Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Becoming Mrs Malfoy

21. kapitola

Becoming Mrs Malfoy
Vložené: Jimmi - 20.10. 2020 Téma: Becoming Mrs Malfoy
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola dvadsiata prvá

Harry sedel s Dafné, Adrianom, Robertom a jeho partnerkou v tanečnej sieni, ktorú ministerstvo mágie prenajalo na svoj vianočný ples. Nemohol si pomôcť, aby sa neškeril pri pohľade na Rona, ktorého po parkete nútila tancovať jeho partnerka, Eva Marlingová. Ron sa nezmenil od toho štrnásťročného chlapca, ktorý sa mračil celý vianočný bál. Stále neznášal tancovať. Ale na rozdiel od Padmy Patilovej Eva bola pre neho dosť atraktívna na to, aby vyhovel jej túžbe tancovať. Hoci v tom odvádzal poriadne mizernú prácu, kvôli čomu sa Harry uchechtával.

“Neviem, prečo sa chichoceš ako štvorročné dievčatko, Harry. Jediným dôvodom, preto nie si ty na tanečnom parkete a nie si vedený ako príliš oblečená opica je to, že si Dafné cení svoje topánky,” posmieval sa Adrian.

Harry sa na kolegu zamračil. “Nie, to nie je pravda. Ani Dafné rada netancuje, že nie, láska?” spýtal sa snúbenice.

“Ehm…” začala, očividne nechcela zraniť Harryho city.

“No tak, Dafné, poďme ukázať Vyvolenému ako slizolinčania tancujú,” vyhlásil Adrian, ponúkol jej ruku a zaviedol ju na tanečný parket, kde ju elegantne zatočil.

“Machruješ,” zamrmlal Harry.

Robert sa len zasmial a šiel po svoju partnerku k baru, aby predviedol, že aj bystrohlavčania vedia dobre tancovať.  Harry trucoval pri stole, pripadal si trošku opustený. Obvykle chodili s Ronom na tieto akcie spolu. Toto bolo prvý raz, čo mohlo oficiálne priviesť Dafné, hoci aj keď sa Hermiona nezúčastňovala, bola by sa dopočula o Harryho slizolinskej partnerke v ministerskej šuškande.

Harry vysliedil Angelinu, keď sa vracala z miesta, kde sa vykecávala s kamoškami, chytil ju za ruku a odtiahol na tanečný partner. On tomu drzému slizolinčanovi ukáže.

“Ehem… Harry, myslíš, že toto je dobrý nápad?” spýtala sa Angelina. “Pamätám si, ako sa Parvati celé dni sťažovala na tie modriny, čo si jej počas vianočného bálu spôsobil na nohách a to bol len jeden tanec.”

“To boli tí tupci z Durmstrangu. Okrem toho to bolo pred desiatimi rokmi. Som si istý, že už tancujem lepšie.”

Angelina sa mierne zaksichtila, ale zbadala, že Adrian tancuje s Dafné a rozhodla sa, že by mohla Harryho naviesť ich smerom a popadnúť svojho určite viac koordinovaného partnera a nechať Harryho dve ľavé nohy žene, ktorá ho milovala. 

****

Hermiona si nemohla pomôcť, ale cítila sa trošku nervózne, keď mala vojsť do hlavného tanečného sálu. Posledná akcia, na ktorej sa zúčastnila, bola tesne po vojne, kedy sa Ronovi opäť raz podarilo zničiť jej večer. Nepohádal sa s ňou kvôli jej partnerovi, pretože on bol jej partnerom. Nie, miesto toho sa totálne ožral a ovracal ju. Dva bály, na ktorých sa zúčastnila, ju videli opúšťať tanečnú sieň v slzách a musela sa maximálne snažiť, aby z čistého hnevu Rona neprekliala. 

Malfoy jej stisol ruku.

“Prečo si nervózna?” spýtal sa.

“V tomto nie som dobrá. Tie dva bále, na ktorých som bola, boli kompletnou katastrofou.”

“Ach, nepovedal by som, že vianočný bál bol zlý. Celá mužská populácia Rokfortu za tebou vzdychala,” povedal jej Malfoy.

Hermiona na neho v šoku vzhliadla.

“Áno, dokonca slizolinčania,” potvrdil so smiechom.

