Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Becoming Mrs Malfoy

27. kapitola

Becoming Mrs Malfoy
Vložené: Jimmi - 23.11. 2020 Téma: Becoming Mrs Malfoy
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

27. kapitola Epilóg

 

Hermiona odpleskla Harryho ruku, keď si znova naprával kravatu a pretočila oči na Rona, ktorý stál vedľa nich.

"Harry, prestaň s tým!" zasyčala. "Je to dokonalé a ty to pokazíš, keď v tom budeš pokračovať."

"Nemôžem si pomôcť," sťažoval sa. "Je to príliš stiahnuté."

"Len si nervózny, takže sa prestaň ošívať a len si pamätaj, aká skvelá Dafné je a aké máš šťastie, že si ju dnes berieš."

Harry sa otočil, aby zistil, že všetci na nich troch zízajú. "Toto je hrozné," zastonal. "Kiežby sme radšej spolu ušli."

"Vzchop sa, kamarát," zašepkal Ron. "Dafné si zaslúži všetku tú nádheru a ceremónie, čo chce. Napokon, roky sa musela vysporiadať s tým, že si ju tajil."

"Okrem toho, keby si utiekol teraz, potom by sme s Ronom boli najhoršími družbami na svete."

Hermiona sa zachichotala, keď si spomenula, ako šokovaní boli ľudia, keď Harry oznámil, že chce, aby jeho družbami boli Ron s Hermionou. Väčšina staršej generácie očakávala, že bude na Dafninej strane, ale hoci mala Dafné rada, bolo by to čudné, keby nestála pri Harryho boku. S Ronom vždy boli vedľa neho počas dôležitých častí jeho života a jeho svadba nebola výnimkou. Takže ignorovali tradície a Hermiona s Ronom boli oficiálne jeho družbami.

Harry s Dafné mali pôvodne pripravenú svadbu na jar kvôli časovým obmedzeniam tej kliatby, ale keď bola kliatba zrušená, zmenili dátum, a dnes bol nádherný júlový deň pri Čiernom jazere na Rokforte. Minerva bola poctená, keď ju Harry s Dafné poprosili, aby sa tam mohli vziať. Bol to Harryho prvý skutočný domov a kliatba, ktorá nad ním visela, bola katalyzátorom v tom, že svoj vzťah zverejnili. Rokfortské pozemky boli tiež dosť veľké, aby sa tam zmestili všetci hostia, ktorých pozvali na svadbu Harryho Pottera.

Začala hudba a hostia prestali mrmlať, keď očakávali, že sa objaví nevesta. Hermiona sa znova rozosmiala, keď sa ozvali šokované zhíknutia, keď sa Draco niesol uličkou ako hlavná družička Dafné. Po šoku, ktorý spôsobila správa, že Hermiona bude Harryho družbom, sa rozhodli utajiť Dracovu úlohu. Bude zábavné, akí budú pobúrení svadobní hostia.

Dafné sa pokúsila zladiť Draca so svojimi družičkami, ale si absolútne odmietol obliecť si nejaké pastelové farby. Podarilo sa jej aspoň dosiahnuť, že mal viazanku rovnakej farby ako ostatné družičky.

Zvyšok svadobného pochodu prebehol hladko, keď Astória, mladšia sestra Dafné, Tracey a Pansy nasledovali za Dracom. Potom nastalo užasnuté ticho, keď sa objavila Dafné s jej otcom. Hermionine oči sa zaplnili slzami, keď zbadala, aká je prekrásna. Harrymu poklesla sánka, keď sledoval svoju nádhernú nevestu.

Obrad prebehol hladko, hoci Hermiona sa dotkla prútika v tej časti, keď sa mali vysloviť námietky voči tomuto spojeniu. Niežeby očakávala, že sa niekto ozve, ale nebol by to Harryho život, aby sa to obišlo bez drámy. Ale našťastie, nemusela nikoho prekliať a čoskoro Harryho s Dafné predstavili hosťom ako pána a pani Potterovu.

