Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Musíme si pomáhať

21. prosince – Nebraň se tomu

Musíme si pomáhať
Vložené: holloway - 21.12. 2020 Téma: Musíme si pomáhať
holloway nám napísal:

Musíme si pomáhat

Originál: https://archiveofourown.org/works/1210501/chapters/2474869

Autor: Saras_Girl     Překlad: holloway     Beta: Violeta     Kontrola kvality: LadyF

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Výzva #21 – horká vana

21. prosince – Nebraň se tomu

Po aukci pozvali Sophii, Teddyho a Andromedu do bytu na večeři a ve slavnostní náladě si užili večer plný jídla, čaje a přátelské konverzace. Teddy se Sparksem se předháněli, kdo má víc energie, a přestože starý pes dlouho statečně držel krok, nakonec odpadnul u Nishi na klíně a mládí zvítězilo. Teddy, usazený na otomanu, se po zbytek večera otáčel z jednoho na druhého a střídavě měnil svůj vzhled podle toho, na koho se zrovna díval.

Přestože Harry nedokázal byť jen na okamžik spustit oči z Draca, k poslednímu zaklínadlu se neodhodlal a do dnešního rána si to zase všechno rozmyslel. Nic se vlastně nezměnilo. Několik záhadných slov starého výrobce hůlek a chvilka držení se za ruce v okamžiku nadšení nemění nic na tom, že překročit hranici od přátelství k něčemu novému by byl hodně, hodně špatný nápad.

Chce to. Nemá žádný smysl to dál popírat. Chce to tolik, že se mu svírá žaludek z každé maličkosti, kterou Draco udělá. Když se usměje na zákazníka, když leští pult svým oblíbeným včelím voskem, když si zapíná před obědem kabát… když ťuká na Oolongovu kouli a sděluje mu, že je ‚opravdu krasavec’. Harry ho miluje tak moc, až ho to bolí.

„Jasně, že je krasavec,“ uklouzne mu. „Vybral jsi ho ty.“

Draco vzhlédne a odrovná ho ruměncem ve tváři a potěšeným úsměvem. „Zkoušíš ze mě vymámit hrnek čaje?“

Harry pokrčí rameny a musí se hodně ovládat, aby se nezachvěl, když se kolem něj Draco protáhne a odejde dozadu.

„Takže se vám podařilo to koště prodat?“ zeptá se s pohledem do prázdné výlohy zákaznice, která právě přišla.

Nisha se vynoří zpod pultu, kde dřepěla a hrála si se Sparksem.

„Vydělali jsme sto pět galeonů,“ oznámí hrdě.

„To je úžasné,“ řekne žena a přistrčí směrem k Nishe plnou hrst stříbrných a bronzových mincí. „Mělo by to být několik galeonů, pokud je k tomu chcete přidat, aspoň budu mít lehčí peněženku.“

Nisha posbírá hromádku mincí, zdvořile poděkuje a zákaznice se obrátí na Harryho. „Je tu někde váš přítel? Chystám se přes Vánoce na famfrpálové soustředění do Švýcarska a měla bych na něj pár otázek ohledně bledé pokožky,“ řekne a ukáže na svou téměř průsvitnou kůži.

„Dojdu pro něj,“ řekne Nisha a i s hromádkou drobných zmizí dozadu.

Harry se zaměstná krmením Oolonga a napůl ucha poslouchá rozhovor o ochranných faktorech a zastiňovacích kouzlech. Ta otázka mu zní v hlavě jako ozvěna: Je tu někde váš přítel?

Váš přítel.

Harry si povzdechne. Draco je jeho přítel. Momentálně nejbližší přítel. Jeho… znamená pro něj všechno, vážně. Z pomyšlení na to, že by ho úplně ztratil, je Harrymu zle, ale zároveň v něm začíná hlodat červíček pochybností, proč by změna musela znamenat, že se všechno pokazí.

Ronovi a Hermioně to vyšlo, ozve se mu v hlavě tichý hlásek, ale Harry ho umlčí. To je něco jiného.

„Harry?“

„Hmm?“ zamumlá Harry a podívá se na Nishu.

Jemně vezme tubu s krmením Harrymu z ruky. „Myslím, že už mu to bude stačit.“

Harry se zamračí a podívá se na Oolonga, který pozoruje záplavu barevných vloček vypouklýma očičkama.

