Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Zasnúbení na Vianoce

4. 22.december 1/3

Zasnúbení na Vianoce
Vložené: Jimmi - 12.12. 2020 Téma: Zasnúbení na Vianoce
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

4. 22.december 1/3

Keď sa Hermiona prebudí, trošku ju prekvapí, že je sama. Draco nikde v spálni nie je a nie je ani v kúpeľni. Včera bez nej odmietol opustiť izbu, pretože nechcel byť s jej rodinou sám, napriek tomu, že sa mu nikdy nechcelo byť veľmi v jej blízkosti. Najprv ju to znepokojilo, odišiel? Mohol odísť uprostred noci; mohol sa odmiestniť rovno domov a nechať ju tu samu, aby vysvetlila rodičom, prečo je preč. Čo im povie? Pravdu? Možno by ju mohla prispôsobiť ešte viac a povedať im, že ho zavolali do práce a nemohol povedať nie - má to byť predsa doktor, však?

Všetkým jej obavám je koniec, keď zbadá jeho kufor stále na zemi vedľa skrine. Vydýchne úľavou, že sa nemusí pokúšať o ďalšiu lož. Rozhodne sa, že je pravdepodobne v pohode.

O chvíľu neskôr, potom čo vylezie z postele, roztiahne závesy, aby vpustila dnu trochu prirodzeného svetla a prezlečie sa v kúpeľni - len pre istotu, keby sa presne v tejto chvíli Draco rozhodol vrátiť. Zíde dole schodmi, kde nájde Caroline samu v kuchyni.

“Bré ráno,” zašvitorí jej sesternica.

“Dobré ráno,” zdvorilo odpovedá Hermiona. “Kde sú všetci?” spýta sa, keď si začne pripravovať dva krajce chleba s arašidovým maslom.

“Tí starší šli do mesta po potraviny a zásoby a tak,” odpovedá Caroline. “Mama je vydesená, že nám dôjde jedlo.”

Ako na zavolanie vojde zadnými dverami dnu Draco, ktorého nasleduje Tyler. Obaja majú bundy a sú pokrytí snehom. “Umieram hladom,” oznámi Tyler.

Caroline sa zachichoce. “A mohla by mať pravdu,” dodá, keď ponúkne priateľovi tanier, ktorý mu pripravila.

Draco sa postaví za Hermionu, nazerá jej cez plece. “A ja mám tanier kde?” doberá si ju.

“Práve som zišla dole. Čo ste robili?”

“Odhadzovali sme sneh.”

Hermiona si odfrkne. “Odhadzovali? Lopatou? Aj ty? Odkedy ty vieš, ako sa odhadzuje sneh?”

“Hej, ja viem odhadzovať,” bráni sa. “Len neodhadzujem veľmi často, pretože nemusím.”

Pretočí očami. Len čo rovnomerne donatiera jeden krajec arašidovým maslom, uchmatne jej ho z taniera.

“Hej!” protestuje.

“Vďaka, láska,” žmurkne.

“Ty - to nie je fér! Nemôžeš mi kradnúť jedlo!”

“Myslím, že som to práve urobil,” drzo zahlási.

Chce sa hádať ešte ďalej, ale všimne si, že ich Caroline s Tylerom pozorujú. Namiesto toho ho len mlčky pleskne po pleci a ignoruje jeho úškrn.

“Takže s Tylerom sme sa bavili, že by sme sa poobede mohli ísť lyžovať,” hovorí Caroline, keď zmení tému. “Chcete ísť aj vy?”

Hermiona pozrie na Draca, ktorý ľahostajne pokrčí plecami. Ona, na druhej strane, váha.

“Ja... ja neviem...”

“Oj, ale no tak! Prečo nie?” zakňučí Caroline.

“Vieš, že v tom nie som príliš dobrá.”

Jej sesternica sa oduje.

“Ja neviem, myslím, že by sme mali ísť,” uvoľnene prehodí Draco.

Švihne k nemu pohľadom, obočie zdvihnuté.