Nad tým si Hermiona odfrkla. “Prosím ťa. Ako keby ste prekonali svoje predsudky o krvi, aby ste vôbec priznali, že som trošku atraktívna.”

Malfoy sa sklonil, aby jej zašepkal do ucha. “Bola by si prekvapená. Veľa sŕdc slizolinských chalanov bolo toho večera rozpoltených. Bola si muklorodená, ale vyzerala si absolútne nádherne.”

Hermiona sa máličko začervenala. Jej pätnásťročnému ja by prospelo, kebyže to vedelo. Asi by sa tak nehanbila priznať Ronovi svoje city. Ale na druhej strane, ten vzťah nedopadol príliš dobre, takže bolo správne, že sa to nestalo pred Veľkou bitkou.

Malfoy stlmil hlas ešte viac, keď jej vydýchol do ucha. “Ale nie tak nádherne ako dnes večer.”

Hermiona mu vzhliadla do tváre, a začervenala sa ešte viac, keď zbadala tú túžbu v jeho očiach. Nemohla sa nadýchnuť a musela sa trošku k nemu nakloniť. On na oplátku mierne sklonil hlavu.

“Tak tu si, Draco, ty kretén! Chápem dobre, že za toto môžem viniť teba!” vyštekol Blaise spoza nich.

Malfoy zaklial pod nosom a Hermiona znova získala kontrolu nad svojimi zmyslami. Čo si to dopekla myslela? Nemohla sa ani vyhovoriť na alkohol. Obaja sa otočili k Blaisovi, ktorý mašíroval k nim s chichotajúcou sa Ginny v závese. Nemohla si pomôcť, aby nezalapala po dychu a potom nevybuchla smiechom, keď zbadala kytičku kvetín, ktoré držal Blaise v ruke. 

“Dobrá voľba, Weslíčka,” zatiahol Draco. 

“Prečo moje rande - moje ženské rande - sa ukázalo v mojom byte s kvetmi, ktoré mám držať počas bálu?” penil Blaise.

“No tak, Blaise. Všetci vieme, kto vo vašom vzťahu nosí nohavice a ty to nie si. Okrem toho, vždy si bol zženštelý,” doberal si ho Malfoy.

Hermiona ešte nikdy nevidela tak veľa emócii v tvári Blaisa Zabiniho. Hrdil sa tým, že sú mu všetci ľahostajní a že nachádza emócie s veľkými problémami, čo považoval za slizolinskú črtu. Ale práve teraz penil a dával to najavo. Vyzeral, ako keby mu každú sekundu mala ísť para z uší.

“Zabijem ťa,” zajačal, keď sa vrhol na Malfoy, ktorý rýchlo skočil za Hermionu, zbabelo sa ukryl pred následkami očividne hlúpeho nápadu, ktorý nasadil Ginny do hlavy.

Hermionu pred tým, aby sa jej tretí formálny večierok zmenil na ďalšiu totálnu katastrofu, zachránila Ginny tým, že schmatla Blaisa za habit. 

“Neopováž sa spraviť čo i len krok k Hermione,” zavrčala Ginny. “Nestrávila som hodiny tým, aby som ju pripravila, nespomínajúc celý deň v Malfoyovej spoločnosti, kedy len stonal a skučal, aby si všetko v sekunde zničil.”

Blaise sa niekoľkokrát zhlboka nadýchol a dostal svoj hnev pod kontrolu. “Tak kto je teraz babou vo vašom vzťahu?” vyhŕkol.

“Prepáč mi, ale snažíš sa povedať, že dievčatá sú slabé a neschopné sa o seba postarať?” namietala Ginny.

“Radšej to vysvetli, Zabini. Zložila som dospelého smrťožrúta, keď ty si začal zvládať základné obranné kúzla,” penila Hermiona.

Blaise sa zatváril rozpačito, keď ho konfrontovali dve také mocné magické bytosti, ktoré náhodou boli ženami. “Tak som to nemyslel.”

“To by si radšej nemal. Nebudem chodiť so sexistom, ktorý si myslí, že ženy sú slabé v akomkoľvek spôsobe, tvare a forme,” hnevala sa Ginny.

“Srdiečko, ty si taká strašná, že vydesíš toho najmocnejšieho čarodejníka na vrchole moci,” ustupoval rýchlo Blaise.

