Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Zasnúbení na Vianoce

6. 24. december 1/2

Zasnúbení na Vianoce
Vložené: Jimmi - 19.12. 2020 Téma: Zasnúbení na Vianoce
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

24. december 1/2

Prebudí sa na pocit, že jej je nezvyčajne teplo - viac než z tepla, ktoré jej poskytuje prikrývka -  a na pevný, upokojujúci pocit, že ju niekto objíma. Nejaká ruka. Len vtedy zacíti pevnú, teplú hruď pritlačenú na jej chrbát.

Pousmeje sa, privíta to teplo a pohodlie. Je opatrná, aby sa nepohla zo strachu, že by sa mohol prebudiť a prestať s tým. V tejto chvíli jej je jedno, prečo a ako sa to stalo, hoci si musí pripomínať, že to nič neznamená. Je tu len preto, že chce Avalon. Toto je všetko súčasť tej šarády. Správne?

Pohne sa. Zacíti, ako sa jeho čelo a špička nosa obtrie o jej zátylok. O chvíľu neskôr vycíti, ako sa odtiahne a ona je okamžite sklamaná stratou jeho tepla.

Pretočí sa na chrbát, zboku sa na neho letmo pozrie.

„Ahoj.”

„Ahoj. Prepáč. Ja som... Posunul som sa v spánku, myslím,” rozpačito koktá.

„To je v poriadku,” zašepká.

Zíza chvíľu na neho, než sa odvráti. “Je Štedrý deň. Čo znamená, že už sú Vianoce,” oznámi.

Usmeje sa.

Takmer.

Ani jeden z nich nekomentuje fakt, že aj ich posledný spoločný deň je už len o pár dní.

X

Po raňajkách sa všetci pofľakujú po chate.

Draco sedí vzpriamene na gauči, chrbtom sa opiera o roh. Hermiona sa v miernom záklone opiera o neho. Číta si a on jej číta cez plece - tú istú knihu, o ktorej tvrdí, že ho vôbec nezaujíma. Keď sa dostane na koniec stránky, spýta sa ho, či už má, kým otočí stránku.

Jej matka s tetou pečú na ďalší deň, Jim s Georgeom sledujú hokej a Caroline s Tylerom skladajú puzzle.

Zrazu sa Hermiona posadí vzpriamene a zatvorí knihu - napriek Dracovým protestom. „Chcem ísť stavať snehuliaka,” oznámi.

Draco sa uškrnie. „Koľko ti je, sedem?”

„Čo... nie. Nemusíš byť dieťaťom, aby si staval snehuliaka.”

„Nuž, nie. Ale obvykle to pomáha.”

Vstane, podá mu knihu, povie mu, aby nestratil jej stránku a otočí sa, aby si zobrala bundu.

„Počkať, ty to myslíš vážne?” neveriacky sa čuduje.

„Áno, idem si postaviť snehuliaka a to zo mňa nerobí dieťa. Môžeš prísť, ak chceš,” zavolá za sebou, keď sa otočí k odchodu.

Pokrúti hlavou, sleduje ju, ako vyskáče von prednými dverami na dvor. Veľmi rýchlo má hotovú prvú guľu a zhruba vtedy sa on rozhodne, že sa k nej chce pripojiť.

Keď sa tiež zdvihne, aby si vzal bundu, Caroline buchne Tylera do hrude. „Prečo nemôžeš byť ty taký roztomilý?”

Vonku si Draco napraví rukavice a zastrká ich pod manžety rukávov. Hermiona sa na neho obzrie cez plece, kým obdivuje svoju ručnú prácu.

„Vidíš? Postaviť snehuliaka nie je vôbec detinské.”

„Nie, stále je to detinské. Len sa zdalo, že by sa ti zišlo trochu pomoci, to je všetko.”

„Ach, takže mi teda len robíš láskavosť?”

„Prirodzene,” uškrnie sa.

X

Neskôr večer, kým sa varí večera, a Hermiona si opäť číta, Draco sedí vedľa Caroline za pianom v rohu obývačky. Už chvíľu hrá a teraz sa zasekla na konkrétnej časti “Tichej noci”, takže jej pomáha ňou prejsť, ukazuje jej, ktoré klávesy stlačiť tým, že po nich kĺže vlastnými prstami.