“Večne hovoríš o tom, ako veľmi máš rada sneh. Mali by sme ísť von a užiť si ho.”

Zazrie na neho, ale postará sa, aby ju ani Caroline, ani Tyler nevideli. Samozrejme, že využije proti nej niečo, čo mu kedysi povedala uprostred jednej z ich mnohých hádok.

“Ja som v tom poriadne dobrý, takže nemaj obavy,” hovorí, znie ako sladký, dokonalý partner, ktorým nie je.

“Nedovolím, aby si rachla na zadok.”

Neverí mu ani slovo, ale radšej než aby vyzerala ako idiot, súhlasí, že pôjdu.

X

V okamihu, ako si zapne lyže, oľutuje, že súhlasila s tým, že sa pripoja k Tylerovi a Caroline na kopci. Iste, je na súkromnom pozemku a nie je ani taký veľký a áno, má rada sneh, ale stále má pocit, že má v žalúdku skalu. V malej búde na vrchu kopca sa postaví a pozrie sa na Draca, ktorý ju pri východe s očakávaním sleduje. Vďakabohu, že Caroline a Tyler už šli dopredu.

“Pripravená?” spýta sa jej Draco.

“Nie. Vážne si taký dobrý?” spýta sa, prekľaje sa, že znie ako malé, vystrašené dieťa. Hlavne pred ním.

Odfrkne si. “Samozrejme, že nie. Nikdy predtým som ešte nelyžoval.”

“Čo...” začne, ústa sa jej otvoria v bezradnom tvare 'O'. “Ty... prečo si povedal, že si dobrý?”

Pokrčí ledabolo plecami, otvorí bránku von, aby mohla vyjsť. “Snažím sa ohromiť tvoju sesternicu, nepamätáš? Okrem toho, len preto, že v tom nie som dobrý, neznamená to, že nedokážem predstierať, že som.”

Prižmúri pohľad, založí si ruky v bok. “Používaš mágiu.”

“Len malé kúzlo...”

“Tak aj ja ho chcem použiť.”

“Nemôžeš.”

“Prečo nie?”

“Pretože si im už povedala, že ti to nejde, takže v tom nemôžeš byť magicky dobrá,” vraví očividné. A potom si uvedomí voľbu svojich slov a dodá: “Tak povediac.”

“Dopekla,” zamrmle.

Uškrnie sa.

“To z tohto dôvodu si nebola v Slizoline - nie si dosť prefíkaná.”

Otvorí ústa, aby protestovala, ale hlas Caroline ju preruší, keď sa objaví za Dracom s jej vlastným priateľom v závese. “Už ste vy dvaja skončili s flirtovaním? Tamto sa už začína topiť sneh,” žartuje.

Draco sa zasmeje, povie jej, že tento bol 'dobrý', keď nakloní hlavu, aby naznačil Hermione, že má ísť dopredu. Zamračí sa, posúva sa smerom k nim.

“Pripravená zažiariť, milá Grangerová?” zamrmle jej do ucha, keď sa vedľa neho zakníše.

“Neznášam ťa,” odmrmle späť.

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 4. 22.december 1/3 Od: Jacomo - 13.12. 2020
No nevím, mít takovou příbuznou, jako je Caroline, asi trávím Vánoce někde na Havaji, prostě co nejdál od ní. Buďto je to hrozná potvora, která jede po všem, co má kalhoty, nebo si něco kompenzuje - má z Hermiony komplex a chce ji neustále něčím trumfnout? Nepředhazoval jí náhodou někdo z rodiny, jak je Hermiona dokonalá, když studuje na "prestižní" škole, je premiantka, pracuje na ministerstvu a nevím co ještě? A nebo je to úplněě jinak. Caroline to myslí dobře, ale Hermiona si to všechno přebírá jako útok. No a my dostáváme Hermionin pohled na věc, tak vnímáme Caroline negativně. Asi si budu muset počkat na další střípky, abych odhalila, jak to je. Těším se na to - díky, Jimmi,

Re: 4. 22.december 1/3 Od: Jimmi - 12.12. 2020
Ďakujem všetkým za komentáre, som rada, že sa poviedka páči...

