Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Předstírání lásky

Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout

Předstírání lásky
Vložené: Jacomo - 03.10. 2020 Téma: Předstírání lásky
Jacomo nám napísal:

Předstírání lásky

A Counterfeit of Love

 

autor: BrilliantLady   překlad a banner: Jacomo   betaread: Ivet

Originál: https://archiveofourown.org/series/592519

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 3: Jak někoho zasáhnout

 

„Draco, chci, abys se mnou šel na rande.”

Nejdřív se rozesmál, až se mu třásla ramena. „Fakt vtipné. Horoskop říkal, že mě dnes potká neočekávané překvapení. A teď vážně, Grangerová, proč tu jsi? Kvůli dotacím na práva tvorů? Nějaký druh quid pro quo kvůli politické podpoře?”

Seděla proti němu a zatínala prsty do dřevěných opěrek křesla. „Mluvím vážně. No, svým způsobem. Chci, abychom spolu chvíli randili. Nemusíš se zavazovat k dlouhodobému vztahu. Nebo se o mě jakýmkoliv způsobem zajímat. Chápu, že se zlehka dvoříš Astorii Greengrassové – nebo to alespoň tvrdí Týdeník čarodějek. Pokud nejsi v současné době zasnoubený nebo s ní na vážno nechodíš, ocenila bych, kdybys se mnou jen pár měsíců randil, pak se můžeme rozejít a ty se svobodně vrátíš do její náruče. Být se mnou vídán by s tvým nejistým veřejným profilem udělalo zázraky. Můžu za tebe mluvit na veřejnosti – jak jsi obrátil list, jak hluboce lituješ svého jednání za války. Tvoje omluvy budou z mých rtů znít přesvědčivěji – můžeš si zachovat svou hrdost a já budu pokorná místo tebe. Mám kontakty na ministerstvu, které by mohly být výhodné pro tvé obchodní nebo politické zájmy. Chození se mnou by ti vylepšilo image líp než tisíce galeonů věnovaných Svatému Mungovi.”

Opřel se v měkkém sametovém křesle a zamyšleně si ji prohlížel. Nervózně seděla na protější straně stolu. Nenáviděla, že musela jít na Malfoy manor, ale byla to nutnost, navzdory špatným vzpomínkám, které měla s tímto místem spojené. Měla plán. A Draco byl klíč.

„Co tady opravdu chceš, Grangerová? Vysvětlila jsi, co to znamená pro mě – dobře sis to promyslela. Jsi klidná a věcná, jako kdyby sis předem připravila scénář. Ale co to přinese tobě? Určitě neprohlásíš, že jsi do mě tajně zamilovaná. Tohle nebyla slova ženy, která se přiznává k tajné vášni,” prohlásil s výrazem hluboké skepse a podezření.

Na okamžik zaváhala, ale upřímnost a hněv jí přinesly na jazyk nenacvičená slova ostrá jako jed, hořknoucí s každou další větou, která jí přešla přes rty. „Pomstu. Chci Ronaldovi Weasleymu ublížit tak, jako on ublížil mně. Chci ho naštvat tak, až mu zrudnou uši, kdykoliv na nás pomyslí. Chci, aby věděl, že je ve všem druhý. Že prohrál zrovna s Dracem Malfoyem. Chci, aby mu šla pěna od úst, až se bude vztekat při pohledu na svou bývalou holku – skoro snoubenku – večeřící v restauraci, kterou by si on nikdy nemohl dovolit. Chci, aby viděl, jaká je spodina. Že mi nesahá ani po kotníky. Aby viděl tebe – kterého nenáviděl nejvíc ze všech kluků v Bradavicích – jak mě máš, když on ne, a já že si myslím, že jsi lepší než on. Chci, aby ses ušklíbal, předváděl se před ním a přiměl ho užírat se žárlivostí a hněvem, dokud nebude žadonit, abych s ním odešla, nebo prosit, abych se vrátila, ale já se taky ušklíbnu, a pak bude vědět, že pro mě už teď nic neznamená. Chci, aby svět viděl, kam až Weasley klesl.”

