Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Zasnúbení na Vianoce

6. 24. december 2/2

Zasnúbení na Vianoce
Vložené: Jimmi - 21.12. 2020 Téma: Zasnúbení na Vianoce
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

24. december 2/2

O pár hodín neskôr sa Caroline s Tylerom bozkávajú rozvášnene na gauči, opitá Hermiona dopíja fľašu vína a ako keby prvý raz v živote sleduje, ako sneží. Mierne podnapitý Draco ju sleduje z gauča na druhej strane miestnosti.

Tyler s Caroline rýchlo zmiznú hore, smejú sa a potkýnajú na ceste do svojej spálne. Hermiona sa otočí k Dracovi, oprie si hlavu o zohnuté kolená. Opilo sa usmeje a on jej opätuje úškrn.

„Si taká opitá,” vyhlási.

Prikývne, zatvorí oči.

„No tak, poďme ťa dostať do postele.” Prejde cez izbu a pomôže jej na roztrasené nohy, ale keď už stojí, nepohne sa.  Namiesto toho na neho vzhliadne a nezbedne sa usmeje.

„Zatancuj si so mnou.”

„Prepáč?”

„Zatancuj si so mnou,” zašepká.

„Nehrá hudba.”

„Všetci sú v posteli, môžeme použiť mágiu!” zvolá.

„Pššt, u Merlina, si hlučná, keď si pod vplyvom,” hravo ju hreší.

Zachichoce sa s “ups” a on použije na piano kúzlo, aby hralo pomalú, pokojnú pieseň, než ju pritiahne k sebe a pozorne ju roztočí.

X

Draco pomáha Hermione dopotkýnať sa do spálne. Zakopne na koberčeku a takmer zletí dopredu. Keby ju nedržal okolo pása, pristála by na tvári.

„Myslím, že už viem, prečo veľmi často nepiješ, Grangerová,” komentuje to, uškrnie sa na ňu, keď ju vedie okolo postele.

Zachichoce sa, keď ju posadí na jej stranu a ona sa zvalí na matrace, oči zatvorené.

Sleduje ju, ruky si zastrčí do vreciek. “Neopováž sa takto zaspať, Grangerová, hovorí jej. Keď neodpovedá, skúsi to znova.

„Grangerka. Hej...”

„Pšššt. Použi svoj vnútorný hlas,” zašepká.

„Toto je môj vnútorný hlas.”

Poťapká na miesto vedľa seba, aby sa posadil. Urobí tak, ako mu bolo mlčky povedané a ona použije jeho ruky, aby sa vytiahla nahor, nohy poskladá pod seba. Hľadí na neho a on jej pohľad pokojne opätuje.

„Máš vo svojich očiach modrú,” zamrmle.

Zaskočený zažmurká. “Čože?”

„Tvoje oči, máš v nich modrú. Nikdy predtým som si to nevšimla. Sú pekné,” mumle, priblblo sa usmieva.

„Si opitá, drahá,” uškrnie sa.

„Môžem sa ťa niečo spýtať?”

„To sa spýtaš aj tak...”

„Prečo si šiel so mnou?”

„Vieš, prečo som s tebou šiel.”

Pretočí očami.

„Pretože si chcel rande s Avalon, viem. Ale mohol si prehovoriť kohokoľvek – skutočne kohokoľvek - aby si ju dostal na rande s tebou. Takže prečo ja?”

Pokrčí plecami. „Vyzeralo to ako dobrá príležitosť. Okrem toho som vedel, že tak neľahkú úlohu nemôžem zveriť nikomu inému.”

„Dobre, ďakujem ti, že si prišiel. Zase,” odpovedá, oprie sa plecom o jeho. „Myslíš si, že by sme mohli byť priateľmi, keby všetko bývalo inak?”

Usmeje sa, hravo pretočí očami. „Áno. Myslím. Ukazuje sa, že nie si taká zlí, Grangerka.”

„Aj ja si to myslím.”

„Dobre, ja si zas myslím, že je čas ísť do postele,” oznámi, keď sa postaví.

„Počkaj, mám ešte jednu otázku.”

„Granger...”

„Je na mne niečo v neporiadku?”

Zmätene sa na ňu pozrie. „Čo-čo tým myslíš?”

Pokrčí plecami. „Myslím tým... ty si muž... je tu dôvod, prečo nie som schopná udržať si vážny vzťah? Som... som príliš úbohá? Nie som dosť atraktívna? Som...”

„Všetko je s tebou v poriadku,” odpovedá rozhodne, znova sa vedľa nej posadí. Nemá potuchy, skadiaľ to pochádza, ani by si nikdy nepomyslel, že bude možné, aby takéto slová upustili jeho pery.

Zažmurká, zboku na neho hľadí.

„Nech je tým dôvodom čokoľvek, nemá to nič spoločné s tebou,” vysvetľuje. „Ty si veľmi inteligentná. Si vtipná a máš skvelý - hoci občas morbídny - zmysel pre humor. Si láskavá, máš veľké - hoci občas protivné - srdce, na všetkom ti záleží, dokonca na tých najmenších žijúcich bytostiach. Si odvážna - teda zdá sa, že okrem lyžovania. Si sebaistá a nezávislá. Si v pohode taká, aká presne si.”

„Nespomenul si príťažlivosť. Nie som príťažlivá.”

Odfrkne si, neveriacky pokrúti hlavou. „Si nádherná, Grangerka.” Začervenie sa; on sa uškrnie. „Každý muž by bol šťastný, kebyže ťa má, čarodejník alebo mukel.”

Zaskočí ho nepripraveného, keď sa mu vrhne okolo krku a schová tvár v jeho krku. Tá sila ho trošku prekvapí, ale je aj väčší aj silnejší než ona, takže ho nezvalí.

