Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Becoming Mrs Malfoy

20. kapitola

Becoming Mrs Malfoy
Vložené: Jimmi - 16.10. 2020 Téma: Becoming Mrs Malfoy
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola dvadsať

 

Rachel sa posadila vedľa Matthewa, vyzerala ako mačka, čo zlizla smotanu.

"Čo ťa tak potešilo?" spýtal sa. "A kde si bola?"

"Ach, stretla som sa s Narcissou na obede v Šikmej uličke."

Jeho manželka mala byť čarodejnicou. Absolútne zbožňovala čarodejnícky svet. Mať za dcéru čarodejnicu, nebolo to isté, pretože Hermiona viedla svoj vlastný život. Ale teraz, keď mala Rachel priateľku, ktorá bola čarodejnicou, tak mala veľa času, aby ukojila svoju zvedavosť o tom všetkom.

Nad tým nadvihol obočie. "Uvedomuješ si, že Šikmá ulička je pre čarodejníkov, že?"

Rachel pretočila očami. "A ja som bola s čarodejnicou. Okrem toho, dokážeš si vážne predstaviť, že by Narcissa trávila veľa času v muklovskom Londýne?"

Matthew uznal, že jeho žena má pravdu. Tá ľadová blondína nebola príliš v pohode v blízkosti nemagických ľudí. V skutočnosti to bolo celkom prekvapenie, že sa s Rachel stali takými dobrými priateľkami. Stretávali sa pravidelne. Narcissa tiež zariadila, aby dom Grangerovcov pripojili na letaxovú sieť, takže návštevy boli ľahšie. Matthew s tým nebol príliš v pohode, hlavne preto, že sa o tom Rachel neporozprávala s Hermionou dopredu. Nebol si istý, či o tom Hermiona vôbec vedela. V poslednej dobe nechodila moc na návštevy, pretože sa snažila prelomiť tú kliatbu, ktorá ju zviazala s Dracom Malfoyom.

"Takže okrem toho, že si sa videla s Narcissou a mala si časť prezrieť si Šikmú uličku, z čoho si taká nadšená?" spýtal sa.

"Hermiona zostala na Malfoy manor cez víkend," radostne oznámila.

Matthew sa vystrel. To neznelo ako niečo, kvôli čomu by mala byť nadšená.

"Čo tým myslíš?" spýtal sa.

"Nuž, oslavovala prelomenie tej kliatby, veľmi sa opila a Draco ju vzal spať na manor."

"Prelomila tú kliatbu? To je moje dievča... zadrž, povedala si, že Malfoy vzal moju dcéru k sebe domov, keď sa opila?" zavrčal, ruky sa mu stočili do pästí.

Rachel pobavene sledovala, ako sa jej manžel hnevá - milovala doberať si ho. Upokojujúco ho poťapkala po ruke. "Nemaj obavy, nedotkol sa jej, hoci nie, že by sa nesnažila."

Matthew znepokojivo očervenel. "Čo tým myslíš? Zabijem toho usmrkanca. Mal som to urobiť už keď ku nám prišiel prvý raz!"
Rachel sa zachichotala, čo ho rozhnevalo ešte viac.

"Nechápem, čo je na tom vtipné!" zavrčal.

"Lenže Dracovi by si mal potriasť rukou a nie sa mu vyhrážať, že ho zabiješ. Hermiona ho očividne pobozkala, ale keďže je to gentleman, Draco to zastavil, pretože vedel, že je opitá."

Jeho obrovské plecia poklesli a poriadne sa mu uľavilo. "Ten chalan má šťastie."

"Možno teraz priznáš, že nie je taký zlý?"

Matthew bol veľmi oddaný svojej dcére. Vedel, že Hermiona je už na tom s tým Malfoyových chalanom lepšie, ale neposkytne mu žiadnu pochvalu, pokiaľ to Hermiona neurobí prvá.

"Je v pohode," nie príliš nadšený súhlasil.

Rachel zatskala. "Bude nejaký muž dosť dobrý pre tvoje dievčatko?"

"Len preto, že si získal teba úsmevom a pár milými slovami, neznamená to, že tak ľahko presvedčí mňa!"

"A dovolíš to vôbec niekedy? Chcela som to uľahčiť Hermione a vzhľadom na to, že sa nechoval ako ten otravný blbec, ktorého nám opisovala, rozhodla som sa mu dať šancu. Niekto musel, keď si mu dýchal na krk a Hermiona sa zašila vo svojej izbe."

