Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Hon na nymfu

Kapitola 5

Hon na nymfu
Vložené: LadyF - 30.08. 2009 Téma: Hon na nymfu
LadyF nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu:  AkashaTheKitty   The Nymph Hunt 

Art Credits:
Phlox73 and CatOhNines

Kapitolu venujeme: 32jennifer2,  Amoneth, Caph, eternallife, game, Goddy, HOPE, Invisible, iway, JSark, kajke, komete, Leann, Leannka, Limetke, maginy, Maenee, Monie, Nuviel,  Rapidez, R3n4tk4, soraki,  teriisek, Tez, wanilke.

 PREKLAD LADYF.

Ako je zvykom pri poslednej kapitole: LadyF, obrovské ďakujem za tento úžasný preklad. Poviedka je sama o sebe skvostná, ale tvoj pohľad na vec a úžasný preklad z nej robí (aspoň pre mňa) niečo výnimočné. K tejto poviedke sa určite budem určite vracať... kto z nás by občas nechcel byť nymfou? Nádhera, ešte raz ďakujem.

PS. A plním sľub, dnes sa dokopem k jednej kapitole. Tej najkratšej samozrejme. :D

 


POVIEDKA MÁ NOVŠIU VERZIU. Viď zoznam kapitol nižšie.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 5

 

"Už ses rozhodla, jestli mi chceš pomoct?"

Hermiona ucukla nad touto netrpělivou otázkou. Vážně by neměla neustále odkládat nevyhnutelné a už i tak se tomu vyhýbala několik dnů. Jenže on vypadal roztrpčeně. Snad by mohla počkat, až bude mít dobrou náladu….

Pohrávala si s nějakými svitky na svém stole.

"To fakt není žádné závažné rozhodnutí!" vybuchl. "Co tím ztratíš? Klidně ti podepíšu zatracenou smlouvu, když jinak nedáš! Proč jsi taková? Řekl jsem ti, že pokud ji nalezneme a ona řekne ne, budu to respektovat! Nemusíš ji chránit!"

Ale musela. Vážně, vážně musela. Kdo jiný by měl?

"Proč nechceš, abych zažil to, co máš ty s Weasleyem?" zeptal se.

"Přestaň o něm mluvit!"

Neměla v úmyslu to říct a rozhodně to neměla v úmyslu říct s takovým důrazem, jenže když už ta slova byla jednou venku, bylo jaksi obtížné je ignorovat.

Jen se na ni díval a ona si uvědomila, že už není cesty zpět. "Já… Už s Ronem nejsem."

Jeho pohled zjihl něčím, co až děsivě připomínalo pochopení. Odvrátila pohled, tohle nenáviděla. Bylo mnohem snazší mu čelit, když byl prostě jen otravný blbec.

"Dlouho?" zeptal se.

No, v tom byl ten háček. "Asi deset měsíců," zaslechla se říct mrtvým hlasem.

Pochopení bylo nahrazeno zmatkem a on se zamračil, zřejmě ve snaze přijít tomu na kloub.

Povzdechla si, cítíc se celkem poraženecky. "Neřekla jsem ti o tom, protože bys z mého života udělal peklo na zemi a nepopírej to. Vmetl bys mi do tváře, že nejsem schopná si ho ani udržet a já prostě… Nic ti do toho nebylo."

"A teď už snad je?"

Cítila se tak unaveně. Chtěla jen, aby už bylo po všem. "Už tě to trklo?" zeptala se.

Otevřel ústa, jako by chtěl odpovědět, pak se však jen znovu zamračil a zavrtěl hlavou.

"Nejspíš ne. Měl jsi ale celou tu dobu pravdu. Beru tuto mizernou práci příliš vážně a nikdy jsem si nedovedla vážit toho ostatního, co mám. Až nakonec Ron, o kterém sis myslel, že je to Nejtupější palice století, měl po krk mého nedostatku zájmu o náš vztah a odešel. Od toho rozchodu jsem ho neviděla."

Malfoy neodpověděl.

"A nezní ti to nějak povědomě? Neslyšel už jsi tu historku někdy předtím?"

Stále neodpovídal, ona si však všimla jeho sevřené čelisti a jak se náhle celý napjal.

"Nešla jsem za ježibabu," řekla potichu. "Teda, chtěla jsem. V tom jsi měl pravdu. Ten vlezlý prodavač mě ale nenechal. Měl ten druhý kostým, nymfu se zelenýma očima a třpytivou pokožkou…"

Když vzhlédla k jeho očím, zalitovala toho. Ledový vztek. Stále však nepromluvil.

Rychle párkrát zamrkala. Fakt to bolelo víc, než by mělo. Věděla o tom a nebylo to tak, že by jí na tom příliš záleželo. Obejde se v pohodě bez této práce a věděla, že to nebylo skutečné, takže opravdu v nic nedoufala. "Omlouvám se," zašeptala. "Já prostě nemohla-"

"Přímo tohle je ten okamžik, kdy mi řekneš, že jsem tě špatně pochopil," přerušil ji.

"No, záleží na tom, jak jsi to pochopil," řekla Hermiona velmi nízkým hláskem.

