Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Morgany

Stretnutia

Preklady jednorazoviek od Morgany
Vložené: Jimmi - 27.11. 2020 Téma: Preklady jednorazoviek od Morgany
Morgana nám napísal:

Stretnutia

 

Autor: sangi

Stav žiadosti: odsúhlasená

Originál: https://archiveofourown.org/works/3384740

Preklad: Morgana

 

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí: pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto konkrétnej poviedke vlastní sangi.

 

Slová prekladateľa: Prichádzam opäť s krátkou poviedkou a ako už napovedá názov, bude sa jednať o zápisy – útržky niekoľkých stretnutí medzi Dracom a Hermionou, ktoré siahajú od ich študentských čias na Rokforte až po (nekanonický) koniec vojny. Hádam Vás to poteší. 

 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

I.

Vzdychla si, masírujúc si spánky na zmiernenie svojho podráždenia. Bolo dosť neskoro a ona sedela v knižnici a snažila sa na poslednú chvíľu podokončovať pár vecí na svojej eseji z Elixírov. Viem, prekvapujúce, že by Hermiona Grangerová niečo robila na poslednú chvíľu. No stávalo sa to aj jej. Začala si práve baliť veci do tašky, keď za sebou začula zimomrivý hlas.

„Grangerová,“ oslovil ju Malfoy s úškrnom. Ako sa otáčala a zbadala ho, potlačila nutkanie poriadne si vzdychnúť. „Nikdy by som nepovedal, že si z tých, čo ponocujú. Skôr sa mi zdáš ako ten typ, čo chodí spať so sliepkami,“ odvetil, zdvihol obočie a bezočivo sa uškrnul.

Pozbierala si posledné knihy a materiály a obrátila sa na odchod. „Nestaraj sa, Malfoy.“

Rázne ju schytil za ruku a rýchlo otočil. „Neskončili sme, Grangerová.“

Vytrhla sa mu zo zovretia a odvrkla: „Zvykaj si.“

II.

Vychádzala práve spoza plenty obklopujúcej osamotenú posteľ na ošetrovni s knihami pevne v náručí. Jej nohy sa na podlahe pohybovali s ľahkým ťapkaním a niekto mal to šťastie, že ho započul.

„Grangerová,“ ozval sa opäť známy zimomrivý hlas, avšak oveľa tichšie než ten prvý krát.

„Malfoy, nehovor tak nahlas,“ sykla naňho a poobzerala sa navôkol po známkach ďalších ľudí. Nikto. Bola tu s ním sama. „Čo tu robíš?“

Ukázal smerom k rozložitým telám svojich kamarátov. „A ty?“ jedovito odvrkol.

„Bola som pozrieť Ginny,“ krotko odvetila. Cítila sa trocha previnilo, že to kvôli nim tu bol Malfoy tak neskoro.

„Za jedným z nich - Weasleyovcov? Ako inak.“ Ticho sa uškrnul.

Hermiona bola pripravená niečo mu na to odvetiť, keď v tom do miestnosti vkročila madam Pomfreyová a začala sa medzi nimi rozhliadať.

Hermiona odstúpila a rázne vykročila z ošetrovne, zanechávajúc za sebou dvoch veľmi zmätených ľudí.

III.

Ak by sa mala z nejakého zvláštneho dôvodu, iného než z vyvstanej povinnosti, vracať v čase, tak by to bolo určite preto, aby dostala príležitosť zmeniť práve toto.

„Nie, pán Malfoy, slečna Grangerová, moje rozhodnutie je konečné.“

Malfoy gánil na Snapa a Hermiona vyzerala, že sa čochvíľa rozplače. Otočila sa, prešla k svojmu stolu, zozbierala veci a namierila si to ku dverám. Zastavila ju však – ako predtým – ruka, ktorá sa po nej načiahla.

„Zdá sa, že sme nútení spolupracovať, Grangerová,“ povedal a zaškeril sa.

Zvraštila tvár, ale nedala sa vyprovokovať. „Strč sa, Malfoy.“

IV.