Hermiona ich sleduje z druhej strany izby, keď zatvorila svoju knihu.

O chvíľu neskôr Caroline odchádza do kúpeľne a Hermiona sa k nemu pripojí na sedátku, kým on stále hrá.

„Nevedela som, že hráš na piane,” vraví mu potichu.

„Mama ma prinútila brať hodiny, keď som bol malý... je to jej obľúbený nástroj.”

„To je vtipné. Ja som prosila mamu, aby ma zapísala na lekcie. Povedala som jej, že to bude dobré pre moju inteligenciu a budem vďaka tomu múdra, tak súhlasila.”

Uškrnie sa. „Samozrejme, že si.”

„Hoci je to nádherný nástroj a neexistuje nič podobné.”

„Zahraj si so mnou,” navrhne. Tak to urobí.

Až keď o pár minút skončia, uvedomia si, že ich všetci sledujú. A len vtedy zacítia pripálené mäso z kuchyne.

X

„Starší” im zaželajú dobrú noc, než zamieria do postele a nechajú Hermionu, Draca, Caroline a Tylera dole. Hermiona sa ich spýta, čo chcú robiť a Caroline povie, že má nápad, než vyskočí na nohy a vyštartuje do kuchyne.

O chvíľu neskôr sa vráti s fľašou vína a whisky v jednej ruke a so štyrmi červenými kelímkami v druhej.

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 6. 24. december 1/2 Od: kakostka - 20.12. 2020
Už se tulej:-)))) hezké, pak hrajou na piano a všichni koukaj... no a nakonec flaška, to jsem zvědavá, co z toho bude. Jimmi, děkuju

Re: 6. 24. december 1/2 Od: solace - 19.12. 2020
Neviem, čo má Caroline za lubom, len dúfam, že nemá v úmysle miešať víno s whisky a že nevyrukuje s detinským nápadom zahrať si hru "Pravda alebo odvaha". Na Hermioninom a Dracovom mieste by som bola v strehu. Mám pocit, že ich čaká náročná noc. Vďaka za pokračovanie, Jimmi.

Re: 6. 24. december 1/2 Od: denice - 19.12. 2020
Takové pěkné, milé, poklidné chvíle - čtení, stavění sněhuláka, společná hra na klavír. Ale pozor, Karolína má nápad, který zahrnuje whisky a víno. Jsem moc zvědavá, kdo koho přepije :-) Díky.

Re: 6. 24. december 1/2 Od: margareta - 19.12. 2020
Caroline se snaží! Nejdřív se pokoušela Hermionu všemožně ztrapnit a když se jí to nepovedlo, zkouší to pomocí alkoholu. Evidentně taky přehodnotila svůj původní názor na Tylera; a protože ten v současné konkurenci neobstál, snaží se ulovit toho lepšího a doufá, že se jí to skrz alkoholové opojení podaří. Přála bych Tylerovi, aby ji uviděl takovou, jaká ve skutečnosti je! Jsem zvědavá, jestli jí Draco, i kdyby jenom pro tu možnost získání dalšího zářezu na pažbě, na ten špek skočí. Dík za kapitolu, jimmi!

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )31.12. 20209. 31.december
LoveBugOC: ( Jimmi )26.12. 20208. 26.december
LoveBugOC: ( Jimmi )25.12. 20207. 25. december
LoveBugOC: ( Jimmi )21.12. 20206. 24. december 2/2
LoveBugOC: ( Jimmi )19.12. 20206. 24. december 1/2
LoveBugOC: ( Jimmi )18.12. 20205. 23 december 2/2
LoveBugOC: ( Jimmi )17.12. 20205. 23 december 1/2
LoveBugOC: ( Jimmi )15.12. 20204. 22.december 3/3
LoveBugOC: ( Jimmi )14.12. 20204. 22.december 2/3
LoveBugOC: ( Jimmi )12.12. 20204. 22.december 1/3
LoveBugOC: ( Jimmi )08.12. 20203. 21.december
LoveBugOC: ( Jimmi )05.12. 20202. 20.december
LoveBugOC: ( Jimmi )03.12. 20201. Prológ 2/2
LoveBugOC: ( Jimmi )01.12. 20201. Prológ 1/2
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )30.11. 2020Úvod