Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

HPKIZI restart

Pre všetkých, čo na tieto stránky chodia...

HPKIZI restart
Vložené: Jimmi - 22.10. 2020 Téma: HPKIZI restart
Jimmi nám napísal:

A je to tu...  nie, nie je to ešte advent...

 

Pre všetkých, čo na tieto stránky chodia...

Aby nabrali energiu

Aby zabudli na strasti reálneho života

Aby sa cítili súčasťou niečoho úžasného

Aby...


doplňte si čokoľvek, čo sa pre vás osobne hodí....

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

****



hpkizi.sk reštart



Dovoľujeme si vám týmto oznámiť už dnes (v eufórii nadšenia a plánov do budúcnosti), že za prevádzku týchto stránok je oficiálne zodpovedné obč. združenie hpkizi.sk

Dnes nám to totiž došlo čierne na bielom, aj keď dátum na pečiatke je 20.10.2020.

 


****


Inými slovami, dňa 20.10.2020 (ono je to dlhší proces, ale toto bude ten deň D) končí jedna éra hpkizi.sk a začína nová. Alebo ako už podľa názvu vidíte, ide o reštart, takže sa skôr vraciame na začiatok, ku koreňom...

Do konca októbra prestane fungovať starý hosting, čo sa nepresunulo doteraz, môžete považovať za stratené. Už som stlačila to povestné Delete. Dosť stresujúce, mimochodom. Boli sme na ňom od apríla 2016.   

Podarilo sa nám opätovne zjednotiť archív a hlavný web. Už je len jedno hpkizi.sk. To, že to vyzerá, že nejaký archív je, je ilúzia. Našlo sa totiž iné riešenie ako zachrániť staré komentáre a pôvodný hosting sa dosť zlepšil. 

Došlo k zmene názvu občianskeho združenia z Arabeska o.z. na hpkizi.sk.

A k tisícke malých drobností, ktoré si možno ani nevšimnete.


Takže čo to v skratke znamená?

Že tu budeme ešte dlho strašiť a že chytáme druhý dych. A to som ja osobne ešte pred pár mesiacmi zvažovala posledný preklad, pretože som nemala odkiaľ brať energiu, zrazy prestali dobíjať. 

 


Na záver

Toto bude spoločná téma pre všetky oficiálne oznamy po 20.10.2020, jednotlivé časti reštartu budú mať svoje vlastné úvody, kde sa dozviete viac.

V tejto chvíli vážne neviem, čo s adventom, pretože proste prekladám a nechce sa mi to ešte prerušovať.


Takže vám a nám všetkým moc a moc prajem, aby sme boli zdraví, aby sme my stíhali prekladať a vy čítať a komentovať. Bez vás by nám to nerobilo takú radosť. 

Vaša

Jimmi 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Po několika letech jsem se vrátila k HP fanfiction a mé kroky mimo jiné zavítaly i sem a jsem nesmírně ráda, že stránky fungují i nadále! :)

Zdravím, chtěla jsem jen říci, ačkoliv jsem na těchto stránkách nováček, že si velice cením vaši práce, jednak za vedení těchto stránek a také všem za překládání. Odvádíte skvělou práci a já jsem moc a moc vděčná :) Je to zde opravdu skvělé místo plné superních a výborně přeložených povídek. Sečteno podtrženo DĚKUJI! A jdu se vrhnout na čtení ;) Přeji všem krásné dny a nyní hlavně zdravíčko... Lorie

Je to úžasné že pokračujete a zvelebujete stránky a překlady už jsem hodím pár let moc nekomentují jen dávám děkuji ale i já si to tu zamilovala a doufám že vám to půjde ještě jednou tolik let

