Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Prečo by Draco Malfoy nemal používať tampóny

1.kap. Prológ Sobota

Jimmi nám napísal:

Why Draco Should Not Be Using Tampons

Názov: Prečo by Draco nemal používať tampóny

Autor:  Padfoot the Marauder

Preklad: Jimmi

Beta: Jimmi

Banner: solace

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Prológ 

Sobota 

„JA MUSÍM ČO?”  zapišťala Hermiona.

„Veľmi ma to mrzí, slečna Grangerová, ale takéto sú pravidlá: Noví hlavní prefekti si musia počas prvého týždňa semestra vymeniť telá,” vážne prehlásila profesorka McGonagallová, ale súčasne jej hlas prekypoval súcitom.

„Ako to, že som o tomto pravidle ešte nepočula?” spýtala sa Hermiona, cítila sa trochu vydesene. Keď ju zavolali do pracovne profesorky McGonagallovej, prirodzene predpokladala, že to bude mať súvis s jej novou pozíciou hlavnej prefektky, ale neočakávala, že to bude ohľadne niečoho takéhoto. 

„Pred ostatnými študentami sa to tají,” vysvetľovala McGonagallová. „Dôvodom pre túto zámenu tiel je zaistiť v budúcnosti úspešnú spoluprácu medzi hlavnými prefektami. Musia prekonať vzájomné rozdiely prostredníctvom vzájomného partnerstva, pretože túto výmenu si nesmie nikto iný všimnúť.”

„Ale…”

„Viem, že to nie je lákavá predstava odovzdať svoje telo niekomu inému, slečna Grangerová, ale majte na mysli, že každá hlavná prefektka pred vami musela vydržať to isté. Verte mi, poznám to z osobnej skúsenosti,” objasňovala, ale zdalo sa, že sa pri tej nepríjemnej spomienke striasla.

Hermiona otvorila na protest ústa, ale vážne nevedela, čo povedať. Došli jej slová. Zrazu si uvedomila, že jej strčili do ruky pohár naplnený povedomou esenciou.

„Je to upravený všehodžús,” oznámila profesorka. „Vypite to dnes večer, než pôjdete do postele. Ráno by mala byť výmena dokončená a bude trvať presne sedem dní.” 

Hermiona zízala na kalich a potom sa pozrela prosebne na profesorku.

„Je mi to ľúto, slečna Grangerová,” ospravedlňovala. „Skúste sa na to pozerať ako na spôsob, kedy môžete dozrieť ako človek.”

Hermiona potlačila nutkanie posmešne si odfrknúť.

„A nezabudnite, nesmiete o tej výmene nikomu povedať. Ani pánom Potterovi s Weasleym.”

Hermiona porazenecky prikývla a vydala sa k svojej spálni. 

Podľa jej názoru život už nemohol byť horší. Nielenže si mala vymeniť telo s nejakým chlapcom, ale ona si ho musela vymeniť s Malfoyom! Obe predstavy ju znervózňovali z viacerých očividne zrejmých dôvodov. A Malfoy bude mať jej telo. Kto vie, čo mu počas tej doby urobí. Jej oči sa pri tej predstave rozšírili.

On ju uvidí nahú!

Kým ona pritom nebude.

Uvidí každý nedostatok, ktorý trápne skrývala… kým ona pri tom nebude!

„Môjtybože, toto je nočná mora,” pomyslela si, keď vkročila cez dieru v portréte do klubovne, o ktorú sa delila s Malfoyom. Aspoňže to. Keby nemali ako prefekti vlastné izby, musela by sa deliť o spálňu a kúpeľňu so slizolinskými siedmakmi. Niečo čo vôbec nepovažovala za lákavé.

„Musíš byť totálne nadšená, však, Grangerová?” zatiahol Malfoyov dôverne známy hlas.

„Ani nie,” odpovedala sarkastickému slizolinčanovi, ktorý leňošil na gauči pred vyhasnutým kozubom. „Ale som si istá, že ty ma poučíš, prečo by som mala byť.”