Malfoy sa len uškrnul zo svojej výhodnej polohy za Hermionou. “Kamarát, toto je Hermiona Grangerová. Len idiot by sa za ňu neskryl.” 

“Ako povieš,” zavrčal Blaise, než odkráčal zo siene.

“Mimochodom, tie kvety sa ti hodia. Zvýrazňujú ti oči. Ginny ti vybrala vhodné farby,” zavolal Malfoy za rýchlo miznúceho slizolinčana.

“Blbec,” pleskla ho Ginny po pleci.

“Opatrne, Weasleyeová, som na rande s Grangerovou. Len ona sa ma môže dotýkať. Ja som muž výlučne jednej ženy,” doberal si ju.

“Ako kebyže sa ťa chcem dotknúť, Fretčiak,” v dobrej nálade vystrelila Hermiona.

“Hej, nenič ešte moje nádeje. Požiadal som barmana, aby špeciálne pre teba pripravil trochu slizolinskej pomsty.”

Hermiona pretočila očami, ale odmietla skočiť na návnadu. 

“Radšej by si sa mal obávať svojej vlastnej slizolinskej pomsty, pretože Blaise sa netváril príliš šťastne.”

Malfoy prikývol smerom k Ginny. “V tom sa spolieham tamto na Ryšavku. Neskôr ho kvôli mne obmäkčí.”

“To sa uvidí, Malfoy. Čo ty urobíš pre mňa?”

“Povedzme len, že som asi vyriešil problém so sponzormi Harpyí. Tím si nakoniec bude môcť dovoliť najnovší Ohnivý blesk pre všetkých,” informoval ju.

Ginny zapišťala a poskočila. “To myslíš vážne?”

Prikývol a ocitol sa v plnom objatí prehnane nadšenej rusovlásky. 

“Héj,” sťažoval sa. “Čo som povedal o tom dotýkaní sa? Len Grangerová ma môže ohmatávať.”

Ginny ho pustila, usmievala sa od ucha k uchu. Posotila Hermionu k Malfoyovi. “Počula si toho chlapa,” vravela. “Choď ho ubozkávať kvôli mne.”

Hermiona sa otrávene na priateľku pozrela. Ginny vedela, aká citlivá bola ohľadne celého toho incidentu a vytiahnuť ho takto bolo podlé.

“Uspokojím sa s tancom,” vyhlásil Malfoy, očividne pochopil, ako nepríjemne sa cítila.

Vďačne sa na neho usmiala, ale nevšimla si to sprisahanecké žmurknutie, ktoré vyslal k Ginny, ktorá sa vydala na misiu znova rozveseliť svojho partnera. Jej práca nateraz skončila a Hermiona sa cítila voči Malfoyovi prívetivejšie.

****

Narcissa Snapová si s potešením prezerala svoje dielo. So Severusom prišli na večierok, kým sa Draco preletaxoval ku Grangerovcom, aby prekvapil a prinútil Hermionu zúčastniť sa. Sledovala, ako jej syn odviedol Hermionu na parket a začal s ňou elegantne tancovať. 

Ako obvykle na týchto udalostiach, tanec začínal veľmi konzervatívne, aby potešil účastníkov, ktorí sa sťažovali na modernú hudbu. Od Draca sa očakávalo, že na takýchto udalostiach zažiari a Lucius sa postaral, aby už ako dieťa dostával tanečné lekcie. Usmiala sa, keď si spomenula, ako veľmi ich jej syn neznášal. Trucoval a mal záchvat hnevu za záchvatom, keď sa snažil, aby ich zrušili. Ale Lucius neustúpil. Pre Malfoya bolo neprijateľné, aby bol akýmkoľvek spôsobom spoločensky v niečom neschopný. Draco teraz určite nevyzeral, že by mu tie lekcie vadili, keď profesionálne viedol Hermionu po tanečnom parkete.

Narcissa si pri tom pohľade vzdychla a Severus sa na ňu pozrel. 

“Prečo sa správaš tak sentimentálne, Cissa?” spýtal sa.

Ukázala na Draca s Hermionou. “Nevyzerajú spolu dokonale?”

Jej manžel len pretočil očami. “Aspoň dostala to hniezdo vlasov pod kontrolu. Musím priznať, že ma prekvapuje, že toto Dracovo pobláznenie podporuješ. Myslel by som si, že urobíš čokoľvek, aby sa tie vlasy nedostali do vašej rodovej línie. Predstav si, že ich zdedí tvoje vnúča.”