Čím déle mluvila, tím zněl její hlas rozzlobeněji a rozzlobeněji a Dracův úsměv se s každým dalším slovem rozšiřoval, až se na konci s naprosto zlomyslným potěšením smál lákavému obrazu, který tu malovala.

„Ach, Grangerová, jak bych mohl říct tak slastnému plánu ne?! A co ti Vlezlík provedl, že si zaslouží takový hněv? Podvedl tě?”

„Zdrogoval mě,” zaječela. „Léta mi dával nápoj lásky, dokud jsem nezapomněla, jak moc mě štve, jak moc mi chybí povídání s Viktorem, jak moc si vážím své kariéry! Přiměl mě milovat jeho pitomý pihovatý ksicht a zapomenout, jak nesnáším, když jí s otevřenou pusou, na všechno kašle a líně proplouvá životem! Mohla jsem mu to tolerovat jako kamarádka, ale nikdy bych s ním nechtěla spát! Ne po tom, jak nechal mě a Harryho na holičkách! Proto jsem se s ním rozešla a on mě prostě omámil, abychom zase byli spolu! V posteli!”

Rozzlobeně lapala po dechu, ale Draco se už nesmál.

„Grangerová… Hermiono,” naklonil se k ní vážným výrazem. „Pomůžu ti přimět ho zaplatit. Zaslouží si to. Trocha slabého lektvaru, aby si tě všiml ten, kdo by ti nevěnoval druhý pohled, možná. Ale tohle? Ukrást ti nevinnost? Ne. Ne, ten chlap je míň než bláto na mých botách.”

„Ukrást mi co?” zasmála se nejistě. „Ne. O panenství jsem přišla s Viktorem v páťáku. Ale to, co Ron udělal, není o nic míň špatné než tohle. Myslel si, že byl můj první. Nechala jsem ho, ať si to myslí – tolerovala jsem jeho nemotorné ruce a nechala ho převzít vedení. Konec konců jsem ho milovala. Ale to nebyla láska. Bylo to znásilnění – to, co mi udělal. Jen jsem to tehdy nevěděla.”

„Muž by nikdy neměl ženě vnucovat náklonnost,” prohlásil Draco s hněvem v hlase. Zlobil se kvůli ní. To ji zahřálo. „Pomůžu ti přimět ho, aby za to zaplatil.” Vzal ji za ruku, pomalu ji zvedl ke rtům a vtiskl jí jemný polibek na prsty. Jeho ústa byla měkká a horká, a přestože ji jeho dotek nevzrušoval, také ji neodpuzoval jako třeba myšlenka na to, co udělal Ron. Myšlenky na Rona ji nyní znechucovaly – ze vzpomínky na jeho chrochtavé přirážení se jí zvedal žaludek.

Dracův hlas ji přitáhl zpět do přítomnosti a odsunul dotěrnou paměť stranou. „Bude mi potěšením ti pomoct. Stačí říct, čím začneme.”

Hermiona dlouze vydechla, jak se jí ulevilo. Nechtěla být odmítnuta a ponížena. Její hazard se nakonec vyplatil. „Ten plán má deset bodů. Mám tu poznámky,” řekla a otevřela kufřík.

„Samozřejmě, že máš,” poznamenal Draco a v šedých očích mu zajiskřilo pobavením, když začala vysvětlovat první krok. Měl jí koupit drahou kytici a „náhodou” se podřeknout, pro koho je, před někým, o kom věděl, že prahne po drbech.

Druhým bodem bude rande na veřejnosti. Uvědomila si, že se na to těší. A na veřejné ponížení, kterému, jak doufala, bude Ron vystavený. A kdyby nedorazil, aby se pokusil narušit její „první rande” s Dracem, inu, bylo tu dalších osm kroků a on se dřív nebo později chytí. Čím déle to potrvá, tím přesvědčivější to bude.