Zhodou okolností vychádzali z Veľkej siene ako poslední oni dvaja. Najprv si ani nevšimla, že doňho narazila, no potom vzhliadla a našla jeho neúprosný pohľad. Odvrátila zrak z jeho strieborných očí a obrátila sa na odchod. Zastavila ju však - ako niekoľko krát predtým - jeho ruka.

„Ak si dobre spomínam, Grangerová, posledných pár krát, čo sme sa stretli, si ma odpísala s tým, aby som sa do teba nestaral, strčil sa a odkráčala si odo mňa.“ S tým k nej obrátil pohľad. „V dvoch z troch týchto situácií,“ mimovoľne doplnil.

„Čo tým sleduješ, Malfoy?“

„Len som rozmýšľal,“ opatrne začal, „že odteraz by sme mohli končiť veci inak.“

„A ako presne?“ spýtala sa.

„Takto.“ Postrčil ju k stene a privinul si ju bližšie k sebe, jednu ruku jej dal dole na chrbát a druhú nechal položenú na jej paži. Dotkol sa svojimi perami tých jej a zatvoril oči.

Neodstrčila ho od seba.

V.

Sedela pri jazere a upierala oči k nádhernému mesiacu vysoko na oblohe, kompletne si vedomá toho, že bolo neskoro a ona už dávno nemala byť takto vonku. Zľahka si povzdychla a ľahla si do trávy briežku, na ktorom sa nachádzala. Zo zachmúrenej nočnej oblohy začal padať dážď a Hermiona sa zachvela.

Keď sa smerom z lesa ozval praskot vetvičiek, ustrnula, no ako započula známy hlas, trocha sa uvoľnila.

„Znova sa stretávame, Grangerová.“

Pozrel sa na jej chvejúcu sa premoknutú postavu a jeho mechanický úškrn trocha zjemnel. Prisadol si ku nej (veľmi blízko, poznamenala si pre seba). Vzhliadla k nemu s otázkou v očiach a on pokrčil plecia a povedal, že vyzerá, že jej je zima. Túžobne sa naňho zahľadela a na jej momentálne zdesenie zistila, že si to všimol. Naklonil sa mierne ku nej a ona spravila posledný krok a spojila ich pery.

A potom sa váľali a váľali dole po briežku.

Keď sa dostali na úpätie, vôbec si to nevšimla. Pootvorila mu ústa na dôkaz a oddala sa mu.

VI.

Ležala vo svojej chladnej posteli a bola úplne sama. Každú chvíľu sa prehadzovala zo strany na stranu a nevedela si nájsť jedinú zdanlivo pohodlnú pozíciu, v ktorej by vedela zaspať. Myseľ jej pracovala na plné obrátky; nemohla striasť obavy, že sa už nevráti.

Keď začula tlmený zvuk jeho topánok pohybujúcich sa po drevenej podlahe, zhodila zo seba prikrývku a utekala ku dverám. Otvorila ich a našla jedného Draca Malfoya s rukou vo vzduchu, pripraveného zaklopať na dovtedy zavreté dvere. Objala ho a do nosa jej udrela jeho jedinečná vôňa miešajúca sa s vôňou jej slaných sĺz.

„Ach, si v poriadku?“ spýtala sa ho, prechádzajúc očami po jeho tele.

Zasmial sa a zaviedol ju naspäť do postele. „Samozrejme,“ odvetil jej.

VII.

Spúšť, ktorá ich obklopovala, bola pozostatkom sídla Fénixovho rádu, avšak nič nebolo stratené zbytočne. Ten-koho-netreba-menovať už viac nebol a všetko sa skončilo. V tom okamihu tam stáli len oni dvaja a ich pohľady sa stretli naprieč miestnosťou.