Re: 4. 22.december 1/3 Od: luisakralickova - 12.12. 2020
Jáj, proč mám dojem, že Hermiona a sport nejdou dohromady. Zatím jsem četla o jejím poměru k famfrpálu - veskrze záporný a bruslení - zásadně kladný. Ale lyže? To je novinka. Jsem zvědavá, ale předpokládám veselý průběh;) Díky za překlad.

Re: 4. 22.december 1/3 Od: solace - 12.12. 2020
Hm, používať mágiu pri lyžovaní? Ako to, že na to Hermiona doposiaľ neprišla? Tá má predsa všetky kúzla v malíčku. No uvidíme, ako to s ňou dopadne. Mám taký pocit, že asi nezažiari. Vďaka za ďalšiu kapitolu, Jimmi.

Re: 4. 22.december 1/3 Od: margareta - 12.12. 2020
Udělala bych přesně to, co radí denice! Horký punč, lehátko s dekou, a hlasitá kritika lyžujících. Draco podvádí až hrůza, bídák! Ale chtěla bych ho vidět, kdyby náhle musel ,,léčit" Hermioně vyvrtnutý kotník nebo nedej Merlin zlomenou končetinu!! A bez proutku, jako vystudovaný doktor. Asi by začal tvrdit, že je gynekolog, co? Mám taky dojem, že když Caroline navrhla to lyžování, měla hlavně v plánu sebe zviditelnit a Hermionu zesměšnit, potvora příbuzná! Draco by si nejspíš měl dát pozor, aby nebyl příliš dokonalý k vlastní škodě! Děkuji, Jimmi! Krásně se to čte a krásně to baví!!

Re: 4. 22.december 1/3 Od: Lupina - 12.12. 2020
Tak ta Caroline, to je fakt darecek. Jeste ze je Draco tak prefikany. Diky, Jimmi.

Re: 4. 22.december 1/3 Od: kakostka - 12.12. 2020
Draco všeuměl... na lyžích jak doma, žertuje, vtipkuje, získává plusové body a k tomu Caroline, osina v zadku... to je fakt příbuzná jak za trest. Jimmi, děkuju za překlad.

Re: 4. 22.december 1/3 Od: denice - 12.12. 2020
Draco je pravý zmijozel - prostě se rozhodl, že si to užije :-) A že si sem tam pomůže nějakým kouzlem? Vždyť to není zakázané. Na Hermionině místě bych se uvelebila na lehátku před místní hospůdkou a s hrnkem pěkně horkého punče sledovala lyžující - ideálně strávený den na sněhu... Caroline musí Hermionu pořád sledovat a komentovat, člověk by řekl, že nemá svůj vlastní život, když ho pořád musí organizovat těm druhým. Díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )31.12. 20209. 31.december
LoveBugOC: ( Jimmi )26.12. 20208. 26.december
LoveBugOC: ( Jimmi )25.12. 20207. 25. december
LoveBugOC: ( Jimmi )21.12. 20206. 24. december 2/2
LoveBugOC: ( Jimmi )19.12. 20206. 24. december 1/2
LoveBugOC: ( Jimmi )18.12. 20205. 23 december 2/2
LoveBugOC: ( Jimmi )17.12. 20205. 23 december 1/2
LoveBugOC: ( Jimmi )15.12. 20204. 22.december 3/3
LoveBugOC: ( Jimmi )14.12. 20204. 22.december 2/3
LoveBugOC: ( Jimmi )12.12. 20204. 22.december 1/3
LoveBugOC: ( Jimmi )08.12. 20203. 21.december
LoveBugOC: ( Jimmi )05.12. 20202. 20.december
LoveBugOC: ( Jimmi )03.12. 20201. Prológ 2/2
LoveBugOC: ( Jimmi )01.12. 20201. Prológ 1/2
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )30.11. 2020Úvod