Chcela by som Ti Jimmi aj Vám ostatne všetky dievčatá ktoré pre nás prekladáte osobne podakovat za roky tvrdej driny, za naručie smiechu a slz a potu . Som tu od založenia tejto stránky v podstate od jej plienok . Chodenie na túto stránku a čítanie poviedok, mi doslova zachránilo život. Mala som dlhe roky ťažkeho rodinneho života , ale možem s istotou povedat, že to že som mohla každý večer otvorit tuto stránku a nájst v nej uník z bežneho sveta zabezpečilo to , že som zostala ako sa to povie, pri zmysloch a pomohlo mi to prejst cez veľmi veľa situacii. Vo velmi vela poviedkach som sa našla ,nakolko som niekedy zažívala podobne situiacie a dalo mi to taku nádej do života. že ked to niekto zvládol, hoc aj len fiktívna postava, tak to zvládnem aj ja . Zvyčajne som len naozaj tichý pozorovateľ, ale teraz mi to nedalo a chcem uprimne podakovat za to , že pre nás spolu s Tvojím týmom prekladateliek prekladáte poviedky a ponukate nám možnost prežívat krásne chvílky. Teším sa na dalších niekolko rokov strávených na tejto stránke. Dakujem a vážim si Vašu prácu . :)

Pro mě jsou tyhle stránky to co navštívím jako první. Kdyby nebyly, přišla bych o něco milého, takovou mojí berličku v blbých dnech i dobrých. Nečtu všechno, ale to nevadí, stále se mám k čemu vracet a pročítat příběhy co jsem četla několikrát. Díky, že tu jste.

Velká gratulace. Navštěvuju to tu už několik let, a chci poděkovat za všechno, co jste udělaly. Pro člověka je občas dobré se na chvíli odpoutat od reality a zapomenout na starosti. Takže velké díky.

Zmena je nevyhnutná, evolúcia nepustí. Aby si stránka udržala svoje miesto na najvyššom stupni pyramídy šeliem medzi FF prekladateľskými stránkami, Jimmi neustále pracuje a vylepšuje a vymýšľa a je proste úžasná. Zdvíham pomyselnú čašu a klobúk. Len tak ďalej!

Holky, je neskutečné, co jste všechno dokazaly, patrří Vám můjvelký dík. Jsre skvělé!

Jimmi, chápu, že jedeš jak namydlený blesk a že nevíš, jaký bude advent. Klidně normální, jen nám prosím dopřej S V Ě T Ý Ý Ý L K A A A A A... Bez nich to nejsou vánoce:-)) děkuju
Svetielka budú minimálne na tom /fanfiction/, tam je to otázka nastavenia dátumu a tam sme ich už odskúšali. Takže v najhoršom si len preklikneš :) To tu znamená novú tému, tak týždeň dva práce, staré sa už použiť nedajú. Ďakujem
tak teď trochu tápu, kde budou žárovičky, ale do adventu času dost, to pochopím:-))) tahle stránka není fanfiction? světýlka stačí kdekoliv:-))) nic nepředělávej

Milá Jimmi, milé Kizi, gratuluju k další proměně a přiblížení se Zdroji, Kořenům. Děkuji, že stále buduje, zvelebujete a vylepšujete náš domov, domov pro všechny s fantazií, láskou k četbě a světu Harry Pottera. Věřím, že se tu budeme potkávat dlouho:-))) několikrát mi nevyšlo vydat se na sraz o to víc se těším a doufám, že na tom příštímse potkáme. Jimmi, děkuju, ty víš i za co:-)

Na zdraví, kiži! Díky Jimmi za IT magii a všem čarodějkám za to, jaké to tu je kouzelné. Omlouvám se, že vaše skvostné překlady v poslední době odbývám tlačítkem Děkuji, mám nějaký blok cokoliv psát (i s tímhle se mořím několik hodin). Tak třeba taky dojde k restartu :) Díky za všechno! Ani
To úplne stačí, nerieš :) Ďakujeme

Děkuji moc Jimmi a všem kdo se na těchto stránkách podílí. Jste úžasné. Jsem nadšená, že to potáhnete dál. Děkuji a připojuji se k přípitku výše zmíněném. Na zdraví

Připojuji se k přípitku na tyto úžasné stránky, které mám uložené v oblíbených a každý den sem chodím pro svou malou dávku kouzla Zapomeňte :) Hodně energie do dalších dvaceti let! Chodit sem budu pořád, dokud nezačnu ztrácet paměť ;)

Najlepšie HP preklady, vďaka vám dievčatá. Rowla síce dala základ, ale autori a vy, prekladateľky, ste spravili ešte viac zážitkov ako celá sága. Užívala som si čítanie vždy, keď som prišla domov z práce, teraz na materskej je to najlepší reset a keď zase nastúpim po MD do nemocnice, tak verím ze jedine tento úlet od reality mi zachráni pricetnost. Vďaka vám! =)

