Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

HPKIZI restart

Info k Adventu 2020

HPKIZI restart
Vložené: Jimmi - 27.11. 2020 Téma: HPKIZI restart
Jimmi nám napísal:

 


 Toto mala byť pôvodne informácia k adventom, ale tú už ste dostali skôr, takže som sa ju rozhodla použiť na niečo iné :)


Nič dôležité, len pár faktov. Nemusíte sa kvôli tomu registrovať.



Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 


História Adventov na hpkizi.sk

 

  1. prvý advent s 24 príspevkami boli Drarry Drabbles Vianoce 2009 od Rapidez, ktorá v tom pokračuje aj v roku 2010
  2. prvý trojkalendár vzniká v roku 2011 a je to Dramione, Drarry a Snamione, tu sa začína písať história adventných kalendárov na kiži. 
  3. prvý adventový bonus je už pri Drarry advente 2011 (24 okienok nestačilo)
  4. prvý profesionálne vyzerajúci advent je Snamione advent 2011, odvtedy sa solace stala naším dvorným grafikom
  5. mix advent alebo všehochuť advent nahradzuje Drarry advent prvý raz v roku 2013
  6. prvý veľký spoločný preklad do Adventu je Dramione 2013, ktorý sprevádzalo veľké škrípanie zubami. Išlo ho o hrozitánsky dlhú kapitolovku, ktorá nás naozaj stála veľa síl a to úsilie nebolo ocenené. Jednoducho nesprávny čas.
  7. Zlatý fond (výber toho najlepšieho z predchádzajúcich adventov) sa objavuje v 2016 a pokračuje v roku 2017
  8. v rokoch 2018 - 2019 je už len jeden adventný kalendár pre všetko



Suma sumárom, v rokoch 2011-2019 sme vytvorili a zaplnili 23 adventov (3x7 + 2) a tie najlepšie kúsky sa v nich objavili dokonca 2x. 


Tento rok tradícia adventných kalendárov končí a rozlúčka by naozaj mala byť viditeľná

 


Pár údajov zo zákulisia prípravy:


* 4.11.2020 to mám premyslené a otestované na fiktívnych údajoch

* 10.11.2020 mám 4 okienka

* 18.11.2020 mám stále 4 okienka, ale poobedňajšiu vianočnú poviedku dokončenú a zaplánovanú, takže niečo určite bude. Autorka opäť nesklamala a potešila dušičku až tak, že k tomu dostanete aj pdfko. Totálne prepadám Tranzitu, takže všetko ostatné musí počkať. 

* 20.11.2020 mám 12 okienok, takže polovicu adventu 

* 22.11.2020 padne definitívne rozhodnutie, že svetielka budú len na podwebe /fanfiction/. Na tomto podwebe pribudol do horného menu link na Najnovšie články. Odporúčam preskúmať. Je to možnosť ako sa dostať k prekladom, ak sú problémy s úvodkou. 

* 25.11.2020 mám stále 12 okienok, ale dostanete nové riešenie na Hľadám poviedku, ktoré by malo byť prehľadnejšie. Hlavná advetná poviedka je stále s otáznikom (hviezdičkami), takže bez záruky. 


Tým asi končím zo Zápiskami a idem to sem nahodiť.


Časový plán:


 29.11. je voľný deň po dokončení poviedky


30.11. o 22.00 by sa mal spustiť Advent. Prvé okienko by sa malo otočiť o polnoci, takže na tie hodiny medzi tým... máte vedieť čítať medzi riadkami, drobečky som vám nechala, inak skončíte v Šikmej uličke.  Shoutbox vám nepomôže. Ani ostatné prekladateľky, pretože sa mi to podarilo utajiť. Okrem piatich minút, čo som preklepla mesiac, ale to si nikto určite nevšimol. Ak sa čokoľvek pokazí, budem riešiť za pochodu. Tak dobré nervy :)


31.12. o 24.00 by mal Advent končiť, pokračujeme normálne.  

















Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Info k Adventu 2020 Od: Jacomo - 29.11. 2020
Jimmi, ty jsi kouzelnice par excellence, takže určitě budu potřebovat kouzelnou hůlku, abych to všechno objevila :-) Ale neskutečně se na to těším!