„Promiň,“ řekne rybce a zaklínadlem většinu odstraní. „Očividně jsem přemýšlel nad něčím jiným.“

Obrátí se na Nishu a zjistí, že zírá do prázdna. Zmateně se zamračí, ale potom si všimne, že se i se Sparksem krčí pod pultem a omluvně se na něj dívá. Otočí se zpátky k pultu a v duchu zasténá.

„Zdravím, Hectore,“ pozdraví s nuceným zdvořilým úsměvem.

„Dobré ráno, pane Pottere,” pronese Hector a něco si zapisuje do desek. „Zajímalo mě, jestli nevíte něco o tom neschváleném přírůstku k výstavě sněhového umění.“

Na druhé straně pultu přestane Draco počítat mince v pokladně a nenápadně Hectora pozoruje přes zatoulaný pramen světlých vlasů.

„Myslíte toho psa?“ zeptá se Harry.

Hector přísně svraští obočí a odkašle si. „Vskutku, pane Pottere. Toho psa.“

„No, pokud chcete vědět, kde se tam vzal, tak nemám ponětí,“ lže Harry. „Nicméně jsem si nevšiml, že by někoho obtěžoval.“

Hector se naježí a přitiskne k sobě svoje desky. „Nezáleží na tom, jestli někoho obtěžuje, pane Pottere. Není schválený. Sněhový umělec, jak odhlasovali členové NUDU, získal povolení vytvořit sedm soch ze sněhu – ne více, ne méně.”

Harry se zhluboka nadechne a unaveně se na toho mrňavého otravného chlapa podívá. „Dobře, ať je problém v čemkoliv, my o tom nic nevíme.“

„Ano, ale -“

„Měl byste se trochu uvolnit, Hectore,“ navrhne Harry nevinně. „Jsou Vánoce.“

Hectorova tvář získá téměř fialový odstín a chvíli to vypadá, že vybouchne.

„Kdybyste něco zaslechli, pane Pottere, pane Malfoyi…“ zamumlá a strnule odejde.

Nisha, která v sobě během celé jejich výměny očividně dusila smích, se opře u Harryho nohou o pult a vybuchne smíchy.

„Asi ti dlužím poděkování za to, žes mě neprásknul,“ řekne Draco a usměje se na Harryho tak, že se mu z toho málem zamotá hlava.

Tohle bude dlouhý den.

**~*~**

Do večera je z Harryho uzlíček nervů. S Dracem se náhodně dotýkají, otírají se o sebe, když se míjejí, a znepokojivě často do sebe vrážejí. Harrymu připadá, že i ten nejmenší kontakt trvá snad rok, a tak moc se snaží pokaždé sebou netrhnout, že si připadá jako časovaná bomba. Draco se zdá stejně vyvedený z míry, což je sice určitá útěcha, ale i tak si Harry myslí, že propadá šílenství, a to čím dál rychleji.

Když po večeři vyzve Draco Nishu (a Sparkse, který jako obvykle nesmí u ničeho chybět) k partii šachů, Harry se vytratí do svého pokoje. Aby se zbavil špatné nálady a dostal se do svátečního rozpoložení, začne si broukat starou známou koledu, posadí se na koberec a dobalí těch pár posledních dárků z kufru. Možná jsou úplně nepoužitelné, ale nemá čas ani inspiraci na shánění jiných, takže budou muset stačit.

S nespokojeným povzdechem se zvedne, posbírá hromádku balíčků, obrátí se ke dveřím a zarazí se.

„Kam mi zmizel střelec?“ dolehne sem z vedlejšího pokoje Dracův hlas.

„To nevím… ale ne, Sparksi!“ vykřikne Nisha a následuje dupání a tlumené štěkání.

Harry si najednou připadá podrážděný, takže odhodí zabalené dárky na postel a stáhne ze sebe tlustý svetr. Kašle na to – je mu zima, je ztuhlý a unavený a nechce se nechat vtáhnout do jejich hry. Nemá na to vůbec náladu. Potichu proklouzne z pokoje do koupelny, zavře za sebou dveře a naplno roztočí kohoutky nad vanou. Vytryskne z nich horká voda, do které přidá z malé lahvičky pár kapek oleje, a zhluboka se nadechne, protože místnost se začne plnit párou provoněnou eukalyptem.