***

Drželi se za ruce přes stůl osvětlený svíčkami a lidé okolo nich je zvědavě pozorovali. Co dělala Hermiona Grangerová v romantickém boxu pro dva U labužníka, nejnovější a nejexkluzivnější restauraci na Příčné ulici? A zrovna s Dracem Malfoyem?

Jakmile ji uviděl, vyslal k ní pohled plný jednoznačného obdivu a odtáhl jí židli, aby se mohla posadit. Nepříjemně se praštila do zad, když si překotně sedala, protože s tímhle neměla zkušenosti. Jaký mělo smysl pomáhat jí se židlí? Hermiona by to zvládla sama. Nicméně předpokládala, že tohle všechno pomůže vyslat drby milujícím spolustolovníkům zprávu, kterou chtěla – Hermiona Grangerová a Draco Malfoy měli očividně rande. Nikoho z přítomných neznala, ale tohle byl teprve začátek. Tedy, technicky vzato, šlo o krok dva, protože měla doma v přeměněné váze velkou kytici růží, která to dokazovala. Kdyby postupovali příliš rychle, Ron by tomu neuvěřil. A ona chtěla, aby se nechal oklamat, že její předstíraná romance s Dracem je skutečná. Kdyby si myslel, že je to podvod, netrpěl by tolik.

Chvíli krátce hovořili o počasí, jídelním lístku a její práci na ministerstvu v oddělení pro regulaci a kontrolu magických stvoření, kde usilovala o zlepšení práv diskriminovaných menšin. Pochválil jí šaty. Ona mu pochválila výběr vína (ve skutečnosti tomu vůbec nerozuměla – ani jí víno až tolik nechutnalo).

Při dezertu se k ní s rukou na jejím rameni naklonil a zašeptal jí do ucha: „Rozesměj se a plácni mě přes ruku, jako bych právě řekl něco velmi nemravného.” Její dech ji polechtal na uchu, až se zachvěla.

Odtáhla se s téměř pravým smíchem a jemně mu zatlačila rukou do hrudi, aby ho odstrčila. „Draco! To nemůžeš myslet vážně! Jsme v restauraci!” řekla.

Mrkl na ni a upřel oči na její dekolt, na část jejích prsou vykukujících z hlubokého výstřihu nových červených sametových šatů, zakoupených speciálně pro tuto příležitost. „Tak možná později,” zapředl a sundal její ruku ze svého hrudníku. Přejel jí po prstech několikrát palcem, pak jí vtiskl polibek do dlaně a pustil ji.

Hermiona se rozhlédla a všimla si, že kolem prochází Pansy Parkinsonová, která, když uviděla, kdo se na ni dívá, přerušila tlachání s kamarádkou. Hermiona zrudla – nemohla si pomoct. Všichni si budou myslet, že s Dracem spí. Nakrátko se ztratila v myšlenkách točících se kolem toho, co to sakra provádí, než si vzpomněla na Ronův „speciální” ranní hrnek čaje, který jí denně nosil ještě do postele, a připomněla si, proč to dělá. Na ničem jí nezáleželo víc než na pomstě. A vždycky mohla Draca nějakým strašně ponižujícím způsobem odkopnout, kdyby překročil hranice. Zatím byl zdvořilý a ochotný spiklenec. Až jejich flirt splní účel, pravděpodobně by bylo nejlepší, kdyby se prostě „rozešli jako přátelé”.

 

Příště: Hermiona čelí nebezpečné výzvě. Setkání s rodiči.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 25.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout Od: kakostka - 06.10. 2020
Tomu se říká P L Á N. Mistrovský plán... Jsem zvědavá, jak se bude Ron svíjet, protože Draco se do toho jistě opře... čeká nás pěkná jízda, že? Snad i Harry se probere. Tajně doufám, že Mione i Draco pochopí, že je k sobě tahne víc, než jen pomsta Ronaldovi.
Re: Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout Od: Jacomo - 30.10. 2020
Ano, když na tom pracuje Hermiona, je to plán s velkým P, když jí pomáhá Draco, jsou ta písmena velká všechna :-) Rona čeká pořádná jízda... z kopce do... No, uvidíme. Díky za komentář, kakostko.