Všetkým Od: Jimmi - 23.10. 2020
Obrovské hromadné ďakujem, Ste neuveriteľní... Mrzí ma, ak to vyznelo, že sme chceli skončiť, nie, len mne sa len už nechcelo prekladať, zdanlivo nebolo čo, všetko tu už bolo a tak. Už som mala byť len administrátor. Jo, a Advent ako taký (myslím pauza, vianočná poviedka bude), mala som na mysli vianočnú tému a kalendáre. To treba programovať. Jimmi

Je až neuvěřitelné kolik let již sleduju svět HP FanFiction a tyto stránky jsou mé nejoblíbenější. V komentářích se sice nijak netrhnu (to se moc omlouvám), ale všechny autorky máte mojí velkou podporu a doufám, na odkaz hpkizi.sk budu klikat ještě dlouho ;-)

Dobrych zprav v teto dobe rozhodne neni hodne a o to vic jsem rada, ze tato stranka, ktera mi tak prirostla k srdci, jednu takovou ma. At zije kizi.sk!!

Ach veľká vďaka za energiu, prácu, nadšenie a veľa času, čo ste do stránok vložili. Hlavne v tejto nelutostnej dobe je to ako ostrov inej dimenzie, kde si môžeš odskočiť a neriešiť realitu okolo. Veľmi sa mi páči dátum začiatku 20.10.20 :)
Aj ty v ňom vidíš tú magickosť? A to sme o to žiadali od 17.9. a mali to vybaviť do 10 dní :) Tento si snáď zapamätám, keď budeme riešiť výročia :) Díky
Áno dátum je krasne magický, kúzelný a okrúhly....

Jimmi, děkuji! Přijít na tyhle stránky je v chmurných časech jako přijít domů, usednout do měkkého křesla a zasnít se. Díky za všechen čas a starost (a že jí není málo), za dobrý výběr povídek a výbornou překladatelskou práci. Tvoje překlady jsou - Jak říkala hlavní hrdinka filmu Julie a Julia - máslem na můj chleba.

Gratuluji! S těmito stránkami jsem vyrostla a byla bych hrozne smutná, kdyby zmizely. A naprosto obdivuji tu sílu je tak dlouho vézt a překládat a vůbec věnovat jim tolik času a úsilí. Tyto stránky a překlady na nich mne pomohly při mnoha náročných životních situacích a staly se součástí mého života. Vždycky vím, od koho jsou pekne komentáře a čí vkus na povidky mi nejvíc sedí. Tedy stejně nakonec čtu všechny, ale na některé se vrhnu už jen dle toho kdo je vybral ???? Zrovna jsme s manželem a batoletem v karanténě a musím říct, že mi pomáhate udržet alespoň drobnou duševní rovnováhu. No to vlastně už od narození té malé tygřice. ???? Tak jen chci říct, že moc děkuji a přeji vše nej.. ???? Mimochodem už mám asi 3 nick, jelikož si nejsem schopná po těch letech zapamatovat ty moje původní.. kdysi to bylo Lily.. ještě jako jedna z prvních.. ale pak už nás bylo tolik, že nemělo cenu se k tomu vracet ???? Tak že ještě jednou hodně štěstí a zdraví a zábava do budoucích dní vám všem Zuzka

Holky milé, mně absolutně nikdy ani nenapadlo, že byste chtěly skončit!! Ani v té nejhorší noční můře! Vždyť co by pak bylo s námi, há?! Kam jinam bychom mohly chodit brečet, vztekat se, případně ronit slzy smíchem či dojetím?? Obraz si člověk prohlédne, posoudí, podumá a jde ke druhému, ale obraz, malovaný slovy, ten se pořád mění, každou chvíli je jiný a často lze na něm i po dlouhém čase objevit vźdy ještě něco, co předtím oku uniklo! A takové právě jsou ty vaše překlady!! Chraň vás ruka Merlinova, abyste s nimi přestaly!!! Jsem vám vděčná za každý článek a chci, abyste věděly, že ať už vás k překladům motivuje cokoliv, mně motivujete vy! K úsměvu, k trpělivosti, k úvahám o životě. A určitě nejsem jediná! Pevné zdraví a ocelové nervy vám všem!!