Keď kráčali naspäť uličkou, Hermiona ponúkla rameno Dracovi, aby sa na ňu zavesil. Karhavo sa na ňu pozrel a ponúkol jej namiesto toho svoju.

"Ja som ženíchov svedok," namietala.

"Nepokúšaj svoje šťastie. Okrem toho, je tu Cormac McLaggen a hltá ťa očami. Chcem sa uistiť, že si všimne tvoju ľavú ruku."

Hermiona pretočila očami. Kedy si všetci muži v jej živote uvedomia, že Cormac McLaggen nebol nič viac než len osina v jej zadku? Nikdy sa jej nepáčil a nikdy nebude. On bol ten, kto bol do nej stále zbláznený. Ale diabolsky sa uškrnula, keď sledovala, ako pohľad toho dotieravého strážcu Falmouthu dopadol na ten obrovský zásnubný prsteň na jej prstenníku.

Draco ju minulý mesiac požiadal o ruku. Narcissa na nich naliehala, aby svoj vzťah spravili viac oficiálnejším, ale oni trvali na tom, že musia vydržať šesť mesiacov. Potom si obaja uvedomili, aké je smiešne, aby sa nezasnúbili. Neboli už takí mladí, aby pravdepodobne oľutovali takéto rozhodnutie a poznali sa skrz naskrz. Takže sa zasnúbili, ale ešte neurčili termín svadby. Hovorili približne o budúcom lete a že sa očividne bude konať na manore, ale skôr mali pocit, že len naťahujú Narcissu s Rachel, ktoré boli neustále ako na ihlách a čakali na to oznámenie.

Svadobný večierok bol v plnom prúde, keď si Hermiona uvedomila, že sa Draco vyparil. Kde je? Tancovala s Blaisom, Billom a Theom, kým sa on rozprával s Pansy a Georgeom, ale odvtedy ho nevidela. Dala sa do pátrania po chýbajúcom snúbencovi, keď k nej prišla Ginny.

"Mám pre teba správu od Draca. Niečo o vzácnej knihe elixírov, na ktorú narazil v knižnici. Chce, aby si sa na ňu pozrela a potom sa pokúsila presvedčiť Minervu, aby mu ju predala."

Hermiona pretočila očami. Toto bol typický Draco. Mali si užívať svadbu a namiesto toho si prezeral rokfortskú knižnicu, aby zistil, či nedokáže získať nejaké vzácne zväzky. Veľmi pochybovala, že by Minerva chcela nejaké zo svojich predať.

Kráčala po chodbe ku knižnici a potom otvorila dvere dokorán.

"Draco?" zavolala, neschopná vidieť ho v tom matnom svetle.

Stočila sa dokola, keď sa dvere za ňou zavreli zamkýňacím kúzlom. Začula za sebou kroky a otočila sa, aby zbadala Draca, ako sa opiera o jednu z políc a  v jednej ruke krúti prútikom. Prebehla po ňom pohľadom a všimla si, že je oblečený v slizolinskej uniforme. Zmätene sa na neho pozrela a potom zhíkla, keď švihol prútikom a z ničoho nič bola oblečená v chrabromilskej.

Dokráčal k nej a prišpendlil ju o knihy.

"Napadlo mi, že by som ti mal poskytnúť príležitosť zrealizovať tú fantáziu, ktorú si mala o mne v knižnici," vydýchol jej do ucha, než sa vrhol na svoju obeť.

KONIEC.

 

PP. Trvalo to dlhšie, ako sa plánovalo, ale medzitým som prekladala iné veci. Splnený dávny dlh a ďalšia skvelá poviedka za nami.  S Rumaan sa nelúčime, ešte má jednu poviedku, ktorú mám v pláne preložiť, ale The Accidental Malfoy to nie je. 


Ďakujem všetkým za podporu a vaše úžasné komentáre. Mrzí ma, že som u tých posledných kapitol nestíhala odpovedať, ale asi je každému jasné prečo. 