Re: Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout Od: Lupina - 05.10. 2020
Tak báječnému plánu Draco nemohl odolat :D Zvýší si prestiž a ještě poníží ryšavce, co víc si přát. Ani se Hermioně nedivím, že je tak krvežíznivá :D Děkuji, Jacomo. Moc se těším na další vývoj plánu.
Re: Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout Od: Jacomo - 30.10. 2020
Ano, jeden benefit vedle druhého :-) A my si je všechny užijeme z první řady. Díky za komentář, Lupinko.

Re: Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout Od: ansus - 03.10. 2020
Jacomo, díky za další kapitolku - je výborná. Jak vidno, i Hermiona hraje tu známou hru "nepřítel mého nepřítele je můj přítel". Jen si myslím, že se jim ta hra posléze trošku vymkne z rukou, ale odhaduji, že spíše příjemným způsobem. Hm, jak tak čtu o Ronovi, asi bych mu provedla ještě něco daleko horšího než jen veřejné zostuzení.
Re: Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout Od: Jacomo - 30.10. 2020
Odhaduješ to dobře, ale doufám, že se i tak budeš bavit. Čeká nás spousta akce za účasti nečekaných aktérů ;-) Ron si ale všechno, co přijde, rozhodně zaslouží. Díky za komentář, ansus.

Re: Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout Od: denice - 03.10. 2020
„Draco, chci, abys se mnou šel na rande.” - bomba vybuchla hned na začátku, a docela věřím, že Draca tento slastný plán hled zaujal :-) Jen tedy nevím, co na to Astoria, ale jestli s ní Draco nechodí... Jistě se nebude snažit Hermionu nějak podfouknout, když vidí, čeho je schopná. Na jejím místě bych Rona taky veřejně zostudila, protože to, co udělal, je ne na ránu, ale na kriminál. Asi chápu, proč Draco není proti nějakým slabým lektvarům, kterými si dospívající čarodějky na chvíli zajistí pozornost vybraného kouzelníka, ale to je něco jiného, než ženu doslova zotročit. Nesmírně se těším na další body Hermionina plánu :-) Děkuji.
Re: Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout Od: Jacomo - 30.10. 2020
Ty jsi to vystihla, Denice. Jestliže ho podle nyní platné kouzelnické legislativy nelze potrestat, postará se o to sama. A že to bude s pořádnou parádou, to je na beton, Draco jí s tím ochotně pomůže. Astorie je k tomu vyjádří, ale to si musíme ještě chvilku počkat. Stejně jako na ty další body plánu. Veliké díky za krásný komentář, Denice.

Re: Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout Od: lenus - 03.10. 2020
Ach, tak takáto pomsta môže byť, to zaberá po rozchode najlepšie :D a Hermiona s plánom do najmenšieho detailu na vôbec neprekvapila a takisto draco.. Myslím, že kvôli šanci nahnevať weasleyho nepotrebuje žiadne iné benefity z chodenia s Hermionou. Ale chrochtave prirazeni ma úplne rozosmialo! :D diky jacomo, bolo to luxusné =)
Re: Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout Od: Jacomo - 30.10. 2020
Možná Draco další benefity nepotřebuje, to ale neznamená, že po nich neskočí. Však uvidíš. Jsem ráda, že jsem pobavila, a děkuju za pochvalu, lenus!

