Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Prečo by Draco Malfoy nemal používať tampóny

Úvod

Jimmi nám napísal:

Why Draco Should Not Be Using Tampons

Názov: Prečo by Draco nemal používať tampóny

 

Autor:  Padfoot the Marauder

 

Súhlas s prekladom: Autorka sa naposledy ozvala v 2009. Žiadosť o súhlas zaslaná cez FF.net.

 

Banner: solace

 

Kategória: Dramione
Postavy: Draco Malfoy, Hermione Granger
Éra / Obdobie:  Rokfort, 

Žáner: Humor , Romance
Jazyk originálu: EN

Rating: M
Varovanie: len pre dospelých
Počet slov originálu:  34268

 
Typ témy: Kapitolovka


Zhrnutie: Draco a Hermiona, ako všetci čerstvo ustanovení hlavní prefekti pred nimi, dostanú za úlohu si počas prvého týždňa semestra vymeniť telá, aby sa zabezpečilo, že v budúcnosti budú spolu úspešne spolupracovať.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

PP: Táto poviedka sa zaraďuje medzi TOP 5 dramioniek na tému primus/primuska. Je ešte z roku 2004, ale nechce sa mi hľadať, ktorý diel bol vtedy už vonku. Uvedomujem si, že úvodná zápletka je postavená na hlavu, že určite existujú FF, kde to vyriešili inak (pokazený elixír, nevydarená kliatba), ale už ma pridlho straší na zozname. Hlavne to chcelo zmenu po všetkých tých neverníkoch…


PP2: Preklad na odreagovanie. Dúfam, že to vezmete správnym spôsobom, nie, nie je to paródia, ale sú tam scény, pri ktorých sa neoporúča požívať nápoje či tekutiny. Už mám viac než polovicu preložené, takže viem presne, o čom píšem. Čo som sa dozvedela nových vecí! Pôvodne zamýšľané ako pomsta Dracovi za tie preklady z novembra... Ak si spomeniete na moje frfľanie v komentároch pri Denníku, tak presne vtedy som si túto poviedku vybrala. Teraz mi je ho chudáka tak ľúto... (neviem či sa smiať alebo plakať, keď si predstavím, čo ho čaká). 


Šťastné a veselé!

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Úvod Od: denice - 26.12. 2020
Ano, odreagování, to bude to pravé! Těším se, díky.

Re: Úvod Od: kakostka - 24.12. 2020
Jimmi, prosím u jednotlivých kapitol psát varování, že se nemá jíst a pít při čtení... ať nás nezasmrtíš a neubývají ti čtenářky... Ehm, což mne vede k otázce, čtou tu nějací muži? Vím, že na černých stránkách a u Richenzi u Bless jich pár je, tady si je nevybavuju. Jimmi, umíš navnadit. PS. čekárna už je zas pro všechny?
Re: Úvod Od: Jimmi - 24.12. 2020
Ešte týždeň, stále to mením... už by mali ísť len Legendy, Toto sa už meniť nebude: 7. 25. december Jimmi / Jimmi Zasnúbení na Vianoce 25. 12. 2020 - 12:00:00 8. 26.december Jimmi / Jimmi Zasnúbení na Vianoce 26. 12. 2020 - 12:00:00 9. 31.december Jimmi / Jimmi Zasnúbení na Vianoce 31. 12. 2020 - 12:00:00 7. kapitola Jimmi / Jimmi The Symmetrical transit 02. 01. 2021 - 08:00:00 8. kapitola Jimmi / Jimmi The Symmetrical transit 08. 01. 2021 - 00:00:00 9. kapitola 1/2 Jimmi Jimmi The Symmetrical transit 15. 01. 2021 - 00:00:00 1.kap. Prológ Sobota Prečo by Draco Malfoy nemal používať tampóny 02. 01. 2021 - 12:00:00 2.kap. Deň prvý Nedeľa I. 03. 01. 2021 - 12:00:00 3.kap. Deň prvý Nedeľa II. 04. 01. 2021 - 12:00:00 4. kap. Deň druhý Pondelok 05. 01. 2021 - 00:00:00 5.kap. Deň tretí Utorok 06. 01. 2021 - 12:00:00 Ale to už by mala byť Čakáreň sprístupnená. Jo, pár mužov tu je.

Re: Úvod Od: Lupina - 24.12. 2020
Taky se těším, protože po nevěrném Dracovi to chce vážně změnu. To bude jistě jízda... Díky, Jimmi.

Re: Úvod Od: margareta - 24.12. 2020
Jsem zvědavá, jestli se budu postiženému Dracovi smát upřímně nebo stylem muahahá, dobře ti tak, fretko! Na povídku se těším! Díky, Jimmi!

Re: Úvod Od: Jacomo - 24.12. 2020
Jupí, je to tady! Už od listopadu, co se o té povídce zmiňuješ, se nemůžu dočkat. Možná budu pak Draca taky litovat, ale teď se na všechna jeho "příkoří" náramně těším!
Re: Úvod Od: Jimmi - 24.12. 2020
Čakáreň vidíš, takže minimálne spočiatku to bude jízda... ale momentálne som uviazla, pri oboch poviedkach podotýkam, na tom istom... neviem, či sa mi tam hore niekto smeje, ale aby práve na mňa vyšlo desať strán erotiky? (spočítané). Zoškrtávať môžeš až po preložení a pochopení, takže momentálne mi to stojí... mala som na mysli preklad, u Draca je to niečo iné :) Sorry, to už zo zúfalstva... Ďakujem moc