Pár sekúnd na to ju už držal v náručí a šepkal jej do ucha sladké maličkosti. Odklonila sa od neho, aby ju počul povedať mu: „Harry to vie.“

Jeho to už ale netrápilo. „To je v poriadku. Všetko je v poriadku. Všetko je v poriadku.“

Pousmiala sa na neho a nežne priložila svoj nos k jeho nosu. „Ľúbim ťa.“

„Aj ja ťa ľúbim.“

Zaborila si tvár do jeho vlasov a on pokračoval v šepkaní sladkých maličkostí do jej ucha.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Stretnutia Od: zuzule - 30.11. 2020
Aj, krasa, miluju takova stastne konce. Dekuju!
Re: Stretnutia Od: Morgana - 30.11. 2020
musím povedať, že aj ja som skôr za šťastné konce :)

Re: Stretnutia Od: kakostka - 28.11. 2020
Margareta má pravdu, takových pralinek, čiště z tmavé čokolády, bych slupla krabici a ještě loudila... krásně přeložené. Děkuju
Re: Stretnutia Od: Morgana - 28.11. 2020
Ďakujem, pralinky už radšej nejem, to by dopadlo katastrofálne. Dobrú poviedku, to si dám kedykoľvek, tá sa na mne neukáže :D

Re: Stretnutia Od: denice - 28.11. 2020
Moc poutavě napsaná mozaika pocitů, děkuji.
Re: Stretnutia Od: Morgana - 28.11. 2020
Tá mozaika vyzerá náhodne, ale každé jedno stretnutie niečo pohlo

Re: Stretnutia Od: Lupina - 28.11. 2020
Krásná romantika tak akorát po sobotním obědě. Zahřála mě u srdce. Děkuji, Morgano.
Re: Stretnutia Od: Morgana - 28.11. 2020
ja ďakujem za krásne slová :)

Re: Stretnutia Od: Gift - 28.11. 2020
To byla velmi klasicka a mozna prave proto/presto (? :-)) velmi hezka jednorazovka. Dobrych koncu neni nikdy dost. Dekuji!
Re: Stretnutia Od: Morgana - 28.11. 2020
Presne, autorka to pojala celkom realisticky

Re: Stretnutia Od: Jacomo - 28.11. 2020
Hezké střípky, za kterými se schovává strašně moc. Přeju jim to štěstí. A moc děkuju za překlad, Morgano!
Re: Stretnutia Od: Morgana - 28.11. 2020
Bola to strastiplná cesta, ale zvládli to. Spolu.

Re: Stretnutia Od: sisi - 27.11. 2020
Děkuji, tohle byla velmi milá povídka, taková mě vždycky potěší.
Re: Stretnutia Od: Morgana - 28.11. 2020
Som rada, ďakujem :)

Re: Stretnutia Od: luisakralickova - 27.11. 2020
Mňam, slaďoučká mňamka, díky za přeložení;)
Re: Stretnutia Od: Morgana - 28.11. 2020
tak to ani nečítaj, diabetes nie je sranda :D
Re: Stretnutia Od: luisakralickova - 28.11. 2020
Naopak, dám si dvakrát. To jsou ty výhody magie:)

Re: Stretnutia Od: margareta - 27.11. 2020
Povídka jako hořká čokoláda, plněná lesními jahodami. Mňam! Takových bych na posezení spráskala klidně i lavór! Mockrát děkuji, morgano!
Re: Stretnutia Od: Morgana - 27.11. 2020
Jój, ďakujem, veľmi si ma potešila :)

Prehľad článkov k tejto téme:

ideal_girl: ( Morgana )30.01. 2021Čo môže byť
yourebrilliant: ( Morgana )23.12. 2020Na sklonku Vianoc
MiHnn: ( Jimmi )11.12. 2020Vianoce s rodinou Grangerovcov
Breezy_Bee: ( morgana )10.12. 2020Neškodný
emeraldoni: ( Morgana )07.12. 2020Otázka jednej mačky
sangi: ( Morgana )27.11. 2020Stretnutia
cutemara: ( Morgana )23.11. 2020Čože? Ako? Kedy?
provocative envy: ( Morgana )06.11. 2020Zranenie hornej časti tela
Day Met the Night: ( Morgana )06.06. 2013Prebuď moju dušu
Strega Brava: ( Morgana )26.05. 2013Strieborné lokne vedľa medovo-hnedých
Firelily10: ( Morgana )14.02. 2013Zachránená
Unwritten Whispers: ( Morgana )27.01. 2013Na dne najspodnejšieho šuplíka
Aegisshi: ( Morgana )21.01. 2013Víťazné hry
balletlover: ( Morgana )24.04. 2012Svedok
balletlover: ( Morgana )15.04. 2012Tanec