Narcissa sa zachichotala a zľahka pleskla Severusa po ruke. 

“Prestaň, Severus. Viem, že máš to dievča radšej než priznávaš. Ako by si nemohol, keď je tak inteligentná?”

Severus sa mierne zamračil. “Nemám rád neznesiteľné malé vševedky ako slečna Grangerová.”

Vrhla na neho vševediaci pohľad. “Samozrejme, že nemáš, drahý. A nikdy by si ju nechcel v slizolinskej fakulte.”

Severus sa zjavne rozhodol, že tanec umlčí jeho príliš prešibanú žienku a odviedol ju na parket. Nenamietala a šťastne ich naviedla k Dracovi s Hermionou.

“Miláčikovia,” rozplývala sa, keď sa k nim dostali. “Vyzeráte spolu božsky. Hermiona, dnes večer vyzeráš úchvatne.”

Narcisse sa páčilo, že sa bývala chrabromilčanka stále dokázala pri komplimentoch začervenať. Znamenalo to, že ich neočakávala tak ako veľa žien jej veku. Väčšina žien, ktoré Draco sprevádzal na takýchto udalostiach, takmer vyžadovala, aby sa im vravelo, ako vyzerajú. Tiež očakávali návrh, aby sa stali budúcou pani Malfoyovou a ju neuveriteľne tešilo, keď sa Draco zakaždým poriadne zamračil a neustúpil pred diktátom svojho malfoyovského rodu. 

Pobozkala Hermionu a potom Draca, než zašepkala synovi do ucha. “Postaraj sa, že dnešný večer nepokašleš. Nikdy ti neodpustí, ak s ňou spravíš nejakú ďalšiu chybu.”

Draco na matku zazrel, než ju gestom zahnal, aby si mohol znova zatancovať s Hermionou.

****

Harry musel priznať, že tanec nebol taký zlý, pokiaľ sa dial v náručí ženy, ktorú ste milovali. Už tancovali niekoľko piesní a necítil ani nudu ani nesmelosť. Šťastný trávil čas s Dafné. Potom ho nikto násilne štuchol do pleca.

“Harry! U Merlina, Harry! Videl si to?” spýtal sa Ron, očividne niečo spracovával.

Harry sa zamračil. “Čo, Ron?”

Ron len ukázal na nejaký pár na druhej strane parketu. Harry si všimol, že ukazuje na Malfoya. “Je to len Draco. No a? Chodí každý rok.”

Jeho priateľ postrčil Harrymu hlavu, aby sa prizrel lepšie. “Viem, že máš okuliare, ale nesnaž sa byť taký slepý. Pozri sa, kto je Malfoyova partnerka.”

Harry nakukol na to dievča a otvoril ústa, keď si uvedomil, že je to Hermiona. “Hermiona? Čože? Ako ju prinútil ísť?”

“Neviem. A vôbec nevyzerá nahnevane,” poznamenal Ron.

Obaja chlapci sa priblížili k svojej priateľke. “Hej, Draco, uhni. Chceme si zatancovať s Hermionou.”

“Vážne? To ako traja? Nebude to trošku nemotorné?”

“Len uhni,” odstrčil Ron lakťom Malfoya z cesty.

Hermiona si uvedomila, že ju ťahá z parketu dvojica rúk.

“Čo tu robíš? A s Dracom?” spýtal sa Harry.

“Niečo si si vypila? Nie si opitá, že nie?”

Pretočila očami nad svojim priateľom a ignorovala jeho otázky. “Prepadli ma,” odpovedala Harrymu. “Malfoy sa spolčil s mojimi rodičmi a Ginny.

Ron sa priklonil, aby pričuchol k jej dychu.

“Ronald, nie som opitá!” vyštekla.

Jej priateľ ustúpil, tváril sa trošku zahanbene. “Prepáč, to je len tým, že si tu dobrovoľne s Malfoyom. Len mi napadlo, že by som to mal skontrolovať, pre prípad, že sa na neho pokúsiš skočiť na tanečnom parkete.”

“Úprimne, Ronald, tvoj nedostatok dôvery ma uráža.”