"Neřekla jsi právě, že… že…" Zdálo se, že nenachází slov. "A tys to věděla. Celou tu dobu jsi tu seděla a věděla, že jediné, co chci, je ji najít a… Mohla jsi mi to dát vědět jediným slovem! Mohla jsi mi ušetřit spoustu času, trápení a utrpení a dát mi vědět, proč o mě neměla zájem, ale ty jsi mě místo toho nechala dělat ze sebe blázna!"

Hermiona sebou škubla. "Já vím, ale přísahám, že jsem netušila, že ji budeš dál hledat. Myslela jsem -"

"To ovšem není to nejhorší!" pokračoval a nevšímal si její chabé obrany. "Týdny jsem se trápil, co je se mnou špatně, že by mě mohla i po tom, co jsem jí řekl, nenávidět dost na to, aby mi ani nedala šanci nebo mi aspoň neřekla do očí, proč se se mnou nechce znovu setkat. Víš, jaké to je? Jaký to je pocit? A najednou jsi to ty!"

Ten odpor v jeho posledních slovech ji hluboce ranil. Velmi hluboce. Uvědomila si, že navzdory všemu doufala, že ji ve skutečnosti za to nebude nenávidět. Opak byl očividně pravdou. "Prosím… já nechtěla -"

Udělal krok vzad a přetrhl její slova. "Ale udělalas to. Už na tobě nikdy v životě nechci spočinout očima."

Otevřela ústa a chtěla nějak vyrukovat s něčím, co by to napravilo, ale to už byl pryč. Odešel, aniž by se vůbec obtěžoval vzít si kabát.

Hermiona si uvědomila, že vstala ze židle a pomalu do ní znovu klesla, s pocitem děsivé ztracenosti.

**********

Malfoy se následující den v práci neukázal. Ani ten další. Ani ten další po dalším. Po pravdě, nevypadal, že by měl v úmyslu se tu vůbec ještě ukázat.

A k Hermioně nedorazilo nic o tom, že by měla dostat padáka. Nebyla si jistá, jestli to bylo dobře.

Snažila se Malfoye krýt během jeho nepřítomnosti, jak nejlépe dovedla. Ostatně, měl tady být už jen chvíli a nebyl žádný důvod, aby dostal nějaký další trest kvůli… no, kvůli ní.

Vlastně měla pocit, že už byl potrestán víc než dost. Jaký mělo význam nutit ho k bezvýznamné práci, když byl jenom děcko, co se snažilo, aby on ani jeho rodiče nebyli zavražděni během války? Kdyby měli potrestat každého, kdo se v té době pokoušel zůstat naživu, byl by to skutečně dlouhý seznam.

Ne že by někoho zajímal její názor. Starostolec si myslel něco jiného a tak to prostě muselo být.

To ještě neznamenalo, že musela lpět na jejich mínění.

Bystrozoři ovšem museli.

Bylo to celkem překvápko, když se Harry jednoho dne zastavil v její kanceláři. Harry se nikdy nezastavoval v její kanceláři. Už vůbec ne od té doby, co se na něj hněvala. Jeho přístup k tomu byl nechat ji hněvat se a pak navázat, kde přestali, až ji to jednou omrzí.

Takže proč tu byl?

"O co Malfoyovi jde?" zeptal se.

Ach. Tak proto. "Hm, není tu. Chceš mu nechat vzkaz?" Byl to chabý pokus jak obelhat bystrozora. Zejména když jím byl Harry, který ji měl přečtenou skrz naskrz. To ale neznamenalo, že se nemohla pokusit.

"Ty ho kryješ?" Harry vypadal zmateně a zároveň i pobaveně. "To nemusíš. Poslal nám sovu. Bylo nám oznámeno, že sem přestal chodit z důvodu nesmiřitelného sporu v kanceláři - sporu s tebou - a že přijme jakékoliv následky, které nebudou zahrnovat, ehm, tebe."

Dle toho zaváhání na konci, měla Hermiona pocit, že ji Malfoy neoznačil zrovna jejím jménem. Prostě paráda. Dovedla si přesně představit jeho šťavnatý slovník. "No, tak to by bylo," řekla s pokrčením ramen, které mělo znamenat její lhostejnost. "Říkala jsem ti to už od začátku."

"Tím mě nekrm. Dokázali jste spolu bez problému pracovat téměř rok. Co se stalo?"

"Nikdy jsme spolu nepracovali bez problému," namítla. "Pouze se nikdo neobtěžoval věnovat tomu doopravdy pozornost. Říkala jsem ti, že to nepůjde."

Harry pokrčil rameny. "Ono by mi to ovšem ušetřilo hordu skutečně nudného papírování, kdybyste onen spor dokázali jen na pár týdnů vyřešit. Už to tu má skoro za sebou."

"To nejde."

"To s ním ani nepromluvíš?"

To on ani nepromluví se mnou! "Nemyslím, že by to mělo nějaký smysl. Proč s ním nepromluvíš ty?"

"Jo, my dva spolu odjakživa báječně vycházeli. A, krom toho, já s ním žádný spor nevedu. Zato mám na starosti papírování."

"Co bych mu jako měla říct?"