Rozsvítí lampy, zamyslí se a zase je zhasne. Nikdy se nekoupal v naprosté tmě a teď mu připadá, že je nejlepší čas to zkusit. Když je vana plná, svlékne si džíny a zbytek oblečení a ponoří se do horké vody. Napustil vanu moc plnou – tak jako skoro pokaždé – a troška vody se přeleje přes okraj na podlahu. Nechá to být a raději se soustředí na štiplavé teplo, které se mu začíná šířit v prstech.

Opatrně se ponoří hlouběji, natáhne se a chvíli sleduje na hladině odlesky měsíčního svitu. Potom ale zavře oči a pokouší se vyčistit si hlavu. Je to nejspíš marný pokus, ale když sklouzne ještě níž, voda mu sahá skoro k nosním dírkám a cítí, že se začíná uvolňovat. Palci na nohách se zapře o vanu, aby se nepotopil úplně, a vdechuje voňavou páru. Má plnou hlavu Draca, ale to má vždycky. Nechává myšlenky volně plynout a v mysli se mu vynořují obrázky Draca – přátelské, přirozené a nevyhnutelné.

Dveře do koupelny se rozletí, Harry sebou trhne, praští se o okraj vany a spousta vody přeteče na podlahu. Kvůli tmě je chvíli zmatený, ale rychle si sedne a obrátí se ke dveřím, kde stojí zkoprnělý Draco a vypadá stejně překvapeně jako Harry.

„Myslel jsem, že jsi v pokoji… nesvítilo se tu, tak… promiň,” koktá, otočí se, a než se Harry zmůže na slovo, vyjde ven a důkladně za sebou zavře dveře.

Harry zasténá, ponoří se zpátky do vody a přitiskne si mokré ruce na rozpálený obličej. Ne, že by Draco v té tmě mohl vidět něco, co doteď neviděl, ale o to ani tak nejde. Ten jeho pohled… všechny jeho pohledy už dlouho… déle, než chce Harry vůbec pomyslet. Draco se tím trápí stejně jako Harry a někdo musí udělat první krok. Najednou Harry nedokáže myslet na nic jiného než na překročení hranice, vyřknutí posledního zaklínadla a obrovský trapas, který by z toho mohl vzniknout.

„Ne,“ řekne si odhodlaně, sklouzne pod vodu, několik vteřin zůstane celý ponořený a když se vynoří, lapá po dechu a chvěje se.

Důkladně se osuší a zabalený do ručníku vyjde z koupelny. Zaslechne zvuky přípravy čaje, podle kterých bezpečně pozná, že je Draco v kuchyni, a uleví se mu. V ložnici si obleče tričko a pohodlné kalhoty na doma, vydrbe si vlasy ručníkem a s náručí plnou dárků se vydá do obýváku.

Draco sedí na pohovce a z proužkované konvice nalévá čaj do dvou hrnečků.

„Kde je Nisha?“ zeptá se Harry a přitiskne k sobě pevněji kupičku dárků.

„Šli na procházku.“

Harry si dřepne ke stromku a začne skládat lesklé balíčky k ostatním. „Obávám se, že dárky pro tebe letos nejsou moc nápadité,“ povzdechne si.

„To mi nevadí,“ poví tiše Draco.

Harry se v podřepu a s bušícím srdcem otočí. „Ne?“

„Ne,“ řekne Draco a ani na moment z Harryho nespustí oči. „Nepotřebuju dárky.“

Harry se rozechvěle nadechne a postaví se. „A co potřebuješ?“ zeptá se odvážně, ale žaludek má sevřený, protože má pocit, že se právě vrhnul z útesu, a jen doufá, že přistane na přívětivém místě.

Draco se zvedne, přejde pokoj a postaví se vedle Harryho ke stromečku. Dýchá nepravidelně a Harry se s ním pokusí sladit rytmus. Draco se k němu přitiskne ramenem – hřejivým a pevným – prohlíží si dárky pod stromečkem a kroutí hlavou. Harrymu zní v uších ozvěna vlastní bouřící krve a přes ten zvuk slyší sám sebe říct: „Draco…“ Obrátí se k němu krásné oči plné úzkosti a naděje a Harry se natáhne, aby si ho přitáhnul blíž, a najednou se líbají, prsty mají zabořené ve vlasech toho druhého, jejich horké, rozechvělé dýchání splývá v jedno a Harry se vznáší.

