Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Neodcházej tiše

Úvod

Neodcházej tiše
Vložené: Lupina - 24.12. 2020 Téma: Neodcházej tiše
Lupina nám napísal:

Text v tejto časti je generovaný, v prípade že zistíte nezrovnalosti, nahláste to prosím



Neodcházej tiše

Do Not Go Gentle

Originál: https://www.fanfiction.net/s/13468167/1/

Autor: SenLinYu

Překlad: Lupina   Beta: marci   Banner: Jimmi

Povolení k překladu: Ano

Angst/Romance

Severus Snape / Hermiona Grangerová

Rating: 16+  Kapitol: 10

Slov: 35 590

 

 

Shrnutí: V osmém ročníku Hermiona zjistí, že umírá kvůli kletbě, která byla na ni seslána během mučení v sídle Malfoyů. Měsíce ji pomalu zabíjí. Profesor Snape, zahořklý a dobitý muž, který přežil, zdráhavě nabídne pomoc s léčbou, dokud je studentkou v Bradavicích. Hermiona se rozhodne přijmout.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Období: Bradavice po kánonu

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží SenLinYu. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

Varování: V příběhu se objeví vážné a bolavé téma smrtelné choroby.

 

Prohlášení autorky: Tento příběh sleduje Hermionu, která emočně zápasí s kletbou. Není zamýšlen jako mravoučný. Je to prostě příběh. Najdete zde pár prvků volně souvisejících s chováním blízkého člověka na sklonku života a s vlastními zkušenostmi boje s chronickou nemocí, ale v první řadě je to svůj vlastní příběh objevující soubor okolností, na které lidé reagují svým vlastním způsobem. V tomto příběhu nedojde k smrti hlavní postavy, ale konec je lehce nejednoznačný.

 

Prohlášení překladatelky: Název příběhu vychází z básně „Go not gentle into good night“ od Thomase Dylana. Použila jsem překlad z těchto stránek: http://my-story-plejady.blog.cz/en/1509/neodchazej-tise

Nejednoznačný konec? Bojíte se začíst? Lidi, už mě znáte! Lupina a ne dobrý konec?! To by bylo bez sáhodlouhého varování nemožné. Tak směle do toho.

 

Nejmilejší Marci. Tento příběh mě hluboce zasáhl svým obsahem a také forma zpracování byla pro mě něčím novým. A protože Vánoce nejsou pro všechny jen časem veselosti, ale někdy se i rádi oddáme melancholii, rozhodla jsem se, že tento trochu bolavý příběh bude vánočním dárkem pro Tebe. Já v něm totiž vidím jasný šťastný konec. Krásné Vánoce, má nejdražší!

Lupinko moje zlatá, moc a moc Ti děkuji za Tvůj vánoční dárek. Mám ráda povídky, které mají hloubku, reflektují „normální život“… a končí šťastně. Proto máme fanfiction. A proto já mám Tebe, která vždycky vybereš příběh, která mě chytne za srdce.

Krásné Vánoce a v roce 2021 jen to nejlepší ♥

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Úvod Od: denice - 26.12. 2020
Rozhodně se těším na dobrý konec. Kdo by ho právě teď nepotřeboval... Díky.

Re: Úvod Od: kakostka - 24.12. 2020
Úvod mi evokuje povídku, kterou jsem kdysi četla, buď překlad a nebo autorskou věc. Postupně chřadnoucí Hermiona a Severus, který ji zachraňuje a nezachrání... když už to mám propálit a matně si vybavuju ještě jednu, kde na Hermionu bylo použito silné paměťové kouzlo v kombinaci s úpravou vzhledu, takže to chvíli trvalo, než si Severus uvědomil, že ta dívka je Hermiona. Unesl ji Lucius. jsem zvědavá, kam nás zavede tento příběh. A doufám, že končí dobře, když to Lupinka naznačuje.
Re: Úvod Od: Jimmi - 24.12. 2020
Tipujem na Srdce společníka od Komety... či?
Re: Úvod Od: kakostka - 25.12. 2020
myslím, že to bylo něco jiného. bylo to i na jiném webu než tady, ta jedna určitě. u druhé si nejsem jistá a pátratm po tom nebudu. budu se těšit na veselejší konec tady.
Re: Úvod Od: Lupina - 24.12. 2020
Neboj, toto je něco jiného a rozhodně s dobrým koncem. Marci už si rozbalila první dvě kapitoly a je nadšená. Bude to hodně bolavé, autorka zmiňuje, že vychází ze zážitků svých a někoho blízkého, takže autentické, ale rozhodně to skončí dobře. I když vyjádření autorky není jednoznačné. Pro mě je ten konec nezpochybnitelně dobrý.

Prehľad článkov k tejto téme:

SenLinYu: ( Lupina )16.03. 2021Kapitola 10.
SenLinYu: ( Lupina )03.03. 2021Kapitola 9.
SenLinYu: ( Lupina )24.02. 2021Kapitola 8.
SenLinYu: ( Lupina )17.02. 2021Kapitola 7.
SenLinYu: ( Lupina )10.02. 2021Kapitola 6.
SenLinYu: ( Lupina )03.02. 2021Kapitola 5.
SenLinYu: ( Lupina )26.01. 2021Kapitola 4.
SenLinYu: ( Lupina )20.01. 2021Kapitola 3.
SenLinYu: ( Lupina )13.01. 2021Kapitola 2.
SenLinYu: ( Lupina )09.01. 2021Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )24.12. 2020Úvod