"Prostě mu řekni, že pokud mi ušetří papírování, budu předstírat, že sem chodil celou dobu a neposlal tu sovu a za méně než měsíc bude svobodný muž. Jinak mi způsobí příšernou migrénu a -ne, počkej, to mu neříkej, to by se nejspíš nevrátil. Jen mu řekni, že riskuje nové soudní řízení za porušení podmínky a hrozí mu nový trest. Ať už se vy dva přete kvůli čemukoliv, nestojí to za to."

"Ty fakt nesnášíš papírování, co?"

"To si piš."

**********

Hermiona se už asi po sté podívala na kousek pergamenu, který jí dal Harry. To fakt nemohla být pravda. Někde se musela stát chyba.

Ale, když se na to podívá z té lepší stránky, pokud tady nebyl, nebude se mu muset znovu podívat do očí.

Aby se aspoň pokusila, zvedla ruku a zaklepala na dveře.

Po uplynutí několika sekund se dveře s trhnutím otevřely, následkem čehož málem vyletěla z kůže.

Byl to on. Nemohla uvěřit, že vážně bydlel tady. V Děravém kotli. Neměl sídlo? A i kdyby tam třeba nechtěl bydlet, tak neměl náhodou dost galeonů, aby si mohl koupit další tři sídla, kdyby se mu zachtělo? Nebo aby si přinejmenším pronajal pokoj někde, kde by to bylo víc, no, fajnový.

Vypadal, že jí asi práskne dveřmi před nosem, a ona si uvědomila, že musí rychle něco říct, než to uskuteční. Otevřela ústa, aby promluvila.

"Juj, zelenáči! Máš tu holku, to bude příplatek za osobu navíc!"

Hermiona zamrkala a podívala se ke schodům, ze kterých si je prohlížel nepříznivě vyhlížející číšník. Malfoy se ušklíbl a náhle ji vtáhl dovnitř a zabouchl za ní dveře.

"Co chceš?"

"Jde o práci -"

"Napiš si ten posudek. Je mi to fuk. Už tam nepracuji."

Zamrkala nad jeho odměřeností. "No, Harry přišel do kanceláře a-"

"Poslal tě sem Potter? Takže ty mě tam ani nechceš. To je prostě bomba. Můžeš mu říct, že jsi neuspěla."

Zavrtěla hlavou. "To bys fakt dostal radši nový rozsudek, než bys měl pracovat v mé blízkosti dalších pár týdnů?"

"Ano."

Založila si ruce na hrudi. "No, to je hloupé."

Pokrčil rameny. "No, tak to asi jsem hloupý. Ještě něco?"

"Prostě se vrať a oddělej si zbytek hodin. Dokonce se mnou ani nemusíš mluvit nebo něco takového. Máš svou vlastní kancelář."

"Proč se ty tak staráš, co se stane?"

"Protože to je hloupé!"

Neodpověděl, pouze na ni dost povýšeně díval.

"Tak jo, nenávidíš mě. Fajn. Ale není žádný důvod si to zhoršovat… jak si usteleš, tak si lehneš,“ pokusila mu to objasnit.

"Nenávidím tě," zopakoval.

Škubla sebou. "Jo, všimla jsem si. Díky."

"Tak teď jsi ty tady ta proklatě hloupá."

Počkat, to už vůbec nedávalo smysl. Její obočí se spojila. "Asi jsme ztratili společnou nit."

"Nemůžeš ztratit, co jsi nikdy neměla. Myslíš, že ti chci být denně nablízku?"

"Ne, ale to už jsme vyřešili…. Nemusíš se mnou mluvit. Vlastně se nemusíš na mě ani podívat." Hermionin zmatek narůstal.

"Bože, tobě to fakt nedochází, že?" Povzdechl si. Hněv zřejmě ustoupil rezignaci. "Nemůžu ti být nablízku, protože je to ponižující."

"Nikdy jsem neměla v plánu tě ponížit," řekla potichu. Skutečně si přála anulovat cokoliv, co ho přimělo myslet si, že měla v plánu ho zesměšnit. Prostě netušila, že bude ohledně 'Lethe' tak vážný. Teď cítila jen… hlubokou lítost, že ho musela tolik zklamat.

"Ne." Odmlčel se. "Já vím. Ale řekni mi jedno… kolik myslíš, že jsem jako dítě znal mudlovských dívek?"

"Ach." Hermioně zrudla líčka, když si vzpomněla na jeho doznání. "Já o tom vlastně nepřemýšlela."

"Ne. A já už nějaký čas také ne. Už se stalo, je na čase jít dál. Jenže pak jsem zjistil, že se vůbec nic nezměnilo. Bylo to ovšem stejně jedno. Bylo to prostě, jak to bylo a ty jsi měla svého Weasleyho, nebo jsem si to aspoň myslel… a pak jsem potkal Lethe."

Hermionin ruměnec se prohloubil. Takže se mu do ní podařilo zakoukat dvakrát? Ta myšlenka podivně hřála. Nebyla jen polichocena, byla… ráda.