Re: Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout Od: margareta - 03.10. 2020
Trochu mě zarazila ta Dracova poznámka, že použití slabého odvaru lektvaru lásky lze tolerovat. Že by se i jemu už stalo, že některé slečně nestál za druhý pohled? To je klidně možné, není každá na blonďáky. To jenom jeho ego přitom asi dostalo na frak tak, že si vzpomněl na lektvar. Podle mně by rodiče Hermiony měli na Rona zuřit stejně jako ona a pan Granger by si na něj měl někde počkat a ,,domluvit mu jako muž muži"! Teď se těším na ten chaos, který to rande vyvolalo. Stejně Rona podezřívám, že Hermiona nebyla jediná, kterou tím dryákem nalejval, aby si připadal ještě víc neodolatelně! Jahu jeden pokřivenej!! Díky za perfektní čtení, Jacomo! Nemůžu moc ven, takže tohle je pro mně hotový balzám na nervy. Děkuji moc!!
Re: Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout Od: Jacomo - 30.10. 2020
Myslím, že Draco stejně jako zbytek kouzelnické komunity nepovažuje lektvary lásky za něco nevhodného, protože magie má prostředky, jak podobné věci detekovat. Jen o tom jaksi zapomněli říct i mudlorozeným. Hermioniny rodiče tu ve hře nebudou, ani nevím proč, ale za to můžu slíbit ty Dracovy. A že to bude koncert hodný jména Malfoyových! Děkuju za krásný komentář, margareto. Jestli můžu čtenáře v této nelehké době takto virtuálně těšit, je potěšení i na mé straně.

Re: Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout Od: Jimmi - 03.10. 2020
Perfektné, dokonalý preklad. Už som čítala niekoľko scén, kde niečo podobné Hermiona navrhuje, ale táto asi bola najlepšia. Pripravená Hermiona, ktorá je nakoniec aj tak úprimná, a skvelý, chápajúci Draco Malfoy. Stále mi ku nej nesedí, že by tak prahla po pomste, myslím po verejnej. Ale sme vo FF a ja sa královsky bavím. Ďakujem krásne
Re: Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout Od: Jacomo - 30.10. 2020
A o tom to je, bavit se. A jestli je to královsky, více díků překladatelce (a věřím, že i autorce) netřeba. Taky ti připadá, že po té šanci Draco nějak rychle skočil? ;-)) Děkuju, Jimmi.

Cim vic o tom Hermiona mluvi, tim vic me z toho mrazi. Jeste, ze Draco pro to ma pochopeni. Zatim se chova ukazkove, tak uvidime, jak dlouho mu to vydrzi. :-) Priznam se, ze ja mit Hermioniny schopnosti, Ron by bez velmi neprijemne kletby neodesel. Na druhou stranu ego boli nekdy mnohem vic nez fyzicka bolest. Dekuji za dalsi zajimavou kapitolu, cetla se sama!
Re: Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout Od: Jacomo - 30.10. 2020
Hermiona je tu opravdu hodně pomstychtivá a chce, aby to Rona opravdu bolelo a nikoliv fyzicky, nýbrž na duši. Přesně jako ji. Draco výborně spolupracuje - no, uvidíme, jestli je to nezištné :-) Moc děkuju, Gift!

Perfektní kapitola, jenomže, jak pravil profesor Snape, blahé paměti,: ""Pomsta je pokrm, který nejlépe chutná za studena." Ano, nebyla by to Hermiona, kdyby neměla plán a celý štos poznámek. A nebyl by to rafinovaný Malfoy, kdyby nevyužil příležitost. Moc pěkně sehráli rande v drahé restauraci. Bezchybné manévry i flirtování. Za každých okolností uvěřitelné. Díky moc za překlad, těším se na pokračování, co se objeví v novinách, kdy se přiřítí megera Molly a její synáček v patách, jaký rozruch způsobí v řadách Zmijozelů spiknutí proti lektvarům lásky.
Re: Kapitola 3. Jak někoho zasáhnout Od: Jacomo - 30.10. 2020
Přesně jsi to vystihla - Hermiona je vyzbrojená plánem a Malfoy rafinovaností. A když budou spolupracovat noviny, zuřivý zrzek, ani zmijozelové nemají šanci :-) Díky, sisi.