Draco chutná po čaji a cukru a Harry prožívá nečekaný a ten nejúžasnější pocit úlevy. Stále má pocit, že by se mohl sesypat, ale ani v nejmenším mu to nevadí, protože Dracova ústa dokonale pasují na jeho a Draco mu prsty přejíždí po zádech, jako by to byl tisící polibek – ne první – a možná i měl být, ale Harry se nebude zabývat promarněným časem. Ne teď.

Když se od sebe odtrhnou, opře se čelem o Dracovo rameno a usmívá se tak široce, až ho to téměř bolí. Oči ho pálí a cítí se slabý v kolenou, ale je mu to úplně ukradené.

„Ano, tohle byl rozhodně začátek,“ zamumlá mu Draco do vlasů.

Harry se odtáhne a potěší ho, že i Draco je celý zrůžovělý a oči má potemnělé. „Cože?“

„Ptal ses, co potřebuju, a tohle byl rozhodně začátek,“ řekne Draco, prolete jejich prsty a odvede Harryho k pohovce. Společně se uvelebí, opřou o polštáře a tisknou se k sobě od ramen až po kolena.

Harrymu se v oblasti kolem pupíku rozlévá zvláštní horko, ušklíbne se, ukradne Dracovi další polibek a nemůže uvěřit, jak přirozené mu to připadá.

„Pokud bys chtěl, abych ti vynahradil některou z těch blbostí, které jsem ti koupil, rád budu pokračovat v podobném duchu,“ nabídne.

Draco se natáhne pro čaj. „Věřím, že by to bylo…“ Zarazí se a stočí pohled ke dveřím.

O zlomek sekundy později zaslechne Harry kroky následované klapnutím dveří a do bytu vejde Sparks s Nishou, která si je zaraženě prohlíží a nervózně si pohrává s koncem šály.

„Děje se něco?” zeptá se Draco, přivolá ještě jeden hrníček a naleje Nishe čaj tak bezstarostně, jako by se právě vůbec neudálo něco neobvyklého.

„Nic,“ řekne a zmateně se dívá z jednoho na druhého. Po chvíli si všimne jejich blízkosti a zatváří se vyděšeně. „Měla jsem zůstat venku déle?“

Harry je zmatený, ale Draco se zasměje. „Byla jsi tam dostatečně dlouho. Přestaň se tvářit tak ustaraně a pojď si dát šálek čaje.“

Nisha si oddechne úlevou a Harry se rozhodne, že nemusí vědět všechno.

„Užili jste si procházku?“ zeptá se a sehne se, aby podrbal Sparksovy studené uši.

„Vlastně jo,“ odpoví Nisha, posadí se na otoman a skopne z nohou boty. „Hádejte, koho jsem viděla, jak ho vyrazili z Kotle kvůli tomu, že je ,zatracený mizera’,“ při vyprávění naznačí ve vzduchu uvozovky a nedočkavě se na ně dívá.

Harry si vymění pohled s Dracem.

„Řekni, že to byl Hector, prosím,“ žadoní Harry, protože by to byla třešnička na dortu nečekaně úžasného večera.

Nisha přikývne.

„Myslím, že tohle si zaslouží něco silnějšího,“ pronese Draco a když vstává, opře se o Harryho stehno.

Harry zavře oči, poslouchá cinkání lahví s alkoholem, mezi nimiž se přehrabuje Draco, a najednou se cítí příjemně unavený. Dneska se konečně pořádně vyspí.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 21. prosince – Nebraň se tomu Od: ester - 29.12. 2020
Milujem tieto tanecky pred, co si kto mysli alebo nemysli a co mam teraz urobit. Nakruzovanie cim dlhsie,tym lepsie a najlepsie je srdcervuce a tryznive cakanie, co ten druhy :)

Re: 21. prosince – Nebraň se tomu Od: Fluoris - 21.12. 2020
KONEČNE!!! :D
Re: 21. prosince – Nebraň se tomu Od: holloway - 22.12. 2020
No jo, trošku jim to trvalo :-) Díky za komentář, Fluoris.