"Myslel jsem, že jsem konečně našel někoho pro sebe. Někoho, s kým by to šlo. Pokaždé, když se zdálo, že mě odmítá, jsem si řekl, že je možná jen vyděšená, že bych možná mohl změnit její názor a pak… jsi to byla ty. Zase."

To zklamání v jeho hlase ji bodnulo. Očividně nebyl nadšený, že po ní toužil. No, ani ona by neměla být. "Nikdy jsem tě neodmítla, když jsme byli děti!" namítla.

"Jistě že ano. Dokonce jsi to ani nepostřehla. A pak jsi byla neodvolatelně zadaná, nebo to tak aspoň vypadalo. Co jsem si myslel, ovšem vážně nemělo žádný význam, že? I jako Lethe, dokonce ještě než jsi věděla, kdo jsem, jsi vzala nohy na ramena."

Proč musel znít, jako by to všechno byla její chyba? To on si očividně tak toužebně přál, aby ji nechtěl, že to shledal jako skutečnou úlevu, když narazil na jinou dívku. "Nebylo to skutečné," trvala na svém. "Dokonce ani neexistuje!"

Povzdechl si a vypadal poraženecky. "Tak jak se to přihodilo, že jsi to byla opět ty? Jaká je pravděpodobnost, že tě najdu s odlišnou tváří v moři stovek dalších tváří a zastihne mě ten samý pocit, když to není skutečné?"

Nevěděla, co má na to odpovědět. Přiznal se, že k vážně něco cítí, nebo že to cítí k nějaké vymyšlené bytosti?

Zavřel oči. "Nemáš ani ponětí, jak moc si přeji, abys to nebyla ty. Jak moc si přeji, abych něco takového dokázal cítit k jiné čarodějce. Jak moc jsem byl na okamžik šťastný při pomyšlení, že bych mohl. A jak moc už ti nedokáži být nadále nablízku, protože jsi byla Lethe, nejsi s Weasleyem a stejně s tím pořád nemůžu nic udělat."

Nastalo krátké ticho, kdy stále nemohla přijít na to, co by měla říct nebo udělat. Nechtěla ze sebe udělat pitomce, ale taky to nechtěla totálně zpackat.

"Odejdi, prosím," řekl potichu.

On ji vyhazoval. Měla by odejít. Stejně to bylo hloupé… "Ne," odpověděla.

"Nevrátím se."

"Ale ano, vrátíš." Zdvihla bradu a tvrdohlavě na něj zírala, modlíc se ke všem svatým, aby ze sebe neudělala naprostého pitomce.

"To jsi mě neposlouchala? Nebo si prostě jen užíváš té scény se zarmouceným srdcem?" zeptal se a zněl unaveně. Z ní.

"Jsi hloupý." Musela bojovat, aby sebou netrhla.

"To je od tebe ale milé!" řekl jízlivě. "Ty teda víš, jak chlapovi zalichotit."

"Ty jsi odmítl !" Tak a bylo to. To byla ta nejdůležitější část. Pokud řekne 'pochopitelně, že ano, ty malá hlupačko', nejspíš si bude muset dát panáka velice silného jedu.

"To teda ne!" Jeho překvapení a rozhořčení vážně dosvědčovalo, že říkal pravdu, a ona si vyhradila sekundu k poděkování komukoliv, kdo ji tam nahoře vyslechl. Jedy jí nijak zvlášť nechutnaly.

"Řekla jsem ti, kdo jsem, a tys vyhlásil, že už mě nikdy nechceš vidět!" pokračovala posléze, odhodlaná nastolit v tom pořádek.

"No, ano, ale-"

"Díval ses na mě jako bych byla cosi odporného, co se právě vyplazilo zpod kamene!" Nehodlala ho nechat popřít jeho podíl na celém tomto dopuštění.

"Byl jsem rozčílený!"

On byl rozčilený? Zamračila se. "A jak jsem jako asi měla tušit, že se ti líbím, když jsi tak akorát označoval moje vlasy za bujné-"

"Jsou bujné."

"-a říkal mi, jak mám příšerné a ošklivé oblečení-"

"Ono je nesmírně příšerné." Nad tím se ve skutečnosti usmál, pitomeček.

"-a zahrnoval jsi mě prací-"

"Nechtěl jsem, aby jsi měla dost času na Weasleyho."

Probodla ho pohledem. "-přitom ses mi vysmíval za mou zahleděnost do práce -"

"Potřebuješ se uvolnit a užít si trochu zábavy."

" -a vždy jsi mi dával všechno pořádně sežrat!"

"Netvař se, že ti na mém názoru někdy záleželo."

"Jak můžeš tvrdit, že jsi jsem se ti líbila, když jsi vždy tak akorát upozorňoval na všechno, co je se mnou špatně?" Čili přímo k věci: jak se mu mohla líbit a přesto si stále myslet, že byla tak… nepřijatelná. Na to se ho ale zeptat nemohla.

"Protože to všechno je jen povrchové a nemá to nic společného s tím, kdo jsi ty… a jsi celkem k sežrání, když se naštveš," řekl jemně.

Znovu se na něj zamračila a rozhodně něco z té naštvanosti pocítila i právě teď. Občas byl takový idiot. Možná, že kdyby se tak nechoval, nemuseli tady teď být.