Som rada, že si našla dôvody a energiu a všetko čo je treba na pokračovanie. :) Držím palce, nech všetko vychádza.

Gratuluji a preji hodne sil a nadseni do dalsich prekladu. Davate nam jeden z nejkrasnejsich daru - slova, ktera probouzi fantazii, zivi dusi a tisi hlad nasich potterovskych dusi. Diky vam.

Gratulujem Jimmi a všetkým čarodejkám, čo sa podieľajú na chode stránky. :) Veľmi sa teším na nové poviedky a nové zážitky s vami. :D

Díky za vše a ať se vám daří. Je to krásný projekt a jsem rád, že tu jste.

Milá Jimmi, milé kiži, milé čarodějky - na zdraví a na všechny příští skvělé chvíle ve světě fanfiction, který všichni milujeme a přináší nám radost.

Děkuji, že nekončíte. I po letech se na tento web ráda vracím a čtu vaše povídky. Jsem šťastná, že mi zůstanou k dispozici. Vážně děkuji, tento web mě před lety držel nad vodou v době, kdy mi bylo velice zle, a měla jsem chuť se vším skončit. Za mě jste jedničky. ❤????????????????????????????????????????♥️

Mnoho krásných vzpomínek a mnoho krásných plánů, co víc si můžeme přát. Mám velkou radost, Jimmi a těším se na virtuální i osobní setkávání!!! „Slova jsou, podle mého ne tolik skromného názoru, naším nejvíce nevyčerpatelným zdrojem magie. Schopná způsobovat zranění i napravovat je.“ „Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.“ Albus Brumbál A za sebe slavnostně přísahám, že jsem připravena ke každé špatnosti! :D

Bezva, těším se na novou éru. Je to jako s nemocí, jak se zbavíte bacila, hned je líp a nám bude nejlíp na sletech. Věřím, že jakmile to bude možné, uskuteční se veřejný slet, který se musel zrušit, a my poznáme nové tváře a s radostí přivítáme ty znovu nalezené.

Re: Pre všetkých, čo na tieto stránky chodia... Od: luisakralickova - 22.10. 2020
Jimmi, úžasné, jen tiše zírám a klikám z toho vedle. Opravdu se těším na další roky a věřím, že energie vydrží. Magie totiž dřímala a zase se probouzí v plné síle. Díky za práci všem čarodějkám:)

Juchuuuu!! :)))

Jimmi, jsem moc ráda, že jsi se pro restart rozhodla a že jsi v sobě objevila chuť a sílu pokračovat. Tyhle stránky jsou pro mě srdcovka, tak doufám, že tu budou ještě dlouho :-) Taky se těším na další části restartu a hlavně na to, až se budeme moct potkat osobně na sletu v duchu "návrat ke kořenům" a pořádně tu energii dobít!

Je úžasné, jak moc se tato stránka vyvinula a jsme moc ráda, že jsem mohla sledovat její dospívání skoro od plenek. Nebo minimálně od školky :) Děkuji Jimmi, co všechno jsi pro nás vytvořila, je to prostě magie! Těším se nejmíň dalších deset let na těchto stránkách!!!
Preklady sú naplánované (vybrané) do 2025, to jediné môžem sľúbiť :)
A já si moc dobře vzpomínám, jak mi Jimmi slíbila, že dokud budu něco překládat, tak pojedeme. A protože já mám překladů až do důchodu...

Virtuálně připijím hpkizi.sk na zdraví. :) Ať žijem! :)
Marci, připojuji se k přípitku, na zdraví! Ať žijeme a vzkvétáme :-D
Rovněž se připojuji k přípitku. Ať nám ten zápal do překládádní a betění vydrží ještě dlouho.

A protože je RESTART, hned, jak nás k sobě zase pustí, začneme se dobíjet. Prošly jsme si mnohým a teď už nás čeká jen to pěkné. Mozkomory zaženeme. Protože naše přátelství je jako Expecto patronum. Jimmi, díky za vše.