„Ďakujem ti, Draco.”

Rovnako rýchlo sa odtiahne, aj keď len trochu, pritlačí čelo na bok jeho tváre. Nosom sa dotkne jeho líca a jej dych, horúci a ťažký, ovanie jeho pokožku. Vonia súčasne ako víno, vanilkový šampón a Hermiona naraz.

„Pobozkaj ma,” zašepká.

Zatvorí oči, mierne nakloní hlavu. „Grangerová...”

„Prosím?”

„Si opitá,” zašepká.

Na to sa odtiahne, viac sa zakloní na pätách, keď sa hrá s rukami v lone.

„Potrebuješ si pospať, zajtra máme veľký deň.”

O chvíľu neskôr spí ako zabitá, stále oblečená v tom istom, čo mala na sebe cez deň.

Pobozká ju na čelo, než sám zaspí.

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 6. 24. december 2/2 Od: solace - 23.12. 2020
To bola milá polkapitolka. Draco sa nejako roznežnil - pusa na čelo, hm, hm... A celý večer sa správal ako pravý džentlmen, nezneužil situáciu. Ráno bude pre Hermionu kruté, ale možno Draco vyrukuje s nejakým elixírom proti opici. Díky, Jimmi.

Re: 6. 24. december 2/2 Od: lenus - 22.12. 2020
Mám rada scény s alkoholom, ten vždy dej posunie ďalej :) každopádne draco nezneužil situáciu, super! Síce by si za to zaslúžil extra body, ktovie či sa nebude hermiona cítiť ešte menej atraktívna ... ak si vôbec bude pamätať :D

Re: 6. 24. december 2/2 Od: kakostka - 21.12. 2020
Mno jo, zkárovaná Hermiona nemá zábrany:-))) ještě že je Draco kavalír. Hermionu asi čeká těžké ráno, že? S opicí, to budou vánoce. Draco byl sladkej. Jimmi, děkuju za pěkný vánoční příběh.
Re: 6. 24. december 2/2 Od: Jimmi - 22.12. 2020
Este nekonci, az na Silvestra. Diky
Re: 6. 24. december 2/2 Od: kakostka - 22.12. 2020
to předpokládám, že jedem dál, to je průběžné poděkování za pravidelný příděl:-)

Re: 6. 24. december 2/2 Od: Jacomo - 21.12. 2020
No jo, Hermiona - mladá holka, ještě pořádně neví, jak nepříjemná jsou rána opilcova... zejména když si pamatuje. A ještě horší, když si nepamatuje :-) To jsem na ně zvědavá. Díky, Jimmi!
Re: 6. 24. december 2/2 Od: Jimmi - 22.12. 2020
Ake Draco je tu fakt gentleman. Yakeho mam rada. Diky

Re: 6. 24. december 2/2 Od: Lupina - 21.12. 2020
Jsem zvědavá na ráno, co si budou pamatovat... Díky, Jimmi. Je to povídka opravdu adventní, příjemná, pohodová.
Re: 6. 24. december 2/2 Od: Neprihlásený - 22.12. 2020
Preto som nechala. 'pokazenie' az po Stedrom dni, uz nam to bude datumovo sediet. Diky

Re: 6. 24. december 2/2 Od: margareta - 21.12. 2020
Začínám si myslet, že je Caroline testovala a ti dva že se poněkud propíchli. Zatímco ona a Tyler předváděli žhavou vášeň, Hermiona se jenom nalejvala a Draco se dokonce snažil být od ní co nejdál. Určitě to zaregistrovala. Buď se před Hermionou cítí vždycky tak méněcenná, že se pokaždé chytá čehokoliv, čím by ji mohla ponížit, nebo chce dokázat, že tu jejich šarádu prohlédla a hodlá si diktovat cenu za mlčení. Děkuji a těším se na pokračování!
Re: 6. 24. december 2/2 Od: Jimmi - 22.12. 2020
Dozvieme sana prvy sviatok vianocny ak sa nemylim. Diky

Re: 6. 24. december 2/2 Od: denice - 21.12. 2020
Jo, ne nadarmo se říká, že ve víně je pravda. Snad si oba tuto epizodu zapamatují, až se vyspí z toho alkoholového opojení. Přála bych jim to. Díky.
Re: 6. 24. december 2/2 Od: Jimmi - 22.12. 2020
Ak si dobre pamatam, tak romantika skoncila. Neviem sa na mobile pozriet do cakarne, ale mam dojem ze uz idu cele kapitoly. Diky

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )31.12. 20209. 31.december
LoveBugOC: ( Jimmi )26.12. 20208. 26.december
LoveBugOC: ( Jimmi )25.12. 20207. 25. december
LoveBugOC: ( Jimmi )21.12. 20206. 24. december 2/2
LoveBugOC: ( Jimmi )19.12. 20206. 24. december 1/2
LoveBugOC: ( Jimmi )18.12. 20205. 23 december 2/2
LoveBugOC: ( Jimmi )17.12. 20205. 23 december 1/2
LoveBugOC: ( Jimmi )15.12. 20204. 22.december 3/3
LoveBugOC: ( Jimmi )14.12. 20204. 22.december 2/3
LoveBugOC: ( Jimmi )12.12. 20204. 22.december 1/3
LoveBugOC: ( Jimmi )08.12. 20203. 21.december
LoveBugOC: ( Jimmi )05.12. 20202. 20.december
LoveBugOC: ( Jimmi )03.12. 20201. Prológ 2/2
LoveBugOC: ( Jimmi )01.12. 20201. Prológ 1/2
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )30.11. 2020Úvod