"A protože kdybych na tebe byl milý, mohla by sis třeba všimnout, čím to je. A pak bys mě litovala, ale nikdy mé city neopětovala. Krom toho, myslel jsem, že jsem se už z toho dostal. Vážně jsem se s tím smířil. Když jsem potkal Lethe, myslel jsem, že už to je vážně pryč a tolik se mi ulevilo…"

"Jenže ono nebylo," řekla hluše. Skutečně o ní musel mluvit, jako by byla nechutně chladná?

"Ne. Očividně tomu nemůžu pomoct."

"Takže, co s tím hodláš udělat?"

Odvrátil pohled. "Budu se držet dál. Nechám tě být. Nakonec, přesně o to jsi mě požádala. Řekl jsem, že budu respektovat její-tvoje -přání a dodržím to. Chtěl jsem se jen přesvědčit, že vážně nemám žádnou naději."

A měl? Chtěl ji vůbec? Podle výrazu v jeho tváři usoudila, že chtěl. Tak proč se teda nepokusil? Proč vycouval, jakmile se dozvěděl, že to ona byla 'Lethe'? A jakkoliv prohlašoval, že byl do ní blázen i předtím, nikdy jí to nedal nijak najevo.

To byla fakt tak nedosažitelná?

Předpokládala, že by asi měla vzít otěže do svých rukou.

"To zní jako mizerný plán," sdělila mu.

Odfrkl si s něčím, co neznělo jako pobavení. "Máš snad lepší?"

"Ano, ve skutečnosti mám: Ukazování se."

Nad tím se zamračil. "Co?"

Slušelo mu to, když byl zmatený. "Budeme mi tě muset každý den ukazovat."

"To doteď nefungovalo."

"No, tak budeme muset přidat na intenzitě. Ukazovat mi tě více hodin denně. Řekněme i více způsoby." Rozhlédla se kolem a prohlédla si nábytek pronajatého pokoje. "Tady fakt bydlíš?"

"Vyhovuje mi to. A o čem to mluvíš?" Jeho zmatek se stával více zřetelným, ale taky si pomyslela, že spařila v jeho očích něco blízkého naději.

"Vážně?" řekla a předstírala nepozornost. "Teda, ten pokoj je celkem fajn, ale ten číšník dole… Myslím, že jsem ho viděla plivnout do sklenky."

"Hermiono!"

No jo. Byl až úzkostlivý. "Budeme mi tě ukazovat tak dlouho, až ti bude špatně z pobývání v mé blízkosti," vysvětlila mu to se shovívavostí trpělivého učitele.

Zatřásl hlavou, aniž by jeho oči opustily její tvář. "To není moc dobrý plán," řekl pomalu.

Nadzvedla na něj nafoukaně jedno obočí. "Ach, jo? Proč ne?"

Velmi jemně mu zacukalo v koutku. Začínal se chytat. "To se totiž nikdy nestane. Nikdy mi z tebe nebude špatně."

"No," zamumlala a trochu se zamračila. "Tohle riziko tu samozřejmě je. Ale možná bychom ho mohli podstoupit."

"Ty…." zaváhal. "Říkáš, že se mnou chceš chodit?"

Její oči se nevinně rozšířily. "Něčeho takového bych se nikdy neodvážila."

Přiblížil se a vzal ji za ruku. "Tvrdila jsi, že to nebylo skutečné. Skrývala jsi přede mnou svou totožnost. Skoro celý rok jsi lhala, že máš snoubence. Poslala jsi mi tu sovu, abych se držel dál. I ty jsi odmítla . Jak bych asi mohl tušit, že by se to někdy mohlo změnit?"

Kousla se do rtu a ostýchavě k němu vzhlédla. Ok, ten náfuka to teď trefil. "Možná bychom s tím měli přestat."

Přikývl a jeho rysy najednou prostoupila úleva. "Prosím, přestaňme s tím." Váhavě, jakoby se bál dalšího odmítnutí, si ji přitáhl blíž.

Hermiona se najednou zamračila, čímž ho přiměla se zarazit a zvídavě se na ni podívat. "Hej, pořád to platí, že mi koupíš dům?" zeptala se.

Věnoval jí pohled, který obsahoval dotčení i pobavení. "Jsem si jistý, že v tom je nějaká pro mě zcela nejasná pointa."

"Není to tak vždycky?" Proč by mu to měla nějak usnadnit jen proto, že se rozhodla, že ho bude mít ráda.

Střelil po ní popuzeným pohledem. "Takže ty bys ode mě ráda dostala dům, jo?"

"Něco od tebe chci. Ale dům by se nám hodil."

"Tak co je to teda?"

"Na to přijdeš. Samozřejmě, budeš kdykoliv vítán, až mě budeš chtít navštívit v mém novém domě."

"Jak pozorné od tebe." Teď v tom bylo perfektní množství suchosti. Jednou se to od něj naučí.

"Ano, přesně to jsem myslela," odpověděla. "Tady očividně nemůžeme trávit příliš času, kvůli tomu hluku."

"Vždyť nejde slyšet ani co se děje dole."

"Jo… tenhle hluk jsem nemyslela."