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 10.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: ostruzinka - 10.01. 2024
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: 27. kapitola Od: vavrova44108 - 30.10. 2022
Velmi povedené a jednoduché čtení. Trochu mi ze začátku neseděla ta výbušnost a tvrdohlavost u Hermiony. A navíc, že by ona nepřečetla nějaký dopis, který jí někdo poslal????????? Změna jejich chování byla pěkně napsaná a pozvolná. Oba se postupně učili důvěře tomu druhému. Jsem ráda, že to takhle dopadlo. Ukončené s dobrým koncem a velkým prostorem pro vlastní představivost čtenáře.

Re: 27. kapitola Od: Gmajlcz - 19.10. 2022
Puvodne jsem nechtěla hodnotit tak vysoko, ale poté, co jsem napsala kousek vlastní FF jsem zjistila, jak těžké ve skutečnosti je nezaplest se do prilisneho vysvětlování a komplikovaných vět. Takže 5*, přestože metody racionality jsou pro mě pořád ještě o tři třídy nad tímhle.

Re: 27. kapitola Od: Neprihlásený - 19.07. 2021
Veľmi príjemné, oddychové a hlavne vtipné! Interakcie medzi chrabromilčamni a slizolinčanmi boli perfektné, Snape bol skvelý! Ako som už spomínala skôr, Hermiona úplne mimo charakter, ale kedže to bola podstata príbehu, tak to bolo OK. Draca ja mám osobne veľmi veľmi rada a čítala som aj jeho temnejšie verzie a páčili sa mi, ale toto bolo veľmi milé a také pohodové, dobre mi to padlo :). Ja som roky nechápala párovanie Draca a Hermiony, kým som neprečítala zopár ozaj dobrých dramione fanfiction, neboli všetky také pohodové ako táto, ale zmenilo mi to názor na nich ako pár. Draco sám o sebe je moja srdcovečka, ja by som najradšej prečítala celého Harryho Pottera z jeho uhla pohľadu, je to výborná postava! Vďaka za preklad! :)

Re: 27. kapitola Od: Tez - 15.03. 2021
Ahoj, tahle povídka mě neskutečně bavila, děkuji moc za překlad! Moc jsem si čtení užila! Bylo to milé, nápadité a vtipné, byť byla Hermiona že začátku hooodně na ránu =D. Líbil se mi ten pozvolný vývoj situace, četlo se to samo! =)

Re: 27. kapitola Od: Triana - 24.01. 2021
Dakujem za preklad. Najprv sim bola zmetená z toho aka bola Hermiona. Ukričana, udeptana, plná predsudkov ... Ale kto som aby som sudila postavu s traumou po vojne. Naopak páčili sa mi chalani ako tí vyrovnaní. Interakcie medzi slizolincanmi a chrabromilčanmi boli skvelé ???? Draco bok očarujúci aj keď bok blb ???? ale to je asi šarmom. Ďakujem za krasny pribeh ktory si nám sprostredkovala... Inak sa vždy zamýšľam čo nove príde k prekladu keďže tu je uz taká uctihodna zbierka... Ale ako vidim stále má ma čo prekvapit a zabaviť. ????

Re: 27. kapitola Od: ostruzinka - 26.11. 2020
Nádherná povídka jen škoda, že už skončila. Bylo to úžasné. Jsem zvědavá na další povídku. ????????????????????

Re: 27. kapitola Od: denice - 24.11. 2020
Ááách... krásný konec. Z nenávistné a zatrpklé Hermiony je bezvadná ženská, no není divu, Dracovu šarmu nejde dlouho odolávat :-) Krásný nápad byl udělat z Hermiony ženichova svědka a z Draca nevěstinu družičku. Tuhle povídku si budu pamatovat kvůli úžasnému kamarádství mezi - bývalými - zmijozely a nebelvíry. Vážně mi tu k sobě moc ladili a zvlášť v první polovině mě bavili snad víc, než ústřední pár. Díky.