"A nemalo to nič spoločné s jeho pekným úsmevom a žiarivo bielymi zubami?"

"Dobre vyzerá. Nie je nič zlé na tom, že to chcem pre svoju dcéru," bránila sa.

Len sa na ňu pozrel. "Čo s Narcissou plánujete? Nemôže to byť nič dobré."

"Vedel si, že má Hermiona každý rok výhovorku, aby sa vyhla ministerskému vianočnému večierku?" spýtala sa Rachel.

"Nie. No a čo?"

"Je to najväčšia udalosť roka a na jej neúčasť hľadí s nevôľou veľa šéfov z ministerstva."

Matthew nad tým zahmkal. Chcel, aby Hermiona bola úspešná. Obetovala svoje dospievajúce roky, aby sa uistila, že má miesto v svete mágie a chcel, aby to miesto bolo veľké."

"Očividne tvrdí, že v ten istý deň sa koná večierok aj u nás."

"A to je zlé pre jej kariéru?" spýtal sa.

Rachel len prikývla.

"Takže čo ste s Narcissou naplánovali?"

"Keďže som spomenula, že Hermiona je v ten večer s nami a že sme teraz napojení na letaxovú sieť, Draco by ju mal prísť vyzdvihnúť, aby ju na ten večierok zobral," vravela Rachel, držala si pritom palce, pretože vedela, že manželova podpora je kľúčová, aby to vyšlo.

"Nemôže to byť Harry alebo Ron?"

"Nuž, Harry berie svoju snúbenicu a očividne Ron tej noci v krčme stretol nejaké dievča a už sa s ňou dohodol, že pôjde s ním," odpovedala Rachel.

"A ten chlapec od Longbottomových?" začal si zúfať Matthew.

"S niekým chodí."

Matthew zastonal. Bude musieť s týmto šialenstvom súhlasiť. Nechcel, aby Hermiona nemohla realizovať svoje ambície len preto, že odmietala ísť na nejaký večierok. Mohla byť rovnako antispoločenská ako bol on a k tomu tvrdohlavá a to nebolo dobré, ak ministerstvo trvalo na tom, aby sa ľudia ich večierkov zúčastňovali.

"Dobre, akceptujem to, ale pod jednou podmienkou."

Rachel ohrnula pery. "Akou?"

"Chcem s Malfoyom najprv hodiť reč. Ty môžeš ísť hore s Hermionou a naháňať ju, aby sa prezliekla a mňa necháš sa s tým chlapcom porozprávať."

Rachel prižmúrila oči, ale uznala to. Vážne si nemyslela, že získa jeho podporu, takže bola viac než pripravená tento ústupok urobiť.

****

"Draco, miláčik, to si ty?" zavolala Narcissa, hneď ako Draco prišiel.

"Áno, matka."

"Môžeš na minútku? Chcem sa s tebou porozprávať."

Draco zastonal. Celý deň ho Ginny Weasleyová vláčila po obchodoch a prinútila minúť majland na jej nápad, ako získať Hermionu. Naozaj nemal chuť počúvať reči o tom, čo jeho matka práve zosnovala.

Neochotne vošiel do zimnej záhrady, jeho matka preferovala átrium, hoci bolo uprostred zimy.

"Čo je, matka? Mal som náročný deň."

Narcissa sa na syna zamračila. "To sa takto hovorí so ženou, ktorá robí nemožné, aby ti zaistila tvoje budúce šťastie?"

Vzhliadol k stropu, ako keby hľadal silu. "Čo si spravila tentoraz?"

"Možno som zorganizovala s Rachel Grangerovou, aby si vzal Hermionu na ministerský vianočný večierok," oznámila.

"Oh!" vykríkol.

"To je všetko, čo povieš?"

"Nie, len som trošku prekvapený. Celé popoludnie som nakupoval s Ginevrou Weasleyovou a musel som zaplatiť za šaty pre Hermionu, ktoré som nemal dovolené vidieť, aby som ju mohol na ten večierok zobrať," zamračil sa pri tej spomienke.

Narcissa sa na neho usmiala ako slniečko. "Mal si ten istý nápad. Vedela som, že si do nej zamilovaný."

