Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Střih větru

Úvod

Střih větru
Vložené: Lupina - 24.12. 2020 Téma: Střih větru
Lupina nám napísal:

Střih větru

Wind Shear

Originál: https://www.fanfiction.net/s/12511998/1/

Autor: Chilord

Překlad: Lupina   Beta: marci    Banner: Jimmi

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Adventure

Harry P., Bellatrix L., Charlus P.

Rating: 16+  Kapitol: 19

Slov: 126 280

 

 

Shrnutí: Rázná a nečekaná změna může mít devastující účinky. Když je Harry Potter, který nenásleduje Epilog, najednou vržen zpět do roku 1970, sedne si v mudlovské hospodě, aby si užil něco lepšího pití a vyřešil, co s nastalou situací dělat. Přirozeně nic nefunguje, jak zamýšlel.

 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Éra/období: Minulost

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Chilordovi. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Prohlášení autora: Na Harryho Pottera má autorské právo J. K. Rowlingová.

Poznámka autora: Něco, co mě napadlo, a já se rozhodl to zpracovat. Začal jsem dávno, trvalo dlouho, než jsem příběh dokončil, proto některé informace nebo jména nejsou správně.

Poznámka k překladu: U názvu jsem se musela dovzdělat. Střih větru je prostorová změna vektoru rychlosti proudění (tedy větru), která připadá na jednotkovou vzdálenost. Je to prostě pro piloty nebezpečný jev, který přináší bouřky a povodně.

Původně jsem se chtěla pustit do překladu až někdy, ale jisté, velmi urputné čarodějky mě přemluvily. Úvod je vánočním dárkem pro Jimmi a kapitoly začneme vydávat až po Novém roce, patrně nepravidelně.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Úvod Od: Maiky - 28.12. 2020
Příběhy o cestování v čase mě vždycky bavily! O to víc jsem navnaděná, že banner se shrnutím slibují zajímavé čtení:). Děkuji

Re: Úvod Od: denice - 26.12. 2020
Těším, těším, těším! Jsem velmi navnaděná :-) Díky.

Re: Úvod Od: kakostka - 24.12. 2020
Jéééé, je:-) ještě že loudilky naléhaly... těším se na nepravidelné přidávání. vypadá to velmi slibně.
Re: Úvod Od: Lupina - 24.12. 2020
Střih větru je jedna z povídek, která mi ležela v hlavě a i po druhém přečtení jsem ji chtěla přeložit. Překlad je těžší, podezřívám, že autor není rodilý mluvčí, ale je to zas něco jiného. Romantiku nečekej, i když je na banneru Belatrix. Je tam z jistého důvodu... Bela bude jedinečná :D A vidíš na banneru toho drsného Harryho? Tak ten bude fakt ostrý. Tady ho vážně žeru. Uvidíme, kdy začneme, protože jsem se zasekla v půlce :-) Budu se těšit, kakostko.
Re: Úvod Od: kakostka - 25.12. 2020
Luxusní banner... a drsnej Harry, pokud to nebude jako taková ta děsně náročná povídka s přesuny v čase, krvavá, místy depkoidní a překombinovaná, tak super. tamto si myslím ukousla Jimmi, glosovala to slovy, že to je ...... jméno autorky, ona si to určitě vybaví.
Re: Úvod Od: Lupina - 25.12. 2020
Nene, přesun v čase je jen jeden. A depkoidní a překombinovaná nebude. Já se často směju nahlas, takže je na co se těšit :-)

Re: Úvod Od: Jimmi - 24.12. 2020
Jimmi ďakuje, ale opakujem, žadonila som len o úvod, aby bol vonku banner a ja som sa mohla kochať, ale nebudem si sťažovať na ďalšie kapitoly. Len neviem, kedy to všetko prečítam a ešte aj preložím... To nahovorenie stále zvažuješ? Možno by sme mali osloviť čitateľky, nech sa niektorá posnaží :) Ešte raz ďakujem krásne
Re: Úvod Od: Lupina - 24.12. 2020
Ne, namluvení opravdu nezvažuju :D Jsem se slyšela. A navíc na to fakt nemám čas. Ale iniciativě druhých se meze nekladou... V překladu jsem se sekla, momentálně háčkuju, takže neboj, Střih půjde určitě nejdřív v únoru. Je to dost těžké na překlad a bude na tom hromada práce. A přeloženo mám jen půl, bez přečtení, jen hrubý překlad. S marci se musíme rozhodnout, jak to budeme vydávat. Buď jedna celá kapitola týdně, nebo po scénách, kdy bude volno. Bude to docela akční čtení, žádná romantika, tak uvidíš, jestli tě to chytne. Jsem ale ráda, žes mě dokopala jít s tím ven, protože takto to nebudu tuchlid v šuplíku. A ten banner! Za ten máš mé nezměrné díky.
Re: Úvod Od: Jimmi - 24.12. 2020
To poznám, preto tie úvody... keby som to neohlásila, nikdy to nepreložím. Takto raz budem musieť :)

Prehľad článkov k tejto téme:

Chilord: ( Lupina )08.11. 2021Kapitola 19.
Chilord: ( Lupina )02.11. 2021Kapitola 18.
Chilord: ( Lupina )19.10. 2021Kapitola 17.
Chilord: ( Lupina )12.10. 2021Kapitola 16.
Chilord: ( Lupina )28.09. 2021Kapitola 15.
Chilord: ( Lupina )21.09. 2021Kapitola 14.
Chilord: ( Lupina )14.09. 2021Kapitola 13.
Chilord: ( Lupina )31.08. 2021Kapitola 12.
Chilord: ( Lupina )24.08. 2021Kapitola 11.
Chilord: ( Lupina )17.08. 2021Kapitola 10.
Chilord: ( Lupina )10.08. 2021Kapitola 9.
Chilord: ( Lupina )27.07. 2021Kapitola 8.
Chilord: ( Lupina )13.07. 2021Kapitola 7.
Chilord: ( Lupina )06.07. 2021Kapitola 6.
Chilord: ( Lupina )29.06. 2021Kapitola 5.
Chilord: ( Lupina )18.06. 2021Kapitola 4.
Chilord: ( Lupina )08.06. 2021Kapitola 3.
Chilord: ( Lupina )01.06. 2021Kapitola 2.
Chilord: ( Lupina )25.05. 2021Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )24.12. 2020Úvod