Re: 21. prosince – Nebraň se tomu Od: denice - 21.12. 2020
Ach ten Harry! Draco už mu nemohl dát jasnější nápovědu, tak se konečně odhodlal. Tleskám a raduji se, Draco si za to dlouhé čekání zaslouží nezapomenutelné Vánoce. Moc mě baví Hector, to vážně nemá před svátky nic důležitějšího, než řešit jednoho sněhového psejka navíc? Připomíná mi Percyho. Jestlipak po svátcích svolá schůzi? Díky, ten příběh je čím dál lepší.
Re: 21. prosince – Nebraň se tomu Od: holloway - 21.12. 2020
Konečně někdo, kdo si stejně jako já všimnul potenciálu Hectora! Je to podle mě geniální vedlejší postava. Autorka pár let po téhle adventní povídce napsala ještě jednu, která se odehrává na Příčné ulici - není to pokračování, Harry s Dracem tam dělají něco úplně jiného a jejich ne-vztah jede zase od začátku. Ale objevují se tam vedlejší postavy z téhle povídky a dostávají víc prostoru. Má to lehce detektivní nádech a určitě stojí za přečtení. Harry v sobě nakonec našel svou vyhlášenou nebelvírskou odvahu a odhodlal se. Snad to čekání stálo za to :-) Děkuju za moc pěkný komentář, denice.
Re: 21. prosince – Nebraň se tomu Od: kakostka - 21.12. 2020
Jeeee, můžem doufat, že "pokračování" z Příčné přeložíš? detektivní zápletka zní skvěle a navnadila si mne. ANo, Hector má velký potenciál, takovej Percy II. tj následuje zvracecí smajlík. Percánek nebyl mou oblíbenou postavou, právě pro svou osinatost v zadku, zároveň má můj obdiv (Hector taky) pro svůj zápal a odhodlání umanutě trvat na svém a jít si za tím. (ehm, jsou oblasti, kde to mám podobně:-)))
Re: 21. prosince – Nebraň se tomu Od: holloway - 21.12. 2020
Doufat určitě můžete :-D Podle toho, jaký bude mít úspěch tahle povídka, tak bych se rozhodovala co dál, ale asi i na ni dojde, jen uvidím, jestli ty adventy budu překládat chronologicjky nebo podle obliby. Každopádně asi by to nebylo takhle v adventním modu, ale klasika - přes rok každý týden jednu kapitolku, protože to má 95 000 slov a to už mi nějakou chvíli zabere :-)
Re: 21. prosince – Nebraň se tomu Od: kakostka - 22.12. 2020
myslím, že není třeba čekat na advent:-)))) během roku to zní jako skvělý nápad... 95 000 slov, to je slušná porce, klobouk dolů. PS. podle čeho se bude měřit úspěch povídky?
Re: 21. prosince – Nebraň se tomu Od: holloway - 23.12. 2020
95 000 je takový její průměr :-D asi nejslavnější povídka, která je na moje nejméně oblíbené téma (cestování v čase nebo paraleni svět) má 305 000. A přestože je to mé nejméně oblíbené téma, tak to má tak geniálně vymyšlené, že bych ji stejně chtěla jednou přeložit. To se pak těžko rozhoduje, kterou mám začít dřív :-D Úspěšnost povídky...vlastně nevím, asi bude stačit, pokud vás třeba neotráví konec nebo tak... Ale už mám od ní rozpřekládané dvě jednorázovky, takže něco bude určitě :-)

Re: 21. prosince – Nebraň se tomu Od: lenus - 21.12. 2020
No konečne sa Harry vyspí a nebude mat zlu náladu :) Len by má zaujimalo, prečo to nezačal draco? Žeby si aj on bol taký neistý? Každopádne diky moc, hoci mám to kruzenie PRED velmi rada, už som im to priala. :)
Re: 21. prosince – Nebraň se tomu Od: holloway - 21.12. 2020
Ano, Harry se možná konečně trošku vyklidní... pokud nezačne vymýšlet něco dalšího, kvůli čemu by se měl stresovat :-) Taky to mám ráda, když se to oťukávání trochu natahuje, ale je pravda, že už bylo načase. Děkuju za komentář, lenus