Určite sa mu nepáčil smer, kam tento rozhovor viedol. Dajte jeho matke malíček a ona vám uchmatne celú ruku.

"Nikdy som nepovedal, že som do nej zamilovaný."

Len sa na neho zhovievavo usmiala a poťapkala ho po líci.

"Je pre teba dobrá," bolo všetko, čo povedala.

Draco sa zamračil ešte viac. Jeho matka dokázala občas liezť na nervy.

****

Hermiona si zagratulovala za dobre odvedenú prácu. Opäť skrížila v práci plány zlým silám a vykrútila sa z toho nudného večierka. Bolo jej jedno, koľko Ginny rečnila o dobrom jedle a hudbe, nechcela, aby ju naháňali po parkete úchylní čarodejníci, pri ktorých Cormac McLaggen vyzeral ako svätec. Alebo aby musela odháňať tých naštvaných kvôli jej najnovším zákonom na ochranu domových škriatkov. Ani náhodou, tento rok, ako každý rok odkedy sa prvý raz odmietla tejto udalosti zúčastniť, zostane u rodičov a bude sa s otcom dívať na Hviezdne vojny, až kým na gauči nezaspia.

Od toho debaklu minulý víkend sa jej podarilo vyhnúť akémukoľvek pohľadu na Malfoya. Harry s Ronom ju utešili, nakŕmili ju množstvom nezdravého jedla a svojím vyvádzaním jej zlepšili náladu. Zaspala o kúsok šťastnejšia, ale jednako si nepriala ešte niekedy Malfoya zazrieť. Bohužiaľ, jej podvedomie nespolupracovalo s jej potrebou na všetko zabudnúť. Jeho bozky prenasledovali jej sny a v tieto dni sa budila s brniacimi perami. Avšak bola odhodlaná nepoddať sa svojím základným inštinktom, bez ohľadu na to koľkokrát sa jej snívalo, že ju Malfoy vzal do rokfortskej knižnice a zviedol ju v oblečený slizolinskej uniforme a urobil, čo chcela. Bolo to skazené a ona s tým nemohla nič urobiť.

Ťapkala dole schodmi vo svojich pohodlných papučkách. Kedysi to boli mačky, ale už boli tak dobité, že sa podobali na neidentifikovateľné chlpaté klbká. Mala na sebe svoje vyťahané a najpohodlnejšie pyžamo a vlasy zdvihnuté dohora v nedbalom cope.

"Si si istá, že si nechceš obliecť niečo iné?" spýtal sa jej otec, keď si prezeral jej pyžamo s tučniakmi.

"Prečo? Veď nikoho nečakáme," odpovedala.

Jej otec sa zatváril rozpoltene, ako keby chcel niečo povedať, ale do izby vošla jej matka. "Vy dvaja chcete mať večeru tu ako obvykle, keď pozeráte Hviezdne vojny?"

"To znie ako plán. V poriadku, Strapúšik?"

Rachel sa potom poriadne prizrela Hermiona, keď šla vložiť film, aby mohli začať. "Ehm... Hermiona, láska, nechceš sa prezliecť?"

Nadurdila sa. "Čo je to s vami dvoma a mojím prezlečením? Toto pyžamo nosím často a ani jeden ste sa predtým nesťažovali."

Jej rodičia sa rozhliadli trochu úskočne, nechceli sa pozrieť vzájomne do očí. Hermiona si vzdychla. Nenávidela, keď zostali takýto. Obvykle to znamenalo, že mali niečo za lubom. Naposledy, keď toto urobili, pozvali ku nim 'milého mladého muža' z ich ordinácie, aby sa s ňou zoznámil. Nebola ohromená a zdôraznila, že neoceňuje, aby sa jej rodičia miešali do milostného života, nech stál akokoľvek za prd.

Ale teraz sa zdalo, že jej rodičia vycítili jej nepokoj. Jej matka sa rýchlo vyparila a otec stlačil tlačidlo a ozvala sa hudba z Hviezdnych vojen,

Hermiona čoskoro zabudla na podivné správanie svojich rodičov, keď sa pustila do misy pariacich sa cestovín a vzdychala nad Hanom Solom - jej pobláznením z detstva. Dobre, tak bol trošku drsný, ale prinajmenšom mal v sebe oheň. A áno, bol sebecký a prinútili ho robiť zlé veci, ale aj tak princeznej Leii vyrazil dych. Prinajmenšom nebol ako ten milý, ale sentimentálny Luke Skywalker.