“Takže sa už Dracovi viac nevyhýbaš,” vytrval Harry, keď využil, že Ron opustil pole otázok.

“Nuž, je to poriadne náročné, keď jeho matka pripojila na letaxovú sieť kozub mojich rodičov a on sa ukáže v obývačke.”

“Takže Rachel sa stále priatelí s Narcissou Snapovou? Čudné,” povedal Ron.

Ani jeden si ho nevšímal. “Vždy sa postaral, aby ho bolo ťažké ignorovať,” poznamenal Harry o Dracovi.

Než sa stihlo povedať niečo iné, jeden z dôvodov, prečo sa Hermiona obvykle vyhýbala takýmto udalostiam, prerušil ich rozhovor. 

“Prepáčte mi, pán Potter a pán Weasley, ale vážne musím hovoriť tu so slečnou Grangerovou.”

Obaja muži si uvedomili, že ich z cesty vytlačili tie najkostnatejšie lakte, aké kedy existovali. Vážne stará dáma nakukla ponad okuliare na Hermionu. “Slečna Grangerová, som zdesená vašim najnovším zákonom. Musela som oslobodiť svojich domových škriatkov, aby som sa vyhla absurdným pokutám, ktoré teraz udeľuje ministerstvo. Naozaj musím protestovať…”

Hermiona cítila, ako do jej mozgu začína presakovať nuda. Neznášala skutočnosť, že bola prístupná pre akéhokoľvek úzkoprsého čistokrvného rýpala, ktorý prišiel a vynadal jej za to, že chce trochu základných práv pre domových škriatkov.

Práve sa chystala zasiahnuť to starú ježibabu faktami, keď ich prerušil zamatový hlas.

“Teta Araminta, aké milé, že vás vidím,” zatiahol Malfoy tým dokonale vybrúseným hlasom, ktorým Hermione pripomenul, že je príbuzný mnohých, ktorí jej robili z práce peklo.

“Ach, Draco, drahý, nevidela sa som ťa od minulého roka. Vážne by si ma mal aj s matkou čoskoro navštíviť.”

Malfoy sa očarujúco na tú prastarú ženu usmial. “Poviem to matke. Bude to príjemné. Teraz, ak vám to neprekáža, by som si rád odviedol svoju partnerku,” povedal a vzal Hermionu za ruku.

Pani Rosierovú to zaskočilo. “Ty tu sprevádzaš slečnu Grangerovú?”

Podľa toho, ako vyšplechla jej meno, si Hermiona nerobila žiadne ilúzie o tom, ako na ňu a na muklorodených nazerala pani Rosierová.

“Áno,” odpovedal Malfoy. “Bola dostatočne láskavá, aby sa nado mnou zľutovala a súhlasila, že dnes večer bude mojou partnerkou.”

“Čo si musí o tom myslieť tvoja matka? Nemal by si dvoriť inému typu dievčat? Napríklad jednej z tých Greengrassových. Ale nie tej najstaršej, počula som, že sa zaplietla s tým Potterových chlapčiskom. Vážne škoda.”

Hermiona postrehla, ako sa Harry za chrbtom pani Rosierovej naježil, ale skôr než mohol zasiahnuť, Malfoy sa rozhodol ukázať svoje zuby. “Moja matka je blízka priateľka Hermioninej matky, takže je nadšená, že ju dnes večer sprevádzam. A mali by ste vedieť, že Malfoyovci robia to, čo im robí radosť.” Mierne sa uklonil s hlavou a strhol Hermionu späť na tanečný parket.

“Mala by som práve teraz omdlievať a kričať 'môj hrdina'?” pobavene sa spýtala Hermiona.

Usmial sa na ňu. “Napadlo mi, že by sa ti zišla záchrana, kým ju prekľaješ a skončíš v Azkabane.”

“Už veľa nechýbalo a oboznámila by sa s celotelovým zviazaním. Hoci si myslím, že je ešte stále v nebezpečenstve. Harry vyzerá, že každú chvíľu exploduje a naposledy, keď sa tak stalo, nafúkol svoju tetu.”

Malfoyove obočie sa v prekvapení zdvihlo a Hermiona ho oboznámila s historkou o Harryho tete Marge a ako na ňu museli použiť Obliviate tesne predtým, ako nastúpili do tretieho ročníka. Na konci príbehu sa poriadne silno smial.

