03. 2021
Ja som si ten zaver musela precitat dvakrat a aj tak som ho jednoznacne nepoxhopila. Ako keby to chcelo epilog mat 100 perc istotu ze to dopadlo dobre. Nadherny pribeh. Som nakoniec rada ze som si to precitala a R s H sa mi tiez pacili. Ma im povedat, tak by to malo byt. Uzasny preklad viac nedodam uz snad pojdem... Meskaju... Pa
Re: Kapitola 10. Od: Lupina - 16.03. 2021
Určitě je to šťastný konec. Severus se celou povídku ani jednou viditelně neusmál. A Hermiona se probírala z narkózy, nebo něčeho kouzelnicky podobného, a když už zaostřila, uviděla jej usmívat se. To znamená, že operace dopadla dobře. Držím palce. Díky za komentář, Jimmi.

Re: Kapitola 10. Od: Octavie - 16.03. 2021
To teda bylo. Na začátku jsem byla znovu překvapená a znechucena Ronem a Harrym. Jako jo, když někdo něco chce, měl by si říct. To už jsem se rozčilovala posledně. Ale troufnu si říct, že u blízkých přátel by to pravidlo nutně platit nemuselo. Když si vzpomenu, kolikrát Hermiona udělala něco, co po ní Harry ani Ron nechtěli, a oni ji nechají jít. Je to smutné. Prostě přátelé by se občas měli podívat za "ne" a jednat podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Čekala jsem nějaký "tradiční" happyend. S nějakými slovy, polibkem nebo tak něco. Ale tenhle konec je skvělý. Naprosto dostačující, žádná slaďárna by se sem nehodila. Děkuji, Lupino, za krásný překlad a vybraní povídky. :-)
Re: Kapitola 10. Od: Lupina - 16.03. 2021
Až mrazí, když si člověk uvědomí, že by Hermiona bez Severuse prostě zemřela, že? Vážně nemocný člověk prostě potřebuje někoho, kdo má vůli jít dál. Tento konec byl naprosto výjiměčný. Vyrazil mi dech. Po prvním přečtení jsem prostě zůstala zírat do čtečky, slzy v očích a mozek ochromený. Velice to na mě tehdy zapůsobilo. A působí dál. Jsem moc ráda, že se líbilo. Děkuji za komentář, Octavie.

Re: Kapitola 10. Od: denice - 16.03. 2021
Severus nemístně vyčníval s jeho černým hábitem a nesmlouvavě zarputilým výrazem. - Perlička na dně. To si dovedu představit - v houfu těch povinně se usmívajících zdravotníků se vyjímal. Věřila jsem, že příběh dopadne dobře, několikrát jsi o tom ujišťovala, ale stejně slzím a posmrkuju. Usmíval se. No páni. Takže tak. Můj hlubokosklon. Děkuji.
Re: Kapitola 10. Od: Lupina - 16.03. 2021
Přesně tak, ve veselém a bílém prostředí musel být nepřehlédnutelný. Ale byl tam, celou dobu. A když se Hermiona probrala, uviděla jeho úsměv. Ničeho dalšího nebylo třeba. Děkuji moc za komentář, denice.

Re: Kapitola 10. Od: lenus - 16.03. 2021
Jeee, tvrdohlavý severus, čo sa nechcel lúčiť.... ale zvládla to, diky bohu! Za ten jeho úsmev to stalo :) a už sa teším ako si to hneď dám celé od začiatku :) Ďakujem Lupino :)
Re: Kapitola 10. Od: Lupina - 16.03. 2021
Ano, celý šťastný konec v jediném Severusově úsměvu, prostě krása. Těší mě, že se líbilo. Moc děkuji za komentář, lenus.

Re: Kapitola 10. Od: Jacomo - 16.03. 2021
Víš co? Máte mě na svědomí. Autorka, ty, Lupinko, a Severus. I když on se usmívá, já mám slzy v očích. Ale jsou to slzy štěstí a radosti, že to takhle dopadlo. Alespoň ve fanfiction totiž musí! Posílám obrovské díky za objevení a především přeložení této výjimečné povídky, která mě opravdu vzala za srdce. Děkuju, Lupinko! A tobě také, Marci, za obetování! Doufám, že bude ještě moc a moc takhle krásných čtivých dárků.
Re: Kapitola 10. Od: Lupina - 16.03. 2021
Vítej do klubu. Na mě to tak působí při každém čtení. Pokaždé slzím. To famózní zakončení. Ten úsměv. Konečně skutečný úsměv. Moc si toho vážím, že jsi četla, i když to byl bolavý příběh. Děkuji moc za komentář, Jacomo.

Re: Kapitola 10. Od: sisi - 16.03. 2021
Nemám pocit, že to skončilo. Podle mě se z Hermiony stal prokletý duch, neboť zemřela černou kletbou, která se jí tak něják prožrala vším -podstatou, tělem, magií. Proto vidí všechno černé, jen některé stíny ještě černější. Chodí strašit do sklepení jednoho hradu ve Skotsku, protože zářivě bílé úsměvy personálu v Emerice jí nemohou potřebovat do svých CV. ( práce ...... 6 let na klinice, kde strašila Grangerová - no fuj) Ale ať prokletá, nebo ne, Hermiona šla za hlasem svého srdce a je věrná jednomu černému stínu ve sklepení. Díky moc, jsem ráda, že i když ne reálně, zůstali ti dva spolu. Ani smrt je nerozdělila.
Re: Kapitola 10. Od: Lupina - 16.03. 2021
Já si tedy to špatné vidění vysvětluju probíráním se z bezvědomí po "operaci", ale je to vlastně jedno, hlavně když konec uspokojí své čtenáře. Nejdůležitější, jak příběh zapůsobí a co si z něj odneseme. Děkuji moc za komentář, sisi.

Re: Kapitola 10. Od: Yuki - 16.03. 2021
Ano! :D Páni, já mám takovou radost, že to dopadlo dobře! Pomalu jsem se smiřovala s tím, že tady se dočkáme smutného konce, ale ono je to dobrý. Víc než dobrý! Výborný! Skvělý! Úžasný! xD Děkuju, děkuju, děkuju (víc ze sebe teď nejsem schopná dostat) !
Re: Kapitola 10. Od: Lupina - 16.03. 2021
Že jo?! Jak já se nemohla dočkat. Protože tento konec mi vyrazil dech. Něco takového jsem ještě nepřekládala. Severusův úsměv vypovídá víc než u jiných kapitola. Jsem ráda, že už se můžu dělit s dojmy :) Že už víte. Těší mě, že se líbilo. Moc děkuji za komentář, Yuki.

Prehľad článkov k tejto téme:

SenLinYu: ( Lupina )16.03. 2021Kapitola 10.
SenLinYu: ( Lupina )03.03. 2021Kapitola 9.
SenLinYu: ( Lupina )24.02. 2021Kapitola 8.
SenLinYu: ( Lupina )17.02. 2021Kapitola 7.
SenLinYu: ( Lupina )10.02. 2021Kapitola 6.
SenLinYu: ( Lupina )03.02. 2021Kapitola 5.
SenLinYu: ( Lupina )26.01. 2021Kapitola 4.
SenLinYu: ( Lupina )20.01. 2021Kapitola 3.
SenLinYu: ( Lupina )13.01. 2021Kapitola 2.
SenLinYu: ( Lupina )09.01. 2021Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )24.12. 2020Úvod