A áno, určite ignorovala tú časť jej mozgu, ktorá sa zaoberala zdôrazňovaním, ako tie vlastnosti boli podobné istému blondiakovi, pred ktorým sa ponížila. Nebude sa rozplývať nad Dracom Malfoyom, pretože ju pobozkal ako nikto predtým.

Čoskoro prestala mať radosť z filmu, pretože ju jej hlúpy, tvrdohlavý mozog odmietal poslúchať. Aktuálne zobrazoval Malfoyov obraz miesto obrazu Hana Sola a ona rýchlo strácala vôľu žiť. A to ešte mala pred sebou dva a pol filmu.

Zasvišťanie kozuba jej rodičov ju vytrhlo z jej samotrestania, ktoré aktuálne podstupovala. Zakričala a vrhla sa po prútik, keď vysoká, zahalená postava vystúpila zo zelených plameňov.

"Kto si?" vykríkla, namierila prútik na votrelca a vypálila naň omračujúce zaklínadlo.

Votrelec padol dozadu, bolestivo si buchol hlavu o rímsu kozuba a klesol k zemi.

Rachel sa prihnala do izby, keď sa Matthew začal hlasne smiať. Hermiona pribehla a strhla kapucňu z plášťa, aby odhalila Draca Malfoya.

Kozub zasvišťal znova a vykročila z neho Ginny, zakopla o Malfoya, oboch ich pokryla látkou a zasypala make-upom.

Keď sa vyštverala na nohy, otočila sa k omráčenej Hermione, ktorá kľačala vedľa Malfoya. "Beriem to tak, že ste jej nepovedali, že vás pripojili na letaxovú sieť."

Rachel pokrútila hlavou, vyzerala trochu rozrušenie nad tým chaosom, kým sa Matthew stále triasol smiechom.

Ginny zamávala rukou pred priateľkinou tvárou. "Hermiona, haló, zem volá Hermionu," zavolala.

Hermiona sa prebrala z tranzu a obviňujúco sa pozrela na svojich rodičov. "Vedela som, že máte niečo za lubom," vyhlásila, hlas jej kypel hnevom.

"Srdiečko, nehnevaj sa. Len sme chceli, aby si dobre vychádzala s ministerstvom a tvoja neúčasť mala vplyv na tvoje povýšenie," chlácholila ju matka.

Hermiona dupla nohou ako malé dieťa. "Ja nechcem ísť! Neznášam také somariny!

Ginny pretočila očami. "Hermiona Jean Grangerová, raz si šla! Teraz prestaň fňukať ako malé decko a dostať svoju riť hore tými schodmi. Mám prácu."

"Prečo by som mala?" trucovala.

"Nechci, aby som ťa prinútila. Myslím, že sme sa na tom otváracom zápase sezóny naučili, aká prťavá je tvoja fyzická sila," hrozila ryšavka.

Hermiona v porážke sklonila hlavu. Krátko sa pozrela na otca; vždy dúfala, že zakročí a vyhodí Ginny von. Ale toho stále zamestnával smiech nad Malfoyovou nepríjemnou situáciou. Okrem toho, zbožňoval Ginny. Plecia jej poklesli a skľúčene sa vydala k dverám.

"Hermiona, možno by si chcela prebrať Malfoya," zavolala na ňu Ginny.

Hermiona mala chuť chvíľku rebelovať a nechať ho omráčeného. Ale bolo jej jasné, že keď to neurobí, spraví to Ginny a potom bude pykať ešte viac. Švihla ponad plece prútikom a Draco sa posadil, trel si hlavu a stihol zazrieť, ako jeho rande vychádza z dverí.

Rachel sa k nemu prihnala. "Ach, Draco, tak ma to mrzí. Vážne som si nemyslela, že Hermiona takto zareaguje, ale nechceli sme ju nijako varovať, pretože by sa pravdepodobne ukryla v tom jej byte a odmietla by vyjsť von."

Draco zastonal, keď sa mu ozvala v zadnej časti hlavy bolesť. Ohmatal si ju a našiel hrču vo veľkosti vajíčka.

"Zoženiem ti na to ľad," vyhlásila Rachel a zanechala Draca pod pobaveným pohľadom Matthewa Grangera.