Re: 21. prosince – Nebraň se tomu Od: kakostka - 21.12. 2020
Dobrý to bylo, jen na mně je toho náhodného otírání nějak moc... chápu, že je zjitřnej a cítí každé dotknutí, ale tohle už je extrém. Jo, vybavuju si, jak jsme kolem sebe týden kroužili s bývalým přítelem, řekl, že jak hladový vlci... ale byli jsme nový kolegové v práci, tak to bylo složitý. Harry to nakonec rozsekl, předpokládám, že na kouzlo nedojde. Hector je osina v zadku, mohl by dostat ještě nějakej fajn lektvar a nebo matoucí kouzlo:-) nějakou sladkost od Freda s Georgem, prosíííím. děkuju za překlad.
Re: 21. prosince – Nebraň se tomu Od: holloway - 21.12. 2020
Ono se to zdá dlouhý, ale oni kolem sebe taky nekroužej až tak dlouho. Než to Harry zjistil a srovnal si to tak je to cca 14 dnů, to je na Harryho ještě podle mě dobrý :-D Ale je pravda, že já mám ty povídky, kde jsou tagy: pomalý vývoj vztahu, oblivious Harry (pořád k tomu nemám hezký a výstižný český překlad) a pining (to kroužení kolem sebe) fakt ráda, no. Takže pokud budou další překlady ode mě, je vysoká pravděpodobnost že bude vývoj jejich vztahu podobný...:-) Ale snad už se to teď někam pohne. Hector je má oblíbená postava! Děkuju za komentář, kakostko.

Re: 21. prosince – Nebraň se tomu Od: Jacomo - 21.12. 2020
Jé, asi jsem se právě rozpustila v čaji, cukru a polibcích... :-) Zdá se, že Harry a Draco budou mít letos úžasné Vánoce. (Můj zmijozelský kousíček se ptá - neposlal Draco Nishu na procházku se Sparksem schválně? :-))) Děkuju, moc děkuju za tenhle krásně sladký dílek adventního kalendáře, holloway, Violeto a LadyF!
Re: 21. prosince – Nebraň se tomu Od: holloway - 21.12. 2020
Zajímavý nápad, Draco by ti ho určitě potvrdil, ale já si nejsem jistá, jestli to až takhle šikovně zinscenoval :-) Když jsi se rozpustila jen v čaji a cukru tak dobrý, já se při překladu už i těchto scén topím ve víně nebo něčem podobném. Letos to byl čokoládový likér od kámošky, možná proto je výsledek tak sladký :-) Děkuju za milý komentář, Jacomo.

Prehľad článkov k tejto téme:

Saras_Girl: ( holloway )25.12. 202025. prosince – Pojďte dál
Saras_Girl: ( holloway )24.12. 202024. prosince – Šance
Saras_Girl: ( holloway )23.12. 202023. prosince – Nic nečekaného
Saras_Girl: ( holloway )22.12. 202022. prosince – Pod bodem varu
Saras_Girl: ( holloway )21.12. 202021. prosince – Nebraň se tomu
Saras_Girl: ( holloway )20.12. 202020. prosince – Na vrcholu
Saras_Girl: ( holloway )19.12. 202019. prosince – Nedívej se zpátky
Saras_Girl: ( holloway )18.12. 202018. prosince – Umění popírat
Saras_Girl: ( holloway )17.12. 202017. prosince – Bezpečné místo
Saras_Girl: ( holloway )16.12. 202016. prosince – Zažít NUDU
Saras_Girl: ( holloway )15.12. 202015. prosince – Někdy je lepší nevědět
Saras_Girl: ( holloway )14.12. 202014. prosince – Ostrá výměna
Saras_Girl: ( holloway )13.12. 202013. prosince – Let
Saras_Girl: ( holloway )12.12. 202012. prosince – Řád věcí
Saras_Girl: ( holloway )11.12. 202011. prosince – Tvrdohlavý a tvrdohlavější
Saras_Girl: ( holloway )10.12. 202010. prosince – Pád
Saras_Girl: ( holloway )09.12. 20209. prosince – Ve vzduchu je láska
Saras_Girl: ( holloway )08.12. 20208. prosince – Jen na chvilku
Saras_Girl: ( holloway )07.12. 20207. prosince – Jako ryba na suchu
Saras_Girl: ( holloway )06.12. 20206. prosince – Papír a provázek
Saras_Girl: ( holloway )05.12. 20205. prosince – Síla sugesce
Saras_Girl: ( holloway )04.12. 20204. prosince – Za kulatým oknem
Saras_Girl: ( holloway )03.12. 20203. prosince – Kabáty a koledy
Saras_Girl: ( holloway )02.12. 20202. prosince – Co je moc, to je moc
Saras_Girl: ( holloway )01.12. 20201. prosince – Některé věci se nemění
. Úvod k poviedkam: ( holloway )30.11. 2020Musíme si pomáhat - Úvod