„Stráviť sedem dní v tele skutočného čarodejníka musí byť niečo, o čom vy muklorodení neustále snívate,” pokračoval pohŕdavo. „Dúfam, že si neomdlela od samotnej tej cti, ktorej sa ti dostalo.” 

„Zvládla som to,” odpovedala Hermiona. „V skutočnosti si robím väčšie starosti s vrodenými vadami, ktorým budem musieť čeliť kvôli niekoľkým generáciám kríženia medzi príbuznými vo vašej rodine. Mala by som sa psychicky pripraviť na nejaké extra hlavy alebo končatiny pod tými habitmi alebo trpíš len mentálnou deformáciou?”

„Ako sa opovažuješ so mnou takto rozprávať?” zatiahol Malfoy, keď vstal z gauča a čelil Hermione. „Ty špinavá malá…”

„Humusáčka?” dokončila za neho. „Dávala by som si pozor, komu hovoríš humusáčka, Malfoy, pretože ďalší týždeň ty budeš jednou z nich!”

„Budem odpočítavať minúty,” vyšplechol Malfoy.

„Nápodobne,” odpovedala Hermiona, keď ho obišla a zamierila do svojej izby. Zatreskla za sebou dvere a frustrovane zavrčala.

Ten má ale drzosť! To ako vážne?

Položila kalich na nočný stolík a šla sa pripraviť do postele.

„Aby sa zaistila úspešná spolupráca medzi hlavnými prefektami, no to iste!” uvažovala Hermiona, keď si čistila zuby. „To sa skôr vzájomne zabijeme a budú musieť hľadať náhradu.”

Keď skončila s prípravami a obliekla si flanelové pyžamo, prešla k nočnému stolíku a zdvihla elixír.

„Do dna!” povedala si. Keď na jeden šup vypila tú odpornú látku, odložila kalich a šla do postele. Po tom, čo sa bezpečne usalašila pod prikrývkami, si frustrovane vzdychla. Zajtra ráno sa zobudí ako Malfoy. Vždy ľutovala tie úbohé dievčatá, ktoré sa budievali vedľa neho (a ak boli tie reči pravdivé, bolo ich fakt veľa), ale zobudiť sa ako on, bolo také znepokojujúce, až to bolo takmer zábavné.

Takmer.

Koniec prológu. 

AP: Viem, že podľa kníh na začiatku roka prichádzajú študenti v nedeľu a vyučovanie začína deň po tom v pondelok, prvého septembra. Ale takto mi to vychádzalo lepšie (a je v podstate nemožné, aby prvý september pripadol na pondelok každý rok).

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 1.kap. Prológ Sobota Od: LaukyPauky - 05.04. 2021
Tak prolog mě pěkně navnadil na další části povídek, už se těším, jak se to bude vyvíjet dál :)

Re: 1.kap. Prológ Sobota Od: miroslava - 17.03. 2021
K této povídce jsem přišla sice pozdě, ale vypadá parádně ztřeštěně a já se na ni moc těším. Děkuji, Jimmi, za překlad.

Re: 1.kap. Prológ Sobota Od: MichelleF - 28.01. 2021
Tak to se moc těším.. Potřebuji nějaké pozitivní čtivo a odlehčení :D

Re: 1.kap. Prológ Sobota Od: Popcorn - 16.01. 2021
Túto poviedku som našla náhodou. Nič neľutujem!

Re: 1.kap. Prológ Sobota Od: ansus - 14.01. 2021
Jimmi, děkuji za překlad. Myslím, že to pro oba bude dlouhý a nepříjemný týden. Už jsem na podobné téma ve FF narazila víckrát, jsem zvědavá, jak ho pojme Padfoot. Těším se na další kapitolu.

Re: 1.kap. Prológ Sobota Od: Jacomo - 04.01. 2021
Zápletka totálně ztřeštěná a postavená na hlavu, ale o to to počítám bude větší zábava. Hor sa na to!