“Niežeby si to nezaslúžila, tá odporná krava,” komentovala Hermiona.

Malfoy pocítil poklepanie na pleci a keď sa otočil, našiel tam Adriana Puceya.

“Draco, keby ti to nevadilo, rád by som zasiahol a ukradol si tvoju rozkošnú partnerku na tanec.”

Malfoy sa na Hermionu uškrnul. “Vidíš, hovoril som ti, že slizolinskí chalani mali slabosť na teba pri tanci, Mačička.”

Očervenela trošku, ale usmiala sa na Puceya, keď ju odtančil od blondiaka.

“Ako to, že si chcel so mnou zatancovať?” spýtala sa. “Nemyslím si, že sme si kedy vymenili viac než pár slov.”

Pucey sa uškrnul. “Ach, ale teraz môžem svojim vnúčatám povedať, že som tancoval s tou Hermionou Grangerovou a že ma neprekliala.”

Hermiona si nemohla pomôcť, aby sa neusmiala.

****

Draco sa opieral o stenu a sledoval, ako Hermiona tancuje so všetkými prítomnými slizoličanmi. Bol to bizarný pohľad, keď pozoroval, ako energicky tancuje s Theom Nottom. Keby mu niekto povedal na tom halloweenskom metlobalom zápase, že bude sprevádzať Hermionu Grangerovu na ministerský vianočný večierok a že ona bude ochotne tancovať prakticky s každým prítomným slizolinčanom, bol by ho nechal poslať ku Sv. Mungovi ako šialenca. Bolo úžasné sledovať, aký rozdiel dokáže pár mesiacov. Teraz jediné, čo potreboval, bolo, aby priznala, že ho chce znova pobozkať. 

“Vyzeráš poriadne spokojný sám so sebou,” prehlásila Dafné, keď sa k nemu priblížila s Pansy v závese. “Dobrá práca, že si presvedčil Hermionu, aby prišla.”

“Áno, ako sa ti to podarilo?” spýtala sa Pansy.

“Povedzme len, že matka možno nemá viac meno Malfoy v priezvisku, ale stále dokáže byť rovnako ľstivá.”

“A vydala sa za Severus. Za tie roky dvakrát skrížil cestu Voldemortovi a podarilo sa mu prežiť, aby ten príbeh mohol vyrozprávať. To je poriadne ľstivé,” pripomenula Dafné.

Draco v uznaní prikývol. Naďalej sledoval Hermionu.

“Vyzerá úžasne,” nadhodila Pansy.

“Túži po nej viac než počas vianočného bálu,” konverzačne naviazala Dafné.

“Hovor mi o tom. Takmer som ho v ten večer zabila. Bol mojím partnerom a predsa tam stál a zízal za Grangerovou ako nejaký vypatlaný blbec,” odpovedala Pansy.

“Obe vás počujem,” vyhlásil Draco.

“To ma prekvapuje,” pokračovala Pansy. “Myslela som, že si ohluchol, otupel a oslepol z toho, aká je Grangerová nádherná.”

Pretočil očami, ale odvrátil sa od svojej partnerky a namiesto toho sa sústredil na dve svoje priateľky. “Už si šťastná?” 

“My aspoň oceňujeme tvoju pozornosť,” povedala Dafné. “Takže ako ide operácia Dvoríme sa Grangerovej?”

Draco si vzdychol. “Nuž, už ku mne viac necíti nenávisť a Weslíčka hovorí, že je do mňa zamilovaná, ale nemyslím si, že si to uvedomuje.”

Pansy si odfrkla. “To je také osviežujúce, keď vidím, že malfoyvský šarm nie je taký neodolateľný.”

“Ponevieraš sa okolo Weasleyovcov príliš dlho. Majú na teba vplyv,” odsekol.

“Ty len žiarliš, pretože George má pobozká bez pomoci alkoholu.”

“Ak chceš, aby ťa prerastený ryšavý tĺk pobozkal, potom je to úplne na tebe,” uškrnul sa Draco.

“Závisť k tebe nepasuje, Draco,” doberala si ho Pansy.

Zavrčal, než sa vrátil k sledovaniu Hermiony, ktorá teraz tancovala s Blaisom a podľa toho, ako to vyzeralo, obmäkčovala jeho podráždenie. 

