Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Jacomo

Dvanáctý způsob použití dračí krve

Preklady jednorazoviek od Jacomo
Vložené: Jacomo - 27.02. 2021 Téma: Preklady jednorazoviek od Jacomo
Jacomo nám napísal:

Dvanáctý způsob použití dračí krve

 

autor: Wonderland Toy       překlad: Jacomo (tentokrát rychlovka bez bety)

Originál: Twelfth Use Of Dragon's Blood, a harry potter fanfic | FanFiction

 

Shrnutí: Draco a Hermiona si nepovídají v knihovně. Opravdu ne.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

PP: Vím, že čekáte na další kapitolu Knihovníků, ale je mi líto, já ani beta nestíháme. Nicméně něco malého z knihovny bych tu pro vás měla jako náplast :-D

 

***

Dvanáctým a nejméně známým způsobem použití dračí krve je…

Hermiona zděšeně zírala na pergamen. Jedenáct způsobů použití dračí krve. Po třech hodinách výzkumu a půlce balíčku čokoládových sušenek byla pořád zaseknutá na tom hloupém dvanáctém bodě.

Podívala se přes stůl na osobu, která rozhodně nebyla vhodným partnerem pro společný výzkum, a povzdechla si. Nastal čas přiznat porážku.

„Kdyby,” začala s pohledem upřeným na portrét Ulrika Podivného visícím na protější zdi, „seděl u tohoto stolu někdo jiný než zmijozel, zeptala bych se ho, jestli neví něco o dvanáctém způsobu využití dračí krve.”

Draco se uculil. (Což ji přirozeně nezajímalo, protože to s ní nemělo absolutně nic společného. To, kde se rozhodl ve svém volném čase sedět, byla čistě jeho věc.) „Kdyby se mě na něco takového zeptal někdo s vhodnějším původem,” odpověděl Draco s očima zabodnutýma do knihy, „pověděl bych mu, že se dračí krev používá k oživování obrazů, například maleb a fotografií. Pak bych mu doporučil, aby si přečetl stranu dvě stě šedesát pět v této knize.” Na stole s bouchnutím přistál velký, v kůži vázaný grimoár.

Rozhovor (který se rozhodně nekonal) umlkl. Ticho v knihovně rušil jen šepot otáčených stránek a Hermionin brk škrábající po pergamenu.

Odkašlala si.

„Kdyby mi tedy někdo pomohl, poděkovala bych mu, protože informace, kterou jsem obdržela, byla velmi užitečná. Jelikož ale u tohoto stolu není nikdo, s kým bych mohla hovořit, je zbytečné plýtvat slovy.”

„Protože bych nikdy nepomohl nějakému mudlorozenému, nebudu mít příležitost podotknout, že to nestojí za řeč.” Odmlčel se a pohrával si se svým brkem. „Čistě hypoteticky, kdyby seděl u tohoto stolu někdo z přijatelné koleje a se správným zázemím, požádal bych ho, jestli bych si mohl půjčit jeho výtisk poslední knihy Terryho Pratchetta. Což bych přirozeně nikdy neudělal, protože nečtu knihy mudlovských autorů.”

„Můj výtisk této hypoteticky zmíněné knihy už by se přesouval přes stůl k onomu hypotetickému žadateli, kdyby to ovšem nebyl fanatický slizoun.”

„Každému kromě věčně rozcuchané vševědky by bylo poděkováno a půjčen Poslední Mohykán.”

„Kdyby mi někdo nabídl zapůjčit tuhle konkrétní knihu, potěšeně bych se usmívala, protože už se roky snažím sehnat její výtisk. Ale to se bohužel nestane, protože jsem jediná osoba u tohoto stolu, se kterou bych o tom mohla mluvit.”

„Stejně bych nikdy nečetl mudlovskou knihu, takže celá tato hypotetická konverzace je naprosto směšná a nikdy k ní nedošlo.”

„Samozřejmě.”

„Přirozeně.”

Knihovna opět ztichla. U výdejního pultu pokračovala madame Pinceová v katalogizování a svědomitě ignorovala dva studenty, kteří si v koutě četli knihy a předstírali, že se nedělí o půlku balíčku čokoládových sušenek.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Dvanáctý způsob použití dračí krve Od: miroslava - 23.03. 2021
Jé, taková laskonková povídečka! Děkuji moc .

Re: Dvanáctý způsob použití dračí krve Od: MichelleF - 02.03. 2021
Tak to je sladké, díky, zlepšili jste mi den

Kdyby jedna zrovna snídala, přečetla by si tuto úžasnou jednohubku při snídani. Hned by pak měla mnohem lepší náladu. Děkuji, Jacomo!!!

Dekuju, tohle bylo uzasny ne/rozhovor. :)

Tohle bylo úsměvné! :D Trpím nedostatkem čokoládových sušenek, tudíž utíkám do obchodu si nějaké obstarat! Děkuju za tuto povedenou jednohubku! :)

Rychlé, ale milé pohlazení, které člověka nutí se nevědomky usmívat. A taky přemýšlet, která kniha byla ta "poslední" od Pratchetta. Díky za překlad.

Děkuji, přesně to jsem dneska potřebovala:-).

Re: Dvanáctý způsob použití dračí krve Od: luisakralickova - 27.02. 2021
Rozhodně číst takovéto mňamky není v současnosti vhodné. Přirozeně. Ovšem v případě, že by byly další, se určitě nebudeme zlobit. Díky za překlad.

To bolo roztomilé, ani nechcem vidieť, koľko tam bolo záporov v jednej vete... Ďakujem krásne, nečakala som, že to bude dramione.

Rozhovor, který se rozhodně nekonal, má nádhernou atmosféru. Zeměplocha a Poslední Mohykán v bradavicke knihovně... mrucim si blahem. Díky.

Piju kávu a potěšeně se usmívám za vřískotu mé dcery ???? Děkuji

Re: Dvanáctý způsob použití dračí krve Od: margareta - 27.02. 2021
Tuhle jednohubku považuji za prequel k povídce What If. Děkuji!

Děkuji za tuhle momentku ze života studentů v Bradavicích, jak tráví svůj kouzelný čas studiem kouzelných knih a chroupáním sušenek a čaje.

To bylo milé. Pošetile se usmívám a jdu si aspoň uvařit kafe. (Čokoládové sušenky došly.)

To bylo roztomile! :-D Tak ja si pujdu dat cokoladovou susenku a budu se i nadale usmivat. Moc dekuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Ostatní autori: ( Jacomo )18.03. 2024Navždy Alenkou
Ostatní autori: ( Jacomo )11.12. 2023Do Bradavic
vanity fair: ( Jacomo )18.03. 2022Záhada zařazování
Mortalus: ( Jacomo )30.10. 2021Porušení tradice
Razzabeth: ( Jacomo )01.05. 2021Akronymy
Barb LP: ( Jacomo )10.04. 2021Harry Potter a dvanáct kroků
Wonderland Toy: ( Jacomo )27.02. 2021Dvanáctý způsob použití dračí krve
hayseed42: ( Jacomo )09.01. 2021Poslední noc svobody
Bartimus Crotchety: ( Jacomo )01.11. 2019Lepší místo
dreamweaver34: ( Jacomo )02.09. 2016Cena magie
Deeble: ( Jacomo )01.09. 2014Myslet čtyřrozměrně
Annie Talbot: ( Jacomo )01.06. 2013Naše volby
Lone Butterfly: ( Jacomo )27.05. 2011Křivonožka: Poslední bitva