Re: Info k Adventu 2020 Od: kakostka - 28.11. 2020
Bože, létající čarodějnice.... na to se nedá zapomenout...... sjížděla jsem se tím hodiny:-))) a sněžení bylo jeeeeeeee. A žárovičky, ty bys nám mola zapínat i na výročí kizi jako bonus:-))) děkuju za tohle dokonalé resumé, stálo to za to. Vzpomínám si, jak jsem byla první advent zaskočená, protože jsem chtěla pokračování rozpřekládaného a čekat měsíc se mi nechtělooooooooo. O jak nepokorné, že? Děkuji za každý kousek, co dostanem letos do tlapky a snad se mi podaří najít žárovičky, protože link na fanfiction nevidím. Ač je to tu tak přehledné, tak trpím sněžnou slepotou:-(
Re: Info k Adventu 2020 Od: Jimmi - 29.11. 2020
Asi prvá čo sa priznala: https://hpkizi.sk/fanfiction/ a hore by si mala vidieť Najnovšie články. Nie je to úvodka, ale podobá sa to. Nezabudni, dramionka chodí poobede ako tradične LoveOcBug... Čo pôjde o polnoci ani sama netuším, utajili to aj predo mnou... (teda musela by som liezť do adminu a pokaziť si prekvapenie nechcem, čakáreň je bloknutá aj pre mňa ako normálneho užívateľa) Inak premýšľam, čo spravia ľudia, čo sa neregistrovali a toto si neprečítali.
Re: Info k Adventu 2020 Od: kakostka - 29.11. 2020
Jimmi, takže neregistrovaní neuvidí nic? DĚKUJU ZA NAVIGACI, kdybys nedala link, tak fakt nevím kam kliknout, já to do ted nikde nevidím... rovnou si to ukládám, abych věděla, kam brousit. Mám za sebou 5 střelnic na žárovičky a jdu něco dělat. děkuju
Re: Info k Adventu 2020 Od: Jimmi - 29.11. 2020
Uvidia to isté čo registrovaní, ale napríklad neuvidia túto nápovedu, alebo to čo je popísané o advente, pretože hpkizi restart je prístupný len registrovaným. Nemyslela som tých, čo sa neprihlásia ale už si prečítali, že čo sa deje. Ale tých, čo tu nemajú vôbec účet. Doteraz sa mohli spýtať v shoutboxe, že čo sa deje, hm, to sa im už asi nepodarí... a facebooku sa cez Vianoce snažím vyhýbať :) A na fanfiction sa dá prihlásiť, len keď máš účet na kiži. Teoreticky by to malo ísť, ale uvedomila som si, že môžu mať problém príliš neskoro... mesiac vydržia. Vieš, o tvoje komentáre by som fakt nechcela prísť... a ja som sa do tej poviedky zamilovala, taká blbosť, ale... proste vianočná romantika.
Re: Info k Adventu 2020 Od: kakostka - 30.11. 2020
Jimmi, děkuju za vysvětlení. Jak nekliknout na info o adventu:-)) to bych nevěděla na co se těšit, stejně tak se třepu i na otevření okénka o překladatelkách. To je můj advent... Jednou by se tu mohl objevit vysvětlující text o sekci fanfiction. Jak se to tu celé zprofesionalizovalo, tak občas tápu. jsem nadšený návštěvník a uživatel, neznám zákulisí a tak jestli se to někdy už vysvětlovalo někde na foru, pardon. Jak jsem psala, nenapadlo by mne psát za lomítko, ani bych nevěděla, že to tu je. O to víc si cením tvé ochoty vysvětlil i nám neználkům...

Re: Info k Adventu 2020 Od: sisi - 27.11. 2020
Vidím za tím vším obrovský kus práce a nadšení, tohle pole je hodně orané a oseté. Moc se těším na každou adventní povídku, děkuji za čas a sílu, kterou stránkám dáváte, lidičky, lide kouzelný.

Re: Info k Adventu 2020 Od: luisakralickova - 27.11. 2020
Tak ještě nějaký obraceč času, aby byl. Těším se na klídek a počteníčko...

Re: Info k Adventu 2020 Od: Morgana - 27.11. 2020
som v príjemnom vzrušenom očakávaní. ešte som tu žiadny "extra" advent nezažila (extra v zmysle svetielka alebo iné čačky). som zvedavá, čo si (ste) si vymyslela(i). vďaka za všetko.
Re: Info k Adventu 2020 Od: Jimmi - 27.11. 2020
Ani snežiaci Rokfort? Alebo ten s ohňostrojom? - ten z Na vlásku - už ani neviem, kedy sme ho mali (pri akej príležitosti) . Ani lietajúce čarodejnice? No v porovnaní s minulými rokmi bude tento obyčajnejší, ale iný.
Re: Info k Adventu 2020 Od: Morgana - 27.11. 2020
Absolútne nič z toho. O to viac sa budem teraz tešiť.

Re: Info k Adventu 2020 Od: denice - 27.11. 2020
Těším se, těším - na všechna báječná adventní překvapení. A když něco nenajdu, jsem si jistá, že v tom nebudu sama ;-) Díky.

Re: Info k Adventu 2020 Od: denice - 27.11. 2020
Těším se, těším - na všechna báječná adventní překvapení. A když něco nenajdu, jsem si jistá, že v tom nebudu sama ;-) Díky.