**** 

Hermiona sa skvele bavila. Keby vedela, že to bude taká zábava, bola by sem začala chodiť pred rokmi. Och, pripusťme, že keby vtedy prišla, bola by strávila večer zazeraním na prítomných slizolinčanov a snažila sa presvedčiť Harryho, aby ich dal zatknúť. Cítila vďačnosť k Rowene Bystrohlavovej a tej kliatbe. Keby sa neaktivovala, potom by stále zahrabávala svoje problémy a nezískala pomoc.

Napriek traume, hlavne v prvých dňoch, sa cítila vyrovnanejšie a spokojnejšie, než sa cítila celé roky. A tanec so slizolinčanmi bol nekonečne lepší než s Ronom a Harrym, ktorí, boh im žehnaj, nemali v sebe ani kúsok rytmu.

Jej oči sa potom upriamili na Malfoya, ktorý sa opieral o stenu a rozprával sa s Dafné a Pansy. Hermiona ho poznala dosť dobre, aby vedela, že si ho tie dve kvôli niečomu nemilosrdne doberajú. Tváril sa otrávene, ale vedela, že v oku má iskru, ktorá sa tam objavila, keď si ho doberali tí, na ktorých mu záležalo. A tiež neuniklo jej pozornosti, že ten výraz nadobudol aj vtedy, keď si doberal ju.

Ginny prišla predtým do jej pracovne, aby ju vyhrešila za to, že cez týždeň Malfoya ignorovala. Povedala jej, že k nej niečo cíti a že je krutá, keď sa mu vyhýba. Osobne tomu považovala za trochu náročné uveriť. 

Nech to akokoľvek nechcela priznať, vedela, že jej zamilovanie do blondiaka sa znova prebudilo. Až na to, že tentoraz to nebola len reakcia na to, ako dobre vyzerá a na jej sklamanie s Ronom. Tentoraz sa jej tiež páčila jeho osobnosť. A kým chcela veriť, že Malfoy cíti to isté k nej, bola tiež príliš neistá, keď o tom premýšľala. Vážne mal v očiach ten neuveriteľne nežný výraz, keď sa na ňu pozrel alebo si to len predstavovala?

“Hermiona, vďakabohu, si tu,” úzkostlivý hlas Minervy McGonagallovej prerušil jej myšlienky. 

Odvrátila sa od Malfoya, na ktorého zasnene pozerala ponad Blaisove plece a pozrela sa na riaditeľku Rokfortu, ktorá sa k nej náhlila s nezvyklým chvatom.

“Ach, pán Zabini, aj vás sa to týka. Vlastne mohli by ste zhromaždiť tých, čo sú tu a ktorých ovplyvňuje tá kliatba? Potrebujem so všetkými naliehavo hovoriť,” vravela McGonagallová.

“Minerva, čo sa stalo? To kliatbu sme už zlomili, spomínaš si?” zamračila sa Hermiona.

McGonagallová len pokrútila hlavou. “Nie, nezlomili ste. Mysleli ste si to, ale kontaktovala ma Rowena, ktorá mi povedala, že ste na to šli zle a že je kliatba stále aktívna.”

Hermione sa na chvíľu roztočila hlava. Dopekla, práve keď sa začala zmierovať so svojimi pocitmi, tá kliatba je späť a visí nad nimi ako posol skazy.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 09.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: 21. kapitola Od: sisi - 20.10. 2020
Čistokrevní mají tolik různých tetiček a kontaktů všude, kam jdou někoho potkají, že se divím, proč Potterovi ještě za živa nepřesídlili do blízkosti některých takových rodin. Co Brumbálovi a Bugchottovi v Godrickově Dole, ti už byli jako rodina bráni, ale nezafungovali, když bylo třeba postarat se o sirotečka Harrýska. To by se Rossierovým asi nestalo, ti by pamatovali na děti svěřeneckým fondem i přesně určeným opatrovníkem, duální závětí u svých advokátů pro každý případ. Stejně tak Le Strangeovi, Goylovi, Crabeovi, Dolohovovi, Mc Nairovi, Parkonsonovi, Bulstrodeovi, Greengrasovi, Bonesovi, Mc Laggenovi i ostatní. Nedopustil by nikdo z nich, aby se o dítě museli starat mudlovští příbuzní. Proč to J.K. nevzala v úvahu, pokud tedy Liliina vůle nebyla, že se má postarat sám Brumbál, nerozumím. No nevadí. Jistě by taková věc dost stmelila příbuzenské vztahy a Rowena by neměla důvod oživit kletbu rodů. Ve hře je další překážka, znovu budou kout pikle. Moc se těším na pokračování. Dík za překlad, je to skvost.
Re: 21. kapitola Od: Jimmi - 20.10. 2020
JKR netušila, čo z toho vznikne... možno by to už teraz napísala inak. Ďakujem