Zamrkal, a zřejmě mu to nějak nedocvaklo. "A co je špatného na tvém bytě?"

"Ten samý hluk, o dost méně tolerantní sousedé."

V jeho očích zajiskřilo. "Aha, už vím, co za typ hluku bych rád udělal…"

"Přesně ten," připustila. "Ten od tebe rozhodně budu někdy požadovat. Ale také tu máme tolik nevyhnutelné hádky."

Zavrtěl hlavou. "Ne. Nebudu se s tebou hádat."

"Jistě, že budeš," řekla naprosto věcně. Dokázal být tak naivní. "Dokonce často."

"Ne ne!"

"No teď už s tebou musím souhlasit." Ušklíbla se, když došla ke své pointě.

Zamračil se. "Není to hádka, pouze výměna názorů."

"Fajn, budeme mít spoustu výměn názorů." A třebaže by byl možná radši nazván bažantem, stále bude nafoukaný páv.

"A skončí tím druhým druhem hluku?" zeptal se pln naděje.

Tak to byla představa, která jí nebyla ani moc proti srsti. "No, to záleží."

"Na čem?"

Znovu se ušklíbla. "Na mém pracovním posudku, přirozeně."

"A který druh práce že to chceš posoudit?" Ach, musí se naučit trefit přesně tuto míru suchosti a to brzy.

"Hej, ze spaní se šéfem musí vyplývat nějaké výhody," zamumlala, uzavřela tu vzdálenost mezi nimi a pohlédla na něj zpoza řas se svůdným lehkým úsměvem.