Draco sa nepohodlne pohol. Z Hermioninho obrovského otca sa cítil neuveriteľne v rozpakoch - vedel, že ho Matthew nemal rád. A kým mu fyzicky neubližoval, neznamenalo to, že nechcel. Draco nezabudol na ten hrozivý pohľad, ktorý mu venoval, keď prvý raz prišiel.

Pribehla Rachel, podala Dracovi ľad a znova odbehla. Začul, ako dupoce hore schodmi.

Zmätene si to vrecko s ľadom prezeral, nevedel, čo s ním robiť. Toto rozrehotalo Matthewa ešte viac, čo už začínalo byť trošku otravné. Uprene za zadíval na svoj prútik.

"Polož si ten ľad na tú hrču, čo máš vzadu na hlave," konečne poradil ten druhý muž.

Blondiak poslúchol a zastonal úľavou, keď to otupilo tú pulzujúcu bolesť.

"Vďaka," odpovedal, vstal a uhladil si plášť a habit.

Rozhodol sa pre čiernu farbu, keďže mu Ginny odmietla poskytnúť akékoľvek detaily ohľadne Hermioniných šiat.

"Dobre, Malfoy, posaď sa sem," ukázal Matthew na kreslo. "Ty a ja si trošku pokecáme."

Draco prehltol. Očakával to. Matthew pôsobil ako druh otca, ktorý chce stanoviť nejaké pravidlá, než jeho dcéra zmizne vo dverách - vlastne v kozube - s nejakým mužom. To nerobilo bývalého hráča rugby menej zastrašujúcim.

"Aké sú tvoje zámery s mojou dcérou?" spýtal sa ten mohutný muž.

Draco prešiel prstom po okraji límca, aby ho trošku uvoľnil. Naozaj nevedel, aké sú jeho zámery s Hermionou.

"Ehm... dobré," začal váhavo.

Matthew sa na muža v rozpakoch zamračil.

"Dobré? Ty nevieš, či s ňou chceš chodiť alebo sa priateliť?"

Už sa začal potiť. "Rád by som s ňou chodil, ak by ste to dovolili, pane."

"Ak bude Hermiona súhlasiť, ako sa k nej budeš správať?"

"Ako k princeznej," odpovedal automaticky.

Matthew si odfrkol. "Aké žalostne predvídateľné. Čítal si príručku Ako jednať s komplikovanými otcami? Ako viem, že sa jej nebudeš posmievať alebo jej ešte viac neznížiš sebavedomie?"

Draco sa z tohto fakt netešil. Nikdy nemusel presviedčať otca, čo nesúhlasil, že je vhodný. Obvykle otcovia hádzali svoje čistokrvné dcéry na neho, nadšene pokukávali po jeho bohatstve. Nikdy nezažil taký nepríjemný rozhovor (či čo to bolo) s niekým, kto si jasne užíval jeho nepohodlie.

"Mám vašu dcéru rád už veľmi dlho. Hlboko ľutujem všetko to trápenie, ktorému som ju vystavil. Oceňujem jej ostrovtip a obdivujem jej inteligenciu. Je lojálna k svojim priateľom a oddaná svojej práci. Je zapálená, vášnivá a veľmi krásna. Keby chcela so mnou chodiť, potom by som rád, aby všetko toto vedela."

"Je dobré vedieť, že si vyzdvihol tie vlastnosti, ktoré robia Hermionu jedinečnou. Je to lepšie než zvládol niektorý z jej predchádzajúcich tupohlavých priateľov. Dávam ti svoje povolenie dvoriť sa je, ale ak jednou nohou prekročíš hranicu, postarám sa, že viac nedokážeš držať svoj prútik," hrozil Matthew.

Dole schodmi sa zniesol Rachelin hlas, volal na Matthewa, aby prišiel a niečo jej podal. Vstal a vydal sa k dverám.

"Ešte jedna vec, chlapče: opi moju dcéru ešte raz a urobím z teba sekanú. Budem na ňu čakať, kým sa dnes večer vráti domov."

Draco prikývol, rád, že hrozivý starší muž opustil miestnosť. Po tom 'rozhovore' bol vyčerpaný a to ešte nehovoril s Hermionou. Ale nepochyboval, že dnes večer bude rovnako náročná. Nachystali jej pascu a nebude chcieť nikoho potešiť a jemu bolo jasné, že on bude musieť byť tým, kto bude musieť zniesť hlavný nápor jej zlej nálady. Bolo náročné byť zamilovaný do ostrojazyčnej harpie.