Re: 21. kapitola Od: denice - 20.10. 2020
Kapitola plná tance a romantiky, mám moc ráda zmijozely, ti dokážou přidat i hodně humoru. Narcisa byla tak sladká a nadšená, kdoví, co má za lubem. A hvězdou kapitoly pro mě byla teta Araminta - senzační tetička z rodu těch, které kam šlápnou, tam sedm let tráva neroste:-D Pevné doufám, že ji Draco bude často zvát na návštěvu, než se oženi. Díky.

Re: 21. kapitola Od: lenus - 20.10. 2020
Tu kliatbu som nejak očakávala, nemohli to byť také jednoduché :) a draco a slizolincania idú na Hermionine sebavedomie dobre, bolo to zábavné, diky :)

Re: 21. kapitola Od: ostruzinka - 20.10. 2020
Ano, já doufala, že tu kletbu nezlomili. Vypadá to skvěle, jsem zvědavá na pokračování. Tahle povídka je jedna z nejlepších jaké jsem četla.

Re: 21. kapitola Od: Gift - 20.10. 2020
Nejdriv jsem si chtela postezovat, jak mi vadi, ze ve vetsine povidek je zminovan "ten jeden okamzik, kdyz byla Hermiona krasna". Pak ovsem prisla jedna vtipna scenka za druhou a ja jsem to Rowle i autorce na chvili odpustila. :-) Vsichni jsme tak nejak vedeli, ze kletba jeste neni u konce. No, ale dalo to Hermione aspon cas nektere veci lepe stravit. Moc dekuji za dalsi velmi zabavnou kapitolu!

Re: 21. kapitola Od: Lupina - 20.10. 2020
iAsi by to bylo moc jednoduché, co? Vůbec nevím, kolik nás čeká kapitol, takže jsem si říkala, že už míříme do finále. A ono ne:-) Doufám, že bude víc Zmijozelů. Je s nimi zábava. Děkuji, Jimmi.

Re: 21. kapitola Od: Jacomo - 20.10. 2020
Takže trochu romantiky, trochu tance - a bác ho, zase tu máme problém, kletba není zrušená. Tak nějak jsem to ale čekala, přišlo mi to příliš jednoduché. Jsem zvědavá na další vývoj. Díky moc, Jimmi.

Re: 21. kapitola Od: margareta - 20.10. 2020
Nemůžu si pomoct, ale to oslovení Kočičko mi k Hermioně fakt nepasuje! Ona je přece lvice a všichni to ví, tak proč ji pořád oslovuje jako domácího mazlíčka? Měla by na něj na oplátku začít volat Cumlíčku, hlavně před Snapem! Ten by se uchechtal! Bylo to nápadné, že tak rychle zlomili to kouzlo, žejo? Asi to nebude tak jednoduché, kdoví, co je ještě čeká! Madam Rosierová mi trochu připomíná moji babičku. Ta byla taky zásadně proti mezalianci, chudáci naši by o tom mohli vyprávět. Děkuji za kapitolu, jimmi! Moc dobře se to čte, těším se na pokračování!

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )23.11. 202027. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.11. 202026. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.11. 202025. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.11. 202024. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.11. 202023. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )23.10. 202022. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.10. 202021. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.10. 202020. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.10. 202019. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )30.09. 202018. kapitola 2/2
Rumaan: ( Jimmi )29.09. 202018. kapitola 1/2
Rumaan: ( Jimmi )25.09. 202017. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )22.09. 202016. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.09. 202015. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.09. 202014. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.09. 202013. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )28.07. 202012. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.05. 202011.kapitola
Rumaan: ( Jimmi )21.02. 202010. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )04.02. 20209. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.01. 20208. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.01. 20207. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.11. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )29.10. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.09. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.09. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.07. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.07. 2019 1.kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )02.07. 2019Úvod k poviedke