Zašklebil se na ni. "Tohle bude ještě sranda."

~~~~~End~~~~~

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: ivy - 02.07. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: augustyna - 25.12. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 5 Od: Dramione.love - 09.05. 2014
Aaaaaaaww!! To je uzasny!! ^-^ Jedna z nejlepsich Dramione povidek*-* ( a ze sem jich cetla hodne)

Re: Kapitola 5 Od: R3n4tk4 - 07.07. 2013
Jedna z mých nejoblíbenějších povídek... můžu jí číst pořád... popravdě si ji čtu asi tak jednou za půl roku... pravidelně... fakt skvělá a překlad taky, takže vám moc moc děkuji...

Re: Kapitola 5 Od: Nikan - 16.11. 2012
Super! Krásná povídka.

Re: Kapitola 5 Od: Triana - 07.11. 2012
Krásna poviedka. Kdesi v podvedomí,mi tento príbeh bol známi ale zárovň aj nový. Na konci som zistila, že som asi čítala prvé kapitoly predtým.  Naozaj som si užila čítanie. Zbožňujem neustále konfontácie Draca a Hermiony. Tie ich výmený názorov...toho aký bol Draco na konci zlomený,že sa znova zalúbil do tej istej osoby,iked nevedomky. Zbožňovala som jeho hladanie, jeho vytrvalosť a hádzala som blesky očami po Hermione,že ho necháva tak trápiť Dakujem za krásnu poviedku  

Re: Kapitola 5 Od: Koki - 23.08. 2012
Vynikající povídka. Vynikající překlad.

Re: Kapitola 5 Od: Pet002 - 09.05. 2012
Pěkná povídka, díky za překlad

Re: Kapitola 5 Od: kikina - 24.04. 2012
Romantika s happyendem - povídka mě zahřála u srdce. Díky moc Kikina

Re: Kapitola 5 Od: NessC - 12.02. 2012
Skvělá povídka. Děkuji za překlad, zpříjemnil mi den. :)

Re: Kapitola 5 Od: klakla - 11.02. 2012
Krása, takhle krátké povídky mají výhodu v tom, že se dají lehko přečíst znovu. Jinak na takový ples bych si klidně taky zašla:-)

Re: Kapitola 5 Od: Jimmi - 22.01. 2012
Vďaka denice opätovne prečítané a idem spať s úsmevom na tvári. Ďakujem!

Re: Kapitola 5 Od: denice - 22.01. 2012
Nádhera. Jediná vada, je příliš krátká. O tomto Dracovi a této Hermioě bych dokázala číst ještě dlouho.

Re: Kapitola 5 Od: zuzi - 15.01. 2012
Táto poviedka je naozaj dobrá. Už ju čítam tretíkrát.

Re: Kapitola 5 Od: Lily - 09.08. 2011
Vážně úžasné, fakt super..

Re: Kapitola 5 Od: Tramina - 08.07. 2011
Velice milá povídka a krásný překlad

Re: Kapitola 5 Od: denice - 27.06. 2011
Tahle povídka mě nějak vzala za srdce, krásně namíchaná směs citů a humoru. Díky. A jdu hledat další poklady.

Re: Kapitola 5 Od: annemarie16 - 06.03. 2011
perfektní konec, opravdu úžasná povídka

Re: Kapitola 5 Od: Haruka - 14.06. 2010
Opravdu krásná povídka a ten konec byl naprosto dokonalej :D Ještě teď se přiblble usmívám. Překlad byl udělanej opravdu skvěle, moc za něj díky, protože angličtinou vážně nevládnu :)

Re: Kapitola 5 Od: Zuzana - 01.04. 2010
Nádherná poviedka, senzačný preklad. Zostal mi na tvári z toho konca priblblý úsmev. Idem ten sen dosnívať ďakujem.

Re: Kapitola 5 Od: cyrus - 07.09. 2009
jooj ja som, ale trubka... som to precitala uz skor, a zabudla som dat comment... tak dakujem aj ja velmi pekne za skvely preklad... citalo sa to samo, aj ked to bolo po cesky, tak mi to vobec nevadilo... skvela praca a tesim sa na dalsiu poviedku... smiala som sa najma na tom hluku... Dakujem...

Re: Kapitola 5 Od: eli - 07.09. 2009
ďalšia skvelá poviedka od skvelej autorky prelúskaná. Klobúk dole, Akasha je majsterka svojho pera a myšlienok a tiež ladyF s podobnou ľahkosťou ako jimmy preložila túto úžasnú poviedku (ach, vyzerá to ako literárna kritika z novín? nie, to som nechcela :-))) ).... fakt skvelé, zabavila som sa, brilantná práca či už autorky alebo aj prekladateľky... a chýbal mi na konci taký ich bozk, ono to podľa mňa k tomu smerovalo, no čo už, romantická časť mojej dušičky sa bude musieť zmieriť s touto skutočnosťou. pekne... len tak ďalej :-)))
Re: Kapitola 5 Od: eli - 07.09. 2009
...jimmi... sry za hrúbku
Re: Kapitola 5 Od: Jimmi - 07.09. 2009
Díky a v pohode. Musela som si to prečítať trikrát, kým som prišla na to, o akej hrubke hovoríš. Už som si zvykla, vraj v češtine je správnejšie Jimmy. Asi je Jimmi skôr mužský nick a tá Jimmy ženský. Aj tak som ho "čmajzla" manželovi, keď som chcela oddeliť svoje dve hobby, takže si na Jimmy začínam zvykať. Úplne normálne. Ale na webgardene je obsadený aj nick Jimmy, takže tam ostanem pri Jimmi08. Ono mi to bije do očí preto, lebo to posledné "mi" je začiatok z priezviska a tam je to mäkké i. Keďže ja mám extrémny problém s napísaním správneho nicku, nemám problém s tým, keď niekto popletie môj.

Re: Kapitola 5 Od: 32jennifer2 - 01.09. 2009
Ach, skvelý koniec skvelej poviedky...tiež mi tam ten bozk nechýba...takéto je to viac...napínavejšie...Tak to bude ešte sranda...ach Dík LadyF...supeeeer

Re: Kapitola 5 Od: kajka - 31.08. 2009
jéj vynikajuci koniec,takto nejako som si to predstavovala:D a samozrejme tvoj bajecny preklad,vdaka tebe zboznujem tuto poviedku:)

Re: Kapitola 5 Od: JSark - 31.08. 2009
Krása, krása, krása, diky za ňu aj za venovanie. :DDD

Re: Kapitola 5 Od: maginy - 31.08. 2009
waw waw waw nemam slov ........ nevedela som si ten zaver predstavit aaaaaaaaa teraz viem ze je uplnnnne fantasticky a nielen zaver je fantastiše ale aj cela tato poviedka aaa to ako sa s tym LadyF pohrala tak to uz je tedy neco ! :D dakujem za venovanie a za nadhernu poviedku