****

Hore na poschodí Hermiona práve znášala strkania a ťahania aj od Ginny aj od matky, ktoré sa pokúšali skrotiť jej vlasy.

"Vzdávam sa," vyhlásila Ginny, keď rozhodila rukami do vzduchu. "Ako sa ti vôbec podarí niečo s tou divočinou urobiť?"

Hermiona si samoľúbo prezerala priateľku v zrkadle. Ona, samozrejme, vedela najlepšie, čo so svojimi vlasmi, ale nepomáhala - na protest voči im činom. Rachel už prehľadala jej kúpeľňu, hľadala nejaký druh magickej starostlivosti, ale vrátila sa s prázdnymi rukami. "Stále nemôžem uveriť, že si zdedila vlasy mojej tety Emmeline. Vždy to bola pomstychtivá krava a nenávidela ma," stonala.

Ginny sa už presunula k Hermioninej tvári a aktuálne jej robila vyrovnávací základ. Hermiona sa pri tom nudila, ale vedela, že najlepšie bude sedieť a byť ticho. Ginny by ju kľudne mohla priviazať ku stoličke. Okrem toho jej vlasy protestovali dostatočne aj za ňu.

Ginny konečne skončila a dovolila Hermione pozrieť sa do zrkadla. Musela priznať, že nikto nelíčil lepšie ako Ginny, ktorá sa rozhodla zdôrazniť jej oči, ktoré boli obrovské a vášnivé s dymovými očnými tieňmi. Len trošku farby na líca a lesku na pery dokončilo ten vzhľad.

Kým Hermiona obdivovala výsledok, Ginny rozopla obal na šaty a teraz strčila Hermione pred nos prenádherné šaty. Boli po kolená s hlbokým výstrihom. Boli čierne, ale mali ružovú šerpu a ružový lem, ktorý bol ozdobený výšivkou s čiernymi kvetinami. Neboli prehnane krikľavé, ale elegantné a trošku dievčenské. Hermiona sa do nich okamžite zamilovala.

"Ach Ginny! Sú nádherné!"

Ginny sa usmiala. "Áno, sú, a trvalo mi celý deň, kým som ich našla. Tak si uprav tú svoju úbohú náhražku vlasov a obleč si ich. Musím sa ísť pripraviť, aby som zrazila Blaisa z nôh."

"Myslela som, že to si už urobila v slizolinskej spálni," doberala si ju.

Ginny sa trošku začervenala, ale usmiala sa.

****

Draco sa oficiálne nudil. Čo tam tie prekliate baby robia? Ako dlho trvá obliecť si šaty? Potom si spomenul, v akom stave boli Hermionine vlasy a uškrnul sa. Pravdepodobne s nimi tie tri zápasili. Možno ich všetky prišpendlili na stenu.

Zvyšok čakania strávil tým, že si predstavoval, ako Hermionine vlasy prevzali vedúcu rolu v slávnych bitkách storočia.

Nakoniec, po čase, ktorá mu pripadala ako hodiny, začul kroky na schodoch. Vstal a vošiel do malej chodby, keďže vedel, ako sa jeho matka večne naježila, keď ju so Severusom nečakali a neocenili jej snahu, aby dobre vyzerala.

Rachel sa vynorila prvá s trochu zahmlenými očami, tesne za ňou nasledoval Matthew, ktorý sa tváril nevrhlo a prebodával ho hrozivými pohľadmi. Ako ďalšia prišla Ginny. Vyzerala nádherne v zelených šatách s dlhými, červenými vlasmi rozpustenými na chrbte a vyčesanými z tváre dohora.

"Vyzeráš dobre, Ryšavka," povedal Malfoy. "Na jednu z Weasleyových si sa fakt vyparádila."

Ginny mu pohodila vlasmi do tváre. "Uvidíme sa neskôr. Nech by som akokoľvek videla, ako slintáš, mám rande, ktoré musím vyzdvihnúť."

Zachichotal sa. "Už vidím, kto vo vašom vzťahu nosí nohavice. Uisti sa, že prinesieš niečo pekné, čo si Blaise vezme."