Re: 27. kapitola Od: Lupina - 24.11. 2020
Zazvonil svatební zvonec a pohádky je konec. Jsem strašně moc ráda, že jsi přeložila tuto romantiku. Je přesně taková, co od těchto protisplínových povídek očekávám. Trocha kočkování, hodně vtipa a hlavně přátelství. Moc se mi líbilo zakončení ve formě svatby Harryho a Dafné. A netradiční družičky a družby. Děkuji, Jimmi. Byla to paráda.

Re: 27. kapitola Od: sisi - 24.11. 2020
Děkuji za pěkné ukončení kletby. Snad Bradavice přežijí další generaci studentů, snad se Draco udrží a svým žárem nespálí ty drahocenné svazky a tituly v knihovně. Mno, jo. Dopadlo to dobře, svatba na pozemcích byla určitě nádherná, ony ty ostrovní zvyky se ne vždy přímo kryjí s očekáváním. Byla bych si třeba myslela, že mít svatbu v podzemní kapli, kde nebude foukat vítr, nebo kam nebude pršet, kde je konstantní teplota, tisíce svící ozáří prostor i oltář, varhany budou tklivě lkát, že to víc odpovídá gotické nátuře kouzelníků, leč spletla jsem se. Je to lid přírody, vystaven živlům nekolísá, naopak, lépe prospívá. Děkuji.
Re: 27. kapitola Od: Jimmi - 24.11. 2020
Ďakujem krásne za tento aj všetky predchádzajúce komentáre. Možno to súvisí s prístenkom pod schodami, že Harry nemá rád stiesnené priestory. Ale u Draca s Hermionou takúto svatbu nepredpokladám. Uvidíme sa u vianočnej poviedky, dúfam, že nesklame...

Re: 27. kapitola Od: lenus - 24.11. 2020
Lepší koniec ako splnenie hermioninej tajnej fantázie si ani neviem predstaviť, diky jimmi za preklad a dracovi ďakujem, že ho to napadlo! :D skvele
Re: 27. kapitola Od: Jimmi - 24.11. 2020
Mne sa hlavne páči, že autorka už nechala na našej fantázii, ako tá fantázia bude vyzerať a mám dojem, že u nej je rating všeobecne v pohode. Škoda, že už nepíše. Ale posledná, Accidental Malfoy, mi už nesedela, rozťahaná a hlavne mimo Rokfortu, z reálneho sveta... takže tú prekladať nebudem. Díky moc

Re: 27. kapitola Od: kakostka - 24.11. 2020
Jo tak knihovna... a vzácné tisky... to bude Hermiona štastná jak blecha:-))) děkuju, líbí se mi, že se do toho Draco tak opřel... Harry a Dafne, přeju jim to, vlastně mi k němu pasujou všechny líp než Ginny. Děkuju za překlad, doufala jsem ve fajn konec a obdivuju tě za překlad začátku, protože Mione tu byla dloooouho za krávu.
Re: 27. kapitola Od: Jimmi - 24.11. 2020
Ja som to čítala už dávno, ale ako sa revidovalo We All Fall Down... tak som v záverečnej poznámke k prekladu našla svoj vlastný sľub, že toto preložím, pretože to čo sa mi v tej prvej zdalo ustrihnuté (interakcia chlapčenského Dua s Dracom a zmijozelmi) som našla v tejto a tomu neodolám. Nejak som Hermionu neriešila. Sranda je, že pri konci tejto rovnako sľubujem, že preložím Pokušenie slečny Potterovej... tak uvidíme, kedy sa k tomu dostanem, Asi ob rok, keď začnem s NextGen, ale u mňa jeden nikdy nevie... Ďakujem moc za všetky tvoje komentáre, bez nich by ma to asi tak dlho nebavilo :)