Re: Kapitola 5 Od: Petty002 - 30.08. 2009
Naprosto úžasná povídka!!!! Škoda že už je konec, ale je tady spousta dalších nádherných povídek. Moc díky za úžasný překlad :-)

Re: Kapitola 5 Od: teriisek - 30.08. 2009
Tak to bylo prostě výborné! Hrozně jsem se u toho nasmála:D Oni se k sobě prostě hodí, ještě že na to přišli;) Díky moc za překlad, tuhle povídku jsem si opravdu užila:)

Re: Kapitola 5 Od: Caph - 30.08. 2009
Perfektní :)) Sice už jsem si to přečetla v angličtině, protože jsem byla strašně nedočkavá, ale překlad to vždycky líp vyjasní :) Navíc některý slovíčka, nebo i věty, jsem si v originálu vůbec neuvědomila tak, jak jsou přeložený... Co bych taky od své angličtiny čekala :D Díky, ne vždycky se překlad takhle vydaří ;) Zkrátka krásná povídka s krásným námětem a krásným koncem, což se cení :) Jo a Harry se choval jako namyšlenej blbec (nemohla jsem si to odpustit :D)
Re: Kapitola 5 Od: ladyF - 30.08. 2009
Věř mi, já si taky některé věci uvědomuji až při překladu. Občas dokonce až po beta-readu. Naštěstí mám dobrou intuici, tak se většinou s významen trefím, i když jinak nemám ani šajnu :D Jo Harry byl...jak jen to tam bylo... Nejarogantnější bystrozor století?? Ale to s jeho migrénkou z papírování se mi moc líbilo :D

Re: Kapitola 5 Od: ladyF - 30.08. 2009
Popravdě, mě tam ten váš vysněný polibek ani moc nechybí :D Ale když jinak nedáte, tak tady máte dovětek překladatelky: ..."Tohle bude ještě sranda," řekl a konečně jí vlepil pořádného hubana. *mlask* Tak a máte to i s romantickým polibkem na konci. :D No, děkuji za komentáře. Bavila jsem se u překladu, tak snad to bylo i trochu vidět. Jo, taky chci být občas nymfou. A popelka samozřejmě asi nejoblíbenější pohádka. Takových povídek by mělo být víc.

Re: Kapitola 5 Od: Leann - 30.08. 2009
krásna poviedka a krásny preklad! je milé vedieť, že poviedky tejto autorky sa končia aj dobre, lebo som čítala asi 4, čo nemali šťastný koniec. len dúfam, že náramok ten prípad nebude. =D ale aj napriek dokonalosti tejto poviedky ma trochu sklamalo, že tam nebol ten záverečný bozk, na ktorý som čakala. inak tomu nemám čo vytknúť. Akasha je proste Akasha. nie je žiadna možnosť, že by mi nepáčilo niečo, čo napíše ona. no, a na záver ešte vrelá vďaka LadyF za jej čas a snahu =D

Re: Kapitola 5 Od: soraki - 30.08. 2009
Krásná, opravdu krásná povíka. Moc se mi líbila, hezky napsaná a přeložena s takovou lehkostí. Díky LadyF :-D

Re: Kapitola 5 Od: wanilka - 30.08. 2009
Tak na tuhle povídku jen tak nezapomenu - je skvěle napsaná i přeložená (a to je pro mě o dost důležitější, protože v originále by mohla být sebelepší a já bych z ní stejně nic neměla:) Takže velké díky za perfektně odvedenou práci!

Re: Kapitola 5 Od: Neprihlásený - 30.08. 2009
hohoho.. tak a máme tu šťastný konec... moc krásný překlad a nebudu jediná, která ti za něj poděkuje.. takže.. díky, díky, díky!
Re: Kapitola 5 Od: iway - 30.08. 2009
zapomněla jsem se přihlásit, a nechci aby můj příspěvek byl anonymní

Re: Kapitola 5 Od: Neprihlásený - 30.08. 2009
Ach,ale predsa ma to len trosku sklamalo. Kde je pusa na konci, aspon malinkata :D Inak krasny preklad, boze ja tak vediet po anglicky a pisat vobec tak po slovensky/cesky (nevnimam akym jazykom to citam) by mi stacilo. Takze hor sa na dalsiu poviedku aby sme mali co citat :P

Re: Kapitola 5 Od: HOPE - 30.08. 2009
Krásný konec, ale mohla by autorka napsat pokračování, jak to s nimi jde dál. A nebo bych to brala s pohledu Draca. Jak se cítil a tak. Děkuji za nádherný překlad a děkuji za věnování

Re: Kapitola 5 Od: Rapidez - 30.08. 2009
Nádhernééé! Fakt, tvůj překlad je znamenitý - jako vždycky. Díky za něj. I tenhle příběh měl něco do sebe. :)

Re: Kapitola 5 Od: kometa - 30.08. 2009
Krása :-) díky moc!

Re: Kapitola 5 Od: beruska1 - 30.08. 2009
ha, tak už je konec. No krása. perfektní krátká povídečka o páru naprosto k sežrání. Zvedla mi mou dnešní ponurnou náladu. děkuju za překlad LadyF

Re: Kapitola 5 Od: eternallife - 30.08. 2009
Prostě dokanalý! Jak celá povídka, ale hlavně konec:) Děkuju moc žes přeložila tuhle skvělou povídku.

Re: Kapitola 5 Od: Tez - 30.08. 2009
Ou, dííííky. Celá ta povídka měla své jisté kouzlo. Prostě úžasná. A to samozřejmě i překlad...naprosto skvostný. Moc díky...

Re: Kapitola 5 Od: R3n4tk4 - 30.08. 2009
Perfektní!!!...Krásný překlad LadyF a můžu říct, že tahle povídka se z úspěšností zařadila na můj žebříček nejoblíbenějších...Ráda se kní zase někdy vrátím...P.S.Díky za věnování:D;)

Prehľad článkov k tejto téme:

AkashaTheKitty: ( LadyF )26.01. 20145. kapitola (Záver)
AkashaTheKitty: ( LadyF )26.01. 20144. kapitola
AkashaTheKitty: ( LadyF )26.01. 20143. kapitola
AkashaTheKitty: ( LadyF )26.01. 20142. kapitola (revision)
AkashaTheKitty: ( LadyF )26.01. 20141. kapitola (revision)
. Úvod k poviedkam: ( LadyF )26.01. 2014Úvod k poviedke (revision)
. Pdf na stiahnutie: ( Beruška1 )04.09. 2009Záver - pdf na stiahnutie
AkashaTheKitty: ( LadyF )30.08. 2009Kapitola 5
AkashaTheKitty: ( LadyF )28.08. 2009Kapitola 4
AkashaTheKitty: ( LadyF )24.08. 2009Kapitola 3
AkashaTheKitty: ( LadyF )22.08. 2009Kapitola 2
AkashaTheKitty: ( LadyF )14.08. 2009Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )14.04. 2009Úvod k poviedke