Re: 1.kap. Prológ Sobota Od: Gift - 04.01. 2021
Priznavam, ze jsem ze zacatku dost vrtela hlavou. Jak muze skola dovolit a hlavne doslova porucit takove naruseni soukromi svyh studentu??!! Pak ovsem prislo Hermionino extremne vtipne a trefne odpalkovani Draca a ja jsem si riekla, ze se na to jednoduse povznesu. Je to holt fikce a pokud bude i nadale tak vtipna... :-) Moc dekuji!

Re: 1.kap. Prológ Sobota Od: kakostka - 02.01. 2021
Týýý jo, to je radost, být týden v cizím těle... vidět přesně, jaké má tělo, jak mu funguje jeho tělo... a co teprve, když je to opačné pohlaví a oni k sobě hoří přízní... Myslím, že nás čeká dost drobností, které by člověk minul, kdyby je zrovna nemusel řešit. Jimmi, děkuju vypadá to slibně. A za sebe doufám ve spolupráci, dohadujících povídek, viz Stát se paní Malfoyovou tu bývají a tam byla Mione na přes tlamu. Ovšem uhrát to před Harrym a Ronem a taky před Zmijozely, nezdá se mi to úplně domyšlené, minimálně proto, že Draco nikdy nebyl v nebelvírské koleji, neví, jak to tam chodí a Hermionin výlet k hadům se moc počítat nedá. PS. tvoje budou soboty a nebo nás čeká příště Jacomo.

Re: 1.kap. Prológ Sobota Od: margareta - 02.01. 2021
Jejda. Jak se bude Draco tvářit, až mu začnou Crabbe, Goyle a Malfoy nadávat do humusáček? A jak se bude tvářit Hermiona, až bude muset nasednout na koště a hrát famfrpál? Pro ně to budou určitě muka pekelná, ale pro nás sranda a zlomyslné potěšení, na které se už se škodolibým úšklebkem těším! Děkuji Jimmi!
Re: 1.kap. Prológ Sobota Od: Jimmi - 02.01. 2021
Ďalšia, čo bude sklamaná :) Ide len o týždeň, takže metlobal určite nezačne. A keďže Malfoyom bude Hermiona, tak si sama sebe nadávať predsa nebude. Budú sa riešiť veci, ktoré naozaj nie sú klasické, takže nič z toho, na čo sme zvyknutí a čakáte, neočakávajte. Díky. Snáď nesklame, mňa to bavilo... a podľa Čakárne pochopíš, že poriadne.

Re: 1.kap. Prológ Sobota Od: denice - 02.01. 2021
Tak to bude sranda, parádní porce optimismu v novém roce, přesně to je třeba! Nevím, na koho z nich se těšit víc, vypadá to na pořádnou bitvu :-) Díky.
Re: 1.kap. Prológ Sobota Od: Jimmi - 02.01. 2021
Hele, zase neočakávajte veľdielo... normálna poviedka trošku pritiahnutá za vlasy... začínam mať obavy...Sú to rozumní mladí ľudia a zmyslom je, aby začali spolupracovať. Prečo očakávať, že to nepôjde po dobrom? Aby si nebola prekvapená. Díky

Re: 1.kap. Prológ Sobota Od: Lupina - 02.01. 2021
Tak, je to tu! Máme předestřeno, co za typ je Draco. Otravný, pompézní, až zlý. Ty ženské problémy mu přeju, muhehe. Hermiona nevypadá, že by se jen tak vzdala. To bude výbušný koktejl. Těším se na pokračování, Jimmi.
Re: 1.kap. Prológ Sobota Od: Jimmi - 02.01. 2021
Jo, takmer typicky Draco, u ktorého milujeme, keď ho niekto zrovná do late. Preklad bavil, takže som rada, že mám jednu položku zo zoznamu takmer za sebou. Ďakujem