Re: 27. kapitola Od: Jacomo - 24.11. 2020
Tak nám nakonec zazněly svatební zvony, aby byl příběh úplný - a moc mě potěšilo, že zvonily pro jiný pár než pro ty dva trulíky, nad kterými jsem kroutila hlavou půlku povídky :-) Myslím, že zhmotnění Hermioniny sexuální fantazie je pro ně lepším koncem, zejména když víme, že i u nich dojde na cestu uličkou :-) Moc děkuju, Jimmi, za další úžasný překlad. Byla to parádní jízda.
Re: 27. kapitola Od: Jimmi - 24.11. 2020
Ďakujem krásne, normálne som sa musela zamyslieť, že o kom hovoríš :) Taká klasická dramionka, kde sa vlastne nič nerieši a všetci vieme ako to dopadne, ale relax to bol a pobavilo. Nebyť toho, že viem, koľko máš toho tiež naplánovaného, tak ťa na tú Miss Potterovú ukecám, ver mi :)

Re: 27. kapitola Od: margareta - 24.11. 2020
Jestli budou ti dva pořád tak pokoušet štěstí, může se stát, že z Rachel a Narcissy budou dřív babičky než tchyně. Krásná, milá a veselá povídka. Děkuji, jimmi!

Re: 27. kapitola Od: Gift - 24.11. 2020
Prestoze bych nenamitala nic proti tomu, kdyz by byl epilog pouze o svatbe, Malfoyuv napad tomu nasadil korunu! :-) Navic to krasne shrnulo atmosferu cele povidky. Moc a moc dekuji za tento uzasny preklad. Byl to muj nejoblibenejsi aktivni dramione preklad a ja se na nej vzdy nesmirne tesila. Nejen, ze to byl uzasne unik z reality, ale obsahoval vsechno, co mam na tomto zanru tak rada plus velike mnozstvi krasneho pratelstvi. Cetlo se to uplne samo, skoda, ze uz je konec.
Re: 27. kapitola Od: Jimmi - 24.11. 2020
No na budúci rok mi pôjdu tri nové dramionky. Každá iná, takže keď ti nejaká sadne podobne, napíš. Ak žiadna, tak kvôli tebe to Pokušenie slečny Potterovej preložím, nech ti autorka nechýba. Inak myslela som, že mne nebude, ale pri preklade Tranzitu sa jej musí čkať, ako neviem, čo by som radšej prekladala Rumaan alebo LoveBucOg... a prečo som si k tomu dala ešte tri dlhé dramionky od neznámych autorok? Fakt dúfam, že to nebola voľba vedľa ako ten Tranzit (tak on nie je vôbec zlý, skôr vo význame náročnosti prekladu) Ale čo by! Vianočnú budeš tiež milovať, uvidíš :) Ďakujem krásne

Re: 27. kapitola Od: zuzule - 24.11. 2020
Perfektni zakonceni! :D Moc dekuju!
Re: 27. kapitola Od: Jimmi - 24.11. 2020
Aj ja ďakujem

Re: 27. kapitola Od: luisakralickova - 23.11. 2020
Tak jsme si se svatebčany i svatbu užili, prima. Byl to rozdíl od Předstírání, pěkně si pozměnili čistokrevné tradice a pobavili sebe i nás. Prostě díky, Jimmi, zase jednou pěkné čtení.
Re: 27. kapitola Od: Jimmi - 24.11. 2020
A ja ďakujem za komentáre... nesedí mi, že to vyjde až keď už dávno robím na niečom inom, ale čo už...

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )23.11. 202027. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.11. 202026. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.11. 202025. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.11. 202024. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.11. 202023. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )23.10. 202022. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.10. 202021. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.10. 202020. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.10. 202019. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )30.09. 202018. kapitola 2/2
Rumaan: ( Jimmi )29.09. 202018. kapitola 1/2
Rumaan: ( Jimmi )25.09. 202017. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )22.09. 202016. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.09. 202015. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.09. 202014. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.09. 202013. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )28.07. 202012. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.05. 202011.kapitola
Rumaan: ( Jimmi )21.02. 202010. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )04.02. 20209. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.01. 20208. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.01. 20207. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.11. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )29.10. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.09. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.09. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.07. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.07. 2019 1.kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )02.07. 2019Úvod k poviedke