Ginny na neho zazrela, ale nedokázala tú masku udržať a nakoniec sa pri odchode chichotala.

Draco zostal zízať hore schodmi. Mohol počuť nejaké mumlanie a prial si, aby si Hermiona švihla a zišla dole. Nemohlo to byť také zlé. Hoci, keď o tom premýšľal, Draco si nemyslel, že ju od Rokfortu videl v sukni.

Po pár ďalších sekundách šustenia začala Hermiona konečne schádzať dole schodmi a Draco v duchu zahrešil, keď mu poklesla sánka pri pohľade, ktorý vytvorila. Vlasy mala skrotené a elegantne vyčesané nahor. Šaty zvýrazňovali jej postavu, ale tým elegantným štýlom. Ale keď jeho oči dopadli na Hermionine nohy, vybuchol smiechom.

"Čo je?" zamračila sa, keď zostala stáť na poslednom schode.

Jej rozpaky z toho, že sa ocitla znova zoči-voči Malfoyovi, nahradila podráždenosť z jeho reakcie. Vážne vyzerala tak absurdne, keď sa vyobliekala?

Rachel sa na blondiaka zmätene pozerala, kým Matthew vyzeral, že ho zatlčie do zeme.

"Myslím, že si na niečo zabudla," vyhlásil, keď ukázal na chlpaté papuče, ktoré mala Hermiona stále obuté.

"Oh!" vykríkla, celá červená.

"Ginny ma nenechala nakuknúť na topánky, čo ti vybrala, takže viem, že toto určite nie sú ony," vravel.

Privolal ich rýchlym Acciom, jednu zdvihol, aby do nej Hermiona vložila nohu.

Hermiona sa začervenala ešte viac, keď si uvedomila, že jej ich Malfoy plánuje obuť sám. Vykročila z papúč a nazula si lodičky na vysokých podpätkoch. Jej mama za ním si roztúžene vzdychla, kým ona sa odmietla na kohokoľvek pozrieť, hlavne nie na mamu, ktorá sa správala, ako keby toto bol Hermionin svadobný deň a nie nejaký hlúpy vianočný večierok, na ktorý bola prinútená ísť.

Nakoniec položila ruku na Malfoyove predlaktie, keď ju odprevádzal ku kozubu.

"Aký máš pocit, keď vieš, že som zaplatil za všetko, čo máš na sebe, Mačička?" spýtal sa so zvodným žmurknutím.

Hermiona zastonala a treskla ho s kabelkou. "Prestaň myslieť na prasačinky, Malfoy."

Ale nemohla si pomôcť, aby sa na neho neusmiala. Vedela, že to povedal len preto, aby jej dal zámienku udrieť ho a tak sa trošku uvoľniť.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 09.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: 20. kapitola Od: Neprihlásený - 18.10. 2020
Úžasná povídka, skvělé kapitoly a dokonale vyřešená situace. Pobavily mě ty Hvězdné války.

Re: 20. kapitola Od: Lupina - 16.10. 2020
Krásná pohádka to byla. Popelka se vydává na ples... Četla jsem s přiblblým úsměvem. Díky, Jimmi.

Re: 20. kapitola Od: denice - 16.10. 2020
Líbí se mi to čím dál víc. Ta Narcisa, kterou nesmírně baví ztrpčovat Dracovi pro jeho dobro život, rozdychtěná matka, která si přípravy na večírek opravdu užívá, protože se asi poprvé může něčeho takového díky přátelství s Narcisou účastnit, překvapení s krbem, nejlepší byl asi rozhovor budoucího tchána s Dracem. "Jaké máš úmysly s mou dcerou?" Draco hrál tu hru na zastrašování s Matthewem, to bylo roztomilé. Je vidět, že mu na Hermioně záleží. Díky.

Re: 20. kapitola Od: margareta - 16.10. 2020
No nevím, zdá se mi to od nápadníka trochu moc, koupit dívce rovnou oblečení i s botami. Kdyby to Hermiona věděla, asi by ji do toho outfitu tak lehce nedostali. Já osobně bych se vnímala jako něco, co bylo pronajato na dohodu a za předem vyplacenou kauci, ale v kouzelnickém světě je to asi normální. Klidně by mu však mohla říct, že mu ty šaty buď zaplatí nebo vrátí, když ten svůj finanční vklad tak zdůrazňuje. Jenže ona má už o něm sny, tak jen doufám, že podle toho dopadne i večírek! Děkuji za kapitolu a těším se na další!

Re: 20. kapitola Od: sisi - 16.10. 2020
Je to nádherné, jako z pohádky. Dokonce i střevíčky jí obul. Ach, nemám slov. Díky za překlad, fakt se nemohu dočkat další kapitoly.

Re: 20. kapitola Od: Jacomo - 16.10. 2020
Tak tady se mi líbili všichni zúčastnění. Nadšená Narcisa, spiklenecká Rachel, ochranitelský Matthew, panovačná Ginny, vyplašený Draco a přemožená Hermiona. A ještě navrch k tomu její vlasy, které vítězně zvládly všechny slavné bitvy století, aspoň v Dracově hlavě :-)) Fakt vydařená kapitola se spoustou legrace, kterou jsem dnes ráno moc potřebovala. Děkuju, Jimmi.

Re: 20. kapitola Od: Gift - 16.10. 2020
Podobna scena nechybi snad v zadnem divcim romanu. :-) Autorka to ovsem vylepsila hasterenim a odlehcila papucemi, navic... Prestoze si z toho trochu delam srandu, i ja podobne sceny mam vlastne rada. A trochu romantiky rozhodne jeste nikoho nezabilo. ;-) Moc dekuji za dalsi milou kapitolu a uz se nemohu dockat dalsi!

Re: 20. kapitola Od: kakostka - 16.10. 2020
Ozdoba plesu se blíží:-))) věřím, že šaty ji sednou. Snad se Hermiona otřepe i z účasti na večírku a že si ho užije. Rozhovor Draca a Matthewa, přemýšlím nad tím, jestli mám být ráda, že táta nikdy negriloval muže, se kterýma jsem chodila a nebo toho litovat. prosím, pěkně, zažila jste to některá a nebo se tyhle scény odehrávají jen v knihách a ve filmech?
Re: 20. kapitola Od: sisi - 16.10. 2020
myslím, že kvůli nedostatku otců v rodinách se tyto rozhovory opravdu přesouvají do říše legend a mýtů. ( popř. filmů a literatury) Což je vyloženě škoda. Jenže co chudák holka nadělá? Musí sama poznat, jak moc jsou někteří nápadníci nenechaví a který je ten pravý napoví až hlas srdce.
Re: 20. kapitola Od: kakostka - 16.10. 2020
Copak o to, tátu mám, nějak funguje, ale kolem případných nápadníků a ctitelů spíš nadšeně rotuje a leze jim do zadku, o nějakém ochraňování dcery nemůže být řeč. Je fakt, že jsem rozpolcená, protože na jednu stranu by mi vadilo, kdyby mé partnery podroboval nátlaku a rozhovoru typu Matthew, ale v životě bylo pár situací, kdybych ocenila, že se o tátu můžu opřít.
Re: 20. kapitola Od: sisi - 16.10. 2020
Asi je rozdíl mezi otcem a Otcem. Ne každý chlap, který má děti umí být správným otcem, ale ať je už jakýkoliv, je to prostě táta. Vztahy mezi otcem a dcerou se vyvíjejí postupně a začíná to ještě před narozením.
Re: 20. kapitola Od: michelle13 - 20.10. 2020
No u mňa vyhráva nedostatok otcovskej postavy počas môjho pubertálneho randenia :D :D :D Ale je pravda, že domov som doviedla k mame ukázať len jedného frajera a ten sa stal aj manželom :D ale či by ho môj príliš ochranársky otec griloval, to je len vo hviezdach :D

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )23.11. 202027. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.11. 202026. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.11. 202025. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.11. 202024. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.11. 202023. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )23.10. 202022. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.10. 202021. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.10. 202020. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.10. 202019. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )30.09. 202018. kapitola 2/2
Rumaan: ( Jimmi )29.09. 202018. kapitola 1/2
Rumaan: ( Jimmi )25.09. 202017. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )22.09. 202016. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.09. 202015. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.09. 202014. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.09. 202013. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )28.07. 202012. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.05. 202011.kapitola
Rumaan: ( Jimmi )21.02. 202010. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )04.02. 20209. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.01. 20208. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.01. 20207. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.11. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )29.10. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.09. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.09. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.07. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.07. 2019 1.kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )02.07. 2019Úvod k poviedke